Autor Wątek: The King of Fighters XII  (Przeczytany 38141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
The King of Fighters XII
« dnia: Kwietnia 21, 2009, 18:20:23 pm »
Jak wiadomo gra powstaje i zostanie wydana w Lipcu tego roku na Xbox360 i PS3. Czym jest King of Fighters chyba nikomu nie trzeba mowic, jedni kochaja fightery Capcomu, inni kochaja bijatyki od SNK Playmore (niegdys SNK). Czym ma zaskoczyc nas nowa czesc Krola Wojownikow? Przede wszystykim zapomnijcie a starych jak swiat w niskiej rozdzielczosci postaciach i przywitajcie zrobionych od podstaw wojownikow w HD. Osoby, ktore grywaja w serie King of Fighters wiedza, ze ta zawsze miala zajebiste, recznie rysowane tla i nie inaczej jest tym razem. Osobiscie juz doczekac sie nie moge, bo od dawien dawna to wlasnie fightery SNK bardziej do mnie przemawialy niz konkurencyjne mordoklepki od Capcom. Oczywiscie w obu przypadkach mowimy tu o najwyzszej polce i najlepszej mozliwej jakosci.

Screeny










Wiecej screenow na:
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/screenshots/index.html


Japanese Extended Character Trailer
http://www.gametrailers.com/player/44056.html

US Debut Trailer
http://www.gametrailers.com/player/46195.html

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2009, 22:55:02 pm wysłana przez _ReD_ »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 21, 2009, 18:21:25 pm »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 22, 2009, 22:58:35 pm »
Szukalem ale nic mi nie znalazlo, wiec zalozylem temat, z reszta w dziale PS3 szybko wszystko ginie :P Nawet BlazBlue: Calamity Trigger w dziale PS3 ma zla nazwe, zero info na temat gry, wyglada to tak jakby wszyscy szybko zakladali tematy aby tylko pojawily sie w dziale PS3 a nie tu.
: Kwiecień 21, 2009, 11:25:27 am

Zamieszczam kompletny sklad nowej odslony Krola Wojownikow. Osobiscie to wiekszych zastrzezen nie mam, moze wymienil bym ze trzy postacie na inne ale ogolnie to sklad jest swietny.

Sklad King of the Fighters XII

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2009, 02:17:37 am wysłana przez _ReD_ »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 22, 2009, 23:11:23 pm »
Bardzo fajnie wyglądają te postacie. Przypominają mi się czasy automatów i żetonów. Eh...

lupinator

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 22, 2009, 23:44:33 pm »
wyglada to tak jakby wszyscy szybko zakladali tematy aby tylko pojawily sie w dziale PS3 a nie tu.
Bo tak jest. Plisskin, łajzo, poprzenoś coś do XO. :x

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 22, 2009, 23:47:02 pm »
A ja sie juz wszystkim ladnie zaopiekuje :)

BTW czy tylko na mnie KoF XII robi wieksze wrazenie niz SFIV?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 22, 2009, 23:50:41 pm »
Tylko 3 laski? :mad:

Ja się bardzo cieszę, z tego i BlazBlue bo kocham gry 2D, a to wygląda naprawdę ładnie. Ale nie kupię, dobry jestem tylko w gry muzyczne lol.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 23, 2009, 02:12:22 am »
Ja tam widze tylko dwie laski :) ale jak plotka niesie, wersja konsolowa byc moze dostanie kilka extra postaci. Elisabeth Blanctorche, K?, Keith Wayne i Mai Shiranui. Pamietajcie ze to tylko plotka i nic nie zostalo jeszcze potwierdzone. Mnie najbardziej ucieszyla by obecnosc K', ale narazie to moge tylko liczyc na to ze plotka okaze sie prawdziwa. Na chwile obecna mam dla was jeszcze kilka bardzo fajnych filmikow, przedstawiajacych rozne postacie i ich ciosy. Jak tylko developer wypusci cos nowego to na pewno was o tym poinformuje.

Ash Crimson Combo movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/ash_cm.html

Duo Lon Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/duo_lon_cm.html

Shen Woo Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/shen_cm.html

Kyo Kusanagi Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/kyo_cm.html

Goro Daimon Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/daimon_cm.html





Tango

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 23, 2009, 04:13:59 am »
Red kiedy to wychodzi?

Ps. pisalem esy , ale cisza wiec czekam na nowy # o ktorym wspomniales :cool:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 23, 2009, 05:04:18 am »
Z tego co udalo mi sie znalezc to Lipiec 2009. Niech wychodzi jak najszybciej bo juz sie doczekac nie moge :)

ps. wyslalem ci esa z nowego numeru

Spidey^

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 23, 2009, 09:48:49 am »
BTW czy tylko na mnie KoF XII robi wieksze wrazenie niz SFIV?

Tak.

Co to za fighter z dwoma laskami na krzyź :x

Tarniak

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 23, 2009, 09:55:26 am »

hanza

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 23, 2009, 13:43:15 pm »
Wstep to zes pojechal ode mnie 8) nie mniej gra zapowiada sie bradzo dobrze, napewno nie przebije SFIV, zalaie sie na trzecie miejsce zaraz za T6

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 23, 2009, 22:29:51 pm »
Jaki wstep od ciebie? Skoro nawet niewiedzialem ze jest temat o tej grze, dlatego tez snake podal pozniej link, wez sobie chlopcze nie schlebiaj lol Przeciez nikt nie oczekuje od nowego KoF aby zmiotl wszystko z powierzchni ziemi, jesli nie przebije SF IV to trudno, na mnie juz robi wieksze wrazenie niz szlagier Capcomu. Moze dla ciebie Tekken jest czyms lepszym niz KoF, dla mnie nie. Nigdy nie lubilem Tekkena, ta gra nie ma wogole duszy, ma beznadziejne postacie i wogole jest taka z dupy wzieta. Zdecydowanie wole konkurencje od Segi, fajne postacie, glebszy system i o wiele lepszy gameplay, ale wiadomo co kto lubi.



Wlasnie mialem telefon od SNk Playmore, chlopaki chcieli mnie poinformowac ze pojawily sie nowe combo movies dla trzech postaci i prosili aby je zapodac na forum NEO GO, co tez czynie ;)

Terry Bogard Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/terry_cm.html

Andy Bogard Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/andy_cm.html

Joe Higashi Combo Movie
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/joe_cm.html
: Kwiecień 23, 2009, 09:05:05 am

Jesli ktos lubi bijatyki, zamierza kupic kilka niedlugo wychodzacych fighterow i szuka porzadnego Arcade Sticka to niech czyta dalej, jesli nie, no coz, moze sobie darowac czytanie. Zamieszczam to raczej jako ciekawostke, bo dobrego arcade sticka na x0 cholernie ciezko dostac, a ponizej macie jednego zlozonego na zamowienie z czesci jakich uzywaja SNK Playmore czy Capcom do swoich automatow.

Po dlugich oczekiwaniach, wielkich poszukiwaniach, w koncu znalazlem arcade sticka, przy ktorym kontrolery Hori i MadCatza wygladaja jak zabawki. Co prawda cena tez jest o wiele wieksza, ale za taka jakosc jestem w stanie tyle zaplacic. Zacznijmy od tego ze nie zamawiamy gotowego arcade sticka, czekamy i mamy. Sami decydujemy jakich czesci chcemy uzyc do niego, jakie rozlozenie przyciskow, jaki rodzaj analoga, czy tansza wersja slim czy drozsza wersja pro, mozemy sobie dac na niego grafike jaka tylko chcemy i w momencie kiedy to wszystko zostanie wybrane, chlopaki z "Arcade in the Box biora sie za skladanie nasze Arcade Sticka marzen.

Osobiscie wybralem sobie przyciski Sanwa OBSN, chyba nie ma bardziej dokladnych i czulych przyciskow do arcade stickow. Jesli chodzi o analog to tazke wybralem Sanwa JLF, moze wiekszosc preferuje analogi typu Competition, ale do mnie jednak bardziej przemawia Sanwa. Wybralem sobie ukosne ulozenie przyciskow z szeszym rozstawieniem miedzy analogiem a przyciskami. Wszystko to oczywiscie osadzone w wersji pro, niestety nie chcialo mi sie juz bawic z grafika, wiec wybralem jedna z dostepnych na stronie producenta a waga kontrolera to w sumie 10 funtow.Calosc wyniosla mnie 250$ ale mysle ze warto bylo tyle wydac, bo bardziej pro arcade Sticka nie znajde chyba nigdzie. Najgorszy jest czas oczekiwanie, na mojego musze czekac od 6 do 9 tygodni. W sumie to nie jest takie zle, SFIV i tak lezal i czekal na kontroler a wszystkie nowe fightery nie wyjda wczesniej niz w lipcu, wiec bedzie jak znalazl.

Zla wiadomosc jest taka ze ludzie z "Arcadein the box" przestali przyjmowac zamowienia z poza granic USA, ale ciagle nad tym pracuja aby umozliwic takze innym dostep do ich cudownej zabawki.

Zainteresowanych zapraszam na oficjalna strone:
http://www.aiabstore.com/main.sc

A tu malutki pokaz tego kontrolera z prostym uozeniem przyciskow i kontrolerem typu Competition.


A tu macie filmik z tansza wersja slim, ale za to z przyciskami i analogiem Sanwa, niestety ten jest bez grafiki (zawsze to taniej)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2009, 22:43:24 pm wysłana przez _ReD_ »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 27, 2009, 21:27:49 pm »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 28, 2009, 23:23:18 pm »









waaaa ale bedzie moc :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 28, 2009, 23:29:38 pm »
Wszystko fajnie, tylko nie pasuje mi kobiecy/dziewczęcy głos zapowiadający rundę ;)
Jak tam Twój AS?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 30, 2009, 18:28:58 pm »
Moze bedzie mozna zmienic glos, albo wylaczyc, tak czy siak juz sie doczekac nie moge

PS. stick jest skladany a ja ciagle sie mecze nad grafika :)


: Kwiecień 28, 2009, 16:42:13 pm

Taka mala ciekawostka....

Cytuj
The game is one hundred percent hand drawn. There is zero cell shading in The King of Fighters XII.

Hardcore. That means that an actual human hands lovingly drew and colored in everything in the game. Every single frame, every character and every background. Everything ? down to the game's in-game title. SNK gave us the full rundown, so here's how it worked: The original character drawings were modeled into 3D. Those 3D models were then rendered back into 2D. That way the 2D characters could have a greater depth of motion. Since the 2D models were devoid of color and details, artists went through each character, background, image and painstakingly added colors and drew in details pixel-by-pixel on a tablet PC. In one day, one artist would be able to draw one frame and a half for whatever image he or she was working on.

"We knew it was going to be hard going in," says Kukino. "But we wanted to make the ultimate 2D fighting game." Up close, that meticulous attention to detail becomes apparent, and you're always noticing a flourish here or a nice touch there. Every inch of the screen has something interesting going on. "We wanted the look of the game to have more in common with manga or anime," Kukino adds. With KoFXII, it looks like SNK hasn't only created another stylized 2D fighter, but this time, a genuine work of art.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2009, 18:30:34 pm wysłana przez _ReD_ »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 30, 2009, 18:45:29 pm »
Cytuj
In one day, one artist would be able to draw one frame
:shock: Szacunek dla nich.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 07, 2009, 03:45:49 am »
DHGF: King of Fighters XII is using the Taito Type X? arcade boards, which is a change from King of Fighters XI which was still using Sammy?s Atomiswave. I know that KoF Ultimate Match ?98 and the newest KoF: Maximum Impact used Taito boards. What was the decision behind switching to Taito for KoF games, and how well does the board?s technology transfer over to console ports ala Sega?s old Naomi boards, of which the Atomiswave was an offshoot?

SB: The King of Fighters XII development team at SNK PLAYMORE have been incredibly pleased with the performance and flexibility offered by the Taito Type X2 arcade platform, and they feel that it delivers remarkably solid performance while remaining relatively affordable for coin-op operators. The home console versions of KOF XII aren?t really ports, however?the game was simultaneously developed from the ground up across the arcade, PS3, and Xbox 360.

DHGF: KoF XII uses all new sprites for each character in the game. What was the decision behind going with all new art for the first time in well, quite some time for SNK?

