Autor Wątek: Final Fantasy VII Remake  (Przeczytany 13745 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #120 dnia: Styczeń 20, 2018, 18:16:26 pm »
Arty z evenu SE:








cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 453
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 21, 2018, 09:15:19 am »
Jak ja bym chciał, żeby to była zajebista gra. Obawiam się jednak, że wyjdzie pocięta na plasterki kupa.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 466
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 21, 2018, 09:26:43 am »
Jak ja bym chciał, żeby to była zajebista gra. Obawiam się jednak, że wyjdzie pocięta na plasterki kupa.

Niestety najprawdodobniej tak będzie. No może będzie to tytuł znośny. I pewnie wyjdzie na trzydziestolecie oryginału ;).

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 453
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 21, 2018, 11:04:52 am »
Jak ja bym chciał, żeby to była zajebista gra. Obawiam się jednak, że wyjdzie pocięta na plasterki kupa.

Niestety najprawdodobniej tak będzie. No może będzie to tytuł znośny. I pewnie wyjdzie na trzydziestolecie oryginału ;).
I wtedy trzeba będzie odpalić pierwowzór.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 21, 2018, 11:39:15 am »
Gra na bank nie udźwignie hype'u. Będzie to po prostu swego rodzaju wariacja względem oryginału. Pocięta na plasterki i zapewne wykastrowana z fabuły.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 466
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 21, 2018, 12:42:26 pm »
Gra na bank nie udźwignie hype'u. Będzie to po prostu swego rodzaju wariacja względem oryginału. Pocięta na plasterki i zapewne wykastrowana z fabuły.

Niestety w takiej formie w jakiej chce to zrobić SE będzie ciężko. A mogliby zrobić po prostu klasyczny remake - nowe assety, cut-sceny, muzyka nagrana na nowo, voice-overy, usprawnienia w mechanikach. Miałoby to ducha oryginału przeniesionego do współczesnych standardów. To i tak byłoby dużym przedsięwzięciem, a oni silą się na zrobienie nowej gry bazującej na FFVII...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 08, 2018, 08:32:51 am »
Zmienili nieco design Cloud'a:
http://www.siliconera.com/2018/02/07/final-fantasy-vii-remake-changed-clouds-design-nomura-says-closest-original/?utm_source=dlvr.it

Cytuj
According to some of the fans in attendance, there’s been a change in Cloud’s design. According to development leader Naoki Hamaguchi, this new design was said to have finally got the go-ahead from director Tetsuya Nomura. While it’s been a struggle for the team, the hard work appears to have paid off as Tetsuya Nomura went as far as acknowledging it as “the closest one to the original [Cloud design] up until now.]

A fan attendance described Cloud’s new design as a more natural look. Nomura and Hamaguchi mentioned that “while Cloud may look this way, he was a dork. I believe those of you who played the the original would understand what I mean by saying he’s a dorky character.” That said, we’ll see more of the youthful side of Cloud rather than the always-serious one we’ve seen more outside of the original game.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 453
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #127 dnia: Luty 08, 2018, 12:23:31 pm »
Zmienili nieco design Cloud'a:
http://www.siliconera.com/2018/02/07/final-fantasy-vii-remake-changed-clouds-design-nomura-says-closest-original/?utm_source=dlvr.it

Cytuj
According to some of the fans in attendance, there’s been a change in Cloud’s design. According to development leader Naoki Hamaguchi, this new design was said to have finally got the go-ahead from director Tetsuya Nomura. While it’s been a struggle for the team, the hard work appears to have paid off as Tetsuya Nomura went as far as acknowledging it as “the closest one to the original [Cloud design] up until now.]

