Autor Wątek: Uncharted 4: A Thief's End  (Przeczytany 213078 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2120 dnia: Marca 08, 2017, 21:07:55 pm »
Skończyłem. Bardzo satysfakcjonujące zakończenie serii, a przynajmniej jej głównej osi.
Nadal jest to mocno oskryptowany spektakl, ale jakże przyjemnie bierze się w tym udział! I jaka ta gra jest piękna, rany boskie. :o Przy Ratchecie miałem niezły pokaz możliwości PS4, Last Guardian traktowałem w tym aspekcie nieco ulgowo (choć i tak było pięknie), ale strona wizualna w U4 dała mi wspaniały pokaz możliwości czwartego PS. Gra budzi podziw już we wcześniejszych etapach, ale to rozdziały na wyspie budzą prawdziwy zachwyt, zarówno pod względem strony wizualnej jak i samej rozgrywki, czy uczucia jakie budzi przemierzanie tej dżungli i opuszczonych miast. Na wielkie pochwały zasługują projekty poziomów - liniowych, a jednak sprawiających wrażenie naturalnych, niezbadanych miejsc. Nawet głupie dołożenie alternatywnych ścieżek wspinaczkowych na tę samą ścianę stwarza wrażenie, jakbyśmy mieli do czynienia z prawdziwszym światem, niż w poprzednich częściach, gdzie zawsze istniała tylko jedna, konkretna droga dotarcia do celu. Otwarcie poziomów i nadanie im wielopoziomowości pozwoliło również stworzyć areny, na których walki sprawiają jeszcze większą radochę niż poprzednio, pozwalając graczom na zabawę wedle własnych upodobań. Nieraz udawało mi się po kryjomu załatwiać potyczki, ale gdy zostawałem zauważony przez wroga, to nie karciłem się za to, ale chętnie przystępowałem do otwartej walki, która dzięki płynności poruszania się po tych zróżnicowanych poziomach nabierała dodatkowych rumieńców.
Po pierwszej godzinie byłem chłodno nastawiony, gdyż miałem wrażenie jakby filmowe ambicje jednego z reżyserów wzięły górę nad chęcią stworzenia gry z krwi i kości, ale później, zwłaszcza na wyspach, poczułem TEN zachwyt, podbudowany przez zaangażowanie wobec postaci, stronę artystyczną (i nawet nie chodzi o samą grafikę, ale o niesamowite projekty poziomów), i ogólne poczucie wielkiej przygody, idealnie dopiętej przez druckmannowy epilog.

Mam nadzieję, że po The Lost Legacy (które pewnie kupię) dadzą serii spokój. Dawać mi tu The Last of Us II!
PSN ID: WojtqGO

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2121 dnia: Marca 08, 2017, 21:33:23 pm »
Oo, też właśnie niedawno zacząłem grać. Jestem we Włoszech i mam podobne odczucia - mocno pojechali w filmowość. Ale o dziwo na razie nie jestem jakoś wielce zachwycony grafiką. Parę leveli z roślinnością robi wrażenie, a reszta to tak już trochę mniej. Ogólnie styl graficzny miejscami mocno mi TLOU przypomina, w szczególności wnętrza. No ale skoro Wojtq piszesz, że dalej jest masakracja, to chętnie się przekonam.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2122 dnia: Marca 09, 2017, 08:52:17 am »
W dodatku będzie jeszcze większy level od Madagaskaru:
http://www.playstationlifestyle.net/2017/03/08/uncharted-the-lost-legacy-to-have-the-franchises-largest-level-in-the-series/

Cytuj
In the latest issue of Game Informer magazine, Naughty Dog Designer James Cooper revealed that the studio has made the biggest single level in any Uncharted game in The Lost Legacy’s Western Ghats mountain range — yes, even bigger than that of Uncharted 4’s “Madagascar” level in terms of size.
James Cooper: This is the single largest level we’ve ever done in Uncharted. Geographically, it’s much bigger than Madagascar, which was previously our largest level.

Cytuj
You might be thinking, “what good would all that area be if you’re shepherded in to just one route?!” Well, that won’t be the case in The Lost Legacy. According to Game Director Kurt Margenau, players won’t be forced to take one linear path.
Kurt Margenau: We have this really great location with the rural Western Ghats that allows us to get a true sense of exploration, unlike anything we’ve done before where the level design isn’t directing you exactly where to go.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2123 dnia: Marca 09, 2017, 18:23:15 pm »
No ale skoro Wojtq piszesz, że dalej jest masakracja, to chętnie się przekonam.
Później jest tylko lepiej, także graj i zobaczysz. ;) Aż do wysp gra wydaje się trochę rozkojarzona, ale później wkracza na dobre tory, idealne dla tej serii.

