Autor Wątek: NieR: Automata  (Przeczytany 17800 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpnia 04, 2016, 08:38:18 am »





Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpnia 17, 2016, 15:57:17 pm »


I jest przyczyna niezbyt powalającej oprawy graficznej.

iko

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpnia 17, 2016, 16:52:28 pm »
No i już ch**owo.  :lol: ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpnia 17, 2016, 17:06:07 pm »
Co?

iko

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpnia 17, 2016, 19:48:23 pm »
Co, Co? Może pecetowcy w końcu sie nawrócą. ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #45 dnia: Września 15, 2016, 01:42:10 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #47 dnia: Września 15, 2016, 08:52:57 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #48 dnia: Września 17, 2016, 22:33:08 pm »
Edycja na Japonię.




Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #49 dnia: Września 18, 2016, 13:10:58 pm »


Pięknie będzie się ciachać. Walka wygląda bardzo obiecująco. Zmiany kamery ciekawie urozmaicają rozgrywkę.
« Ostatnia zmiana: Września 18, 2016, 13:14:58 pm wysłana przez Ryo »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #50 dnia: Września 18, 2016, 18:05:40 pm »
Edycja na Japonię.




O ch**, biere.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #51 dnia: Września 19, 2016, 14:24:29 pm »
W przeliczeniu prawie tysiąc złotych, podobno, nie imo.

¥ 25,800 (~USD 250)
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2016, 14:29:16 pm wysłana przez Juras »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #52 dnia: Września 19, 2016, 15:13:53 pm »
Jeśli figurka będzie porządnie wykonana i większa od ludka G.I. Joe, to nie jest relatywnie bardzo dużo (w porównaniu do japońskich figurek bez gier w pakiecie).

edit: zaledwie 15cm, to jednak drogo.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #53 dnia: Września 19, 2016, 21:55:24 pm »
To już lepiej kupić Xbox one

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #54 dnia: Września 20, 2016, 06:03:16 am »
Albo znaleźć sobie dziewczynę.
Fryty tyty dotknij pyty

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #55 dnia: Września 20, 2016, 12:21:47 pm »
było, ale się zmyło:

http://www.siliconera.com/2016/09/19/nier-automata-autopilot-feature-fighting/#rzKehAcq21HGH2BQ.99

Cytuj
NieR: Automata Has An Autopilot Feature That Does The Fighting For You

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #56 dnia: Września 21, 2016, 14:21:26 pm »
Albo znaleźć sobie dziewczynę.
Dziewczynę mam, One nie planuję.

Co do sensu kupowania figurek, to zależy od podejścia. Raz, to lubię ładnie wykonane statuetki, a dwa, że figurkę kupioną dwa lata temu w Japonii za równowartość około 600 złotych sprzedałem jakiś czas temu na ebayu za ponad trzykrotność ceny. Niekiedy te bibeloty zyskują na wartości
« Ostatnia zmiana: Września 21, 2016, 15:57:05 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #57 dnia: Września 21, 2016, 15:41:58 pm »
figurkę kupioną dwa lata temu w Japonii za równowartość około 600 złotych sprzedałem jakiś czas temu na ebayu za ponad trzykrotność ceny
Co to była za figurka, jeżeli mógłbym spytać?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #58 dnia: Września 21, 2016, 15:52:06 pm »
Hatsune Miku: Love is War DX ver.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #59 dnia: Września 21, 2016, 15:54:58 pm »
Dzięki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #60 dnia: Października 21, 2016, 14:19:00 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #61 dnia: Października 25, 2016, 08:49:51 am »
Trochę szotów figurki:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #62 dnia: Października 25, 2016, 13:11:21 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #63 dnia: Października 25, 2016, 13:18:04 pm »
Jest też coś dla totalnych casuali:

Cytuj
NieR: Automata is an action game, but there is an “Auto Mode” for users who are bad at action games. By activating this mode, the character will attack and evade automatically. The player will win the battle as long as they move the character around. This mode is restricted to the easy difficulty setting.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #64 dnia: Października 25, 2016, 14:36:26 pm »
Trochę szotów figurki:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Meh. Projekt figurki fajny, ale wykonanie raczej tandetne :/

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #65 dnia: Października 27, 2016, 14:36:55 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 02, 2016, 09:14:39 am »
Japońska okładka:


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 08, 2016, 16:35:32 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 16, 2016, 12:45:57 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 16, 2016, 12:52:01 pm »
Dla mnie to czarny koń przyszłego roku.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 16, 2016, 13:13:59 pm »
Wtf? Czemu miecze wiszą im tak kolo pol metra od plecow?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 16, 2016, 13:17:56 pm »
Żeby nie było przenikania obiektów :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 16, 2016, 13:18:30 pm »
Wtf? Czemu miecze wiszą im tak kolo pol metra od plecow?
Bo to NieR.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 16, 2016, 13:19:18 pm »
Na pro będą przylegać

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 16, 2016, 13:20:00 pm »
Żeby nie było przenikania obiektów :)
No wyglada to wlasnie, jakby ktos poszedl na latwizne :D

Wtf? Czemu miecze wiszą im tak kolo pol metra od plecow?
Bo to NieR.
Jak wyzej :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 16, 2016, 13:31:09 pm »
Bo to androidy i pochwy na miecze mają "magnetyczne":


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 16, 2016, 13:48:02 pm »
No wyglada to wlasnie, jakby ktos poszedl na latwizne
Nie idź tą drogą, bo jest błędna ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 16, 2016, 13:49:26 pm »
No wyglada to wlasnie, jakby ktos poszedl na latwizne
Nie idź tą drogą, bo jest błędna ;)
Spoko, dziwnie to wygladalo po prostu. No ale japonia... ;)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 16, 2016, 14:00:02 pm »
Nie no a tak na poważnie to projekt postaci jest spoko i te lewitujące miecze pasują. Jest taki futurystyczny minimalizm.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 16, 2016, 14:02:36 pm »
Jest taki futurystyczny minimalizm.
Od zawsze w serii <grafika w NieR na PS3> :troll: