Autor Wątek: Street Fighter V  (Przeczytany 100675 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #400 dnia: Lutego 18, 2016, 12:02:18 pm »
Ja na razie czekam, póki co 4czka nie znudzila mi sie na tyle, zeby kupowac 5ke. Cierpliwe czekam ja i tak swoje pogram;-)
Moze Capcom pojdzie po rozum do glowy i jakos zmieni ilosc zarabianej kasy za poszczególne rzeczy. Tak jak pisalem, za przegrane walki też powinna być kasa. Ryo, graj i relacjonuj:-)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #401 dnia: Lutego 18, 2016, 12:04:10 pm »
Ryo, graj i relacjonuj:-)
Gram gram i z każdą minutą czuję się lepiej i pewniej w walce ;) Jak już sam zakupisz SFV to może będę na odpowiednim poziomie, by godnie z Tobą powalczyć :P

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #402 dnia: Lutego 18, 2016, 12:12:52 pm »
Jak już kupie to najpierw trzeba obadac training mode. Poznać nowy system, pocwiczyć. 5ka ponoć jest duuuużo mniej wymagająca jeśli chodzi o sadzenie wymyślnych akcji, kombosów. Bardziej chodzi o czytanie przeciwnika i gre neutralną. No ale to sie zobaczy już w praktyce.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #403 dnia: Lutego 18, 2016, 12:29:24 pm »
5ka ponoć jest duuuużo mniej wymagająca jeśli chodzi o sadzenie wymyślnych akcji, kombosów.
Jep. Uważam, że jeżeli ktoś ogarnia IV, te wszystkie cancele i dashe, to w piątce nie będzie miał najmniejszych problemów.

el becetol

  • Gość
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #404 dnia: Lutego 18, 2016, 12:41:50 pm »
http://www.twitch.tv/infiltration85

Tak sobie mam puszczone w tle w pracy, te czasy oczekiwania na walkę to jakaś masakra  :o Centralnie infitration zdjąży z 3 piosenki zaśpiewać zanim mu dobiorą przeciwnika  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 18, 2016, 12:55:42 pm »
O wieeeeeeele szybciej jest, jak siedzisz w menu i masz po prostu włączone automatyczne wyszukiwanie. Tak jak pisałem, wczoraj mi średnio co 1,5 minuty kogoś znajdowało. Dzisiaj również.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 18, 2016, 16:22:04 pm »
W nocy troche pogralem i faktycznie, duzo szybciej wyszukiwalo przeciwnikow. Baty straszne dostalem plus odcisk na kciuku.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 18, 2016, 17:13:11 pm »
Ja teraz zbieram baciory. Nie mój dzień chyba :(

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 18, 2016, 19:01:44 pm »
Kto w crapcom wpadł na pomysł że nie można w lobby dodać znajomych z listy?  :mad:

« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2016, 19:04:11 pm wysłana przez Popa »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 18, 2016, 21:28:30 pm »
Kto w crapcom wpadł na pomysł że nie można w lobby dodać znajomych z listy?  :mad:


dlc

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 19, 2016, 10:10:55 am »
Kto w crapcom wpadł na pomysł że nie można w lobby dodać znajomych z listy?  :mad:
Można. Trzeba pierw ich znaleźć w CFN i dodać do ulubionych. Potem w lobby wybiera się z listy. Już Cię znalazłem i Legrada, więc jakby co to będą na momencie zaproszenia do pokoju ;)

Wczoraj wszystko śmigało pięknie i idealnie. Zero lagów, zero rozłączeń, pięknie się rozmawiało i grało. Dzięki Popa i Legrad za pojedynki. Z chęcią to powtórzę, bo wczoraj to była z mojej strony w większości gra na obczajanie ciosów postaci (szczególnie z Popą ;). Dzisiaj dokończę story wszystkimi i się zabieram za kminienie poszczególnych fighterów.

Btw. muza w menusach to mistrzostwo.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2016, 10:28:39 am wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 20, 2016, 14:37:11 pm »
Cytat: Shinigami
Ciekawostka - drugi dzień gry i nabite 190300 pieniędzy. Ach, ten zły Crapcom i wygórowane ceny :hihi:

Jedna postać 100.000?

