Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 361048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 179
  • Reputacja: 52
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3040 dnia: Czerwiec 07, 2018, 13:52:30 pm »
Już było takie gadanie przy PS3 i X360.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3041 dnia: Czerwiec 07, 2018, 14:47:36 pm »
No i MS po części próbował wcielić ten pomysł w życie, tylko im nie wyszło ;)
Nintendo Network ID: Pok_pl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 519
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3042 dnia: Czerwiec 07, 2018, 14:54:52 pm »
Już było takie gadanie przy PS3 i X360.

Dokładnie tak. Ja myślę, że najbliższe 6-7 lat to wciąż może być za wcześnie. Poza tym MS pewnie ma w tym większy biznes niż Sony, czy Niny. Niby PlayStation przygotowuje się do tego, ale nie zdziwiłbym się gdyby w przyszłości wciąż były tradycyjne konsole obok serwisów streamujących.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3043 dnia: Czerwiec 07, 2018, 17:43:45 pm »
Stream pozwoliłby znacznie obniżyć cenę konsol, więc tu jest duży plus takiego rozwiązania. Ale potrzebne by było najpierw przyzwyczaić do tego mentalnie graczy. Możliwe, że za 10 lat będą dostępne 2 rodzaje konsol, czyli konsola tradycyjna oraz tańsza konsola-dekoder, w której wykupuje się abonament.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3044 dnia: Czerwiec 07, 2018, 17:45:35 pm »
Stream pozwoliłby znacznie obniżyć cenę konsol, więc tu jest duży plus takiego rozwiązania. Ale potrzebne by było najpierw przyzwyczaić do tego mentalnie graczy. Możliwe, że za 10 lat będą dostępne 2 rodzaje konsol, czyli konsola tradycyjna oraz tańsza konsola-dekoder, w której wykupuje się abonament.

Póki w każdej zapiziałej wiosce nie będize neta minimum 300mb/s to nie widzę szans na stream. Bez tego pozbywają się masy użytkowników, bo w takich stanach szybki net to też nie jest jakiś mega standard. Co innego mocarna konsola jako "dekoder", która będzie trzymać na dysku gierki, ale wymagać neta raz na 24h żeby móc je odpalać w ramach jakiegoś abonamentu.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3045 dnia: Czerwiec 07, 2018, 23:51:27 pm »
Dlatego sens miałoby wypuszczenie dwóch wersji konsol. Wtedy mogliby dotrzeć do sporej nowej grupy odbiorców. Płacisz za konsolę-dekoder 400 zł, a potem abonament 50 zeta na miesiąc za bibliotekę gier. Tak niska cena samego sprzętu mogłaby skusić wiele osób.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 519
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3046 dnia: Czerwiec 11, 2018, 17:08:42 pm »

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3047 dnia: Czerwiec 12, 2018, 01:00:18 am »
Nowa konsola Microsoftu z nazwą kodową Scarlet
Cytuj
Podczas wczorajszej konferencji Microsoft zapowiedział wiele ciekawych nowości z gier, ale i również potwierdził, że wciąż pracuje nad usprawnianiem swojego sprzętu. Nie podano żadnych konkretnych szczegółów odnośnie kolejnej konsoli, jednak serwis Thurrot dotarł do wiadomości związanych z kolejną generacją. Według dziennikarzy nazwą kodową nowego urządzenia jest Scarlet. Takie doniesienia również potwierdza Game Informer.

Microsoft nie powiedział wiele na temat nowej, planowanej na przyszłość generacji konsol. Z wypowiedzi można wywnioskować jedynie, że może być to więcej niż jedna jednostka sprzętowa. Podczas konferencji pojawiło się słowo „konsole”. Poza tym poinformowano również, że firma aktualnie zajmuje się też nową sztuczną inteligencją. Tutaj szczegóły również były niejasne, więc trudno się dopatrywać wielu nowości w tym temacie. O samej generacji Scarlet jeszcze nic nie wiadomo, ale po wycieku można sądzić, że niedługo dowiemy się czegoś więcej odnośnie nowej generacji sprzętów.
https://www.gram.pl/news/2018/06/11/e3-2018-nowa-konsola-microsoftu-z-nazwa-kodowa-scarlet.shtml

Jestem pewny, że MS będzie od samego początku następnej generacji stawiać na GamePassa. Myślę, że będą dążyć do tego, by stać się Netflixem dla gier (i stąd też ponowne zainteresowanie tytułami na wyłączność).
Nintendo Network ID: Pok_pl

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3048 dnia: Październik 03, 2018, 05:20:04 am »
Google Announces Project Stream, allows you to stream AAA games directly to Google Chrome
Cytuj
To kickstart Project Stream, Google's looking for people in the U.S. to test drive the service with the opportunity to play Assassin's Creed Oddysey for free starting October 5 and going through mid-January. All you need is an internet connection of 25Mbs or higher and a desktop or laptop with Google Chrome.

