Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1954683 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17920 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:12:31 pm »
Póki co to ty się tu gotujesz i niesamowicie jarasz się faktem, że Assassynek będzie ładniejszy na konsoli MSu :lol:

Ale w jednym Spencer miał rację. Pro faktycznie powinno się przyrównywać do Ski. Sony pewnie sprzedaje Pro w takich ilościach co MS swój najlepiej sprzedający się model :lol:

No chyba nie ja się gotuję, bo jak na razie to Ty dalej starasz się mi dopiec w każdym kolejnym swoim poście jakimiś docinkami, jakbym był ojcem Xboxa i miał mnie ruszyć pojazd po sprzedaży kosnoli, czy to co MS z nią zrobi. Nie zauważyłeś, że mam to w dupie?  :roll:

Wybacz, ale odnoszę inne wrażenie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17921 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:17:02 pm »


ALEŻ BĘDZIE BEKA :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17922 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:17:43 pm »
A wiecie jak zabawnie brzmi, kiedy MS reklamuje swoją konsolę technologią Sony, odtwarzaczem blu ryj, tym czymś co wg barda MS, G.Anonimowego, pleśniało ludziom po piwnicach, kiedy MS triumfalnie kroczył z przystawką HD.
I zapytali Spencera, na ile te lunch exclusivy są, to odpowiedział, że nie wie, i od wydawcy zależy kiedy na inne platformy wypuści. Te reklamy Zagraj na XOX już dziś, a na Pro dopiero jutro! zrobią furorę w stanach.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17923 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:36:28 pm »
Cytuj
Bungie has confirmed that Destiny 2 will support the 4K resolution on PS4 Pro, which is currently the only console to implement this feature. During an interview, in fact, the community manager Deej has said that no promise has yet been made for the 4K resolution on Xbox One X.
Tych ftopów może jest 0,6 a nie 6. :myśli:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17924 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:39:48 pm »
Cytuj
Bungie has confirmed that Destiny 2 will support the 4K resolution on PS4 Pro, which is currently the only console to implement this feature. During an interview, in fact, the community manager Deej has said that no promise has yet been made for the 4K resolution on Xbox One X.
Tych ftopów może jest 0,6 a nie 6. :myśli:

Teraz nic oficjalnie nie zapowiedzieli bo mają deal z Sony marketingowy, ale myślę, że spokojnie 4k na XOX będzie.

Chociaż bajki o 60 klatkach na XOX można wsadzić w poślady... Ciekawe jak reakcja Kyo, który tak płakał że będzie 4k 60 FPS. Coś cicho.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17925 dnia: Czerwca 15, 2017, 19:46:11 pm »
Jak się rozglądam po dziale Xbox i widzę temat Forza 7, założony i updatewoany przez jakiegoś Jurasa, to se myślę:
No kur**, z Xboxem jeszcze nigdy nie było tak dobrze.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17926 dnia: Czerwca 15, 2017, 20:28:50 pm »
Cytuj
Scalebound was killed by hype, suggests Xbox boss Phil Spencer

[Phil Spencer] believes that the game could have been announced "too early," causing pressure that in fact was detrimental to the game's development cycle and eventually raised fan expectations to the point where it wasn't certain that the studio could actually deliver.

>>>

To by pasowało też do TRu 4k.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17927 dnia: Czerwca 15, 2017, 21:25:44 pm »
Spencer co wywód to głupszy. Normalnie jak niektórzy forumowicze...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17928 dnia: Czerwca 15, 2017, 21:36:10 pm »
Spencer wręcz kompromituje się swoimi wypowiedziami, jak niektórzy forumowicze.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 671
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17929 dnia: Czerwca 17, 2017, 10:23:00 am »
Phil błyszczy dalej:

http://www.gamesradar.com/xbox-boss-says-backwards-compatibility-can-help-with-the-uncertain-future-for-single-player-games/

Jak dla mnie to nie przyszłość gier sp jest niepewna, ale przyszłość gier sp na Xboxie. MS sam nie chce ich robi, nie wierzy w nie, o czym Spencer już mówił. Konkurencja jakoś w nie inwestuje i ma z tego korzyści (choć nie każdy tytuł sprzedaje się jak Uncharted). Jasne, można opierać się na 3rd party, ale to nie zapewni sukcesu. Stwierdzenie, że wsteczna kompatybilność jest remedium to jakaś kpina. To fajny feature, lepiej go mieć niż nie, ale ja osobiście bym z tego nie korzystał. Nie mam czasu na ogrywanie wszystkich aktualnych gier, mam masę zaległości zeszłego roku, więc tym bardziej nie mam czasu najstarsze tytułu. Nawet gdybym miał, to preferuje tytuły, w które jeszcze nie grałem, a tych nie jest dużo (takich, które mnie naprawdę interesowały/interesują) i jest to jednak już zamknięta pula. Jasne, gdyby w przyszłości były same gry multi to pewnie bym sięgnął po starocia, ale głównie przez brak alternatywy. Ta natomiast jest i według mnie będzie. Nie każdy chce i może robić gry dla wielu graczy. I nie każdy gracz chce grać w multi.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17930 dnia: Czerwca 17, 2017, 18:02:18 pm »
Po filmiku z anthem myślałem że graficznie szykuje się w końcu jakiś konkurent dla exów sony, widząc jednak obrazki w większej rozdzielczości gra już tak nie zachwyca.





http://www.eurogamer.pl/articles/2017-06-16-anthem-galeria-z-e3

dla porównania days gone
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17931 dnia: Czerwca 17, 2017, 18:16:08 pm »
Te patałachy to zawsze brzydkie screeny robiły, także bym się nie sugerował. Chyba, że chcesz przytrolować piotrusiajakiego, wtedy bardzo dobre są.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17932 dnia: Czerwca 17, 2017, 19:34:32 pm »
To akurat fakt, zdjęcia robione przez DF zawsze wyglądają paskudnie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 671
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17933 dnia: Czerwca 17, 2017, 19:54:15 pm »
Mimo wszystko, według mnie, Anthem robi przede wszystkim stroną artystyczną i rozmachem lokacji.

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17934 dnia: Czerwca 17, 2017, 21:13:17 pm »
Phil błyszczy dalej:

http://www.gamesradar.com/xbox-boss-says-backwards-compatibility-can-help-with-the-uncertain-future-for-single-player-games/

Jak dla mnie to nie przyszłość gier sp jest niepewna, ale przyszłość gier sp na Xboxie. MS sam nie chce ich robi, nie wierzy w nie, o czym Spencer już mówił. Konkurencja jakoś w nie inwestuje i ma z tego korzyści (choć nie każdy tytuł sprzedaje się jak Uncharted). Jasne, można opierać się na 3rd party, ale to nie zapewni sukcesu. Stwierdzenie, że wsteczna kompatybilność jest remedium to jakaś kpina. To fajny feature, lepiej go mieć niż nie, ale ja osobiście bym z tego nie korzystał. Nie mam czasu na ogrywanie wszystkich aktualnych gier, mam masę zaległości zeszłego roku, więc tym bardziej nie mam czasu najstarsze tytułu. Nawet gdybym miał, to preferuje tytuły, w które jeszcze nie grałem, a tych nie jest dużo (takich, które mnie naprawdę interesowały/interesują) i jest to jednak już zamknięta pula. Jasne, gdyby w przyszłości były same gry multi to pewnie bym sięgnął po starocia, ale głównie przez brak alternatywy. Ta natomiast jest i według mnie będzie. Nie każdy chce i może robić gry dla wielu graczy. I nie każdy gracz chce grać w multi.


What???

Branza ktora robi gru be miliony dolarow, konsole sprzedaja sie w ciezkich do wyobrazenia liczbach a on tlumaczy wlasna nieudolnosc "niepewna przyszloscia gier dla pojedynczego gracza". Jesli Microsoft traktuje powaznie konsole Xbox one to tego goscia zaraz by wywalili na zbity pysk po takich wypowiedziach.
W moim odczuciu jestesmy swiadkami przesilenia, Nintendo zajmie w tej generacji 2 miejsce jesli chodzi o sprzedaz konsol a w miedzyczasie szykuje grunt do zdetronizowania kolosa na glinianych nogach czyli playstation.
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17935 dnia: Czerwca 17, 2017, 21:25:01 pm »
Tą oto konsolą z gliny:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17936 dnia: Czerwca 17, 2017, 23:08:46 pm »
Chyba ma jakieś jeansy z domieszką papieru ściernego.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17937 dnia: Czerwca 17, 2017, 23:59:27 pm »
Juras. Fajne masz te obrazki, ALE JE ZMNIEJSZ. :angel:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17938 dnia: Czerwca 18, 2017, 00:01:04 am »
Sobie adbloka ustaw. Fajny ma obrazk.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17939 dnia: Czerwca 18, 2017, 09:45:25 am »
Nie rozumiem. Konsola z czarnego i szarego plastiku tak naprawdę jest biała i pomalowana farbką? Po co? Dlaczego? Przecież wiadomo, że prędzej czy później to zacznie złazić :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17940 dnia: Czerwca 18, 2017, 22:47:12 pm »
Phil błyszczy dalej:

http://www.gamesradar.com/xbox-boss-says-backwards-compatibility-can-help-with-the-uncertain-future-for-single-player-games/

Jak dla mnie to nie przyszłość gier sp jest niepewna, ale przyszłość gier sp na Xboxie. MS sam nie chce ich robi, nie wierzy w nie, o czym Spencer już mówił. Konkurencja jakoś w nie inwestuje i ma z tego korzyści (choć nie każdy tytuł sprzedaje się jak Uncharted). Jasne, można opierać się na 3rd party, ale to nie zapewni sukcesu. Stwierdzenie, że wsteczna kompatybilność jest remedium to jakaś kpina. To fajny feature, lepiej go mieć niż nie, ale ja osobiście bym z tego nie korzystał. Nie mam czasu na ogrywanie wszystkich aktualnych gier, mam masę zaległości zeszłego roku, więc tym bardziej nie mam czasu najstarsze tytułu. Nawet gdybym miał, to preferuje tytuły, w które jeszcze nie grałem, a tych nie jest dużo (takich, które mnie naprawdę interesowały/interesują) i jest to jednak już zamknięta pula. Jasne, gdyby w przyszłości były same gry multi to pewnie bym sięgnął po starocia, ale głównie przez brak alternatywy. Ta natomiast jest i według mnie będzie. Nie każdy chce i może robić gry dla wielu graczy. I nie każdy gracz chce grać w multi.

Dla kontrastu Shawn Layden:

Cytuj
My philosophy is to play to my strengths. And if you look at the studios we have – Naughty Dog, Guerrilla, Santa Monica Studios, Japan Studios – that’s what we do well. We do story. We create characters. I was so gratified to see the response to Horizon’s Aloy when she showed up on the screen and the crowd went wild.

Those are the kind of things we do well. It’s what we’re known for. It really speaks to our entertainment DNA. We wish to entertain. We wish to make you happy. We wish to make you cry. That whole range of emotions we can pluck at to make you have a great experience.

Games as a service? We have a bit of that with our MLB The Show – it’s got the same virtual currency a lot of sports have – and we have other titles that come up that play in that space. But if you want to make a big generalisation about what does Worldwide Studios do? We’re big on character. We’re big on story.

#4ThePlayers :)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17941 dnia: Czerwca 18, 2017, 23:04:11 pm »
Jedno i drugie to bełkot.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 719
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17942 dnia: Czerwca 18, 2017, 23:23:12 pm »
Ciekawy post developera (sebbbi/beyond3d) na temat 4k:
Cytuj
  Why would a developer choose "native" 4K over checkerboarding? Brute force 4K is a huge waste of GPU resources. Checkerboarding saves 50% of pixel shading cost at a very small IQ cost. Better to use the saved GPU power to render better looking pixels than spend time on doing the same calculations again and again (brute force rendering with no data reuse). This isn't about what some marketing guy said, it's about what is the best technical choice for the developer.

