Autor Wątek: Share  (Przeczytany 198135 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Share
« Odpowiedź #560 dnia: Lutego 05, 2015, 10:43:28 am »
Jak masz taką możliwość to zrób taki sam szot z share vs share z aparatu vs gra real time z aparatu też nie zaszkodzi, ale aby nie było i Juras wraz z innymi nie płakali z gier które wyświetlane są w 1080p.
Może wówczas ktoś zobaczy dużą różnice a nie tylko ja, Ukanio i Andrju.
>>>>>>>


Jakość renderów w FFXIII na PS3 <3:





« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2015, 11:01:42 am wysłana przez Juras »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Share
« Odpowiedź #561 dnia: Lutego 05, 2015, 13:02:28 pm »
a co wulfen miał na myśli przez 64 bitów to już sam nie wiem, tak jak sam napisał, na końcu wszystko jest opierniczane do 24.
tutaj g-buffer z infamousa

http://www.redgamingtech.com/infamous-second-son-engine-postmortem-analysis-breakdown/

3 render targety - światło(?) i normal są renderowane w formacie rgba16 czyli w sumie 64bity (samo rgb to 48bitów, ale jest jeszcze kanał alfa) pozostałe w 24/32bitach

W grach z HDR światło musi mieć większą głębie, potem robi się tone maping i masz wysoka rozpiętość tonalna na wyświetlaczu o mniejszej rozpiętości, chociaż nie zawsze hdr jest w formacie rgba16, czasem jest prostsza forma czyli r11g11b10(często stosowane na x360). Zresztą AMD w sterownigach zrobiło coś takiego ze przycinało hdr fp16 do swojego fp10
http://www.pcauthority.com.au/Feature/232215,ati-cheating-benchmarks-and-degrading-game-quality-says-nvidia.aspx/1

killzone:
http://www.slideshare.net/guerrillagames/killzone-shadow-fall-demo-postmortem?qid=5f1aa742-1296-476f-bcfb-6940c923f863&v=default&b=&from_search=4
G-buffer with 5 MRTs + 32bit depth
1080p, RGBA16f
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2015, 13:43:58 pm wysłana przez Wulfen »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Share
« Odpowiedź #562 dnia: Lutego 05, 2015, 13:22:54 pm »
AC:Unity to najładniej wyglądająca gra jaką grałem. W ruchu niszczy wszystko. Przy okazji jest najbardziej niedopracowaną i zbugowaną, nawet po tych 7gb paczy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Share
« Odpowiedź #563 dnia: Lutego 05, 2015, 21:49:26 pm »
a co wulfen miał na myśli przez 64 bitów to już sam nie wiem, tak jak sam napisał, na końcu wszystko jest opierniczane do 24.
tutaj g-buffer z infamousa

http://www.redgamingtech.com/infamous-second-son-engine-postmortem-analysis-breakdown/

3 render targety - światło(?) i normal są renderowane w formacie rgba16 czyli w sumie 64bity (samo rgb to 48bitów, ale jest jeszcze kanał alfa) pozostałe w 24/32bitach

W grach z HDR światło musi mieć większą głębie, potem robi się tone maping i masz wysoka rozpiętość tonalna na wyświetlaczu o mniejszej rozpiętości, chociaż nie zawsze hdr jest w formacie rgba16, czasem jest prostsza forma czyli r11g11b10(często stosowane na x360). Zresztą AMD w sterownigach zrobiło coś takiego ze przycinało hdr fp16 do swojego fp10
http://www.pcauthority.com.au/Feature/232215,ati-cheating-benchmarks-and-degrading-game-quality-says-nvidia.aspx/1

killzone:
http://www.slideshare.net/guerrillagames/killzone-shadow-fall-demo-postmortem?qid=5f1aa742-1296-476f-bcfb-6940c923f863&v=default&b=&from_search=4
G-buffer with 5 MRTs + 32bit depth
1080p, RGBA16f

No i mówcie mi dalej, że gry lecą w 24bitach, a 48 to nawet w 720p by nie ruszyło...

AC:Unity to najładniej wyglądająca gra jaką grałem. W ruchu niszczy wszystko. Przy okazji jest najbardziej niedopracowaną i zbugowaną, nawet po tych 7gb paczy.
Skusiłeś się po szotach od Wulfena?))

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #564 dnia: Lutego 05, 2015, 22:43:03 pm »
No co za pastuch  :lol:

Mimo wszystko finalny obraz chyba zawsze ma 24 bity na piksel.

I jeszcze raz:

Jak się na czymś nie znasz, to morda w kubeł, a nie zgrywasz drugiego po kyo!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Share
« Odpowiedź #565 dnia: Lutego 05, 2015, 22:57:35 pm »

I jeszcze raz:

Jak się na czymś nie znasz, to morda w kubeł, a nie zgrywasz drugiego po kyo!

No i przede wszystkim sam się do tego zastosuj, bo wczoraj pokazałeś jakiś spec jesteś.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #566 dnia: Lutego 05, 2015, 22:59:34 pm »
Że niby ja widziałem deep color na 24-bitowych jpegach?  :lol:  Morda, kacapie, morda, bo się zsikam ze śmiechu  :rotfl:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Share
« Odpowiedź #567 dnia: Lutego 05, 2015, 23:06:47 pm »
Że niby ja widziałem deep color na 24-bitowych jpegach?  :lol:  Morda, kacapie, morda, bo się zsikam ze śmiechu  :rotfl:

To se zrób okład z moczu na oczy, jak się posikasz, może trochę lepiej z tobą będzie ;) chociaż jest jeszcze brak umiejętności logicznego myślenia, a to raczej głębszy problem.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Share
« Odpowiedź #568 dnia: Lutego 10, 2015, 01:35:25 am »
Grand Theft Auto Online



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #569 dnia: Lutego 17, 2015, 12:35:53 pm »
Wrzuciłem sobie "od tak se" na Fejsa fotkę, ale widzę, że sporej ilości osób się podoba to wrzucam tutaj:

Wiem, że Facebook i kompresja, ale nie chce mi się na USB kopiować itp.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #570 dnia: Lutego 17, 2015, 12:37:54 pm »
Świetna jest.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Share
« Odpowiedź #571 dnia: Lutego 17, 2015, 12:38:19 pm »
szkoda że tylko jedno, ale za to ładne

Mrocz

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #572 dnia: Lutego 17, 2015, 12:41:56 pm »
szkoda że tylko jedno, ale za to ładne

Generalnie nie mam nigdy specjalnej weny do fotek w DC :) Później wrzucę bez kompresji jak zgram z PS4 i wtedy może coś więcej wrzucę :)

A widoczek przytrafił mi się przypadkowo przy testowaniu nowej trasy moim ulubionym samochodem :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #573 dnia: Lutego 17, 2015, 12:51:18 pm »
Dobra fota. Z Ferrarek to najwięcej Californią natłukłem :) Obecnie naginam Mclarenem P1.

el becetol

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #574 dnia: Lutego 17, 2015, 12:56:00 pm »
Ciekawe jak te kable wyglądały przed photomode. Nic mnie tak nie irytuje w grafice na tej generacji jak aliasing, wszystko psuje. W czasie gry właśnie tak to powinno wyglądać jak na tym screenie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #575 dnia: Lutego 17, 2015, 13:01:48 pm »
Linie z lewej też chyba po pijaku malowali :troll:

Nic mnie tak nie irytuje w grafice na tej generacji jak aliasing
Mogę się pod tym podpisać, bo coraz bardziej mi to przeszkadza. Nie wymagam wiele jeżeli chodzi o grafikę, ale czasami właśnie jak dowali aliasingiem to odwracam wzrok i udaję, że nie widzę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Share
« Odpowiedź #576 dnia: Lutego 17, 2015, 13:02:14 pm »
Przecież akurat z kablami AA w DC nie ma problemu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Share
« Odpowiedź #577 dnia: Lutego 17, 2015, 13:08:02 pm »
No nie wiem do końca:






Chujwto, ważne, że się się pięknie i przyjemnie jeździ.

el becetol

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #578 dnia: Lutego 17, 2015, 14:11:16 pm »
Na dużym ekranie się to bardzo w oczy rzuca.

Mrocz

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #579 dnia: Lutego 17, 2015, 14:39:36 pm »
Powiem tyle, że nie zwróciłem uwagi. Miałem piękny widoczek to fote jebnąłem :P O ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #580 dnia: Lutego 17, 2015, 15:49:36 pm »
Wrzuciłem sobie "od tak se" na Fejsa fotkę, ale widzę, że sporej ilości osób się podoba to wrzucam tutaj:

Wiem, że Facebook i kompresja, ale nie chce mi się na USB kopiować itp.


Wreszcie jakiś ładny szot, szkoda tylko, że kompresja go zabiła.

Z tym zębami to rzeczywiście macie problem. Współczuje.


el becetol

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #581 dnia: Lutego 17, 2015, 15:52:00 pm »
Bravia ma wbudowany 4xMSAA.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #582 dnia: Lutego 17, 2015, 15:59:22 pm »
Something like that.
Niestety Lg i Samsung nie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Share
« Odpowiedź #583 dnia: Lutego 17, 2015, 16:19:21 pm »

No jak tego nie widzisz, to problem jest.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #584 dnia: Lutego 17, 2015, 16:30:25 pm »
Nie mój ja już od jakiegoś czasu nie mam z tym problemu. Ostatnio gdzie zęby widziałem to było jeszcze w pierwszym Niesławnym na PS3.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Share
« Odpowiedź #585 dnia: Lutego 17, 2015, 16:59:13 pm »
W drive club w ogolę jakoś szczególnie się rzuca w oczy niedoskonały aa. Za to w innych grach w większości jest dla mnie wystarczający(np w infamous: ss jest ok).

el becetol

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #586 dnia: Lutego 17, 2015, 17:12:07 pm »
Something like that.
Niestety Lg i Samsung nie.

Po przemyśleniach jestem jednak za banem - może nie ma tu za wiele użytkowników, ale jak mamy słuchać idioty że telewizor mu 4xMSAA nakłada na krawędzie podczas renderowania gry i to jeszcze przy takich ustawieniach telewizora:

ostrość to będzie coś koło 83/100 Ukanio tak ma w W829

to dostaniemy wszyscy raka mózgu.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Share
« Odpowiedź #587 dnia: Lutego 17, 2015, 17:15:25 pm »
Something like that.
Niestety Lg i Samsung nie.

Po przemyśleniach jestem jednak za banem - może nie ma tu za wiele użytkowników, ale jak mamy słuchać idioty że telewizor mu 4xMSAA nakłada na krawędzie podczas renderowania gry i to jeszcze przy takich ustawieniach telewizora:

ostrość to będzie coś koło 83/100 Ukanio tak ma w W829


to dostaniemy wszyscy raka mózgu.
Kalibruj dalej i sam się zbanuj a idiota to ty jesteś nie ja.
Sam się wpierdoliłeś do dyskusji ze mną.

Ja już tobie tłumaczyć nie zamierzam no i zdejmij w końcu czarne binokle.

Masz tutaj ostrość na fulla jak Ci przeszkadza 83/100.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2015, 17:24:44 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Share
« Odpowiedź #588 dnia: Lutego 18, 2015, 11:26:16 am »
Ja tymczasowo gram na 32 calach i nie mam problemow z AA, sporadycznie w wybranych grach jest zauwazalny, ale generalnie nie rzuca sie w oczy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Share
« Odpowiedź #589 dnia: Lutego 18, 2015, 14:33:03 pm »


Powiedzcie mi, czy next geny naprawdę mają za mało mocy by linie drogowe na zakrętach wreszcie były łukami a nie zlepkiem prostych odcinków?
Niby podczas jazdy nie zwraca się na to uwagę, ale mogliby coś z tym zrobić...
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Share
« Odpowiedź #590 dnia: Lutego 18, 2015, 14:37:52 pm »
Te sa napiete, a normalnie DC ma je lukowate. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #591 dnia: Lutego 20, 2015, 02:15:36 am »
ORDER  8)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Widoki i fizyka przedmiotów. Spoilery z pierwszej godziny gry.


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Share
« Odpowiedź #592 dnia: Lutego 20, 2015, 06:04:53 am »
THE ORDER 1886!

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wszystkie 79 zdjęć
http://minus.com/m7R7faCW1tint
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 06:12:38 am wysłana przez Wulfen »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Share
« Odpowiedź #593 dnia: Lutego 20, 2015, 10:39:58 am »
Miazga graficzna  :o

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Share
« Odpowiedź #594 dnia: Lutego 20, 2015, 10:42:39 am »
Szkoda ze bez widocznego uszczerbku na teksturach. :/ Jednak mimo to.. tak, to robi wrazenie. :o
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Share
« Odpowiedź #595 dnia: Lutego 20, 2015, 12:25:06 pm »
kur**, no masakra. To czajcie co się na PS4 będzie działo za 4-5 lat xD

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Share
« Odpowiedź #596 dnia: Lutego 20, 2015, 14:28:40 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Share
« Odpowiedź #597 dnia: Lutego 20, 2015, 18:37:07 pm »
Ulala, będę miał co robić  8)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Share
« Odpowiedź #598 dnia: Lutego 21, 2015, 01:46:47 am »
Znowu THE ORDER 1886!!!!1!!



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Marins

  • Gość
Odp: Share
« Odpowiedź #599 dnia: Lutego 21, 2015, 14:03:59 pm »
Xone taki biedny.