Autor Wątek: Ultra/Super i ch*j wie co jeszcze Street Fighter IV  (Przeczytany 128246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #40 dnia: Października 07, 2009, 22:11:16 pm »
- Nie mogłem sie powstrzymać i musiałem to wrzucić  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #41 dnia: Października 08, 2009, 18:31:08 pm »
Z wywiadu z Ono opublikowanego przez Famitsu:
Cytuj
    * The plan is to implement 2-3 characters from each series to Super Street Fighter IV. It's assumed this means 2-3 fighters each from the Alpha and Street Fighter 3 franchises.

    * Ono talks a lot about the lack of an arcade version, but he also seems to say that it is not completely out of the question. The translator's opinion of this comment is that if the console version sells well enough, they may put out an arcade version.

    * The subject of having two Ultras is danced around, Ono states this knowledge is not ready for the public yet. Famitsu makes a comment that the Roman numerals look very Street Fighter 3ish (selectable) and Ono doesn't seem to refute that statement.

    * He confirms that if you bought the costume DLC (Downloadable Content) for the first game, you do not have to buy it again.

    * There's a point made about improving the current replay system.

    * Ono specifically states that Guile not being able to combo into his Ultra is a problem. (JerseyFame may have a heart attack with this news).

http://www.eventhubs.com/news/2009/oct/08/more-ssf4-details-gathered-expanded-famitsu-article/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #42 dnia: Października 10, 2009, 08:16:40 am »
Może wzorem VF 4 Evo, tak zrobią.
Link niezły, ale i tak motyw z Kz2/GTA IV był najlepszy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #43 dnia: Października 11, 2009, 10:17:22 am »
Fajnie bedzie kolejny Street i Tekken 6,ale co z VF5R na konsole?Chyba już nie ma na co liczyć,że sie pojawi :sad:.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #44 dnia: Października 12, 2009, 19:55:11 pm »
Od premiery na automatach T6, a wersji na konsole, też nie minął tydzień. Jednak fakt niezaprzeczalny .... Chyba R podzieli losy FT.
SF IV natomiast ma się najlepiej . Świetne oceny, znakomita sprzedaż .... et cetera.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #45 dnia: Października 15, 2009, 22:17:24 pm »
Od premiery na automatach T6, a wersji na konsole, też nie minął tydzień. Jednak fakt niezaprzeczalny .... Chyba R podzieli losy FT.
SF IV natomiast ma się najlepiej . Świetne oceny, znakomita sprzedaż .... et cetera.

Po trzech tysiącach walk online ten fakt dziwi mnie najbardziej.
: Październik 12, 2009, 23:35:20 pm
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2009, 22:20:26 pm wysłana przez Patosław »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #46 dnia: Października 17, 2009, 01:17:20 am »
Super Street Fighter IV gets price and release
http://www.nomoregameblogs.com/news/super-street-fighter-iv-gets-price-and-release.html#entry5500871

Cytuj
Regardless of your feelings towards the new Street Fighter iteration coming out soon (Super Street Figther IV), there remains a large percentage of people who are quite excited for the new game. And now those people will be able to get even more excited, due to this leaked price and release date.

The good news is that the upgraded, tweaked, new characters added version of SFIV will only set you back $40. The bad news is that fans will have to wait until March 23 next year until they will have access to the game.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #47 dnia: Października 18, 2009, 19:16:38 pm »
Od premiery na automatach T6, a wersji na konsole, też nie minął tydzień. Jednak fakt niezaprzeczalny .... Chyba R podzieli losy FT.
SF IV natomiast ma się najlepiej . Świetne oceny, znakomita sprzedaż .... et cetera.

Po trzech tysiącach walk online ten fakt dziwi mnie najbardziej.
: Październik 12, 2009, 23:35:20 pm
Taki człek, który zwie się dziennikarzem/recenzentem, tylko z tytułu, że współpracuje z danym magazynem, cóż może stwierdzić przy okazji "recenzji"? Czytałem kilka z nich. W Polsce, żadna nie była na odpowiednio wysokim poziomie. Nie wspominając nawet faktu, że chłopaki nawet wszystkich postaci nie mieli odblokowanych - to troszkę jak zrecenzować Kz2, po single, i 40 min multi.... Niby się da, ale ....

Oczywiście co innego wprawny gracz. Ale wiadomo jak i tu się sprawa ma.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #48 dnia: Października 18, 2009, 19:22:36 pm »
Jako, że nie jestem jakimś zapalonym graczem w SF i nie zagrałem ani razu online pozwólcie, że zapytam, czemu "świetne oceny" Was dziwią?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #49 dnia: Października 18, 2009, 19:29:11 pm »
Mnie nie dziwią. Może ktoś błędnie odczytał to co napisałem. Jak dla mnie SF IV zasługuje w pełni na oceny rzędu 9, czy nawet 10/10.
Zależy, kto jakimi kryteriami się kieruje. Ja osobiście mam grubo ponad 40 godz. na liczniku, kilkaset walk on line stoczone i nie wypada nie przyznać, że był to jak najbardziej miło spędzony czas. A nad zakupem SSF IV nie zawaham się nawet nanosekundy.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #50 dnia: Października 19, 2009, 16:17:16 pm »
Nie wiem, Patosław podkreślił w Twojej wypowiedzi "świetne oceny" i napisał, że ten fakt dziwi go najbardziej. Stąd moje pytanie, bo zabrzmiało to tak, jakby gra nie zasługiwała na te wysokie noty.
: 18-10-2009, 19:53:05
Dwa (trzy, ale Dee Jay jest w dwóch zbliżonych do siebie wersjach) artworki, prawdopodobnie do ekranu wyboru postaci:

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #51 dnia: Października 19, 2009, 16:25:34 pm »
Jako, że nie jestem jakimś zapalonym graczem w SF i nie zagrałem ani razu online pozwólcie, że zapytam, czemu "świetne oceny" Was dziwią?

Ja mam jakieś 240 godzin na liczniku, a oceny dziwią mnie dlatego, że gra jest pełna błędów. Ma totalnie zepsuty balans postaci, słaby kod sieciowy, oraz zrezygnowano z tego co bardzo mi się podobało czyli parowania.

Pozwolę sobie jeszcze zacytować post kolegi z konkurencyjnego forum

Cytuj
Odpaliłem trening bo chciałem pograć Viper, za przeciwnika wybrałem Kena (wiadomo czeeemu). Zrobiłem c.mk z maksymalnej odległości i...nic, żadnego trafienia. Przetarłem oczy ze zdumienia niedowierzając, że SF4 mogłoby się okazać nieperfekcyjne  . Przysunąłem się więc z Viper nieco bliżej do Kena i powtórzyłem c.mk. Tym razem stopa Viper pokrywała całą stopę Kena, a nawet wychodziła "poza". Żadnego trafienia...Ok, pomyślałem, że widocznie taki wymóg naszych czasów i gry powinny tylko błyszczeć i względnie fajnie wyglądać więc przysunąłem się jeszcze bliżej. Tym razem udało mi się uderzyć Kena w miejscu, pod którym on zgina lekko nogę w kolanie...No żesz kurwa mać! Nie wiem czemu wcześniej tego nie zauważyłem, ale zawsze tłumaczyłem sobie przegrane albo lagami albo tym, że przy polygonach nie dostrzegam hitboxów i ciężko jest mi ocenić kiedy trafi mnie cios lol.

Testowałem to i było dokładnie tak samo, więc jego słowa nie są przesadzone.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2009, 16:35:09 pm wysłana przez Patosław »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #52 dnia: Października 19, 2009, 16:37:10 pm »
Postacie w SF (ani żadnej capcomowskiej bijatyce, w którą dane mi było zagrać) nigdy nie były odpowiednio zbalansowane; zawsze były takie, którymi można było cholernie łatwo grać i takie, przy których naprawdę trzeba było mieć skilla, by dobrze je prowadzić. Także brak wyrównania poziomu w SF4 w ogóle mnie nie zdziwił.

Co do parowania, to fakt. W SF3 był to bardzo przyjemny i przydatny feature, który często potrafił uratować życie. Ciekawe, czemu z niego zrezygnowano.

EDIT: Teraz przeczytałem to, co dopisałeś; tego typu rzeczy nie powinny się pojawić w bijatyce, nigdy :/. Ciekawe, czy poprawią to w SSF4 czy też przejdzie dalej niezauważone.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2009, 16:43:09 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #53 dnia: Października 19, 2009, 16:50:32 pm »
Właśnie dlatego wystawianie tej grze ocen powyżej siódemki z plusem traktuje jako żenadę i znak tego, że autor recenzji nie grał dłużej niż dwie godziny. Mam wielką nadzieje, że do czasu wyjścia nowego Streeta w europie pojawi się BlazBlue w tym momencie moją kopie tej żenującej gry z inicjałami SF wywalę przez okno.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2009, 16:59:33 pm wysłana przez Patosław »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #54 dnia: Października 19, 2009, 17:08:08 pm »
Gdyby tak chciano oceniać gry z segmentu mordobicia, to absolutnie żadna, nie licząc International Karate, oraz VF2 (arcade), ni mogły by dostać odpowiednio sysokiej oceny.

