@ Kaszkietowy
Odnośnie modelu jazdy. W FM3 lepsze czucie zawieszenia(choćby dobijanie podwozia), asfaltu, ciężaru auta, ponadto tarki które działają jak należy, wypychają na trasę, choć istnieje niebezpieczeństwo dachowania, przy tych odpowiednio wysokich. Oczywiście mowa o jeździe na kierownicy, na padzie też to czuć, choć nie w tak dużym stopniu.
Odnośnie kwestii graficznych, również się nie zgadzam. Trasy w FM3 mają 3D kibiców nawet na trybunach typu tor w indianopolis(w FM3 odpowiednik Penisula), lepiej wykonane drzewa, więcej szczegółów, smaczków itd. Jedynie w Gt5P/A może się podobać oświetlenie, w niektórych trasach lepsze niż w FM3, ale to kwestia gustu. Jeśli chodzi o samochody, to w gameplay'u/replay'ach jedynie poza odwzorowaniem wnętrza i kloszy lamp w GT5P/A, reszta bryły na bardzo podobnym poziomie, z kolei felgi/opony lepsze w FM3. Jeśli chodzi o lampy to myślę że tu też kwestia zniszczeń, w FM3 można poobijać klosze, czy całe lampy, na filmiku z Ferrari w Gt5 gdzie widać zadrapania karoserii, nie można ich poobijać na tym samym poziomie co w FM3. Jeśli zaś chodzi o Menu/Photomode to tak jak wspomniałem mniej więcej ten sam poziom, mi się bardziej podobają fury w FM3. Jeśli chodzi o wnętrza, fakt tu Gt5 jest lepsze, ale FM3 też nie ma się czego wstydzić.
Londyn Londynem, jednak zobacz sobie jedną z najdłuższych i najlepszych tras w FM3, Rally Di Positano(będziecie mięć też tak długie odcinki tras, poza Nurburgringiem):
@ Iras
Jak widać idealista obalił cynika, argumenty powyżej. Aż mi lepiej
Ps. Powtarzasz się i to staję się nudne.