Autor Wątek: Horizon: Zero Dawn  (Przeczytany 120646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:23:29 pm »
Swoją drogą, to dobrze, że tak piękny silnik nie marnują na kolejnego FPSa.

lupinator

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:25:16 pm »

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Raczej

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:33:37 pm »
Tak mnie naszło coś zajebistego. Co prawda pewnie tak nie będzie, ale wyobraźcie sobie ten rozp**rdol jakby się okazało, że ziemia w Horizon to tak naprawdę Vekta a maszyny z którymi walczymy to hybrydy technologii Helghastów i ISA ;)

W sumie to wyraźnie mówią o "starszych" którzy przybyli tu wcześniej ;) Nie narodzili się :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:40:13 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:44:19 pm »
Mnie ona przypomina bohaterkę z Heavenly Sword

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 16, 2015, 17:45:56 pm »
Mi się skojarzyło z
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Marins

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 16, 2015, 18:00:23 pm »
Mi się skojarzyło z
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Mi tak samo.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 16, 2015, 18:22:33 pm »
Tak mnie naszło coś zajebistego. Co prawda pewnie tak nie będzie, ale wyobraźcie sobie ten rozp**rdol jakby się okazało, że ziemia w Horizon to tak naprawdę Vekta a maszyny z którymi walczymy to hybrydy technologii Helghastów i ISA ;)

W sumie to wyraźnie mówią o "starszych" którzy przybyli tu wcześniej ;) Nie narodzili się :P

Hah, też o tym pomyślałem, jak zobaczyłem kadry z "przeszłości" gdzie miasto stoi całe :D

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 16, 2015, 18:29:29 pm »
Ja bym to jednak przetłumaczył tak, że po prostu byli przed nimi, a nie, że sobie przylecieli. Dość popularny motyw w filmach w sumie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 16, 2015, 19:45:40 pm »
To nie jest zupełnie nowa jakość, niemniej ta gra prezentuje się tak kapitalnie, że nawet Wiesław na moim master race za pięć cyfr chyba zaliczy dałngrejt oceny za grafikę. Życzę jak najlepiej, ale już Shadow Fall pokazał zwykłą przeciętność z cudownej oprawie. Przeciętność, którą udany tryb wieloosobowy ratował.
Oby gra cieszyła nie tylko narząd wzroku. Niech zaskoczy świeżością.

#pocałowana przez ogień

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 16, 2015, 19:58:03 pm »
O zaplecze historii bym się nie martwił, bo uniwersum Killzone miało świetnie poprowadzoną encyklopedię wydarzeń przed wojną, powstanie Helganu i nacji oraz potyczek z ISA. Skoro Horizon to action-rpg martwiłbym się bardziej o bieżącą fabułę, bo jeżeli strzelanki Guerilli mogą być jakimkolwiek wyznacznikiem i porównaniem to w tym aspekcie traciły sporo punktów nie wykorzystując potencjału. Wierzę, że dadzą radę, ale na prowadzenie fabuły choćby w połowie poziomu Wieśka Trzeciego bym się nie nastawiał, można się tylko miło zaskoczyć. Oby.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 16, 2015, 21:10:03 pm »
O zaplecze historii bym się nie martwił, bo uniwersum Killzone miało świetnie poprowadzoną encyklopedię wydarzeń przed wojną, powstanie Helganu i nacji oraz potyczek z ISA. Skoro Horizon to action-rpg martwiłbym się bardziej o bieżącą fabułę, bo jeżeli strzelanki Guerilli mogą być jakimkolwiek wyznacznikiem i porównaniem to w tym aspekcie traciły sporo punktów nie wykorzystując potencjału. Wierzę, że dadzą radę, ale na prowadzenie fabuły choćby w połowie poziomu Wieśka Trzeciego bym się nie nastawiał, można się tylko miło zaskoczyć. Oby.
Ale fabularnie to marne te killzony był strasznie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 16, 2015, 21:32:50 pm »
To się nazywa konkretny ex 8)

Jedynie ciągłe teksty głównej bohaterki są drażniące, ale może w trakcie rozgrywki nie będzie się na to zwracać uwagi.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 16, 2015, 21:48:40 pm »
Jedynie ciągłe teksty głównej bohaterki są drażniące
Guerilla pewnie blisko współpracowała z Naughty Dog, więc gadanina Drake'a im się udzieliła. HAVING FUN YET?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 16, 2015, 21:58:41 pm »
Wolałbym Horizon miało trochę cięższy klimat, coś jak TLoU raczej niż Uncharted. Gra ma naprawdę spory potencjał.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Horizon
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 16, 2015, 22:28:38 pm »
Wiedźmin słabo wygląda. Widoczki są ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Ja Wieśka traktuję jako wprowadzenie do next-gen gier tego typu. Ma kilka ciekawych smaczków, ale na pewno nie był to sz cz yt możliwości.

Wiesław na mocarnym PC wygląda kapitalnie. Już na konsolach potrafi zachwycić. Nie raz złapałem się na tym, że chciałem share wcisnąć. Jego problemem jest tylko dławiąca animacja. Na komputerze wygląda jeszcze lepiej, a za sprawą 60ks i to ultrapłynnych, nie sposób się nie zachwycać. Wprowadzeniem do nowej generacji RPG była jak już, to Inkwizycja.

Natomiast Horizon przy Białym Wilku z PS4 jawi się wręcz jak gra z następnej generacji.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 17, 2015, 00:51:13 am »
Yesterday we saw the stunning reveal of Guerrilla Games’ new IP Horizon: Zero Dawn, and today Managing Director Hermen Hulst and Game Director Mathijs de Jonge talked more in depth about the game during a livestream from E3.

Here are a few interesting points they made:

  • Guerrilla Games worked on the game for four and a half year. After Killzone 3 twenty developers starting to work on it. They created concepts and prototypes. After Shadow Fall was shipped, the “big team” joined, and after a year and a half they are at the stage we saw yesterday.
  • This is “by far” the biggest game Guerrilla has ever made.
  • The game is set a thousand years after the apocalypse.
  • Eloy, the main character is a machine hunter, she’s about twenty year-old and she’s one of the best hunters of her tribe.
  • There’s a lot of strategy involved in finding out how to defeat the machines.
  • Defeating the machines lets you gather resources to craft new weapons, ammo and tools.
  • The game is a seamless open world, there are a large variety of machines, from small like the Watchers to enormous like the Longnecks.
  • The demo is running on PS4, and is pre-alpha.
  • Guerrilla games always tries to make benchmark games for visuals on PlayStation platforms, but they don’t want to go backwards just because it’s open world, they want to improve graphics. A game like this is much tougher in memory and GPU, so they have been pushing the technical artists to the max.
  • Having made an engine for Killzone: Shadow Fall was good for this game too. Prototypes used even Killzone 3 assets. After shipping Shadow Fall, the studio had its own PS4 engine, and a very mature one at that, but then had to implement streaming, and it took a lot of effort to set that up properly, especially with this amount of detail and content. Yet, now the game is running, and the studio wants to build it further up.
  • The game’s RPG elements include hunting the machines for resources (beginning with smaller ones to then be able to fighting bigger ones). Crafting is a key component of the game. The game has also “a lot” of quests.
  • The game is “a new horizon” for Guerrilla Games, and they hope to build it in “a fantastic franchise.” What we’re seeing now is just the tip of the iceberg. There’s “so much more stuff” Guerrilla is going to reveal in time, and they’re really looking forward to show more.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 17, 2015, 06:49:01 am »
Konkret info, może w Paryżu na następnych targach dadzą coś nowego.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 17, 2015, 09:11:49 am »
Jedyne konkretne info, na które teraz czekam, to data premiery. Szykuje się świetny tytuł.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 17, 2015, 09:17:20 am »
Bardzo czekam na tą giere.
Pomijając oprawę, która zmiotła konkurencję, gameplay i design bardzo mi sie podobał. Zastanawiałem się jak rozwiążą tą walkę z dinozaurem przy pomocy łuku, ale nawet nieźle to wyszło. Trzeba go było osłabić i związać linami. Całkiem zjadliwie. Pytanie tylko jak duży i jak otwarty będzie ten świat.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 17, 2015, 09:23:47 am »
Pre-alpha, zatrudnianie ludzi do zadań dopiero w tym roku. Oni w dupie jeszcze są :troll:

Dla mnie to i tak jest gierka day1. Niemal wszystko mi pasuje z tego co pokazali.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 17, 2015, 09:26:17 am »
Zastanawiam się nad historią i tajemnicą tych mechanicznych zwierząt. Zakładając, że stworzyła je cywilizacja przed apokalipsą, przez tysiąc lat musiały radzić sobie same. Sądziłem z początku, że przed apokalipsą zastąpiły ludziom zwierzęta, których liczebność drastycznie się zmniejszyła ze względu na rozwój przemysłowy, ale szybko uzmysłowiłem sobie, że bohaterowie noszą skóry. Muszą być jakieś silnie strzeżone przez mechy "fabryki" w których się reprodukują, bo wyglądają zbyt dobrze, żeby łazić po powierzchni planety przez tysiąc lat i nie zmurszeć, a wykorzystywanie części zniszczonych maszyn do przetrwania i tak prowadziłoby w końcu do zagłady mechów. Źródłem energii są dla nich "baterie", które rudowłosa Eloy zbiera podczas polowania, więc liczę, że obok pięknych naturalnych terenów zobaczymy industrialne "lwie jaskinie". Równie dobrze ich pochodzenie nie musi być ziemskie, wtedy wszystkie dywagacje w pizdu :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 17, 2015, 09:30:54 am »

Zastanawiam się nad historią i tajemnicą tych mechanicznych zwierząt. Zakładając, że stworzyła je cywilizacja przed apokalipsą, przez tysiąc lat musiały radzić sobie same. Sądziłem z początku, że przed apokalipsą zastąpiły ludziom zwierzęta, których liczebność drastycznie się zmniejszyła ze względu na rozwój przemysłowy, ale szybko uzmysłowiłem sobie, że bohaterowie noszą skóry. Muszą być jakieś silnie strzeżone przez mechy "fabryki" w których się reprodukują, bo wyglądają zbyt dobrze, żeby łazić po powierzchni planety przez tysiąc lat i nie zmurszeć, a wykorzystywanie części zniszczonych maszyn do przetrwania i tak prowadziłoby w końcu do zagłady mechów. Źródłem energii są dla nich "baterie", które rudowłosa Eloy zbiera podczas polowania, więc liczę, że obok pięknych naturalnych terenów zobaczymy industrialne "lwie jaskinie". Równie dobrze ich pochodzenie nie musi być ziemskie, wtedy wszystkie dywagacje w pizdu :lol:

No fabuła w tej grze to coś co mnie przyciąga. Wyraźnie widać pewną tajemnice w tej grze. Oby wptowadzili jakiś urywający jaja zwrot akcji ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:22:02 am »
A ja caly czas pamietam killzone'y i o fabule troche sie obawiam wlasnie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:36:06 am »

A ja caly czas pamietam killzone'y i o fabule troche sie obawiam wlasnie.

No ale jest różnica między CODowym FPSem a RPG ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:37:04 am »
Killzony swoją drogą a Horizon swoją. Pamiętajcie jakich murzynów zatrudniono do tej gry:

    - John Gonzales (Lead Writer for Fallout: New Vegas) is working on this.
    - A dialog writer who previously worked on Shadow of Mordor joined the writing team
    - A freelance writer from Blizzard

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:42:43 am »
Killzony swoją drogą a Horizon swoją. Pamiętajcie jakich murzynów zatrudniono do tej gry:

    - John Gonzales (Lead Writer for Fallout: New Vegas) is working on this.
    - A dialog writer who previously worked on Shadow of Mordor joined the writing team
    - A freelance writer from Blizzard
A to nie wiedzialem. A oni z CDP Red kogos nie podkradli tez?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 17, 2015, 10:44:12 am »
No i ryśki z CDP, więc może podpowiedzą im, jak się powinno questy robić ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 17, 2015, 11:14:55 am »
Wiesław na mocarnym PC wygląda kapitalnie.

