Autor Wątek: Gran Turismo Sport  (Przeczytany 28438 razy)

svonston i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 27 386
  • Reputacja: 200
Gran Turismo Sport
« dnia: Maj 02, 2015, 00:04:23 am »
Gra na pewno powstaje i aż dziw bierze, że nie ma jeszcze swojego tematu. Tymczasem chłopaki z PD do pracy nad dźwiękiem zatrudnili Mike'a Caviezela - jakąś szychę od audio z Turn 10/m$, więc jest szansa, że GT7 będzie brzmieć godnie.

https://www.linkedin.com/pub/mike-caviezel/1/29/871

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2015, 00:07:46 am »
Mogli zatrudnic kogoś z Evolution bo Driveclub brzmi najlepiej.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 600
  • Reputacja: 10
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 02, 2015, 08:57:34 am »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 02, 2015, 09:18:31 am »
Supercar brzmial bardzo dobrze. Do dzis pamietam dzwiek pracujacych wycieraczek i pomruki silnika.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 02, 2015, 11:17:56 am »
No brzmi dobrze, ale te dźwięki są sztucznie przerobione. Prawdziwe Enzo tak nie brzmi. Te świsty trzaski jakby to był samochód stricte wyścigowy.

Prawdziwe Enzo brzmi mniej więcej tak jak w DriveClub

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/xuw-dKb9hUU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

+

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9O6Gh6q4tHc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

+

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Z-4v4I7Gzk0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Porównajcie sobie ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2015, 11:20:16 am wysłana przez Mrocz »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 21 083
  • Reputacja: 179
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 02, 2015, 11:48:11 am »
Polyphony to studio Sony czy jakiś autonomiczny twór, któremu chce się robić exy na ps?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 27 386
  • Reputacja: 200
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 02, 2015, 11:57:23 am »
Oczywiście, że PD to jest studio Sony.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/Z-4v4I7Gzk0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Zajebiste ostatnie ujęcie, jak ta kamerka w locie złapała jeszcze tył samochodu  :D

Trzeba mieć fest kasy, żeby się tak bawić.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 02, 2015, 12:02:34 pm »
Trzeba mieć fest kasy, żeby się tak bawić.

To polecam jego inne filmiki ;) Przeciąganie liny przez dwa Ferrari F50 itp ;) A swoją drogą typ ponoć wypożycza te samochody od znajomych :lol: Był o nim artykuł na Top Gear ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 02, 2015, 15:05:42 pm »
Mi by bylo szkoda tak to auto rysowac tym co mu spod kol wypada i generalnie niszczyc je na takich drogach.

Nie do tego Enzo zostalo stworzone.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 02, 2015, 15:16:14 pm »
Mi by bylo szkoda tak to auto rysowac tym co mu spod kol wypada i generalnie niszczyc je na takich drogach.

Nie do tego Enzo zostalo stworzone.

A tam. Jak widać na filmiku, Enzo aż się cieszy jak ktoś je pogoni w trudniejszych warunkach ;) Aż merda ogonkiem. Jakoś bardziej mnie bolą superbolidy trzymane pod kloszem u jakiegoś Szejka Arabskiego czy czarnego Rapera co boi się pojechać więcej niż 50 na godzinę. ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 02, 2015, 15:21:57 pm »
Nie chodzilo mi o taka przesade, tylko o taka jazde w przyjemniejszych warunkach, na tych plytach podskakuje jakby zaraz miala wypasc z tej "drogi". I slychac ze jedynie on muska gaz, bo trzepie nim dosc.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 17 262
  • Reputacja: 136
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 28, 2015, 19:18:00 pm »
Legia Mistrz a łysy to ch**

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 28, 2015, 20:52:57 pm »
KSG. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 3 422
  • Reputacja: 44
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 28, 2015, 23:18:29 pm »
Lubię placki

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 09, 2015, 11:57:34 am »
Na pewno przed 2017 rokiem. Piorytet to zniszczenia, sporo wiecej Premium Cars.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/GKDB7q115NA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 10, 2015, 09:29:47 am »
No zajebiście, ale trochę Kaz mnie poirytował swoją odpowiedzią na pytanie o zniszczenia - to nie jest kwestia możliwości technicznych, tylko kwestia kosztów produkcji gry
Nosz kur** mać, to wielkie wspaniałe Sony nie ma kasy na ludzi, co to zrobią porządny model zniszczeń w Gran Turismo?

Dodatkowo:

Cytuj
Porsche Returns to Forza Series in New Horizon 2 Expansion Pack

MS może sobie pozwolić na wykupienie jakiejś sub-licencji od EA, a Sony znowu kasy nie ma??! Jeśli po raz kolejny nie zobaczę Porsche w Gran Turismo, to się zdenerwuję... :evil: :evil: :evil: Mogliby przynajmniej nowe modele RUFów dać, bazujących na modelach 991...

Jeśli Kaz zawiedzie, to będzie chyba moje ostatnie Gran Turismo.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 10, 2015, 09:31:39 am »
Na Porsche bym nie liczył. Tak jak pisałem wcześniej. Porsche w Forzie było od zawsze (pomijając piątkę i Horizon 1) a w GT to chyba w trójce jeden model był. Prędzej dostaniemy Ruf'y, ale i tego się nie spodziewam.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 27 386
  • Reputacja: 200
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 10, 2015, 09:46:31 am »
Gra musi na siebie zarobić. Zniszczenia samochodów raczej nie są warte bankructwa Sony  :hihi:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 10, 2015, 09:52:10 am »
IMO seria swoimi milionami sprzedanych kopii już dawno zarobiła na siebie i na kosmiczny model zniszczeń.

No ale to musi być na prawdę cieniutko u Kaza CEO, skoro Sony zbankrutuje jeśli da zniszczenia w GT.  :lol:

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 10, 2015, 10:47:01 am »
Jak dla mnie to w GT wystarczy podobna fizyka kolizji i zniszczeń jak w Driveclub. Dodać tylko wpływ na model jazdy. GT to nie jest gra gdzie to jest koniecznie potrzebne. Od tego będzie Asseto Corsa i Project CARS :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 27 386
  • Reputacja: 200
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 10, 2015, 10:57:11 am »
Na ch** komu wizualne zniszczenia w symulatorach, jak przy poważniejszym jeżdżeniu każde stuknięcie i tak kończy się restartem wyścigu? To samo można załatwić solidnymi karami, a zamiast na zniszczenia środki przeznaczyć na modele samochodów, trasy i fizykę.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 10, 2015, 11:09:31 am »
Jak dla mnie to w GT wystarczy podobna fizyka kolizji i zniszczeń jak w Driveclub. Dodać tylko wpływ na model jazdy. GT to nie jest gra gdzie to jest koniecznie potrzebne. Od tego będzie Asseto Corsa i Project CARS :)

Nooo, mając konkurencję w postaci PC i Assetto Corsa, jednak muszą się lepiej postarać. Driveclub to ma dobry model zniszczeń jak na wyścigi Arcade, GT, to jednak inna liga. No, chyba że się kompletnie zeszmacą, oleją nadzieje fanów i zaserwują Gran Turismo 5.76 z kartonowymi kolizjami i zniszczeniami, standardami z PSX, bez konkretnej i szerokiej możliwości modyfikowania aut.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 10, 2015, 11:24:53 am »
Andy... przede wszystkim powinieneś nauczyć się rozróżniać gry wyścigowe i ich różny target. Po cholere nam Gran Turismo, które ma rywalizować z Asseto Corsa czy Project Cars? Tak to każda samochodówka byłaby identyczna. Niech rozwiną idee z Gran Turismo 6 dorzucą kupę nowych samochodów, dopracują jeszcze bardziej model jazdy i będzie zajebiście. Nie potrzebny mi klon kolejnej gry. Już Asseto Corsa i Project CARS są zbyt podobne do siebie i rozważam czy kupię drugą grę :P (chyba kupię, tylko dla carlisty z Ferrari i Lambo)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 10, 2015, 13:00:18 pm »
Czyli target GT powinien zostać zmieniony na niedzielnych graczy Twoim zdaniem? Czy jak?
Ja od zawsze GT traktowałem jako dość poważny symulator i oczekuję rozwoju w tym kierunku, a nie uproszczeń a la arcade racer.

Bardzo słaby ten argument, że jak będą się wzorować na systemie zniszczeń z PC czy AC, to każda gra będzie podobna. Jak coś jest dobre, to dlaczego mają nie czerpać z tego pomysłów? GT konkuruje w niszy symulatorów i jeśli konkurencja robi cos dobrze, to GT rzecz jasna musi się starać robić to jeszcze lepiej. A dobry model zniszczeń to kluczowy element dobrej symulacji.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 10, 2015, 13:14:16 pm »
A dobry model zniszczeń to kluczowy element dobrej symulacji.

