Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 981770 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 275
  • Reputacja: 236
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17560 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:38:53 pm »
Tire deformation test (WIP*) - to oznacza, że to jest test, próba a nie finalny efekt. Raczej pokazanie technologii i możliwości. Z ciekawości, czy w GTS jest w ogole taka symulacja fizyki ogumienia?


*WIP = work in progress

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 458
  • Reputacja: 202
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17561 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:42:16 pm »
Deformacja opon nieistotny i nieodczuwalny detal, w większości aut kompletnie niewidoczny = marnowanie zasobów. Pogoda super, ale zobaczymy, jak to będzie działać na PS4, bo czego by do gry nie wsadzili, to w 900p i 40 fps z rwaniem raczej się nie obroni.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17562 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:52:15 pm »
Deformacja opon nieistotny i nieodczuwalny detal, w większości aut kompletnie niewidoczny = marnowanie zasobów. Pogoda super, ale zobaczymy, jak to będzie działać na PS4, bo czego by do gry nie wsadzili, to w 900p i 40 fps z rwaniem raczej się nie obroni.

OPONA. To najważniejszy element samochodu, mający NAJWIĘKSZY wpływ na to co czujemy na drodzę. To jest punkt w którym auto styka się z nawierzchnią. Dobra fizyka opon to podstawa porządnego symulatora. W przypadku PCars 2 (ba nawet PCars 1) to nie jest czysto wizualny efekt, ale ma solidny wpływ na zachowanie się auta + możliwe jest przebicie opony przy zbyt dużym ciśnieniu. Gadki, że to detal nie mający znaczenia to mogla napisać osoba co nie ma pojęcia w temacie.

Co do reszty:
PCars 1 działa w 1080p i pomimo, że ma spadki do 40 to jest to nieodczuwalne. Przegrałem setki godzin w ten tytuł i wiem co mówię.
900p było na Xboxie One. 
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 16:57:28 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 792
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17563 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:58:36 pm »
Przeciez deformacja opon byla juz w GT6 jak mnie mnie pamiec nie myli. Nie liczac chocby SCC na PS3.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17564 dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:59:32 pm »
Przeciez deformacja opon byla juz w GT6 jak mnie mnie pamiec nie myli. Nie liczac chocby SCC na PS3.

Deformacja opon jest też w DriveClub i Forzie 4 ale to tylko wizualny efekt. W AC i PCars to ma wpływ na fizykę.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 792
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17565 dnia: Kwiecień 24, 2017, 17:01:49 pm »
Zareczam Cie ze w SCC miala wplyw na fizyke. W GT6 z pewnoscia tez. To nie jest jakis super ficzer ktory PC mial pierwszy. ;)

Plus AC ma poki co najlepiej oddane zachowanie gum.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 17:03:28 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17566 dnia: Kwiecień 24, 2017, 17:23:36 pm »
Później podeślę ci info jak rozbudowane to jest w Pcars 2 ;) Myślę że to cię zaciekawi. Co do AC pisałem że też to jest :)

Co do GT Sport to co chce przekazać że model jazdy przy AC czy choćby Pcars 1 nie robi takiego wrażenia ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 991
  • Reputacja: 107
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17567 dnia: Kwiecień 25, 2017, 09:48:42 am »
Ja to nie ogarniam, jak im się udało robiąc rok temu pokazy, gdzie ludzie rzekomo mówili o modelu jazdy zbliżonym do Asseto, wypuścić betę ze skopanym force feedback na który narzeka większość graczy grających na kierownicach...

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17568 dnia: Kwiecień 25, 2017, 10:01:23 am »
Ja to nie ogarniam, jak im się udało robiąc rok temu pokazy, gdzie ludzie rzekomo mówili o modelu jazdy zbliżonym do Asseto, wypuścić betę ze skopanym force feedback na który narzeka większość graczy grających na kierownicach...

Myśle, że to porównanie do Assetto to ktoś palnął i tyle. I tutaj nigdy nie miało to miejsca, że gra ma zbliżony model jazdy :)
Bo tak po prawdzie? Kto to napisał? To tak jakby ktoś tu palnąl, że nowy NFS ma model jazdy zbliżony do AC. Teoretycznie porównanie padło, ale ile w tym prawdy?

Inna sprawa Force Feedback w GT Sport nie jest skopany, jest po prostu w ch** SŁABY. Podkręciłem na maksa i jest to poziom porównywalny do 25% mocy w Assetto Corsa. No i mam wrażenie, że gra kiepsko przenosi nawierzchnię toru na kierownicę. Mamy wibrację tylko na tarkach i tyle, czasem zdarzy się że poczujemy jakieś zmiany w nawierzchni, ale to nie jest ciągłe stałe uczucie jak w takim Assetto Corsa czy Project Cars. kur**, mam wrażenie że Driveclub ma czasem lepszy Force Feedback od GT Sport. 
Mało tego kierownica nie oddaje w 100% przełożenia na wirtualne kółko w grze. Dziwne to jak w każdej innej grze mamy obroty 1 do 1 oddane. Będzie to mocno psuło immersję w VR.

