Autor Wątek: Aliens, Trolls & Dragons  (Przeczytany 2427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

• MIR
  • Reputacja: 171
Aliens, Trolls & Dragons
« dnia: Lipca 12, 2014, 16:12:16 pm »
Aliens, Trolls & Dragons to niezależny projekt Jakuba Kisiela, który przez wiele lat pracował jako animator w People Can Fly/Epic Poland, a ostatnio zaczepił się w CD Projekcie RED przy Wiedźminie 3. Teraz skupił się już jednak całkowicie na swoim własnym projekcie.

W Aliens, Trolls & Dragons po raz kolejny staniemy do walki z ufoludkami, lecz tym razem to ludzkość jest bardziej rozwiniętą stroną konfliktu. Kosmici utknęli gdzieś w średniowieczu. (...)

Jakub obiecuje, że prezentowanej wersji gry daleko do ostatecznej, a całość będzie i ładniejsza, i mocniej nafaszerowana zawartością. Premiera na PC oraz Macach w odcinkach trwających od godziny do dwóch. W pierwszy z nich zagramy już jesienią.
http://www.gram.pl/news/2014/07/12/aliens-trolls-dragons-czyli-indyk-od-tworcy-wiedzmina-3-czy-bulletstorma-w-akcji.shtml

Jak można zauważyć, gra będzie wspierać Oculus Rifta.

POK

• MIR
Odp: Aliens, Trolls & Dragons
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 13, 2014, 14:05:42 pm »

"Robię grę taką, w jaką chciałbym zagrać" - rozmawiamy z twórcą Aliens, Trolls & Dragons
Piotr Bajda: Nikt nie zna Aliens, Trolls & Dragons lepiej niż Ty. Opowiedz nam, czym jest, a czym nie jest.

Jakub Kisiel W pigułce: Aliens, Trolls & Dragons to action/adventure z widokiem z trzeciej osoby i obsługą gogli do rzeczywistości wirtualnej Oculus Rift. Połączenie hack & slasha, shootera i przygodówki na PC i Mac. I nie jest RPG, sandboksem ani MMO.

(...)

Tworzysz AT&L w pojedynkę czy ktoś Ci pomaga?

Do niedawna tworzyłem grę samemu, ale ostatnio do projektu dołączyła Liz Katrin, będzie tworzyć muzykę. Korzystam też różnych źródeł z assetami royalty-free.

Ile czasu poświeciłeś już grze?

Od pomysłu już chyba minie z 5 miesięcy, ale to była praca mocno w kratkę. Czasem nie ruszałem gry przez nawet dwa tygodnie. Teraz, kiedy pracuje nad nią codziennie, powinna nabierać kształtów o wiele szybciej.
http://www.gram.pl/artykul/2014/07/13/robie-gre-taka-w-jaka-chcialbym-zagrac-rozmawiamy-z-tworca-aliens-trolls-dragons.shtml

Jak cena nie będzie wygórowana, to z chęcią sprawdzę pierwszy epizod :)

POK

• MIR
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 15, 2014, 20:13:31 pm »
Info z oficjalnej strony:

Aliens, Trolls and Dragons is a Third Person Perspective, Action/Adventure game with native Oculus Rift support for PC and MAC. It will be released as a single player experience in a form of episodes. The first one is expected to ship this Fall.

It is the near future. Thanks to rapid progress in the field of spacecraft propulsion, we were able to reach distant planets and discover intelligent life. The aliens very much resemble us, their civilization is comparable to our medieval times. A manned mission is sent to the planet, but the lander crashes because of unknown reasons. The wreck is looted and the crew is captured and taken by the locals. You are the chief security officer of the landing party and your job is to fix all this mess.

The first episode of Aliens, Trolls & Dragons will be a prelude to events happening after a crash landing on an alien planet. His new mission now is to figure out why did his dropship crashed, what happened to the rest of the crew and how to get out of this planet. This part will feature a sword fighting system, based on reflexes and timing. Besides hacking and slashing, Aliens, Trolls & Dragons is also a TPP shooter! There will be plenty of occasions to confront futuristic projectile weapons with savage beasts living in the alien world. Further into the story, main protagonist John Knap will be equipped with high-tech gadgets that will help him to survive and give him a chance to rescue the rest of his team. Augmented Reality tactical glasses, Paralyzer gun and remote controlled micro-drones are just a beginning.
http://www.alienstrollsanddragons.com/

s00s

• Major Hermaszewski
  • Reputacja: 155
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 15, 2014, 20:41:03 pm »
zarys fabuły i setting niemal żywcem z grzędowicza :roll: