Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Dzisiaj o 10:54:19 »
Macie racje. Myslałem też, czy może nie jest to Octopus, bo wtedy dużo sensu nabiera to, że inni się chwalą nowymi zabawkami, ale w sumie Oscorp też może dostarczyć. W jednym i drugim przypadku będzie bardzo fajnie :) No i ciekawe czy gdzieś się pojawi Venom.
2
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kert dnia Dzisiaj o 10:37:36 »
Green Goblin musi być, to idealna okazja do ukazania w grze efektownych pościgów na dachach i lawirowania między wieżowcami 8)
3
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lupi dnia Dzisiaj o 10:27:43 »
Mnie ciekawi kto jest na koncu tego trailera kogo nie pokazali. Ewidentnie oświetla pajonka, więc stawiam na green goblina i swiatko z dechy.
Goblin na 100%. I bardzo dobrze.  8)
4
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Dzisiaj o 10:24:02 »
Mnie ciekawi kto jest na koncu tego trailera kogo nie pokazali. Ewidentnie oświetla pajonka, więc stawiam na green goblina i swiatko z dechy.
5
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lupi dnia Dzisiaj o 10:17:39 »
Mam nadzieję, że dadzą Morbiusa. Teraz robią jakiś film czy serial o nim to jest duża szansa.
6
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Dzisiaj o 10:06:14 »
Pragnę tylko przypomnieć, że było w którymś wywiadzie wspomniane, że to co widzieliśmy na ostatnim trailerze, to nie są wszyscy bossowie, więc zabawy będzie jeszcze więcej.
7
Multiplatformowe Current Gen / Odp: E3 2018
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Dzisiaj o 10:05:27 »
a sprzęt niby słabszy

Nie wiem skąd niektórym to się wzięło. Pamiętajmy, że na rynku mamy najwięcej standardowych PS4 i X1 (tutaj pewnie S'ka ma też duży udział), a to z kolei oznacza, iż konsola Sony nie jest słabsza. Pro i X1X to na razie mały rynek i dodatkowo zależy od bazowych modeli, więc nie są one dobrze wykorzystywane. Także nie jest to dobry argument. Po prostu sony ma świetne studia i daje im przestrzeń na realizację takich projektów.
8
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Cyberpunk 2077
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Dzisiaj o 10:01:20 »
Ja akurat preferuje TPP w grach, gdzie bohater jest jasno sprecyzowany. Jeśli gracz sam jest bohaterem, tworzy go, wtedy lepiej FPP. Mam wrażenie, że lęk przed FPP bierze się ze strachu, iż oznacza to typową strzelankę, a nie RPG z jakich CDP słynie. Jeśli tak jest to raczej obawy, które nie znajdują pokrycia w rzeczywistości.
9
PlayStation 4 / Odp: Spider-Man
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kert dnia Dzisiaj o 09:49:25 »
Ilość bossów przedstawiona w trailerze to moim zdaniem nawiązanie do najbardziej udanych i wspominanych z sentymentem części na psx, które nie były specjalnie długie, ale zawierały każdorazowo (choćby w małej sekcji mini-bossa) większość przekroju bestiariusza znanego z uniwersum, typu ścigasz po dachach Venoma, scenka, upadek na ulicę i od razu mobki razem z Rhino. Aktualnie myślę, że rozwiązanie będzie podobne, ale zdecydowanie bardziej rozbudowane i na miarę czasów. To nawiązanie jest o tyle znaczące, że pod względem mechaniki te gry były bardzo udane, granie w nie było czystą przyjemnością. Miały też ciekawe podejście do poziomu trudności, w zależności od wybranego, nie tyle przeciwnicy byli mocniejsi/słabsi, jak to dzisiaj zwykle bywa, a decyzja sięgała o wiele głębiej, łącznie ze zmianami w strukturze poziomów i omijaniu niektórych, trudniejszych sekcji.
10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Cyberpunk 2077
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kert dnia Dzisiaj o 07:43:58 »
W 3 osobie według mnie dużo lepiej się wczuwa w historię, jak mamy widok na naszego bohatera, który rozmawia z inną osobą, żywo gestykulując.
TPP w trakcie dialogów byłoby w porządku, ale rozumiem tłumaczenie "typa" o lepszym wczuwaniu się w historię, bo mam podobnie. Najprościej rzecz ujmując wygląda to tak, że NPC bardziej rozmawia "z Tobą", niż z postacią wrzuconą do gry. O ile w Wieśku wiadomo, że Geralt jest ikoniczny i brak pokazywania go byłby kompletnie bez sensu, tak już tutaj ma prawo się sprawdzić. Nadmieniam, że jestem w tej części graczy, dla której rozwiązania mechaniki przedstawiania fabuły w Half-Life bardzo się podobają i powodują konkretne wczucie się w postać niemego Freemana (wszystkie "scenki" są w trakcie gry, dzieją się na oczach bohatera, nigdy nie tracimy kontroli, widok zawsze fpp).
Strony: [1] 2 3 ... 10