Autor Wątek: Alan Wake  (Przeczytany 137971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tango

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #720 dnia: Maja 07, 2010, 21:35:35 pm »
Forumowicze zniszczyli Irasa xD
Ja sie wypowiem za 10 dni jak gre bede mial juz w czytniku  :angel:

Wiadomość scalona: [time]Maj 07, 2010, 21:38:09 pm[/time]
@monio4

Przede wszystkim ja cie nie obrażam i żałuję, że nie mogę oczekiwać tego samego. Wiedzę techniczną może i mam średnią, ale ty wiedzy o God of War 3 nie masz żadnej. God rays na cutscenkach i niebo podczas gameplayu bez animacji - dwa faile, które noob wytyka kumającemu grafikę ekspertowi. Trochę słabo.

@Kresq

Czytam recenzje i używam youtube. Zresztą jak zwykle przed zakupem gry.

No za to obrazasz ludzi w system wars xD
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2010, 21:38:52 pm wysłana przez Tango »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #721 dnia: Maja 07, 2010, 22:11:42 pm »
Cytuj
W God of war masz tylko wypaloną lajtmapę i cienie dla animowanych obiektów... No i chyba nie trudno wykminić że GoW to lokacje optymalizowane względem ustawienia kamery przez cały czas grania.
dokladnie. w wiekszosci wszystkie cienie sa juz wczesniej wypalone, tak samo nie ma ssao. nie wiem jak pelna wersja, ale demo technicznie nie powalalo. oswietleniem alan wymiata. mam nadzieje ze wyjdzie na pc.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2010, 22:13:44 pm wysłana przez Wulfen »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #722 dnia: Maja 08, 2010, 02:30:52 am »
Kumpel już grał (na piratach oczywiście, ale mniejsza o to) i mówił, że w żadnej grze nie czuł tak dobrze postaci i nigdzie mu się tak dobrze nie sterowało. Osobiście byłem tym zdziwiony i pewnie jest to mocno subiektywne odczucie, ale jednak coś w tym musi być. Dodał jeszcze, że gameplay jest zajebisty, a klimacik daje radę. No zobaczymy. Jeśli AW będzie tak dobry jak Max Payne 2 to będę jak najbardziej usatysfakcjonowany :)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #723 dnia: Maja 08, 2010, 02:39:00 am »
POK udaj sie na forum Alana tam juz sporo osob gra i dziela sie wrazeniami, oczywiscie bez spoilerow :)

Jeden z wielu...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 02:41:23 am wysłana przez _ReD_ »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #724 dnia: Maja 08, 2010, 02:42:13 am »
Właściwie to staram się jak najmniej wiedzieć o grze, oglądać jak najmniej filmików i czytać jak najmniej recenzji, aby wszystko zostawić dla siebie (w końcu grę i tak mam już zamówioną). Niestety czasem ciężko jest się powstrzymać :)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #725 dnia: Maja 08, 2010, 02:43:35 am »
Filmikow to ja wogole nie ogladam, od czasu do czasu cos przeczytam ale tez nie wiele, dzieki temu mam jeszcze wieksze cisnienie na ta gre :)

Zamowiles limitke czy standard? Bedziesz zamawial ksiazke?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #726 dnia: Maja 08, 2010, 03:11:11 am »
Limitkę, więc książka będzie w komplecie :) W sumie najbardziej do EK przekonała mnie płytka ze ścieżką dźwiękową :D

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #727 dnia: Maja 08, 2010, 03:23:27 am »
To co jest w limitce to nie jest w sumie taka ksiazka, jest tam jakies krotkie opowiadanie napisane przez Alana i cos tam jeszcze. Mnie chodzilo o nowelizacje gry, ksiazke Alan Wake :)

To jest ta o ktora mi chodzi
http://www.amazon.com/Alan-Wake-Rick-Burroughs/dp/0765328437/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1273281947&sr=1-3

Mnie do limitki tez najbardziej zachecil soundtrack i audio commentary :)
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 03:32:12 am wysłana przez _ReD_ »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #728 dnia: Maja 08, 2010, 03:27:52 am »
A to nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego :surprised: Jeśli jednak opowiada o tym co jest w grze, to sobie odpuszczę.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #729 dnia: Maja 08, 2010, 12:52:33 pm »
Elementy, które mi się w Alan Wake podobają. Hmm... trudna kwestia. Gameplay mi nie przypasował od pierwszej prezentacji.

