Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1944286 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Comek

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-05-2017
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17760 dnia: Maja 25, 2017, 13:32:40 pm »
Pożyjemy zobaczy a twarze są z programu w którym twórcy je robią



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17761 dnia: Maja 25, 2017, 13:41:31 pm »
Pożyjemy zobaczy a twarze są z programu w którym twórcy je robią
No właśnie z programu :) Tam mogą sobie wyżyłować ustawienia, dodać wiele światełek, jakieś teselacje i inne bajery, które w samej grze mogą okazać się zbyt wymagające.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2017, 13:43:08 pm wysłana przez Wulfen »

Comek

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-05-2017
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17762 dnia: Maja 25, 2017, 13:50:27 pm »
Fakt jest taki, że pracują nad nimi a efekt końcowy zobaczymy za parę miesięcy. Skoro to pokazali to pewnikiem jest, że wejdzie - nic w tych twarzach nie ma wymagającego.

Galaxy

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2012
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 4
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17763 dnia: Maja 25, 2017, 13:53:36 pm »
Horizon nadal najładniejszy :)




@Comek

Nie podniecaj się i tak nie ma startu do HZD koniec kropka.
Napisz nam jeszcze jaki reaktor pc trzeba będzie mieć żeby uruchomić te zwłoki audiowizualne.
Horizon śmiga na konsoli za tysiaka czaisz baze :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17764 dnia: Maja 25, 2017, 13:55:36 pm »
Pożyjemy zobaczy a twarze są z programu w którym twórcy je robią



No i niby to ładne, ale przy takim horizonie sie nadal wydaje jakieś płaskie i sztuczne...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17765 dnia: Maja 25, 2017, 16:34:22 pm »
Ładne z płynnością 2-5fps na blaszaku za 30k :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17766 dnia: Maja 25, 2017, 16:39:43 pm »
No dokładnie... Ta gra ledwo zipie na tym sprzęcie. Ciekawe gdzie to magiczne 4k/60 FPS co ponoć jest standardem na PC xD xD

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17767 dnia: Maja 25, 2017, 16:54:49 pm »
Tutaj, test z września zeszłego roku:




Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17768 dnia: Maja 25, 2017, 17:29:59 pm »
Takie gówno drogie a nie jest w stanie zapewnić 60fps w już starych grach.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17769 dnia: Maja 25, 2017, 19:33:38 pm »
No, to pomyśl jak sobie poradzi Scorpio w multiplatformach, panie znawca.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17770 dnia: Maja 25, 2017, 20:47:09 pm »
Co ci już nie pasuje? :lol:

Z 4k sobie poradzi a że nie będzie 60 fps w każdej grze to nie od dzisiaj wiadomo.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17771 dnia: Maja 26, 2017, 00:45:25 am »
Co ci już nie pasuje? :lol:

Z 4k sobie poradzi a że nie będzie 60 fps w każdej grze to nie od dzisiaj wiadomo.

Spójrz na to:


42FPS w wieśku zapewnia komputer a 30000zł trzydzieści tysięcy złotych
Powiedzmy, że scorpio będize kosztował 3000zł -> 10x mniej niż ten pecet. 42FPS/10 = 4,2FPS

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17772 dnia: Maja 26, 2017, 09:48:14 am »
Powiedzmy, że scorpio będize kosztował 3000zł -> 10x mniej niż ten pecet. 42FPS/10 = 4,2FPS

No dobra oranko Kyo, ale to tak nie działa :C

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17773 dnia: Maja 26, 2017, 10:03:40 am »
@ Master

Jako zwolennik jednej platformy chciałbyś aby tak było.
Scorpio to jednak konsola a nie Piec, w sumie z ograniczonymi tytanami i szmaragdową obudową.
Po E3 się przekonasz, że to twoje wyliczone z dupy 4,2 fps zamienić się może nawet w 42fps.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17774 dnia: Maja 26, 2017, 10:13:22 am »
Szczerze wątpię by było ponad 30FPS. W paru exach może się uda 60 klatek wycisnąć ucinając oprawę.

Nikt o zdrowych zmysłach nie odblokuje limitów bo stabilne 30 klatek > pływające 42-30 klatek.
Gra z betonowymi 30toma sprawia wrażenie płynniejszej niż ta, której są skoki. Bardziej od samej ilości klatek zauważalne są nagłe skoki płynności.

Kiedyś jak miałem super Pcta (czasy Crysis 1) wolałem założyć mu na ultra detalach limit 30 klatek bo jak miałem 50-25 FPS (tak potrafiło skakać) to było to mega odczuwalne.
« Ostatnia zmiana: Maja 26, 2017, 10:15:02 am wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17775 dnia: Maja 26, 2017, 10:22:08 am »
Ja z tymi 42 fps tak sobie tylko napisałem.
Racjonalnie patrząc to większość gier na Scorpio będzie w 4k w 30fps.

Co odblokowanych klatek, to przeskoków tak jak inni nie odczuwam, dzięki upłynniaczom w tv.
Natomiast dla mnie najbardziej psuje płynność skopany frame pacing i na to już nie mam wpływu.
W takie gry jak Nioh 4k 30fps, TLOU:R 30 fps wręcz nie da się grać.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17776 dnia: Maja 26, 2017, 10:56:25 am »
Konsole to jednak inna optymalizacja niż PC. Możliwe, że Scorpio w prostszych tytułach dostanie więcej klatek niż reszta towarzystwa. Ostatnio przecież sporo było mówione o Destiny 2 w 60fps na Scorpio?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17777 dnia: Maja 26, 2017, 11:23:13 am »
W takie gry jak Nioh 4k 30fps, TLOU:R 30 fps wręcz nie da się grać.
To wyłącz telewizor i te 500ms laga.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17778 dnia: Maja 26, 2017, 11:31:02 am »
Jest alternatywa na szczęście w postaci NIOH 60fps, TLOUR 60fps lub też normalnych 30fps w wersji PS3.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17779 dnia: Maja 26, 2017, 11:33:09 am »
Konsole to jednak inna optymalizacja niż PC. Możliwe, że Scorpio w prostszych tytułach dostanie więcej klatek niż reszta towarzystwa. Ostatnio przecież sporo było mówione o Destiny 2 w 60fps na Scorpio?

To tylko plotki i spekulacja fanow... Przed ogłoszeniem gadali, że Pro, a nawet standard PS4 będzie miało 60 klatek, więc uważałbym na to :)

Do tego... Nawet jeśli pociągnie. Destiny 2 to tytuł multiplayer. To by było mega słabe jakby posiadacze Scorpio mieli przewagę nad Xbox One :) I przyznam, uznałbym to za złe podejście i jako wadę podejścia MS'a do sprawy kompatybilności XboxOne -> Scorpio.

Różnica PS4-PS4Pro jest głównie wizualna i oby tak było w przypadku XBoxOne->Scorpio. Tak będzie lepiej przede wszystkim dla graczy.

iko

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17780 dnia: Maja 26, 2017, 11:37:37 am »
Chyba bym je**ął ze śmiechu jak Sony rychle zapowie PlayStation 5.  :lol:   

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17781 dnia: Maja 26, 2017, 11:37:58 am »
Konsole to jednak inna optymalizacja niż PC. Możliwe, że Scorpio w prostszych tytułach dostanie więcej klatek niż reszta towarzystwa. Ostatnio przecież sporo było mówione o Destiny 2 w 60fps na Scorpio?
Różnica PS4-PS4Pro jest głównie wizualna i oby tak było w przypadku XBoxOne->Scorpio. Tak będzie lepiej przede wszystkim dla graczy.
No, ale przeciez z PS4-PS4Pro jest podobnie  :-? The Last Guardian, Project Cars, BF1 i wiele innych gier maja znacznie lepszy framerate na PRO niz na zwyklej PS4.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17782 dnia: Maja 26, 2017, 11:49:27 am »
No, ale przeciez z PS4-PS4Pro jest podobnie  :-? The Last Guardian, Project Cars, BF1 i wiele innych gier maja znacznie lepszy framerate na PRO niz na zwyklej PS4.

No ale nie ma różnicy 30 vs 60...  Tak duża różnica dałaby ogromną przewagę.
Jest "stabilniejsze 30"/"stabilniejsze 60", a to już nie jest tak znaczące.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17783 dnia: Maja 26, 2017, 11:56:03 am »
Wg Digitalfoundry framerate w BF1 różni się na tyle znacząco, że ponoć posiadacze Prosiaków mają dość odczuwalną przewagę nad amatorszczyzną. Większym echem się to nie odbiło.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17784 dnia: Maja 26, 2017, 12:03:32 pm »
Wg Digitalfoundry framerate w BF1 różni się na tyle znacząco, że ponoć posiadacze Prosiaków mają dość odczuwalną przewagę nad amatorszczyzną. Większym echem się to nie odbiło.

No dla mnie różnica między niestabilne 60 FPS vs bardziej stabilne 60FPS nie jest na tyle istotna... Wiadomo, że jest, ale to samo masz jak grasz na PC i ci się jakiś antywirus czy coś wje**e w tle i też spadną ci klatki ;) Chociaż na PC grają też 30 (nawet mniej) FPS vs 60 -> 120 nawet :P tam to kosmos jest. Natomiast na konsoli to nie jest coś co ci niszczy grę moim zdaniem :) Ale 60 vs 30 klatek wolałbym nie mieć :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17785 dnia: Maja 26, 2017, 12:14:49 pm »
Z tego co widziałem, to jest maksymalnie 15 klatek różnicy. Na wyższych framerate jak 60 i 120 ta różnica może nie jest tak odczuwalna. BF1 to niby płynne i mniej płynne 60 fps, ale ta granica 30-60 to chyba najbardziej bolesne spadki i sytuację 35 vs 50 raczej byś odczuł, bo to jest akurat to, co nasze oko jest w stanie zauważyć. Proceder trwa, i raczej się go nie uniknie, takie uroki mid-gen refresh'ów. 30 vs 60 w multi na jednej platformie to by było coś strasznego.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17786 dnia: Maja 26, 2017, 12:22:06 pm »
Z tego co widziałem, to jest maksymalnie 15 klatek różnicy. Na wyższych framerate jak 60 i 120 ta różnica może nie jest tak odczuwalna. BF1 to niby płynne i mniej płynne 60 fps, ale ta granica 30-60 to chyba najbardziej bolesne spadki i sytuację 35 vs 50 raczej byś odczuł, bo to jest akurat to, co nasze oko jest w stanie zauważyć. Proceder trwa, i raczej się go nie uniknie, takie uroki mid-gen refresh'ów. 30 vs 60 w multi na jednej platformie to by było coś strasznego.

No o tym pisze Andry... Dlatego ustawienie stałego 30 na XboxOne vs 60 fps na Scorpio. W ogóle jest bezsensu. Już lepsze jest niestałe 60 vs stałe 60 :) Ewentualnie wyrównać do 30 FPS.

Dlatego nie wierzę w to Destiny 2 w 60 klatkach na Scorpio :) A jak to zrobią, to współczuje posiadaczom Xboxa, za brak balansu w multi.

BTW. Jakiś wielkich spadków w BF1 na PS4 nie zauważyłem. Gra bardzo ładnie śmiga zwłaszcza po patchach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17787 dnia: Maja 26, 2017, 13:16:42 pm »
Dopóki nie leci pod 30 to trudno jest cokolwiek zauważyć. Beta GTS też ponoć spada regularnie do okolic 50, a ja grając, solidny spadek odczułem tylko jeden jedyny raz.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17788 dnia: Maja 28, 2017, 13:29:29 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17789 dnia: Maja 28, 2017, 14:10:16 pm »
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2017, 14:20:21 pm wysłana przez Juras »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17790 dnia: Maja 28, 2017, 14:58:12 pm »
Doskonale widac grupe docelowa. :cool:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17791 dnia: Maja 28, 2017, 15:50:10 pm »
Nom, laurkowe wyznanie miłości kontra rozlazłe lenie bez szacunku do matki okazywane przez olewanie jej próśb i myślących, że wiązanką kwiatów załatwią temat :cool:
« Ostatnia zmiana: Maja 28, 2017, 15:52:11 pm wysłana przez Kert »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17792 dnia: Maja 28, 2017, 16:28:13 pm »
Raczej nie bralem tego doslownie. Trudno cos takiego brac bez duzego nawiasu. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17793 dnia: Czerwca 02, 2017, 16:51:35 pm »
Tak Nintendo robi Voice Chat... :lol:


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17794 dnia: Czerwca 02, 2017, 16:54:34 pm »
Tak Nintendo robi Voice Chat... :lol:


xD xD

Nadaje się do "co was rozśmieszyło" xD

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17795 dnia: Czerwca 02, 2017, 16:58:29 pm »
Wyobraźcie sobie konsolę zadokowaną i podłączoną do Tv... wtf?

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17796 dnia: Czerwca 02, 2017, 17:01:10 pm »
To żart?  :lol:
Fryty tyty dotknij pyty

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17797 dnia: Czerwca 02, 2017, 17:02:01 pm »
Może ktoś tą grafikę wytłumaczyć? :lol:

Żeby móc sobie porozmawiać przez headset trzeba podpiąć go do przełaczki, którą następnie podpinamy do konsoli + telefonu? :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17798 dnia: Czerwca 02, 2017, 17:12:21 pm »
Tak, bo voice chat na zelda maszynie odbywa się przez aplikację na telefon.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17799 dnia: Czerwca 03, 2017, 15:12:18 pm »
To lepiej już zadzwonić przez Whatsapp. Założę się o milion, że lepsza jakość i nie przerywa.