Ogólnie mam wrażenie, że gra ma mocno uproszczony model jazdy by pasowała do każdego użytkownika. Jeździ się fajnie, ale mam wątpliwości czy to dalej symulator.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2017, 10:18:15 am wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 991
  • Reputacja: 107
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17569 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:18:26 am »
Ja to nie ogarniam, jak im się udało robiąc rok temu pokazy, gdzie ludzie rzekomo mówili o modelu jazdy zbliżonym do Asseto, wypuścić betę ze skopanym force feedback na który narzeka większość graczy grających na kierownicach...

Myśle, że to porównanie do Assetto to ktoś palnął i tyle. I tutaj nigdy nie miało to miejsca, że gra ma zbliżony model jazdy :)
Bo tak po prawdzie? Kto to napisał? To tak jakby ktoś tu palnąl, że nowy NFS ma model jazdy zbliżony do AC. Teoretycznie porównanie padło, ale ile w tym prawdy?

Inna sprawa Force Feedback w GT Sport nie jest skopany, jest po prostu w ch** SŁABY. Podkręciłem na maksa i jest to poziom porównywalny do 25% mocy w Assetto Corsa. No i mam wrażenie, że gra kiepsko przenosi nawierzchnię toru na kierownicę. Mamy wibrację tylko na tarkach i tyle, czasem zdarzy się że poczujemy jakieś zmiany w nawierzchni, ale to nie jest ciągłe stałe uczucie jak w takim Assetto Corsa czy Project Cars. kur**, mam wrażenie że Driveclub ma czasem lepszy Force Feedback od GT Sport. 
Mało tego kierownica nie oddaje w 100% przełożenia na wirtualne kółko w grze. Dziwne to jak w każdej innej grze mamy obroty 1 do 1 oddane. Będzie to mocno psuło immersję w VR.

Ogólnie mam wrażenie, że gra ma mocno uproszczony model jazdy by pasowała do każdego użytkownika. Jeździ się fajnie, ale mam wątpliwości czy to dalej symulator.

Właśnie to samo ludzie na oficjalnym forum piszą - słabe to. Kąt obrotu ma jakiegoś buga i się sam przestawia, ponoć jak się zmniejszy do 360 stopni na kierze, to wtedy dopiero coś tam czuć z tego FF. Piszą też, że praktycznie w ogóle nie czuć nawierzchni toru, żadnych dołków, kolein. Nie czuć też transferu masy auta przy skręcaniu. Już ponoć nawet w GT6 FF był bardziej wyrazisty, więc coś tu jest na rzeczy. Może specjalnie betę pod tym względem ustawili mając na uwadze głównie graczy z padami? Na padzie gra się bajecznie łatwo, a beta w sumie ma za zadanie zachęcić graczy do gry, aby sprawdzić te serwery. Gdyby było mega trudno, to by sobie dali spokój i nie miałby kto testować :P

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17570 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:33:53 am »
Właśnie to samo ludzie na oficjalnym forum piszą - słabe to. Kąt obrotu ma jakiegoś buga i się sam przestawia, ponoć jak się zmniejszy do 360 stopni na kierze, to wtedy dopiero coś tam czuć z tego FF. Piszą też, że praktycznie w ogóle nie czuć nawierzchni toru, żadnych dołków, kolein. Nie czuć też transferu masy auta przy skręcaniu. Już ponoć nawet w GT6 FF był bardziej wyrazisty, więc coś tu jest na rzeczy. Może specjalnie betę pod tym względem ustawili mając na uwadze głównie graczy z padami? Na padzie gra się bajecznie łatwo, a beta w sumie ma za zadanie zachęcić graczy do gry, aby sprawdzić te serwery. Gdyby było mega trudno, to by sobie dali spokój i nie miałby kto testować :P

Ja się na żadne poprawki w modelu jazdy nie nastawiam. Gra od początku reklamowana jest jako "symulator" dla każdego i mam wrażenie, że coś jest na rzeczy z tym zachowaniem aut. Brakuje mi wyboru modelu jazdy między Amatorem, a Profesjonalnym jak to było w GT5. Ciągle mam wrażenie, że model jazdy został wykastrowany by dotrzeć do szerszego grona graczy. Niby ok i kiedyś by mi to nie przeszkadzało, ale jak się ogrywa tak rozbudowane symulacje jak AC czy ProjectCars to naprawdę czuć tutaj solidne uproszczenia i gra nie daje już takiej satysfakcji. Myślę, że trzeba być czujnym z tym tytułem bo możemy skończyć z taką pseudo symulacją.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 991
  • Reputacja: 107
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17571 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:40:30 am »
No ja mam nadzieję, że jednak to wina bety i z tą fizyką to też pójdą mocno do przodu mimo wszystko.

A wracając do grafiki...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17572 dnia: Kwiecień 25, 2017, 11:43:51 am »
No ja mam nadzieję, że jednak to wina bety i z tą fizyką to też pójdą mocno do przodu mimo wszystko.