Wszędzie babole się znajdują, a balans jest równie rozsądny, jak wypowiedzi polityków. Twin piston Diabła, wespół z kolankami Bruce'a. Akcja d+1, a następnie FC, D/F+2_WS+2 od T.O. Potrójny SS od Beak'a, ściana (i doprowadzanie doń) od Fury, trzy płaskie Kazamy .... Vioala, od T3 - T5 mamy wręcz drwinę z wyważenia. A w DoA, MK, SC jest niby inaczej?

Dlaczego więc SF IV miałby być od tego wolny.

Wystarczy przyrównać tiera tierów, szefa szefów Setha do takiej Chun Li. Jasne, SSF IV coś tam zmieni w tej materii, ale tak jak DR z T5. Jednego osłabią, coś tam stonują, a drugi nagle wskoczy na czarna stronę mocy. Jednak nie wydaje mi się za stosowne wdrążyć to do argumentacji. Tak będzie z T6, a powiedz ile z grających osób będzie znało choć 1/4 customów danej postaci, oraz będzie w stanie podać dokładnie , co do klatki recovery time danego zagrania.... No właśnie. Chodzi o zabawę, a to , że na pewnym poziomie, coś tam nie gra.... cóż, tak jest od CoD do WoW.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #55 dnia: Października 19, 2009, 17:26:25 pm »
Cytuj
Dlaczego więc SF IV miałby być od tego wolny.

Dlatego, że ich tak zwany "powrót do korzeni" strasznie grę zubożył, mogli więc chociaż dopracować to co zostało, przynajmniej ja miałem taką nadzieje, bo nie musieliby się zbytnio napracować, ale wyszło co wyszło.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #56 dnia: Października 20, 2009, 12:41:41 pm »
Są tego plusy. Jasne, mogli rozbudować , to co zaprezentowano w wybornym SF III, ale jakos czy źle capcom wyszło na tym? Gra znakomicie się sprzedaje, ma średnią, jak mało która. Same plusy.
Popatrz, co robią z MK, czy Tekken ....

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #57 dnia: Października 20, 2009, 14:43:18 pm »
Ja wam powiem tak, jesli chodzi o online to BB nie ma sobie rownych. Siedzi na szczycie i leje na wszystko. Moze i Tekken 6 pobije BB na polu popularnosci ale na pewno nie da rady pod wzgledem plynnosci. SF4 na tym polu pozostawia wiele do zyczenia. Jesli Capcom uzyje tego samego kodu sieciowego co BB to bedzie zajebiscie.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #58 dnia: Października 20, 2009, 14:45:53 pm »
W SFIV można komfortowo grać od czterech kresek wzwyż, na trzech laguje jak jasna cholera. A znalezienie kogoś z czterema kreskami połączenia często graniczy z cudem. Mało tego lagi zdarzają się nawet wtedy kiedy gra się z Polakami  :???:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #59 dnia: Października 20, 2009, 14:54:07 pm »
Dokladnie, wczoraj rozegralem blisko 80 walk online i znalezienie kogos z 4 kreskami to masakra. Gralem pare walk z ziomkiem co mieszka blisko mnie (odleglosc kilku ulic) obaj mamy lacza po 16mb i dupa, mimo wszystko bylo czuc opoznienie. W BB nawet na jednej kresce mozna komfortowo grac.

Ciekaw jestem czy przy okazji premiery SSF4 dostaniemy trzeci set kostiumow dla postaci z 4 i dwa dla nowych? Fajnie jakby Capcom wydal kolekcje ubranek dla avatarow.
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2009, 14:58:23 pm wysłana przez _ReD_ »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #60 dnia: Października 20, 2009, 19:52:22 pm »
Wczoraj grałem z ziomkiem mieszkającym w kaliszu i niestety kurwa sie nie dało, jednak Wrocław vs Kalisz nie ma w tej grze szansy bytu. Oboje mamy w miarę dobre łącza, ale dla SFa to jednak zamało. Można zapomnieć o graniu na wyczucie, lag na dobre 0,5s  :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #61 dnia: Października 20, 2009, 21:38:15 pm »
ja stoczyłem ponad 400 walk on line. Trafiali mi się Polacy, ludzi z innych krajow (czy Polacy mieszkający na obczyźnie) i na palcach jednej dłoni mogłem policzyć walki ale T DR -> "to se ne da pane".