W dodatku będzie jeszcze większy level od Madagaskaru:
Nie jaram się. Po co to komu? Czy gracze naprawdę tak bardzo uwielbiają piaskownice, że teraz większość gier musi posiadać jakieś wielkie tereny? Nawet slashery jak NIER dostają otwarte lokacje, gdzie zalatuje nudą.
PSN ID: WojtqGO

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2124 dnia: Marca 09, 2017, 19:03:38 pm »
Dobrze zrobiony open world nie zalatuje nudą. Wiesiek ma wielki swiat - zero nudy. Madagaskar jest spory - zero nudy. GTA - zero nudy.

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2125 dnia: Marca 09, 2017, 21:06:40 pm »
W dodatku będzie jeszcze większy level od Madagaskaru:
Nie jaram się. Po co to komu? Czy gracze naprawdę tak bardzo uwielbiają piaskownice, że teraz większość gier musi posiadać jakieś wielkie tereny? Nawet slashery jak NIER dostają otwarte lokacje, gdzie zalatuje nudą.

Jak zobaczysz co fanboje zeldy piszą o wielkich pustych i nudnych lokacjach, to się nagle okazuje że pusty świat to największa zaleta i 10/10 - polecam temat nowej zeldy akurat został tam dodany fanbojski filmik wychwalający to za co każda inna gra by dostała zjeby.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2126 dnia: Marca 10, 2017, 01:44:27 am »
W sumie ten Madagaskar to ma namiastkę tej pustki z Zeldy, pewnie temu U4 to 10/10 :lol:

A poza tym, to jestem właśnie po ucieczce ze Szkocji. Graficznie nadal nie przeżyłem opadu szczeny. Ale bardzo mi się podoba tempo gry. Zaczynam się wkręcać, czuć pewien specyficzny dreszczyk emocji i wrażenie takiego książkowego budowania napięcia. Druckman to jednak zna się na swoim fachu!

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2127 dnia: Marca 10, 2017, 04:44:16 am »
Szkocja, poza ładnym początkiem to akurat jedna z najbrzydszych lokacji w grze, tak niewiele ponad poziom remastera u2. Największy rozpier**l graficzny jest w 14 chapterze, normalnie poziom ps5.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2128 dnia: Marca 10, 2017, 07:12:45 am »
Zgadzam sie. Poszukiwanie dokumentow w domu tez robi. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2129 dnia: Marca 10, 2017, 07:36:44 am »
W sumie ten Madagaskar to ma namiastkę tej pustki z Zeldy, pewnie temu U4 to 10/10

Pojedź może z Mateone na madagaskar i potem się wypowiadaj.












Pustka :lol: Ludzie z ND to aż za bardzo nawalili szczegółów w stosunku do prawdziwego Madagaskaru.


Tutaj pustka według Andrjuszki w Uncharted 3:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2017, 07:44:05 am wysłana przez Master_666 »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2130 dnia: Marca 10, 2017, 09:08:59 am »
No wykapana Zelda! Master, a nie wpadłeś na to, że te pustki w Zeldzie to też może są wzorowane na jakichś stepach Tajgi, czy coś? I w ogóle eot! Wypad do SW ze swoją sraczką, a nie biegacie teraz po całym forum.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2017, 09:42:31 am wysłana przez andryush »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2131 dnia: Marca 10, 2017, 09:19:58 am »
Szkocja, poza ładnym początkiem to akurat jedna z najbrzydszych lokacji w grze

Gdzieś czytałem, że o tej porze roku tak tam po prostu wygląda. Po prostu perfekcjoniści z ND odwzorowali rzeczywistość.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2132 dnia: Marca 10, 2017, 09:23:29 am »
No wykapana Zelda! Master, a nie wpadłeś na to, że te pustki w Zeldzie to też może są wzorowane na jakichś stepach Tajgi, czy coś? I w ogóle eot! Wypad do SW ze swoją sraczką, a nie biegacie teraz po całym forum.

:lol:

Pieprzysz w tym temacie o zeldzie, gadasz o pustce na Madagaskarze. Pokazuje że gadasz od czapy i mi każesz iść do sw. Chyba ty.
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2017, 09:25:20 am wysłana przez Master_666 »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2133 dnia: Marca 10, 2017, 09:43:38 am »
No wykapana Zelda! Master, a nie wpadłeś na to, że te pustki w Zeldzie to też może są wzorowane na jakichś stepach Tajgi, czy coś? I w ogóle eot! Wypad do SW ze swoją sraczką, a nie biegacie teraz po całym forum.

:lol:

Pieprzysz w tym temacie o zeldzie, gadasz o pustce na Madagaskarze. Pokazuje że gadasz od czapy i mi każesz iść do sw. Chyba ty.

Twój koleżka od trollowania becet zaczął rzucać przynętę, złapałem się niestety :( Proszę moderację o przeniesienie postów z porównaniami do  SW.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2134 dnia: Marca 14, 2017, 02:37:45 am »
Za mną rozdział 12. Pirackie wyspy to istna bajka pod względem projektu lokacji. Ba! Nawet gameplay, zwykła wspinaczka nabrała nieco innego wymiaru, jest odrobina kombinowania i miło mnie to zaskoczyło. Niesamowity klimat, końcówka rozdziału 12 z jej warunkami atmosferycznymi to po prostu majstersztyk. Dźwięk i to co jest na ekranie, ten moment przejściowy przed "kulminacją", nie mogę wyjść z podziwu! Kiedy w to grałem, to aż mnie dreszcze przechodziły, zupełnie jakbym był na tej plaży i odczuwał tę atmosferę niepokojącej ciszy, milczenie wzburzonego morza na własnej skórze...  :o

Gry Druckmana mają jakis niesamowity i unikalny, "pasywny" sposób narracji. Po raz kolejny granie kojarzy mi się z czytaniem książki. TLOU i teraz te wyspy to dla mnie obrazy wyjęte jak z książkowych opisów, dokładnie tak bym sobie je wyobrażał.

Mistrzostwo świata, pierwsze Uncharted dla mnie, które nie stoi grafiką i stroną techniczną, tylko tym co jest znacznie ważniejsze.
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2017, 02:45:45 am wysłana przez andryush »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2135 dnia: Marca 14, 2017, 06:31:56 am »
Klimat i atmosfera w tym chapterze daje radę to fakt.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2136 dnia: Marca 14, 2017, 10:02:47 am »
Co jest nie tak ze Szkocją? Jak dla mnie to jedna z bardziej klimatycznych miejscówek. Bardzo fajna artystycznie, przykład dobrego designu lokacji (jak widoczny niemal bez przerwy cel wędrówki, pod który było budowane enviro). Jedyny minus jaki przychodzi mi do głowy teraz, to oświetlenie - przez większość czasu jest pochmurny dzień, więc światło jest rozproszone, brak kontrastów. Mimo wszystko prezentuje się tak jak powinno i osobiście nie zaliczyłbym tego do wad.

Marins

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2137 dnia: Marca 14, 2017, 10:11:53 am »
Tak właśnie wygląda Szkocja panowie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2138 dnia: Marca 22, 2017, 21:02:04 pm »
No cóż, skończyłem i ja. Pierwsza i niestety ostatnia przygoda Drejka, która na prawdę mi się spodobała.

W końcu dostałem dobry gameplay. Nie ma przymusu mordowania każdego przeciwnika, można się chować, omijać, eliminować z ukrycia, wyskoczyć, postrzelać i schować się z powrotem. Areny gdzie walczymy z przeciwnikiem są teraz bardziej zróżnicowane i urozmaicone niż - otwarta przestrzeń, winkiel i kilka osłon. Przez skradanie czuć że grę robili goście od TLOU, nawet błędy są te same i tak np wrogowie nie widzą Sama przebiegającego im przed nosem, ale to nieistotny szczegół :D. Samo strzelanie nareszcie stało się dla mnie przyjemne, czuć moc trzymanej broni i fizyka strzałów daje nieopisaną przyjemność, headshoty są soczyste.

Wspinaczka, nieodłączny element serii, została praktycznie bez zmian. W kwestii elementów platformowych U4 błyszczy gdzie indziej. Jest lina! Element który wprowadza pewne poczucie swobody do rozgrywki, dzięki swojej fizyce. Można się huśtać, bujać do woli :D, immersja pełną gębą, bardzo fajny smaczek i namiastka wykorzystania fizyki, jakie chętnie widziałbym w dzisiejszych grach częściej. Doszło też zjeżdżanie z górek, to już taki mniej efektowny dodatek, no ale zawsze to coś świeżego. Eksploracja nabiera rumieńców dzięki projektowi lokacji, często istnieje kilka różnych ścieżek prowadzącym do celu, devsi pozbyli się prostego korytarzyka i bardzo dobrze, bo stara wspinaczka dzięki temu nabiera świeżości. Jeśli chodzi o lokacje, miejscami nawet potrafiłem się zgubić, bo nie wiedziałem gdzie jest wyjście, czyli element odkrywania obecny.