no ja pier**le, jak ci może przypasować/ nie przypasować gameplay jak nie grałeś/nie widziałeś na żywo AW. Oceniać gameplau po filmie YT ? MOC Irasa  :lol:

w kwestii grafiki wszystko napisał  jak należy:
Raczej nie zrozumiałeś filmiku który podlinkowałem albo masz średnią wiedzę o bajerach graficznych. God to świetna seria z bardzo dobrą grafiką ale niestety to nie jest poziom techniki Alana. W Godzie masz orgie postprocesu a nie klasyczne efekty na wielką skale.
Same chmury generowane szumem Perlina to nie jest jakaś niebotyczna nowość (Q3arena ;) ), dodanie godraysów w ustalonych miejscach na cutscenkach to też nie wyczyn dla maszyny/koderów. Niebo podczas gameplayu to płaska rozmyta plama, BEZ animacji. Podczas filmiku nie ma animacji światła z chmur (miasto po prostu ciemnieje), nie ma kolorowania obiektów - chmury i obiekty z oświetleniem są niezależną warstwą renderu.

W Alanie w każdej scenie masz chmury które:
a) Animują się zgodnie kierunkiem i siłą wiatru.
b) Wpływają na oświetlenie sceny fragmentami!!! (pół drzewka ciemniejsze, pół jaśniejsze)
c) Nadają inne zabarwienie i siłę światła dla poszczególnych fragmentów.
d) Bardzo dobre efekty wolumetryczne podczas gry. Latarka, mgła, błyski.

Żadna gra która się ukazała nie miała takich efektów na taką skalę. Od kiedy zacząłem kumać grafikę jestem totalnym przeciwnikiem MS i Directa ale trzeba przyznać że Remedy popisało się geniuszem (boje się myśleć jak ta gra by wyglądała na Pecetach w OpenGLu...).

Renderowane w czasie rzeczywistym promienie światła to również kwestia techniczna, a ich brak nie przystoi grze, której wszystkie inne mogą possać pałkę.
LOL... Według ciebie Alan nie ma wolumetrycznych świateł?  :lol: Chryste co za noob. Nie musisz mi już odpisywać. Serio się nie wysilaj bo się ośmieszasz.  :lol:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
To przygnębiające, że taka przyszłość jest nieunikniona.


Cytuj
Oświetlenie otoczenia względem nieba. W God of war masz tylko wypaloną lajtmapę i cienie dla animowanych obiektów... No i chyba nie trudno wykminić że GoW to lokacje optymalizowane względem ustawienia kamery przez cały czas grania.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #730 dnia: Maja 08, 2010, 13:22:09 pm »
Czytam recenzje i używam youtube.
Bomba po prostu. Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że jest całkiem sporo gier, których nie da się ocenić na podstawie youtube? Patrząc na filmy zupełnie nie mam wrażenia, że ta gra jest GTA wannabe, więc nie wiem skąd ci się to uroiło. Zresztą Mikes się wypowiedział na ten temat. Czemu na siłę się tak przypierdalasz do tych termosów? W U2 też się zbiera pierdoły, w GoW też masz jakieś czy i piórka. Sam fakt, że jest to termos, to mnie akurat je**e. I prawdę mówiąc, to nie wiem o co chodzi z tymi termosami, nie oglądałem na tyle filmików, bo nie chcę sobie psuć zabawy. Na chłopski rozum to bym myślał, że jest tam jakaś kawa, co by Alan nie zasnął -_-.
Jeżdżenie z miejsca na miejsce i ograniczony teren - tiaa, rozumiem, że oglądnąłeś już wszystkie Let's play Alan Wake (ale trzeba by było być chorym, skoro i tak ta gra cię nie interesuje - chociaż tu widać co innego) i rozumiem, że doskonale wiesz ile jest tego jeżdżenia i jak bardzo jest ograniczony teren. Chociaż na ten temat też już się Mikes wypowiedział. I nagle okazuje się, że irasowi w grze przeszkadza nie tylko strzelanie, ale też jeżdżenie! Nie mam słów. Co do klimatu, straszenia i trzymania w napięciu, to dalej życzę powodzenia w oglądaniu gry na youtubie. Jak tak dużo się na jej temat wypowiadasz tutaj, to idź sobie kup xboxa razem z AW, zagraj w nocy i wtedy się wypowiadaj na temat klimatu i napięcia - sorry, ale to była jedna z najbardziej debilnych rzeczy jakie czytałem.

