Autor Wątek: Gears of War 4  (Przeczytany 69526 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #560 dnia: Października 21, 2016, 11:16:57 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Akurat pod względem intuicyjnego systemu to Xbox360 już był spierdolony :P Ten cały dashboard to pomyłka.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #561 dnia: Października 21, 2016, 11:24:29 am »
Akurat pod względem intuicyjnego systemu to Xbox360 już był spierdolony :P Ten cały dashboard to pomyłka.

Spierdolony czy nie, grać się jakoś dało. Ale ja tam dyskutować o tym nie będę. Chodzi o to, że tutaj bez połączenia z netem nie ma mowy o grze.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #562 dnia: Października 21, 2016, 11:25:35 am »
Akurat pod względem intuicyjnego systemu to Xbox360 już był spierdolony :P Ten cały dashboard to pomyłka.

Spierdolony czy nie, grać się jakoś dało. Ale ja tam dyskutować o tym nie będę. Chodzi o to, że tutaj bez połączenia z netem nie ma mowy o grze.

A ponoć zrezygnowali z tego raka, że bez neta nie pograsz :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #563 dnia: Października 21, 2016, 11:33:04 am »
A ponoć zrezygnowali z tego raka, że bez neta nie pograsz :D

Właśnie przeczytałem, że przynajmniej na PC, przy pierwszym uruchomieniu gra potrzebuje internetu, ale później można już grać offline. Ma to o tyle sens, że wersji pudełkowej i tak nie ma. W przypadku X1 jest jednak inaczej. Nie wiem, może napotkałem jakąś dziurę w systemie, albo jest jak z PC.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 825
  • Reputacja: 81
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #564 dnia: Października 21, 2016, 13:04:23 pm »
Akurat pod względem intuicyjnego systemu to Xbox360 już był spierdolony :P Ten cały dashboard to pomyłka.

Spierdolony czy nie, grać się jakoś dało. Ale ja tam dyskutować o tym nie będę. Chodzi o to, że tutaj bez połączenia z netem nie ma mowy o grze.
Akurat pierwszy dash w X360 był najlepszym z jakim w życiu obcowałem. Później zaczęli kombinować i robić potworki, które na końcu wyewoluowały w beznadziejną formę powodującą, że będąc zalogowanym do internetów, X360 włącza się...1 minutę.

Zielarz---> nigdy nie słyszałem, aby kogoś zbanowali, bo przez pół roku nie używa konta. Sam nie używałem po ponad pół roku i wszystko działa.
Co do podłączenia xbone'a do www czy instalacji gier. Od dawna uważam to za skandal. Pamiętam jak kupiłem xbone'a to nie mogłem go nawet włączyć, bo był wymóg połączenia z www, a że mam protokół bezpieczeństwa - czy ja to się zwie - w routerze, to jak miałem to zrobić, kiedy nie mogłem wejść w ustawienia konsoli? :D Rozpaczliwie szukałem w internetach porad jak to obejść. Na szczęście można go połączyć kablem ethernet i jakoś to ominąć.
Instalacje gier? Ostatnio 50 minut instalowałem kolekcję Halo. Nie wiem dlaczego jakiś geniusz w M$ nie wpadnie na pomysł Sony z PS4, że podczas grania, w tle zrzucane są dane z płyty na dysk. Tak samo durne jak w PS4 i Vicie, brak liczników pokazujących rzeczywisty czas, spędzany w grze.
Też mam problem z padem. U mnie lewa gałka skrzypi. Rozmawiałem o tym z kolegą, który ma xbone'a od polskiej premiery i on nie ma tego problemu, więc zapewne mam jakąś zrypaną wersję, ty być może również. Sam pad jest bardzo wygodny, ale ten od X360 był chyba wygodniejszy. Być może wpływ ma na to również Dual4, który jest o wiele wygodniejszy, niż Dual3 i już nie ma tak ogromnej różnicy w poziomie padów na korzyść M$, jak w poprzedniej generacji. Dlatego może się wydawać, że ten od xo już taki świetny nie jest.
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2016, 13:09:14 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #565 dnia: Października 21, 2016, 14:11:47 pm »
nigdy nie słyszałem, aby kogoś zbanowali, bo przez pół roku nie używa konta. Sam nie używałem po ponad pół roku i wszystko działa.

