Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1944935 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17480 dnia: Kwietnia 19, 2017, 13:16:49 pm »
Rasowego konsolowca nie przekonasz co do racji PCMR. Ci drudzy natomiast z pogardą spoglądają na konsole. Jałowa walka. Co do cen, każdy kto kupuje oryginały na PC widzi ich wzrost.
Pamiętam larmo na blacharskim poletku, gdy ujawniono cenę StarCraft II. Rodzimy kraj to jeden z ostatnich bastionów, gdzie te gry blachę są tańsze i w skali roku zawsze kilkaset zł PC'towiec będzie do przodu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17481 dnia: Kwietnia 19, 2017, 15:40:50 pm »
Rodzimy kraj to jeden z ostatnich bastionów

Brzmi to tak jakby kiedyś powszechne było, że gry PC były tańsze niż konsolowe, a obecnie już tylko Polska broni się przed tym. Nie, Polska była jednym z wyjątków od reguły, co było podyktowane specyfiką rynku. Nie ma podstaw do tego, aby gry na PC były tańsze niż konsolowe. Mogą być tańsze o kilka dolarów ze względów licencyjnych, ale to wszystko. Polaków to zaboli, że standardy są równane. Spora część usprawiedliwi tym piractwo, co widać po komentarzach. Koniec końców za wiele to nie zmieni.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17482 dnia: Kwietnia 21, 2017, 12:34:10 pm »
Cytuj
A co do grafiki. Moim zdaniem jest co najwyżej średnia. Ładnie to wygląda na powtórkach, ale w tracie wyścigu często potwornie straszy niedoróbkami.
Powiedzmy to wprost forca 6 ze znacznie słabszego xboxa one dewastuje graficznie gt sport. Yamauchi pewnie  bierze sobie jakiś Misiewiczów  co to dopiero uczą się w programie graficznym boxy stawiać i potem takie są tego efekty.

Jak ktoś lubi kolorowe zręcznościowe gry to na pewno, ale w tym temacie Driveclub deklasuje wszystko.

Zobaczymy jak się będzie prezentowało Project Cars 2. Mają sporo do poprawy względem jedynki.


Gdzie FM6 jest ladniejsza?  :lol:
Niemal wszędzie no i ma kałuże :troll:

Ta beta to co najwyżej może konkurować, ale z GT 6 ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17483 dnia: Kwietnia 21, 2017, 12:36:13 pm »
To sie posmialem. Jak TURN 10 odrobi lekcje z geometrii to moze chociaz zrobi jeden samochod ktory wygladal by tak dobrze jak ten z powiedzmy GT6, bo do GTS to startu nie maja. ;)

Co do reszty to juz nawet zal komentowac.

Sent from BB PRIV using Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 13:16:52 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17484 dnia: Kwietnia 21, 2017, 13:47:59 pm »
Ja tylko dodam, że w tym roku będzie siódma część forzy, więc z tym będziemy mogli robić porównania.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17485 dnia: Kwietnia 21, 2017, 13:53:33 pm »
Ja tylko dodam, że w tym roku będzie siódma część forzy, więc z tym będziemy mogli robić porównania.

Żeby nie było GT Sport to mocny zawód moim zdaniem, ale argument, że wyszło tyle Forzy nie jest za bardzo dobrą rekomendacją, zwłaszcza że różnice między częściami (mowa o motorsport) można by było zmieścić w dużym patchu z DLC.
To tasiemiec wypluwany co roku/dwa. Need For Speeda nikt nie opiewa za regularne premiery wręcz doprowadziło to do kiepskiej jakości serii...

A tak serio to zarówno GT jak i Forza to relikty przyszłości. Dla mnie stanęli w miejscu i całe szczęście, że na rynku jest solidna konkurencja do tych tytułów.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17486 dnia: Kwietnia 21, 2017, 14:15:34 pm »
Nie chodziło o szybkość wydawania itp., a o grafikę. Forza 6 ma dwa lata, a w tym roku będzie nowa, więc warto poczekać z porównaniami.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17487 dnia: Kwietnia 21, 2017, 14:24:15 pm »
Nie chodziło o szybkość wydawania itp., a o grafikę. Forza 6 ma dwa lata, a w tym roku będzie nowa, więc warto poczekać z porównaniami.

Rozumiem.
Też ciekawi mnie, czy faktycznie moc scorpio da cokolwiek tej grze. Trzeba wziąć pod uwagę, że dalej grafę w dół będzie ciągnąć zwykły Xbox One, który mimo wszystko dalej musi być wspierany. Raczej obstawiam na wyższą rozdzielczość i lepsze tekstury i tyle. Wątpię by wersja Scorpio dostała jakieś bajery, których nie będzie miało XboxOne.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17488 dnia: Kwietnia 21, 2017, 16:15:42 pm »




tutaj komentarz zbędny





Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17489 dnia: Kwietnia 21, 2017, 16:38:13 pm »
Wolfen poczekam az dasz to samo przy pelnej wersji gry.  8)

Co do bryl samochodow, polecam cofnac sie chocby tu:

http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=14017.400



Forza:

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 16:40:52 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17490 dnia: Kwietnia 21, 2017, 16:42:40 pm »
Ten naprawdę myśli, że jeździ samochodami z foto :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17491 dnia: Kwietnia 21, 2017, 16:47:08 pm »
Wszystkie samochody tu sa z menu. Jednak slepy tego nie zauwazy. Dziekuje.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17492 dnia: Kwietnia 21, 2017, 17:01:15 pm »
Takie bajki to mogą tobie opowiadać a nie mi ;)

Zrób foto z gameplaju na takim zbliżeniu to porównamy hehe.

Edit.

Zresztą wyżej Wilk już wrzucił kwadratowe samochody i zębiska na takowych także nie ma to najmniejszego sensu.
Z daleka nawet widać ubogość względem pięknych fotek samochodów na tle miasta, menu itp.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 17:06:37 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17493 dnia: Kwietnia 21, 2017, 17:05:44 pm »
Jak wyjdzie pelna wersja z przyjemnoscia. :)

Choc ja wole podziwiac samochody na powtorkach. Podczas gameplay'u nie mam na to czasu.

Zas najlepsze dostepne modele z menu pokazuja na co stac silnik/developerow. Wiec tak, masz racje. Skoncz opowiadac bajki.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17494 dnia: Kwietnia 21, 2017, 17:08:50 pm »
Co ja czytam, grafa w gameplayu nie wazna, licza sie tylko powtorki xDDD

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17495 dnia: Kwietnia 21, 2017, 17:12:59 pm »


Zas najlepsze dostepne modele z menu pokazuja na co stac silnik/developerow.

Z tego co prezentuje beta to stać ich co najwyżej na kupę wizualną.


Dla mnie samochody w menu to nie gameplay.




Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17496 dnia: Kwietnia 21, 2017, 17:14:16 pm »
Wiec poczekaj na pelna wersje gry, gdyz niektore buildy gry prezentowaly sie lepiej niz ta beta. Zadaniem tej bety jest sprawdzic przede wszystkim uslugi sieciowe. ;)

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17497 dnia: Kwietnia 21, 2017, 18:28:34 pm »
Co ja czytam, grafa w gameplayu nie wazna, licza sie tylko powtorki xDDD

Znow czytasz to co chcesz, nie napisalem ze jest nie wazna. Napisalem ze i tak na nia nie zwracasz az tak bardzo uwagi w SIM'ach gdyz musisz ujazmic pojazd/trase/kiere ew. przeciwnikow. Ma byc przede wszystkim czytelenie - punkty hamowania - oraz plastycznie - jako calosc ma Ci sie podobac, sprawiac ze mowisz "tak, to wyglada jak w realu". To GTS ma. Jesli chcesz podziwiac detale to masz na to czas na powtorkach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17498 dnia: Kwietnia 21, 2017, 19:14:48 pm »
Wolfen poczekam az dasz to samo przy pelnej wersji gry.  8)




Forza:


te obrazki z gt i dc są bardzo małe i skompresowane.  Do tego tona bluru w gt żeby zakryć niedoróbki ;)

dc


pokażcie takiej wielkości zdjęcie z gt

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17499 dnia: Kwietnia 21, 2017, 19:18:47 pm »
Wulfen juz nie udawaj ze nie widzisz roznicy. Poczawszy od odwzorowania bryly, po rozdzielczosc, tekstury, shadery, detale. Spojrz chocby na lampy. W watku o GTS dalem Ci juz link do odpowiedniego watku z forum GTPLANET. Mozesz grzebac do woli.

Sent from BB PRIV using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17500 dnia: Kwietnia 21, 2017, 19:19:48 pm »
Ps. Ten Lotus nawet chyba jest na oficjalnej stronie w stosownej rozdzialce.

Masz:


Sent from BB PRIV using Tapatalk

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 19:22:54 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17501 dnia: Kwietnia 21, 2017, 19:27:28 pm »
Wulfen juz nie udawaj ze nie widzisz roznicy. Poczawszy od odwzorowania bryly, po rozdzielczosc, tekstury, shadery, detale. Spojrz chocby na lampy. W watku o GTS dalem Ci juz link do odpowiedniego watku z forum GTPLANET. Mozesz grzebac do woli.

Sent from BB PRIV using Tapatalk
Tylko mowa była o geometrii.
Lampa wydaje się lepsza w gt, ale w okolicach lampy widać tam jeden kant, stad przydałoby się większe  zdjęcie i bez dofa. W forzie wszystko jest prawie idealnie zaokrąglone, lepiej niż w driveclub. Shadery i oświetlenie to już inna bajka.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17502 dnia: Kwietnia 21, 2017, 19:51:47 pm »
Tak. Tylko zwroc uwage na to ze w FM nie sa zachowane zadne proporcje w stosunku do rzeczywistego samochodu. GTS zrobilo to niemal idealnie, Driveclub rowniez lepiej.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 966
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17503 dnia: Kwietnia 21, 2017, 21:16:53 pm »
Detale w Forzie kuleją nie od wczoraj :P Nowe GT akurat w kwestii geometrii ma masę uproszczeń, z GT6 tylu nie pamiętam co tutaj. Na plus w becie wypada jednak skalowanie LOD, które jest niemal niewidoczne na autach przeciwników.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17504 dnia: Kwietnia 21, 2017, 21:48:35 pm »
Akurat od samochodów w GT Sport to warto sie odczepić bo są doskonałe. Problemem jest otoczenie, które ssie niemiłosiernie momentami. Nie jest urodziwe umówmy się. Ja tam grafę GT oceniłbym na takie mocne 7/10 i to głównie ze względu na doskonałe modele samochodów i świetne oświetlenie. Tory przynajmniej w becie to padaka niestety.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17505 dnia: Kwietnia 21, 2017, 22:08:13 pm »
Napisał fanboj pcars.


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17506 dnia: Kwietnia 21, 2017, 22:25:10 pm »
A gdzie ja pisałem, że PCars jest ideałem graficznym? Nigdy się tak nie zesrywałem na punkcie grafiki jak ty. Grafika dla mnie znaczenie drugorzędne, a otoczenie w GT Sport w pełni bym akceptował gdyby gra oferowała mi coś wzamian. Dynamiczne warunki chociażby. A tak mamy słabe otoczenie i nic poza tym.
 
W PCars przynajmniej mamy dynamiczne warunki, zmienny cykl dobowy i do 50 samochodów na trasie. Te rzeczy mają większe znaczenie niż zesrywanie się nad grafiką bo przynajmniej UBOGACAJĄ GAMEPLAY ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 22:27:51 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17507 dnia: Kwietnia 21, 2017, 22:54:17 pm »
Mrocz z calym szacunkiem, ale to juz GT5/6 wyglada pod pewnymi wzgledami lepiej niz PC. ;)

Jesli dla Ciebie autentyczne trasy sa na 7/10 w tej becie, to jak nisko musisz oceniac trasy w PC.



Nie odbieraj tego jako atak, tylko brak mi tu ciaglosci, logiki. Autentyczne tory w GTS sa zrobione tak jak w zadnym innym SIM racingu. Na kazdym dostaniesz co najmniej 4-5 wariantow doby, plus z pewnoscia do niektorych wrzuca tez deszcz czy snieg (inaczej nie dawali by takich opon do GTS). Owszem ze PC2 zapowiada sie swietnie, ale I tu jak na GTS musimy poczekac.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 22:56:23 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 966
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17508 dnia: Kwietnia 21, 2017, 22:55:23 pm »
Ja się chyba zaczynam skłaniać ku wersji wydażeń, którą szerzy Klosz - placeholdery. Zwyczajnie nie wierzę, że nie dało się tego lepiej zrobić, jeśli chodzi o te krzaczory na Nurbie czy Dragon's Trail. Może na razie to tylko jest bo jest, może w full wersji będzie coś co można już na PS4 pokazać?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17509 dnia: Kwietnia 21, 2017, 22:57:42 pm »
Szczegolnie ze na niektorych filmikach oprawa jest wyraznie ladniejsza na tej samej trasie. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17510 dnia: Kwietnia 21, 2017, 23:01:02 pm »
@Klosz. Podobnie. Dla mnie trasy w GT Sport a PCars to podobny poziom. Nie wiem co ty masz do grafy PCars ;) Ma swoje gorsze i lepsze momenty, ale gorsza od GT5 / GT6 to nie jest ;) Do tego pewne cięcia w grafie są uzasadnione tym co ta gra potrafi wygenerować :) A wolę pełny LeMans z 50 samochodami różnych klas na trasie niż ładną grafę i maks 20 :)

Jeżeli FAKTYCZNIE. Pełna wersja będzie ładniejsza od bety to ok. Ale oceniam co widzę. I póki co to bieda dla mnie. Czekamy więc na pełną wersję bo może faktycznie coś jest na rzeczy.


BTW. Jeszcze apropo Irasa

Tę corsę bez zmiennej pogody i pory dnia niech sobie w tyłek wsadzą.

