Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: Ryo w Sierpień 20, 2013, 23:16:23 pm

Tytuł: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpień 20, 2013, 23:16:23 pm
Journey 2 aka ICO cell shading HD Zelda WW style.

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028571-the-sentinel.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028570-concept-old-gate.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028565-faraway-tower.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028573-the-tower.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028573-lonely-beach.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2013/34/1377028558-shadows-fear.jpg)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpień 21, 2013, 00:35:57 am
Wypas 8)

Zabawne, że ze wszystkich gier na Ps4 najbardziej obecnie jarają mnie The Witness i właśnie Rime :) (choć w sumie The Witness jest tylko czasowym exem z tego co się orientuję)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: andryush w Sierpień 21, 2013, 02:50:43 am
Ten obrazek, plaża, skały, dla mnie to wygląda jak kontynuacja ICO :D Nawet kolorystyka podobna
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpień 21, 2013, 08:59:13 am
Postać głównego bohatera ma nawet tę samą paletę barw na sobie, co hero z ICO ;] Jeżeli chodzi o gameplay i rzekomą eksplorację świata, to jestem na tak.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Sierpień 21, 2013, 10:09:15 am
Wypas 8)

Gierka ląduje na liście zakupowej.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Sierpień 21, 2013, 11:04:02 am
Jak czytam tytul to ciagle czytam "Rim me" :mad:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: sieq w Sierpień 21, 2013, 12:59:41 pm
Właśnie ostatnio robiłem pierwszy raz ICO i SoC, więcej takich gier powinno być <3 Żałuje że w tamtych czasach grałem na blasze
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: iko w Sierpień 21, 2013, 17:11:07 pm
SONY ni z gruchy ni z pietruchy wyda 'WIND WAKER'a', który będzie typowo nastawiony na eksploracje. Jak onii to robią  :lol:
Niech w końcu ujawnią datę premiery The Last GUARDIAN, a wtedy pujde na kolanach po konsole.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Sierpień 21, 2013, 17:25:26 pm
Zahacz po drodze o księgarnie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: iko w Sierpień 21, 2013, 17:27:39 pm
czemu :D
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Devilek w Sierpień 21, 2013, 17:28:38 pm
Pujde na przykład.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: iko w Sierpień 21, 2013, 17:31:58 pm
oj tam  :oops:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Listopad 18, 2013, 02:00:49 am
Jakimś cudem w temacie nie ma trailera...

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/EQtyKF0zCtA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Listopad 18, 2013, 02:33:10 am
Gdyby tylko taka grafikę miały gry od Nintendo wiiu dawno byłoby w moim domu.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Luty 20, 2014, 20:43:39 pm
Microsoft mógł mieć wyłączność na Rime, ale spasował
Cytuj
Skorzystało na tym Sony i gra budząca skojarzenia z Ico czy Wind Wakerem (a trudno o lepsze skojarzenia) trafi tylko na PlayStation 4. Phil Spencer już żałuje tej decyzji.

Studio Tequila Works zgłosiło się z pomysłem na nią - wówczas pod tytułem Echoes of Siren - do Microsoftu. W skrócie mówili o niej, jak o miksie Gauntlet z Minecraftem oraz Jazonem i Argonautami. Układ miał być prosty: gra trafi na sprzęty Microsoftu, jeśli ten wesprze produkcję kwotą trzech milionów dolarów. Producent Xboksa na propozycję nie przystał, a twórcy musieli szukać innych sponsorów. Na szczęście historia kończy się happy endem (przynajmniej do tej pory), jej dalszy ciąg znamy - Rime znalazło azyl u Sony.
http://www.gram.pl/news/2014/02/20/microsoft-mogl-miec-wylacznosc-na-rime-ale-spasowal.shtml
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Solid Snake 1989 w Luty 20, 2014, 22:19:25 pm
Dopiero teraz zobaczyłem trailer  :lol:
Wali Iko na kilometr..ale to dobrze :D
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: bebbop w Marzec 01, 2014, 18:15:04 pm
Ciekawostka. Glowny artysta pierwszej Castlevanii Lords Of Shadow olal Mercury i przeszedl do Tequilla Works by pracowac nad Rime.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Kwiecień 29, 2014, 21:34:27 pm
http://www.pushsquare.com/news/2014/04/ps4_exclusive_rime_aims_to_evoke_deep_player_emotions

Cytuj
With no sign of Team ICO’s hotly anticipated The Last Guardian on the horizon, the responsibility may fall with Spanish studio Tequila Works’ gorgeous RIME to provide us with the PlayStation 4 tearjerker that we deserve. And as part of a semi-promotional Develop article, the indie outfit has confirmed that it’s hoping to convey “deep emotions” throughout the exclusive adventure.

“Rime is a very personal project, and we wish to create deep emotions through the visual and physical experiences of gameplay rather than cutscenes,” said creative director Raúl Rubio. “It has to evoke wonder, as if looking through the eyes of a child.” The visionary continued that Unreal Engine 4 – which is powering the game – has allowed the team to realise its goals.

He explained: “For us, visuals are not only to see, but also to feel emotionally. Unreal Engine 4 allows us to translate influences from Joaquín Sorolla, Salvador Dalí, Giorgio de Chirico, and even Studio Ghibli into something that expresses our artistic vision in a way that can be experienced by the player.”

Czekam mocno.

Przy okazji nowy screen:

(http://images.pushsquare.com/news/2014/04/ps4_exclusive_rime_aims_to_evoke_deep_player_emotions/attachment/0/large.jpg)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Kwiecień 29, 2014, 21:49:53 pm
Jak czytam tytul to ciagle czytam "Rim me" :mad:
EVERY DAMN TIME! :mad:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Maj 19, 2014, 23:51:23 pm
PIĘKNE ARTY:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:puppy-eyes:

Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Maj 20, 2014, 00:10:07 am
Kojarzy mi się z Journey.... CHCE TO BARDZO :D
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Maj 20, 2014, 00:16:52 am
Journey + ICO + José Luis Vaello Bertol = ORGAZM i pretendent do GOTY 8)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwiec 27, 2014, 22:32:41 pm
http://www.onlysp.com/e3-right-place-ps4-exclusive-rime-says-tequila-works/
Cytuj
A notable PS4 exclusive was all but missing from E3 this year.