No jak wspomniałem, ile to już razy gra po becie zmieniła się o 180 stopni? Bo ja nie pamiętam takiego przypadku :(

A wracając do grafiki...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra czasem robi, a czasem brzydzi. Cierpi na tą samą przypadłość co każdy GT, że momentami gra potrafi rozp**rdolić, po czym na następnym zakręcie prawie zbiera na wymioty. Nurb jest akurat ok, najgorzej wypada tutaj ta trasa fikcyjna Dragon Valley czy jakoś tak, tam to czasami masakra jest na poboczu.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 270
  • Reputacja: 167
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17573 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:28:22 pm »
(....)
I tak, pCars ma momentami porownywalna grafike do bety GTSport. Zalezy na co patrzec, jakie warunki pogodowe porownujesz itd. Jak mowilem nawet DC poze wygladac czasami jak kupa ;-)
A pCars ma pelne prawo wygladac slabiej patrzac na to jakie kompromisy zostaly poczynione u konkurencji.
Szczerze watpie zeby pCars2 wygladal jakos wyraznie lepiej skoro pod "pod maska" dzieje sie jeszcze wiecej.

Dobrze napisane. To marudzenie na oprawę PC wynika z tego, że większość osób tutaj grała w wersję konsolową, która wyraźnie odbiega od PCMR - dodatkowo gra na konsoli potrafi zgubić prawie trzydzieści (!!!!) klatek, ale jak widać GTS niektórym przeszkadza, a fakt, że w PC na dzień dobry mają 60k/s a kilka sekund później, na pierwszym zakręcie całość spada do 40 jest faktem nieodczuwalnym :)

PC na komputerze nawet dzisiaj nie ma się czego wstydzić. Dlatego liczę, że kontynuacja na Pro/PC pokaże pazur.

(....)
Forza to wręcz przestała być nazywana symulatorem.

Chyba na twoim podwórku.

Cytuj
Forza Motorsport 6 is a terrific game. It misses a few minor beats, with yet another career mode that throws you straight in there, and good god the serious attitude of the game is sickening at best. But this is one of the best driving simulations out there: it's the game launch title Forza 5 really should have been.

- Digital Spy 10/10

Cytuj
As technically polished and fully-featured as any racing game out there, Forza Motorsport 6 transports you to an incredibly realistic racing world where there's a huge breadth of choice in terms of cars, tracks and types of driving experience.

- USgamer 10/10

Cytuj
Definitely the best racing sim on the console as of today: Turn 10 filled it up with lots of contents while putting incredible care in every smallest detail, like the new extremely realistic tire physics and the aquaplaning simulation during rainy races. All of this at rocky-solid 60 fps and with a majestic graphical fidelity. A must buy for ever car lover.

- MondoXbox 9.7/10

Cytuj
Simply, the best Forza Motorsport developed by Turn 10 and the most satisfying sim available on the market.

- Multiplayer.it 9.5/10

Cytuj
Forza 6 is the new king of simulation racing.

- Destructoid 9.5/10

Cytuj
It's a feast for fans of the racing sim genre, almost perfect and a must have.

- GamePro Germany 93/100

Cytuj
Forza Motorsport 6 is the definitive sim/circuit racing experience that is accessible to all levels of racers on the current generation of consoles.

- COGconnected 91/100

Cytuj
Forza 6 is one of the most realistic and joyful racing experiences we ever seen. It has amazing Force Feedback effects, beautiful graphics, and huge range of different cars.

- MiK 90/100

Cytuj
For fans of racing sims and/or of the Forza series, the streamlined career mode and the improved handling make the game an essential purchase.

- Brash Games 90/100

Cytuj
A whole new weather system, in addition to new cars and tracks have made Forza 6 one of the most satisfying experiences in racing simulation.

- Meristation 9/10

Cytuj
Forza Motorsport 6 is the best driving simulator on consoles, a new step for a franchise that constantly and eagerly aims to perfection.

- IGN Italia 9/10

Cytuj
Forza Motorsport 6 is, without a doubt, the best simulation racing game ever made. Not only is it chock full of content, but it's also fine-tuned to near perfection and an absolute blast to play.

- We Got This Covered 9/10

Cytuj
The best Forza Motorsport so far and arguably the best driving simulator on consoles, with stunning visuals and a mountain of highly compelling content.

- Metro GameCentral 90/100

Cytuj
Turn 10 has done a great job with Forza Motorsport 6, fixing many of the issues its predecessor had. One way or another, is one of the best racing simulators we’ve ever played.

- Vandal 88/100

Cytuj
When it comes right down to it, Forza Motorsport 6 is a big improvement over Forza 5 and a must-have for driving simulation fans.

- Worth Playing 86/100

Cytuj
With 460 cars and 26 tracks, Forza Motorsport 6 brings the big guns to the best simulation game of the year competition.

- Level Up 85/100

Cytuj
Znów udowadnia nam, że seria ta jest czymś znacznie więcej niż tylko kolejnym symulatorem wyścigów samochodowych. To prawdziwy hołd oddany historii przemysłu samochodowego. „Szóstka” nie tylko poprawia niedociągnięcia swojej poprzedniczki, czyli Forza Motorsport 5, ale też dobitnie udowadnia, że reprezentuje markę będącą prawdziwym „topem” konsolowych produkcji.

- benchmark.pl 9/10

Cytuj
To piękny, głęboki i satysfakcjonujący symulator.