A jak to się ma do GT Sport?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2017, 23:07:34 pm wysłana przez Mrocz »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17511 dnia: Kwietnia 22, 2017, 00:49:55 am »
BTW. Jeszcze apropo Irasa

Tę corsę bez zmiennej pogody i pory dnia niech sobie w tyłek wsadzą.

A jak to się ma do GT Sport?

No jak to jak? Zamilknie, albo odwróci kota ogonem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17512 dnia: Kwietnia 22, 2017, 01:35:41 am »
Dawno pisałem, że to akurat chujnia, ale cwaniaki z gejonli jak zwykle wiedzą lepiej :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17513 dnia: Kwietnia 22, 2017, 01:38:21 am »
Dawno pisałem, że to akurat chujnia, ale cwaniaki z gejonli jak zwykle wiedzą lepiej :lol:


Póki GT miało mieć zmienne warunki pogodowa - nie chujnia, zajebiste. Forza to chujnia bo nie ma.
GT jednak nie będzie mieć zmiennych warunków pogodowych - dobrze, bo zmienne warunki to chujnia.

 :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17514 dnia: Kwietnia 22, 2017, 01:40:27 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17515 dnia: Kwietnia 22, 2017, 01:56:27 am »
Ok, masz rację. Nigdy nie mówiłeś, że zmienne warunki pogodowe są spoko.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17516 dnia: Kwietnia 22, 2017, 10:28:22 am »
Napisał fanboj pcars.
Tyle już wrzucałem dobrych fotek z pCARS a ten zawsze wyskakuje z tym zrzutem mającym pokazać grę w najgorszy możliwy sposób :lol:
To jest równie słabe wrzucanie słynnego screena z najgorszym standardem z GT5 (pamietacie Suzuki w jakości z PS2?) i wmawianie że tak przecież gra wygląda.
Zresztą równie słabe shoty można zrobić nawet w Driveclub. Ba, nawet gorsze ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17517 dnia: Kwietnia 22, 2017, 11:10:12 am »
Niemniej oprawa PC to nie jest next gen. Dodali pare efektow, wyzsza rozdzielczosc i przetransportowali to na PS4/Xone. Ta gra miala wyjsc orginalnie na poprzednia generacje. Z racji duzej ilosci samochodow na trasie zostala przeniesiona na obecna generacje.

Pierwszy next genowy PC to wlasnie PC2. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17518 dnia: Kwietnia 22, 2017, 13:01:15 pm »
Ale nikt tutaj nie twierdzi że to wizualnie nowa jakość.
Zresztą przy okazji okazji GT5 sporo osób (w tym o ile pamietam rowniez Ty) podniecali sie dynamicznym oswietleniem, zmiennymi warunkami, wolumentrycznym dymem. I nie wazne bylo ze byl w rozdzielczosci rodem z psx. Wazne ze byl wolumentryczny ;-) Generalnie zachwalaliscie to co gra robi "pod maska", nawet kosztem innych cięć i niestabilnych fps  bo to wkoncu mialy byc podwaliny pod nowa generacje. Taka Forza byla ganiona bo zamiast zaawansowanych efektow poszli w predefiniowane warunki, mniej procesozerne  bajery żeby utrzymac stabilny framerate. Teraz okazuje sie ze nowe GT idzie wlasnie ta droga i teraz to nie jest problem. Wlasnie teraz kiedy mamy duzo mocniejszy sprzet powinnismy wrecz wymagac takich rzeczy jak dynamiczne warunki pogodowe/oswietleniowe.
I trudno sie dziwic ze pCARS nie zawsze wizualnie dotrzymuje kroku konkurencji. Wkoncu mowimy o grze w ktorej nawet brud/kawalki gumy na asfalcie rzucaja cień ;-)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17519 dnia: Kwietnia 22, 2017, 13:20:21 pm »
Odnosnie wolumentrycznego dymu. Ciagle PC go nie ma. ;)

Dynamiczne oswietlenie, przeciez silnik GTS je ma. Jedynie PD zatrzymalo zegar na okreslonej godzinie, tak by dopiescic te warunki. Dzieki temu masz jedne z najlepszych efektow swietnych w grach w ogole.

Kwestia tego ze pare osob twierdzi ze PC ma porownywalna grafike tras z GTS. Ja twierdze odwrotnie.

Zreszta tutaj, bryla I detale samochodu lepsze w GT6. Sama trasa rowniez. Jedynie rozdzielczosc juz nie ta. Wszystko sie zgadza z tym ze PC to nie jest gra next genowa, next genowe to miejmy nadzieje ze bedzie PC2. :cool:

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 22, 2017, 13:44:04 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'