Rzeczywiście tragedia jak niektórzy próbowali wmówić. No ale się mitomanię na forach odgrywa, to potem na grę czasu nie ma.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 20, 2016, 14:54:23 pm »
Podwójne standardy.

http://www.ppe.pl/recenzje/2258/street-fighter-v-recenzja-gry.html

Cytuj
Zwycięstwa online niestety nie przynoszą nam jakichś ogromnych przychodów, bo otrzymujemy jedynie 50 FM. Dla porównania – aby odblokować dodatkową postać trzeba będzie wyłożyć 100 000 FM, a na kostium 40 000. Zenny to natomiast waluta, którą kupujemy za pomocą prawdziwych pieniędzy, jeżeli chcemy przyspieszyć sobie proces zdobywania dodatków. Warto jeszcze zauważyć, że do gry trafią kostiumy premium, możliwe do zakupienia tylko za Zenny. Czy tylko mi się wydaje, czy Capcom obiecywał, że wszystko będzie można nabyć w ramach Fight Money?

Jak tak bardzo chwalisz taki model, idź, wydaj 244zł, za bycie beta testerem, a nie płacz na forach, że ktoś gra dwa dni w grę i może sobie kupić prawie dwie postaci.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 20, 2016, 15:00:12 pm »
Cytat: Shinigami
Ciekawostka - drugi dzień gry i nabite 190300 pieniędzy. Ach, ten zły Crapcom i wygórowane ceny :hihi:

Jedna postać 100.000?

Rzeczywiście tragedia jak niektórzy próbowali wmówić. No ale się mitomanię na forach odgrywa, to potem na grę czasu nie ma.
Za przejście story wpada 160.000. A story wszystkimi to 2h. Nie wiem jeszcze ile jest za przejście Survival. No i za każdy level dla postaci wpada 1000 FM. Problem w tym, że punkty ze story i Survival można zdobyć tylko raz. Resztę trzeba będzie farmić z codziennych challenge'y i online. Trzeba po prostu grać, grac i grać.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 20, 2016, 15:13:08 pm »
Szczerze, to jesteś bodaj jedynym graczem, który kupił SF V i go sprawiedliwie ocenia. Czyli gra (będzie) świetna. Gra się wybornie, ale to półprodukt i to dostrzegasz.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #415 dnia: Lutego 20, 2016, 16:25:00 pm »
Oh, czyli ktoś kto tu ma chyba najwięcej do powiedzenia nawet gry nie kupił?
Podwójne standardy.

Jeśli problemem jest granie w grę to chyba coś nie tak, i to niekoniecznie z grą.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #416 dnia: Lutego 20, 2016, 18:53:12 pm »
Przez story przewijają się najróżniejsze postacie z serii. Poza znanymi, które pojawią się w DLC (Alex, Guile, Ibuki, Balrog, Juri, Urien) są jeszcze następujące:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ciekawe kto z nich zagości w przyszłości w grze.

Co do nowych postaci tak na szybko:
Laura - bardzo fajne ciosy oraz design. Najlepsza z nowych i wpasowuje się w skład idealnie.
Rashid - ciosy ok, design be. Przyda się inny strój.
F.A.N.G - ciosy ko(s)miczne-zamieszane, design be.
Necali - ciosy typowego berserkera. Design fajny podczas V-Trigger (włosy). Ogólnie to nie wiem co ta postać tutaj robi. Wzięła się z dupy i dla mnie spokojnie mogłoby jej nie być wcale.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #417 dnia: Lutego 20, 2016, 19:29:00 pm »

Ciekawe kto z nich zagości w przyszłości w grze.

Co do nowych postaci tak na szybko:
Laura - bardzo fajne ciosy oraz design. Najlepsza z nowych i wpasowuje się w skład idealnie.
Rashid - ciosy ok, design be. Przyda się inny strój.
F.A.N.G - ciosy ko(s)miczne-zamieszane, design be.
Necali - ciosy typowego berserkera. Design fajny podczas V-Trigger (włosy). Ogólnie to nie wiem co ta postać tutaj robi. Wzięła się z dupy i dla mnie spokojnie mogłoby jej nie być wcale.

Skoro mają lata grę rozwijać, pewnie sporo tego będzie. Ciekawe tylko czy skończy się na jednej PS, czy zaczną się cyrki jak z innymi grami.

Nec mi najbardziej odpowiada. Od pierwszego razu, gdy na zwiastunie go zobaczyłem, spodobał mi się. Niemniej czekam na powrót starej gwardii - Victor, Akuma.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #418 dnia: Lutego 20, 2016, 19:59:40 pm »
Ktos zna sie i poleci jakiegos arcade stick'a w rozsadnej cenie? Kciuka juz nie czuje od krecenia cwiartek na krzyzaku.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #419 dnia: Lutego 20, 2016, 20:43:41 pm »
A masz jakiś wybór w ogóle? Jak się kiedyś interesowałem tematem, to było tanie gówno Hori, drogie gówno Mad Catza i customu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #420 dnia: Lutego 21, 2016, 14:48:38 pm »
Bardzo fajna opcja ze strony Capcom w postaci przeglądania raplayów. Można przeglądać powtórki walk wszystkich zawodników z CFN. Od tych z czołowych miejsc w rankingu, to tych na końcu. I nie to, że tylko ostatnią walkę, ale mnóstwo wstecz (jeżeli nie wszystkie). Serwery muszą ładnie dostawać w dupę. Ale obecnie wszystko działa pięknie. Replaye można zapisywać, oglądać, stopować, przewijać klatka po klatce, nawet pokazać input data, by zobaczyć jak były wciskane przyciski. Bardzo przydatne narzędzie, bo można zobaczyć co wyczyniają najlepsi i jednocześnie odtworzyć swoje mecze, by przeanalizować co się źle zrobiło.

A gra wciąga i wraz z poznawaniem mechaniki, nowych postaci, combosów satysfakcja szybuje w górę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #421 dnia: Lutego 21, 2016, 23:31:11 pm »
Hmmm... używki po 150... nówka 179-199... :O

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #422 dnia: Lutego 21, 2016, 23:38:26 pm »
Ludzie wkur**eni zawartością to sprzedają.

Mrocz

  • Gość
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #423 dnia: Lutego 22, 2016, 00:01:28 am »
Jak tak dalej pójdzie to za parę miechów za stówkę wyrwę :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #424 dnia: Lutego 23, 2016, 09:11:35 am »
Wczoraj była krótka konserwacja serwerów. Ciekawe jak teraz będą działały, ale przyznam szczerze, że ostatnio działają bez zarzutu, bez laga. Pięknie. Pograłem też chwilę w Survival na easy i kasa wpada za levele postaci, bo sporo expa się dostaje. Na ten moment bez jakiegokolwiek wysiłku i farmienia mam ~190 tys. FM. A jeszcze Survival Normal, Hard i Extreme ;) No i trza wrócić do online 8)

Capcom też ostatnio wypuszcza oficjalne filmiki instruktażowe, dosyć zgrabnie przedstawiające poszczególne postacie. Najnowszy jest Ken:

« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2016, 09:25:02 am wysłana przez Ryo »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #425 dnia: Lutego 23, 2016, 09:21:09 am »
Kupię kiedyś pełną wersję  :troll: Ale tylko w promo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #426 dnia: Lutego 23, 2016, 09:26:42 am »
Jak lubisz bijatyki 2D i serię, to polecam mocno. Tylko oczywiście lepiej poczekać na zniżki, bo i tak już cena leci mocno w dół ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #427 dnia: Lutego 23, 2016, 09:30:36 am »
Ja czekam na trochę więcej zawartości, aż się to wszystko ustabilizuje z online i łykam jakąś używkę za pół darmo. :cool:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #428 dnia: Lutego 23, 2016, 09:35:19 am »
aż się to wszystko ustabilizuje z online
Już jest baaaardzo dobrze. Niech tylko coś z robią z rage quitersami.

Luks, będzie z kim grać :) Już mam dodanych w fejwrytsach Popę i Legrada, dałem im taga GameOnly i teraz tylko grać w lobby i się prać. Bardzo miło się z nimi szpilało, zupełnie jakby siedzieli obok na kanapie (niestety Popa nie gadał, wiec słuchał tylko mojego pierdolenia :P).


Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #429 dnia: Lutego 23, 2016, 09:37:32 am »
No to w takim razie na więcej zawartości.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #430 dnia: Lutego 23, 2016, 09:39:37 am »
No jak będzie pacz w marcu, to gra pewnie będzie miała przystępną cenę. Chyba, że jak już będzie więcej zawartości, to ceny przystopują z opadaniem. Zobaczymy.

Przy okazji:

« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2016, 09:46:09 am wysłana przez Ryo »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #431 dnia: Lutego 23, 2016, 10:09:50 am »
A w tym patchu w marcu to ma być jakiś mega content dodany czy jak?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #432 dnia: Lutego 23, 2016, 11:36:51 am »
Ma być sklepik (w nim Alex i stroje ze Story), lobby do 8 zawodników, codzienne challenge, triale.

http://shoryuken.com/2016/02/11/street-fighter-vs-survival-challenge-modes-provide-solo-distractions/
Cytuj
Challenge mode, on the other hand, consists of four sub-modes. The first, Battle Tips, teaches players how to play Street Fighter V through helpful demonstrations of tutorial content. Next, Trials should be familiar to anyone who has picked up a fighting game in recent years, offering up increasingly difficult combo challenges for all sixteen characters.

Cytuj
Targets, the daily challenges we’ve already detailed, give players a chance to earn extra Fight Money, custom titles, and more. And finally, Extra Battle consists of matches against computer-controlled bosses that provide an extra challenge. Players who beat these bosses will earn special in-game rewards.

Cytuj
Targets and Extra Battle challenges will be available soon after launch, with Battle Tips and Trials coming in March.

http://shoryuken.com/2015/10/27/level-up-characters-complete-daily-goals-to-earn-fight-money-in-street-fighter-v/
Cytuj
As example goals, we can expect to see things like throwing a specific number of Hadoukens, landing some amount of anti-air attacks, or hitting opponents with a given number of crush-counters on a daily basis to keep our totals high.


Już się nie mogę doczekać jak wrócę z roboty i będę grał :mad: Wczoraj obadałem sobie lepiej Laurę, fajna dupeczka.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2016, 11:45:23 am wysłana przez Ryo »

Popa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-05-2005
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 7
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #433 dnia: Lutego 23, 2016, 17:19:10 pm »
aż się to wszystko ustabilizuje z online
Już jest baaaardzo dobrze. Niech tylko coś z robią z rage quitersami.

Luks, będzie z kim grać :) Już mam dodanych w fejwrytsach Popę i Legrada, dałem im taga GameOnly i teraz tylko grać w lobby i się prać. Bardzo miło się z nimi szpilało, zupełnie jakby siedzieli obok na kanapie (niestety Popa nie gadał, wiec słuchał tylko mojego pierdolenia :P).


Nigdy nie używałem headsetu:) W sumie na PS4 nigdy "na poważnie" nie grałem online do czasu SF5. (2 dni miałem + jak kupiłem PS4 i w DOA5LR chwilę pograłem).
Dziś trafiłem na jakiegoś żabojada grającego Kenem, miał 6 zwycięstw. Wygrałem finałową rundę, wiadomo co się stało... Oby Capcom coś z tym zrobił.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #434 dnia: Lutego 23, 2016, 17:40:44 pm »
Kupię kiedyś pełną wersję  :troll: Ale tylko w promo.

Wysmakowany trolling.
Niemniej racja.

Pograłem kilkanaście walk. Gdyby zawartość była taka, jaka powinna na dzień dobry, warto byłoby wydać 244zł, a i średnia zapewne przebiłaby 90+.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #435 dnia: Lutego 23, 2016, 17:51:00 pm »
Przepłaciłeś prawie Kazimierza!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #436 dnia: Lutego 23, 2016, 18:07:56 pm »
Ale że jak? chuje przegrywają finałowe rundy i co? Kabel targają od netu z konsoli i walka jakby się w ogóle nie odbyła bez żadnych konsekwencji? :evil:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #437 dnia: Lutego 23, 2016, 20:59:46 pm »
Ale że jak? chuje przegrywają finałowe rundy i co? Kabel targają od netu z konsoli i walka jakby się w ogóle nie odbyła bez żadnych konsekwencji? :evil:
PS button, opcje, zamknij aplikację. Albo od razu w walce eject. Gra nie zalicza nic. Ani przegranej, ani wygranej. Czyli jak koleś Kenem miał 6 zwycięstw z rzędu (pewnie tak je zebrał...), zrobił rage quit i jak znów odpali grę to będzie miał dalej 6 zwycięstw...

Capcom niby tłumaczy, że coś z tym robią, ale trudno poznać czy ktoś rzeczywiście robi rejdża, czy mu po prostu odcięło neta.

Pograłem kilkanaście walk. Gdyby zawartość była taka, jaka powinna na dzień dobry, warto byłoby wydać 244zł, a i średnia zapewne przebiłaby 90+.
Dodaj mnie w CFN jak chcesz - Jin_ryo. Pogramy kiedy w lobby razem.


http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2016/02/18/capcom-looking-into-adding-arcade-mode-for-street-fighter-v/#4b9eddb3419a
Cytuj
Capcom sent a glimmer of hope regarding the brawler’s inexplicably missing Arcade Mode.

“The team is looking into adding an Arcade Mode and we’ll have more information to share soon,” a Capcom representative told Forbes via email. According to the same representative, Capcom is also planning to introduce difficulty sliders into the existing Character Stories mode.

Looking into... DZIĘKI CAPCOM. Nie ma to jak wyje**ć podstawowe tryby z bijatyki, a potem łaskawie rozmyślać nad ich dodaniem. Ale Arcade przyda się mega. Z ustawianym poziomem trudności oraz rundami. That's all.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2016, 21:10:58 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #438 dnia: Lutego 24, 2016, 09:12:43 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Street Fighter V
« Odpowiedź #439 dnia: Lutego 24, 2016, 09:15:36 am »
Zaraz zaraz... To nie ma Arcade mode???? xD

Powiedz mi... Czy można grać we dwóch na jednej konsoli? :P