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #62 dnia: Października 23, 2009, 10:45:04 am »
Trzy filmy z odbytej ubiegłej nocy prezentacji.




Grę testował min. Justin Wong oraz jakiś Murzyn z Gamestopu. Co do samych walk grają z odnawiającymi się paskami życie/super/ultra więc nie można zbyt wiele na ten temat powiedzieć.
Co do Juri to już widzę, że będzie to mój nowy main  :-)


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #63 dnia: Października 23, 2009, 15:55:27 pm »
Też bardzo mi się podoba. Cieszy mnie również powrót DJ. Brakowało mi go w SF IV. W sumie niedoceniana w SF postać. To co.... Jeszcze bliźniacy by się przydali, i kilku chłopa z SFZ3.
Guy, Cody.... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #64 dnia: Października 23, 2009, 16:26:09 pm »
Znalazłem coś na temat ciosów Juri.

Counter - QCB+P Her counter isnt like gouken counters. Depending on the punch you use, she does a different counter. If you use the jab version, she will dash backwards, if you use the medium punch version, she will go behind you. If you use the fierce version, she will jump up and be on top of you. Ex counter - Unknown

Kick String move - QCB +K It is a special move which starts from a mid kick and then depending on the kick you press, you will get a different ender. With light kick, you will get a low ender, with medium kick, you will get a mid ender, and the fierce kick you will probably get a overhead (havent used this version ) Ex- Unknown

Kick spinning move - QCF+K. It is like a spinning kick lariat but used for combos then Anti air. Depending on the kick, you will get more hits and more rotation of the spin. The light kick version seems safe on block and the ex does a lot of damage and it seems to knockdown.

Air dive kick - QCB+K It is basically like cammy cannon spike in the air. But the dive kick flutates in hits depending on the button. Light kick version seems abusable and the ex versions slams you into the wall, which leads into more combo opportunities.

Super - QCF x2 into Kick. Its all right. It kinda doesn't juggle properly

Ultra - QCF x2 into Kickx3. Its the prettiest ultra by far.

i coś jeszcze

Possible stuff
Juri might be able to do standing fierce punch into ultra because it launches on hit.


Szykuje się cholernie grywalna zawodniczka :-D

Info ukradłem stąd http://jwonggg.com/ - Polecam poczytać, można się również dowiedzieć czegoś na temat DJa oraz T.Hawka.
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2009, 16:29:52 pm wysłana przez Patosław »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #65 dnia: Października 23, 2009, 18:39:11 pm »
Sądziłem, iż będzie ciut bardziej rozbudowana. Ale i tak mam niebywałą chęć na ową adeptkę TKD.
Ciekawe jestem jej kolejnego stroju - i modów do niej w wersji na PC.. Te aktualne rządzą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 04, 2009, 16:48:18 pm »
Street Fighter II bonus stages return in SSFIV
http://www.ps3center.net/news/3993/street-fighter-ii-bonus-stages-return-in-ssfiv/

Cytuj
Capcom's been pimping Super Street Fighter IV ever since TGS kicked off, announcing new characters, stages, the works.  Forget all that.  The Street Fighter II bonus stages are back, instantly solidifying this the best Street Fighter game in close to 20 years.

Fresh off the press, the latest issue of Famitsu confirms that Street Fighter II's bonus stages will be making an appearance in Super Street Fighter IV.  Players will be able to smash cars, demolish drums, and break barrels in full 3D.  No word on whether there'll be any new bonus stages accompanying them.

Super Street Fighter IV is due out early next year.  It will be a new disc, not DLC, unfortunately - though Capcom encourages you to keep the original disc for some extra goodies.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 04, 2009, 19:43:15 pm »
Mnie dziwiło, że nie była ona w SF IV dostępna.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 08, 2009, 13:56:54 pm »
Cytuj
[Super Street Fighter IV has "IV" New Modes, and they are JUICY.  Get Hype!

--Team Battle.  Team up with your friends (or strangers) to take on all-comers in 2v2, 3v3, and 4v4 formats, and more!

--Replay Channel.  Record, watch, and save matches, or watch how everyone else is playing on one of a variety of streaming match "channels"

--Endless Battle.  Play in arcade-style "winner stays, loser to the back of the line" lobbies.  

--Bonus Stages.  Crush the car and smash the downpour of barrels in a test of skill against the clock.  

In all the online battle modes, you can watch the match in progress while waiting your turn to play, and talk trash about the online action with the other spectators :)
/quote]



http://www.capcom-unity.com/s-kill/blog/2009/11/06/super_street_fighter_iv_4_new_modes

Biore to gówno.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2009, 13:58:57 pm wysłana przez Patosław »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 08, 2009, 14:53:03 pm »
TB, to ja rozumiem. Zobaczymy jak moi sparing partnerzy z forum sobie poradzą. Najczęściej opanowali (notabene z całkiem niezłym skutkiem) jedną postać. Nieco gorzej (albo w ogóle) inną.
Przy 4 vs 4 może być dlań osłabieniem.

U mnie (przy 4) będzie to kolejno : Blanka, Sagat, Gouki, Cammy (opcjonalnie mogę dorzucić Ken, Ryu, Bisona, Setha).

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 08, 2009, 15:24:53 pm »
Ken, Abel, Ryu, Vega/Sagat. Na ten skład nie ma mocnych  :-D Z tym, że już widze skład kolegi, a mianowicie: Zangief, Blanka, Sagat, Bison - Będzie ciężko.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2009, 15:27:32 pm wysłana przez Patosław »

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 08, 2009, 18:50:46 pm »
A wiecie może czy SFIV i SSFIV bedą miały na ps3 wspólne trofea, czy po odpaleniu SSFIV będzie trzeba zaliczać nowe? Ciekawi mnie to ze względu na to, że jeśli wspólne to sprzedaję SFIV póki jest jeszcze coś warte i czekam na wersję S, a jeśli osobne to muszę stoczyć jeszcze kilka walk, bo jakoś tak nie lubię mieć niskiego wyniku procentowego w trophys  :-) A chwilowo nie mam zbytnio na to czasu, bo ten miesiąc jest bardzo obfity w must-havy i chyba do premiery SSFIV tak już będzie... Jak wam się wydaje?
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 08, 2009, 19:47:29 pm »
Raczej wątpię, by miały wspólne; biorąc pod uwagę fakt, że dojdzie 8-10 nowych postaci oraz dojdzie kilka nowych trybów itp., to pewnie dla tych postaci/trybów również dojdą nowe trofea.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

kilgort

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-11-2008
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 0
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 08, 2009, 19:49:06 pm »
Wpis, malo prawdopodobne. 8-)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 08, 2009, 21:32:34 pm »
Wręcz niemożliwe, ale zamiast sprzedawać SFIV polecałbym jednak dobrze potrenować, bo niestety za wiele teraz za niego nie dostaniesz.
: Listopad 08, 2009, 21:58:06 pm
Ja bardzo licze, że gra jakoś zaimportuje moje GP, bo szczerze mówiąc nie chce mi się znów nabijać 16tyś, żeby łaskawie wejść do G1  :?

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 08, 2009, 23:00:49 pm »
No właśnie mało prawdopodobne że zaimportuje GP, bo to już oficjalnie jest potwierdzone, że tryby multi będą niekompatybilne w obydwu wersjach... Liczyłem chociaż na to, że trophys będą wspólne, ewentualnie do tych starych dojdzie kilka nowych tak jak np w RE5 po ściągnięciu patcha dochodzą do zdobycia trofea z trybu versus (czym capcom "zachęca" do jego zakupu - bardzo nieeleganckie działanie z ich strony, podobnie jak sam fakt konieczności płacenia za to DLC  :x )
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 09, 2009, 11:18:37 am »
Japanese New Modes Trailer

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 554
  • Reputacja: 251
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 12, 2009, 13:14:01 pm »
Grunt, by on line hulał, jak w poprzednim SF IV. By padaka wzorem polskiego rządu i odpowiednika z T6 się nie powtórzyła....

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 17, 2009, 01:25:38 am »
Super Street Fighter IV won't have character unlocks
http://www.examiner.com/examiner/x-6894-Video-Game-News-Examiner~y2009m11d16-Super-Street-Fighter-IV-wont-have-character-unlocks

Cytuj
One of the main complaints Street Fighter IV is that you have to unlock extra characters by beating the game over and over again. Fortunately, Capcom is eliminating this tedious process for the upcoming sequel, Super Street Fighter IV, as all characters will be unlocked from the beginning. Seth Killian, the Community Manager for Capcom, made the announcement in the latest 4 Guys 1UP Podcast show:

    The good news is, and this is something I want to get out there, the thing that really sucked about Seth in the first one is that you have to beat him like 15 times to unlock all the characters. In Super Street Fighter IV, there?s no unlocks. So you can play all the characters right away.

Super Street Fighter IV is slated for a Spring release on the Playstation 3 and Xbox 360.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Super Street Fighter IV
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 17, 2009, 02:01:02 am »
- Yuri vs TH