Zagadek chyba mniej niż w poprzednich częściach, ale to chyba dobrze. Te co są, to trochę dziecinada, ot "dopasuj klocek do otworu o odpowiednim kształcie" :lol:

Samo tempo rozgrywki jest dla mnie idealnie wyważone. Całość oderuje fajne połączenie eksploracji z wisienką na torcie w postaci walki, której nie jest tak dużo. Podoba mi się, jak rozwija się akcja, Szkocja np i ucieczka na zakończenie rozdziału. Świetne to było. Proporcje odpowiednie, gra się płynnie i przyjemnie.

Graficznie U4 zapada w pamięć. Dizajn lokacji potrafi zachwycić, artstyle stoi na najwyższym poziomie. Efekty świetlne są niesamowite, generalnie mamy przykład wzorowego użycia możliwości sprzętu do stworzenia unikalnego klimatu w grze. Niektóre lokacjie w połączeniu z dźwiękiem niemal tętnią życiem ale są też takie, które nie robią wrażenia. Najmocniejszą stroną gry jest roślinność, pochłonięte przez naturę ruiny pirackich zabudowań, no i wnętrza. (TLOU2 będzie wymiatać, bo tam to praktycznie tylko takie miejsca) Libertaria i wyspy to majstersztyk. Ale jest też trochę nierówno, bo znajdą się miejscówki jak wsadzone na siłę. Najsłabszym aspektem dizajnu są te bardziej przyziemne miejscówki, miasto ze wspomnień Drejka, podwórze domu aukcyjnego...

Od strony technicznej wiadomo, zdarzają się lepsze i gorsze momenty, U4 nie jest grą wolną od wpadek i miejscami widać niedociągnięcia, kompromisy i inne sztuczki graficzne. Tła zazwyczaj są aż nadto ubogie w detale w porównaniu do tego co jest bliżej postaci. AA pozostawia widoczne przy szybkim ruchu kamerą artefakty, ale pozytywnym zaskoczeniem dla mnie tutaj jest ostrość gry w ruchu - po krążących w sieci skrinszotach spodziewałem się większej "paćki", tymczasem podczas grania jest całkiem nieźle. Gra czasami potrafi też zwolnić, ale przez większość czasu wypada dobrze, więc nie ma tu nad czym dyskutować.

Ostatecznie wydaje mi się, że całokształt zasługuje na swoje oceny. Grało mi się przyjemnie, nawet bardzo, gameplay jest zacny, historia wciąga, to jest po prostu bardzo dobra gra. Gdy ją skończyłem, nawet zrobiło mi się szkoda, że to już koniec serii, bo rozwinęła się tak dobrze, że aż nie chce się wierzyć że dalej to nie ruszy. Na otarcie łez na horyzoncie jest dodatek fabularny, który zapewne kupię, a i sam post-game podstawki też zachęca do powrotu do gry. Masa dodatków z pewnością urozmaici kolejne przejścia, tryb lustrzanego odbicia to prawie jak nowa gra :D Do tego multi.

Świetna pozycja, nawet nie wiem jaką ocenę mógłbym jej wystawić, nie czuję żadnych poważnych minusów. :o 10/10? W sumie czemu nie, od TLOU nie grałem w inną grę, która tak bardzo by mi się spodobała.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2139 dnia: Marca 22, 2017, 21:38:07 pm »
Jak odpalilem nowego TB po U4 to tak sie irytowalem tymi zamknietymi lokacjami - gdzie trzeba wszystkich ubic zeby przejsc dalej, ze nie skoncze chyba tego tytulu, strasznie mnie to irytuje pomimo ze juz jestem prawdopodobnie przy koncu
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2140 dnia: Marca 24, 2017, 08:05:21 am »
To mówisz, że w U4 nie ma kill roomów?
Ciekawe bo ja robie akurat 4 przejscie i jakoś nie moge sobie omijać przeciwników w np. chapterze 20.

W nowym Tomb trzeba sie cieszyc, że jakaś walka jest przy końcu bo podczas gry nie było wcale jej wiele.
Jak nie dajesz rady na końcu to zmień poziom bo walka nie jest na tyle długa aby mogła irytować.
No chyba, że grasz na najłatwiejszym to wówczas masz problem.



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2141 dnia: Marca 24, 2017, 09:01:04 am »
Te killroom'y w U4 są jakoś tak zgrabnie wplecione w wydarzenia. Jeśli chodzi o chapter 20, to jeśli dobrze kojarzę to lokacja to dosłownie "room", i w związku z jej ograniczeniami nie da się omijać przeciwników. W każdym razie, nie jest to tak chamskie jak w poprzednich częściach.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2142 dnia: Marca 24, 2017, 09:06:50 am »
Dobra recenzja, zgadzam się praktycznie ze wszystkim. Z jedną uwagą: drugie przejście mnie zanudziło i zrezygnowałem w połowie (z TLoU tak nie miałem). Z tej perspektywy to jednak klasa lub dwie niżej.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2143 dnia: Marca 24, 2017, 10:48:58 am »
W nowym TR walka z przeciwnikiem zostala wlasnie zrobiona po chamsku, jakis fajny etap, i nagle bach, zamknieta arena, wybij wszystkich, gram na poziomie tomb raider z manualnym celowaniem. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2144 dnia: Marca 24, 2017, 12:58:21 pm »
Nie da się omijać przeciwników, a jest nawet trofeum za omijanie przeciwników, co za magicy z tych ND  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2145 dnia: Marca 24, 2017, 14:13:46 pm »
Nie da się omijać przeciwników, a jest nawet trofeum za omijanie przeciwników, co za magicy z tych ND  :lol:

:lol: :lol:

To trochę jak z tymi kartami do Gwinta i zmianą grafiki co rujnuje balans :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2146 dnia: Marca 24, 2017, 14:19:55 pm »
Nie da się omijać przeciwników, a jest nawet trofeum za omijanie przeciwników, co za magicy z tych ND  :lol:

:lol: :lol:

To trochę jak z tymi kartami do Gwinta i zmianą grafiki co rujnuje balans :troll:

Grafika to jedno, a zmiany pod maską to coś zupełnie innego, co rzeczywiście wpływa na balans... takie oczywiste rzeczy :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2147 dnia: Kwietnia 11, 2017, 19:08:32 pm »
Dodatek w Sierpniu!  Podobno sam dodatek jest tak dlugi jak singiel COD razy 2. Biore w ciemno. :)

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2017, 19:26:03 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2148 dnia: Kwietnia 11, 2017, 19:31:02 pm »
Dobrze że jeszcze nie sprzedałem U4, może nawet platynę wbije jak będzie czas.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2149 dnia: Kwietnia 11, 2017, 19:55:56 pm »
Oj a czemu dobrze? Ten dodatek będzie wymagał podstawki? To by głupie było.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2150 dnia: Kwietnia 11, 2017, 20:09:19 pm »
Może by tak nowy wątek z grą zrobić bo z tego co piszą to pełnoprawna gra na ponad 10h ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2151 dnia: Kwietnia 11, 2017, 20:55:45 pm »
Mysle ze mozemy zatrzymac sie tu. Dodatek jest na 10-12H.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2152 dnia: Kwietnia 11, 2017, 21:59:31 pm »
Kosztuje jak pełna gra to czemu ma nie być oddzielnie.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2153 dnia: Kwietnia 12, 2017, 12:02:20 pm »
Oj a czemu dobrze? Ten dodatek będzie wymagał podstawki? To by głupie było.
Nie wiem, ale przezorny zawsze zabezpieczony.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Yeahh, me and hate that's an odd couple

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2154 dnia: Kwietnia 13, 2017, 09:35:36 am »
Nie wiem, ale przezorny zawsze zabezpieczony.



Wszędzie piszą, że to samodzielny dodatek. Możesz sprzedawać.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2155 dnia: Kwietnia 13, 2017, 10:06:48 am »
Ale platyny jeszcze nie wbilem i to mnie powstrzymuje.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Yeahh, me and hate that's an odd couple

Galaxy

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2012
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 4
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2156 dnia: Czerwca 20, 2017, 18:57:38 pm »
Uncharted: The Lost Legacy o 19.00  ;)
 
https://www.twitch.tv/naughtydog?sf89433572=1

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2157 dnia: Czerwca 20, 2017, 19:22:15 pm »
Ten DLC ma wyjsc w Sierpniu tak? :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2158 dnia: Czerwca 20, 2017, 19:37:11 pm »
Nie oglądam, bo nie chce sobie gry psuć. Wyjdzie w pudełku?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Uncharted 4: A Thief's End
« Odpowiedź #2159 dnia: Czerwca 20, 2017, 19:50:51 pm »
Tak, wyjdzie. No i trochę ciężko chyba traktować to jak DLC, to po prostu kolejne Uncharted tylko mniejsze.