Autor Wątek: Forza Motorsport 5  (Przeczytany 50143 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #240 dnia: Października 27, 2013, 11:41:33 am »
http://arstechnica.com/gaming/2013/10/how-forza-5-and-the-xbox-one-use-the-cloud-to-drive-machine-learning-ai/

Cytuj
How Forza 5 and the Xbox One use the cloud to drive machine-learning AI

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #241 dnia: Października 27, 2013, 11:48:28 am »


Bardzo łatwo się prowadzi w tej Forzie. Ostatnio oglądałem filmik o tym Ferrari i to ponoć ciężka, toporna krowa jest :P

No i na filmiku widzę Porsche, szkoda, że w nowym GT6 nawet nowych RUFów nie zapowiedzieli :(

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #242 dnia: Października 27, 2013, 12:21:04 pm »
Bardzo łatwo się prowadzi w tej Forzie. Ostatnio oglądałem filmik o tym Ferrari i to ponoć ciężka, toporna krowa jest


Pewnie to zalezy na jakich ustawieniach i z jakimi asystami jezdzisz

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #243 dnia: Października 27, 2013, 12:30:10 pm »
Szkoda, że nie zależało im na pokazaniu realistycznego modelu jazdy w tym materiale.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #244 dnia: Października 31, 2013, 17:23:58 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #245 dnia: Listopada 01, 2013, 18:13:32 pm »
Samochody i informacje o DLC do Forza Motorsport 5
Cytuj
W ramach DLC pojawi się na przestrzeni miesięcy co najmniej 60 fur, sprzedawanych w sześciu paczkach po dziesięć sztuk. Oczywiście nie zabraknie przepustki sezonowej „Car Pass”, pozwalającej zaoszczędzić kilka złotych, ale cennika na razie nie ujawniono.
http://www.onlinecenter.pl/12163/Aktualnosci/Samochody-i-informacje-o-DLC-do-Forza-Motorsport-5.html

Marins

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #246 dnia: Listopada 05, 2013, 18:35:41 pm »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #247 dnia: Listopada 05, 2013, 19:01:59 pm »
O ile T10 zwyklo robic niespecjalne trailery, tam tym razem wyszlo im naprawde zajebiscie.
Bardzo chetnie bym pogral...szkoda ze M$ zjebal sprawe z next genem :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #248 dnia: Listopada 05, 2013, 20:43:56 pm »
 :lol: heh, toż to gra z poprzedniej generacji już bardziej robi niż to coś...



Nie wspomnę już o scenkach tego typu:

« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2013, 20:47:02 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #249 dnia: Listopada 05, 2013, 20:47:02 pm »
Mnie tam trailer GT6 sie nie podoba.
Te z GT5 robily IMO duzo wieksze wrazenie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #250 dnia: Listopada 06, 2013, 20:48:12 pm »
14 torow....parodia.
Co to ma byc ....demo? :-?

Marins

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #251 dnia: Listopada 06, 2013, 21:46:28 pm »
Moc chmury.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #252 dnia: Listopada 06, 2013, 22:02:17 pm »
Trailery GT6 wyglądają tak samo jak te z Forzy5. Photo mode robi swoje...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #253 dnia: Listopada 07, 2013, 07:23:07 am »
14 torow....parodia.
Co to ma byc ....demo? :-?

A samochodów ile?

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #254 dnia: Listopada 07, 2013, 09:17:05 am »
200+
Fur moglo by byc dla mnie mniej 100..i tak wiecej nie "objezdze".
Ale na litosc boska...14 torow...przecie po kilku dniach to stanie sie ku*erwsko powtarzalne.
Powinno byc przynajmniej 2 razy tyle.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #255 dnia: Listopada 07, 2013, 10:35:26 am »
200+
Fur moglo by byc dla mnie mniej 100..i tak wiecej nie "objezdze".
Ale na litosc boska...14 torow...przecie po kilku dniach to stanie sie ku*erwsko powtarzalne.
Powinno byc przynajmniej 2 razy tyle.

Dzięki mocy chmury wszystko będzie inne.


Coś mi się wydaje, że w PS+ demku Drive Club byłoby więcej torów niż w Forzy 5 :lol:

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #256 dnia: Listopada 07, 2013, 20:24:26 pm »
200+
Fur moglo by byc dla mnie mniej 100..i tak wiecej nie "objezdze".
Ale na litosc boska...14 torow...przecie po kilku dniach to stanie sie ku*erwsko powtarzalne.
Powinno byc przynajmniej 2 razy tyle.

Dokładnie i to jeszcze te same tory co w Forza 4,teraz po prostu wiadomo że gra była robiona na szybko byle zdążyć na premierę
XboxOne.Szkoda bo podejrzewam że ta część będzie najgorszą ze wszystkich tej co by nie mówić udanej serii wyścigowej........żal. :( :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #257 dnia: Listopada 07, 2013, 21:02:48 pm »
Na szybko? Nie wydaje mi się, bo gra powstawała w normalnym, dwuletnim cyklu wydawniczym. Raczej m$ leci w ch*ja, obcinając zawartość i próbując kolejny raz sprzedać to samo w trzech ratach.

lupinator

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #258 dnia: Listopada 08, 2013, 17:49:36 pm »



szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #259 dnia: Listopada 08, 2013, 18:00:46 pm »
Ładne, ale kopara nie opada.
Fryty tyty dotknij pyty

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #260 dnia: Listopada 08, 2013, 21:12:57 pm »
IMO to nie robi w ogóle żadnego wrażenia. Na filmiku z YT wygląda to identycznie jak Forza 4 (nie licząc liczniejszej widowni).

Może to robi wrażenie w 60 klatkach na dużym TV w 1080p. Na filmikach z sieci czy na screenach gra wygląda niemal identycznie jak Forza 4.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #261 dnia: Listopada 08, 2013, 21:45:31 pm »


Czekam na ten moment, kiedy ktoś się weźmie za liczenie pikseli i wyjdzie na jaw, że gra wcale nie wyciąga 1080p  :)

el becetol

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #262 dnia: Listopada 08, 2013, 22:16:27 pm »
Albo wyciąga to jak Gran Turismo - 1280x1080 - a na pudełku 1080p

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #263 dnia: Listopada 08, 2013, 22:51:59 pm »



słabo to wygląda, nic dziwnego ze udało im się osiągnąć 1080p.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #264 dnia: Listopada 08, 2013, 22:59:15 pm »
Szczerze mówiąc wolę takie coś w 1080p niż cokolwiek w niższej rozdzielczości. Z drugiej strony patrząc na taki paździerz jak Dead Rising 3 w 720p i szarpanych 30 fpsach, w 1080p60 w Forzy zwyczajnie nie wierzę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #265 dnia: Listopada 09, 2013, 21:52:12 pm »


:shifty:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #266 dnia: Listopada 09, 2013, 22:01:16 pm »
I z beyond3d:

Cytuj
That image isn't 1080p native. Looks to be upscaled of the order of 50% vertically at a cursory glance. Interestingly, the map is native, suggesting the game is rendering sub-1080p in the game and overlaying native resolution UI elements.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #267 dnia: Listopada 10, 2013, 00:02:11 am »


:shifty:


Jakie piękne. Świetny ex, wyciska ostatnie soki z iXszrota.

I z beyond3d:

Cytuj
That image isn't 1080p native. Looks to be upscaled of the order of 50% vertically at a cursory glance. Interestingly, the map is native, suggesting the game is rendering sub-1080p in the game and overlaying native resolution UI elements.

Czekałem na taki news <3 Niestety M$ będzie pewnie bullszity wciskał, że to 1080p jest, nawet jeśli okaże się to kłamstwem. Po ostatnich newsach na temat gier na Xbox720p i ich rozdzielczość jestem w 99% przekonany, że natywne 1080p w FM5 to ściema.

lupinator

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #268 dnia: Listopada 10, 2013, 00:43:59 am »
Czy jest jakaś gra na Xbona, która nie była pisana z początku na 360?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #269 dnia: Listopada 10, 2013, 00:52:46 am »
Szczerze wątpię. Wracając jeszcze do tego screena, to pozostaje cień szansy, że niska rozdzielczość pionowa jest efektem nagrywania materiału z przeplotem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #270 dnia: Listopada 10, 2013, 01:24:02 am »
pozostaje cień szansy, że niska rozdzielczość pionowa jest efektem nagrywania materiału z przeplotem.

To chyba trzeba by być głąbem, by publikować gorsy materiał jak się dysponuje lepszym. Pewnie to i tak magia upscalera i jeśli Forza jednak w 720p będzie chodzić, to powiedzą, że upscalowane 720p do 1080p jest lepsze od natywnego.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #271 dnia: Listopada 10, 2013, 22:43:28 pm »
Brawo MS, ich nowa konsola to szrot już na starcie...

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #272 dnia: Listopada 14, 2013, 07:46:18 am »
Tłumaczenie newsa, który wrzucił tutaj Londek:

http://www.gram.pl/news/2013/11/13/sztuczna-inteligencja-w-forza-motorsport-5-bedzie-uczyc-sie-od-graczy.shtml

Cytuj
Forza Motorsport jest niesamowitą grą wyścigową, która jak dotąd znalazła sobie miliony fanów. Żadna produkcja nie jest pozbawiona wad lub słabych punktów, w przypadku Forzy zawsze narzekano na Sztuczną Inteligencję, która trzymała się co okrążenie identycznej linii przejazdu i rzadko pozwalała sobie na jakiekolwiek ryzykowne, odbiegające od normy zachowania.

Wraz z Forza Motorsport 5 problem ten spada w przepaść. Twórcy stworzyli system Drivatar - sztuczną inteligencję, która uczy się zachowań od graczy. System ten będzie przechowywany w chmurze, jego zadaniem będzie obserwacja toru jazdy graczy oraz ich zachowań na torze, a następnie próba uczenia się od nich prowadzenia samochodu. Żeby nie było zbyt trudno - przeciwnicy zostaną podzieleni na siedem poziomów trudności, które odzwierciedlać będzie zarówno słabszych jak i lepszych graczy. Co ważne, a obiecuje to sam Dan Greenwalt, Drivatar nie będzie uczył się od trolli czy oszustów. Oto, co ma on do powiedzenia na temat poszczególnych poziomów.

- Rzeczą bardzo interesującą jest to, że lepsi nie tyle jeżdżą szybciej, co zupełnie inaczej. Szybki kierowca stara się jechać czysto, ścinać mocniej zakręty, o wiele lepiej potrafi sobie radzić z autem, jeździ bardziej gładko. Kiedy więc zmienisz poziom trudności wyścigi zmieniają się całkowicie, a wszystko to pochodzi od prawdziwych ludzi - nie zostało zaprogramowane przez nas - tłumaczy Greenwalt. Jak jednak zauważa, SI nie będzie kopiować nieeleganckich zachowań.

- Ludzie tną zakręty i Drivatar także się nauczy gdzie i jak dokonać tego właściwie. Ale nie pozwolimy mu wjeżdżać prosto w ciebie. Z reguły jednak dzieje się coś takiego, wiele osób to robi - wpychają się przed SI, a następnie ostro hamują (np. przed zakrętem - dop. red.) i dostają uderzenie. I lamentują "konsolowy przeciwnik mnie uderzył!". My im na to odpowiadamy, że przecież SI korzysta z właściwego dla ludzi czasu reakcji i prowadzi z zachowaniem zasad fizyki, naturalnie więc, że w nich uderzyło. Nie miało innej opcji, kiedy zajechałeś mu drogę i gwałtownie zahamowałeś - tłumaczy Dan.

Wygląda na to, że Drivatar może być bardzo fajnym systemem, który sprawi, że w końcu SI będzie jeździć jak trzeba. Jest to także jedno z ciekawszych zachowań promowanej przez Microsoft wirtualnej chmury obliczeniowej dostępnej dla twórców. O tym, jak w praktyce będzie wyglądać ściganie się z SI trenowanym przez samych graczy dowiemy się już niedługo.

Cholernie jestem ciekaw, jak to będzie działać w praktyce, bo sam pomysł jest fantastyczny.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #273 dnia: Listopada 17, 2013, 00:41:14 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #274 dnia: Listopada 17, 2013, 01:05:28 am »
Było, i wygląda słabo w uj...

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #275 dnia: Listopada 19, 2013, 09:34:18 am »

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 19, 2013, 19:47:38 pm »
Pomijając spartaczoną kolorystyke, efekty które widzieliśmy na PS3(F1 CE), taki se widok z kokpitu, to po prostu FM.

Na mnie current gen robi większe wrażenie:


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #277 dnia: Listopada 20, 2013, 10:46:46 am »
http://uk.ign.com/articles/2013/11/19/forza-motorsport-5-raw-gameplay-videos
Może jestem fanboyem, moze nie znam się, może mam problemy z oczami, ale IMO ta gra wygląda beznadziejnie jak na next geny. Graficznie praktycznie to forza 4.

Jak dla mnie oświetlenie, styl grafiki i ogólne wrażenie GT5,6 >> Forza 5

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #278 dnia: Listopada 20, 2013, 10:50:44 am »
W sumie sam sobie odpowiedziałeś:

(...)jestem fanboyem,(...) nie znam się, (...) mam problemy z oczami(...)

 :P
(L)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 081
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 20, 2013, 10:59:46 am »
Na ekranie to musi robić, przecież to nowa konsola :wtf:.