What's the ultimate goal of Project Stream? While Google's yet to say one way or another, it's very possible that this will tie into reports from earlier this year of Google working on its own gaming console called "Yeti." We already know that Yeti will have a focus on cloud-based streaming, so it only seems logical that Project Stream is our first introduction to that.
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=237873




Czyżby Google miało niedługo zapowiedzieć konsolę-dekoder?
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2018, 05:21:39 am wysłana przez POK »
Nintendo Network ID: Pok_pl

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 654
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3049 dnia: Październik 03, 2018, 06:45:48 am »
ale co to beda za rozbudowane gry? angry birds?
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.

http://filmowamowa.blog.pl/
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 164
  • Reputacja: 190
  • Pozdrawiam
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3050 dnia: Październik 03, 2018, 07:51:04 am »
ale co to beda za rozbudowane gry? angry birds?
Napisał jay jay pod postem z prawie 4 minutami streamowanego Assassins's Creed Odyssey w 1080p / 60 fps.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Nintendo Network ID: Pok_pl

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 654
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3052 dnia: Październik 09, 2018, 22:19:29 pm »
ale co to beda za rozbudowane gry? angry birds?
Napisał jay jay pod postem z prawie 4 minutami streamowanego Assassins's Creed Odyssey w 1080p / 60 fps.
mnie wystarczylo pes 2008 na psp by wiedziec, ze granie na handheldy nadaja sie tytuly do pykania na 30-45 minut i koniec zabawy.
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.

http://filmowamowa.blog.pl/
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 164
  • Reputacja: 190
  • Pozdrawiam
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3053 dnia: Październik 09, 2018, 23:10:05 pm »
ale co to beda za rozbudowane gry? angry birds?
Napisał jay jay pod postem z prawie 4 minutami streamowanego Assassins's Creed Odyssey w 1080p / 60 fps.
mnie wystarczylo pes 2008 na psp by wiedziec, ze granie na handheldy nadaja sie tytuly do pykania na 30-45 minut i koniec zabawy.
Ty nawet nie wiesz co komentujesz jay jay :( Google pokazalo Assasina stremowanego do przeglądarki w 1080p i 60 fpsach, a Ty o rozbudowaniu Angry Birds, handeldach, grze sprzed dekady i PSP.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 179
  • Reputacja: 52
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3054 dnia: Październik 09, 2018, 23:12:52 pm »
Trochę kisnę xD

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3055 dnia: Listopad 01, 2018, 09:41:42 am »
EA Has More Than 1,000 Employees And "Dozens Of Studios" Working On A Cloud-Based Future
Cytuj
Apparently, EA is now also working on cloud technology. In an announcement on Medium, EA's Chief Technology Officer Ken Moss revealed the new platform Project Atlas. It's being designed to harness cloud computing and artificial intelligence. EA has so much faith in the project, there is more than one thousand staff involved. Here's what Moss had to say:

    Today, I want to share an inside view of what we’re working on to bring together some of the most transformative technologies into an integrated “engine + services” game development platform. A platform designed from the core to harness the massive power of cloud computing and artificial intelligence and putting it into the hands of game makers in a powerful, easy to use, one-stop experience.

    We’re calling this Project Atlas and we believe in it so much that we have over 1,000 EA employees working on building it every day, and dozens of studios around the world contributing their innovations, driving priorities, and already using many of the components.

    Project Atlas is designed to seamlessly converge EA’s Frostbite game engine and game services as well as artificial intelligence — giving rise to a new game development platform, optimized for a cloud-enabled world. This will be a fully integrated platform, capable of building the scalable, social, and large-scale experiences of the future. So, while in the past, features like cloud hosting, matchmaking, marketplace, data, AI, achievements, and social were separate from the development tools in the engine, the Project Atlas platform will be able to implement all of these services natively within a unified solution

Moss went on to clarify what exactly cloud gaming meant by EA's standards:

    We’re referring to a game that resides on an EA server rather than on the gamer’s PC or mobile device. The gamer enters the game by installing a thin client that can access EA’s servers where the games are running. We’ve been developing software that utilizes the cloud to remotely process and stream blockbuster, multiplayer HD games with the lowest possible latency, and also to unlock even more possibilities for dynamic social and cross-platform play. Beyond that, we’re investing in cloud gaming to enable deeper personalization, and to eventually create a world full of user generated content — blurring the lines between the discrete domains of game engines and game services. In fact, it is the merging of these two formerly distinct domains, along with the paradigm of cloud gaming, that is a key driver of the next-generation unified platform from EA.
http://www.nintendolife.com/news/2018/11/ea_has_more_than_1000_employees_and_dozens_of_studios_working_on_a_cloud-based_future

