Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
PlayStation 4 / Odp: Gran Turismo Sport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mrocz dnia Dzisiaj o 10:25:31 »
Tym bardziej, że GT5 jakieś mega brzydkie nie było.

Modele aut z GT6 zwłaszcza do trybu Photo trzymają obecne standardy. Moim zdaniem poziom Forzy jak nie wyższy. Dopracować grafikę, dorobić więcej (te 120 z GT Sport + auta z GT6 i już mielibyśmy ponad 300 samochodów). I mamy zajebiste GT7.
2
PlayStation 4 / Odp: Gran Turismo Sport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 10:21:29 »
Tym bardziej, że GT5 jakieś mega brzydkie nie było.
3
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez POK dnia Dzisiaj o 10:04:31 »
4
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Bloodstained: Ritual of the Night
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ryo dnia Dzisiaj o 10:03:59 »


Cytuj
Dominique Baldwin (Age: 25)

An exorcist dispatched by the church, she supports Miriam as the shopkeeper. She speaks in a posh way, but she treats everyone kindly. While the church believes Miriam and Gebel to be demons, Dominique trusts them as human beings. In order to foil Gebel’s ambitions, she asks her old friend Johannes to summon Miriam.

Alfred (Age: 57)

Alfred is one of the alchemists responsible for the demon-summoning uproar ten years ago. He was Johannes’s mentor, and a father figure to both Johannes and Miriam, but he’s lost his former self as he heads to the castle seeking the Book of Logaeth in Gebel’s possession. Quite and intelligent, Alfred’s alchemic ability was unmatched even among his fellow alchemists.

Anne Knolles (Age: 12)

A village girl whose parents were murdered. Anne was saved by Dominique and Miriam when demons attacked her village. When Dominique is out of town, Anne looks after the shop. She is a bright and cheerful girl.
5
Nintendo Switch / Odp: Nintendo Switch - temat główny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez POK dnia Dzisiaj o 10:03:22 »
Ja grałem tylko w demo MH na WiiU i gra mi nie podeszła. Może jednak trzeba trochę czasu, żeby się w nią wkręcić.

MH sprzedaje się w Japonii jakieś 3-4 razy lepiej niż w reszcie świata razem wziętej, a że Japońce preferują konsole przenośne, to i przyjęło się, że MH jest marką głównie przenośną (nie wątpię jednak, że wersja na PS4 mogłaby odnieść spory sukces).
6
PlayStation 4 / Odp: Gran Turismo Sport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mrocz dnia Dzisiaj o 10:02:53 »
Też uważam, że gdyby dali trochę gorszą grafę, i zachowali bajery z GT6, wiele lepiej by na tym wyszli. Zamiast bawić sie w PBR, mogli użyć starszej technologii, dopicować ją na maxa i mielibyśmy pełnoprawne GT7 z masą aut z serii.

Dokładnie o tym mówię.

Zawartość i elementy gameplayu ważniejsze od jakiejś mega odpicowanej grafy  ;)
7
PlayStation 4 / Odp: Gran Turismo Sport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez andryush dnia Dzisiaj o 09:57:06 »
Też uważam, że gdyby dali trochę gorszą grafę, i zachowali bajery z GT6, wiele lepiej by na tym wyszli. Zamiast bawić sie w PBR, mogli użyć starszej technologii, dopicować ją na maxa i mielibyśmy pełnoprawne GT7 z masą aut z serii.
8
Nintendo Switch / Odp: The Legend of Zelda: Breath of the Wild
« Ostatnia wiadomość wysłana przez POK dnia Dzisiaj o 09:52:00 »
Ciężko powiedzieć, ale myślę, że tak mniej więcej to wygląda. Na przykład bokobliny mamy czerwony, niebieskie i czarne oraz bokobliny szkielety (choć to już inny rodzaj przeciwników). Może są jeszcze jakieś, których nie odkryłem. W każdym razie np. czarny bokoblin od czerwonego różni się tym, że jest z 10x czy 20x wytrzymalszy, używa zazwyczaj znacznie lepszych broni oraz jest inteligentniejszy. Większość przeciwników ma z 3-4 swoje odmiany, które może i rzeczywiście robią różnicę (niż gdyby ich nie było), ale nie znowu tak wielką. Na pewno przydałoby się większe zróżnicowani potworów w tak ogromnej grze.
9
PlayStation 4 / Odp: Gran Turismo Sport
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mrocz dnia Dzisiaj o 09:49:05 »
Odnośnie tego co Mrocz napisał, o tym że pCARS to graficzny poziom niewiele niższy, z tym się w zupełności nie zgodzę. PCARS to gra bardzo surowa, technicznie nie ma tam nic specjalnego, technologie poprzedniej generacji. GTS ma jednak nutkę next-gena, głównie dzięki shaderom i oświetleniu. Dodatkowo efekty post-process dopełniają obrazek i w ruchu wygląda to topowo, daleko przed pCARS. Zobaczymy co PC2 pokaże, z tego co widziałem, to zapowiada się lpeiej, ale nie spodziewałbym się wielkiej poprawy, bo na prawdziwy next-gen z dynamicznymi warunkami mamy niestety za mało mocy.

Nie no zgodzę się, że PCars jest brzydsze od GT Sport, ale w trakcie gameplayu tego kompletnie nie widać ;) Nie będziesz podziwiał super oświetlenia jadąć 250 km/h :) Jeśli miałbym poświęcić trochę oprawę, a w zamian dostać zmienne warunki czy dynamiczną porę dnia, to jestem ZA ;)

Nie mniej GT Sport zapowiada się na naprawdę ładną grę i też nie wiem co się ludzie czepiają poboczy :) Tory wyścigowe nawet w realu nie są przecież śliczne :D Pełno betonowych kwadratowych budynków i parę drzew na polu i tyle :) Realizm musi być, jak ktoś oczekuje fikcyjnych ozdóbek dookoła toru to niech gra w gry zręcznościowe :)
10
PlayStation 4 / Odp: Horizon: Zero Dawn
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 09:35:18 »
Gra nie jest łatwa i bardzo dobrze, że stanowi wyzwanie. Jest wybór poziomu trudności, więc jak ktoś jest "krytykiem growym" to sobie zmniejsza i po problemie.
Tak tylko, że od gier powinno się wymagać tego, że wyższy poziom to wyższe AI przeciwników a nie, że jest się na jeden czy dwa strzały ;)

@ Mrocz

Gdzie ja niby napisałem, że scenki przewijam :lol:

Strony: [1] 2 3 ... 10