Nie jest kluczowy i nigdy nie był. Kluczowe to jest odwzorowanie pracy zawieszenia, opon, zachowanie silnika. To co sprawia, że symulator jest symulatorem. Większość symulatorów ma bardzo kosmetyczne uszkodzenia, z Forzą włącznie. Nie jest to po prostu AŻ TAK istotne.

Project CARS jest inny pod tym względem bo jest to symulator WYŚCIGÓW. A nie prowadzenia pojazdów. Tu duży nacisk był na odwzorowanie AI i systemu kolizji (który i tak mocno kuleje)

Jeżeli zamiast marnować czas na dodawanie uszkodzeń (wystarczyłoby poprawić kolizje) powinni skupić się na stabilnym działaniu gry, jednolitym wyglądzie standardów i premium, dodać SETKI kultowych i ważnych dla historii samochodów. Zapewnić kompletną carlistę do każdej marki jaka w grze występuje oraz zapewnić PORZĄDNY dźwięk silników. Uszkodzenia niech zejdą na dalszy plan.

Już pomijam tak istotną sprawę jak licencja i niechęć producentów samochodów do pokazywania swoich modeli w wersji "bity powypadkowy"

Skoro dla ciebie model zniszczeń jest kluczowy to uznajemy serie GRID i Burnout Paradise za symulatory? Mają w końcu najlepszy system zniszczeń...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2015, 13:20:11 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 10, 2015, 13:44:43 pm »
Ale mącisz i mieszasz :lol:

Czy Ty w ogóle widzisz co piszesz?  :lol:

GT jest symulatorem jazdy i model zniszczeń nie jest ważny

Powiedz jeszcze, że powinni usunąć przeciwników z toru, bo przecież to nie jest symulacja wyścigów tylko "symulacja prowadzenia pojazdu"...

GT ma wiele aspektów do poprawy (które z resztą sam wymieniłeś) i model zniszczeń wizualnych jak i mechanicznych zdecydowanie jest jednym z nich i wcale nie jest mniej ważny..

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 10, 2015, 13:48:43 pm »
Ale mącisz i mieszasz :lol:

Czy Ty w ogóle widzisz co piszesz?  :lol:

GT jest symulatorem jazdy i model zniszczeń nie jest ważny

Powiedz jeszcze, że powinni usunąć przeciwników z toru, bo przecież to nie jest symulacja wyścigów tylko "symulacja prowadzenia pojazdu"...

GT ma wiele aspektów do poprawy (które z resztą sam wymieniłeś) i model zniszczeń wizualnych jak i mechanicznych zdecydowanie jest jednym z nich i wcale nie jest mniej ważny..


Mam wrażenie, że to ty nie wiesz co piszesz. Najważniejszy w symulatorze jest model jazdy. Uszkodzenia to są na dalszym planie. A jak masz wymagania z kosmosu to tylko twoja sprawa. Potem będzie znowu tylko narzekał. Tak jak z tym DLC z otwartym światem do DriveClub :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 27 386
  • Reputacja: 200
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 10, 2015, 14:02:11 pm »
Andriuszka ma wyjątkowo roszczeniową postawę...