Zresztą jak zwykle przed zakupem gry.
Hahahahhahh, ja pier**lę. No ale tej gry i tak nie kupisz, więc po ch** ci te recenzje i filmy? A skoro jej nie kupisz, to wylej się na nią i daj grać innym zamiast pie**olić tutaj farmazony.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 13:23:59 pm wysłana przez Kresq »


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #731 dnia: Maja 08, 2010, 13:31:00 pm »
Odnośnie kwestii graficznych jasne że Alan ma świetnie opracowany, żywy świat, w którym wiele rzeczy w real time wpływa na inne + świetne warunki pogodowe(to chyba największe osiągnięcie w tego typu grach), efekty świetlne to 1 liga. Niemniej postacie wykonane są tak se(Uncharted 2 to nie jest, a co dopiero mówić o HR), tekstury też nie porywają(choć są w porządku), ale to głównie też przez rozdzielczość która jest poniżej oczekiwań.

Co do samego nieba i chmur, to takie same ma gra o Tenisie, Top Spin 3 więc to nie jest jakieś niewiarygodne osiągnięcie ;)

Trzeba jednak powiedzieć, że gra robi bardzo dobre wrażenie, jej świat jest pięknie stworzony i generalnie jestem pod wrażeniem że tak rozbudowana i ładna gra wyszła na X360. :)

Oczywiście to tylko w odpowiedziach do spraw grafiki. Fabuła, Historia i Gameplay to silny atut tej gry. Nie wiem dlaczego niektórzy na siłę przyrównują ją do HR czy SH2. Wiadomo że HR i SH2 to inny rodzaj rozgrywki i generalnie trochę inny typ gry, to co je łączy to TPP, choć HR to "TPP".

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #732 dnia: Maja 08, 2010, 13:41:20 pm »
Sam fakt, że jest to termos, to mnie akurat je**e. I prawdę mówiąc, to nie wiem o co chodzi z tymi termosami, nie oglądałem na tyle filmików, bo nie chcę sobie psuć zabawy.
Z tego co wiem, to o nic nie chodzi. Jest to tylko taka zwykła popierdółka do zbierania, kompletnie opcjonalna, by wynagrodzić gracza za to, że zszedł z wytyczonej ścieżki i porozglądał się trochę po terenie (znając życie pewnie jest z tym związany jakiś achievment). To samo zresztą ze zbieraniem stron manuskryptu (można obejść się bez tego, chociaż wówczas nie poznaje się w pełni fabuły), czy też oglądaniem telewizyjnych show. W 100% opcjonalne.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #733 dnia: Maja 08, 2010, 13:43:29 pm »
Tym bardziej nie wiem dlaczego iras się dopierdala do tego tak usilnie, skoro to jest właśnie taka popierdółka do zbierania.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #734 dnia: Maja 08, 2010, 13:44:52 pm »
Zgadzam się co do tego co wkleił Red, skonczylem epizod, gralem juz dobre 7-8 godzin mysle. Nie wiem ile ich jest ale robi sie coraz ciekawiej.

Termosy - dla mnie dobry patent bo jest OCZYWISTY. Gramy glownie w nocy, zbieramy termosy z kawą, czym to sie rozni od zbierania skarbów w innych grach albo drugów w GTA to ja kur** nie wiem.

Jazda autem jak na razie byla liniowa, jest w 100% opcjonalna, całą tą droge mozna przejsc z buta,wysiasc kiedy sie chce, wtedy naprawde docenimy jak duzy moze byc teren. Zazwyczaj jest jakas odnoga z domkiem, czyms do zebrania.

Klimat miecie i ch**.