Szczerze nie pamiętam już jak to było. Kiedyś o tym czytałem za czasów X360. Może to nie było 6 miesięcy tylko 12. Bo konsolę miałem odłączoną od neta przez ponad rok. Może tez zmienili politykę. Wiem, że wtedy tak było. Co gorsza nie mogłem stworzyć nowego na tego samego maila, bo w systemie był jako zajęty. Pisałem do nich w tej sprawie, chciałem przynajmniej "odzyskać" maila, już bez konta i gamertaga. Nie mogli nic z tym zrobić. Po latach znowu spróbowałem przy okazji X1 i niestety dalej nic. Jako że maiłem nowego maila to założyłem nowe konto i tak już zostało. O co chodzi teraz to nie mam pojęcia i pewnie znowu będę musiał użerać się z ich pomocą techniczną.

Z padem jest tak, że wracając nawet do DS3 choć jest trochę dziwnie, to i tak jest wygodny. Z tym od X360 tak samo, z resztą korzystam z niego na PC. Ten od X1 ma według mnie dziwnie wyprofilowane "rączki". Jest taka ostrzejsza krawędź przez co mam nieprzyjemne uczucie. Generalnie grając w Gearsy (te czy remaster jedynki) mam uczucie jakbym nie panował w pełni nad postacią i jest to na pewno w jakiejś części spowodowane padem. Może się wyrobi ;). A ze skrzypieniem to nie wiem, mi skrzypi obudowa. Gdybym miał drugiego pada to miałbym większe porównanie, ale to mieć miejsca nie będzie :P.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #566 dnia: Października 21, 2016, 14:27:17 pm »
Wczoraj miałem podobne problemy z kontem. Paranoja.

Co do całego dashboard to w porównaniu z X360 to jedna wielka kupa. Tak zjebanie to wszytko jest tam rozmieszczone, że brak słów.

O Girsach 4 się jeszcze nie wypowiem bo jeszcze nie przyszły. Na dzisiaj dotarły tylko Ultimate, które właśnie aktualizuje.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #567 dnia: Października 21, 2016, 15:21:24 pm »
Kwestia pada...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co do Gearsów, ten prolog od samego początku wyglądał mi badziewnie. Miejscówka jest strasznie płaska, miasto nie robi wrażenia i generalnie to tyle z gry widziałem. Jak kupię to ocenię resztę, ale że początek jest słaby, to czytałem już wiele razy ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #568 dnia: Października 24, 2016, 10:25:11 am »
Później jest już lepiej, choć jak dla mnie prawdziwe Gearsy zaczynają się w drugim akcie, a jak w domu to poczułem się dopiero w trzecim. Nie wiem ile jest tych aktów, ale mam nadzieję, że przynajmniej 5 (trzeci jak na razie najdłuższy).

Kilka uwag - walka z robotami faktycznie nie jest tak przyjemna. Po części dlatego, że nie zaczyna się z Lancerem, ale przede wszystkim roboty są mało... mięsiste ;). Plus mają głos niczym Robocop (ten oryginalny) co na początku może i śmieszy, ale z czasem tylko denerwuje.

Tryb Hordy w kampanii - pewnie to kwestia gustu, ale mi tak średnio pasuje. Jako oddzielny tryb spoko, czasem można sobie pyknąć, ale w kampanii preferuje "tradycyjną" walkę.

Graficznie nic specjalnego tu nie ma. Gra jest przyjemna dla oka, choć to głównie zasługa kierunku artystycznego (jest naprawę na wysokim poziomie - dobranie kolorów, kompozycja). Technicznie jest już słabiej, tekstury są średnie (ale przynajmniej równe), gra gubi ostrość (choć głównie na dalszym planie). Materiał Digital Foundry mnie trochę nakręcił, a wszelki zachwyty dotyczą pewnie wersji PC.

Jak na razie to stare dobre Gearsy, choć nie od początku. Stare ma tu jednak dwojaki wydźwięk, bo formuła trochę się już starzeje. Daje sporo radości, ale to już nie ten poziom co kiedyś.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #569 dnia: Października 24, 2016, 19:54:14 pm »
Czyli opinie dotyczące grafiki z którymi się spotykałem, że Girsy 4 to nic specjalnego były prawdziwe.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #570 dnia: Października 24, 2016, 20:50:09 pm »
Naprawdę wystarczy yt i gaf, żeby dojść do takich wniosków.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #571 dnia: Października 24, 2016, 22:11:44 pm »
Czyli opinie dotyczące grafiki z którymi się spotykałem, że Girsy 4 to nic specjalnego były prawdziwe.