Even if the next gen consoles are 10x faster, most developers will be still choosing checkerboarding or other more advanced reprojected data reuse technology. If they don't, competing games will simply look better. Checkerboarding is only the beginning.

The main reason why some games are still "native" 4K is that good checkerboarding technology requires huge amount of engineering work and research. The whole rendering pipeline needs to be designed around this technique. Resolve filters and error case handling (reprojection fail) are still topics under heavy research. But it is all worth it, since it is a big waste of computational resources to generate 60 brand new frames per second instead of reusing most data from the previous frame (similar to video compression codecs). The difference between two frames at 60 fps is pretty small. Lots of opportunity to reuse data. Checkerboarding is simply reusing half of that data. More clever techniques are already under development.   

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17943 dnia: Czerwca 18, 2017, 23:30:08 pm »
To nie od dzisiaj wiadomo, że renderowanie w niższej rozdzielczości daje układom graficznym oddech na przerabianie czegoś więcej niż tylko rozdzielczości. Posiadacze telewizorów 4K i tak nie zauważą niższej rozdziałki w większości wypadków. Zagęszczenie pikseli na dzisiejszych telewizorach jest bardzo wysokie, co maskuje wiele niedoskonałości.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17944 dnia: Czerwca 18, 2017, 23:34:21 pm »
1080p na 4K wygląda słabo, ale już taki Deus Ex w 1800p wygląda bardzo dobrze.

Szkoda marnować moc na natywne 4K.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17945 dnia: Czerwca 18, 2017, 23:43:54 pm »
Oby na ps5 nie szli w natywne 4k bo inaczej szykuje się zastój na kolejne 7-10 lat.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17946 dnia: Czerwca 19, 2017, 01:08:09 am »



Praise 6teraftopów.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17947 dnia: Czerwca 19, 2017, 02:17:35 am »
Na PS4Pro kurczak wyprany z kolorów zdeczka

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17948 dnia: Czerwca 19, 2017, 06:48:54 am »
Niech lepiej uważają z tym białym kurczakiem. Producent skittelsów został oskarżony o rasizm bo wypuścili limitowaną edycję w kolorze białym.

Cytuj
Skittles Is Accused of Racism for Making White Skittles
Read more at: http://www.nationalreview.com/article/448721/white-skittles-racism-pride-month-lgbt-twitter-backlash
Ich spec marketingu to chyba troll  :troll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17949 dnia: Czerwca 23, 2017, 18:12:42 pm »

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17950 dnia: Czerwca 23, 2017, 18:18:44 pm »
No coś kiepsko z tą mocą Xbox One X ;)

A miało być 4k i 60FPS wszędzie ;)


https://www.ea.com/pl-pl/games/titanfall/titanfall-2/news/frontier-news-network-16-pl


Cytuj
Gra Titanfall 2 będzie dostępna na Xbox One X. To oznacza zwiększoną szczegółowość obrazu i wsparcie dla dynamicznego skalowania do rozdzielczości 4K.


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 555
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17951 dnia: Czerwca 23, 2017, 18:54:03 pm »
No coś kiepsko z tą mocą Xbox One X ;)

A miało być 4k i 60FPS wszędzie ;)


Już w ubiegłym roku mówili, że od twórców będzie zależało jak wykorzystają moc konsoli - równie dobrze mogą tworzyć gry w fHD.
A o 60 k/s w każdej grze nikt nie wspominał, wiec nie pisz bzdur.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17952 dnia: Czerwca 23, 2017, 21:36:00 pm »
No coś kiepsko z tą mocą Xbox One X ;)

A miało być 4k i 60FPS wszędzie ;)


Już w ubiegłym roku mówili, że od twórców będzie zależało jak wykorzystają moc konsoli
Ja tam ostatnio słyszałem wielokrotnie powtarzane "TRUE 4K, EIGHT MILION PIXELS!"

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 671
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17953 dnia: Czerwca 23, 2017, 23:02:19 pm »
Już w ubiegłym roku mówili, że od twórców będzie zależało jak wykorzystają moc konsoli - równie dobrze mogą tworzyć gry w fHD.

No tak, dev decyduje czy idzie w rozdzielczość i robi grę w 4K, czy też woli zainwestować w lepszą grafikę w full HD. Tak samo jak w przypadku Pro. Tyle tylko, że MS chwali się, że ich konsola obsługuje "true 4K" co jest oczywistym pstryczkiem w Sony. Ostatecznie jednak, co było przewidywane także rok temu, XOX wcale nie gwarantuje natywnego 4K, zwłaszcza w przypadku dużych produkcji. Tym samym MS dostaje rykoszetem, co nie miało by znaczenia gdyby nie ich przechwałki. Sprytne rozwiązana na 4K wcale nie są złe i MS sam będzie musiał z nich korzystać. No chyba, że to będzie jednak konsola tylko do indyków ;P.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17954 dnia: Czerwca 24, 2017, 00:56:53 am »
No coś kiepsko z tą mocą Xbox One X ;)

A miało być 4k i 60FPS wszędzie ;)


https://www.ea.com/pl-pl/games/titanfall/titanfall-2/news/frontier-news-network-16-pl


Cytuj
Gra Titanfall 2 będzie dostępna na Xbox One X. To oznacza zwiększoną szczegółowość obrazu i wsparcie dla dynamicznego skalowania do rozdzielczości 4K.

Ale czy nie chodzi tu przypadkiem o dynamiczną rozdzielczość z downsamplingiem do 4K? W praktyce oznacza to dynamiczne rozdzielczości powyżej 4K.

Cytuj
When it comes to X1X it means there are times it'll render at higher than 4K and then downsample to whatever resolution the X1X is outputting to. Its is truly glorious on a 4K display. This quote will come back to haunt me, I'm sure, but there were times on Wargames last time I was testing where it was rendering at ~3200p (6K?) internally. The internal render resolution is dictated by the GPU load, so obviously there are no guarantees as to how often it renders at particular resolutions, but essentially we're using 100% GPU all the time.

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=241590459

« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2017, 00:59:36 am wysłana przez andryush »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17955 dnia: Czerwca 24, 2017, 12:31:08 pm »

Ale czy nie chodzi tu przypadkiem o dynamiczną rozdzielczość z downsamplingiem do 4K? W praktyce oznacza to dynamiczne rozdzielczości powyżej 4K.

Na pewno nie. Nie ma absolutnie żadnych szans biorąc pod uwagę że wersja na ps4 pro to zaledwie jakieś dynamiczne 1440p ze spadkami.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17956 dnia: Czerwca 24, 2017, 16:05:39 pm »
Przecież wprost jest napisane, że działa w ~3200p czyli chodzi o downsampling DO 4k.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2017, 16:07:44 pm wysłana przez Milford_Cubicle »
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17957 dnia: Czerwca 24, 2017, 17:45:22 pm »
3200p przy patrzeniu w niebo chyba :lol:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17958 dnia: Czerwca 24, 2017, 18:49:28 pm »
To jakieś straszne brednie z tym 3200p, przecież to ponad 2 razy więcej pikseli niż 4k i do tego 60 klatek :hahaha:.

49 klatek w 4k


« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2017, 18:53:18 pm wysłana przez Wulfen »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Kyo/Inne...)
« Odpowiedź #17959 dnia: Czerwca 25, 2017, 11:34:27 am »
Star Citizen is likely in financial trouble


Cytuj
CIG, the creators of Star Citizen, a game that has pulled in $150 million in crowdfunding, many times the original goal of $6 million, has applied for additional loan funding from a bank, in return offering up literally everything they own as collateral - the Star Citizen IP, all assets, all code, distribution rights and so on.
:lol: :lol: :lol: