Autor Wątek: Dishonored 2  (Przeczytany 20996 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 16
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 16, 2015, 12:23:30 pm »
Wezmę w ciemno jeśli rzeczywiście będzie ten wybór postaci.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 16, 2015, 12:26:33 pm »
No będzie na bank, to już potwierdzone. Zaczynasz krótką misję jako Emily i potem masz wybór, kim grasz do końca gry - Corvo czy Emily. Fabuła jest jedna, pokazywana z innej perspektywy w zależności od postaci.

lupinator

  • Gość
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 16, 2015, 12:42:37 pm »
Co jak co, ale na przykładzie Dishonored i innych nowych gier widać, jak wiele feministki osiągnęły w branży gier. Po części wynika to ze zmian globalnych, ale jeszcze parę lat temu nigdy bym się nie spodziewał, że zmiany dosięgną tak szybko naszej zmaskulinizowanej branży.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 16, 2015, 13:14:44 pm »
Co jak co, ale na przykładzie Dishonored i innych nowych gier widać, jak wiele feministki osiągnęły w branży gier. Po części wynika to ze zmian globalnych, ale jeszcze parę lat temu nigdy bym się nie spodziewał, że zmiany dosięgną tak szybko naszej zmaskulinizowanej branży.
Lol co? A Lara w 96 to co? ;p

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 16, 2015, 13:17:28 pm »
Lara, Drakan, Nightmare Creatures, GitS, Piąty Element, Pandemonium to co mi na szybko przychodzi do głowy z tamtego okresu.

lupinator

  • Gość
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 16, 2015, 13:23:37 pm »
Co jak co, ale na przykładzie Dishonored i innych nowych gier widać, jak wiele feministki osiągnęły w branży gier. Po części wynika to ze zmian globalnych, ale jeszcze parę lat temu nigdy bym się nie spodziewał, że zmiany dosięgną tak szybko naszej zmaskulinizowanej branży.
Lol co? A Lara w 96 to co? ;p
Przecież nie chodzi o samo granie laską... Masz teraz zresztą Larę - ubraną po szyję w śniegu, a powinna być w gaciach z dupą na wierzchu i topie opinającym cycki. Jakby Dishonored wychodził na początku zeszłej generacji to nigdy by w drugiej części nie dodawali wyboru grania dupą skoro bohater jedynki był zajebisty i lubiany.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 16, 2015, 14:05:33 pm »
Mam wrazenie, ze bardzo mocno nadinterpretujesz i naginasz fakty ;)

el becetol

  • Gość
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 16, 2015, 14:18:13 pm »
Lupi ma rację. Zmiany wprowadzane przez lewicę w grach są ewidentne - i trudno się dziwić twórcom, jak Kotaku przecież nakręciło aferę jakimi CDPR są prawicowymi faszystoszowinistami bo Ciri w wiedźminie ich zdaniem za dużo odsłaniała.

http://m.ppe.pl/news-35795-polygon_dostarcza__wiedzmin_3_ocieka_seksizmem__mizoginia_i_jest_rasistowska_gra.html

Oczywiście że projektując kolejne części gry kładzie się nacisk żeby takiej krytyki uniknąć. Za kilka lat kobiety w grach będą w burkach zapierdalać, w imię lewicowego postępu.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:33:56 pm »
Oczywiście że projektując kolejne części gry kładzie się nacisk żeby takiej krytyki uniknąć. Za kilka lat kobiety w grach będą w burkach zapier**lać, w imię lewicowego postępu.


Dobrze, że na PC mamy mody i jak w nowym elder scrolu takie burki dopierdolą, to sobie włączymy normalne ciuszki dzięki modom.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:35:43 pm »
Oczywiście że projektując kolejne części gry kładzie się nacisk żeby takiej krytyki uniknąć. Za kilka lat kobiety w grach będą w burkach zapier**lać, w imię lewicowego postępu.
Dobrze, że na PC mamy mody i jak w nowym elder scrolu takie burki dopierdolą, to sobie włączymy normalne ciuszki dzięki modom.

Na xbox-ie też mają być mody.

lupinator

  • Gość
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:37:16 pm »
Wychodzi na to, że przyszłość ma jedno imię...


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:38:40 pm »
Na xbox-ie też mają być mody.


Tam będzie selekcja microshitu, więc nie dopuszczą do obiegu takich modów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 19, 2015, 12:31:27 pm »
Cytuj
A portrait of an older man at the booth -- which also displays Kaldwin's new outfit and the automata seen in the trailer -- gives us a look at Corvo, "older and wiser," as Bethesda put it.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 24, 2015, 09:13:44 am »
http://www.gameinformer.com/games/dishonored_2/b/playstation4/archive/2015/06/21/21-things-we-know-about-dishonored-2.aspx
Cytuj
- Dishonored 2 takes place 15 years after the finale of the original game.
- The game starts with a day in the life of Empress Emily Kaldwin, a character that Arkane was intent on exploring more after the first game. "By the end of - - Dishonored, Emily was a very interesting character to us," Colantonio says. "She was the only thing good in the world actually worth saving. She was also a reflection of Corvo's actions, and some players figured out that she was Corvo's daughter."
- After another otherworldy usurper seizes the throne, Emily is driven out of Dunwall and becomes an outlaw. After a dramatic sequence players are then given the choice to continue to play as Emily or Corvo Attano, the hero from the first game.
- The game takes place in Karnaca, the capital city of Serkonos, which is known as the jewel of the south. Fans will remember that this Empire of the Isles country is also the birthplace of Corvo. The region is known for its warm weather, beachfronts, and spicy cuisine.
- Like Dunwall before it, Karnaca is in the midst of an epidemic. You may have seen the blood flies in the trailer. Like the plague rats in Dishonored, these can be a natural hazard. This species lays insects in corpses and hatches out of them. If they get into a certain distance of their lifespan they become harmless like a dung beetle, but if there are too many of them at one point in adolescence they become hostile. The more bodies you heap, better chance these hostile outbreaks happen. This can be used to harass guards.
- Each character plays through the same series of missions, but each has different perspectives on the world. By playing through the campaign with both characters you will learn different things. There is no swapping between characters; once you choose one you stick with it until a second playthrough.
- Emily and Corvo each have unique powers granted to them by The Outsider.
- Emily's powers include Far Reach (which allows her reach out and pull herself to another building like a grapple), Shadow Walk, and Mesmerize. She is also capable of crafting bone charms, and there are more than 400,000 combinations in the game.
- Corvo retains familiar powers like Devouring Swarm, Bend Time, Possession, and Blink.
- For Dishonored 2, Arkane is taking a new approach to upgrades. The last game offered upgrades that strengthened your powers. Dishonored 2 has powers, but from there it offers a bunch of skill trees that allow you to upgrade in asymmetrical ways. For instance, you could upgrade Far Reach to yank guys to you and assassinate them mid-air, grab objects with it, or pull objects.
- All powers have extensions like Daud's Blink that let you use powers in different ways
- Arkane believes this new approach to upgrades offers a lot of replayability. You could go really deep with three specific powers in one playthrough, then switch it up for another.
- If you've seen videos like this on the web, you know that talented gamers have found ingenious ways to string together powers to become unstoppable killing machines. Arkane says it's preserving the systems that allow for experimentation with the special abilities. "When we put an element in the game, we don't put it in the game and attach it to something," Smith says. "We make it general purpose work so you can attach it anywhere. The worst thing in the world would be if Blink had attach points. That would be the dumbest idea because it means you can only go if we want you to go. Of course it's better for the level designers, the producers, and the tech guys that think it's safer [if we took that approach]. For us, we say it is a power and it has a range. It's a squashed sphere, and you can shoot at a spot or empty air or a mantle climb icon or jump in midair and do it and the point is it's recombinant because it's general purpose."
- What you see in the announce trailer you can do in the game. This particular mission is called the Clockwork Mansion. Here you must kill the grand inventor of Serkonos or find another way to eliminate him in his moving house.
- Arkane isn't going into details yet, but it says that its technology base has dramatically improved. "You know how last time we had really strong art direction and okay technology? Now we have really strong art direction and really strong rendering tech," Smith says.
- For Dishonored 2, Arkane has enhanced the A.I. in a couple of ways. First off, guard search patterns have been revamped. In the first game they would follow bread crumbs but there were opportunities to trick them. Now they search for real. Several A.I. characters will get together and split up the territory to canvas the entire space. They will not recheck a spot another soldier has already investigated.
- The A.I also have increased situational awareness. For instance, if two grunts realize they are with an officer who has a ranged weapon, they understand that he should hang back and they should move forward.
- Dishonored 2 has a modified high/low chaos system that offers more granular, direct consequences.
- Some people said Dishonored wasn't hard enough, so Arkane is scaling the game to offer more of a challenge to these players.
- Both the Lyon and Austin and studios are collaborating on the game.
- Arkane says there is one new game mode that it plans to share details on at a later date.

ALEŻ SIĘ JARAM! :mad: I gierka będzie już na wiosnę, a w sierpniu jeszcze porządne ogranie remastera :mad: 8)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #54 dnia: Maja 03, 2016, 17:16:35 pm »
Przedstawicieli Arkane Studios i Bethesdy poinformowali dziś, że Dishonored 2 zadebiutuje 11 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
http://www.eurogamer.pl/articles/2016-05-03-dishonored-2-premiera-11-listopada

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #55 dnia: Maja 03, 2016, 18:51:07 pm »
Fajnie, bedzie w co grac pozna jesienia.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #56 dnia: Maja 04, 2016, 06:51:05 am »
Super! Dishonored to moje top 3 poprzedniej generacji.
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #57 dnia: Maja 04, 2016, 09:07:54 am »
Super, że już wiadomo kiedy premiera. Pierwszy gameplay 13 czerwca.