Wiadomość scalona: [time]Maj 08, 2010, 13:47:11 pm[/time]
Tak, zbieranie wszystkiego jest opcjonalne, tu porównal bym ją do Hl2 - mozna biec nie ruszajac nic, nie słuchajac audycji radiowych, nie wlaczajac tv itp. i wtedy to bedzie gierka gdzie troche sie strzela(wg statystyk po moich 8h zastrzeliłem jakies 150 typa)nie wiedzac absolutnie nic, oglądając dziwne scenki. Ale mozna stanac, ogladac napisy na scianach widoczne tylko pod latarką, sluchac audycji, czytac tablice info. z historią bright falls i dosłownie CHŁONAC tą grę i łaczyc historie po kolei faktami(a jest 3x barziej rozbudowana niz myslałem ze bedzie na poczatku) To jest zajebiste.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 13:48:18 pm wysłana przez Mikes »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #735 dnia: Maja 08, 2010, 15:23:11 pm »
Lepsza mimika twarzy w dodatkach:
Cytuj
Jeden z deweloperów z Remedy Entertainment wypowiedział się na oficjalnym forum Alan Wake na temat animacji twarzy postaci w tej grze. Dowiadujemy się, że twórcy cały czas rozwijają swoje umiejętności i ulepszają zastosowaną technologię. Podobno już w nadchodzących dodatkach mają być zastosowane opracowane ulepszenia. Nie wiemy jednak jak dużych różnic w wyrażaniu emocji możemy się spodziewać
http://www.onlinecenter.pl/6424/Aktualnosci/Alan-Wake-i-poprawiona-mimika.html

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #736 dnia: Maja 08, 2010, 15:44:48 pm »
Cytuj
Oświetlenie otoczenia względem nieba. W God of war masz tylko wypaloną lajtmapę i cienie dla animowanych obiektów... No i chyba nie trudno wykminić że GoW to lokacje optymalizowane względem ustawienia kamery przez cały czas grania.
Bzdura, bzdura oraz totalna bzdura. Chmury w GOW 3 tez sa tworzone proceduralnie. Fakt czesc oswietlenia to wypalone lightmapy, ale silnik GOW 3 jest troche ponad to, bo jest hybryda forward i deferred rendenderingu. Wiekszosc swiatel w GOW 3 daje cienie - i to jest prawda, tylko tego az tak bardzo nie widac, bo cienie sa naturalne i bardzo subtelne. Co do kamery to akurat ona jest zrobiona tak by gra byla bardziej filmowa i by lepiej pokazywac assetsy. Nie ma to nic wspolnego z optymalizacja.

Cytuj
dokladnie. w wiekszosci wszystkie cienie sa juz wczesniej wypalone, tak samo nie ma ssao
Oczywiscie, ze w GOW 3 jest SSAO.

Poza tym w Alanie sa faktycznie wolumetryczne swiatla, ale nie sa do konca w real-time, tzn jak zaslonisz je tym to nie powstaja smugi, w GOW 3 naprawde wiele swiatel jest wolumetrycznych i wszystkie z nich tworza smugi, ze swietna precyzja. Wlasnie scena z Heliosem to dobrze pokazuje, smugi sa nawet tworzone przez palce Kratosa. Tak samo to widac jak walczysz na poczatku na Gaji do gory nogami.

Cytuj
godray'sy które można uzyskać nawet na pierwszym xboxie?
Tak, good luck... Wlasnie godrays'y okreslaja czy masz wolumetryczne oswietlenie, czy nie.

Przejdz GOW 3 i dopiero wtedy o nim rozmawiaj. Ta gra nie ma sobie rownych.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 15:46:51 pm wysłana przez KKRT »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #737 dnia: Maja 08, 2010, 15:55:12 pm »
Widzę , że tu po raz kolejny zrobił się system wars.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #738 dnia: Maja 08, 2010, 15:56:36 pm »
Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW nie ma czego szukać przy tym co prezentują oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby AW, który jest w subHD porównywać do takich tuzów graficznych jak U2 czy GOW3.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #739 dnia: Maja 08, 2010, 17:01:57 pm »
Kolejny...

Chmury w GOW 3 tez sa tworzone proceduralnie.
Cool story bro. Napisałem już to samo.

Fakt czesc oswietlenia to wypalone lightmapy
"Część" ;)

tylko tego az tak bardzo nie widac, bo cienie sa naturalne i bardzo subtelne.
Spoko że dali efekty których nie widać, uwielbiam wpie**alać bullshit. Ja nie zauważyłem nic poza lajtmapami, shadowmapami i cieniami realtime dla obiektów animowanych. Kto wie, może GOW3 ma nawet Raytracing. Tylko taki bardzo subtelny, którego nie widać. ;)
Poza tym może mnie oświecisz dlaczego ktokolwiek robiłby wszystkie cienie i światła w realtime na statycznych scenach na tak słabych (relatywnie ale jednak) maszynach jak konsole? Uważasz że kolesie z Santa Monica Studio są debilami w kwestiach optymalizacji? Robią to tylko po to żeby twoje kochane PS3 bardziej się pociło przy osiąganiu bardzo podobnych (lub nawet gorszych) efektów?