Rime, which was revealed last year, has seen little to no updates since its inception. Not seeing the game at E3 continued to raise eyebrows on the project and what was going on with it. Thankfully Tequila Works has taken to Twitter to answer your questions on why the game was not shown at Sony’s E3 presser, nor E3 all together.

According to Tequila Works, E3 was just “not the right place” to show off their project. As to why that is, the developer didn’t exactly divulge details, but for a project as mysterious as Rime, I suppose it only makes sense.

(http://i.imgur.com/hWWkq2G.png)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpień 12, 2014, 22:46:22 pm
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/GGhNL4uB8uI?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Deszcz w nocy to obłęd.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Sierpień 12, 2014, 23:02:59 pm
 :o Mega!
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpień 12, 2014, 23:11:10 pm
Zapowiada się świetna przygoda :)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Sierpień 12, 2014, 23:12:21 pm
Wow...

Must have O_O
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Sierpień 12, 2014, 23:14:03 pm
Oby tylko wydali w pudełku, bo cyfraków z zasady nie kupuję  :/
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpień 12, 2014, 23:25:44 pm
Najwyższa pora zatem pójść naprzód i zmienić nawyki :angel:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Sierpień 12, 2014, 23:44:40 pm
Ja do cyfrówek się przyzwyczaiłem dzięki PC. Teraz jak kupuje grę na kompa to stawiam tylko na cyfrówki. Sranie się z płytkami by odpalić grę to totalny syf zwłaszcza jak laptopa biorę czasem w podróż. (do tego lapek mega hałasuje z płytkami)

Na konsolach jednak dalej preferuje płytki, aczkolwiek są pewne wyjątki, w których mi wersja cyfrowa nie przeszkadza ;) (Wipeout HD/Fury, Flowe, Journey i pewnie DriveClub w niedalekiej przyszłości ;) )
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Sierpień 12, 2014, 23:46:25 pm
Ja do cyfrówek się przyzwyczaiłem dzięki PC. Teraz jak kupuje grę na kompa to stawiam tylko na cyfrówki. Sranie się z płytkami by odpalić grę to totalny syf zwłaszcza jak laptopa biorę czasem w podróż. (do tego lapek mega hałasuje z płytkami)

Na konsolach jednak dalej preferuje płytki, aczkolwiek są pewne wyjątki, w których mi wersja cyfrowa nie przeszkadza ;) (Wipeout HD/Fury, Flowe, Journey i pewnie DriveClub w niedalekiej przyszłości ;) )

Przecież teraz nie kupisz gry na PC w pudełku, która nie podpina się pod steam/origin/uplay :P
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Sierpień 13, 2014, 02:21:24 am
Zobaczymy, co zrobicie, jak wam Gaben serwery zamknie. Ja chcę mieć pudełko i móc je sobie postawić na półce. Cyfraki mogę co najwyżej z plusa ogrywać.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpień 13, 2014, 10:59:00 am
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10353117_716792598401270_5109991297333194992_n.jpg)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 23, 2014, 15:53:10 pm
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10388174_751053531641843_1827444242294685762_n.png?oh=8fd5cc25577ca08708be6f0d04a6c3c9&oe=54AA9B41&__gda__=1420633849_fb1fed4873692b7765314b4661582a46)

CZEKAM MOCNO NA TĘ GRĘ.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Październik 23, 2014, 16:04:52 pm
GOTY...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 23, 2014, 18:30:44 pm
GOTY...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Będzie ciężko, bo w 2015 mega konkurencja (MGS V, liczę na FFXV i po cichu na Mirror's Edge), ale i tak gierka będzie na bardzo wysokiej pozycji.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Październik 23, 2014, 18:37:10 pm
GOTY to by może i było, gdyby gra została podciągnięta do rangi retail AAA na kilkanaście godzin, bo póki co zapowiada się 2-3-godzinna popierdółka z PSN.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 23, 2014, 21:25:33 pm
GOTY nie musi być na kilkanaście godzin i mieć fpytę grafę AAA.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Październik 23, 2014, 21:44:41 pm
Ja o grafie nic nie pisałem (ta zresztą jest świetna), a obetnij sobie Zeldę do trzech godzin łażenia po lokacjach i zobaczymy co zostanie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 23, 2014, 21:54:03 pm
Mówiąc o AAA odniosłem to również do grafy (bo też u Ciebie słsba grafa = ch**owa gra). Wiadomo, że GOTY to kwestia gustu. Dla mnie ten typ gier co Rime jest magiczny i stawiam ją zaraz obok Journey. W tym roku na razie GOTY to dla mnie Transistor. A Rime od zawsze uwielbiam za combo Journey + ICO + José Luis Vaello. Tyle mi wystarczy.

obetnij sobie Zeldę do trzech godzin łażenia po lokacjach i zobaczymy co zostanie
Widzisz, zależy jaki będzie cel tego łażenia. Dla mnie w grze nie potrzeba walki czy 20h grania, by dopiero wydać werdykt, że nadaje się na GOTY.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Październik 23, 2014, 22:05:42 pm
Ale z tymi grami jest jak z filmami krótkometrażowymi - niby fajne, ale tłumy na to do kina nie polecą i Oscara za najlepszy film nie dostanie. Nie ta liga.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Październik 23, 2014, 23:38:40 pm
Od kiedy tłumy i Oscar decydują o jakości filmu, a co za tym idzie "GOTY"?
Chyba, że tak, jak nierzadko w przypadku oscarowych wyścigów, o goty w branży gier decyduje popularność, sprzedaż i pr (niekoniecznie w tej kolejności).
 