SB: Recycling sprites has been a common industry practice in the realm of 2D fighters for 20 years, but repurposing the same old low-resolution characters in the era of HD displays and heightened visual expectations simply isn?t acceptable. So even though it required an immense amount of manpower and artwork production, SNK PLAYMORE started fresh with all-new sprites for KOF XII. This game is viewed as a reboot and rebirth for the entire franchise.

DHGF: There are only 20 characters in KoF XII, which is a huge reduction from previous games. How do you think this will affect gamers who will no doubt miss being able to play as say, Mai, Shingo, Geese, or one of many other classic SNK characters?

SB: It?s true that KOF XII offers fewer selectable fighters when compared to a game with a massive roster such as KOF ?98 Ultimate Match, but the amount of artistic effort and gameplay consideration that went into each fighter is astounding. Many of the most enduring KOF stars have even undergone substantial move set changes for KOF XII?you may now have to re-learn your favorite fighter. And as for fans who are bemoaning the absence of specific characters, we?re sorry that there simply isn?t room to include everyone in this installment. Trust me, I?d love to have Yamazaki back, but he simply didn?t make the cut this time. We?d love for the fans to keep being vocal about who they?d like to see return in future games, though?.

DHGF: In viewing some of the sprite designs, many characters have dropped their newer outfits and have returned to their original or ?Classic? SNK looks. In fact it appears that aside from the much maligned Ash Crimson trio, there are no characters in KoF XII pre-KoF 1999. Why is that?

SB: To go along with the game?s central ?Rebirth of KOF? theme, the designers purposefully returned to the classic KOF ?94 costumes and move sets for many of the returning fighters. And you?re right that veteran faces from earlier games dominate the roster, as SNK PLAYMORE truly wanted to distill the experience to create a very pure KOF game that speaks to the longtime fans.

DHGF: Speaking of Ash Crimson and his teammates Duo Lon and Shen Woo, this trio of characters is pretty much the largest complaint about the series these days from North American fans. SNK fans on this side of the Pacific simply seem to hate them. As the Ash Crimson storyline has been completely dropped for this game, why were they still included when, at least in North American and Europe, they are pretty reviled (and not in a ?love to hate? sort of way)?

SB: I can?t stand idly by while you insult the esteemed modern KOF protagonist, Ash Crimson. Sure, his outlandish fashion sense might be a bit too Japanese for some Western players to stomach, but he?s definitely one of the most nuanced and improved characters in KOF XII. I think that many of the Ash haters will be won over after seeing how far he?s come in this game, and how incredibly effective his moves can be. And although his story arc isn?t progressed in this game, we fully expect to receive an entertaining resolution to the Ash Crimson Saga in the future.

DHGF: KoF XII is the first SNK game being directly released for the PS3/360 (Alex?s Note to Readers: Metal Slug 7 was eventually released for the 360 as DLC, but it first appeared on the Nintendo DS). What made SNK decide to finally release games for these systems instead of sticking with the PS2?

SB: The PlayStation 2 wouldn?t be able to handle an arcade-perfect rendition of KOF XII?s high-resolution visuals, nor does it provide the universal online infrastructure of the PS3 and Xbox 360. It?s a fallacy to think that just because KOF XII remains a traditional 2D fighter it shouldn?t be rightfully considered a ?next-gen? title. KOF continues to have a presence on PS2, however, as KOF ?98 Ultimate Match launched in the U.S. earlier this year, and SNK PLAYMORE recently launched KOF 2002 Ultimate Match for PS2 in Japan.

DHGF: It has been said that the home release of KoFXII will feature extra characters not seen in the arcade game. How many more characters will there be, will they also have the new sprite designs, and can we have a few names? (Geese and Yuri please!)

SB:The home version will feature exclusive playable characters, and yes, they will be sporting all-new, redrawn sprites. Sadly, we can?t tell you who they are quite yet?.

A jednak plotka sie potwierdzila i konsolowa wersja dostanie wiecej postaci, kurde mam nadzieje ze K' dolaczy do reszty bo jak nie to zabije. O reszte postaci nie dbam bo wiekszosc moich ulubionych i tak jest w grze.

DHGF: In the game?s intro, the invitations appear to be sealed with an R. Does this mean our boss this time around is Rugal? If so, which version of Rugal?

SB: Rugal?s wax stamp traditionally appears on invites to the King of Fighters tournaments, as it is his idea to arrange a meeting of the fists to determine who the world?s strongest fighter is. Whether or not he?ll deign to dirty his snazzy tuxedo by engaging in fisticuffs remains to be seen, however?.

DHGF: The PS3 version of KoF XII is reported to be 2-6 players and yet the 360 version is only 2-4. Why the difference?

SB: Precise details regarding online play have yet to be announced to the public, but rest assured that both versions will allow for the same number of players to crowd into online lobbies for long-distance battles.

DHGF: Besides the arcade mode, will there be any new modes available for the home versions of KoF XII?

SB: The addition of various online modes constitutes the biggest addition over the arcade version, but you can also look forward to a meaty practice mode, perfect for acclimating to the substantially reworked gameplay systems. Plus, SNK PLAYMORE has also added a cool art gallery mode showcasing the game?s nifty hand-drawn artwork.

DHGF: Finally, what?s next for the teamup of Ignition and SNK?

SB: Ignition Entertainment?s partnership with SNK PLAYMORE has only just begun to bear fruit, so keep your eyes open for future announcements regarding the return of beloved properties from the past. Pay attention at this year?s E3 Expo and you might hear something exciting!

No to teraz czekamy na jakies info o nowym Fatal Fury, Samurai Shodown i najbardziej wyczekiwanym fighterze (oczywiscie mowie o sobie) The Last Blade. Oczywiscie wszystkie tytuly maja byc w 2D i zrobione w hi-res jak KoFXII. Jesli SNK Playmore oglosi cos na temat The Last Blade to normalnie masakra bedzie, ja trzymam kciuki. (no co Garou sobie wymodlilem to i moze z tym sie uda)


Jako ciekawostke dodam takze ze The King of Fighters XII ukaze sie na okladce nowego numeru (#109) Arcadia Magazine. Ma pojawic sie takze filmik ukazujacy Critical Counter System w akcji. Oprocz tego ma pojawic sie jeszcze troche nowego info. Jak tylko cos sie dowiem to na pewno dam znac.





AOU2009 - THE KING OF FIGHTERS XII
http://www.diginfo.tv/search.php?ofs=0&pid=4

Jeden z powodow, dla ktorego uwielbiam KoF


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



: Kwiecień 30, 2009, 19:30:29 pm


Nowy Gameplay


Animacja wyglada zajebiscie, te ruchy, te detale, ahhhh, polecam obejzec wersje HD.



: Maj 01, 2009, 10:54:38 am


Mam dla was nowy filmik z gameplayem, milego ogladania....



A ponizej filmik od prawidzych pro graczy, tak mozna i tak sie wywija w King of Fighters :P Filmik pochodzi z King Of Fighters 2002 Unlimited Match, ale to nic nie zmienia, bo te same cuda bedzie mozna robic w XII.





: Maj 02, 2009, 16:14:35 pm


Ignition Entertainment daje fanom szanse na wybor arta na okladke The King of Fighters XII na PlayStation3 i Xbox 360 w obu przypadkach serwujac po dwie rozne wersje artow na kazda z konsol. Aby moc zaglosowac trzeba sie zarejestrowac na Ignition Entertainment USA Forum. Aby tego dokonac wystarczy udac sie pod ten link --- http://forums.ignitionusa.net/register.php

Opcje na PlaStation 3

Opcja #1


Opcja #2


Odwiedz ten link jesli chcesz zaglosowac na okladke w wersji na PS3: http://forums.ignitionusa.net/showthread.php?t=636


Opcje na Xbox 360

Opcja #1


Opcja #2



Aby zaglosowac na okladke w wersji dla Xbox 360 odwiedz ten link: http://forums.ignitionusa.net/showthread.php?t=635


Ktora okladka bardziej wam sie podoba, na ktora oddaliscie glos i dlaczego to wlasnie K' bylby najlepsza opcja na okladke? :)
: Maj 05, 2009, 07:41:35 am
O tym ze dostaniemy nowe postacie w wersji konsolowej juz wiadomo i jest to w 100% potwierdzone, niestety narazie nie wiadomo kto to moze byc. Wszyscy spekuluja, snuja teorie spiskowe i takie tam. Tym czasem na oficjalnej stronie King of Fighters Anniversary nie tak dawno temu pojawil sie pewien ciekawy art. Wiadomo art jak to art nic nie musi znaczyc i mogl zostac ot tak wrzucony na stronke. Ale czy aby na pewno? Podejzenia budzi fakt ze obie postacie przedstawione na arcie sa zrobione wlasnie w stylu The King of Fighters XII, ba malo tego, obie postacie sa przedstawione na tle screenshota z KoF XII. Czy to na pewno taki zbieg okolicznosci, czy moze panowie z SNK Playmore, nic nie mowiac, chca nam cos powiedziec? Kto znajduje sie na arcie? Kolejne spelnienie moich modlow, czyli K'. Osoby, ktore jaraja sie virtualnymi cycuszkami tez pewni ucieszy wiadomosc ze razem z K' na arcie jest Mai. Z reszta co ja wam bede opowiadal, zobaczcie sami.


: Maj 05, 2009, 12:53:21 pm
Pojawily sie skany z nowego numeru Arcadia Magazine, o ktorym wczesniej pisalem, jesli jest ktos zainteresowany polecam odwiedzic link, ktory umieszczam ponizej.

http://www.neogeofans.com/leforum/showthread.php?p=711065

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 07, 2009, 12:52:31 pm »
Premiera w lipcu:
http://www.strategyinformer.com/news/4174/king-of-fighters-xii-releasing-in-july-2009-new-screenshots-released

Cytuj
Ignition Entertainment announced today that The King of Fighters XII is to be released worldwide in July 2009 for the Xbox 360 and PlayStation 3.






_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 07, 2009, 18:04:20 pm »
Ten link co podales Snake to mi nie dziala. W sumie to nie szkodzi, bo ze gra ma pojawic sie w Lipcu to wiadomo juz od dawna, jeszcze w pierwszym poscie o tym pisalem, moge ci powiedziec dokladnie ze wychodzi 7 lipca. Nie mniej jednak dziekuje za bycie aktywnym, nikt tu i tak nie zaglada :)

Dzieki za screeny, dwa z nich widzialem, ten w srodku jest swietny, SNK Playmore ciagle pokazuja te same tla, a tego co jest na srodkowym screenie nie widzialem, a wyglada naprawde bardzo ladnie.


: Maj 07, 2009, 10:13:13 am

Ujawniono wlasnie dwie z kilku dodatkowych postaci jakie pojawia sie w wersji konsolowej gry. Na pierwszy rzut poszly dwie laseczki, Elizabeth i Mature. Jak widac kobieca czesc wojownikow rosnie w liczbe i sile, osobiscie to wolalbym dostac Mai czy Blue Marry, ale przeciez to nie wszystkie z zapowiedzianych extra postaci na wersje domowa gry i byc moze jeszcze ktoras z nich dojdzie.
« Ostatnia zmiana: Maja 07, 2009, 18:07:31 pm wysłana przez _ReD_ »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 10, 2009, 12:44:19 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 13, 2009, 13:33:14 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95339,6602490,King_of_Fighters_XII_otrzymalo_witryne__otrzyma_kontrolery.html

Cytuj
Każda szanująca się bijatyka ostatnimi czasy otrzymuje swój własny arcade stick i SNK Playmore nie chce z King of Fighters XII byc gorsze, zatrudniając japoński Exar do zrobienia dwóch takich kontrolerów. Jeden to bardzo klasyczny stick z 4 przyciskami wyglądający niemal identycznie jak ten od Neo Geo, drugi zaś to 6-przyciskowy, bardziej nowoczesny model z grafiką z gry. Oba ładne i oba niedrogie - 55$ i 65$ jest do przełknięcia. Szkoda tylko, że ukażą się jedynie z przeznaczeniem do użytkowania z PS3 (premiera w KKW w lipcu), Xboxowcy mogą czuc się poszkodowani.



Oficjalna strona:
http://www.kingoffighters12.com/

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 14, 2009, 16:05:28 pm »
Zgadza sie, ruszyla strona wersji konsolowej, mysle ze zainteresowanych nie trzeba raczej zapraszac aby ja odwiedzili. Co do tego AS, to wyglada calkiem niezle, zadne tam rewelacja (pisze o wygladzie) ale jest prosty i schludny. Nie dziwi tez fakt ze zostanie wydany tylko na PS3 (pewnie pojawi sie i tak tylko w japnii) bo przeciez oczywistym jest ze gra sprzeda sie o wiele lepiej na PS3, seria jest bardzo popularna w japoni, a tam jak wiadomo wiecej PS3 niz x0, w innych regionach gra raczej sprzeda sie srednio (nie chce mowic slabo) bo KoF poza azjatyckimi krajami raczej nie cieszy sie duza popularnoscia, co zreszta widac chociazby po tym temacie, w ktorym praktycznie nikt sie nie udziela.
: Maj 13, 2009, 14:50:39 pm
Pojawily sie rzy kolejne combo movies...

Athena
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/athena_cm.html

Kensou
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/kensou_cm.html

Chin
http://game.snkplaymore.co.jp/official/kof-xii/character/chin_cm.html

Jak tak patrze na to wszystko, screeny, filmki, arty etc. To chyba szykuje sie najladniejsza bijatyka 2D, mam na mysli zarowno grafike jak i animacje.Jesli chodzi o to drugie to jest po prostu niesamowita, nie wiele gier moze pochwalic sie chociaz zblizonym poziomem a co dopiero mowic o lepszym. Mimo iz SFIV jest bardzo udany to dla mnie i tak KoFXII zasluguje na miano bijatyki roku :)

Ciekawe co dalej, tworcy zapowiedzieli ze beda nadal dlubac przy KoF i dostaniemy nowe rzeczy do sciagniecia, byc moze nowe areny czy postacie, albo jakis nowe tracki. Mam nadzieje ze pojawi sie to jak najszybciej po premierze.

Sama gra jak wiadomo jest prawie skonczona, wiec na pewno caly zespol nie bedzie pracowal przy DLC, Capcom swoje nowedziecko ukonczyl i wydal, jesli bedzie wiecej DLC to tez nie caly zespol bedzie nad tym pracowal. Do czego zmierzam? Zmierzam do tego ze po wydaniu ostatniego Capcom vs SNK aba teamy zapowiedzialy ze na pewno na tym nie koniec i zrobia razem kolejny projekt. Powiem wam tak, jesli maja zamiar to robic to czas jest wlasnie teraz, nie watpliwe jest ze prace zajma sporo czasu a do momentu ukonczeia mamy w co grac. Pojawia sie natomiast pytanie, na czyim silniku powstala by gra? Na Capcomowskim powstalo juz 2 czesci na silniku SNK natomiast jedna, wiec wychodzilo by ze teraz kolej na silnik SNK i jesli mam byc szczery to wlasnie na ich nowym silniku chcialbym zobaczyc nowe SNK vs Capcom, bo mimo ze SFIV wyglada calkiem ladnie to rewelacji zadnych nie ma.
: Maj 14, 2009, 08:29:06 am
I jeszcze dwa nowe screeny




: Maj 14, 2009, 08:46:18 am

I jeszcze jedno male info, ktos tam, gdzies tam przetlumaczyl te skany z Arcadi i okazuje sie ze wersja konsolowa dostanie w sumie 6 extra postaci, nie wiadomo czy wszystkie beda dostepne od razu w grze czy trzeba bedzie je sciagacza posrednictwem Live czy PSN. Dwie postacie juz znamy i te na pewno pojawia sie na kazku, co z reszta i kto to bedzie? Narazie nie wiadomo. Informacje nalezy traktowac bardziej jako plotke, ale jak wiadomo zawszejakies ziarenko prawdy w tych plotkach jest. Dopoki SNK Playmore ie oglosi pozostalych postaci, zawsze mozna pomarzyc o swoich ulubionych postaciach :)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2009, 16:13:21 pm wysłana przez _ReD_ »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 14, 2009, 16:52:10 pm »
Troche brakuje, ale pewnie dla tego ze panowie z SNK Playmore tlumaczyli sie ze chcieli zaczac znowu od jakiegos punktu wyjscia. Na pewno przerobionie wszystkich postaci zajelo by dwa razy wiecej czasu, a tak chcieli znowu wyznaczyc jakis punkt histori KoF. Tak jak to bylo ze starymi KoF, 95 zakonczyla Rugal Saga a rozpoczela Orochi Saga, ta trwala do 97 na ktorej to zostala zkonczona. W 98 olano praktycznie historie tylko po to aby dac graczom wiecej postaci, w sumie to w 98 pojawily sie prawie wszystkie postacie ktore wystapily w numerkach od 94 do 97. W KoF99 mamy poczatek Nests Saga a wraz z nim pojawil sie fenomenalny K', Nests trwala do 2001. KoF 2002 to taki odpowiednik 98, znowu zepchnieto historie na dalszy plan ab dac wszystkie wazniejsze postacie z Nests saga. KoF2003 dal nam pedalskiego Asha i zapoczatkowal Ash Crimson Sage, ktora trwa az do KoFXI. W miedzyczasie dodawano nowe rzeczy, Evasive Roll na miejsce Side-step dodge'a, pojawily sie powery - extra i advance, pojawil sie Striker Support System, ktory to byl IMO wielka porazka i zostal usuniety w 2003 na miejsce ktorego powrocil bardzo fajny Tag Battle System. Troche dodawna, troche zabierano, w miedzyczasie troszeczke kombinujac ze zmianami gameplayu. Panowie z SNK Playmore kombinowali az do XII i tu w koncu dano wszystko co najlepsze ze wszystkich KoF.

Teraz gdy panowie maja nowy sinik, sporo postaci juz przerysowanych, to mam nadzieje ze na kolejne KoF'y nie trzeba bedzie dlugo czekac i nastepnego dostaniemy juz moze pod koniec przyszleo roku, a wraz z nim nowe postacie. Jak bedzie naprawde to sie okaze. Osobiscie licze tez na to ze SNK Playmore doda tez sporo postaci w formie DLC.
: Maj 14, 2009, 09:50:55 am
Mai niestety nie jest jeszcze potwierdzona, tak samo jak K'. O ile K' jest bardzo grywalny i troszeczke bedzie bolal jego brak o tyle Mai to taka troszeczke zapchaj dziura, ot chyba jedyna panienka w KoF z duzymi melonami :)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2009, 17:00:53 pm wysłana przez _ReD_ »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 14, 2009, 19:01:26 pm »
Moim zdaniem SNK Playmore moglby zostac na dosyc dlugo przy XII, wystarczylo by co jakis czas dawac w postaci DLC jakies paczki postaci, powiedzmy po cztery za jakas mala oplata i jakies paczki z nowymi arenami i tak mozna bylo by to pocagnac az do momentu, w ktorym KOF XII mialby juz wiekszosc postaci ze starych czesci. Wtedy mozna by spokojnie wydac kolejna czesc dodajac brakujace postacie i dorzucic kilka nowych.

Co do Mai to fakt byla we wszystkich czesciach, w tej takze sie pojawi. Moze nikt o tym nie mowi ale w jakis sposob ja wepchna, ale dla mnie zawsze byla malo grywalna. Osobiscie jesli miala by sie pojawic to wolalbym na jej miejsce Vanesse, Blue Marry albo May Lee. Oczywiscie jesli mowimy tylko o kobiecych postaciach. Wiadomo jak jest w fighterach, wszystko to kwestia ogrania i upodobania sobie postaci, co dla jednych fajne dla innych moze byc kiszka ;)
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2009, 19:09:55 pm wysłana przez _ReD_ »

hanza

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 14, 2009, 19:20:44 pm »
Kula i wszystko jasne.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 14, 2009, 19:31:50 pm »
Jesli chodzi ogolnie o zmiany w skladzie to wywalilbym Athene i dal na jej miejsce Blue Marry, Roberta i na jego miejsce K', Raidena i na jego miejsce dal Yamazakiego, Kensou i na jego miejsce dal Shingo, Clarka i zastapil go Takuma no i Ralfa a na jego miejsce dal Kinga. To bylby dla mnie idealny sklad, ale wiadomo to tylko moje zdanie, kazdy lubi inne postacie i innymi gra, wiec dla kazdego ten sklad bedzie inny.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2009, 19:33:55 pm wysłana przez _ReD_ »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 14, 2009, 21:24:04 pm »
Ja wiem ze King to laska i tak mowimy o tej samej postaci co w 94 reprezentowala England :) Co do tych wymienionych przez ciebie postaci to w sumie sa ok (moje zdnia na temat Mai juz znasz). Za Vice srednio przepadam, nie gralem nia za duzo, a Eiji wystapil tylko w w KoF95, wiec raczej sie do niego specjalnie nie przywiazalem, jego brak ani mnie ziebi ani grzeje :)

BTW: Wiecie ze powstaje film King of Fighters prawda? :)
: Maj 14, 2009, 12:59:01 pm

Ciekawe jak bedzie z muza w XII, jak ja bym chcial zeby mi wskrzesili kawalek Kyo z KoF99 i dali go w jakiejs nowej wersji, super zajebiscie sie gralo przy tym kawalku :)

Tu jest ten kawalek...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 15, 2009, 00:24:58 am »
Tu jest ten kawalek...

Świetny ten kawałek 8)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 15, 2009, 08:08:06 am »
King of Fighters XII Has DLC, Console Specific Online Modes:
http://www.siliconera.com/2009/05/14/king-of-fighters-xii-has-dlc-console-specific-online-modes/

Cytuj
So, Mai didn?t make the first draft. SNK could sell her and other characters as future downloadable content. King of Fighters XII has a marketplace mode where users can purchase additional items online. Details about downloadable content have not been outlined at this time.
Also interesting is King of Fighters XII has a different set of options in the online menu depending on the console. On the PlayStation 3 players can pick ?Clan? which is not found in the Xbox 360 menu. Instead the menu has an option for a ?ranked match.? Clan mode is a bulletin board (BBS) like system where players can post messages and issue challenges.


_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 15, 2009, 13:42:43 pm »
Wywiad z GameInformera

Game Informer: In the build of King of Fighters XII that we played, the d-pad was the only movement control option. Can players use the analog stick in the final game?

Shane Bettenhausen: Yes, you will be able to use the analog stick for movement in KOF XII, but given The King of Fighters? venerated arcade heritage, you may find that the d-pad?s digital input feels ?tighter?. This is a strictly 2D fighting game after all, so you really want the precise ?up is up? and ?right is right? reliability offered by a d-pad. Do you think hardcore players would want to even attempt quarter-circles and charge moves on a slippery analog stick? And to be honest, neither the PS3 nor Xbox 360 controller accurately duplicates the real arcade feel?you?ll have to spring for an arcade stick if you want to play like the big boys. Most everyone around our office here at Ignition Entertainment and over in Osaka at SNK PLAYMORE plays KOF like a man?with a joystick.

GI: How will online multiplayer work? What?s the clan system all about?

Bettenhausen: Online Versus gameplay in KOFXII attempts to mimic that awesome feeling of playing in a crowded arcade, where you?re engaged in a tense match with an opponent while a crowd of bystanders fervently cheers you on towards victory. Unlike some other recent fighters plagued by lonely, 2-person lobbies, KOFXII allows for eight players to be in the same lobby?only two players can fight at one time, but everyone else can watch the brutality and chat during the bout.
The PlayStation 3 version of The King of Fighters XII ships with a special bonus option that sweetens the online experience: clan play. In this mode, players can forge alliances with friends and square off in a kind of organized gang warfare?three clan players each choose their favorite character, strategize before the match via voice chat, and then square off against a rival team online. A separate Clan Leaderboard will let everyone know which squad reigns supreme at any given time.

GI: Will there be any matchmaking to pair up players of similar skill? Any online leaderboards?

Bettenhausen: The King of Fighters XII will utilize a matchmaking system to pair players up with o
thers of a similar skill level, and this system?s calculations actually get rather deep. Every time you fight through a round, the game is judging your skills and awarding you a letter grade based on your mastery. It wouldn?t be fair to force a D-level newbie player to go up against an A-tier KOF veteran, right? And of course you?ll be able to watch your progress on international leaderboards.
The Xbox 360 version also utilizes the TrueSkill ranking system, which offers even more comprehensive matchmaking tools and leaderboards to guarantee fair and balanced match-ups.

GI: I understand there will be an option to turn anti-aliasing on or off depending on your visual preference. True?

Bettenhausen: We?ve discovered that while some love the pure pixel-art look of the arcade game, many others would prefer that the home version of The King of Fighters XII feature a softer, more refined style. So SNK PLAYMORE has implemented an optional ?Soft Filter? that offers four levels of graphical effects intended to make the game look smoother on home televisions. From our experience, old-timers tend to prefer the unadulterated image while youngsters glom onto the snazzier filtered style.

GI: How will the record, replay, and upload video system work?

Bettenhausen: In The King of Fighters XII, it?s easy to record a fight, upload the video, and then share the replay with the entire community. Shooters, racing games, and sports titles have made great use of this type of feature in the past, and it?s even more satisfying to document and brag about a particularly brutal beatdown?especially when you?re embarrassing a boastful co-worker with Ash Crimson?s fruity French fighting maneuvers.

GI: Can you explain the overall fighting styles of the new console exclusive characters Elisabeth and Mature? What kind of players will be interested in using these characters?

Bettenhausen: Some fans have criticized the standard KOFXII roster for being a bit of a sausage fest, and they?re right?lovely ladies are definitely in short supply. Luckily, the game?s two console-exclusive characters will help to balance out the gender war. Elisabeth Blanctorche, a sultry Frenchwoman who fights with a riding crop, first appeared in the previous installment, The King of Fighters XI. Intended as a rival of sorts for Ash Crimson, she returns in KOFXII with a minimalist move set that focuses on agility (via dashing moves and teleportation) and powerful riding-crop combos. Mature?s comeback definitely feels more mysterious, what with her sexy new pantsuit and unexplained (and also sexy?) eye injury. She?s been all mixed up in Iori?s business ever since her debut in KOF ?96, and now her gameplay feels even closer to his?lots of dashing in and slashing strikes. She also possesses some powerful anti-air flip kicks and one of the game?s most punishing Super Special moves.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 16, 2009, 07:44:38 am »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 17, 2009, 16:24:00 pm »
210 screenow z King of Fighters XII, milego ogladania :)

http://www.jeuxactu.com/screenshots-37449-13-2-1.html

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 17, 2009, 16:56:30 pm »
210 screenow z King of Fighters XII, milego ogladania :)

http://www.jeuxactu.com/screenshots-37449-13-2-1.html
Czemu ich na forum nie wrzuciłeś? :lol: ;)

Bardzo mi się ta plansza podoba:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 20, 2009, 14:38:28 pm »
Mnie rowniez bardzo podoba sie ta arena, z reszta wszystkie sa fajne, moze troche ich malo ale za to jakosciowo nadrabiaja. Moze tez nie wszystkie widzielismy albo dostaniemy wiecej przez DLC.

Troszeczke nowych materialow video, nowy KoF wyglada i porusza sie oblednie :)

Arcade Infinity - More King of Fighters XII casuals 5


Arcade Infinity - More King of Fighters XII casuals 4




: Maj 17, 2009, 12:28:51 pm

Z racji tego ze narazie cisza w temacie KoF, to zapodam wam dwa kolejne kawalki jakie chcialbym uslyszec w XII, oczywiscie w nowych wersjach, dawaly by rade jak nic :)

Seoul Love (Korea Team Theme)


Diet (Women's Fighting Team Theme)


Czy macie juz upatrzone sklady? Czy wszystko wyjdzie w praniu? Mam takze nadzieje ze na E3 SNK Playmore oglosi pozostalych wojownikow dla wersji konsolowej :)

Moje sklady jak narazie to:

Sklad 1: Iori, Kyo, Shen

Sklad 2: Terry, Joe, Daimon
: Maj 17, 2009, 15:00:39 pm

I jeszcze kilka nowych materialow video...

Casuals 6


Casuals 7



: Maj 18, 2009, 08:50:05 am

Kurde tak sie zastanawiam, SFIV dostal limitke, BlazBlue dostal limitke to moze i KoF XII takze dostanie jakas limitowana wersje? Narazie cisza na ten temat ale moze na lub po E3 bedzie jakies info na ten temat. Naprawde szkoda by bylo gdyby XII wyszla tylo w normalnej wersji, w koncu to KoF Re-Birth do cholery jasnej.


: Maj 19, 2009, 10:29:30 am

Official XBOX 360 Magazine

It's a sexy combination of lush 2D graphics and old-skool 2D gameplay, and it's riding Street Fighter's wave of fighting game nostalgia towards greater glories and mainstream success.

At least, that's the plan. The main thing that jumps out are the jazzed-up visuals, pinging with vibrant life and candy colours. Every character has been redrawn, so some of them now look very... different.

The Ikari Warriors of the series, Clark and Ralf, seem to have discovered steroids judging by their muscles-on-their-muscles beefiness. Even Ryo and Terry aren't immune to the steroid factor, rippling out of their shirts. Chinese teenager Kensou has swapped his skateboarding persona for an emo look while Athena is more pop star-esque than ever.

The characters that do look the same, such as Iori, compensate by playing completely differently to how they used to. Clearly, SNK Playmore doesn't want to rest on the laurels of familiarity.

Of course, it's not all about the looks. Underneath the fresh HD colours beats the same heart that's powered the game for years - a high-tempo, in-your-face brawl fest. The series trademarks have returned so you have counters, rolls, low jumps, running, dashing... and something new to play around with.

The big factor in how well King of Fighters XII is received will come down to the brand new Critical Counter mode. This slowly builds up during the fight and when full, can be activated when you land a counterhit (in other words, you beat their move with
your strong punch). This activates Critical Counter, which means you can pull off fancy combos in whatever manner you choose. Think of it as the Custom Combo system in past Street Fighter games.

What it means for King of Fighters is that each match will feel a lot more dynamic, as you'll be forced to play defensively against opponents packing Critical Counter, while your opponent will want to press the advantage before his Critical Counter meter drains.

Add in crumples, charged knockdown moves and auto-counters and there's plenty for old and new fans to play around with. It's King of Fighters but not as you know it. Fingers crossed then, that it turns out to be a whole lot better...








: Maj 20, 2009, 07:14:32 am


IGN

Although I still haven't had the opportunity to go super in-depth with King of Fighters XII, the upcoming reboot of SNK Playmore's long-running franchise, I did finally go hands-on with the game in order to whet my appetite for delicious 2D goodness. King of Fighters XII, due out in July of this year, incorporates the classic three-on-three dynamic of the previous games -- as well as a number of the main combat systems -- but presents it all in blistering, hand-drawn HD visuals. This is truly one of the sharpest 2D games I've ever seen and watching it in motion makes the screenshots look completely lifeless. This really is a fighter that must be experienced first-hand.

King of Fighters XII reintroduces fans to a classic roster of series veterans, including Terry and Andy Bogard, Ash Crimson, Iori Yagami, Kim Kaphwan and Robert Garcia. The main difference between the older games and XII, however, are the brand new visuals -- a ridiculously refreshing change considering how the series' sprites haven't improved in years. And although the game's aesthetics might have been given a total overhaul, the fighting mechanics still feel very much like a King of Fighters game.



What surprised me the most when I picked up the controller was how much weight the characters had. It was a fantastic feeling, especially when you compare it with other 2D fighters where characters move around without any real substance. As I wasn't able to experiment with the game over a long period of time, it's difficult for me to explain the game's mechanics in-depth. Basically, the entire scheme is traditional and will be immediately recognizable to any gamer who's played a fighting game before. There's a standard health bar for each character and a power meter at the bottom of the screen for executing super attacks. Standard throws are also included as well as an evasive roll that can help your fighter get out of sticky situations.

Every character can also counter at any time. During a character's counter frames, if an opponent lands a strike on you, your character will immediately follow-up with a counter attack that tends to knock your opponent across the screen. This is not only an extremely important gameplay mechanic for advanced players, but it also looks damn stylish. There's nothing quite as satisfying as reversing an incoming attack and sending your once-confident rival sailing through the air.

King of Fighters XII also sports Critical Counters, which function very much like standard counters, except you have to build up your Critical Counter gauge in order to execute them. If you manage to pull one off, you can string together a custom combo that your opponent can't block against, which creates some devastating (and flashy) on-screen moves.

All the backgrounds in King of Fighters XII are gorgeous and really highlight the high-quality, hand-drawn animation that SNK Playmore is showing off. Arenas range from French cafes to Egyptian temples, with plenty of detail exploding in the background (which will inevitably distract you). I couldn't help but notice that, according to the game's developers, every woman in France is an overweight, hysterical bystander. That's the impression anyway, as the streets of the French arena were filled to the brim with exuberant, rotund ladies. I'm sure someone will take offense eventually.


New to the console version of King of Fighters XII are two playable characters: Mature and Elizabeth. I always appreciate added characters to a fighting game experience, as expanding a game's roster is often helpful for expanding a game's longevity. While I had trouble acquainting myself with Mature's fighting style, I found myself enjoying matches with Elizabeth, as she had several sliding counter moves and some nice close-range attacks that made her as deadly as she was pretentious. I'm eager to play more and further investigate both characters.

Although I didn't have hands-on time with it personally, I was told about the game's online battle mode, which will actually feature clan support exclusively on the PS3 version. When you think clan support, you usually think of the FPS genre, but apparently King of Fighters XII junkies will be able to form clans, create clan emblems and compete in clan matches. That's an awesome approach to the online fighting landscape, so I'm hopeful that it'll catch on and garner community support.

King of Fighters XII will also have a replay editor, where you can upload and share entire matches on both the PlayStation Network and Xbox Live. The preview build of the game I was shown was running on the PS3 and the main menu included a PlayStation Store option. This hopefully indicates that downloadable content is planned for the game sometime in the future, but nothing has been announced officially.

With such potential for a robust multiplayer experience and such vivid, well-drawn character sprites, it's hard not to be excited about King of Fighters XII. Hopefully it will live up to our expectations when it hits the PS3 and 360 this July.

: Maj 20, 2009, 07:21:07 am
Ignition Entertainment Presents
Rock the Box Round 2!

Glosowania na okladke ciag dalszy. Pare dni temu rozpoczela sie druga runda glosowania na okladke w wersji dla PS3 i Xbox 360. Dlaczego powstala druga runda? Fani byli bardzo wdzieczni Ignition Entertainment za mozliwosc wybrania sobie okladki dla KoF XII na oba systemy, jednak gdy glosowanie sie skonczylo, pojawily sie pytania dlaczego nie mozna dostac Japonskiej wersji okladki? Tym samym Ignition Entertainment wzielo wygrane okladki z pierwszej tury i dolozylo japonska wersje okladki i wznowiono glosowanie. Jak sami wiecie w glosowaniu moze wziac udzial kazdy, wystarczy zarejestrowac sie na forum Ignition Entertainment i oddac swoj glos.

Link do forum http://forums.ignitionusa.net/index.php



Glosowanie na okladke dla Xbox 360:  http://forums.ignitionusa.net/showthread.php?t=727




Glosowanie na okladke dla PS3:  http://forums.ignitionusa.net/showthread.php?t=726

Tango

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 20, 2009, 17:40:07 pm »
Ladny suport tematu Red :) Musisz zakladac wiecej tematow  8)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 21, 2009, 03:30:20 am »
Dzieki Tango, staram sie jak moge. Szkoda ze temat nie cieszy sie zbyt duza popularnoscia, mozna powiedziec ze zainteresowanie jest prawie zerowe. Moze wszystko ulegnie zmianie gdy gra juz wyjdzie. Tak czy siek nie poddaje sie i nadal bede dostarczal swieze info na temat KoF XII :)

Tarniak

  • Gość
Odp: The King of Fighters XII
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 21, 2009, 11:36:50 am »
PS3 Opcja 2 zdecydowanie najlepsza dla takiego tytułu.