Na moje ślepe oko nie wygląda. Jest strasznie nierówny, assety są czasem niechlujnie przygotowane. Prawdą jest jednak, że potrafi też wyglądać zacnie (szczególnie las przy odpowiednim kierunku światła, "subsurface" na liściach - czasem czuje się jak na działce w lesie :)). Mimo wszystko broni się rozległym terenem.

Pre-alpha, zatrudnianie ludzi do zadań dopiero w tym roku. Oni w dupie jeszcze są :troll:

Umówmy się, że te wszystkie pre-alphy, bety i omegi to wielki bullshit i tak naprawdę o projekcie nie mówi nic ponad to, że jest w trakcie developmentu ;).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:31:06 pm »


Seamless open world i sidequesty  :). Z zabitych robotów uzyskuje się narzędzia rozwijające możliwości postaci. Wcześniej potwierdzili jeszcze, że będzie dynamicznie zmieniająca się pogoda oraz cykl dnia i nocy  :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:47:08 pm »
Mnie ta gra lekko Lost Planet przypomina... brakuje tylko ziomków latających obok.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 17, 2015, 14:58:32 pm »
Wiesław na mocarnym PC wygląda kapitalnie.

Na moje ślepe oko nie wygląda. Jest strasznie nierówny, assety są czasem niechlujnie przygotowane. Prawdą jest jednak, że potrafi też wyglądać zacnie (szczególnie las przy odpowiednim kierunku światła, "subsurface" na liściach - czasem czuje się jak na działce w lesie :)). Mimo wszystko broni się rozległym terenem.
Jak gówno wygląda na jego komputerku, bo czemu niby screeny z PS4 wrzuca? Na innym forum też taki jeden krzyczał że "wszystko na uber", wrzucił screeny, ja z PS4 i zaczęli płakać że je w fotoszopie obrabiam. Mityczne komputerki za 6k+.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 17, 2015, 15:32:15 pm »
Mnie ta gra lekko Lost Planet przypomina... brakuje tylko ziomków latających obok.
A Lost planet 2 był niczym innym jak wariacją Monster Huntera. A w Monster Hunterze się "warzyło eliksiry" i zużywało narąbane drewno za każdym razem, wiesz hardkorowy rpg.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 17, 2015, 15:41:00 pm »
Różnice są wiadomo, ale tak jak w przypadku większości gier obecnie - nie są duże i na pierwszy rzut oka wygląda prawie tak samo. Najbardziej zauważalne zmiany to hairworks, ale na konsolach co ważniejsze postacie mają bardzo zbliżony efekt (i do tego bardziej optymalny), więc nawet na tym poletku jest podobnie (oczywiście w przypadku zwierząt/potworów już nie, ale tam najmniej to zauważasz).

Marins

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 17, 2015, 21:46:31 pm »



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 17, 2015, 23:15:06 pm »
Easter Egg w Shadow Fall.

Cytuj
One eagle-eyed Twitter user uploaded the embedded video, ensuring to copy game director Mathijs de Jonge in – who subsequently confirmed the clue.
"Well spotted," he replied. "The robot did undergo some changes, though."

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/4SDIyG-j4IM?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 18, 2015, 07:49:14 am »

Ciekawe jak ze zniszczalonością otoczenia. Ten dinozaur niszczył w zasadzie wszystko na swojej drodze, duże skały, drzewa, kamienie. Pytanie czy to skryptowane akcje w bardziej kluczowych momentach, czy może korzystając z łuku i wybuchowych strzał też można będzie zrobić podobną rozwałkę.
Fajnie też gdyby dało się jeździć na jakichś maszynozaurach.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 18, 2015, 07:56:58 am »
Ktokolwiek dyskredytujący oprawę tej gry chodzącej na pudełku za 1400 zł musi mieć naprawdę spory bałagan na strychu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 18, 2015, 08:03:49 am »
Cytuj
dinosaurs roam around the world dynamically battling other tribes, and keeping the damage they take on. In the behind the closed door demo, apparently the Thunderjaw they came across was already at half health, and had arrows etc stuck in it from a previous dynamic battle with some other random tribe
:angel:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 18, 2015, 18:13:47 pm »
Ktokolwiek dyskredytujący oprawę tej gry chodzącej na pudełku za 1400 zł musi mieć naprawdę spory bałagan na strychu.

/ summon dekla z cda.