Autor Wątek: Dragon's Crown  (Przeczytany 37109 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Dragon's Crown
« dnia: Czerwca 08, 2011, 12:33:35 pm »
Nie wiem czemu nikt nie zwrócił uwagi na ten tytuł twórców Odin Sphere !
Zarąbiście się prezentuje  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2011, 12:35:15 pm wysłana przez Magiq »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 08, 2011, 14:00:30 pm »
 :yes_anim: Animacja poszczególnych części ciała czarownicy > to co widzieliśmy w DoA.
Artystycznie przypomina Grand Knights History.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 09, 2011, 20:10:23 pm »
Cycki czarownicy to jakaś porażka.

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 09, 2011, 20:26:51 pm »
Ja doszedłem do arta prezentującego Amazonkę i spasowałem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 09, 2011, 23:31:52 pm »
Nom, powinna mieć jednego cycka.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 18, 2013, 21:58:49 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/dPASmQ-nqEA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 05, 2013, 20:22:12 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/iYS4EXz6f1Q?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 06, 2013, 09:58:21 am »
Tak z ciekawości, jest ktoś zainteresowany kupnem tej gry?

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 08, 2013, 00:25:09 am »
Ja :)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 08, 2013, 04:36:33 am »
Ja rowniez :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 12, 2013, 16:24:03 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/hao6G1rWJDk?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 12, 2013, 16:49:02 pm »
Zmniejszyliby dwukrotnie cycki i całkiem fajnie by wyglądała.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 16, 2013, 09:49:26 am »
Zmniejszyliby dwukrotnie cycki i całkiem fajnie by wyglądała.

Po prostu nie rozumiesz sutki. Tfu, sztuki  :grin:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 24, 2013, 09:52:53 am »
http://www.allgamesbeta.com/2013/04/dragons-crown-coming-to-north-america.html



Laseczce z toporem mogli by zrobić liposukcje pośladów  :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 24, 2013, 09:56:15 am »
A łuczniczce oddać połowę z cycków czarodziejki.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 25, 2013, 14:54:36 pm »
Gra zapowiada się bardzo fajnie, szkoda że cross-play nie zrobili, gra na Vitę jak znalazł, ale pewnie online nie będzie zbyt silny na kieszonsolce.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 30, 2013, 21:50:48 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/DhNCvAFKJ4I?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Elmos

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-12-2008
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 2
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #17 dnia: Września 02, 2013, 16:56:35 pm »
Właśnie przeczytałem w PSXE, że nie będzie w tej grze możliwości grania "na dwa pady", tylko multiplayer online, a kanapowego nie zrobili... Słyszał ktoś coś o tym??? Bo aż nie chce mi się w to wierzyć, odkąd zobaczyłem pierwszy trailer jakieś 1,5 roku temu, żyłem w przekonaniu, że zagram w tą świetnie zapowiadającą się grę z kolegami we czterech  :mad:
...And voice echoed...
Power... Give me more POWER!!!


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #18 dnia: Września 02, 2013, 20:25:41 pm »
Ponoć jest Local, Online i Combo obydwu:
http://www.co-optimus.com/game/2166/playstation-3/dragon-s-crown.html

http://www.gamersheroes.com/2013/08/06/dragons-crown-guide-how-to-play-co-op/

Cytuj
The way you play Co Op in Dragon’s Crown is a bit tricky until it is explained to you. You start with offline Co Op but have to unlock online Co Op which isn’t said until later in the game.

Cytuj
Offline Co Op is pretty simple and just requires you to either have another controller or resurrect some bones at the temple. If you bring back some bones you can have some AI characters join you. The AI does not level up and you cannot change their equipment or skills.

If you want another person in the same room with you to play have them turn on the controller and head to the tavern. Inside pick select player and you can have someone join your party. They will have to use their own character and not one you have revived at the temple.

Cytuj
Online Co Op isn’t actually unlocked until you beat all the levels this first time. Once you beat the levels you can turn on online Co Op at the stables by pressing start and pressing begin online. After you do that you can join a random room or join your friends.

If you want people to join you just leave it on and enter a level and they will be able to join. Quests can be done online as well whether you make the game or join the game. You will also get your own treasure out of the treasure chests.
« Ostatnia zmiana: Września 02, 2013, 20:27:45 pm wysłana przez Ryo »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #19 dnia: Września 05, 2013, 00:00:18 am »
Ta gra tak idealnie nadaje sie do kanapowca, ze nie jest mozliwe aby go zabraklo

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #20 dnia: Września 17, 2013, 16:22:46 pm »
Ktoś bierze na premierę?

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #21 dnia: Września 17, 2013, 20:08:57 pm »
Ktoś bierze na premierę?
Ja na bank biorę, czy na premierę, nie wiem jak będzie u mnie z kasą, ale jest to dla mnie pozycja must have.

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #22 dnia: Września 23, 2013, 00:22:09 am »
Preorder złożony. Coś czuję iż będzie to dla mnie jedna z najlepszych gier tej generacji.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #23 dnia: Września 23, 2013, 14:42:08 pm »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #24 dnia: Września 24, 2013, 07:51:29 am »
Tylko czemu nie ma kanapowego coopa?:/ Powinni za to dostać kopa w jaja.
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #25 dnia: Września 24, 2013, 08:47:35 am »
Tylko czemu nie ma kanapowego coopa?:/

Ponoć jest Local, Online i Combo obydwu:
http://www.co-optimus.com/game/2166/playstation-3/dragon-s-crown.html

http://www.gamersheroes.com/2013/08/06/dragons-crown-guide-how-to-play-co-op/

Cytuj
The way you play Co Op in Dragon’s Crown is a bit tricky until it is explained to you. You start with offline Co Op but have to unlock online Co Op which isn’t said until later in the game.

Cytuj
Offline Co Op is pretty simple and just requires you to either have another controller or resurrect some bones at the temple. If you bring back some bones you can have some AI characters join you. The AI does not level up and you cannot change their equipment or skills.

If you want another person in the same room with you to play have them turn on the controller and head to the tavern. Inside pick select player and you can have someone join your party. They will have to use their own character and not one you have revived at the temple.

Cytuj
Online Co Op isn’t actually unlocked until you beat all the levels this first time. Once you beat the levels you can turn on online Co Op at the stables by pressing start and pressing begin online. After you do that you can join a random room or join your friends.

If you want people to join you just leave it on and enter a level and they will be able to join. Quests can be done online as well whether you make the game or join the game. You will also get your own treasure out of the treasure chests.


szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #26 dnia: Września 24, 2013, 08:53:17 am »
O, pięknie:D Cholera, mógłbym przysiąc, że po w recce z PE wspominali jedynie o coopie online... Tak czy inaczej dzieki za rozwianie wątpliwości!!
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #27 dnia: Września 24, 2013, 08:55:05 am »
mógłbym przysiąc, że po w recce z PE wspominali jedynie o coopie online
Bo tak wspominali, też czytałem tę reckę. Ale sprawdziłem w necie i niby jest couch coop. Też się cieszę, bo bez tego -3 to oceny gry ;]

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #28 dnia: Października 16, 2013, 11:18:48 am »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #29 dnia: Października 18, 2013, 11:54:25 am »
Pograliśmy kilka godzin wczoraj z dziewczyną i poniżej spisuje nasze spostrzeżenia:

Pierwsze co sie w oczy oczywiście rzuca to piękna rysowana grafika. Wizualnie jest ślicznie i Ci którzy grali w poprzednie gry od Vanillaware (Odin's Sphere, Grim Grimoire, Muramasa) poczują się jak w domu. Muzyka również przywodzi na myśl poprzednie ich gry i jest naprawdę przyjemna i miło się jej słucha :). Od razu zaczęliśmy grać z dziewczyną w dwójkę, jako że gra od razu pozwala lokalnie zacząć w 4 osoby ciupać. Każdy gracz tworzy sobie postać nadając imie (mało znaków więc długich sie nie da niestety) oraz wpisując teksty, jakie będą się wyświetlać podczas podnoszenia ich kości, bądź selekcji czy gdy postać ginie. Na początku nie wiedzieliśmy o co chodzi z tymi hasłami, ale do tego jeszcze wróce za chwile.

Do wyboru jest 6 postaci, a każdą gra się troche inaczej. Przy wyborze postaci gra podpowiada jaki jest poziom trudności grania danym herosem.

I tak oto Amazonka oraz Wizard były oznaczone "For Normal Players". Dwarf, Sorceress oraz Elfka miały "For Expert Players", a Rycerzyk jako jedyny oznaczony był "For All players".

Nasza drużyna ostatecznie wygląda tak :)



Moja kobita mimo ostrzeżeń że postać jest for expert players wybrała elfke, a ja jakoś tak stwierdziłem, że pogram biodratą amazonką ;).

Fabuła w grze opowiadana jest przez narratora, a wszystkie interakcje czy dialogi z postaciami wypowiada właśnie wspomniany narrator. Dość przyjemna odmiana od typowego do tej pory sposobu opowiadania historii. Pierwszy quest zaprowadził nas do lv1 dungeonu, który okazał się dość krótki (jakieś 4 ekrany) z bosem Harpią na samym końcu. Na normalnym poziomie trudności dość szybko padła i pojawił się ekran z podsumowaniem punktów, ilością przeliczonego z punktów złota i rangami skarbów jakie zebraliśmy w dungeonie (od E do S). W trakcie gry towarzyszy nam zawsze Ronie, złodziej, który trzyma się zawsze z tyłu i zajmuje się otwieraniem wszelakich skrzyń i drzwi podczas przejścia przez dungeon. Ma on swój lv, który podnosi się w miare otwierania kolejnych zamków oraz hp, gdyż trzeba uważać żeby nic go nie zabiło gdy próuje zhakować jakiś zamek. Prawy analog służy do poruszania kursorem po ekranie, a każdy gracz ma swoją łapkę innego koloru, co służy do wskazywania złodziejowi zamków do otwarcia (najeżdżamy kursorem na skrzynie i naciskamy L1, wtedy złodziej zabiera sie za otwieranie skrzyni) oraz w multi prawdopodobnie właśnie do wskazywania innym graczom, że coś leży na ziemi co można podnieść. Do tego po mapkach pochowane jest mase złota i skarbów które zwiększają score, a które odkrywa się najeżdżając właśnie kursorem na mrugający w danym miejscu mapy punkt. To prowadziło do sytuacji nieraz że się szło i machało kursorem po ekranie żeby wykryć pochowane w tle skarby, jednocześnie skutecznie robiąc większy chaos na ekranie.

Poza głównymi questami fabularnymi mamy możliwość brania questów pobocznych, które zmuszają nas do odwiedzania poprzednio zaliczonych dungeonów i te 3 które do tej pory zrobiliśmy sprowadzały się do odwiedzenia dungeonu i ubicia konkretnej ilości przeciwników, bądź przyniesienia jakichś itemków. Za każdy quest dostaje się exp, gold oraz Skill Point, jak i odblokowujemy pod danego questa prześliczny artwork z krótką historią go opisującą, który potem możemy oglądać w galerii (na tej podstawie można stwierdzić, że sidequestów jest kilkadziesiąt). Nie kazdy quest da się ukończyć wracając tylko raz, gdyż np zbieranie itemków może wymagać większej ilości danego przedmiotu niż jest możliwe wydropienie podczas jednego przejscia przez dungeon. Skill Pointy rozdajemy w gildii celem kupowania kart z skilami. Każda postać może rozwijać dwa drzewka - jedno dla swojej klasy, a drugie tzw common skills, gdzie są skile dostępne dla wszystkich klas (podnoszenie hp, ilość mnożników do punktów, ilość możliwych do wypicia potków itp.). Każdy skill ma tak z 5-10 poziomów rozwoju i ograniczenia levelowe postaci zanim będzie można podbić go na poziom wyżej. Najczęściej są to upgrejdy do ataków jakie może normalnie postać wykonywać zwiększające ich moc i zasięg, ale też są skile specjalne, które można uruchamiać mając odpowiedni item w inventowy (jak np. War Paint Amazonki, który tworzy wojownicze klony, ale do którego użycia musimy mieć w inventowy item "War Paint"). Zaczynamy z początku z jednym plecakiem na bodajże 10 itemków i podobnie jak w Odin's Sphere już połowa plecaka zajmowana jest przez bronie i armor które na sobie nosimy jak i jeden potek. Tak jak wcześniej pisałem podczas dungeonów otwiera się skrzynie, które dropią kase i item o losowej randze od E do S. Te itemy możemy przejrzeć dopiero po zaliczeniu dungeonu, wówczas też mamy możliwość albo zidentyfikowania przedmiotu (widać jedynie ikonke jaki rodzaj, jego range i lv wymagany oraz ilość dodatkowych skili do broni) albo od razu sprzedania bez identyfikacji.

