Autor Wątek: Rime  (Przeczytany 13875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Rime
« dnia: Sierpień 20, 2013, 23:16:23 pm »
Journey 2 aka ICO cell shading HD Zelda WW style.












POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 931
  • Reputacja: 139
Odp: Rime
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2013, 00:35:57 am »
Wypas 8)

Zabawne, że ze wszystkich gier na Ps4 najbardziej obecnie jarają mnie The Witness i właśnie Rime :) (choć w sumie The Witness jest tylko czasowym exem z tego co się orientuję)
Nintendo Network ID: Pok_pl

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 356
  • Reputacja: 111
Odp: Rime
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2013, 02:50:43 am »
Ten obrazek, plaża, skały, dla mnie to wygląda jak kontynuacja ICO :D Nawet kolorystyka podobna

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2013, 08:59:13 am »
Postać głównego bohatera ma nawet tę samą paletę barw na sobie, co hero z ICO ;] Jeżeli chodzi o gameplay i rzekomą eksplorację świata, to jestem na tak.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 528
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 21, 2013, 10:09:15 am »
Wypas 8)

Gierka ląduje na liście zakupowej.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 746
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rime
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 21, 2013, 11:04:02 am »
Jak czytam tytul to ciagle czytam "Rim me" :mad:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 694
  • Reputacja: 11
Odp: Rime
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2013, 12:59:41 pm »
Właśnie ostatnio robiłem pierwszy raz ICO i SoC, więcej takich gier powinno być <3 Żałuje że w tamtych czasach grałem na blasze

iko

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:11:07 pm »
SONY ni z gruchy ni z pietruchy wyda 'WIND WAKER'a', który będzie typowo nastawiony na eksploracje. Jak onii to robią  :lol:
Niech w końcu ujawnią datę premiery The Last GUARDIAN, a wtedy pujde na kolanach po konsole.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 480
  • Reputacja: 173
  • Stać! Policja!
Odp: Rime
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:25:26 pm »
Zahacz po drodze o księgarnie.

iko

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:27:39 pm »
czemu :D

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 203
  • Reputacja: 73
Odp: Rime
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:28:38 pm »
Pujde na przykład.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

iko

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 21, 2013, 17:31:58 pm »
oj tam  :oops:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 801
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 18, 2013, 02:00:49 am »
Jakimś cudem w temacie nie ma trailera...

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/EQtyKF0zCtA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 668
  • Reputacja: 192
Odp: Rime
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 18, 2013, 02:33:10 am »
Gdyby tylko taka grafikę miały gry od Nintendo wiiu dawno byłoby w moim domu.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 931
  • Reputacja: 139
Odp: Rime
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 20, 2014, 20:43:39 pm »
Microsoft mógł mieć wyłączność na Rime, ale spasował
Cytuj
Skorzystało na tym Sony i gra budząca skojarzenia z Ico czy Wind Wakerem (a trudno o lepsze skojarzenia) trafi tylko na PlayStation 4. Phil Spencer już żałuje tej decyzji.

Studio Tequila Works zgłosiło się z pomysłem na nią - wówczas pod tytułem Echoes of Siren - do Microsoftu. W skrócie mówili o niej, jak o miksie Gauntlet z Minecraftem oraz Jazonem i Argonautami. Układ miał być prosty: gra trafi na sprzęty Microsoftu, jeśli ten wesprze produkcję kwotą trzech milionów dolarów. Producent Xboksa na propozycję nie przystał, a twórcy musieli szukać innych sponsorów. Na szczęście historia kończy się happy endem (przynajmniej do tej pory), jej dalszy ciąg znamy - Rime znalazło azyl u Sony.
http://www.gram.pl/news/2014/02/20/microsoft-mogl-miec-wylacznosc-na-rime-ale-spasowal.shtml
Nintendo Network ID: Pok_pl

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Rime
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 20, 2014, 22:19:25 pm »
Dopiero teraz zobaczyłem trailer  :lol:
Wali Iko na kilometr..ale to dobrze :D

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
    • GTW
Odp: Rime
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 01, 2014, 18:15:04 pm »
Ciekawostka. Glowny artysta pierwszej Castlevanii Lords Of Shadow olal Mercury i przeszedl do Tequilla Works by pracowac nad Rime.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 29, 2014, 21:34:27 pm »
http://www.pushsquare.com/news/2014/04/ps4_exclusive_rime_aims_to_evoke_deep_player_emotions

Cytuj
With no sign of Team ICO’s hotly anticipated The Last Guardian on the horizon, the responsibility may fall with Spanish studio Tequila Works’ gorgeous RIME to provide us with the PlayStation 4 tearjerker that we deserve. And as part of a semi-promotional Develop article, the indie outfit has confirmed that it’s hoping to convey “deep emotions” throughout the exclusive adventure.

“Rime is a very personal project, and we wish to create deep emotions through the visual and physical experiences of gameplay rather than cutscenes,” said creative director Raúl Rubio. “It has to evoke wonder, as if looking through the eyes of a child.” The visionary continued that Unreal Engine 4 – which is powering the game – has allowed the team to realise its goals.

He explained: “For us, visuals are not only to see, but also to feel emotionally. Unreal Engine 4 allows us to translate influences from Joaquín Sorolla, Salvador Dalí, Giorgio de Chirico, and even Studio Ghibli into something that expresses our artistic vision in a way that can be experienced by the player.”

Czekam mocno.

