Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1201520 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18680 dnia: Marzec 15, 2018, 17:52:19 pm »
Mrocz prawdę Ci powie;-)
Media przez lata przyzwyczaiły się do określenia sim w stosunku do serii GT i FM.
I o ile w poprzednich generacjach na poletku konsolowym można było tak je określać (choć co pecetów było daleko), tak w obecnej zawitały do nas Assetto Corsa, Project Cars 1 i 2, Dirt Rally.
Poziom symulacji na konsolach dogonił pecety więc siłą rzeczy GT i FM, ktore pod tym względem zostały daleko z tyłu nie powinne być rozpatrywane w kategorii SIM.

Dokładnie. W poprzedniej generacji nic poza GT i Forzą na konsolach nie istniało. Wyszła chyba tylko jedna gierka SIMBIMA na Xbox360, ale to był niewypał z tego co pamiętam :)

Oglądałem recke kiedyś od nich. I chyba właśnie w forza padły kwestie " jeździło się dobrze, ale wybraliśmy kolejne auto i jeździło się tak samo "

Trochę tak jest. Model jazdy w Forzie opiera się na "Archetypach" coś jak bronie w Destiny.

Masz podstawowy model jazdy samochodu z napędem na tylną oś i silnikiem z przodu i do tego dopisują parametry. Różnice pewne są, ale nie takie jak w Assetto Corsa czy Project Cars 2 już o rynku PC nie wspomnę.

Najlepiej porównać tutaj jak wygląda hamowanie, gdzie w PC2/AC może dojść do przegrzania hamulców, utraty panowania nad autem przy hamowaniu na nierównej powierzchni itp. W Forzie i GT Sport, to zawsze jest bezpieczny manewr :)

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18681 dnia: Marzec 15, 2018, 19:54:40 pm »
Forza 7 nie jest symulatorem.
Tak jak GT Sport model jazdy zdecydowanie jest zbyt uproszczony jak porównasz do gier typu Assetto Corsa, iRacing, RaceRoom czy RFactor. W popularnych pismach napiszą symulator, ale oni to za bardzo nie wiedzą o czym piszą. Polecam poczytać recki InsideSimRacing czy SimRacingPadock, tam Forza również zebrała same pochwały, ale dosyć wyraźnie zaznaczyli, że to gra bardziej zręcznościowa.

Sądzę, że w tamtym roku sprawę wyjaśniliśmy sobie przy okazji poprzedniczki  8)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie mam zamiaru tracić czasu na sprzeczanie się o błahostki. Wiadomym jest, że na stu recenzentów nie ma tak dobrze, że cała setka będzie rzetelna, ale jeżeli ogromna większość, by nie napisać niemal wszyscy, sądzą tak samo, że to symulacja, to chyba coś na rzeczy jest.

Co do AC, grałem jako jeden z pierwszych na forumku i pierwszy pisałem, że model jazdy jest kapitalny, bardziej symulacyjny niż u  konkurencji. Tylko tez nie ma co się w dziesiątki grup i podgrup - symulacja, częściowa symulacja, guzik nie symulacja, zręcznościowa z zacięciem symulacyjnym, zręcznościowa, ale trochę bardziej, prawie 100% arkade i tak dalej.

Zresztą gdzieś widziałem podsumowanie grupy speców, która wrzuciła PC, AC, FM do worka - racing, a sim/racing otrzymało tylko iRacing.

Bo zaraz wydzie Mrocz na to, że nikt się nie zna na grach tylko SimRacingPadock.  :-?

Po 140 godzinach w FM6/7 dementuję tez stwierdzenie o bezpiecznym manewrze podczas hamowania. Tam nawet wjechanie w wodę może doprowadzić do kolizji.
No ale sam przyznawałeś nie raz, że mało co grywasz w tę serię i ostatnia w jaka się zagrywałeś, to FM4.

I, żeby nie było, że atakuje, albo coś w ten deseń. Nie. To normalna rzecz, że te gry są dalekie od symulacji, nawet Grant Krulismo, F1 gier wyścigowych, sygnowana przecież jako Real Driving Simulator.
Bo ludzie na co dzień maja symulację, a gra wideo ma być zabawą, mniej wymagająca (N4S), bądź nastawiona na operowanie czymś więcej niż tylko gazem - reszta.
Stąd podejście takie, nie inne twórców do gier. Gra ma się sprzedać.





No to zobaczmy...co prawda nie mam Forzy ale możemy porownać do PC2 i sprawdzić mit wyższości modeli GTS nad konkurencją



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Żeby nie było...mnie taka kanciastość w gameplayu czy nawet w powtorkach nie przeszkadza, bo dopoki nie zrobimy zooma to i tak tego nie widać ;)
Generalnie GTS ma MOMENTY gdzie wygląda kapitalnie. Ale jest też cholernie nierówna co nie powinno mieć miejsca w tytule z predefiniowanymi ustawieniami pory dnia.
Ależ zaoranie GT i klapów. Szkoda że irasa nie ma, pewnie by  mu znowu żyłka pękła :D

Spokojnie. Iras i Juras są tu codziennie, nawet część rzeczy z GameOnly kopiowali, ale pod groźbą bana moderacja proceder ukróciła.  :)


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 904
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18682 dnia: Marzec 15, 2018, 19:56:05 pm »
To teraz pokaż mi ten sam model na replay'u, czy z photomode. Ja mówię o referencyjnych modelach. W gameplay'u są zawsze uproszczenia. Co do geometrii, mi chodziło bardziej o trasy.

Na poprzedniej generacji był Supercar challenge który miał bardziej symulacyjny model jazdy niż Forza czy Gran Turismo.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18683 dnia: Marzec 15, 2018, 20:06:15 pm »
Nieźle pojechali chłopaki z GTS :lol:

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18684 dnia: Marzec 15, 2018, 20:13:35 pm »
To teraz pokaż mi ten sam model na replay'u, czy z photomode. Ja mówię o referencyjnych modelach. W gameplay'u są zawsze uproszczenia. Co do geometrii, mi chodziło bardziej o trasy.

Na poprzedniej generacji był Supercar challenge który miał bardziej symulacyjny model jazdy niż Forza czy Gran Turismo.

Nikogo nie interesują powtórki. Masz grać w grę, a nie pisać, że grafa to 7/10, ale na ripleju jak życie, więc 11/10.  :lol:

Tak jak to ujął mój znajomy z innego forum "GTS to symulacja robienia kartek pocztowych".



Szkoda, że podczas gry to tak w połowie dobrze nie wygląda.



Nieźle pojechali chłopaki z GTS :lol:

Nie da się ukryć, że GameOnly jest wiadomego koloru (choć od wygranej Zeldy, to się zmienić może  :roll: ), ale wiedz, że jak 3/4 użytkowników kręci już od zapowiedzi na flagowy eks Sony, to coś jest na rzeczy.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18685 dnia: Marzec 15, 2018, 20:15:45 pm »
No ta Zelda to nieźle pozamiatała.
Nawet fanów marki niebieskiej przekonała do siebie :o

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18686 dnia: Marzec 15, 2018, 20:18:59 pm »
Bo to wybitna gra.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18687 dnia: Marzec 15, 2018, 20:19:49 pm »
Nigdzie nie było to wyjaśnione Sylvan bo na każdy natłok argumentów znikałeś i nie miałeś odpowiedzi, czasem wrzucałeś link do recki napisanej przez osobę która nawet nie prowadziła prawdziwego samochodu :)

Choćby Forza miała model jazdy jak w Burnoucie sylvan dalej będziesz określał ją symulatorem.

Forza symulatorem nie jest i to powszechnie znany fakt ;) Lepiej posłuchaj osób o wiele bardziej doświadczonych w temacie od ciebie czy jakiegoś pismaka z CD Action. Sam wyciągnąłem wnioski grając w Forze 7 na PC i opinie poniższych osób znanych w świecie SimRacingu.

Poniższe filmiki są bezlitosne dla twojej opinii :)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jeszcze bonus z gry online z symulatora gumowych piłeczek:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kończe dyskusje bo z Xbotem nie ma co pisać :)

Bo zaraz wydzie Mrocz na to, że nikt się nie zna na grach tylko SimRacingPadock.  :-?

Na pewno SimRacingPaddock >>>>> Sylvan. Tu nie ma złudzeń :)

_____________________________________________________________

A i jestem ciekaw czemu jak piszesz o Forzie 7 wrzucasz ocenę Forzy Horizon 3?

http://www.metacritic.com/game/pc/forza-motorsport-7

http://www.metacritic.com/game/xbox-one/forza-motorsport-7

Okrutnie niski user-score siódmej części nie pasuje do narracji?
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2018, 20:37:21 pm wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18688 dnia: Marzec 15, 2018, 20:41:39 pm »
To teraz pokaż mi ten sam model na replay'u, czy z photomode. Ja mówię o referencyjnych modelach. W gameplay'u są zawsze uproszczenia.
Zdjęcie z GTS to JEST photomode. W gameplayu/replayu jest raczej ten sam.
Ale rozwiń myśl bo nie wiem co próbowałeś zasugerować....porównując grafike w grze chcesz fotki z phototravel/scapes? xD

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18689 dnia: Marzec 15, 2018, 20:50:08 pm »
Widzę Mrocz, że u ciebie narracja wygląda tak:

- ktoś lubi/broni Forzę = Xbox;
- ktoś kupi/chwali konsole Xbox = Xbot;

Sylvan kupił Xbox One, One S, One X = zielony na bank.

Nikt się nie zna, tylko SimRacing Magazyn i Mrocz z GO.

Skoro Forza Godrizon III to zręcznościówka, to Motorsport....też zręcznościówka, bo Mrocz tak wyczytał i e-kolega, którego nie spotka nigdy tak napisał.

A, i niech nikt nie kupuje Battlefront II, bo wg Mrocza opinię użytkowników to wyrocznie:



Bo Mrocz jest naiwny, by nie napisac inaczej i nie obrazić, i nie wie, że jak wyjdzie jakiś sztos na M$, bądź na Słicza, to zaraz jakieś irasy wystawiają 0/10, jak w przypadku nowej Zeldy  :)

A, i tak wygląda półka forumoweo Xbota wg Mrocza, który kończy dyskusję:










Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18690 dnia: Marzec 15, 2018, 21:00:45 pm »
Dla tej odnogi ścigałek powstalo określenie simcade. Czyli coś pomiędzy zręcznościówką a simen ;-)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18691 dnia: Marzec 15, 2018, 21:07:34 pm »
Cóż twoje ostatnie zachowania mówią same za siebie i półka z grami na PS4 dużo tu nie zmienia :)

Argument z Battlefrontem 2... chyba nie wiem jak to skomentować. Większego strzała w stopę nie mogłeś zrobić.
Jedna z największych kpin z graczy ostatnich lat i temat ogromnych kontrowersji, gra mająca tak żenujące praktyki Pay 2 Win, że wywołała debatę dotyczącą legalności Lootboxów w wielu krajach.

Ale nie. Sylvan uważa że 1.0 od graczy jest przesadzone i to dobra gra jest.

A ja myślę, że gracze tu idealnie odzwierciedlili swoją niechęć do Electronic Arts które robi wszystko by zrujnować rynek gier.

No ale jeżeli popierasz takie praktyki Sylvan to nie mam pytań i nie dziwie się czemu zachwalasz Lootboxową Forzę czy Shadow Of War.

Mikrotransakcje to największy rak toczący rynek gier. Doprowadziły do upadku jednego z moich ulubionych IP tej generacji czyli Destiny.

Dla tej odnogi ścigałek powstalo określenie simcade. Czyli coś pomiędzy zręcznościówką a simen ;-)

No właśnie. I nie kumam czemu Sylvan reaguje jakąś agresją za każdym razem jak się go poprawi. Simcade to nie obraza a normalne poprawne wsadzenie gry do odpowiedniej kategorii.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18692 dnia: Marzec 15, 2018, 21:35:06 pm »
Ja kupuję każdy sprzęt i każdy chwalę na tyle na ile zasługuje. To ty ledwo co podali specyfikację One X napisałeś, że trzeba na bakier być z wiedzą, by wierzyć, że Xbox będzie mocniejszy.

Później przez kilka stron "oby M$ zdechł", a jak o tym wspomniałem, poleciałeś do Lema prosić o ost dla mnie.

Nie mówiąc o tym, że nascie miesięcy jęczałeś na FM6, że jak to 2015 r i bez dynamicznych warunków, a rok później zagrywałeś się w AC gdzie ci słoneczko ciągle świeciło i jak cię punktowaliśmy z sOOs w tej materii udawałeś, że sprawy nie ma.  :)

I gdzie ty chłopak u mnie agresję widzisz. Ja nie pamiętam kiedy głos podniosłem w w życiu codziennym, wiec marne szanse by jakiś obcy facet, który ma odmienne zdanie od mojego (do czego ma prawo) mnie denerwował.

To, że głupoty wypisujesz, to twoja sprawa.

Ja Battlefront II przeszedłem nie wydając Kazimierza na jakąkolwiek skrzynię w multi też problemu nie miałem. Shadow of War zaliczyłem całe, złotówki nie wydałem. Bez farmy, bez grindu. 

Z FM7 spędziłem dziesiątki godzin, ukończyłem chyba jako jedyny na GO kampanię w tej grze. Nie trzeba nic kupować. 

I tym się różnimy. Ja w te gry grałem, wiem na jaką ocenę zasługują, a ty nie masz o nich pojęcia, a wymądrzasz się jak to niszczą rynek, bo jakiś pajac jeden z drugim celowo wystawili 0/10 zapewne gry nie widząc.

Ja kupiłem jako jeden z pierwszych FM7, na kilka dni przed premierą. Jak ktoś miał cyfrową i tak nie mógł grać. W momencie gdy ludzie mogli wystawiać oceny, już było sporo 0/10 - masz tu swoje user score.
Tak samo jak typy, które nie mogły znieść ekstremalnie wysokiej średniej dla BotW na Słicza, klikali jak jeden maż 0/10.

Zresztą jak cię traktować poważnie, skoro dorosły facet pluje na markę od kilku lat w SW, i jeżeli nazywa się go fanbojem, to leci do moderacji na skargę, a kilka miesięcy później sam pisze o innym użytkowniku Xbot, tylko dlatego, że chwali FM. Albo napisał


Kończe dyskusje


A kilka min. później klei posta na kilka akapitów.


Dla tej odnogi ścigałek powstalo określenie simcade. Czyli coś pomiędzy zręcznościówką a simen ;-)

Dokładnie. I o to mi chodzi, a ten z uporem maniaka twierdzi, że to zręcznościówka. Ja nie twierdzę, że to symulacja w najczystszej formie, bo to zawsze będzie gra, plus gra ma się sprzedać, wiec twórców muszą na uproszczenia - większe, mniejsze pójść.

Wiesz, gdyby podać dwie grupy, to Dc, N4S lądują w zręcznościówkach, a GT, FM w symulacji. I tak to recenzenci spłycają (czasami ktoś napisze właśnie, że to gra pomiędzy pomiędzy nimi, ale z zacięciem symulacyjnym semi-sim, i tak dalej.

Ale tez nie ma się co wygłupiać, ponieważ przez takie roszady Raczet i Klank nazywany jest platformerem, choć tam głównie spust się naciska.

Zresztą nie ma się co oszukiwać, na GO FM łatwego życia nie ma, bo graczy mało, a pewnie kampanię w odstaniach 4 odsłonach tylko ja przeszedłem, zatem wiedzę mam z tego zakresu niemałą.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18693 dnia: Marzec 15, 2018, 21:44:40 pm »
Dla tej odnogi ścigałek powstalo określenie simcade. Czyli coś pomiędzy zręcznościówką a simen ;-)

Dokładnie. I o to mi chodzi, a ten z uporem maniaka twierdzi, że to zręcznościówka. Ja nie twierdzę, że to symulacja w najczystszej formie, bo to zawsze będzie gra, plus gra ma się sprzedać, wiec twórców muszą na uproszczenia - większe, mniejsze pójść.

A post wyżej takie coś napisałem:

Dla tej odnogi ścigałek powstalo określenie simcade. Czyli coś pomiędzy zręcznościówką a simen ;-)

No właśnie. I nie kumam czemu Sylvan reaguje jakąś agresją za każdym razem jak się go poprawi. Simcade to nie obraza a normalne poprawne wsadzenie gry do odpowiedniej kategorii.


To by było na tyle w kwestii Sylvanowego pierdololo :)

No ale mniejsza

Cieszę się że w końcu ustalone zostało że Forza to nie symulator a Simcade czyli to o czym klepie od premiery Forzy 5 :) Co prawda troszkę pomerdało ci się po drodze no ale tak czasem bywa w życiu :), ale naprawdę cieszę się, że w końcu przyznałeś mi i Magikowi racje :)

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18694 dnia: Marzec 15, 2018, 22:05:47 pm »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18695 dnia: Marzec 15, 2018, 23:04:04 pm »
No co ja poradzę, że tak dobrze się bawię ;)

Byłoby też mocnym nietaktem z mojej strony gdybym przerwał dyskusje w momencie przełomu :) tyle lat walczysz ze mną w temacie, że Forza to simcade a tu nagle przyznajesz mi poniekąd racje :)

No ale widzę, że za bardzo już nie masz nic sensownego do dodania więc faktycznie może trzeba kończyć ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2018, 23:17:21 pm wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18696 dnia: Marzec 16, 2018, 08:20:07 am »


Tekstury podłoża i ścian na X360 w poprzedniej generacji dawały radę.
Jakby tych masakrycznych spadków nie było to byłaby jedna z ładniejszych gier swego czasu.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18697 dnia: Marzec 16, 2018, 10:53:02 am »
Kiepskie tekstury, geomateria to ciągle bolączki PC2. Nie mówiąc o detalach.
Geometria i tekstury na samochodach w PC2 z reguły są na takim samym bądź lepszym poziomie, co zostało pokazane na wcześniejszych screenach.
Teraz mówisz że chodzi bardziej o trasy. Nawet pod tym względem nie generalizowałbym....Odpalamy takie Brands Hatch i porównujemy te tekstury/detale (góra-GT, dół-PC2) :troll:








Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem jak Wy ale ja się całkiem dobrze bawię xD





Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18698 dnia: Marzec 16, 2018, 11:05:13 am »
Pięknie kawa na ławie.
Ja tak nie potrafię go niszczyć :lol:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 328
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18699 dnia: Marzec 16, 2018, 11:35:30 am »
O kur**, myślałem, że Agrobiznes o 12:15 leci, a to już teraz ładna orka :angel:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 498
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18700 dnia: Marzec 16, 2018, 11:43:42 am »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18701 dnia: Marzec 16, 2018, 12:11:44 pm »
Przyznam, że nawet ja jako fan PC2 nie spodziewałem się, że tak dobrze wypada  :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 275
  • Reputacja: 110
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18702 dnia: Marzec 16, 2018, 12:56:52 pm »
Tylko szkoda, że podczas jazdy tego nie widać. PC2 jest słaby pod względem grafiki. Ma swoje momenty, ma swoje trasy, które są zauważalnie lepiej wykonane niż inne, ale na dobrą sprawę, efekty, oświetlenie, shadery to tam kuleją. Modele aut moim zdaniem też nadal lepiej wyglądają w GTS. Porównajcie sobie przede wszystkim detale lamp, czy materiały. Poza tym, Project CARS to zepsuta gra, która nie potrafi działać online. :(

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18703 dnia: Marzec 16, 2018, 13:21:51 pm »
Nie gram online ostatnio, ale aż musze sprawdzić co tam nie trybi. Na forach nie widzę jakiegoś narzekania na ten tryb.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 275
  • Reputacja: 110
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18704 dnia: Marzec 16, 2018, 14:24:24 pm »
Nie gram online ostatnio, ale aż musze sprawdzić co tam nie trybi. Na forach nie widzę jakiegoś narzekania na ten tryb.