To jednak przesada, bo mimo wszystko wizualnie to nie średniak. Koniec 3 aktu i początek 4 dają radę. Ba, nawet w końcu trafiła się dobra texa :D. Kolorystyka, światło, niektóre ujęcia naprawdę robią. Diabeł tkwi jednak w szczegółach i to tam Gearsy nie spisują się dobrze. Mnie najbardziej boli chyba to, że Digital Foundry myliło się co do kilku efektów. GI tutaj nie ma, to ten sam efekt co z The Last of Us, czyli zeszłej generacji. Wolumetryczne światło to chyba zwykle shafty. Za to walka podczas nawałnicy w końcu robi lepsze wrażenie, trochę to dopakowali.

Jak skończę to może wrzucę kilka screenów. Swoją drogą jest to tak strasznie rozwiązane. Już pomijając brak specjalnego przycisku, stukanie dwa razy znaczka Xbox i Y to jakaś masakra.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #572 dnia: Października 24, 2016, 22:37:56 pm »
Czyli opinie dotyczące grafiki z którymi się spotykałem, że Girsy 4 to nic specjalnego były prawdziwe.

To jednak przesada, bo mimo wszystko wizualnie to nie średniak. Koniec 3 aktu i początek 4 dają radę. Ba, nawet w końcu trafiła się dobra texa :D. Kolorystyka, światło, niektóre ujęcia naprawdę robią. Diabeł tkwi jednak w szczegółach i to tam Gearsy nie spisują się dobrze. Mnie najbardziej boli chyba to, że Digital Foundry myliło się co do kilku efektów. GI tutaj nie ma, to ten sam efekt co z The Last of Us, czyli zeszłej generacji. Wolumetryczne światło to chyba zwykle shafty. Za to walka podczas nawałnicy w końcu robi lepsze wrażenie, trochę to dopakowali.

Jak skończę to może wrzucę kilka screenów. Swoją drogą jest to tak strasznie rozwiązane. Już pomijając brak specjalnego przycisku, stukanie dwa razy znaczka Xbox i Y to jakaś masakra.

Noo, SHARE rządzi :D

A DF to co raz częściej podważają swój autorytet w tych analizach. Albo tacy z nich spece, albo walą ściemę równo, na zamówienie.
« Ostatnia zmiana: Października 24, 2016, 22:40:50 pm wysłana przez andryush »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #573 dnia: Października 26, 2016, 20:11:40 pm »
Właśnie zaskoczyły mnie napisy końcowe ;). Niby 5 aktów jak w każdej (chyba) części, ale jednak liczyłem, że będzie trochę dłużej. Jutro napiszę coś więcej. Ogólnie jednak jest dobrze. Bez rewelacji, po prostu solidny tytuł, który daje sporo przyjemności.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #574 dnia: Października 27, 2016, 11:23:37 am »
Dobra, może zacznę od tego, że generalnie nie czekałem zbytnio na nowe Gearsy. Microsoft na spółkę z Coalition nie byli w stanie dobrze zaprezentować tej gry. Poprzednie części (z wyjątkiem Judgmnet) były przykładem topowych ex'ów Xboxa, natomiast po prezentacji czwóreczki mój entuzjazm był na poziomie "o, kolejne Gearsy". Tym bardziej, że nie prezentowało się to jakoś specjalnie. Dopiero Launch Trailer był w stanie wskrzesić we mnie jakiś entuzjazm. Mimo wszystko nie byłem nawet pewny czy warto brać to na premierę (podobnie jak Judgment).