Przy okazji nowy screen:

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2014, 21:36:08 pm wysłana przez Ryo »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 746
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rime
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 29, 2014, 21:49:53 pm »
Jak czytam tytul to ciagle czytam "Rim me" :mad:
EVERY DAMN TIME! :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 19, 2014, 23:51:23 pm »
PIĘKNE ARTY:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:puppy-eyes:


Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 134
  • Reputacja: 98
Odp: Rime
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 20, 2014, 00:10:07 am »
Kojarzy mi się z Journey.... CHCE TO BARDZO :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 20, 2014, 00:16:52 am »
Journey + ICO + José Luis Vaello Bertol = ORGAZM i pretendent do GOTY 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 27, 2014, 22:32:41 pm »
http://www.onlysp.com/e3-right-place-ps4-exclusive-rime-says-tequila-works/
Cytuj
A notable PS4 exclusive was all but missing from E3 this year.

Rime, which was revealed last year, has seen little to no updates since its inception. Not seeing the game at E3 continued to raise eyebrows on the project and what was going on with it. Thankfully Tequila Works has taken to Twitter to answer your questions on why the game was not shown at Sony’s E3 presser, nor E3 all together.

According to Tequila Works, E3 was just “not the right place” to show off their project. As to why that is, the developer didn’t exactly divulge details, but for a project as mysterious as Rime, I suppose it only makes sense.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 12, 2014, 22:46:22 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/GGhNL4uB8uI?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Deszcz w nocy to obłęd.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:02:59 pm »
 :o Mega!
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 931
  • Reputacja: 139
Odp: Rime
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:11:10 pm »
Zapowiada się świetna przygoda :)
Nintendo Network ID: Pok_pl

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 134
  • Reputacja: 98
Odp: Rime
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:12:21 pm »
Wow...

Must have O_O

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 801
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:14:03 pm »
Oby tylko wydali w pudełku, bo cyfraków z zasady nie kupuję  :/

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 931
  • Reputacja: 139
Odp: Rime
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:25:44 pm »
Najwyższa pora zatem pójść naprzód i zmienić nawyki :angel:
Nintendo Network ID: Pok_pl

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 134
  • Reputacja: 98
Odp: Rime
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:44:40 pm »
Ja do cyfrówek się przyzwyczaiłem dzięki PC. Teraz jak kupuje grę na kompa to stawiam tylko na cyfrówki. Sranie się z płytkami by odpalić grę to totalny syf zwłaszcza jak laptopa biorę czasem w podróż. (do tego lapek mega hałasuje z płytkami)

Na konsolach jednak dalej preferuje płytki, aczkolwiek są pewne wyjątki, w których mi wersja cyfrowa nie przeszkadza ;) (Wipeout HD/Fury, Flowe, Journey i pewnie DriveClub w niedalekiej przyszłości ;) )

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 480
  • Reputacja: 173
  • Stać! Policja!
Odp: Rime
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 12, 2014, 23:46:25 pm »
Ja do cyfrówek się przyzwyczaiłem dzięki PC. Teraz jak kupuje grę na kompa to stawiam tylko na cyfrówki. Sranie się z płytkami by odpalić grę to totalny syf zwłaszcza jak laptopa biorę czasem w podróż. (do tego lapek mega hałasuje z płytkami)

Na konsolach jednak dalej preferuje płytki, aczkolwiek są pewne wyjątki, w których mi wersja cyfrowa nie przeszkadza ;) (Wipeout HD/Fury, Flowe, Journey i pewnie DriveClub w niedalekiej przyszłości ;) )

Przecież teraz nie kupisz gry na PC w pudełku, która nie podpina się pod steam/origin/uplay :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 801
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 13, 2014, 02:21:24 am »
Zobaczymy, co zrobicie, jak wam Gaben serwery zamknie. Ja chcę mieć pudełko i móc je sobie postawić na półce. Cyfraki mogę co najwyżej z plusa ogrywać.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 13, 2014, 10:59:00 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 23, 2014, 15:53:10 pm »


CZEKAM MOCNO NA TĘ GRĘ.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 134
  • Reputacja: 98
Odp: Rime
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 23, 2014, 16:04:52 pm »
GOTY...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 23, 2014, 18:30:44 pm »
GOTY...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Będzie ciężko, bo w 2015 mega konkurencja (MGS V, liczę na FFXV i po cichu na Mirror's Edge), ale i tak gierka będzie na bardzo wysokiej pozycji.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 801
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 23, 2014, 18:37:10 pm »
GOTY to by może i było, gdyby gra została podciągnięta do rangi retail AAA na kilkanaście godzin, bo póki co zapowiada się 2-3-godzinna popierdółka z PSN.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 23, 2014, 21:25:33 pm »
GOTY nie musi być na kilkanaście godzin i mieć fpytę grafę AAA.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 801
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 23, 2014, 21:44:41 pm »
Ja o grafie nic nie pisałem (ta zresztą jest świetna), a obetnij sobie Zeldę do trzech godzin łażenia po lokacjach i zobaczymy co zostanie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 383
  • Reputacja: 516
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 23, 2014, 21:54:03 pm »
Mówiąc o AAA odniosłem to również do grafy (bo też u Ciebie słsba grafa = ch**owa gra). Wiadomo, że GOTY to kwestia gustu. Dla mnie ten typ gier co Rime jest magiczny i stawiam ją zaraz obok Journey. W tym roku na razie GOTY to dla mnie Transistor. A Rime od zawsze uwielbiam za combo Journey + ICO + José Luis Vaello. Tyle mi wystarczy.

obetnij sobie Zeldę do trzech godzin łażenia po lokacjach i zobaczymy co zostanie
Widzisz, zależy jaki będzie cel tego łażenia. Dla mnie w grze nie potrzeba walki czy 20h grania, by dopiero wydać werdykt, że nadaje się na GOTY.