Wygląda na to, że wszyscy wielcy gracze zaczynają stawiać na chmurę.
Nintendo Network ID: Pok_pl

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3056 dnia: Grudzień 05, 2018, 15:19:00 pm »
AI Nvidii tworzy lokacje do gier w oparciu o nagrania wideo
Cytuj
Jak to właściwie działa? Jak wyjaśniają odpowiedzialni za projekt, wszystko opiera się na dwóch sieciach neuronowych. Najpierw główną AI trzeba wytrenować, podsuwając jej pod nos nagrania z rozmaitych miast. Mowa tu o setkach filmików zassanych z baz serwisów takich jak Cityscapes. Następnie na scenę wkracza drugi program, oparty na Unreal Enginie 4, który automatycznie sortuje i oznacza obiekty obecne na materiałach. Każdy samochód, latarnia, budynek otrzymuje swoją kategorię. Tak przygotowane pliki wracają do wytrenowanej AI, która zaczyna generować za ich pomocą otoczenie.

Wrażenie robią dwa fakty – po pierwsze, wspomniana sieć jest w stanie samodzielnie wypełniać luki za obiektami. Kojarzycie drzewa przyklejone do ziemi lub karykaturalne, zlane z ziemią mosty obecne w skanach trójwymiarowych map? Tutaj za wygenerowanym obiektem nie będzie żadnej dziury – za, dajmy na to, samochodem pojawi się samodzielnie stworzona przez program witryna sklepowa. Po drugie, świat oraz prosta gra przygotowana przez programistów renderują się w czasie rzeczywistym bez pomocy zewnętrznego silnika graficznego. Jakby tego było mało, wszystko da się bardzo łatwo modyfikować oraz eksportować do innego, stricte developerskiego środowiska.
https://www.cdaction.pl/news-55262/ai-nvidii-tworzy-lokacje-do-gier-w-oparciu-o-nagrania-wideo-wideo.html




Technologia prędko nie znajdzie zastosowania, ale może za kilka lat coś z niej będzie i znacznie ułatwi proces tworzenia gier.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 939
  • Reputacja: 22
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3057 dnia: Grudzień 05, 2018, 22:35:35 pm »
Mialem dzis okazje pobawic sie geforce now beta ( stream gier ) na nvidia shield. Przez 3h potestowalem na m.in. doom, tomb raider, total war warhammer, dishonored 2, mortal kombat x. Bylem sceptycznie nastawiony ale okazalo sie, ze dziala to swietnie. Wszystko latalo na najwyzszych mozliwych ustawieniach utrzymujac 60klatek w 4k. Streamowany obraz byl naprawde dobry, lag delikatnie wiekszy niz mam standardowo ale napewno nizszy niz po wl uplynniaczy w tv, mysle ze byl na poziomie 50ms wiec da sie przezyc. Zdazylo sie raz czy dwa ze mnie wywalilo, gdzies cos sie na sec scielo podczas gry, badz musialem czekac w kolejce z 3min zeby wogole steam uruchomic, no ale jest to beta wiec normalna sprawa, ze takie rzeczy sie dzieja. Ogolnie jestem bardzo zaskoczony tym co zobaczylem, male gowienko za 700zl na ktorym odpalilem dooma na ustawieniach ultra i nightmare czy total war warhammer z setkami jednostek na ekranie rowniez na ultra z wl wszystkimi opcjami graficznymi jakie byly, obie w 4k w pierwszym przypadku w stabilnych 60fps, totalwar czasem potrafil sie zadlawic. Poprostu wow  :o
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2018, 22:37:38 pm wysłana przez Legrad »

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 164
  • Reputacja: 190
  • Pozdrawiam
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3058 dnia: Grudzień 20, 2018, 14:07:07 pm »
Best of 2018: Video games keep getting better looking, but why are we not seeing as many advances with physics?

https://www.vg247.com/2018/12/20/video-game-physics/


Ciekawy tekst o tym co mnie osobiście boli dzisiaj w grach.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3059 dnia: Grudzień 20, 2018, 22:02:17 pm »
Ostatnio jak gram w Andromedę, to właśnie to odczuwam. Względem pierwszego ME grafa poszła ładnie do przodu, ale fizyka to krok wstecz. Kiedy w ME rzucało się osobliwość to wszystkie skrzynie latały, a tutaj nic się nie dzieje :roll:

Z gier w jakie grałem ostatnimi czasy, to chyba Zelda BotW miała najlepiej zrobioną i wykorzystaną fizykę. Zdarzają się wciąż gry z rozbudowaną fizyką, np. JC4, ale to wyjątki. A w RDR2 jak wygląda ten element?
Nintendo Network ID: Pok_pl

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 164
  • Reputacja: 190
  • Pozdrawiam
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3060 dnia: Grudzień 20, 2018, 22:59:34 pm »
Zdarzają się wciąż gry z rozbudowaną fizyką, np. JC4, ale to wyjątki.
Z tego co zaobserwowałem w sieci to JC4 jest w wielu miejsach regresem (ilość elementów opisanych fizyką na raz, rozpadanie się przedmiotów, ilość rzeczy w ogóle opisanych silnikiem fizycznym) względem choćby drugiej części... Postawili na efekciarstwo tornad, a nie skupili się na tym co najważniejsze. Poza tym tam silnik fizyczny zawsze był całkiem prosty i nigdy nie imponowł. Po prostu rzeczy się rozpadały, ale żeby np przeciwnik jakoś realistycznie upadł albo pojazd wyleciał w powietrze? Zapomnij.

Co do RDR2 to moim zdaniem jest to najlepsza technologicznie gra, jaka kiedykolwiek powstała. Zarówno sztuczki graficzne, jak i silnik fizyczny stawiają tą grę na absolutnym tronie (polecam znowu VG24/7: Best of 2018: Red Dead Redemption 2 – how advanced AI and physics create the most believable open world yet). No ale to jest doświadczenie raz na generację, nie świadczy zasadniczo o niczym.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 179
  • Reputacja: 52
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3061 dnia: Grudzień 21, 2018, 00:06:31 am »
Tak jak POK pisał wyżej, nowa Zelda też kosi w tym aspekcie, więc Red Dead nie jest zupełnie sam w próbach rozwinięcia tego aspektu gier. Mam nadzieję, że jednak gry zaczną czerpać z BotW i RDR2, bo w tej generacji jeśli chodzi o fizykę i ogólnie interakcje ze światem są te dwa tytuły i długo długo nic.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2018, 00:08:31 am wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 164
  • Reputacja: 190
  • Pozdrawiam

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 671
  • Reputacja: 192
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3063 dnia: Styczeń 03, 2019, 14:24:29 pm »
 :(

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 184
  • Reputacja: 193
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3064 dnia: Styczeń 11, 2019, 13:49:11 pm »
Chyba tylko raz kupiłem duży tytuł w cyfrze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 509
  • Reputacja: 112
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3065 dnia: Styczeń 12, 2019, 20:43:14 pm »
Ja chyba z 5 mam. W sumie też nie byle co, bo BF4, PES2018, UFC2, Bloodborne, DMC4. Co prawda każde kupione na promocji, nie w premierę ale i tak sporo jak na mnie. Mam jednego znajomego, janusza gejmingu, osoba - zupełne przeciwieństwo speców z GO i innych forów tematycznych, wszystkie gry kupował cyfrowo. Może takich januszy jest więcej i nie zdajemy sobie z tego sprawy? W końcu w tej generacji konsole są bardzo popularne wśród niedzielnych graczy, którzy często konsole maja dla samego faktu posiadania.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2019, 20:45:07 pm wysłana przez andryush »

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 961
  • Reputacja: 55
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3066 dnia: Styczeń 12, 2019, 20:49:27 pm »
Ja generalnie jestem za wydaniami fizycznymi, ale czasem w promocji kupuję jakieś duże tytuly, bo bardziej się opłaca. Premierowej gry w życiu nie kupiłbym w cyfrze.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 603
  • Reputacja: 149
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3067 dnia: Styczeń 13, 2019, 10:49:34 am »
No ja też nie. Szczególnie, że wersje cyfrowe są na premierę zawsze droższe. Gdyby były powiedzmy z 30% tańsze, to wtedy pewnie bym się nieraz skusił.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 320
  • Reputacja: 101
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3068 dnia: Styczeń 13, 2019, 11:53:31 am »
Cyfrowych mam znacznie więcej od pudełek, jakieś 5:1. Ale kupuje głównie w promocji, na premierę kupuję gry głównie online bo nie chce mi się płyty zmieniać, dlatego wszystkie battlefieldy mam w cyfrze :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 135
  • Reputacja: 83
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #3069 dnia: Styczeń 13, 2019, 13:20:20 pm »
Chyba tylko jedną czy dwie gry na premierę kupiłem w cyfrze ale tylko dlatego że w sklepach w pobliżu nie było. A tak to tylko jak dobra promka. Ale z tym zmienianiem płyt to faktycznie się nie chce :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk