Autor Wątek: NieR: Automata  (Przeczytany 17831 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iko

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 16, 2016, 14:04:24 pm »
Developer rozważa wydanie Nier na trzecią platforme.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 16, 2016, 14:21:39 pm »
Łan czy Słicz?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 16, 2016, 14:27:39 pm »
Developer rozważa wydanie Nier na trzecią platforme.
A moze jakies zrodelko?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 16, 2016, 14:34:14 pm »
W pierwszej fazie dawał link do źródła, teraz połowiczne treści, w trzeciej pewnie zakończy cykl. xd
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2016, 14:45:35 pm wysłana przez Juras »

lupinator

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 16, 2016, 14:38:40 pm »
Developer rozważa wydanie Nier na trzecią platforme.
A moze jakies zrodelko?
Mateo korzysta tylko z PEE: http://www.ppe.pl/news/47512/nier-automata-moze-trafic-na-xbox-one-tworcy-rozwazaja-przygotowanie-gry-na-kolejna-platforme.html


Bez urazy Mateo, ale PPE i PE to największy ściek growego świata. To obecnie zbiórka najmniej zdolnych i kumatych ludzi, którzy chcą zajmować się pisaniem o grach. Pomyśl nad zmianą serwisu newsowego.

iko

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 16, 2016, 16:06:48 pm »
Ok :) Gdyby jednak, to ja poprosze Niera na Switcha. :troll: To byłby piękny kąsek,obok DQXI. ;)

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 16, 2016, 17:52:31 pm »
O tak tez poprosze Niera Automata na Switcha

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 17, 2016, 01:09:52 am »
Kurwa ja już nie piję.

A jednak mi się nie przywidziało :mad:
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2016, 10:04:56 am wysłana przez Iras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 24, 2016, 09:07:48 am »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 25, 2016, 13:38:30 pm »
Wydaje mi się, czy ten miecz nie ma tej "magnetycznej" pochwy?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ciekawe, niedopracowanie czy że "magia"?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #90 dnia: Listopada 25, 2016, 13:41:51 pm »
Ma magnetyczną pochwę.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2016, 13:43:58 pm wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #91 dnia: Grudnia 03, 2016, 20:46:18 pm »


Dla samego OST można grać.


Ma magnetyczną pochwę.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Musiałem coś niedowidzieć.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 03, 2016, 21:12:23 pm wysłana przez Juras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #92 dnia: Grudnia 08, 2016, 15:06:17 pm »
Demko 22 grudnia w Japonii i prawdopodobnie w kolejnym tygodniu u nas:
http://www.novacrystallis.com/2016/12/nier-automata-demo-ps4-releases-on-december-22-in-japan/

Cytuj
Titled “DEMO 120161128”, the vertical slice will focus primarily on the game’s battle gameplay systems. When Square Enix recently announced the western release date for NieR: Automata during the 2016 PlayStation Experience, they mentioned a demo will be available in the coming weeks, suggesting that Western PlayStation Stores may get their hands on the demo in the same week as Japan is getting it.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #93 dnia: Grudnia 08, 2016, 22:03:52 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ratyo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 20-11-2016
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #94 dnia: Grudnia 21, 2016, 21:10:41 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Jutro demo.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2016, 23:06:20 pm wysłana przez Ratyo »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #95 dnia: Grudnia 22, 2016, 23:31:01 pm »
Grał ktoś?

Tak jak się spodziewałem, system walki daje czadu, ale artystyczna strona wydaje mi się zbyt oszczędna, zbyt sterylna i bez polotu: tyczy się to projektów przeciwników i lokacji, bo główne postaci są wykonane z pomysłem.
Wycinanie jakiś skleconych bez wyobraźni blaszanych bałwanów nie jest równie satysfakcjonujące, jakby siekało się mięsistych przeciwników, a już walka z bossem będącym platformą wiertniczą to  szczyt błazenady. Do tego gra czasami zupełnie bez powodu w dziwny sposób sytuuje kamerę, chcąc w unikalny sposób ukazać pole walki, ale tylko psuje tym zabawę: mam tu na myśli fragment, kiedy sceny walki ukazywane są rzucie z góry. Ani nie ułatwia to zabawy, ani nie zwiększa efektywności, a tylko irytuje.

Dla samego systemu walki można mieć ten tytuł na oku.
PSN ID: WojtqGO

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #96 dnia: Grudnia 23, 2016, 10:24:26 am »
Kolejna, po FFXV, gra z OSTem na 11/10, jp dubbing, więcej niż fajny dizajn (trochę się kojarzy z filmem Casshern
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, animacje, klimat, nie czysty slaszer jak się obawiałem, a jednak jakieś arpg. Trochę boli 900p, za to raczej płynne 60fps podczas gry. Podoba się mi.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2016, 10:40:23 am wysłana przez Juras »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 081
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #97 dnia: Grudnia 23, 2016, 10:36:34 am »
Nie ma czegoś takiego jak 11/10 ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 23, 2016, 10:39:48 am »
A co to niby jest?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 081
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 23, 2016, 10:53:31 am »
Spoko muzyczka.

Jednak 11/10 to ponad perfekcje czy ideał tzn. 10/10
A ja wiadomo ideałów nie ma.
Więc po co i na co przekraczać skale.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 23, 2016, 11:04:26 am »
Boss Battle #3 i jape w klape.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 23, 2016, 11:09:11 am »
Czokobo:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 23, 2016, 15:16:32 pm »
Przyjemnie się w to grało ale dema nie skończyłem jeszcze bo od razu dałem ten wyższy poziom i trochę mnie klepali a kilka razy spadłem w przepaść badając mapę. Porównując to do słabych Transformers, Turtles i tej bajeczki Nikelodeon to jest mega. Ostatnią gierką Platinum w jaką grałem i mi się podobało to był Metal Gear Revengance. Chociaż tak jak było pisane wyżej kamera niepotrzebnie się ustawia w widoku z góry.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 29, 2016, 21:08:11 pm »
Pograłem.
Graficznie kupa, wygląda jak gra na Wii U, ale gameplay, muzyka i design mnie kupiły. Biere.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #104 dnia: Stycznia 04, 2017, 13:15:12 pm »
Kolejna, po FFXV, gra z OSTem na 11/10, jp dubbing, więcej niż fajny dizajn (trochę się kojarzy z filmem Casshern
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, animacje, klimat, nie czysty slaszer jak się obawiałem, a jednak jakieś arpg. Trochę boli 900p, za to raczej płynne 60fps podczas gry. Podoba się mi.
Podobne wrażenie po ograniu demka. Co te japończyki?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #105 dnia: Stycznia 04, 2017, 14:17:36 pm »
Ja również ograłem demko. Gra się bardzo fajnie, walka jest miodna. No tylko tak poza tym to juz srednio, bo grafika jest bardzo słaba, design który mi kompletnie nie leży i całą reszta jakoś do mnie nie przemawia. Idealna gierka do ogrania w plusie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 555
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #106 dnia: Stycznia 09, 2017, 12:26:49 pm »
Póki co to taka uboga wersja genialnej Bayo, ale to tylko demo i mam nadzieję, że w ostatecznym rozrachunku bliżej będzie jej do przygody wiedźmy właśnie, niż Metal Gear Rising: Revengeance , który był dobry, ale nic ponad to plus te wszystkie jego japońskie dziwactwa. Tutaj również da się to odczuć o czym Wojtq wspomniał, ale może ich skala będzie mniejsza.

System walki niesamowicie satysfakcjonujący. Płynność wzorcowa. Na Pro NieR działa w wyższej rozdzielczości ma też lepsze cienie i efekty świetlne.
Oby na dzień dobry dało się bohaterce ten fatalny strój zmienić.  :???:


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #107 dnia: Stycznia 09, 2017, 12:59:08 pm »
W porównaniu z "genialną Bayo" NieR ma tak ze trzy razy lepszy design i klimat.

Grafika też jest o klasę lepsza i nawet jeśli dupy nie urywa, to różnicę generacji widać gołym okiem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 555
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #108 dnia: Stycznia 09, 2017, 13:22:30 pm »
Ocena klimatu oraz projektów świata/postaci zależy mocno od subiektywnych odczuć. Zresztą nigdzie nie napisałem, że ten przedstawiony w NieR mnie nie odpowiada. Jest ciekawy i zupełnie inny od Bayo.
To, że grafika jest lepsza i różnicę widać, to oczywiste. Grę dzieli kilka lat + generacja sprzętu.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 081
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #109 dnia: Stycznia 09, 2017, 14:45:15 pm »
.

Grafika też jest o klasę lepsza i nawet jeśli dupy nie urywa, to różnicę generacji widać gołym okiem.
:lol:


Kto grał w Bayo na PS3 to wcale się nie dziwie ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #110 dnia: Stycznia 19, 2017, 08:24:51 am »






Ograłem też ostatnio demko i przyznam, że jestem bardzo zadowolony. Stary dobry NieR.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 693
  • Reputacja: 7
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #111 dnia: Stycznia 22, 2017, 12:16:25 pm »
Mi tez gra przypadła do gustu, zastanawiam się czy kupić w dniu premiery czy poczekać aż spadnie z ceny, możliwe iż w tym samym przedziale czasowym wyjdzie też Final Fantasy XII także tutaj jest pierwszeństwo może cena nie będzie zaporowa i będzie oscylować w granicach stu pięćdziesięciu złotych. Wiadomo na ile czasu gra starczy fabularnie ? Dobrze by było też gdyby było więcej różnorodnych lokacji, co widać na ostatnim screenie.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #112 dnia: Stycznia 22, 2017, 13:32:58 pm »
Gameplay z nowymi miejscówkami:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #113 dnia: Stycznia 31, 2017, 08:55:32 am »
Trochę pytań i odpowiedzi od devsów:

http://www.novacrystallis.com/2017/01/nier-automata-developers-answers-bunch-questions-fans-like/

Cytuj
Sqaure Enix UK hosted a live Q&A session with the NieR Automata team through the game’s official Facebook page earlier today. During the 20-minute event, producer Yosuke Saito, game designer Takahisa Taura and director Yoko Taro were each given a series of questions regarding the action RPG – the likes of which led them to reveal the game’s length, provide an update to the PC version and more.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 11, 2017, 18:37:17 pm »


Jest też odliczanie do premiery w Japonii:

« Ostatnia zmiana: Lutego 11, 2017, 18:44:43 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 13, 2017, 11:47:28 am »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 13, 2017, 12:04:20 pm »
Ale to brzydkie :(

Za <100 tudzież w plusie bym przygarnął.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 13, 2017, 12:37:26 pm »
Od zawsze wiadomo, że w NieR grafika nie gra roli.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 13, 2017, 12:48:12 pm »
Jakoś NIOH moze miec fajną grafę i być japońską gierką.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 257
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 13, 2017, 12:53:02 pm »
Od zawsze wiadomo, że w NieR grafika nie gra roli.
Grafika zawsze gra rolę. Mówienie inaczej to usprawiedliwianie tylko i wyłącznie.