Może ja dostełem jakiegoś bana na swój PSN ID za niepochlebne opinie na forum :D PC już od części pierwszej ma kłopoty z kodem sieciowym. W dwójce to się niestety nadal pojawia. Sieć PSN też ponoć ma swoje dziwactwa, przez co np nie mamy na konsolach serwerów z dokładnymi leaderbordami, tylko wszystko jest wrzucane do jednego worka. Ogólnie umiejętności studia w tej kwestii pozostawiają wiele do życzenia.

Tutaj masz filmik z ligi, gdzie jeździ mój znajomy. Problemy są nawet w trybie obserwatora.

« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2018, 14:28:33 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18705 dnia: Marzec 16, 2018, 14:51:39 pm »
Kumam. Sprawdze sobie to jeszcze, ale jak wcześniej grałem to sam zachwycony trybem online nie byłem. Ponoć jak chcesz grać online w Project Cars 2 to jedyna sensowna opcja to dobry PC. Tam są serwery dedykowane i działanie gry po sieci to niebo a ziemia. Chcieli wprowadzić dedyki na konsolach, ale ponoć MS i Sony stawiają jakieś ograniczenia w tej kwestii + nie stać mniejsze studia na osobne serwery dla każdej wersji konsolowej.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18706 dnia: Marzec 16, 2018, 16:05:28 pm »
Tylko szkoda, że podczas jazdy tego nie widać. PC2 jest słaby pod względem grafiki. Ma swoje momenty, ma swoje trasy, które są zauważalnie lepiej wykonane niż inne, ale na dobrą sprawę, efekty, oświetlenie, shadery to tam kuleją. Modele aut moim zdaniem też nadal lepiej wyglądają w GTS. Porównajcie sobie przede wszystkim detale lamp, czy materiały.
Powiadasz że tekstur nie widać podczas jazdy...dobrze że detale lamp widać ;-)
A tak całkiem poważnie - nikt nie mówi że to sie bardzo rzuca w oczy. Jak dawałem normalne fotki z gameplayu to zaczeli krzyczec:
- "Ale przeciez modele samochodow!"
No to pokazalem te piekne modele samochodow...

-"Ale przeciez tekstury i detale!"
No to pokazuje tekstury i detale...

-"Ale na to w wyscigu nie zwraca sie uwagi!"
No spoko...zwraca nie zwraca.... ktos rzucil haslo to sprawdzam i konfrontuje z rzeczywistoscia...tylko tyle i az tyle.

Co do materialow to tez mozna sie klocic bo o ile shadery na karoserii i asfalcie sa faktycznie lepsze tak z reguly  wnetrza aut sa lepsze w PC2.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 697
  • Reputacja: 186
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18707 dnia: Marzec 16, 2018, 19:35:28 pm »
Kiepskie tekstury, geomateria to ciągle bolączki PC2. Nie mówiąc o detalach.
Geometria i tekstury na samochodach w PC2 z reguły są na takim samym bądź lepszym poziomie, co zostało pokazane na wcześniejszych screenach.
Teraz mówisz że chodzi bardziej o trasy. Nawet pod tym względem nie generalizowałbym....Odpalamy takie Brands Hatch i porównujemy te tekstury/detale (góra-GT, dół-PC2) :troll:








Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem jak Wy ale ja się całkiem dobrze bawię xD

Jesteś mistrz  :grin: M$ powinien ci przelewać co dzień plik Ulyssesów Grantów za orkę eksow Soni  :lol:

/summon ten, który się boi tutaj napisać #orka, #Magiktomagik, #F1gierwyścigowych #drzewaitrawarzucacienieczyjakośtak #pięknelico #NintendoOnly

Tylko szkoda, że podczas jazdy tego nie widać. (....) Modele aut moim zdaniem też nadal lepiej wyglądają w GTS. Porównajcie sobie przede wszystkim detale lamp

Ale za to zamek przy klamce samochodu w GTS to widać zawsze  :naughty: Już ni mówiąc o tym, że wg ciebie na trawę nie ma co zwracać uwagę, bo detal, ale na lampę juz tak  :>

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 376
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18708 dnia: Marzec 17, 2018, 03:37:42 am »
Kiepskie tekstury, geomateria to ciągle bolączki PC2. Nie mówiąc o detalach.
Geometria i tekstury na samochodach w PC2 z reguły są na takim samym bądź lepszym poziomie, co zostało pokazane na wcześniejszych screenach.
Teraz mówisz że chodzi bardziej o trasy. Nawet pod tym względem nie generalizowałbym....Odpalamy takie Brands Hatch i porównujemy te tekstury/detale (góra-GT, dół-PC2) :troll:








Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem jak Wy ale ja się całkiem dobrze bawię xD





A ja jestem świeżo po ograniu dema i się dobrze nie bawię bo mnie wkurzą tak rzucane na prawdę światło. Postronnych ludzi może ono wprowadzić w błąd. Sam dałbym się nabrać. Bo rzeczywiście jak się wysiądzie z samochodu to tak to wygląda tylko że to są gry o jechaniu a nie staniu w miejscu. Gra będąc wręcz brzydką na statycznych obrazkach jest ładniejsza nawet od GTS. To tylko uwydatnia fakt że optymalizacja jest kompletnie spierdolona. Ale na pececie pewnie jest gites. Dlatego Sylvian i tak ma prawo zesrać się ze szczęścia
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18709 dnia: Marzec 17, 2018, 08:24:03 am »
Sluchaj...jak mówisz że wolisz wygląd GTS to spoko, nic mi do tego. Natomiast jak ktoś mówi konkretnie że ma lepsze tekstury to nie wie o czym mówi....
Analogicznie, Ty możesz mówic że Keira Knightley jest seksowniejsza do Monici Belucci....twoje prawo. Ale jak napiszesz że Knightley ma większe cycki....;-)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18710 dnia: Marzec 17, 2018, 09:21:44 am »
Sluchaj...jak mówisz że wolisz wygląd GTS to spoko, nic mi do tego. Natomiast jak ktoś mówi konkretnie że ma lepsze tekstury to nie wie o czym mówi....
Analogicznie, Ty możesz mówic że Keira Knightley jest seksowniejsza do Monici Belucci....twoje prawo. Ale jak napiszesz że Knightley ma większe cycki....;-)

Słowa prawdy.

Dodam jeszcze, że skoro w grze wyścigowej jest ważniejszy gameplay od grafiki to nikomu nie powinna przeszkadzać grafika w PC2 ;)

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 376
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18711 dnia: Marzec 17, 2018, 09:42:24 am »
]Ty możesz mówic że Keira Knightley jest seksowniejsza do Monici Belucci....twoje prawo.
Nigdy w życiu bym tak nie powiedział ;).
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18712 dnia: Marzec 17, 2018, 10:00:58 am »
Pamiętajcie, że jeszcze jest sztuczna FM7 na Koksie a ona wygląda tak:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 376
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18713 dnia: Marzec 17, 2018, 10:23:08 am »
No to jest akurat rzeczywiście śmieszne FORZA- największy szlauf wśród gier wyścigowych ;).
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18714 dnia: Marzec 17, 2018, 10:46:07 am »
Ważne, że pokryta teksturami w 4k, ilość polygonów odpowiednia, oświetlenie też całkiem całkiem, no i najważniejsze przy tej konfiguracji płynność to stałe 60fps :lol:
A że trochę sztuczna? Hmm kto by się tym przejmował.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 391
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18715 dnia: Marzec 17, 2018, 12:04:29 pm »
A teraz znowu potroluję, wkońcu sami dostarczacie mi kolejne tematy ;)
Bo rzeczywiście jak się wysiądzie z samochodu to tak to wygląda tylko że to są gry o jechaniu a nie staniu w miejscu.
No to zostańmy w samochodzie i sprawdźmy te:

(....)oświetlenie (...)shadery (...)materiały(...)



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

xD

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 376
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18716 dnia: Marzec 17, 2018, 13:04:41 pm »
Tu akurat jak na moje oko słabo przytrolowałeś bo wszystkie te wnętrza są ładne. W sensie że nie widzę zasadniczej różnicy. No ale niech się ktoś inny jeszcze wypowie.

Ważne, że pokryta teksturami w 4k, ilość polygonów odpowiednia, oświetlenie też całkiem całkiem, no i najważniejsze przy tej konfiguracji płynność to stałe 60fps :lol:
A że trochę sztuczna? Hmm kto by się tym przejmował.

Nie wiem czym się zajmujesz zawodowo ale niezły z Ciebie alfons. ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2018, 14:02:58 pm wysłana przez +Centylion+ »
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 100
  • Reputacja: 98
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18717 dnia: Marzec 17, 2018, 13:48:39 pm »
Powiem tak. Napewno Project Cars 2 cierpi na słaby Anti Aliasing i to w sumie tyle z jego problemów z grafiką. Niestety dosyć zauważalny. Jeżeli chodzi o wnętrza wole zdecydowanie te z Project Cars 2. + PC2 ma dużo lepsze ustawienia kamery. w GT Sport FOV jest zbyt duży, powinna być opcja zmniejszenia go znacznie i wtedy byłoby ok.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 734
  • Reputacja: 152
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18718 dnia: Marzec 17, 2018, 15:31:06 pm »
Napewno Project Cars 2 cierpi na słaby Anti Aliasing.

To zbyt mało powiedziane.
Jest katastrofalny.




Hehe

« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2018, 17:37:28 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 275
  • Reputacja: 110
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18719 dnia: Marzec 18, 2018, 02:48:04 am »
Tylko szkoda, że podczas jazdy tego nie widać. PC2 jest słaby pod względem grafiki. Ma swoje momenty, ma swoje trasy, które są zauważalnie lepiej wykonane niż inne, ale na dobrą sprawę, efekty, oświetlenie, shadery to tam kuleją. Modele aut moim zdaniem też nadal lepiej wyglądają w GTS. Porównajcie sobie przede wszystkim detale lamp, czy materiały.
Powiadasz że tekstur nie widać podczas jazdy...dobrze że detale lamp widać ;-)
A tak całkiem poważnie - nikt nie mówi że to sie bardzo rzuca w oczy. Jak dawałem normalne fotki z gameplayu to zaczeli krzyczec:
- "Ale przeciez modele samochodow!"
No to pokazalem te piekne modele samochodow...

-"Ale przeciez tekstury i detale!"
No to pokazuje tekstury i detale...

-"Ale na to w wyscigu nie zwraca sie uwagi!"
No spoko...zwraca nie zwraca.... ktos rzucil haslo to sprawdzam i konfrontuje z rzeczywistoscia...tylko tyle i az tyle.

Co do materialow to tez mozna sie klocic bo o ile shadery na karoserii i asfalcie sa faktycznie lepsze tak z reguly  wnetrza aut sa lepsze w PC2.

O detalach lamp piszę w kontekście posta Mrocza, gdzie stwierdził że modele są lepsze w PC2. Więc akurat jeśli to porównujemy to widać te lampy. ;)

O trawie i teksturach na trasach pisałem już w kontekście porównania tras podczas jazdy. Więc tego rzeczywiście nie widać w PC2. Bardziej Photomode.

Generalnie dla mnie porównanie tych obydwu gier to kwestia PBR vs brak PBR, czyli kwestia z góry przesadzona. Wiadomo że obraz z gry korzystającej z systemu renderingu opartego na właściwościach fizycznych materiałów będzie bardziej realistyczny niż obraz w grze z mniej zaawansowaną technologią renderingu.

Jasne, da się znaleźć słabsze momenty, ale całościowo obrazek z GTS bardziej mi się będzie podobać niż z PC. Różnice w oświetleniu i cieniowaniu są ogromne.