Also: Oscara przyznaje się również za najlepszy krótki metraż ;)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Październik 24, 2014, 00:17:29 am
Gra na 2h to jednak trochę bieda. 3h już lepiej, bo w końcu single w CoDach trwają 4h i nikt nie narzeka, gra dostaje same 10.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lupi w Październik 24, 2014, 01:13:37 am
3h już lepiej, bo w końcu single w CoDach trwają 4h i nikt nie narzeka, gra dostaje same 10.

Mityczne CODy, mityczne cztery godziny, mityczne dziesiątki. Master to mitoman z tego co widać.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Październik 24, 2014, 07:27:17 am
Było już wspomniane, że Akira Yamaoka pracuje przy muzyce do Rime? Jak nie, to już jest info z Edge :D. Tyle dobra w jednym tytule :).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 24, 2014, 08:13:31 am
A Rime od zawsze uwielbiam za combo Journey + ICO + José Luis Vaello. Tyle mi wystarczy. + Akira Yamaoka
8)

Jeszcze info z EDGE:
http://gameidealist.com/news/new-info-on-ps4-exclusive-rime-world-graphics-influences-puzzles-and-sound-181/

Cytuj
The island shown so far represents the first stage of the five stages of grief (which are denial, anger, bargaining, depression and acceptance) that are linked via dreams. The videogame is going to include multiple islands, with some having a lot of areas that can be explored.

According to EDGE, a fox will lead the boy through tress with small markings, which will aligned at the right angle to show a drawing of the fox. This will subsequently lead to another puzzle.

In terms of graphics, Tequila Works used color palettes and island sets based on artists such as Salvador Dalí, Joaquín Sorolla and Giorgio de Chirico. The team was also influenced by Studio Ghibli, the Japanese animation studio responsible for classic anime films like Princess Mononoke and Spirited Away.
Jeżeli na każdej wyspie spędzi się co najmniej godzinkę, to będziemy mieli 5h. Ja pewnie i tak drugie tyle spędzę na podziwianiu widoków 8)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Październik 24, 2014, 09:29:39 am
Przypomina mi się sytuacja z Zaginięciem Edwarda Woźnicy, gdzie Chmielarz tłumaczył, iż gra nie jest za krótka, że jest dłuższa niż te 2 godziny ;).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudzień 18, 2014, 11:25:17 am
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10469405_779823428764853_855715133584377587_n.jpg?oh=8a8c1dcc36cba98abda438393fdc7aee&oe=550E8BF6)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Maj 21, 2015, 20:20:50 pm
Nowy material z rimjobu:
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/8T54ynzGL6M?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Maj 21, 2015, 20:53:30 pm
Ależ to będzie wspaniała gra! :mad:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwiec 03, 2015, 13:25:43 pm
(http://i.imgur.com/VCTBScZ.png)

(http://i.imgur.com/4770FtR.png)

DAWAĆ TO JUŻ.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: sieq w Czerwiec 04, 2015, 09:05:23 am
już mam odłożone na to :P
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Czerwiec 04, 2015, 20:20:39 pm
już mam odłożone na to :P

Też biorę na premierę ;)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwiec 05, 2015, 19:55:58 pm
Ja poczekam az bedzie w plusie ;)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipiec 06, 2015, 16:12:01 pm
https://twitter.com/don_raul/status/616283436706308096

(https://pbs.twimg.com/media/CI16eKnXAAA7Zjp.jpg)

Cytuj
Crunch is over. So proud of my team and our work . I won't anyone to say otherwise. ¡Salud!

Oby premiera była szybko.

Przy okazji dla spostrzegawczych.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Lipiec 06, 2015, 16:34:19 pm
Z premierą może być różnice. Ratchet podobno gotowy, a wyjdzie za rok  :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Lipiec 06, 2015, 16:56:29 pm
Cos czuje ze oglosza premiere i gameplay na gamescom.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Lipiec 06, 2015, 18:10:03 pm
Z premierą może być różnice. Ratchet podobno gotowy, a wyjdzie za rok  :lol:
Z tym, że Rime nie musi być skorelowane z premierą filmu ;)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Krzysiu w Lipiec 06, 2015, 18:14:46 pm
Będzie skorelowane z premierą TLG :troll:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Lipiec 06, 2015, 18:17:47 pm
Też możliwe :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Lipiec 06, 2015, 19:00:33 pm
Z tym, że Rime nie musi być skorelowane z premierą filmu ;)

Film filmem, ale w obecnej sytuacji chowanie gry do szuflady na rok wydaje mi się tak absurdalne, że spodziewam się po Sony absolutnie różnych pomysłów. Mogą na przykład gotowe Rime przetrzymać kilka miesięcy, żeby mieć coś na okres świąteczny - kiedy tam dokładnie black friday w Stanach wypada.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudzień 10, 2015, 15:29:18 pm
Gierka ma się dobrze i niedługo nowe info :)

http://gearnuke.com/rimes-development-track-new-information-coming-soon/
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Grudzień 10, 2015, 15:56:12 pm
Oby. Bo zapowiada się genialnie jak Journey :)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Grudzień 10, 2015, 21:59:32 pm
Czekam!
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 17, 2016, 18:29:34 pm
Miałem okazję chwilę sobie pobiegać po świecie. Jestem oczarowany...
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 17, 2016, 20:57:47 pm
Miałem okazję chwilę sobie pobiegać po świecie. Jestem oczarowany...
Gdzie, jak? Mów, opisuj wrażenia, szczegóły itp.!
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 17, 2016, 20:59:22 pm
Ładnie w pręta lecą z tą grą  :?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 01:08:27 am
Wiadomo, o szczegółach zbytnio pisać nie mogę. Jak - taka branża. Wrażenia czysto estetyczne - magia. Pobiegałem trochę po wyspie, zrobiłem dwie-trzy zagadki i jestem kupiony mimo, że że framerate rwał gorzej niż papier toaletowy "Kaczory". Biorę grę z miejsca za sam klimat i artstyle (chyba, że promkę dostanę :P ).
Jeśli chdzi o bardzo ogóle wrażenia, to czułem się trochę jak przy Wind Wakerze zmiksowanym z ICO.

PS. Grę można powoli przenosić do multiplatform...
PS2. @Iras - Wytrzymaj, będzie naprawdę konkret gra. Tak czuję po wstępnym ograniu :)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 18, 2016, 01:33:42 am
Jak do multiplatform, kiedy wydawcą jest SCE?  :o
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 01:48:58 am
Niestety musisz mi zaufać...
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 18, 2016, 02:14:59 am
Ale co, PC? A jakiś hint odnośnie daty premiery? PLIZ ;)

czułem się trochę jak przy Wind Wakerze zmiksowanym z ICO.
Idealnie. Od początku się tak zapowiada i miło, że nic w tym temacie się nie zmieniło.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 10:39:58 am
Nadal nic o dacie nie wiadomo. Nie tylko PC.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Luty 18, 2016, 10:41:39 am
Lipa. Sony pozbywa sie kolejnego fajnego EX. :/

Mozesz powiedziec dlaczego tak wyszlo?

Z pewnoscia gre kupie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Luty 18, 2016, 10:51:00 am
A może gra wychodzi na Wii U? :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Luty 18, 2016, 10:52:33 am
Raczej na pewno chodzi o Xonie.
Trochę lipa bo pewnie jakiś downgrade będzie :(
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 18, 2016, 13:31:15 pm
Jeśli już to raczej blacha, ale Mnichu mógłby napisać coś więcej  :/
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 14:03:42 pm
Powodów nie znam, ale zapewne chodzi o hajsy. Gra jest ciągle nieukończona, z optymalizacją cienko, a czas leci.
Piszę tyle ile wiem i mogę powiedzieć.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 18, 2016, 14:06:41 pm
Krótko: blacha czy xbox?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Luty 18, 2016, 14:13:13 pm
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 14:14:02 pm
Nie tylko PC.
A Wii U jest zbyt gówniane na UE4.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Luty 18, 2016, 14:33:58 pm
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.

Gra robiona pod jedną konsolę zawsze jest lepiej dopracowana.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Luty 18, 2016, 14:39:19 pm
Jak ktoś jest ogarnięty, to i na wszystkich platformach będzie działać. Aktualne konsole to nie ps3, a gra to nie Uncharted. Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 18, 2016, 14:43:04 pm
Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness
A co ma jedno do drugiego?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Luty 18, 2016, 14:47:54 pm
Jak ktoś jest ogarnięty, to i na wszystkich platformach będzie działać. Aktualne konsole to nie ps3, a gra to nie Uncharted. Choć z drugiej strony Mnichu pisze, że chodzi beznadziejnie, a niedawno wyszło The Witness :lol:

A to nie Firewatch miał problemy z działaniem?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 18, 2016, 14:49:11 pm
The Witness, jak przystało na grę, która ominęła microsoftowego gównoboxa, działa fantastycznie:

https://www.youtube.com/watch?v=OREh6fOaEP4
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 18, 2016, 14:51:29 pm
Nie mogę tego oglądać, bo bym zaraz kupił. Niech będzie promo jakieś :mad:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Luty 18, 2016, 14:51:59 pm
A sorry, pomyliłem gry :)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Luty 18, 2016, 14:53:44 pm
Jakie to ma znaczenie, ważne, że dobra gierka się szykuje.

Gra robiona pod jedną konsolę zawsze jest lepiej dopracowana.
Niby tak, ale Rime nie jawi się na specjalny benchmark graficzny, a bardziej na mocno stylizowaną oprawę, jego konstrukcja oraz estetyka nie wymusza specjalnych wodotrysków dostępnych tylko dla konkretnego sprzętu. Ważne, że art-style będzie zachowany i jak na razie po wersjach demonstracyjnych nie widziałem nic, co nie pozwoliłoby na osiągnięcie 1080p na wszystkich sprzętach na godnym poziomie fps. Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 18, 2016, 14:59:41 pm
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Luty 18, 2016, 15:00:24 pm
Mogę się założyć, że będzie downgrade albo 900p i/lub problemy z płynnością na bonerze  8)

https://www.youtube.com/watch?v=_q7CZiU8roU
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Luty 18, 2016, 18:22:53 pm
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)
Dzięki za sprostowanie. Odniosłem takie wrażenie po gameplayach, w których bohater biegał w kierunku jakiegoś cypla z ograniczonym terenem działania i z automatu pomyślałem, że to szeroki, ale jednak korytarz.

A kwestia wydania na Xbone, cóż, skoro chodzi o kasę i szersze pole odbiorców to świadczyłoby m.in. o tym, że Sony jednak nie zabezpieczyło odpowiednio tego tytułu, równie w zaplecze finansowe. Zostaje jeszcze kwestia, czy to czasowy exclusive dla PS4.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Luty 18, 2016, 18:32:37 pm
Chyba, że celują w jakiś otwarty świat, bo po udostępnionych króciutkich gameplay'ach widziałem większy lub mniejszy, ale nadal korytarz.
Celują w otwarty świat, a dokładniej mówiąc w konkretne wyspy. Coś jak The Witness, ale na mniejszą skalę. Przeciwieństwo korytarza, nie wiem, gdzie je tam widziałeś ;)
Z tego co pograłem, to każda wyspa jest osobną, półotwartą lokacją.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marzec 16, 2016, 19:51:59 pm
Potwierdzenie słów Mnicha :mad:

(http://i.imgur.com/gTL0By7.jpg)

Można wrzucać do multiplatform...
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marzec 17, 2016, 08:51:17 am
http://gamingbolt.com/rime-funding-cancelled-by-sony-for-lack-of-game-dev-troubles-rumour

Cytuj
According to one NeoGAF source, who allegedly has a source close to the studio, RIME wasn’t really a game. ” I was told that the reveal trailer was all cinematic. It was faked to mimic gameplay, assets, etc. from a real game but 0% of the game was implemented. So the real challenge for the studio was to put that vision into the final game. And apparently this has been impossible to achieve. Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works.”