Coalition miało dość ułatwione zadanie, gdyż tworząc nową odsłonę serii zapoczątkowanej prze Epica nie musiało zmieniać nic w mechanikach gry. To zapewne ten sam kod, na którym hulała poprzednia trylogia (przynajmniej w kwestii gameplay'u, bo siłą rzeczy Unreal 4 wymusza różne zmiany). Jest to jak najbardziej rozsądne podejście, w końcu po co zmieniać coś co działało znakomicie. Dlatego grając w Gearsy 4 czujesz się dokładnie tak jak przy poprzednich odsłonach. Ok, skłamałem, gdyż pierwsze dwa akty to walka z robotami, których eksterminacja w żadnym aspekcie nie daje tyle przyjemności co bardziej mięsistych oponentów. Szczerze, to na chwilę obecną nie wiem, po co w ogóle wprowadzono ten złom do gry, bo nawet jeśli mogły być jakieś przesłanki do ciekawszych pomysłów to i tak nie zostały wykorzystane (może w następnych częściach). Sytuację dodatkowo pogarszał fakt, że do pewnego momentu w drugim akcie gracz lata z giwerą, której rozmiar jest odwrotnie proporcjonalny do jej przydatności. Gdy jednak w nasze ręce wpada Lancer walka z blaszakami robi się trochę przyjemniejsza.

Tak naprawdę jednak dopiero od trzeciego aktu zaczynają się prawdziwe Gearsy. Nowi/starzy przeciwnicy, lokacje przypominające bardziej to do czego przyzwyczaiła nas seria oraz cysterny krwi oraz mięsa wylewające się na ekran. Coalition trzymało się bezpiecznych, starych schematów i choć ich podejście było bardo zachowawcze, spisało się dobrze. Intensywność wymiany ognia, siła wystrzałów, dźwięk kończącego się magazynka, radość z perfekcyjnie wykonanego przeładowania, widok rozpadających się ciał Locustów - wszystko tu jest, dokładnie takie jak zapamiętali to fani. Nawet przeciwnicy, niby inni a jednak zachowują się tak jak ich odpowiednicy z poprzednich części. Jest kilka wyjątków, które najpierw robią za mini bossów, aby później stać się częstszymi bywalcami pola walki.

Fabularnie po Gearsach nie oczekuje się cudów i tym razem jest tak samo. Cele gry są dość jasne i proste od samego początku. Byłem zaskoczony tym faktem, gdyż liczyłem, iż jest to główne zadanie na jakąś połowę gry, a nie całość. Trochę brak tu przysłowiowego jebnięcia, czegoś większego, szczególnie końcówka cierpi na tym bardzo. Gracz spodziewa się, że to jeszcze nie koniec, nawet jedna z postaci to mówi. Brak jednak jakieś zajawki tego, co ma nastąpić. Dla mnie zakończenie było po prostu mało wyraziste, a tajemnica, z którą zostaje pozostawiony gracz aż nazbyt oczywista. Nowe postacie po prostu są. Jakoś szczególnie nie przywiązałem się do nich, ale i nie przeszkadzały mi. I tu pojawia się kolejna kwestia, która przynajmniej dla mnie była bardzo ważna - pojawienie się Marcusa. Gdyby nie on, brakowałoby mi jakiejkolwiek więzi emocjonalnej z grą. I choć na początku myślałem, iż bardzo chciałbym żeby nastąpiła zmiana głównego bohatera i powrót do Marcusa, to jednak później sama jego obecność mi wystarczała. Jest to też ważne dla samego osadzenia James'a - gdyby nie jego kontakty z Marcusem, byłby zwykłym randomem. Dzięki temu zacząłem się do niego przekonywać, choć wiadomo, Marcus jest jeden, a Gearsy=Pudzian ;). Szczerze, wiele wątków i możliwości, jakie daje takie zestawienie, nie zostało wykorzystanych. Mam też pewne nieścisłości co do pojawienia się Locustów, ale jako, że Gearsy to nie tytuł nastawiony na fabułę, mogę przymknąć na to oko.

Wizualnie Gearsy zawsze były ważną serią dla Xboxa, pokazywały, że konsolę stać na wiele. W przypadku czwóreczki uczucia są dość mieszanie. Po tragicznym wręcz prologu (o którym to już pisałem we wcześniejszych postach), gra powoli się rozkręca. Mimo wszystko przez całą rozgrywkę raziła mnie średnia kondycja tekstur. Po tego typu tytułach spodziewasz się, że będą budzić zachwyt na niemal każdym kroku i tylko sporadycznie natrafisz na coś co jest poniżej tego poziomu. W GeW4 jest trochę na odwrót, przynajmniej w kontekście technicznym. Wspomniane tekstury choć w większości nie zachwycają, to trzymają dość równy poziom. Postacie są wykonane dobrze, ale w kwestii detalu to nie najwyższa półka. Wolumetryczne światło użyte jest chyba tylko w ostatnim akcie, "dynamiczne" GI obecne jest tylko w jednym miejscu i też rozwiązane jest trikiem (co nie jest złe, tylko przez to używane jest rzadko). Mało tego, nawet shadry nie wydają się szczególnie skomplikowane, chyba nie korzystają nawet z detail map (a dzięki temu jakość tekstur by zyskała).

To co winduje odczucia estetyczne to świetny art direction. Kolorystyka, dobranie barw, światła, kompozycja lokacji, zmiękczanie lokalnie obrazu - jako całość składa się to na naprawdę atrakcyjny obraz. W Gearsach wszystko jest przeskalowane, co dodaje epickości każdej lokacji. Jednocześnie część lokacji jest zbyt "kartonowa". Czasem zbyt wiele rzeczy wygląda jak zbudowane z klocków - lokacje, propsy, assety. Czasem nawet w skali mikro wszystko wygląda jak budowane z klocków - to część języka wizualnego Gearsów, jednak czasem aż nazbyt widoczna. Widać, że nie każdy Environment Artist potrafi to rozbić i zamaskować. Niektóre lokacje były też dość puste, za mało w nich się działo (głównie te "kartonowe"). Generalnie jednak stronę wizualną GeW4 oceniam wysoko, przede wszystkim właśnie za walory artystyczne. Świat wykreowany przez Epica daje wiele możliwości dla artystów i Coalition z tego korzystało. Gdy technicznie wycisnęli z Unreala 4 więcej (bo można) to była by jedna z topowych gier tej generacji. Może przy następnej odsłonie, choć bez wątpienia X1 tego nie ułatwia (tym bardziej znaczenie mają artyści, którzy dadzą z siebie wszystko i nadrobią technologiczne braki).

5 aktów pękło w dość standardowym czasie (pewnie ok 10-12h), przy tym starałem się szukać też znajdziek. Te zaś mogły być bardzo fajnym dodatkiem do fabuły, bo niektóre stanowią niezłe dopełnienie wątków pobocznych. Niestety jest ich mało, większość to standardowe dog tagi. Kończąc kampanię miałem poczucie, że następuje to za szybko. Tak naprawdę Gearsy 4 to 3 akty dobrej zabawy na właściwym dla serii poziomie (połowa drugiego, cały trzeci i czwarty, oraz piąty, choć ten liczę jako połowę bo jest krótki i dość specyficzny). Nie obraziłbym się, gdyby był jeszcze jeden akt. Co do bossów, to zasadniczo jest ich dwóch, ale każde ze starć opiera się ja jakimś schemacie i generalnie nie stanowi wyzwania.

Podsumowując Gearsy 4 światem nie wstrząsnął, są po prostu dobrym solidnym tytułem. Może i Coalition było zbyt ostrożne tworząc nową odsłonę, przez co gra nie jest zbytnio świeża. Z drugiej strony to ich pierwsza, własna odsłona serii, do tego po kilku latach przerwy od poprzedniej. To dobre fundamenty pod następną część, choć i moje oczekiwania będą już wtedy większe. Bawiłem się dobrze, z chęcią zagram jeszcze raz, a to dobry wyznacznik. Na minus zapisuję żenujący prolog i słaby początek. Na razie X1 wraca do pudełka i wędruje do szafy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #575 dnia: Października 27, 2016, 12:52:59 pm »
Szkoda, że nie spróbowałeś zabawy w co-opie i multiplayera, myślę że te dwa aspekty z pewnością dodają tej grze wielkiego plusa. ;) No ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony, bo Twoja recenzja jest chyba nawet bardziej pozytywna od niektórych recek w internecie, gdzie gra dostawała oceny rzędu 7-7.5.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #576 dnia: Października 28, 2016, 11:27:54 am »
Szkoda, że nie spróbowałeś zabawy w co-opie i multiplayera, myślę że te dwa aspekty z pewnością dodają tej grze wielkiego plusa.

W co-opa na pewno bym zagrał. Z resztą był on dla mnie swego rodzaju wyznacznikiem jakości Gears'ów. W Pierwsze i Trzecie przeszedłem kilka razy i miałem ochotę na więcej. Dwójkę wymęczyliśmy do połowy i nie było parcia na resztę (mowa tylko o co-opie).

No ale i tak jestem pozytywnie zaskoczony, bo Twoja recenzja jest chyba nawet bardziej pozytywna od niektórych recek w internecie, gdzie gra dostawała oceny rzędu 7-7.5.

W sumie to nie recka. Gdyby tak było to byłbym pewnie nieco bardziej surowy, tym bardziej, że z czasem zauważam coraz więcej ułomności. Dużych oczekiwań względem GeoW4 nie miałem, więc pewnie pomaga to w pozytywnym odbiorze. Jak dla mnie to dobry tytuł, takie 8 na 10. Gdyby wywalić prolog i pierwszy akt i dorzucić w zamian dwa akty jakości 3 i 4 byłoby nieco lepiej. Spory wpływ ma tez to na ile kupuje się formułę Gears'ów. Nie oszukujmy się, gra jest bardzo schematyczna i ma braki w różnych aspektach. Mimo tego uwielbiam w niej starcia z przeciwnikami, cały feeling walki, ostrzeliwania się, piłę, itp. Daje to dużo przyjemności i dzięki temu odbieram grę pozytywnie.

iko

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #577 dnia: Października 28, 2016, 13:45:59 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #578 dnia: Października 28, 2016, 14:15:56 pm »
Pierwszy minus.
W sumie to chyba bardziej do tego całego M$.

Instalacja = czasochłonna katorga :evil:
Możesz zacząć hehe na jak kur** mogę jak nawet przy 60% nie można tego puścić :mad: :lol:


Edit.

Bez neta nie zagra w giere bo mamy wymóg 11gb aktualizacja i 43gb wcześniej z płyty :lol:

Mało tego chciałem sobie grać w Tomba a G4 by się ściągało w tle, no ale nic z tego bo po podłączeniu do neta Tomba trzeba zaktualizować :lol:

Paranoja :mad:
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2016, 18:18:36 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #579 dnia: Listopada 01, 2016, 18:07:56 pm »
Pierwszy minus.
W sumie to chyba bardziej do tego całego M$.

Instalacja = czasochłonna katorga :evil:
Możesz zacząć hehe na jak kur** mogę jak nawet przy 60% nie można tego puścić :mad: :lol:


Edit.

Bez neta nie zagra w giere bo mamy wymóg 11gb aktualizacja i 43gb wcześniej z płyty :lol:

Mało tego chciałem sobie grać w Tomba a G4 by się ściągało w tle, no ale nic z tego bo po podłączeniu do neta Tomba trzeba zaktualizować :lol:

Paranoja :mad:

Żeby to ominąć, musiałbyś przed włożeniem płyty do czytnika wyłączyć internet w konsoli. Wtedy zainstaluje z dysku i pograsz sobie. Jak już raz wyczai, że jest patch do pobrania, to nie ma bata, nie dostaniesz gry!  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #580 dnia: Listopada 05, 2016, 16:02:46 pm »
Multiplayer, kredyty, paczki i dropy zostały zbalansowane.



Dobrze się składa, bo niedługo zaczynam granie.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #581 dnia: Listopada 06, 2016, 19:18:16 pm »
Poniżej montaż z moimi najlepszymi akcjami z pierwszego miesiąca grania  :angel:

P.S. Jako, że nagrywarka w One nie grzeszy jakością polecam w 720p, bo jest ogromna różnica między dolnymi rozdzielczościami.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #582 dnia: Listopada 06, 2016, 19:32:53 pm »
Te całe fikołki i podchody to mi Soulsy przypominają :D

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #583 dnia: Listopada 06, 2016, 19:44:00 pm »
Ja to nazywam "sprawdzaniem sytuacji na mapie" i "unikami", ale jak kto woli  :D Po prostu charakterystyka tej gry z cover systemem. Do tego wall-bounce`y ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #584 dnia: Listopada 06, 2016, 20:39:02 pm »
Szmajdzik, ogólnie to masz chyba zbugowany albo zablokowany profil, bo jak wpisuję w wyszukiwarce, to pokazuje mi jakiś stary profil, z czasów x360. Wyślij zapa, to może kiedyś coś pogramy - andryush91

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #585 dnia: Listopada 06, 2016, 23:07:35 pm »
Widzę nie zardzewiałeś.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #586 dnia: Listopada 06, 2016, 23:13:52 pm »
Poniżej montaż z moimi najlepszymi akcjami z pierwszego miesiąca grania  :angel:

