Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1372702 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

tarniak

  • Administrator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-03-2011
  • Wiadomości: 6 408
  • Reputacja: 148
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18880 dnia: Luty 07, 2019, 07:00:36 am »
TO JUŻ WOLE JAK PISZESZ IMHO NIŻ UŻYWASZ :D JAKO KROPKI

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 177
  • Reputacja: 99
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18881 dnia: Luty 07, 2019, 08:20:39 am »
TO JUŻ WOLE JAK PISZESZ IMHO NIŻ UŻYWASZ :D JAKO KROPKI

Zmiana dla sylvana bo on nie wie co IMHO znaczy :P

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18882 dnia: Luty 13, 2019, 22:57:33 pm »


Nie jest dobrze, a do premiery niewiele czasu pozostało. Taka animacja w 2019r....  :-?

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 616
  • Reputacja: 149
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18883 dnia: Luty 15, 2019, 15:07:47 pm »
Porównanie dotychczasowej sprzedaży z 2018 i 2019 roku:

Cytuj
YTD 2018
PS4 - 1,287,349
NSW - 948,507
XBO - 346,019
3DS - 321,487
PSV - 38,586

YTD 2019
PS4 - 1,045,281 (-18.8%)
NSW - 1,128,781 (+19.0%)
XBO - 309,604 (-10.5%)
3DS - 212,065 (-34.0%)
PSV - 9,265 (-76.0%)
http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=239350

Vita już oficjalnie nie żyje od zeszłego roku a 3DS się jeszcze jakoś trzyma, ale to już jego ostatnie chwile. Widać też, że obecna generacja zaczyna hamować. Mimo to Ps4 nadal radzi sobie bardzo dobrze.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18884 dnia: Luty 16, 2019, 11:56:39 am »
Jeszcze dobre kilka lat przed nimi. Przedstawi nam się nowa generacja, a wielu i tak zakupi podstawowe wersje PS4/One. Szkoda Vity, bardzo. Sprawię jej dwie gry na łikend. Może AC: Liberation.

Wracając do cięższego kalibru, najnowsze Metro Exodus prezentuje się znakomicie. Na One X jest to kolejna gra hulająca w natywnym 4k.
Na Pro tradycyjnie 1440p. PS4 to 1080p, a Xbox One dynamiczne 1080p. To ostatnie nie jest głupie ponieważ paradoksalnie na najsłabszej konsoli Exodus animacja jest najbardziej stabilna.



Grę polecam, jestem w połowie i jest bardzo dobrze. Więcej niebawem w temacie.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18885 dnia: Marzec 02, 2019, 15:41:33 pm »


Nowy Dirt to kolejna gra, która biorąc pod uwagę konsole, najlepiej prezentuje się na One X, ponieważ umożliwia grę w 4k i 60 k/s.
Wersja na PS4 Pro to już tylko 1080p, zatem tyle samo co podstawowe PS4 i tylko nieco lepiej niż One S.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2019, 15:49:10 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 183
  • Reputacja: 52
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18886 dnia: Marzec 07, 2019, 23:31:07 pm »


Analiza pełnej gry. XOX, PS4/Pro płynnie, róznice w rozdziałkach, bazowy One ciągle gubi klatki. Czyli chyba bez zmian w stosunku do dema.
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2019, 23:32:45 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 3 979
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18887 dnia: Marzec 09, 2019, 18:09:25 pm »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18888 dnia: Marzec 11, 2019, 10:18:58 am »
Pozostaje mieć nadzieję, że podobnie jak w przypadku Anthem animacja będzie lepsza na premierę, ewentualnie liczyć, że One X udźwignie 60 k/s.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18889 dnia: Marzec 12, 2019, 20:12:14 pm »


Najczęściej kupowane eksy gry w lutym na PS4.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18890 dnia: Marzec 14, 2019, 12:38:09 pm »


Specjaliści z Digital Foundry wzięli pod lupę najnowsze DoA. Natywne 4k dostępne tylko na PCMR i Xbox One X. Na pozostałych konsolach znacznie skromniej. Ekipa poleca jednak grać w trybie wydajności, gdzie jakość obrazu zostaje obniżona w celu uzyskania jak najlepszej animacji.
W tym przypadku betonowe 60 k/s uzyskuje tylko One X (wersja na mocną blachę to na dzień dobry kombo 4k + 60 klatek).
Pro okazjonalnie coś tam zgubi. Niestety podstawowe modele konsol nawet w opcji płynniejsza rozrywka maja problem z animacją.  :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 515
  • Reputacja: 112
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18891 dnia: Marzec 17, 2019, 19:17:03 pm »
Perełka, jedyna w swoim rodzaju <3



Niesamowity tech jak na 2009 rok. Gra ma na karku 10 lat, a nadal wygląda spektakularnie! Fizyka i światło w wielu wypadkach wychodzi nawet poza ramki obecnej generacji...Szacun na zawsze dla Deva i sprzetu na którym to śmiga
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2019, 19:19:42 pm wysłana przez andryush »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18892 dnia: Marzec 17, 2019, 19:31:17 pm »
Genialna gra. Cudownie się grało, spektakularnie się prezentowała. Pozdrawiam Plisskena, forumowego rzeźnika w Kz II.

Wracając do wojenek, Druga Dywizja najlepiej prezentuje się na One X - kombo natywne 4k + 30 k/s.



Oczywiście blachy nie liczymy, to inna liga.


Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 183
  • Reputacja: 52
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18893 dnia: Marzec 21, 2019, 16:41:14 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18894 dnia: Marzec 21, 2019, 17:19:05 pm »


Słabo poszło. fHD raptem i okolice 40 k/s.  :-?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 183
  • Reputacja: 52
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18895 dnia: Marzec 21, 2019, 17:30:57 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18896 dnia: Marzec 21, 2019, 17:35:49 pm »
Tyle dobrze. Na reddicie były informacje o kombo fHD + okolice 44 k/s. Filmiku DF całego nie obejrzałem jeszcze - jak zobaczyłem info o DkS przewinąłem do działu fps i mnie informacja minęła.  ^^"

W każdym razie jakby nie było, mogli nieco przyciąć by 60 k/s ogarnąć. To ważne w większości gier, a szczególnie tego typu.
Najwyżej przeproszę się z PCMR.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 322
  • Reputacja: 101
System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18897 dnia: Marzec 21, 2019, 19:52:50 pm »
Freesync na xboxie może pomoże.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 066
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18898 dnia: Marzec 22, 2019, 14:52:08 pm »
W każdym razie jakby nie było, mogli nieco przyciąć by 60 k/s ogarnąć. To ważne w większości gier, a szczególnie tego typu.
Nie nie i jeszcze raz nie. je**c klateczki, szkoda tylko, ze sa plywajace a nie ma locka na 30.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18899 dnia: Marzec 22, 2019, 18:44:01 pm »
W każdym razie jakby nie było, mogli nieco przyciąć by 60 k/s ogarnąć. To ważne w większości gier, a szczególnie tego typu.
Nie nie i jeszcze raz nie. je**c klateczki, szkoda tylko, ze sa plywajace a nie ma locka na 30.

Zablokowane są na PS4/Xbox One zwykłych.

A tak na poważnie, to jak już kto tam woli. Ja pomimo posiadania 4k tv. wybrałem tryb wydajności w NioH (tez nie było to stałe 60 k/s). Ponad sto godzin z grą spędziłem i raptem kilka razy sprawdziłem, jak to tam się gra w zablokowanych trzydziestu i to był dramat.  :evil:

W God of War sobie przełączałem, bo jednak prześliczna gra i w szachownicy robi robotę, ale podczas walki stawiałem na wydajność, a tam też raczek okolice 44 k/s (pływających) niż betonowa wartość.

W konsolowym Sekiro niestety brakuje tych kilkunastu, ale i tak >>>> zablokowane trzydzieści.

Pamiętam jak na PS4 grałem w DkS III - niestabilne trzydzieści. Idzie się przyzwyczaić. Ale jak kupiłem Pro i dodali turbo (też pływało 0d 40 - 60 klatek) grało się znacznie lepiej. Znacznie.

Myślę, że nieco szlifów zabrakło. Sekiro Shadows Die Twice to najlepiej prezentująca się gra From Software, ale znowu nie jest niczym, czym One X, a nawet Pro nie poradziłoby sobie z większą ilością klatek - skoro DMC V może na słabszych sprzętach, to i tu by się dało.

Z drugiej strony tv coraz większe, technologia idzie do przodu i grać w 2019r  fHD....  :-?


Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 215
  • Reputacja: 193
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #18900 dnia: Wczoraj o 17:02:18 »


Skoro na zaledwie GTX 1060 w 1440p udało się grze trzymać w miarę stabilne 60 k/s, to szkoda, że na Pro/One X pokusili się o wyższą rozdzielczość kosztem klatek.  :-? W każdym razie Sekiro na topowych kartach oferuje kombo 4k + 60 k/s i już pojawiły się mody:

« Ostatnia zmiana: Wczoraj o 17:07:43 wysłana przez Sylvan Wielki »