- ppe 9/10

Cytuj
Forca to arkade

- Mrocz GO 7/10

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17574 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:31:09 pm »
<ziew>

Idź się pobawić Hot Wheelsami ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 860
  • Reputacja: 307
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17575 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:33:37 pm »
Zapewne większość tych recenzji (o ile nie wszystkie) były ogrywane padem, więc nie ma co sobie nawet głowy zawracać wywodami pryszczatych hipsterów mających znikome pojęcie o tym czym jest symulacja.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17576 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:37:03 pm »
Zapewne większość tych recenzji (o ile nie wszystkie) były ogrywane padem, więc nie ma co sobie nawet głowy zawracać wywodami pryszczatych hipsterów mających znikome pojęcie o tym czym jest symulacja.

BoBaN. Dyskusja jest zbędna z nim. Ta osoba w ogóle nie ma pojęcia o czym mówi. Typowy fanboy Forzy co wydaje mu się, że gra w realistyczną grę i tyle.
Takiego trzeba spławić i niech sobie podnieca się tą grą w tematach do tego przeznaczonych...

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 744
  • Reputacja: 48
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17577 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:58:41 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17578 dnia: Kwiecień 27, 2017, 14:59:15 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Poczytaj moje posty. Nie jestem zadowolony z nowego GT Sport. Gra ma strasznie uproszczoną fizykę co mega czuć na kierownicy. Nie wiem czy zakupię na premierę.

Jeśli chodzi o sim racing na konsolach moim zdaniem są tylko dwie opcje Assetto Corsa i Project Cars. No i Dirt Rally jeśli chodzi o coś brudniejszego ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:01:47 pm wysłana przez Mrocz »

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 744
  • Reputacja: 48
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17579 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:01:10 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Poczytaj moje posty. Nie jestem zadowolony z nowego GT Sport.
Nawiązywałem tylko do recenzji branżowych i jak wg. was odnoszą się one do faktycznej jakości produktu - a w tym wypadku aspektu symulacji.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:03:11 pm wysłana przez szmajdzik »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17580 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:02:43 pm »
A to już wyszedł? Nawiązywałem tylko do recenzji branżowych i jak wg. was odnoszą się one do faktycznej jakości produktu - a w tym wypadku aspektu symulacji.

Gram w Betę od dwóch tygodni.

Czemu od razu z takim jadem atakujesz? Naprawdę ciężko uwierzyć, że mam podstawy do oceny tych gier?

Branżowe oceny są mało warte gdyż oceniają grę pod masową publikę. Często gry są recenzowane na padzie zamiast solidnej kierownicy. Symulator zawsze będzie niszową grą i taka gra nigdy nie będzie kierowana do mas. Cala konstrukcja począwszy od kariery po rozwiązania bardziej przypominają programy niż gry. Taki Need For Speed w reckach ma większe szanse niż Assetto Corsa czy Project Cars bo trafia do szerszego grona odbiorców. Taka prawda.

Forza zawsze reprezentowała rodzaj gier wyścigowych przystępnych dla wszystkich. I symulator to nigdy nie był. Gra, którą z powodzeniem ograsz na padzie i możesz uzyskiwać super wyniki ciężko nazwać symulatorem.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:08:00 pm wysłana przez Mrocz »

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 744
  • Reputacja: 48
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17581 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:06:01 pm »
Spokojnie Mrocz, bez spiny piszę. Jak najbardziej rozumiem, że ktoś bardziej ogarnia temat, gra na kierownicach, ma ograne dużo symulatorów i takich opinie cenię najbardziej. Nie chciałbym tylko, żeby ta opinia była przesłonięta jakimś przeświadczeniem do producenta konsoli.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17582 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:10:25 pm »
Spokojnie Mrocz, bez spiny piszę. Jak najbardziej rozumiem, że ktoś bardziej ogarnia temat, gra na kierownicach, ma ograne dużo symulatorów i takich opinie cenię najbardziej. Nie chciałbym tylko, żeby ta opinia była przesłonięta jakimś przeświadczeniem do producenta konsoli.

Spoko, po prostu przyzwyczajony jestem tutaj, że większość jednak lubi atakować :) Sorry za tamto ;)

Forzę lubię. Forza 4 moim zdaniem to świetna gra, ale nie jest to symulator. Tak samo jak Forza 6, która ma model jazdy tylko udający realistyczny.
To, że jest na Xboxie nie ma za bardzo znaczenia. Zwłaszcza, że seria od niedawna dostępna jest także na PC.

Zresztą jak pisałem. Symulator z obozu Sony też mi nie podchodzi już. Za to polecam dwie gry które są... multiplatformowe dostępne także na Xboxie i PC.