P.S. Jako, że nagrywarka w One nie grzeszy jakością polecam w 720p, bo jest ogromna różnica między dolnymi rozdzielczościami.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jest skill i fajny montaż :)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #587 dnia: Listopada 06, 2016, 23:22:30 pm »
Troche smieszny ten celownik do snajpy, zbyt duzy

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #588 dnia: Listopada 06, 2016, 23:29:18 pm »



Fajnie sie oglądało, fajnie zmontowane - plus leci

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #589 dnia: Listopada 06, 2016, 23:34:04 pm »
Stare czasy się przypominają :D Widać, że multi w Gearsach od czasów pierwszej części wcale się wiele nie zmieniło.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 072
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #590 dnia: Listopada 08, 2016, 11:20:35 am »







Mrocz

  • Gość
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #591 dnia: Listopada 08, 2016, 14:16:21 pm »
typiara w kolorowej skórce, kolesie z brońmy wyglądającymi jak Nerf Gun'y...

To są gameplaye sunset overdrive czy Gearsów?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #592 dnia: Listopada 08, 2016, 14:18:18 pm »
A bym se pograł w te gearsy, widziałem gridlocka, wspomnienia powróciły. Działo się te 7 lat temu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #593 dnia: Listopada 08, 2016, 15:17:21 pm »
typiara w kolorowej skórce, kolesie z brońmy wyglądającymi jak Nerf Gun'y...

To są gameplaye sunset overdrive czy Gearsów?
Witamy w 2016 roku :p  przecież to mus w każdej grze nastawionej na rywalizację w sieci :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #594 dnia: Listopada 08, 2016, 15:33:14 pm »
Witamy w 2016 roku :p  przecież to mus w każdej grze nastawionej na rywalizację w sieci
Zrewiduj to stwierdzenie. Oglądam po forum filmiki i screeny z gry nastawionej na rywalizację w sieci, w którą zagrywa się obecnie chyba większość forum i tam takich kwiatków nie ma. A jak jeszcze pomyśleć, że to Girski, a nie Splatoon czy inne TF2, to immersja wynikająca z klimatu leci ostro na cyce.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #595 dnia: Listopada 08, 2016, 15:38:51 pm »
Cod, Destiny, nie z strzelanek Tekken.  Dużo się tego znajdzie.  Ale masz rację. BF1 się uchował.
Bardziej chodziło mi o tendencję, niż o wyliczanie...
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2016, 15:41:42 pm wysłana przez andryush »

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #596 dnia: Listopada 08, 2016, 15:41:23 pm »
Pierwszy minus.
W sumie to chyba bardziej do tego całego M$.

Instalacja = czasochłonna katorga :evil:
Możesz zacząć hehe na jak kur** mogę jak nawet przy 60% nie można tego puścić :mad: :lol:


Edit.

Bez neta nie zagra w giere bo mamy wymóg 11gb aktualizacja i 43gb wcześniej z płyty :lol:

Mało tego chciałem sobie grać w Tomba a G4 by się ściągało w tle, no ale nic z tego bo po podłączeniu do neta Tomba trzeba zaktualizować :lol:

Paranoja :mad:
ich w microsfcie powaliło z taką ilością GB na aktualizację? Wczoraj byłem u kumpla i pytał się mnie ile te gry zajmują (gearsy 1-3, alan, rayman origins, sunset overdrive) skoro na dostępnych 500gb mam ledwie 25% wolnego miejsca. Ja mówię do niego (bo jest starym pececiarzem)''tyle teraz gry na konsolę zajmują''.
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #597 dnia: Listopada 08, 2016, 15:51:49 pm »
Te postacie to customizować można ? Bronie też ? O ile postacie to jeszcze spoko tak bronie bez sensu. Zwłaszcza, że takie rzeczy są wykorzystywane do gromadzenia hajsu na transakcje vide cs go i skóra do noża za 2000 zł.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #598 dnia: Listopada 08, 2016, 15:56:12 pm »
No to takie urozmaicenie dla gimby

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gears of War 4
« Odpowiedź #599 dnia: Listopada 08, 2016, 16:04:20 pm »
Witamy w 2016? Mus? Naprawdę porównujesz to:



do tego tęczowego sp***dolenia z filmiku wyżej?  :lol: