Autor Wątek: No Man's Sky  (Przeczytany 34673 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #160 dnia: Maja 28, 2016, 01:29:10 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #161 dnia: Maja 28, 2016, 10:25:22 am »
Ta gra chyba nigdy nie powstanie. Hype opadł mocno.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #162 dnia: Maja 29, 2016, 13:46:43 pm »
Wyszło im w testach, że gra się nudzi po godzinie i teraz wymyślają co dodać do rozgrywki.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #163 dnia: Maja 29, 2016, 16:42:35 pm »
Wyszło im w testach, że gra się nudzi po godzinie i teraz wymyślają co dodać do rozgrywki.
Dodaliby  losowe questy jak w fallout 4 i by dostali  10/10 od serwisów.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #164 dnia: Maja 29, 2016, 18:15:22 pm »
Wyszło im w testach, że gra się nudzi po godzinie i teraz wymyślają co dodać do rozgrywki.
To samo pomyślałem.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 29, 2016, 18:21:58 pm »
Wystarczy coop i od razu lepiej by było, ale nie, lepiej forsować samotną wędrówkę po kosmosie jako coś ekstra..

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 29, 2016, 20:54:02 pm »
Wystarczy coop i od razu lepiej by było, ale nie, lepiej forsować samotną wędrówkę po kosmosie jako coś ekstra..


Dokładnie, coop dla conajmniej 4 osób i byłoby gites. Nie wiem co za problem takie coś zrobić.

el becetol

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 29, 2016, 22:05:09 pm »
Wymuszony online rozwiąże wszystko tak samo jak zrobienie dziecka naprawi zużyty związek.
Oby takich pierdół nie dodawali na siłę.

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 30, 2016, 00:29:43 am »
Wymuszony online rozwiąże wszystko tak samo jak zrobienie dziecka naprawi zużyty związek.
Oby takich pierdół nie dodawali na siłę.

Akurat opcjonalny Coop to świetna sprawa i naprawdę sporo dodałoby to produkcji.

el becetol

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #169 dnia: Maja 30, 2016, 01:12:43 am »
Dla mnie to by miało zerową wartość bo i tak nie mam kolegów, a tylko by im czas zabrało który by mogli spożytkować na rozwinięcie fabuły czy trybu strategiczno/ekonomicznego, co by dodawało jakiś pozaturystyczny cel zwiedzania kosmosu w tej grze.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #170 dnia: Czerwca 09, 2016, 07:20:58 am »
Poza aspektem płynnego przechodzenia pomiędzy lokacjami to ta gra nie oferuje nic ciekawego póki co. Mechanika rozgrywki zapowiada się na powtarzalną i nudną. Jeżeli twórcy chcą, aby ta gra zajmowała uwagę graczy na dłużej, niż jeden wieczór to w tej chwili nie widzę innego rozwiązania jak wspieranie jej cały czas jakimiś zadaniami pobocznymi i to ciekawymi a nie zbieraniem grzybów.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwca 09, 2016, 10:09:37 am »
No ja coraz czesciej odnosze wrazenie, ze to bedzie spektakularna porazka.

Mrocz

  • Gość
No Man's Sky
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwca 09, 2016, 10:12:13 am »
Ciągle się jaram, ale też trudno się nie zgodzić, że coś tu śmierdzi :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwca 09, 2016, 10:29:55 am »
U mnie priorytet spadł na "zagram jak bedzie w plusie"

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwca 09, 2016, 11:14:53 am »
U mnie priorytet spadł na "zagram jak bedzie w plusie"

No ja poczekam jak będzie za "rozsądne pieniądze". Bo jednak za dużo śmierdzi coś w około premiery, żeby dać tyle co za nówkę.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwca 09, 2016, 11:48:54 am »
Ja niby limitke mam ciągle zaklepaną, ale też coś czuję, że znudzi mi się po dwóch godzinach. Powtórzę się ponownie, ale dalej nie kumam, jak można brnąć w samotną rozgrywkę, juz kit z multi, ale żeby chociaż polatać ze znajomym do kur**...

Elite zapowiada się znacznie, znacznie lepiej.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwca 11, 2016, 09:35:59 am »
A przypadkiem ta gra nie będzie miała takiego samego sensu jak Minecraft? Bo minecraft chyba sensu nie ma, coopa brak, jest jedynie budowanie.

Tutaj będzie zwiedzanie różnorodnych planet i będzie można robić letsplaye, nagrywać filmiki z share i dawać na yt xd Kanał z miliardami różnych planet, taka gra nastawiona na social w necie xd (dla mnie gówna, ale ogólnie może się przyjmie wśród gimbusowych let's plejerów z yt).

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwca 11, 2016, 10:13:25 am »
Nie, to totalnie inna gra, no i minecraft ma coopa.

el becetol

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwca 21, 2016, 13:50:05 pm »
Cytuj
Kilkadziesiąt godzin temu poznaliśmy prawdopodobną przyczynę opóźnienia premiery gry No Man's Sky. Wiele wskazuje na to, że powodem obsuwy był właśnie zakończony spór prawny pomiędzy twórcami gry, a... telewizją SKY.

Cytuj
Jak się domyślacie, poszło o nazwę gry - potentat branży telewizyjnej miał obiekcje do wykorzystania słowa zastrzeżonego SKY w tytule produkcji

Cytuj
Sprawa była o tyle poważna, że telewizja SKY już wcześniej wygrała batalię prawną z firmą o wiele większą od niewielkiego studia Hello Games. Efektem sporu SKY z firmą Microsoft była zmiana nazwy usługi hostingowej Skydrive na Onedrive. Na szczęście sprawa zakończyła się pomyślnie dla twórców gry No Man's Sky i teraz nic już nie stoi na przeszkodzie, aby produkcja trafiła do sklepów.

http://www.conowego.pl/aktualnosci/tworcy-no-mans-sky-przez-3-lata-toczyli-spor-prawny-z-telewizja-sky-18241/

Niezłe rzeczy - ktoś sobie zastrzegł nazwę "Niebo" i pozywa każdego kto jej użyje.  :o


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #179 dnia: Czerwca 21, 2016, 14:30:30 pm »
Sky, Apple. Beka z amerykańców.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 21, 2016, 14:37:00 pm »
1. Sky nie jest amerykański tylko brytyjski - British Sky Broadcasting.

2. Co ma do tego Apple?

Apple właśnie dostało zakaz sprzedaży iPhone'ów w Chinach, bo ichni sąd uznał, że telefony Apple są kopią tego:


Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 21, 2016, 16:20:43 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 21, 2016, 17:47:56 pm »
Naciągane ale niech będzie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #184 dnia: Lipca 09, 2016, 12:08:05 pm »
Jestem bardzo ciekaw, co w końcu wyjdzie z tej gry? Pozostaje czekać na recenzje.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #185 dnia: Lipca 09, 2016, 12:33:34 pm »
Jak nam oznajmiasz, że jesteś czegoś ciekaw, to po kiego grzyba stawiasz znak zapytania?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #186 dnia: Lipca 09, 2016, 16:45:24 pm »
Widocznie nie znam się na gramatyce i interpunkcji, Irasie, Mistrzu Pióra.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #187 dnia: Lipca 11, 2016, 17:02:30 pm »
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #188 dnia: Lipca 11, 2016, 17:29:32 pm »
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?

Większość to ponoć audio.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #189 dnia: Lipca 11, 2016, 17:50:54 pm »
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?
W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #190 dnia: Lipca 12, 2016, 06:52:13 am »
Nic ale to absolutnie nic interesującego nie widzę w tej grze  :-?

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #191 dnia: Lipca 13, 2016, 20:38:48 pm »
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?
W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?
Dokładnie tak.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #192 dnia: Lipca 13, 2016, 20:42:14 pm »
Gra waży 6 GB. Świat tworzony proceduralnie - czyli co to znaczy?
W sensie pytasz co znaczy proceduralne tworzenie swiata?
Dokładnie tak.

Więc w bardzo dużym skrócie świat nie jest zaprojektowany przez programistów tylko jest tworzony przez grę losowo lub wg pewnych schematów i zasad.

Tu jakis artykuł o tym, ale nie wiem czy spoko bo nie czytalem: http://www.gram.pl/artykul/2013/12/31/proceduralna-generacja-swiaty-matematycznym-wzorem-tworzone.shtml

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #193 dnia: Lipca 13, 2016, 22:26:37 pm »
Coś jak diablo 2.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #194 dnia: Lipca 13, 2016, 22:44:44 pm »
No albo jakies lochy w Oblivionie tylko na duzo wieksza skale.

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #195 dnia: Lipca 14, 2016, 09:58:31 am »
No albo jakies lochy w Oblivionie tylko na duzo wieksza skale.

Z tym, że lochy w oblivionie zawsze są takie same ;) nie ma sytuacji że za drugim podejściem wygląda inaczej :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #196 dnia: Lipca 14, 2016, 10:03:53 am »
No ale tutaj z tego co rozumiem jak polecisz drugi raz na te sama planete to tez nie bedzie wygladala inaczej.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #197 dnia: Lipca 14, 2016, 10:30:54 am »
Dokładnie tak.

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #198 dnia: Lipca 14, 2016, 12:36:36 pm »
No ale tutaj z tego co rozumiem jak polecisz drugi raz na te sama planete to tez nie bedzie wygladala inaczej.

Chodzi o to, że lochy w Oblivionie nie są generowane w trakcie gry, a jednak zapisany ich układ od początku do końca. Może przy tworzeniu je generowali (choć wydaje mi się, że ręcznie je składali z gotowych assetów coś jak Doom Snap Map) ale to nie gra u gracza generuje ten loch, tylko on jest gotowy :) O!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #199 dnia: Lipca 14, 2016, 13:38:39 pm »
A to pomylka w takim razie.