To wiele pokazuje jaką stronę reprezentuje w wojenkach konsolowych ;) I fakt, że po prostu obiektywnie do tego podchodzę.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:12:38 pm wysłana przez Mrocz »

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 744
  • Reputacja: 48
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17583 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:12:23 pm »

Branżowe oceny są mało warte gdyż oceniają grę pod masową publikę. Często gry są recenzowane na padzie zamiast solidnej kierownicy. Symulator zawsze będzie niszową grą i taka gra nigdy nie będzie kierowana do mas. Cala konstrukcja począwszy od kariery po rozwiązania bardziej przypominają programy niż gry. Taki Need For Speed w reckach ma większe szanse niż Assetto Corsa czy Project Cars bo trafia do szerszego grona odbiorców. Taka prawda.
Zgodzę się z tym, że sim nie jest grą dla mas, ale mam jednak nadzieję że recenzenci do oceny podchodzą właściwie. Czyli oceniają to czym jest ten produkt (a przynajmniej na co jest reklamowany).
FM6 ma wręcz rewelacyjne oceny i twierdzisz po przeanalizowaniu recenzji, że większość ich autorów nie podeszła do nich poważnie i niestety w aspekcie symulacji gra raczej kuleje? Pytam poważnie, bez spiny.

Edycja:
Pisałem tego posta, nie widząc powyższego, w którym właściwie odpowiedziałeś na wszystko. Dzięki.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 270
  • Reputacja: 167
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17584 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:16:39 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Jeżeli tylko GTS zbliży się średnią do FM, to nagle recenzenci nie będą "pryszczatymi hipsterami, pedałkami grającymi na padzie", tylko znawcami tematu.

Natomiast jeżeli będzie jak z Dc, to pierwsze posty będą czymś w deseń "Nikt się nie przejmuje recenzjami".
Ale najwidoczniej na całym świecie sprzedano tylko kilka kierownic i wszystkie trafiły do użytkowników GO. Reszta się nie zna.




Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17585 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:18:45 pm »
Zgodzę się z tym, że sim nie jest grą dla mas, ale mam jednak nadzieję że recenzenci do oceny podchodzą właściwie. Czyli oceniają to czym jest ten produkt (a przynajmniej na co jest reklamowany).
FM6 ma wręcz rewelacyjne oceny i twierdzisz po przeanalizowaniu recenzji, że większość ich autorów nie podeszła do nich poważnie i niestety w aspekcie symulacji gra raczej kuleje? Pytam poważnie, bez spiny.

Nie po przeanalizowaniu oceny tylko po spędzeniu paru godzin z grą na dobrej kierownicy :) Gra jest fajna, nie ukrywam tego. Mnie osobiście przestała jarać taka rozgrywka, bo po zagraniu w PC czy AC szukam innych doznań w tego typu grach, ale dla osób lubiących pojeździć samochodem i szukających przystępnej gry Forza zasługuje na swoje noty, a że Sylvan moją opinię odbiera inaczej to cóż... Po prostu jest fanboyem nie akceptującym, że ktoś ma inne zdanie :)

Niestety recenzje są pisane przez ludzi, którzy też ulegają iluzji, i pewnej autosugestii. Większość recenzentów zna się na grach, ale nie zna się na samochodach. By dobrze ocenić symulator, który jest bardzo realistyczny, trzeba mieć jednak spore doświadczenie też w motoryzacji i prowadzeniu pojazdów :) To jest ta zasadnicza różnica, za ocenę tego czy Forza jest realna czy nie zabiera się osoba, która w życiu nie prowadziła sportowego/wyścigowego auta na torze wyścigowym :) taka niestety prawda. Dlatego uważam, że te recki nie są miarodajne.

Tu masz przykład jak na evencie ProjectCars 2 recenzent jest szkolony przez Nicolasa Hamiltona (prawdziwy kierowca wyścigowy). Sam oceń, jakie ten człowiek może mieć pojęcie w ocenie realizmu w grach wyścigowych? :)


PS. Warto też na przykład zobaczyć. Na jakich grach ćwiczą prawdziwi kierowcy wyścigowi :) Polecam kanał Rene Rast, który korzysta z ProjectCars jako dziennego treningu przez wyścigami :) Inni korzystają z Assetto Corsy, czasem trafia się iRacing itp. Byli też kierowcy używający GT6 do tego (ale to było dawno, gdzie nie było za bardzo bardziej realnych gier), ale praktycznie nigdzie nie widzi się Forzy :) .
Filmik Rene Rasta:

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:32:36 pm wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 393
  • Reputacja: 142
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17586 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:29:57 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Jeżeli tylko GTS zbliży się średnią do FM, to nagle recenzenci nie będą "pryszczatymi hipsterami, pedałkami grającymi na padzie", tylko znawcami tematu.


Ja bardzo liczę na to, że giera zostanie zjechana w ocenach bo to co odpierdala PD w żadnym stopniu nie zasługuje na uznanie.
Średnia 70-75% całkiem możliwa.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 860
  • Reputacja: 307
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17587 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:35:01 pm »
Przypominam, że Sylvan ostro się jarał swego czasu Shiftem, więc sami rozumiecie, że nie można poważnie traktować jego zdania w temacie symulacji.

Mrocz wrzucił bardzo dobry filmik z tym recenzentem. Testują takie lalusie symulację, jeszcze ustawiają kamerę zza auta, a potem silą się na te swoje mądrości w reckach. Na rynku jest garstka kolesi, którzy potrafią dobrze przetestować wyścigową grę symulacyjną i pracują w na tyle niszowych serwisach, że ich ocen nawet się nie przytacza. Ale kto zna temat ten wie, które recki czytać/oglądać żeby dowiedzieć się czegoś wartościowego o danej grze wyścigowej.

@Mrocz
Subskrybuję konto YT Rene Rasta od dłuższego czasu. Gość jest bardzo szybki w PC. Miło czasem popatrzeć jak trenuje do prawdziwych wyścigów na symulatorze.

Btw. Co do ocen, to jarać się nimi mogą tylko dzieci z gimnazjum. Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt kto recenzuje symulatory. Kompletnie nie zawracam sobie głowy ocenami gier symulacyjnych i dla mnie GTSport może dostać nawet 3/10. Jeśli online będzie dobrze wyważony i wyścigi wyrównane, a to wszystko z dopracowanym modelem symulacji, to dla mnie tytuł warty zakupu i mało mnie będzie obchodzić szczekanie hipsterków od Forzy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:40:26 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17588 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:49:45 pm »
@Mrocz
Subskrybuję konto YT Rene Rasta od dłuższego czasu. Gość jest bardzo szybki w PC. Miło czasem popatrzeć jak trenuje do prawdziwych wyścigów na symulatorze.

Btw. Co do ocen, to jarać się nimi mogą tylko dzieci z gimnazjum. Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt kto recenzuje symulatory. Kompletnie nie zawracam sobie głowy ocenami gier symulacyjnych i dla mnie GTSport może dostać nawet 3/10. Jeśli online będzie dobrze wyważony i wyścigi wyrównane, a to wszystko z dopracowanym modelem symulacji, to dla mnie tytuł warty zakupu i mało mnie będzie obchodzić szczekanie hipsterków od Forzy.

Też mam subskrypcję :) Świetny jest ;)

Co do BTW. No tu mam właśnie obawy odnośnie GT Sport. Bo model jazdy mnie nie powala, Force Feedback słaby jest, do tego każdy tor sprawia wrażenie totalnie płaskiego. Brak nierówności itp. Mam wrażenie, jakby tory nie były laserowo skanowane (co dziwne bo wiadomo, że są). Generalnie jak zrobiłem porównanie na tym samym samochodzie i tym samym torze SLS AMG GT3 na Nurbie w Assetto Corsa, GT Spor i Project Cars. To różnica między GT Sport, a AC i PC to niebo, a ziemia. Tym bardziej dziwne jest to, że AC i PC dają podobne odczucia pomimo braku laserowego skanu na Nurbie w PC. GT Sport natomiast ostro odstaje tutaj.

Na + rozwiązania w Online są świetne. Serio widać, że dzieli graczy na ogarniających temat i fanów taranowania innych samochodów :) Jak umiesz się zachować, bardzo szybko gra dobiera ci ogarniętych kierowców.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 15:55:25 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 860
  • Reputacja: 307
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17589 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:56:23 pm »
Dziwnie z tym FF, bo na powtórkach widać, że taki Nurb ma sporo nierówności. Może coś nie tak jest z kodem FF i miejmy nadzieję, że to poprawią do premiery. Ogólnie GT nigdy nie miało jakiegoś genialnego FF, ale nie miało też skopanego, a z tego co piszesz nie jest dobrze.

Ja cały czas najbardziej czekam na PC2, bo gra zapowiada się wyśmienicie, ale chętnie po drodze przytulił bym GTSport do ścigania się online.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17590 dnia: Kwiecień 27, 2017, 15:59:42 pm »
Dziwnie z tym FF, bo na powtórkach widać, że taki Nurb ma sporo nierówności. Może coś nie tak jest z kodem FF i miejmy nadzieję, że to poprawią do premiery. Ogólnie GT nigdy nie miało jakiegoś genialnego FF, ale nie miało też skopanego, a z tego co piszesz nie jest dobrze.

Ja cały czas najbardziej czekam na PC2, bo gra zapowiada się wyśmienicie, ale chętnie po drodze przytulił bym GTSport do ścigania się online.

Powiem tylko tak. Animacja kierownicy w grze nijak się ma do przełożenia na kierownice ;) Jak obracam kierą o 90 stopni, w grze mam przechył jakieś 30 stopni, ale samochód reaguje poprawnie, więc kalibracja też zła nie jest. :P Często kierą telepie na animacji, a w rzeczywistości mogę wręcz ją puścić. :( Więc nie ma co się sugerować powtórkami i gameplayami, chyba, że widzisz na nagraniu nagranie "na żywo" z kierownicy.

PS. Kiery nie mam skopanej, bo w AC i PCars działa perfect.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 270
  • Reputacja: 167
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17591 dnia: Kwiecień 27, 2017, 18:00:12 pm »
Przypominam, że Sylvan ostro się jarał swego czasu Shiftem, więc sami rozumiecie, że nie można poważnie traktować jego zdania w temacie symulacji.

Btw. Co do ocen, to jarać się nimi mogą tylko dzieci z gimnazjum. Tym bardziej biorąc pod uwagę fakt kto recenzuje symulatory. Kompletnie nie zawracam sobie głowy ocenami gier symulacyjnych i dla mnie GTSport może dostać nawet 3/10. Jeśli online będzie dobrze wyważony i wyścigi wyrównane, a to wszystko z dopracowanym modelem symulacji, to dla mnie tytuł warty zakupu i mało mnie będzie obchodzić szczekanie hipsterków od Forzy.

Przypominam, że praktycznie wszyscy na GO zachwycają się Burnout/Driveclub . Faktycznie, wyskoczyłeś z tym Sziftem jak Filip z konopi.

Co do ocen, to jest tak:

- świetna ocena Forzy - oceny nas nie interesują;
- świetna ocena Zeldy - oceny nas nie interesują, recki kupione;
- świetna ocena Uncharted 4 - wklejamy co drugi temat, jak Sony orze;

Ja rozumiem BoBaN, że nie każdy recenzent przysiada jak należy do danej gry, ale zabawnie się czyta, jak kilka osób z forumka twierdzi, że nikt się nie zna na wyścigach tylko oni.
I daruj sobie to dyskredytowanie, że hipsterzy/fanboje Forzy plują na GTS, bo na GO do tych gier nie więcej jak 4 osoby przysiadły (i nie chodzi mi o kilka okrążeń przy pizzy u kolegi), a z tego co widać, to całe trzy osoby bronią tego co GTS oferuje, a reszta bardzo krytycznie podchodzi do tego co Kaz przedstawił i z pewnością nie są to pasjonaci M$, na na forum żadnego zielonego nie ma.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 860
  • Reputacja: 307
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17592 dnia: Kwiecień 27, 2017, 18:16:01 pm »
Ależ ja sam nie widzę w GTSport gry godnej króla wyścigów na konsolach o czym wielokrotnie pisałem. Chodzi tylko o to, że GTSport obrało pewien kierunek jaki do tej pory nie obrała żadna gra wyścigowa na konsolach. Recenzenci w większości będą ją szufladkować jako tytuł podobny do innych ścigałek i zapewne gra zostanie zjechana za słaby content. Każdy ma w pamięci poprzednie odsłony GT i to co oferowały. GTSport wypada przy tym blado i tu nie ma nawet o czym dyskutować. Jednakże dla fana simracingu nie to jest istotne. Mnie bardziej interesuje co gra pokaże w kwestii nowości jakie Kaz chce nam zaoferować, jaki będzie ostatecznie model jazdy z naciskiem na odwzorowanie fizyki przy pomocy FF i jak bardzo dokładnie będą w stanie wyważyć system rozgrywki aby zbliżyć się do emocji jakie dają wyścigi zderzak w zderzak. Są recenzenci, którzy skupią się właśnie na tych aspektach i to o nich pisałem wyżej. Ale lalusie z IGN'ów, GS'ów itp. szamba będą liczyć ilość aut do wyboru, ilość tras i krzaczki przy drodze żeby na końcu pojechać po GTSport coby się fani Forzy i innych pseudo symulatorów mogli podbudować na duchu. Tak jak pisałem dla mnie ta gra może dostać nawet 3/10, ale jeśli dostaniemy w online to co oferowało GT5 tylko w jeszcze lepszej formie, to dla mnie totalny must have i zdanie pedałków od śmiesznych klimatów MTV w wyścigach kompletnie nie będzie mnie interesować.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 166
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17593 dnia: Kwiecień 27, 2017, 18:17:44 pm »
Oho widzę znowu ciekawa sytuacja z recenzjami FM6. Chciałbym tylko nadmienić, że chciałbym zobaczyć podobne nastawienie do recek GTSport przy podobnej średniej. Byłoby smutno zobaczyć masową hipokryzję.

Jeżeli tylko GTS zbliży się średnią do FM, to nagle recenzenci nie będą "pryszczatymi hipsterami, pedałkami grającymi na padzie", tylko znawcami tematu.


Ja bardzo liczę na to, że giera zostanie zjechana w ocenach bo to co odpierdala PD w żadnym stopniu nie zasługuje na uznanie.
Średnia 70-75% całkiem możliwa.
Dokładnie. Mam nadzieje że po ocenach i sprzedaży połowa kolesi w polyphony zostanie zwolniona, a na ich miejsce wejdą prawdziwi profesjonaliści dzięki czemu nowe gt na ps5 w końcu powróci w glorii i chwale.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 991
  • Reputacja: 107
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17594 dnia: Kwiecień 27, 2017, 21:16:18 pm »
Mrocz, jedziesz tak tą Forzę, że arcade, a ja np pamiętam film od Insidesimracing, gdzie panowie mocno chwalą sobie fizykę bodajże FM5. Do pewnego czasu seria była najlepszą symulacja na konsolach. Stawiali ją wyżej niż GT6, czy aby nie przesadzasz trochę z tym hejtem? :p

BoBaN wspominał, że GTS będzie jechana za słabą zawartość, ale jak to się ma do bezpośredniej konkurencji? Już w becie jest bardzo dużo aut w tych 3 klasach. Mam wrażenie że to demo już teraz oferuje bardziej kompletny ekspirjens niż chwalony Projekt Samochody.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 792
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17595 dnia: Kwiecień 27, 2017, 22:09:35 pm »
GTS to odpowiednik iRacing na konsolach, tylko tylko ze pod okiem Sony, wiec generalnie zrobiona z wiekszym rozmachem. Nie bedzie mozna go stricte porywnywac z PC2 czy AC jako gra - calosc. Jedynie wybrane elementy gry, jak np. Model jazdy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 22:11:12 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17596 dnia: Kwiecień 27, 2017, 22:10:13 pm »
Mrocz, jedziesz tak tą Forzę, że arcade, a ja np pamiętam film od Insidesimracing, gdzie panowie mocno chwalą sobie fizykę bodajże FM5. Do pewnego czasu seria była najlepszą symulacja na konsolach. Stawiali ją wyżej niż GT6, czy aby nie przesadzasz trochę z tym hejtem? :p


GT6 też nie był jakimiś wyżynami. Najlepszy bo co innego było? Project Cars nie wyszło wtedy, a Assetto Corsa nie było na konsolach. Jedyną grą wyścigową inną niż Forza 5 był... Need For Speed Rivals, więc za bardzo nie miała z czym konkurować. Nawet DriveClub wtedy nie było.

Hejtu na tę serię nie mam. Gra jest fajna, spoko nawet. Po prostu model jazdy nawet nie stał przy obecnych Simach. To jest taki SimCade i zawsze był. Nie jest to hejt. Po prostu stwierdzam fakt, bo to żadna ujma dla tej gry. Jest miejsce na rynku na gry bardzo realne jak i te pól zręcznościowe.

A Hejtera tej serii próbuje ze mnie zrobić Sylvan bo to po prostu fanboy, który nie rozumie, że można mieć uwagi do tej serii :) Ja po prostu nie uważam, że to tak idealna i perfekcyjna gra jak to Sylvan próbuje wszędzie przedstawiać :P

BoBaN wspominał, że GTS będzie jechana za słabą zawartość, ale jak to się ma do bezpośredniej konkurencji? Już w becie jest bardzo dużo aut w tych 3 klasach. Mam wrażenie że to demo już teraz oferuje bardziej kompletny ekspirjens niż chwalony Projekt Samochody.

Niby gdzie? 20 torów i 140 samochodów tyle ma być w GT Sport.

vs

36 torów i 120 samochodów. Nie licząc DLC: 32 tory i 90 samochodów. Zawartość podobna + więcej torów w ProjectCars, ale oprócz tego daje nam jeszcze dynamiczne warunki pogodowe, cykl dobowy, KARIERĘ SINGLE PLAYER i znacznie bardziej rozbudowany model jazdy.
Do tego samochody w PCars są o wiele bardziej zróżnicowane. Mamy historyczne maszyny, bolidy formuły 1 z różnych okresów, samochody turystyczne, wszystkie klasy GT, LMP itp. Dla mnie zawartość w jedynce PCars jest o wiele ciekawsza niż to co oferuje GT Sport.

A pisanie, że to demo oferuje więcej od ProjectCars to już sroga przesada :)

A nie zapominajmy że GT Sport będzie rywalizowało z PCars 2, a nie 1... A tutaj GT Sport pełna wersja wypada jak demo.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 792
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17597 dnia: Kwiecień 27, 2017, 22:13:15 pm »
Mrocz, mylisz sie. Nie ma konkurencji jako gry - calosc na konsolach. Jedynie jest iracing na PC, ktore tez nie ma zbytnio konkurencji. ;)

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17598 dnia: Kwiecień 27, 2017, 22:18:18 pm »
Mrocz, mylisz sie. Nie ma konkurencji jako gry - calosc na konsolach. Jedynie jest iracing na PC, ktore tez nie ma zbytnio konkurencji. ;)

No bez jaj. Teraz będziemy unikać jakichkolwiek porównań z innymi grami bo iRacing jest jedyną konkurencją? iRacing ma zupełnie inną formę dystrybucji. Gdzie sama gra jest za free, ale kupujemy moduły do tej gry. Coś jak niektóre symulatory lotu na PC. To ZUPEŁNIE nie jest jak GTSport. Chyba tylko esportowa otoczka jest tutaj podobna, ale! ONA TEŻ BĘDZIE W PROJECT CARS2. Więc czemu mamy tego nie porównywać?

Do tego iRacing ma 70 torów oficjalnych + fanowskie mody itp. Więc... To dalej O WIELE więcej niż GT Sport.
Fur oficjalnych mają 50+, ale brakuje im licencji, jednak w modach można znaleźć wszystko praktycznie.

@Klosz - tu masz szczegóły esportowych opcji w PCars 2:
http://www.projectcarsgame.com/esports.html?lang=en
Dla mnie to praktycznie to samo co ma oferować GT Sport.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 792
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17599 dnia: Kwiecień 27, 2017, 22:22:45 pm »
Nie jest to samo. Roznica jest jedna ogromna, brak licencji FIA. Czyli mniejszy prestiz, kasa, nagrody, turnieje etc. ;) Zapominasz ze nad wszystkim czuwa Sony. Nie ten poziom. To tak jakby porownywac F3 z F4. PC2 to ciagle F4, bo nie maja budzetu, pozwolen by dostac sie do F3. Nie umniejsza to oczywiscie poziomowi, przyjemnosci z scigania. ;)

Sent from BB PRIV using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 22:25:37 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'