Co do kamery to akurat ona jest zrobiona tak by gra byla bardziej filmowa i by lepiej pokazywac assetsy. Nie ma to nic wspolnego z optymalizacja.
Sam właśnie zaprzeczyłeś sobie i całej idei ustawiania kamery na szynach. Awesome.

Cytuj
godray'sy które można uzyskać nawet na pierwszym xboxie?
Tak, good luck... Wlasnie godrays'y okreslaja czy masz wolumetryczne oswietlenie, czy nie.
Polski demoscenowieć zrobił realtimowy raytracing na konsolce Pokemon Mini. Nie czaisz że chodzi o skale efektów i optymalizacje?

Poza tym w Alanie sa faktycznie wolumetryczne swiatla, ale nie sa do konca w real-time, tzn jak zaslonisz je tym to nie powstaja smugi
Tak jakbyś napisał "faktycznie są ale ich nie ma". Coś jak te subtelne realtimowe światła z GOWa?  :lol:

Przejdz GOW 3 i dopiero wtedy o nim rozmawiaj. Ta gra nie ma sobie rownych.
Doedukuj się w kwestiach grafiki, zrzuć klapki z napisem sony z oczy i wtedy ze mną rozmawiaj. GoW3 na pewno nie ma sobie równych jeśli chodzi o slashery na PS3. Jeśli chodzi o technologie grafiki to Alan i HR zjadają go we wszystkim.

Boban - Rozdzielczość to nie wszystko. Może jakby Remedy zrezygnowało z wielu efektów to uzyskali by pełne HD z palcem w dupie ale grafika by na tym ogromnie straciła. Te efekty to jedna z podstaw Alana.


Jeszcze raz, i po raz ostatni mówię. Chodzi o skale i jakość efektów oświetlenia która wyprzedza wszystko co pojawiło się na wszystkich maszynach do grania, razem z PC włącznie. Dla Alana ten aspekt jest kluczowy i dlatego można się doszukiwać niedoróbek w innych aspektach, i tak oczywiście one są (dobrze że GOW nie ma żadnych.  :lol:). Tylko że Remedy władowało potężną cegłę w rozwój realtimeowej grafiki, właśnie w aspekcie oświetlenia. Wali mnie w tym momencie że na chujowym Esentel engine jest już teselacja, nowy cryengine ma milion bajerów i proceduralne destrukcje otoczenia, nowy UE ma orgie materiałów, GoW3 ma milion efektów których nie widać (gratulacje KKRT, zaimponowałeś mi niewiedzą. :lol: ). Żadne z powyższych nie mają tak dobrego oświetlenia sceny jak Alan i za to trzeba Remedy oddać zajebisty szacuken.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #740 dnia: Maja 08, 2010, 17:05:53 pm »
widać jak posiadacze ps3 pragną AW  :lol:

Cytuj
Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW nie ma czego szukać przy tym co prezentują oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby AW, który jest w subHD porównywać do takich tuzów graficznych jak U2 czy GOW3.

Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW zmiótł graficznie oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby gow3 i u2, porównywać do takiego killera graficznego jak AW. Na ps3 ze świecą szukać takich efektów.  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #741 dnia: Maja 08, 2010, 17:07:48 pm »
Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW zmiótł graficznie oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby gow3 i u2, porównywać do takiego killera graficznego jak AW. Na ps3 ze świecą szukać takich efektów.
:lol:

Dzięki stary, gdyby nie Ty dalej bym żył w zakłamaniu. :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #742 dnia: Maja 08, 2010, 17:09:10 pm »


Cytuj
Naprawdę ludzie, AW zmiótł graficznie oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby gow3 i u2, porównywać do takiego killera graficznego jak AW. Na ps3 ze świecą szukać takich efektów.  :lol:
NIE pierd** ZIOM

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #743 dnia: Maja 08, 2010, 17:20:24 pm »
Idziecie w przesadę, owszem AW ma świetnie opracowany świat, ale HR zmiata go pod względem wykonania postaci i ich animacji oraz mimiki. To taki drobny przykład by niektóre osoby nie zatracił kontaktu z rzeczywistością. Także każda gra ma swoje mocne i słabe strony, tylko dodam że AW to na 80-90% ostatnie słowo X360, być może Cliff z chłopakami dorzucą swoje 10/20%, a co pokaże U3 czy Gt5 to kwestia otwarta. Musimy uzbroić się w cierpliwość. ;)

Mam nadzieje że kończymy tu tego offtopa i przenosimy się do SW. 8)

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #744 dnia: Maja 08, 2010, 17:23:35 pm »
Dobra panowie. Wiadomym jest że tak 70% użytkowników PS3 którzy odwiedzają ten temat chce wkur**ć posiadaczy Xboxa 360 i udowodnić im że Alan Wake graficznie ssie pałe. Szczególnie nas zboczuszek Irasek który obejrzał każdy możliwy materiał, każdy screen i porównanie, wbił się na jakieś niemieckie strony wszystko tylko po to aby ze świętym spokojem spuścić się na PS3 z odpalonym GoW3/HR/U2 i nigdy nie zagrać w grę której poświęcił chyba tyle samo czasu co zeskrobywaniu spermy z czarnych urządzeń Sony.

Niech nie dziwi go potem fakt że jest porównywany do takich gwiazd jak Sylvan Wielki, nazywany jest chamem i ogólnie mimo przemawiającej w jego postach inteligencji wszyscy uważają go za buca. O może nie wszyscy bo na pewno są zwolennicy ludzi wkładających ogrom pracy w utrzymaniu dobrego wizerunku swojej konsoli. Mężnych wojowników miażdżących exclusivy wroga setkami porównań. Wiedzący więcej o grze przeciwnika od samych zainteresowanych ich kupnem.

Gra wyszła, normalni gracze chcą się podzielić wrażeniami ktoś chce to przeczytać wchodzi a tu System Wars i Iras z podnieconą świtą.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #745 dnia: Maja 08, 2010, 17:25:46 pm »
Zapraszam do tematu System Wars z takimi dyskusjami o technicznych aspektach gry od Remedy i innych.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 17:28:26 pm wysłana przez tytacz »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #746 dnia: Maja 08, 2010, 17:33:35 pm »
300 procent racji leci do pana Unlimited! :)
Tyle w temacie i proponuje zakończyć gadanie o grafice, szczególnie nieadekwatne porównania. Jak ktoś bardzo lubi niech mi podeśle PW to się ponapierdalamy w SW (żartowałem, mam wyje**ne).

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #747 dnia: Maja 08, 2010, 17:43:13 pm »
Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW zmiótł graficznie oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby gow3 i u2, porównywać do takiego killera graficznego jak AW. Na ps3 ze świecą szukać takich efektów.
:lol:

Dzięki stary, gdyby nie Ty dalej bym żył w zakłamaniu. :lol:

spoko, to była ukryta wiadomość w poście bobana, on tak naprawdę jest fanboyem xboxa.

Nie chce mi się przekopywać przez ocean postów o grafie na konsolach, więc spytam się:
Gra ktoś ? Może jakaś mini recka ? Jak fabuła ?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #748 dnia: Maja 08, 2010, 18:30:31 pm »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #749 dnia: Maja 08, 2010, 18:38:17 pm »
Ja mam taką propozycję. Przestańcie porównywać Alan Wake do God of War 3 lub Uncharted 2. Naprawdę ludzie, AW zmiótł graficznie oba te ex'y na PS3. Trzeba mieć nasrane we łbie żeby gow3 i u2, porównywać do takiego killera graficznego jak AW. Na ps3 ze świecą szukać takich efektów.
:lol:

Dzięki stary, gdyby nie Ty dalej bym żył w zakłamaniu. :lol:

spoko, to była ukryta wiadomość w poście bobana, on tak naprawdę jest fanboyem xboxa.

Nie chce mi się przekopywać przez ocean postów o grafie na konsolach, więc spytam się:
Gra ktoś ? Może jakaś mini recka ? Jak fabuła ?
Pisałem wczesniej ale nerdy zakopały mój post.