Wychodzi, że ściema, bo Mnichu grał?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Marzec 17, 2016, 10:05:55 am
Trochę prawdy może w tym być. Produkcja trwa już długo, na pewno jakieś problemy mają, gry za bardzo nie pokazują. Ostatni news może świadczyć o tym, iż dev zawala terminy i wciąż jest bardzo daleki od zakończenia produkcji. Skoro Sony wypuściło ze swoich rąk Rime, to sytuacja może nie być najlepsza. Jeśli wyjdzie to i tak trafi na PS4, ale exclusive widać nie był wart (w ich mniemaniu).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Marzec 17, 2016, 10:28:26 am
Czyli co, szykuje sie nam sredniak?

Te info pokazuje ze znow mierz sily na zamiary.

Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Marzec 17, 2016, 11:29:36 am
Nie no, takich wniosków bym na razie nie wyciągał, tym bardziej, że Mnichu miał pozytywny odbiór. Ciekawe tylko kiedy to wyjdzie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Marzec 17, 2016, 11:30:45 am
Mam uraz po TLG, sytuacja tu wydaje sie byc podobna.

+ Multiplatforma moze oznaczac jakies kompromisy.

Zobaczymy co z tego wyjdzie. 8)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marzec 17, 2016, 14:44:47 pm
http://gamingbolt.com/rime-funding-cancelled-by-sony-for-lack-of-game-dev-troubles-rumour

Cytuj
According to one NeoGAF source, who allegedly has a source close to the studio, RIME wasn’t really a game. ” I was told that the reveal trailer was all cinematic. It was faked to mimic gameplay, assets, etc. from a real game but 0% of the game was implemented. So the real challenge for the studio was to put that vision into the final game. And apparently this has been impossible to achieve. Sony required about one month ago the DEV KITs to be returned and canceled the fundings into Tequila Works.”

Wychodzi, że ściema, bo Mnichu grał?

No 0% to przesada, ale grze daleko do ukończenia. Jeśli wyjdzie w tym roku to się zdziwię.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: szafa w Marzec 17, 2016, 15:50:44 pm
To gra o rimmingu?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Marzec 17, 2016, 16:04:33 pm
Zgadza się.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Marzec 17, 2016, 17:00:07 pm
Czyli co, szykuje sie nam sredniak?

Te info pokazuje ze znow mierz sily na zamiary.


Wyjdzie gówno bo...

Cytuj
Rime to zlepek bezsensownie poskładanych elementów, co jest w prostej linii konsekwencją złych decyzji podjętych przez Raula Rubio, który uważa się za drugiego Tima Schafera. Przed założeniem własnego studia miał on zostać zwolniony z Mercury Steam ze względu na brak pojęcia o technologiach i projektowaniu gier.

Warto również zauważyć, że jedną z wysoko postawionych osób w firmie jest jego żona, która nie zajmuje się grami, a samo studio korzysta właśnie z publicznej dotacji, przeznaczonej na stworzenie Rime.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.ppe.pl/news/42476/rozgrywka-z-rime-mogla-byc-sfalszowana-sony-odsunelo-sie-od-projektu-bo-gra-praktycznie-nie-istnieje.html
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Marzec 17, 2016, 21:33:34 pm
Jeśli tak to niezła kapa i nie dziwię się, że Sony powoli odcina się od tematu.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marzec 18, 2016, 10:25:07 am
Najbardziej to mi szkoda genialnego talentu Juana Vaello Bertol, że znowu po LoS 2 bierze udział w 'dziwnym' projekcie :mad:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Kwiecień 27, 2016, 09:51:34 am
Ograłem większość i póki co zapowiada się, że jednak będzie średniak na ~5 godzin. Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey. To ciągle alpha (albo i pre-alpha), więc może jeszcze się coś pozmienia na lepsze, ale wątpię.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Kwiecień 27, 2016, 10:13:16 am
Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey.
Czyli łykam jak pelikan.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Kwiecień 27, 2016, 11:36:58 am
Uproszczona Zelda dla ubogich bez combatu zmiksowana z Journey.
Czyli łykam jak pelikan.
Niestety te inspiracje nie są zbyt interesująco zaimplementowane.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Kwiecień 27, 2016, 13:14:06 pm
 :-?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipiec 28, 2016, 08:18:57 am
http://www.ibtimes.co.uk/tequila-works-confirms-rime-still-development-more-news-coming-soon-1572877

Cytuj
A spokesperson for the Madrid-based studio told us: "Rime is of course still in development, and advancing at a great pace – we actually had to move to a larger office recently, since the team has grown about 40% in the last year!

"We know it has been a long time with no news, and we are just as eager to communicate about the game as media and fans are to receive news." Asked whether the game would still be a PS4 exclusive, the spokesperson hinted that may no longer be the case, saying: "I can only confirm it is still coming out for PS4."
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lipiec 28, 2016, 09:03:06 am

Cytuj
advancing at a great pace
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Sierpień 11, 2016, 07:08:00 am
Gra przeskakuje na 2017. Great pace.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpień 11, 2016, 12:00:21 pm
 :roll:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Sierpień 11, 2016, 13:43:54 pm
Jeszcze wyjdzie z tego najdluzej robiony indyk. :lol:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpień 11, 2016, 16:08:31 pm
Juz jest no man sky.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Październik 06, 2016, 20:57:19 pm
Odnośnie porzucenia PS4 jako exa:
http://gamingbolt.com/rime-developer-explains-split-with-sony-game-never-had-any-development-issues

Cytuj
“Well, contrary to what is believed, we haven’t had any development issues with the game,” he said. “The only thing is that we took the IP rights from Sony Computer Entertainment back for the RIME franchise, because we felt that was a valuable property for Tequila Works to have. And then we secured a different publisher, which is Six Foot and Grey Box. They are from the United States, and that’s the end of it, really. Some people imply that we would have some troubles with development, but that was never the case, the game is progressing perfectly, and we will offer more information, and show more gameplay, and we’ll announce platform availability very early next year. So we are not far from hearing interesting news about RIME.”