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 616
  • Reputacja: 247
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 10, 2015, 14:11:21 pm »
Chciałbym jedynie zauważyć, że oczekiwanie przez graczy uszkodzeń pojazdów, wizualnych i mechanicznych w symulatorze, a ogólnie grze wyścigowej traktującej o motoryzacji z prawdziwego zdarzenia jakkolwiek może nie priorytetowe, na pewno nie jest "wymaganiem z kosmosu". Przyłożenie w pojazd przy prędkości 100 km/h nie robiące wrażenia na niezniszczalnych samochodach to niemały zgrzyt i wg mnie nie ma co na siłę usprawiedliwiać uproszczeń, tylko oczekiwać dążenia twórców do jak najwierniejszego oddania zdarzeń podczas prowadzenia pojazdu. Kara punktowa/sekundowa za mocne walnięcie błotnikiem w drugi pojazd nie oddaje symulacyjnego charakteru, a powinno mieć odzwierciedlenie przykładowo w gorszych osiągach, scentrowaniu toru jazdy, widocznego uszkodzenia błotnika, a nawet urwaniu koła. Dla graczy, którzy nie chcieliby kończyć jazdy po jednym stuknięciu - ustawienie stopnia uszkodzeń.
Rozumiem jednak, że jeśli miałoby to się odbić na innych ważnych aspektach przy tworzeniu gry to jak napisałem w pierwszym zdaniu - nie jest to priorytet, ale niemniej twórcy winni mieć to na uwadze.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 10, 2015, 14:43:01 pm »
Chciałbym jedynie zauważyć, że oczekiwanie przez graczy uszkodzeń pojazdów, wizualnych i mechanicznych w symulatorze, a ogólnie grze wyścigowej traktującej o motoryzacji z prawdziwego zdarzenia jakkolwiek może nie priorytetowe, na pewno nie jest "wymaganiem z kosmosu". Przyłożenie w pojazd przy prędkości 100 km/h nie robiące wrażenia na niezniszczalnych samochodach to niemały zgrzyt i wg mnie nie ma co na siłę usprawiedliwiać uproszczeń, tylko oczekiwać dążenia twórców do jak najwierniejszego oddania zdarzeń podczas prowadzenia pojazdu. Kara punktowa/sekundowa za mocne walnięcie błotnikiem w drugi pojazd nie oddaje symulacyjnego charakteru, a powinno mieć odzwierciedlenie przykładowo w gorszych osiągach, scentrowaniu toru jazdy, widocznego uszkodzenia błotnika, a nawet urwaniu koła. Dla graczy, którzy nie chcieliby kończyć jazdy po jednym stuknięciu - ustawienie stopnia uszkodzeń.
Rozumiem jednak, że jeśli miałoby to się odbić na innych ważnych aspektach przy tworzeniu gry to jak napisałem w pierwszym zdaniu - nie jest to priorytet, ale niemniej twórcy winni mieć to na uwadze.

Wskaż mi grę samochodową, gdzie uszkodzenia są w pełni realistyczne. Nawet ProjectCARS, który jest bardzo realistyczny pod tym względem ma sporo uproszczeń. Przyjebanie z 200 na godzine w bandzie kończy się oderwaniem koła, i uszkodzeniem chłodnicy, ale o totalnej kasacji samochody nie ma mowy. Zrobienie takiego mega systemu uszkodzeń nie jest tak łatwe jak niektórym się wydaje. Zresztą w Forzie, gdzie nikt się nie czepia uszkodzeń też się nie da skasować samochodu. Wymagania więc uszkodzeń z prawdziwego zdarzenia jest nieco przesadzone. Dla mnie najważniejsze by fizykę kolizji dopracowali, co by zderzenia i przytarcia były realistyczne, ale sam model zniszczeń nie liczę na coś wybitnego. Niektórzy tutaj zapominają, że sporo do powiedzenia mają producenci samochodów, którzy zwyczajnie nie chcą kasacji samochodów w grze.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 616
  • Reputacja: 247
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 10, 2015, 15:18:19 pm »
OK, trafiają do mnie te argumenty - zauważyłem jedynie, że dyskusja przybrała tor: "na cholerę komu zniszczenia, nie to się liczy", co nie powinno mieć miejsca. I nie jest usprawiedliwieniem zdanie ze wskazywaniem gry samochodowej, która ma w pełni realistyczne uszkodzenia, bo to chyba jasne, że jest w nich nadal sporo umowności, a sam wcześniej zgodziłem się ze stwierdzeniem, że nie jest to pierwsze miejsce na liście priorytetów, jeśli pozostałe aspekty gry miałyby na tym ucierpieć. Z drugiej strony twórcy winni ciągle rozwijać gry, a nie upraszczać w istotnych elementach. Cholernie bym się cieszył widząc gnącą się blachę, pękające zderzaki i rozsypujące szkło oraz coraz mniej umowne uszkodzenia mechaniczne, jako nierozerwalny aspekt symulacyjnej jazdy samochodem w wydaniu PD, zacierając coraz bardziej wrażenie umowności, nie gasząc tego entuzjazmu słowami "wymagań z kosmosu".
Sam napisałeś, że Burnout miał fajny model zniszczeń, ale to nadal festyn pełnej losowości wrzuconej przez deva, inna kategoria gry - pełnego arcade, gdzie jest mnóstwo umowności, byle było efektowniej z feerią latającego metalu - i nie o to do końca chodzi.
I gwarantuję Ci, że brak modelu zniszczeń w kolejnym GT to nie będzie zalążek konstruktywnej krytyki: "może ich brak, ale za to poszło w wizualia, fizykę i pojazdy", a pożywka dla kolejnej wojenki, jak to GT jest "ułomne" i jeśli można by takim krzykaczom w końcu zamknąć mordę, byłbym bardzo z tego rad.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 658
  • Reputacja: 91
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 10, 2015, 15:26:53 pm »
No spoko. Teraz mnie naszło. Skąd wziął się tekst, że nie będzie zniszczeń w GT7 skoro to bzdura? Kaz w wywiadzie tylko wspomniał, że jest to kwestia budżetu, a nie możliwości. Nie powiedział, że ich nie będzie.
Zwłaszcza, że na gtplanet jest takie coś:

Cytuj
Yamauchi has guaranteed that the seventh chapter will solve many problems related to the physical impacts and simulation of damage, two aspects that have always been taken seriously by fans of this saga.

https://www.gtplanet.net/gran-turismo-7-to-see-improved-crash-damage-physics-coming-before-2017/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 10, 2015, 15:45:02 pm »
Chciałbym jedynie zauważyć, że oczekiwanie przez graczy uszkodzeń pojazdów, wizualnych i mechanicznych w symulatorze, a ogólnie grze wyścigowej traktującej o motoryzacji z prawdziwego zdarzenia jakkolwiek może nie priorytetowe, na pewno nie jest "wymaganiem z kosmosu". Przyłożenie w pojazd przy prędkości 100 km/h nie robiące wrażenia na niezniszczalnych samochodach to niemały zgrzyt i wg mnie nie ma co na siłę usprawiedliwiać uproszczeń, tylko oczekiwać dążenia twórców do jak najwierniejszego oddania zdarzeń podczas prowadzenia pojazdu. Kara punktowa/sekundowa za mocne walnięcie błotnikiem w drugi pojazd nie oddaje symulacyjnego charakteru, a powinno mieć odzwierciedlenie przykładowo w gorszych osiągach, scentrowaniu toru jazdy, widocznego uszkodzenia błotnika, a nawet urwaniu koła. Dla graczy, którzy nie chcieliby kończyć jazdy po jednym stuknięciu - ustawienie stopnia uszkodzeń.
Rozumiem jednak, że jeśli miałoby to się odbić na innych ważnych aspektach przy tworzeniu gry to jak napisałem w pierwszym zdaniu - nie jest to priorytet, ale niemniej twórcy winni mieć to na uwadze.

Wskaż mi grę samochodową, gdzie uszkodzenia są w pełni realistyczne. Nawet ProjectCARS, który jest bardzo realistyczny pod tym względem ma sporo uproszczeń. Przyjebanie z 200 na godzine w bandzie kończy się oderwaniem koła, i uszkodzeniem chłodnicy, ale o totalnej kasacji samochody nie ma mowy. Zrobienie takiego mega systemu uszkodzeń nie jest tak łatwe jak niektórym się wydaje. Zresztą w Forzie, gdzie nikt się nie czepia uszkodzeń też się nie da skasować samochodu. Wymagania więc uszkodzeń z prawdziwego zdarzenia jest nieco przesadzone. Dla mnie najważniejsze by fizykę kolizji dopracowali, co by zderzenia i przytarcia były realistyczne, ale sam model zniszczeń nie liczę na coś wybitnego. Niektórzy tutaj zapominają, że sporo do powiedzenia mają producenci samochodów, którzy zwyczajnie nie chcą kasacji samochodów w grze.

A kto tutaj mówił o kosmicznym systemie zniszczeń 100% real? Cały czas pisałem wcześniej, GT powinno przynajmniej dobić do poziomu konkurencji. To powiedziałeś, że po co mają się na PC wzorować, nie potrzebujemy klonów-symulatorów jak AC i PC...

Zniszczenia w GT7 będą i mam nadzieję, że w końcu Kaz pokaże konkurencji, jak to powinno być zrobione. A jeśli nie, to na odczepnego zadowolę się odpadającymi kołami jak w PC...  8) Wszystko poniżej będę uważać za porażkę i olewanie graczy. Chyba że w innych miejscach nadrobi.

s00s

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 11 194
  • Reputacja: 141
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 10, 2015, 16:59:07 pm »
Zniszczenia w GT7 będą i mam nadzieję, że w końcu Kaz pokaże konkurencji, jak to powinno być zrobione. A jeśli nie, to na odczepnego zadowolę się odpadającymi kołami jak w PC...  8) Wszystko poniżej będę uważać za porażkę i olewanie graczy. Chyba że w innych miejscach nadrobi.

mam bardzo podobnie. zniszczenia mają być, a nie że zapodadzą kilkaset standardów, karoserie z adamantium, do tego odbicia znaków w gałkach ocznych i łaaaaał, gran turismo best sim racing game, #przywiązaniedodetali itd.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 10, 2015, 18:23:10 pm »
PC pod wzgledem kolizji takze nie jest idealne. Jedyna gra gdzie mechaniczne zniszczenia byly maksymalnie zblizone do rzeczywistych to RBR i zadna inna gra juz tego nie powtorzyla i raczej nie powtorzy.

GT7 wizualne jak bedzie miec ala DC to bede zadowolony, chce takze by mechaniczne byly na poziomie PC i tyle. Nie sie skupia na jeszcze lepszym modelu jazdy, grafice i fizyce ktora Nami pozamiata, ulepsza oprawe dzwiekowa, dodadza nowe trasy, samochody, lepsze AI i tyle. GT to nie PC czy Asseto Corsa, i dla mnie te dwa ostatnie tytuly to uzupelnienie GT. Kropka.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2015, 18:25:40 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 980
  • Reputacja: 302
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 10, 2015, 19:40:28 pm »
GT7 powinno mieć przede wszystkim poprawioną fizyke kolizji żeby uderzone auto reagowało odpowiednio. Same zniszczenia wizualne i mechaniczne nie muszą być dopieszczane na maksa. Ja najbardziej liczę na masę nowych aut i tras oraz oprawę godną PS4. Model jazdy nieco do poprawy, bo niewiele brakuje mu do ideału (hamowanie powinni zrobić na wzór Project CARS i będzi git).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2015, 19:43:29 pm wysłana przez BoBaN »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 942
  • Reputacja: 38
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 10, 2015, 22:09:20 pm »
Plus dac opcje "real" w ustawieniu ulatwien. Ta opcja w PC jest swietna. Nie martwie sie o ABS/TC/TCS, tylko jezdze tak jak dany typ pojazdu jest domyslnie doposazony, zgodnie z rzeczywistoscia. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Lupi

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 19 449
  • Reputacja: 175
  • Pozdrawiam
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 10, 2015, 22:14:56 pm »


Cytuj
A Croatian electronics retailer has published a new listing for a game called “Gran Turismo Sports” and is now accepting pre-orders. For its placeholder image, they appear to have created their own “Gran Turismo 7″ graphic.

Typically, this type of listing is nothing to get excited about – online stores often begin accepting pre-orders and publishing incorrect release dates for games years before they’re officially announced, in hopes of attracting links and attention.

However, things are a bit different with this company, Sancta Domenica. They have an exclusive agreement with Sony Computer Entertainment Europe, and are the sole importer of PlayStation products in the countries of Croatia and Bosnia and Herzegovina.

Their use of the name “Gran Turismo Sports” is also interesting. Notorious Gran Turismo insider Amar212 – who is also based in Croatia and runs Croatian GT fan site GTSurgeons – first teased the “Gran Turismo Sports” name in a post on NeoGAF last month.

Although it would be quite a departure from tradition for Polyphony Digital to drop the number “7” from the name, it may be an effort to differentiate the title, indicating the game might be headed in a different direction or may include motorcycles, as was inferred from the Isle of Man news that hit last year. We’ll just have to wait and see.

https://www.gtplanet.net/croatian-retailer-opens-preorders-for-gran-turismo-sport-ps4-game/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 825
  • Reputacja: 102
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 10, 2015, 22:16:40 pm »
O to to


Gran Turismo Sports, bo istnieje prawdopodobieństwo, że w grze znajdą się motocykle!!! :o :!: Jeśli faktycznie tak będzie, to dla mnie bomba!!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2015, 22:29:30 pm wysłana przez andryush »

Lupi

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 19 449
  • Reputacja: 175
  • Pozdrawiam
Odp: Gran Turismo 7
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 10, 2015, 22:20:40 pm »
O to to

https://www.gtplanet.net/croatian-retailer-opens-preorders-for-gran-turismo-sport-ps4-game/?utm_content=buffer068ca&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer


Gran Turismo Sports, bo istnieje prawdopodobieństwo, że w grze znajdą się motocykle!!! :o :!: Jeśli faktycznie tak będzie, to dla mnie bomba!!
WTF? Dałem link dokładnie nad Twoim postem.