Fajnym motywem zastępczym zanim odblokuje się tryb multiplayer (który jakoś w fabule sie odblokuje) jest to, że podczas każdego dungeonu możemy znaleść nawet kilka stosów kości, które podnosimy i po wykonaniu misji możemy wskrzesić lub pogrzebać w klasztorze u księdza. Po przyniesieniu do klasztou mamy listę kości jakie zebraliśmy i które możemy wskrzesić. Pokazane jest jaka postać z nich wyjdzie (jej ekwipunek, jej klasa i statystyki oraz lv). Jak zdecydujemy się wskrzesić danego bohatera to będziemy mieli go dostępnego w tawernie i możemy dorzucić go do drużyny jako bot playera, dzięki czemu nie musimy się martwić że grając w singlu nie będziemy dawali sobie rady, bo w każdej chwili mogą towarzyszyć nam 3 boty. Tutaj wchodzi wspomniane wcześniej wpisywanie tekstu przy tworzeniu swojej postaci jaki ma sie pojawiać podczas podnoszenia kości, czy odradzania, co sugeruje, że w  trybie online inni gracze mogą podnosić nasze kości i w jakiś sposób przywoływać. Jeśli zdecydujemy się pogrzebać kości danej postaci, mamy małą szansę na zdobycie któregoś z itemków jakie miała przy sobie (raz dostałem rękawiczki jak pochowałem maga).

Dungeony podzielone są tak, że każdy ma swój level, a dzięki wspólnej skrzyni na itemki (max 500 itemów można trzymać) można współdzielić zdobyte bronie pomiędzy postaciami i przełączać się między stworzonymi postaciami do woli w tawernie pomiędzy misjami. Grając w kałczowego koopa działa to generalnie tak, że wszystkie postacie grające lokalnie mają wspólną pulę złota oraz armory. Itemki się współdzielą, za to kasa co prawda jest wspólna, ale odpowiednio więcej się dostaje po misjach (przeliczane jest z ogólnego score nabitego przez wszystkich członków drużyny, nawet botów). Nie ma znaczenia który gracz utworzył daną postać, bo i tak podchodzą one pod to konto na którym się gra, więc można bez problemu później się przełączać między postaciami i levelować równolegle, dropiąc np w dungeonach lepsze itemki dla naszej drugiej czy czwartek postaci. Nie jestem pewien, ale level dungeonów jest albo żeby orkeślić poziom trudności, ale możliwe że działa to też tak, że nie wejdziemy do dungeonu lv6 postacią z mniejszym levelem, co wymusza progres przez wszystkie dungeony każdej nowej postaci.