Cytuj
“It’s really not complicated,” he stressed. “We decided that having the IP rights for one of our properties, and a game that was always conceived and planned, and dreamt of by Tequila Works, should remain in house. And that was why we reacquired the rights to the IP, and we came to this agreement with Sony, it was all on friendly terms. And of course, you know this industry has a lot of gossip and rumors, but really, that’s it. It’s not a complicated story.”
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Październik 07, 2016, 12:27:01 pm
 :lol: :lol: :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Grudzień 13, 2016, 21:04:10 pm
Rime is heading to Switch, according to new classification
Cytuj
Rime appears to be in development for Switch, based on a new classification in Brazil.
http://nintendoeverything.com/rime-is-heading-to-switch-according-to-new-classification/
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Grudzień 14, 2016, 07:19:11 am
Biorąc pod uwagę te niegdysiejsze doniesienia na forum o problematycznej produkcji Rime nie zdziwiłbym się, gdyby wypuszczanie tego tytułu na Switcha było zagraniem strategicznym, w którym można się tłumaczyć chu**wą jakością gry równaniem w dół ze względu na multiplatformowość ze sprzętem Nintendo :troll:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lupi w Styczeń 03, 2017, 18:49:57 pm
https://www.youtube.com/watch?v=PMIdDAllGMM

Premiera w maju.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Druchal w Styczeń 03, 2017, 22:06:59 pm
Zlepek The Witness, Zelda WW, ICO może coś z tego będzie. Wydaje się w tym trailerze, że grafika nieco siadła.. w każdym razie jestem zainteresowany.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Styczeń 03, 2017, 22:25:11 pm
No i potwierdzona premiera na wszystko.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Klosz w Styczeń 03, 2017, 23:03:28 pm
Grafika siadla dosc bardzo. Glowny bohater zbrzydl. Gender czy co?! ;) Zobaczymy czy z tego bedzie chociaz gra na 7.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Styczeń 04, 2017, 07:34:46 am
Podoba mi się, chętnie zagram.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Styczeń 05, 2017, 08:34:50 am
Będzie wydana fizyczna kopia gry:

(http://allgamesdelta.s-ul.eu/jXXmqwUe)
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Styczeń 05, 2017, 09:41:47 am
Fajna okładka.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Styczeń 05, 2017, 09:44:11 am
Bardzo jestem ciekaw co wyjdzie z tej gry, po tym co pisał Mnichu i po tym, co widać na screenach/rozgrywce.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Styczeń 05, 2017, 10:48:46 am
Na pewno będzie lepsze niż tlg
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: andryush w Styczeń 05, 2017, 11:04:47 am
A co jest nie tak z TLG?

Design głównego bohatera też mi nie bardzo się podoba, jakiś taki stereotypowy chłopiec z pelerynką.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Styczeń 05, 2017, 16:27:07 pm
Na pewno będzie lepsze niż tlg
Oj daleko tej grze do TLG.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Lupi w Styczeń 10, 2017, 23:32:33 pm
Pierwsze 30 minut:

https://www.youtube.com/watch?v=BRtGWbq-o5E
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Styczeń 11, 2017, 11:02:06 am
Te 30 minut to większość pierwszego levelu (jest pięć).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Styczeń 26, 2017, 23:18:22 pm
Tantalus working on Switch version of Rime, dev still hoping for May, exploring physical release
Cytuj
The Switch version of Rime isn’t being handled by Tequila Works directly. While the original team is involved in how it progresses, Tantalus is behind the actual development. Tantalus is also working on Sonic Mania for Switch.

Tequila Works told IGN:

    “The Nintendo Switch version is being developed by Tantalus, the studio behind the HD version of The Legend of Zelda: Twilight Princess. We worked side by side with them to ensure the Nintendo Switch version is absolutely true to the original vision we have for RiME, and they are doing a terrific work indeed! We are really enthusiastic about Nintendo Switch and we are immensely happy about releasing RiME on that console, but it’s too early to discuss future developments. Let’s finish RiME first! :)”

Tequila Works also mentioned that “There is still a lot of development to take into consideration, but we’re working hard to get the Nintendo Switch version ready for release at the same time as the PlayStation 4, Xbox One and Windows PC versions in May.” A physical release could happen, as the studio is “working with Grey Box to check on the production pricing for cartridge Switch releases. We’ll ideally have additional information before long.”
http://nintendoeverything.com/tantalus-working-on-switch-version-of-rime-dev-still-hoping-for-may-exploring-physical-release/
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Marzec 08, 2017, 21:38:11 pm
Nintendo Switch Owners Will Have To Wait Longer And Pay More For RiME
Cytuj
The puzzle-based title - which takes around 10 hours to finish - will arrive on PlayStation 4, Xbox One and PC on May 26th, costing $29.99 / €34.99 / £29.99. "Shortly afterward", the game will launch on Nintendo Switch - in both digital and physical forms - with a higher suggested retail price of $39.99 / €44.99 / £39.99.

Quite why this should be the case is anyone's guess; the Switch version isn't being advertised as having any unique content compared to the other versions.

The wait may have something to do with the fact that it's being ported by Tantalus, the Australian developer behind The Legend of Zelda: Twilight Princess HD. RiME was previously confirmed for a May release on Switch.
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/nintendo_switch_owners_will_have_to_wait_longer_and_pay_more_for_rime
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Kwiecień 04, 2017, 11:58:38 am
Odnośnie wersji na Switcha:
http://www.grabitmagazine.com/blog/post/rime-nintendo-switch-release-date/

Cytuj
We can confirm that Rime has been officially placed in a Q3 2017 release window, which spans anywhere from July to September.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Kwiecień 04, 2017, 16:13:13 pm
Z takim podejściem nie mają co liczyć na dobrą sprzedaż na Switchu :-?
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Maj 10, 2017, 23:43:52 pm
Rime’s digital version now costs $10 less on Switch, physical version to come with soundtrack code
Cytuj
Rime’s digital version will now cost $10 less, down to $29.99 / €34.99 / £29.99. Although the physical version’s price isn’t changing, it will now include a printed code for a download of the full soundtrack, which will normally cost $10 on its own.

Grey Box reiterated today that the original price difference comes down to “the additional development, manufacturing, and publishing costs” on Switch. If it were any lower, Rime would be sold at a loss.
http://nintendoeverything.com/rimes-digital-version-now-costs-10-less-on-switch-physical-version-to-come-with-soundtrack-code/

W takim razie może kiedyś kupię jednak wersję na Switcha, jeśli gra będzie dobra.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Maj 23, 2017, 14:42:37 pm
EDGE dało 9.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Maj 23, 2017, 22:15:44 pm
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Juras w Maj 25, 2017, 02:12:41 am
https://www.youtube.com/watch?v=9P4kjROkn8I
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Maj 25, 2017, 16:42:27 pm
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.

To już chyba druga gra z takim brakiem przejścia między trybami.... No ja bym się nastawiał, że to będzie norma.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: iko w Maj 25, 2017, 21:47:11 pm
Wersje na Switcha kupie na milion procent.  :angel:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Maj 25, 2017, 22:27:42 pm
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.

To już chyba druga gra z takim brakiem przejścia między trybami.... No ja bym się nastawiał, że to będzie norma.
Normą to nie jest i raczej nie będzie. Jednak jest niepokojące, że niektórzy nie potrafią wykorzystać dodatkowej mocy, jaką daje wersja zadokowana.


Średnia 82%
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/rime/critic-reviews

Nie spodziewałem się tak dobrych ocen :D Kiedyś na pewno zagram, choć niekoniecznie na Switchu.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Kert w Maj 26, 2017, 07:17:53 am
Trochę zaskakujące oceny po tym, co się naczytałem na forum o problemach produkcyjnych u developera.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Maj 30, 2017, 11:43:30 am
Też jestem zaskoczony, moim zdaniem gra jest ładna, ale dość przeciętna.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwiec 19, 2017, 10:29:09 am
Miałem zaczekać z zakupem Rime na promocje, gdyż według mnie prawie 150 zł za indyka to bardzo wygórowana cena. Potrzebowałem jednak jakiejś mniejszej gry, a i pochlebne opinie kolegi sprawiły, że się skusiłem. Od razu na wstępie zaznaczę, iż radzę poczekać na jakieś konkretne promocje, najlepiej poniżej 80 zł.

Rime to wizualne arcydzieło. Gra prezentuje się pięknie, kierunek artystyczny stoi na bardzo wysokim poziomie, ale nie ma się co dziwić, w końcu odpowiadał za nie art director pierwszej Castlevania Lords of Shadow. Stylistycznie to małe mistrzostwo świata, kolor, kształty, światło - jak na concepcie. Wizualnie gra jest bardzo czysta i przejrzysta. Co mnie się bardzo spodobało to materiały. Wydaje się, że Rime operuje głównie kolorem i poza prostymi normalkami nic więcej nie potrzebuje. Dlatego, gdy zobaczyłem jak ładnie "świecą" niektóre powierzchnie (np. płytki na ścieżce) byłem zaskoczony. Podobnie z wodą, która jest bardzo stylizowana, ale jednak ma pewne poprawnie fizycznie właściwości, jak odbicia, czy przezroczystość. Takie bardziej realistyczne efekty bardzo robią i dla mnie były zaskakujące.

Niestety nie wszystko w kwestii grafiki się udało. Przede wszystkim Rime jak na swój poziom techniczny nie jest idealnie zoptymalizowane i nawet na PS4 Pro potrafi lekko szarpać w kilku miejscach (o ile dobrze pamiętam były to zamknięte przestrzenie). Art direction także nie zagrał do końca. Jest pewien obszar, który robi mniej, oraz są pewne ciemne poziomy, które są nieczytelne, ponieważ przesadzono z czernią (w zasadzie to są czarne plamy na ekranie).

Muzyka jest piękna i współgra z grafiką oraz tempem gry. Niestety nie zapadła mi w pamięci, ale nie mam jej nic do zarzucenia.

Historia mnie trochę rozczarowała. Liczyłem na tajemnicę, na odrywanie czegoś wielkiego i poniekąd to dostałem. Problemem dla mnie było to, że za wiele zdradza i robi to bardzo bezpośrednio. Szybko zaczynasz rozgryzać do czego to dąży. Nie jest to złe, po prostu liczyłem na coś więcej. I kiedy już myślałem, że wszystko wiem i zaraz zobaczę przewidywalny koniec... historia zmieniła się o 180 stopni. Był to prawdziwy strzał w twarz. Z jednej strony świetny, nie spodziewałem się tego, do tego czyni tą historię naprawdę piękną i przejmującą. Z drugiej jest to coś tak zupełnie innego w odniesieniu do reszty gry, że natychmiast zacząłem się zastanawiać czy to w ogóle pasuje. Zmienia wydźwięk gry. Dlatego jestem dość rozdarty w tej kwestii, jednak chyba skłaniam się nieco bardziej w stronę minusa za ten brak spójności.

Grywalnościwo to gra o chodzeniu i rozwiązywaniu bardzo prostych zagadek. Tak prostych, że wchodząc do nowego pomieszczenia wiesz co trzeba zrobić. Z jednej strony taka przejrzystość jest dobra z drugiej trochę szkoda, że nie ma tu większego wyzwania. Zgubić się jest raczej trudno, ponieważ Rime stara się prowadzić gracza w pewien sposób. Są znajdźki, które są dopełnieniem historii (nie znalazłem wszystkich, nie szukałem jakoś szczególnie, ale większość mam). Nie mam za wiele do zarzucenia poza płynnością poruszania się postaci. Jest chyba jakiś lag, przez który ma się wrażenie, iż chłopiec jest ociężały i nie słucha się nas od razu. W The Last Guardian wydawało się to dość naturalnie i spójne, tutaj jednak przeszkadzało.

Czy Rime jest tym, czym spodziewałem się, że będzie? Tak, może liczyłem na coś innego w kwestii fabuły, jednak w dużej mierze spełniła moje oczekiwania. Dostałem grę na jakieś 6-8h z piękną oprawą audio-wideo, relaksująca, z jakąś tajemnicą i wstrząsem na końcu. Jedyne co nie pasuje to cena, która powinna być o połowę niższa. Szkoda też, że trzeba było tyle czekać, ale dobrze, iż w końcu jest. Teraz jeszcze Hellblade i koniec indyków na ten rok dla mnie ;).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Sierpień 03, 2017, 21:29:19 pm
Rime launches for Switch on November 14 in North America, November 17 in Europe
Cytuj
Rime will be sold digitally via the eShop for $29.99 / €34.99 / £29.99. Fans can also purchase a special physical edition containing the full game and a digital download code for the soundtrack at a price of $39.99 / €44.99 / £39.99.
http://nintendoeverything.com/rime-launches-for-switch-on-november-14-in-north-america-november-17-in-europe/

Późno. Do tego czasu edycje na pozostałe platformy otrzymają już pewnie niezłe promocje.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopad 13, 2017, 22:30:58 pm
https://youtu.be/y8l8F8eMhV4

Podobno wersja na Switcha jest dość kiepska. Nawet na nintendolife radzą zagrać w wersję na inne platformy.
http://www.nintendolife.com/reviews/nintendo-switch/rime
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mateo w Listopad 14, 2017, 13:44:03 pm
Niby poprawny port, ale bez rewelacji. Mimo wszystko i tak kupie tę gierkę na Słicza.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Listopad 14, 2017, 14:02:37 pm
Z recenzji wynika, że port jest bardzo słaby (szczególnie gdy gra się w trybie przenośnym).

Średnia dla wersji na Switcha to 61%:
http://www.metacritic.com/game/switch/rime

Gdzie dla PS4 jest 80%:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/rime
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopad 14, 2017, 14:22:02 pm
Niby poprawny port, ale bez rewelacji. Mimo wszystko i tak kupie tę gierkę na Słicza.
Nie jest poprawny, jest niestety poniżej przeciętności. Ma wręcz tragiczne rwanie animacji i zubożone wizualia. Gra w ogóle ma poważny problem z optymalizacją, a na Switchu to jeszcze bardziej widać.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Iras w Listopad 14, 2017, 15:07:07 pm
Dajcie spokój Mateo, porty na znicza tak będą wyglądać. W Doomie obcięli framerate o połowę i jakoś to poszło (choć nawet do ledwie akceptowalnego 720p brakuje), a w innych grach jaki mają wybór? Rozdzielczość z PSP, kinowe doświadczenie na poziomie Twój Vincent albo grafika prosto z PS2 :fake-smile:
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Listopad 14, 2017, 16:12:24 pm
Nie no, przy sensownych rozdzielczościach grafika jak z PS3/X360 zazwyczaj, nie przesadzajmy z tym PS2, tak było ba Vicie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Luty 07, 2018, 23:40:55 pm
Pobiegałem trochę. Klimacik jest super, lubię taki styl graficzny, muzykę i pustkę, że jesteśmy sami sobie. Sama wyspa jest urocza, więc zwiedzanie i "lizanie ściań" to przyjemność, a nie tylko kolejne zadanie do platyny.

Samej rozgrywki niewiele, głównie biegamy i rozwiązujemy jakieś banalne zagadki, oby dalej były trudniejsze. Denerwuje mnie, że gra wymusza na nas często jedną jedyną drogę, nawet jakby postać spokojnie skrótem pokonała tę drogę, bo spokojnie można było wskoczyć na skałę, ale gra na to nie pozwala.

Jak pisałem wcześniej, styl graficzny bardzo mi się podoba, taki miks ico, journey, a nawet przez chwilę recore. Niestety ale za grą optymalizacja nie stoi i fpsy potrafią spadać, nie jest to jakieś uciążliwe, ale jednak występuje, a gram na pro.

Zobaczymy jak będzie dalej, ale polecam sprawdzić, klimacik jest obecny, a w takich grach to najważniejsze.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Luty 08, 2018, 11:23:48 am
Zobaczymy co powiesz jak skończysz ;).
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Luty 08, 2018, 12:05:53 pm
Bardzo dobra gra, taki zlepek ico, kolosów , kota i jurney.
Do tego chodzą słuchy, ze platyna na pare godzin.
NO SAME PLUSY.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Luty 13, 2018, 09:01:18 am
Pograłem wczoraj niecałą godzinę. Klimat spoko, lokacje piękne (w końcu Jose Luis Vaello Bertol), grafika a'la The Witness, dynamicznie zmienna pora dnia, przyjemna muzyczka i skłanianie gracza do zaglądania w każdy kąt. Jedyny zarzut na razie, to zbytnia infantylność jak dla mnie.
Tytuł: Odp: Rime
Wiadomość wysłana przez: POK w Luty 17, 2018, 14:20:30 pm
Rime update out on February 19 (version 1.0.2) – improved visuals, resolution, frame rate, more
Cytuj
RiME Switch 1.0.2 Patch Notes

– Increased visual fidelity, bloom and post-processing

– Sharpened image resolution

– Opening Cinematics visually improved

– Fixed possible stage exploits that would enable players to skip parts of the stages

– Increased texture quality in specific areas

– Increased view distance

– Fixed an issue with foliage density, shadows, and render distances

– Updated texture mipmaps for the Fox

– Improved global mipmaps

– Improved shadow distance and quality

– Fixed instances of foliage pops

– Stabilized FPS

– Optimized the Boys cape and hair physics

– Rebuilt streaming volumes

– Fixed an issue that allowed you to see outside of the map in later stages.

– Updated lighting to prevent bleed through

– Updated the quality of trees in earlier stages where they would display poorly.
https://nintendoeverything.com/rime-update-out-on-february-19-version-1-0-2-improved-visuals-resolution-frame-rate-more/

(https://static.greybox.com/static/media/images/Image_1_-_Labeled.width-800.jpg)

(https://static.greybox.com/static/media/images/Image_2_-_Labeled.width-800.jpg)

(https://static.greybox.com/static/media/images/Image_20_-_Labeled.width-800.jpg)


Może wreszcie gra stała się w miarę porządnym portem.