Fabuła miecie. Podział na Epizody jest genialnym pomysłem, nigdy nie gralem w tak serialową grę. Fabuła, wbrew pozorom, i tego co pisze iras :lol: jest zajebiscie spójna i sensowna. Nawet te swiatełka sa wyjasnione w b. fajny sposób(god bless!). Przypierdalanie sie do takich motywów jest równie sensowne jak przypierdalanie sie do jakiegokolwiek innego horroru. To po prostu jest bajeczka, i tyle. Zajebiscie spójna, robiąca piorunujące wrażenie wraz z postepami, a puzzle układają sie w sposób niesamowicie przemyslany. Gra jak dla mnie w absolutnie genialny sposób tlumaczy swoją filmowosc, wszelkie elementy jakie ktoś mogłby uznac za kicz itp.

Iras będzie sral cegłami gdy zobaczy na youtube gameplay ze
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #750 dnia: Maja 08, 2010, 20:42:19 pm »
Damn, z tego co czytam to naprawde niezła gra chyba wyszła z tego Alana. A już na nim krzyżyk postawiłem. Tylko skąd tu teraz klocka wziąć...

Wiadomość scalona: Maja 08, 2010, 20:51:13 pm
Pożyczy ktoś xboxa na tydzień? ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2010, 20:51:13 pm wysłana przez windomearl »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #751 dnia: Maja 08, 2010, 21:54:14 pm »
Tylko skąd tu teraz klocka wziąć...


kupic 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #752 dnia: Maja 08, 2010, 21:59:02 pm »
Tylko skąd tu teraz klocka wziąć...


kupic 8)
Dla jednej gry nie ma najmniejszego sensu. ;)

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #753 dnia: Maja 08, 2010, 22:01:51 pm »
Pożycz od ziomka. A jak nie masz, to zapoznaj nowych, takich z xboxami. Dezerterze bez honoru.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #754 dnia: Maja 08, 2010, 22:03:37 pm »
Mam tylko porządnych znajomych a nie takich z xboxami.  :mad:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #755 dnia: Maja 08, 2010, 22:05:02 pm »
Kup Xboxa i Alana przejdz gre i oddaj do sklepu :)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #756 dnia: Maja 08, 2010, 22:12:15 pm »
Właściwie to staram się jak najmniej wiedzieć o grze, oglądać jak najmniej filmików i czytać jak najmniej recenzji, aby wszystko zostawić dla siebie (w końcu grę i tak mam już zamówioną). Niestety czasem ciężko jest się powstrzymać :)
Tak samo hehe, a takie zajawki to mam przy nielicznych grach :D

To co jest w limitce to nie jest w sumie taka ksiazka, jest tam jakies krotkie opowiadanie napisane przez Alana i cos tam jeszcze. Mnie chodzilo o nowelizacje gry, ksiazke Alan Wake :)

To jest ta o ktora mi chodzi
http://www.amazon.com/Alan-Wake-Rick-Burroughs/dp/0765328437/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=books&qid=1273281947&sr=1-3

Mnie do limitki tez najbardziej zachecil soundtrack i audio commentary :)
Mnie hmm na równi książka, OST i komentarz. Jako że jestem filmowcem to szukam paru inspiracji (jak tworzyć klimat, dialogi itp.) zwłaszcza że ciągnie mnie bardzo w kierunku thrillerów psychologicznych/horrorów :)
Red z tego co widzę to ta książka z linka opowiada o wydarzeniach z gry :/ natomiast ta z limitki ma aż 144 strony więc krótkie notatki to raczej nie są :D

Z tego co widzę to jedynie z wami chłopaki mogę normalnie tutaj o tej grze pogadać. Ale to nie dziwne bo z Live`a od zawsze was pamiętam jako porządnych gości ; ) Musimy się widzę we 3 ugadać i powymieniać wrażenia po ograniu początku/środka/końca :)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #757 dnia: Maja 08, 2010, 23:13:24 pm »
30 min Alana, kto chce niech oglada.

Giant Bomb Quick Look
http://www.giantbomb.com/quick-look-alan-wake/17-2431/?page=5&sort=first

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #758 dnia: Maja 09, 2010, 02:01:39 am »
audio commentary w grze czy jak? tez jestem ciekaw

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #759 dnia: Maja 09, 2010, 02:06:13 am »
Tak Audio Commentary w grze, dostepne jest tylko w Limitce na dodatkowej plycie. Instalujesz sobie to na dysku i w opcjach Audio mozesz sobie wlaczyc i wylaczyc w kazdej chwili. Ja AC zostawie sobie na pozniejsze przejscia, na poczaku chce poczuc ten niesamowity klimat :)