Potki do regeneracji hp są dość śmiesznie obmyślone, bo działają tak, że każdy potek wypisane ma ilość użyć na dungeon oraz ilość doładowań. Startowo dostaje się w inwentory potek odnawiający jednorazowo 30%hp, max 3 użycia na dungeon i 20 doładowań. To oznacza, że w trakcie jednego wypadu możemy w dungeonie użyć 3 razy potka, a po powrocie z misji do miasta, automatyzcnie się te 3 potki odnawiają z puli doładowań, przez co zostaje nam 17. Można sobie od razu kupić w sklepie potki do podnoszenia defa, ataku oraz lepsze potki do hp np z 4 użyciami na dungeon i 15 doładowaniami. Pomysł fajny i nieźle się sprawdza, a samyc potków poza walkami z bosami nie trzeba tak bardzo używac, bo z skrzyń wypada jedzenie, które postać od razu po podniesieniu konsumuje i nasze hp sie odnawia (postać musi stać nieruchomo żeby zaczeła jeść).  Poza potkami każdy startuje z 3 życiami w dungeonie i gdy hp spadnie do 0 i nie zdążymy odnowić się potkiem, to życie spada o 1. Life Points można podnosić modląc się jednorazowo w klasztorze przed misją (kosztuje złoto, a można modlić się też o większy drop itemków lub akcesoriów lub większy score za kase ). Jak licznik score przekroczy 30 tysięcy to dostajemy 1 lifepoint gratis na czas danego dungeonu.

Tak na koniec parę minusów, które moja kobieta zauważyła i się jej nie podobały - z początku dużo czasu spędza się pomiędzy misjami na rytuale - odwiedzić klasztor i zobaczyć jakie można wskrzesić postacie, zidentyfikować przedmioty i przejrzeć czy są lepsze i założyć nowy sprzęt, pójść oddać questa i wziąść nowy + wydać punkty na skile. Do tego trzeba dodać, że każdy gracz musi to zrobić osobno, więc pójście do sklepu czy kupienie skila w gildi to wejście playera 1, przejrzenie menusów, potem wyjście z sklepiku, dopiero gracz 2 może wejść jeszcze raz do sklepiku i kupić coś dla siebie. Strasznie się jej to nie podobało, bo więcej na początku czasu spędza się w menusach rozkminiając jaki skil kupić i co założyć niż na konkretnej napieprzance. Do tego jej troche lolowy zarzut, że gra jest mało rozkminkowa, bo idzie sie tylko w prawo i napieprza i nic poza tym (no cóż, w końcu gra inspirowana tytułami pokroju Golden Axe, a nie Trine), ale zapowiada się, że nie będzie tak źle, bo już natknęliśmy się na kilka pokoi gdzie były zagadki, które najwyraźniej będzie się dało rozwiązać dopiero znajdując informacje gdzie indziej. Do tego walki z bosami niektórymi wymagają kombinowania i uwagi, żeby nie dać się zajechać. Mały minus ode mnie jest taki, że wizualnie widać tylko zmianę broni, których jest kilka rodzajów, za to wszelkie armory nie są widoczne na postaci (chyba poza tarczą rycerza). Im dalej w las tym lepiej jest i mam nadzieje, że Ryo i reszta kupią giere to bedziemy mogli ciorać wspólnie. Sorry za ściane tekstu, ale może komuś się taka mini recenzja przyda. Jak pogramy więcej to dopisze jeszcze jak się gra na wyższych levelach :).
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 12:12:10 pm wysłana przez Morfi »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #30 dnia: Października 18, 2013, 12:03:29 pm »
Dzięki za info. Czyli widzę bardzo duże nastawienie na statsy, sklille i ekwipunek, aniżeli czysta młócka lewo-prawo. Dobrze. Ciekaw jestem jak z długością gry? Czytałem, że niestety krótka.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #31 dnia: Października 18, 2013, 12:16:54 pm »
Dzięki za info. Czyli widzę bardzo duże nastawienie na statsy, sklille i ekwipunek, aniżeli czysta młócka lewo-prawo. Dobrze. Ciekaw jestem jak z długością gry? Czytałem, że niestety krótka.