A fan attendance described Cloud’s new design as a more natural look. Nomura and Hamaguchi mentioned that “while Cloud may look this way, he was a dork. I believe those of you who played the the original would understand what I mean by saying he’s a dorky character.” That said, we’ll see more of the youthful side of Cloud rather than the always-serious one we’ve seen more outside of the original game.
Świetna informacja :/ zaraz się okaże, że z z oryginalnej historii nic nie zostanie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 466
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #128 dnia: Luty 08, 2018, 12:24:58 pm »
Ale przecież pisze, że ma być wierne oryginałowi, a nie temu co było później.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 453
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #129 dnia: Luty 08, 2018, 19:23:36 pm »
Rzeczywiście  :lol: mój błąd

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 466
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #130 dnia: Luty 08, 2018, 20:55:45 pm »
Z drugiej strony, pierwotnie ich zamysł był taki, ale specyfika tej gry i tamtych czasów nie oddawała tego w pełni. W związku z tym może się wydawać, iż coś będzie odbiegało od oryginału, a tak naprawdę może być na odwrót ;).

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 664
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #131 dnia: Listopad 24, 2018, 13:34:18 pm »
Dawać mi to już! :mad:



Ten filmik był oficjalnie ogłoszony przez SE ? Tak swoją drogą to czytałem gdzieś że projekt za czeli robić od nowa i dotychczasową zawartość skasowali, może to i dobrze bo wygląda to jak jakiś crap, dobrze że chociaż te zdjęcia prezentują lepszy poziom.
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2018, 13:37:00 pm wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie: Shadow of the Tomb Raider, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, I am Setsuna.
Ostatnio Ukończono: Dragon Quest XI, Ni no Kuni II, Resident Evil 7.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #132 dnia: Listopad 26, 2018, 00:06:08 am »
To jet to na co gracze lata czekali. Wygląda, a przynajmniej wyglądało nieprawdopodobnie. Niemniej jeżeli tak będą w kulki lecieć.... Może się powtórzyć historia, jak z FF XV. Już sam fakt, że pokroili to na części nie jest mile widziany. Dodajmy do tego fakt, że tytuł lata temu przecież zaprezentowano, a choroba wie, kiedy się ukaże. Nie jest dobrze chłopaki.  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 26, 2018, 08:17:49 am »
bo wygląda to jak jakiś crap,
W sensie? Graficznie ok, gameplayowo typowy Nomura. Nie rozumiem, dlaczego crap...

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 664
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #134 dnia: Listopad 26, 2018, 11:03:05 am »
bo wygląda to jak jakiś crap,
W sensie? Graficznie ok, gameplayowo typowy Nomura. Nie rozumiem, dlaczego crap...

Ogólnie chodzi mi o gameplay z tego pokazu, nie tak to sobie wyobrażałem,  jak dla mnie zbyt efektowny, mało tego miecz Clouda jest zbyt duży i psuje to imersję gry, patrz oryginał gdzie podczas sekcji chodzonych była widoczna sama postać, ja wiem że jest to w pewnym stopniu w konwencji Anime ale mogli to jakoś inaczej rozwinąć, bądź zrobić coś na wzór FFXIII, tak po za tym to odnoszę wrażenie że ten pierwszy filmik jeszcze pokazany na PS3 był lepiej zrealizowany. 
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2018, 13:37:27 pm wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie: Shadow of the Tomb Raider, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, I am Setsuna.
Ostatnio Ukończono: Dragon Quest XI, Ni no Kuni II, Resident Evil 7.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 26, 2018, 17:19:53 pm »
Mnie to śmieszy trochę fakt pokazywania w tym trailerze super animacji przeciskania się przez wąski przesmyk, albo "na kuckach" pod gruzami zawalonego budynku :D Wzięli to bezpośrednio z XV, taka dobra animacja, że użyli jej może 5 razy w całej grze, ale w trailerze musi się znaleźć...) W ogóle cały trailer mocno śmierdzi reskinem mechanik XV z kilkoma dodatkami. Cóż wydaje mi się że projekt jest głęboko w dupie, jeśli zobaczymy grę pod koniec kolejnej generacji, to będzie dobrze.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #136 dnia: Listopad 26, 2018, 21:22:57 pm »
Akurat pod względem mechaniki jako takiej FF XV złe nie było. Z drugiej strony, jeżeli już odświeżają coś, to ja bym przy turowej walce został.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 969
  • Reputacja: 246
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #137 dnia: Listopad 26, 2018, 22:36:51 pm »
Zle nie bylo, bylo gorsze niz zle :)

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #138 dnia: Listopad 26, 2018, 22:50:09 pm »
Masz prawo do odmiennej opinii. Niemniej obiektywnie (jak i subiektywnie), choć ta odsłona miała kilka baboli, to w ogólnym rozrachunku wyszło dobrze. 8/10 od recenzentów i niemal tyle samo od graczy.

Jeżeli FF VII zapożyczy to co FF XV miało dobre, to raczej gracze nie powinni się obrazić.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 664
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #139 dnia: Listopad 28, 2018, 12:58:15 pm »
Akurat pod względem mechaniki jako takiej FF XV złe nie było. Z drugiej strony, jeżeli już odświeżają coś, to ja bym przy turowej walce został.

Jak dla mnie najlepiej zrealizowany turowy system walki był w FFXIII, a co do FFXV to mi się podobał ale daleko mu właśnie do wspomnianej XIII co kto lubi.

PSN id Pearlsea1990

Aktualnie: Shadow of the Tomb Raider, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, I am Setsuna.
Ostatnio Ukończono: Dragon Quest XI, Ni no Kuni II, Resident Evil 7.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #140 dnia: Listopad 28, 2018, 14:58:25 pm »
Ja już lata temu pisałem, że system walki i grafika to (niestety) jedyne plusy miałkiej XIII, niemniej racja - co kto lubi.
Wracając do FF VII, to jak wspomniałem, raczej lata nań poczekamy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #141 dnia: Listopad 28, 2018, 15:17:49 pm »
Z perspektywy czasu uważam, że mechanika walk XV była cholernie niezbalansowana. Drużyna w dość krótkim czasie stawała się bandą koksów, i gra nie wymagała od gracza nic, poza trzymaniem wciśniętego kółka. Czar taktycznego planowania i rozgrywania pojedynków, dobierania odpowiedniego ekwipunku praktycznie zupełnie prysł. Jeśli chcą zrobić Remake z krwi i kości, to przede wszystkim powinni sięgnąć do korzeni gatunku, czyli właśnie sprawić, aby gra wymagała jednak trochę myślenia od grającego. System turowy dawał tutaj szerokie pole do popisu, jeśli chcą to zrobić na bazie systemów XV, mają spory kawał roboty do ogarnięcia.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #142 dnia: Listopad 28, 2018, 15:22:35 pm »
Ale dokładnie tak samo w FF XII (znakomitej grze przecież) było. Na dzień dobry relatywnie ciężko, a po 40 godzinach gry praktycznie sterowałeś postaciami za pomocą gałki, a one w pył roznosiły wszytko same.

Dla mnie to co FF XV zaprezentowało w tej materii było dobre - efektowne, dynamiczne.
Niemniej jakbym miał wybrać, to wolałbym powrotu turowego systemu znanego właśnie z pierwotnej wersji kultowego FF VII.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #143 dnia: Listopad 28, 2018, 15:36:26 pm »
XII miała z tym znacznie mniejszy problem imo, o ile w głównym wątku faktycznie mogło iść czasami za łatwo, to już większość aktywności spoza głównej linii wydarzeń prezentowało odpowiedni poziom trudności. No i taktyki jako takiej było tam więcej, chociażby z ustawianiem Gambitów dla drużyny.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 278
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #144 dnia: Listopad 28, 2018, 23:57:25 pm »
Ale dokładnie tak samo w FF XII (znakomitej grze przecież) było. Na dzień dobry relatywnie ciężko, a po 40 godzinach gry praktycznie sterowałeś postaciami za pomocą gałki, a one w pył roznosiły wszytko same.

Dla mnie to co FF XV zaprezentowało w tej materii było dobre - efektowne, dynamiczne.
Niemniej jakbym miał wybrać, to wolałbym powrotu turowego systemu znanego właśnie z pierwotnej wersji kultowego FF VII.
Mogli by zrobić mieszankę real-tima z turówką. Na pewno nie podoba mi się to, że z gry chcą zroibić kolejnego FFXV. W FFVII kluczową rzeczą było zarządzanie materiami, łączenie ich w pary, odpowiednie zestawy - dzięki temu można było grać na wile sposobów i wiele taktyk robić.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #145 dnia: Listopad 29, 2018, 20:30:27 pm »
Jak dla mnie, fajny system realtime walk miała oryginalna Dissidia z PSP. Niby naparzanka, ale jednak z pazurem!

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #146 dnia: Listopad 30, 2018, 11:07:57 am »
Ale dokładnie tak samo w FF XII (znakomitej grze przecież) było. Na dzień dobry relatywnie ciężko, a po 40 godzinach gry praktycznie sterowałeś postaciami za pomocą gałki, a one w pył roznosiły wszytko same.

Dla mnie to co FF XV zaprezentowało w tej materii było dobre - efektowne, dynamiczne.
Niemniej jakbym miał wybrać, to wolałbym powrotu turowego systemu znanego właśnie z pierwotnej wersji kultowego FF VII.
Mogli by zrobić mieszankę real-tima z turówką. Na pewno nie podoba mi się to, że z gry chcą zroibić kolejnego FFXV. W FFVII kluczową rzeczą było zarządzanie materiami, łączenie ich w pary, odpowiednie zestawy - dzięki temu można było grać na wile sposobów i wiele taktyk robić.

Dobry pomysł. Podeślij do Kwadratowych. Oni chyba boja się, że tamten będzie archaiczny. Chcą iść z duchem czasu i zaprezentować coś efekciarskiego. RE nowy tez ma być bardziej na akcję nastawiony, niz odginał.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #147 dnia: Listopad 30, 2018, 11:16:18 am »
Pozbywanie się systemu turowego z jRPG, to tak jakby w RTSach kazać graczowi w czasie rzeczywistym kierować jednostkami i ich atakami, bo klikanie jest zbyt archaiczne:D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #148 dnia: Listopad 30, 2018, 12:40:23 pm »
jakby w RTSach kazać graczowi w czasie rzeczywistym kierować jednostkami i ich atakami
Była taka gra na PSX kiedyś.

RPG idą w stronę action, a gry action idą w stronę RPG.

tarniak

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-03-2011
  • Wiadomości: 6 355
  • Reputacja: 148
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #149 dnia: Grudzień 03, 2018, 16:57:24 pm »
Pozbywanie się systemu turowego z jRPG, to tak jakby w RTSach kazać graczowi w czasie rzeczywistym kierować jednostkami i ich atakami, bo klikanie jest zbyt archaiczne:D
Sporo jRPG już w latach 90tych miała nieturowe systemy walki albo jakąś ich naleciałość (Star Ocean, Tales of, Secret of Mana etc.). Wszystko zależy od serii. Ja tam wolę osobiście stricte turowe, ale ich brak nie jest niczym specjalnie nowym.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 03, 2018, 22:18:39 pm »
Fakt, to stwierdzenie bardziej pasowałoby stricte do serii FF, gdzie system turowy został porzucony dopiero w XV, aczkolwiek wymienione przez ciebie gry, mimo walki w czasie rzeczywistym i tak pewnie miały położony większy nacisk na taktykę niż ma to miejsce w FFXV. Szkoda że system z Ep. Duscae ostatecznie wyleciał, bo fajnie łączył w sobie elementy taktyczne z walką w czasie rzeczywistym. Ostateczna wersja XV to już czysty Action RPG, w dodatku strasznie słabo zbalansowany.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 04, 2018, 08:16:06 am »
Ostateczna wersja XV to już czysty Action RPG, w dodatku strasznie słabo zbalansowany.
Problem się robi z chaosu, jak 4 typów napierdala jednocześnie. Jak się gra samym Noctisem bez kompanów, to jest o wiele większa taktyka i kombinowanie. Tak to przy dynamice starć i 4 osobach jest ciężko ogarniać momentami. I brakuje przygotowania się do walk, zbroje, pierścienie itd.

FFVII the best w tej kwestii, materie, statusy ATB. Potem dla mnie FFXII.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 465
  • Reputacja: 111
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 04, 2018, 14:17:06 pm »
Tak jest, właśnie kolejna rzecz, którą negatywnie się wyróżnia XV, to brak kontroli nad tym co robią kompani, niby można używać technik, ale tylko tyle. Niby można już się przełączać na innych członków drużyny, ale większość walk w grze zupełnie tego nie wymaga. Jedyna walka, która położyła na to większy nacisk, to Omega Weapon z Royal Edition, gdzie pierwszy raz musiałem kombinować, z magią, wyposażeniem, a nawet musiałem się przełączać między ziomkami. Boss doszedł w DLC i widać, że ktoś to starannie przemyślał.
W każdym razie, VII musi być mocno przebudowana w tych względach.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 441
  • Reputacja: 146
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #153 dnia: Grudzień 20, 2018, 10:20:59 am »
Przeniesione z:
http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=13907.40

Final Fantasy 7 Remake z wielkim ogłoszeniem w 2019 roku. Prace zmierzają w dobrym kierunku
https://www.ppe.pl/news/128303/final-fantasy-7-remake-z-wielkim-ogloszeniem-w-2019-roku-prace-zmierzaja-w-dobrym-kierunku.html

Ciekawe czy się w tym 2019 faktycznie wyrobią. Jakby nie patrząc 2019 będzie najlepszym okresem sprzedażowym dla gier obecnej generacji. Baza użytkowników jest spora, a o nowych konsolach na razie tylko się mówi.
Nintendo Network ID: Pok_pl

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 453
  • Reputacja: 17
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #154 dnia: Grudzień 20, 2018, 10:36:23 am »
Będzie wielka prezentacja, na której ogłoszą, że prace idą dobrze, tylko, że od początku  :angel:

Kopersztyk

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 472
  • Reputacja: 26
  • Why so serious?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #155 dnia: Grudzień 20, 2018, 11:04:21 am »
Jak dla mnie nie powinni tego ruszać. Będzie potem wielki płacz, że za bardzo odeszli od oryginału i zmarnowali potencjał. Jakoś przestałem wierzyć w Square Enix.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 547
  • Reputacja: 517
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #156 dnia: Grudzień 20, 2018, 11:22:21 am »
To będzie nowa gra tylko ze znanymi postaciami. Jak ktoś spodziewa się czegoś innego to się srogo zawiedzie.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 977
  • Reputacja: 190
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #157 dnia: Grudzień 20, 2018, 12:04:14 pm »
Jeżeli odświeża się klasyki, to powinno się to robić jak z Spyro, Kraszem, Raczetem i Klankiem tudzież Kolosami.
Z drugiej strony popatrzcie na RE Drugiego. Niby leciwy kotlet, ale z taka panierką i tak przygotowany, jakby sam sOOs go na talerz podał.

Chętnych na takie danie nie brakuje. Niby wszystko pięknie, ładnie z tym FF VII, ale ten fatalny model z podzieleniem gry na kilka części.... :evil:
Przecież to parodia. Niechaj Square do piachu jak Telltale pójdzie, to zakończenia nie zobaczymy - być może nawet środka gry  :-?
Już nie wspominam o tym, że na ostatnią część przyjdzie zapewne lata czekać.