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 18, 2016, 08:38:25 am »
http://www.allgamesdelta.net/2016/05/dishonored-2-screenshots-artwork.html

Trochę screenów i artów. Wrzucę tylko 3, reszta w linku powyżej. Nie chcę już nic z tej gry widzieć do premiery.






pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 23, 2016, 18:56:44 pm »
 :o

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Fryty tyty dotknij pyty

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 13, 2016, 08:35:09 am »
Dishonored w koncu ma grafike :D Wypas trailer.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 13, 2016, 08:48:13 am »
GENIALNIE. JARAM SIĘ FEST! 8)





Biorę Limitkę 8)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2016, 08:51:46 am wysłana przez Ryo »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 13, 2016, 09:41:10 am »
Cały czas przechodzę jedynkę na raty.


Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 13, 2016, 19:54:01 pm »
Będzie wypas giera, nie ma wątpliwości :grin:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 06, 2016, 11:02:33 am »









Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 20, 2016, 10:59:19 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #68 dnia: Września 02, 2016, 08:25:23 am »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #69 dnia: Września 02, 2016, 08:30:03 am »
Pobrałem wczoraj ten z wiatrakami.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #70 dnia: Września 02, 2016, 08:31:21 am »
Ja chyba drugi sobie ustawię.

Yep, drugi sprawdza się świetnie.
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2016, 12:39:10 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #71 dnia: Września 06, 2016, 08:20:34 am »
Boatman z jedynki:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Boatman z dwójki:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Prawacka husaria in 3...2...1...

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #72 dnia: Września 06, 2016, 12:45:42 pm »
Co kur**, że niby nie mógł się opalić na chorwacji?????////
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #73 dnia: Września 13, 2016, 23:01:02 pm »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #74 dnia: Września 14, 2016, 06:39:33 am »
Ale bede w to grał!
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #75 dnia: Września 14, 2016, 08:34:06 am »
Kim pierw zaczynasz, szafa? Ja rozpocznę jako Corvo.

Cytuj
“One more time, old friend.”

Fifteen years after the events of the first game, the Royal Protector Corvo Attano is back in action, and it looks like he’s just gotten better (and stronger) with age. He still has his familiar powers, but they’ve all gotten quite the upgrade since the original Dishonored launched in 2012. Corvo’s Blink ability now allows you to pause time as you choose your destination. Possession can be chained from host to host, allowing Corvo to slip through an area unnoticed in a completely new way. Bend Time lets you completely control the flow of time, slowing and advancing it as you need. And that’s just the tip of the iceberg. See more of Corvo’s abilities in a new action-packed trailer – and get a peek at what’s behind the conflict that draws Corvo back into the fray.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #76 dnia: Września 17, 2016, 12:38:09 pm »
Fak je:
http://cogconnected.com/2016/09/dishonored-2-twice-along-predecessor/

Cytuj
Arkane Studios has put some serious love into Dishonored 2, with Harvey Smith noting that the game should take about 12-16 hours to finish for the first time. However, he also noted that the initial play-tests are averaging out to be around 16-20 hours for the initial run, and that’s only on one character. Dishonored 2 is going to warrant at least a second play-through thanks to two unique characters.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #77 dnia: Września 19, 2016, 06:19:20 am »
Kim pierw zaczynasz, szafa? Ja rozpocznę jako Corvo.

Cytuj
“One more time, old friend.”

Fifteen years after the events of the first game, the Royal Protector Corvo Attano is back in action, and it looks like he’s just gotten better (and stronger) with age. He still has his familiar powers, but they’ve all gotten quite the upgrade since the original Dishonored launched in 2012. Corvo’s Blink ability now allows you to pause time as you choose your destination. Possession can be chained from host to host, allowing Corvo to slip through an area unnoticed in a completely new way. Bend Time lets you completely control the flow of time, slowing and advancing it as you need. And that’s just the tip of the iceberg. See more of Corvo’s abilities in a new action-packed trailer – and get a peek at what’s behind the conflict that draws Corvo back into the fray.

Chyba zacznę Emilką. Będę miał wtedy większą motywację, by przejść jeszcze raz jako Corvo.  :)
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #78 dnia: Września 21, 2016, 17:45:24 pm »


 :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dishonored II
« Odpowiedź #79 dnia: Września 22, 2016, 15:44:55 pm »