Też mnie ciekawi jak szybko gra pęknie. A co do rozwijania postaci, to statsy podnoszą sie same, ale jest troche rozkminy przy dobieraniu broni - brać magiczny toporek z rangą A i dmg w zakresie 12-15, ale levelem 6, czy niemagiczny toporek z rangą D na levelu 10 z dmg 6-24. Do  tego bronie mają randomowe bonusy jak większy dmg przeciwko konkretnym przeciwnikom, czy szansa na otrucie. Takie tam bajerki ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #32 dnia: Października 18, 2013, 12:34:55 pm »
Ja już czytałem, że niektóre oszołomy to po 300h w tym mają :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #33 dnia: Października 18, 2013, 12:35:38 pm »
Takie tam bajerki ;)
To co smoki i księżniczki lubio najbardziej ;)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #34 dnia: Października 18, 2013, 12:39:15 pm »
Dzięki za info. Czyli widzę bardzo duże nastawienie na statsy, sklille i ekwipunek, aniżeli czysta młócka lewo-prawo. Dobrze. Ciekaw jestem jak z długością gry? Czytałem, że niestety krótka.
Pierwsze przejście to gdzieś 15 godzin. Po pierwszym przejściu otwiera się 5-6 leveli (z pamięci mówię, nie wiem ile jest dokładnie, ale nie więcej niż kilka) 99 poziomowego dungeonu. Po drugim przejściu kolejne kilka leveli, a po trzecim przejściu cały dungeon. Dla kogoś, kto lubi bawić się w zbieranie sprzętu to podobno gra na setki godzin. Ja zamówienie już złożyłem :)

Mały minus ode mnie jest taki, że wizualnie widać tylko zmianę broni, których jest kilka rodzajów, za to wszelkie armory nie są widoczne na postaci (chyba poza tarczą rycerza).
Dzięki za tą mega opinię. Plusik. Co do tych armorów to wyczytałem gdzieś, że gra jest jakoś malowana czy cuś (nie wiem jak to się dokładnie nazywa) i robienie animacji dla każdej zbroi z osobna byłoby bardzo czasochłonne  i pewnie kosztowne, a twórcy na grę mogli wydać tylko 1 mln dolarów.   

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #35 dnia: Października 18, 2013, 12:42:14 pm »
Ja zamówienie już złożyłem :)
Gdzie składałeś? Na ultimie widzie tylko wersja US. W sumie nie wiem nawet, kiedy będzie w EU?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #36 dnia: Października 18, 2013, 12:50:59 pm »
Ja zamówienie już złożyłem :)
Gdzie składałeś? Na ultimie widzie tylko wersja US. W sumie nie wiem nawet, kiedy będzie w EU?
Wziąłem tę z Ultimy.
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 12:54:01 pm wysłana przez dante0 »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #37 dnia: Października 18, 2013, 12:52:24 pm »
Premiera w EU przecież była 11 października. Z amazona UK albo zavvi kupicie wersje EU spokojnie.

Ultimy i inne sklepy mają ściągane zza granicy bo u nas chyba nie było oficjalnej premiery:

według GOL-a

Cytuj
25 lipca 2013 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( w Polsce )
11 października 2013 ( Europejska premiera PAL )
06 sierpnia 2013 ( premiera w USA NTSC )

http://allegro.pl/dragons-dragon-s-crown-ps3-artbook-i3612518195.html tu masz to co ja miałem za kilka zł więcej niż sam zapłaciłem (dałem 181).

Lepiej brać wersję EU bo cholera wie jak to z tym multi będzie, no i DLC z polskiego sklepiku będzie działało na wersji EU bez problemu.
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 12:58:05 pm wysłana przez Morfi »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #38 dnia: Października 18, 2013, 12:58:11 pm »
http://allegro.pl/dragons-dragon-s-crown-ps3-artbook-i3612518195.html tu masz to co ja miałem za kilka zł więcej niż sam zapłaciłem (dałem 181).
:mad: Teraz będę myślał.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Dragon's Crown
« Odpowiedź #39 dnia: Października 18, 2013, 13:00:56 pm »
AAAAA I must not BUY !!!  :evil:

PS
Czy jak kupie na PS3 to dostane gratisa na Vite ? Lub odwrotnie ?
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2013, 13:03:09 pm wysłana przez Magiq »