Autor Wątek: NieR: Automata  (Przeczytany 17742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 06, 2017, 08:14:17 am »
Gra miała pierwotnie być mobile:
http://www.playstationlifestyle.net/2017/03/04/nier-automata-was-almost-a-mobile-game/

Cytuj
Square Enix producer Yosuke Saito told Eurogamer in an interview that the sequel could have ended up being a mobile game. Speaking about the company’s collaboration with Platinum Games, he revealed:

This collaboration was suggested when we’d just come up with the idea of making the Nier sequel a mobile game. We were inspired by Platinum Games – they were great fans of the first Nier, and their suggestion was remaking Nier as a Vita title. So we got two different projects together, and maybe the best option was doing a full console game.

Saito later added that he’s glad that Square Enix didn’t go down the mobile route.

el becetol

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 09, 2017, 13:55:52 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 09, 2017, 14:07:49 pm »
To teraz czekamy na Nier: Autoxxx :troll: Brazzers nie zawiedzie.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 09, 2017, 15:47:37 pm »
Ktoś już ma? Ktoś już gra? Ktoś zamawia?
Póki co, w 2017 to najmocniejszy ex na PS4, ze średnią 90% - Horizon 89% :O
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2017, 15:50:28 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Mrocz

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 09, 2017, 16:12:40 pm »
To teraz czekamy na Nier: Autoxxx :troll: Brazzers nie zawiedzie.

Czekam :troll:

el becetol

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 09, 2017, 16:56:14 pm »
Wbił płonącą strzałę.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 09, 2017, 17:05:44 pm »
Poproszę teraz o miks tych dwóch guer i będzie 100/100 :troll:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 10, 2017, 14:05:28 pm »
Ktoś już ma? Ktoś już gra? Ktoś zamawia?
Póki co, w 2017 to najmocniejszy ex na PS4, ze średnią 90% - Horizon 89% :O
Ja chyba będę zamawiał w poniedziałek, także na niedziele powinienem już mieć. 
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 20, 2017, 09:41:31 am »
Wczoraj trochę pograłem i jak na razie grę odbieram pozytywnie, zdecydowanie konstrukcja świata bardziej przypadła mi do gustu niż w FFXV. Muzyka w grze bezwzględnie na plus, co po niektórzy narzekali na grafikę w tym wątku która jest dość specyficzna, mógłbym powiedzieć iż w otwartych lokacjach jest dość sterylnie ale jest to uwarunkowane fabularnie, także nie jest najgorzej, bardzo podoba mi się tonacja barw tudzież miasta i ten postapokaliptyczny styl w tle. Jak na razie jestem zadowolony z gry, osobiście mogę ją polecić bo zdecydowanie warto.   

PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 20, 2017, 09:46:32 am »
Ja wczoraj zagrałem w demo i w tym tygodniu lecę do sklepu.
Dobre to jest :)

A grafika? Nie wyobrażam sobie tej gry w innej ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 24, 2017, 11:02:28 am »


Kupować, Kazimierzy nań nie żałować. Mocny kandydat do gry roku. :yes_anim:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 24, 2017, 12:24:37 pm »
Szybko z tą platyną. Trudna?
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 24, 2017, 12:38:19 pm »
Chyba trzeba za nią zapłacić to masz szybko.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 24, 2017, 12:43:28 pm »
Szybko z tą platyną. Trudna?

Nie jest ciężka o ile gra się na podstawowym poziomie trudności. Po zakończeniu gry mamy możliwość wyboru rozdziało, zatem nic nie ominiemy. Co do długości, to już zależy od gracza, Xell.
Grę trzeba zaliczyć trzykrotnie - pierwsze przejście u mnie to 16 godz. 44 min. ale kolejne są znacznie szybsze. 

Później odblokuje się sklep, w którym można trofea kupić. Ja jednak polecam grę zaliczyć w tradycyjny sposób, ponieważ od czasu Wiesława Trzeciego nie było tak interesujących zadań pobocznych.
Gra ma też ponad dwadzieścia zakończeń, z czego część można odkryć szybko i są bardzo ciekawe (generalnie fabułą NieR: Automata stoi). Ogólnie rzecz biorąc 44-69godz. i z pewnością wpadnie.

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #174 dnia: Kwietnia 03, 2017, 09:46:00 am »
Mam pytanie, mianowicie do którego momentu w wątku fabularnym można wykonywać questy ? Jestem po Flooded City i jedną misje mi anulowano Machine Examination 2.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2017, 09:51:40 am wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #175 dnia: Kwietnia 03, 2017, 16:17:34 pm »
Gdy dojdzie się do wspomnianego miasta większość misji pobocznych jest anulowana. Nie przejmuj się jednak, grę i tak należy przejść trzykrotnie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #176 dnia: Kwietnia 07, 2017, 09:41:01 am »
NieR: Automata generowała u mnie podobne odczucia co wydany lata temu Dark Souls. Przez 3/4 gry grało się całkiem dobrze jednak czułem zawód, ponieważ oczekiwałem czegoś znacznie lepszego. Dodatkowo grafika choć stylistycznie zachwycała, to technicznie daleko jej do czołówki. Jednak pod koniec pierwszego przejścia całość nabierała wyraźnego rozpędu, by przy okazji NG+(+) zagwarantować sobie miejsce na liście kandydatów do tytułu gry roku.



Fantastycznym zabiegiem jest samo NG+(+), gdzie poznajemy historię z innej perspektywy, co ma wpływ na wydarzenia dziejące się na ekranie. Jeżeli przy pierwszym przejściu bohaterka walczyła z bossem, a partnerująca jej postać hakowała terminal, to podczas NG+ zajmiemy się obejściem systemu, a sama walka nas ominie. Oczywiście cześć wydarzeń i miejscówek się powtarza, ale i tak miłym zaskoczeniem będą nowi przeciwnicy w tym bossowie. No i rzecz jasna sama historia. Ta jest wspaniała i podobnie jak w poprzednim NieR oraz Drakengard zakończenie przygody na długo pozostaje w pamięci.
Mnie pierwsze przejście zajęło 16 godz. 40 min. można szybciej, jednak warto zaliczać jak najwięcej zadań podocznych. Są rewelacyjne. Spokojnie można Krwawego Barona na emeryturę odesłać i zachwycać się tym co Taro Yoko proponuje.

Pochwalić wypada sam system walki. Po cudowny Nioh można było mieć obawy czy ten przedstawiony w Automata godnie zaprezentuje gatunek, ale jest bardzo dobrze. Dynamicznie, niezwykle efektownie przy tym. Co ważne sama gra niezwykle uniwersalnie do potyczek podchodzi. Jeżeli chcemy, to możemy ustawić poziom tak, że padniemy od jednego szlagu. Można też z najnowszego NieR stworzyć coś na kształt samograja, zupełnie tak jak to było z FF XII w późniejszych etapach.

Graficznie jest nierówno. Wiele tekstur, jak i obiektów przywodzą na myśl nawet nie poprzednią generację, a erę PS Drugiego. Wystarczy zobaczyć jak tragicznie większość postaci pobocznych się prezentuje.
Zdecydowanie nie tak gracz wyobraża sobie grę hulająca w 2k17r. na najpotężniejszej konsoli. Z drugiej strony kombo, które oferuje Pro fHD+60k/s (nie do końca stałe, ale zawsze to coś) wpływa na satysfakcję z walki. Gdy spod ziemi wyskoczy osiem robotów i rozpoczynają z nami balet śmierci, jest na czym oko zawiesić. Podobnie jest z arenami zmagań. Są różnorodne i ciekawe. Od pradawnych ruin, poprzez demoniczne wesołe miasteczko, industrialne placówki, kończąc na pustyni.

Pod względem sfery audio nie ma się co specjalnie rozpisywać. Gra ma jedną z najlepszych ścieżek dźwiękowych jakie powstały na potrzeby gier wideo. Same odgłosy walki, głosy postaci są kapitalne.

Fantastyczną pozycją jest NieR: Automata. Różnorodna, interesująca, znakomicie brzmi, walczy się przyjemnie, historia potrafi chwycić za serce, rozrywka zapewnia ok. 44 godz. zabawy. Nic tylko grać.

  7/10   - grafika;
10/10  - audio;
  9/10   - grywalność;

  9/10   - ocena końcowa;

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 691
  • Reputacja: 7
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #177 dnia: Kwietnia 08, 2017, 08:44:51 am »
Sylvan Wielki wiesz kiedy będzie dostępny scanner w Resistance camp bo jak na razie jest wyprzedany a potrzebuje na jednego questa na pustyni, dlatego iż chciałem zaliczyć większość za pierwszym podejściem.

Edit: Już po problemie okazało się ze był w zakładce Pod Programs.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2017, 09:40:35 am wysłana przez ki_ki »
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
Rise of the Tomb Raider, Lost Ruins, Dead Space

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #178 dnia: Kwietnia 17, 2017, 15:07:31 pm »
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2017, 15:10:57 pm wysłana przez Ryo »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #179 dnia: Kwietnia 26, 2017, 15:51:29 pm »
Pierwsze przejście za mną.

Główny wątek ze dwa razy niestety krótszy niż w jedynce. Zajął mi około 7h.

System walki względem jedynki znacznie poprawiony jednak to nadal dla mnie średniak parę ciosów na krzyż i unik.

Gra na Pro chodzi płynnie a grafika jest ostra i przejrzysta. Ten tytuł jak na tą generacje wygląda ok, także nie ma już sytuacji jak w poprzedniej z wizualnym crapiszczem.

Klimat spoko, natomiast o fabule nie ma co jeszcze pisać bo dopiero ukończyłem grę w 1/3.

Jak na razie nie zostałem powalony. Porównując pierwsze przejście jedynki i automaty to bez dwóch zdań jak dla mnie jedynka zmiata obecnego Niera.
Muza też gorsze, ponieważ tylko dwa utwory wpadły mi w ucho, ten podczas napisów końcowych oraz jakiś tam przy końcówce.

Wstępnie gra na takie max 7+



Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #180 dnia: Kwietnia 26, 2017, 16:37:22 pm »
7h ??? Z tego co czytalem to pierwsze przejscie zajmuje ok 13h robiac tylko czesc zadan pobocznych.

el becetol

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #181 dnia: Kwietnia 26, 2017, 16:39:23 pm »
Pierwsze przejście za mną.

Główny wątek ze dwa razy niestety krótszy niż w jedynce. Zajął mi około 7h.

https://howlongtobeat.com/game.php?id=38029

PlayStyle               Average    Median    Rushed    Leisure
Main Story       19h 03m    17h 31m    12h 07m    28h 55m
Main + Extras        36h 19m    35h 21m    23h 29m    56h 25m
Completionists    55h 56m    54h 03m    40h 40m    77h 29m

Cytuj
3. Na forum, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania, zabronione jest:

    3. rozpowszechnianie niepotwierdzonych wiadomości,
   5. stosowanie prowokacji,



Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #182 dnia: Kwietnia 26, 2017, 17:04:49 pm »
MAIN STORY - RUSHED - 12h

The Order w 5h chyba był.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #183 dnia: Kwietnia 26, 2017, 17:18:53 pm »
Pierwsze przejście za mną.

Główny wątek ze dwa razy niestety krótszy niż w jedynce. Zajął mi około 7h.

https://howlongtobeat.com/game.php?id=38029

PlayStyle               Average    Median    Rushed    Leisure
Main Story       19h 03m    17h 31m    12h 07m    28h 55m
Main + Extras        36h 19m    35h 21m    23h 29m    56h 25m
Completionists    55h 56m    54h 03m    40h 40m    77h 29m

Cytuj
3. Na forum, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania, zabronione jest:

    3. rozpowszechnianie niepotwierdzonych wiadomości,
   5. stosowanie prowokacji,

Zapomnij. Lem się boi, że mu Kyo przypierdoli z karata.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #184 dnia: Kwietnia 26, 2017, 17:33:18 pm »



Kyo trochę się je**ął, bo przeszedł grę w 2h. Jedna osoba na hltb tyle zaznaczyła więc to musi być on.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #185 dnia: Kwietnia 26, 2017, 17:46:00 pm »
Zdaje się, że w Automacie na main story składają się 3 przejścia, każde inną postacią, z trochę (lub 3cie - mocno) inną fabułą. Speedrun na hltb raaaaczej obejmuje wszystkie 3...
16:40 na pierwsze przejście Sylwana tylko to potwierdza.

Mimo że 7h wydaje się absurdalne, to nie jedyny przypadek gdy ktoś zalicza gry np dla pucharków, nie dla przyjemności.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

el becetol

  • Gość
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #186 dnia: Kwietnia 26, 2017, 17:59:46 pm »
Main Story: "You complete the main objectives, just enough to see the credits roll."


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #187 dnia: Kwietnia 26, 2017, 18:09:52 pm »
7h ??? Z tego co czytalem to pierwsze przejscie zajmuje ok 13h robiac tylko czesc zadan pobocznych.
Nie robie pobocznych.
Być może jak gra po 3 przejściu okaże się faktycznie tak zajebista jak piszą na forach to do nich wrócę.
Na chwile obecną główny wątek to priorytet.


Pograłem chwile już na drugim podejściu no i niestety system walki poleciał na pysk :(
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Mam nadzieje, że dobrymi akcjami fabularnymi chociaż nadrobi o ile takie będą.





Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #188 dnia: Kwietnia 26, 2017, 18:45:09 pm »
Nie robie pobocznych.

Prawdziwy krytyk.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 26, 2017, 18:55:26 pm »
 :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #190 dnia: Kwietnia 26, 2017, 20:08:21 pm »
Zdaje się, że w Automacie na main story składają się 3 przejścia, każde inną postacią, z trochę (lub 3cie - mocno) inną fabułą. Speedrun na hltb raaaaczej obejmuje wszystkie 3...
16:40 na pierwsze przejście Sylwana tylko to potwierdza.

Mimo że 7h wydaje się absurdalne, to nie jedyny przypadek gdy ktoś zalicza gry np dla pucharków, nie dla przyjemności.

Przejście gry na czas gracze dzielą na dwie kategorie - takie, w których wykorzystuje się błędy w grze (wyjście poza teksturę i ominięcie ogromnej części przygody), jak i te bardziej uczciwe, które aż milo się ogląda (Dark Souls w mniej niż pół godziny bez kombinowania - coś nieprawdopodobnego). :o

Generalnie przyjęło się, że speed run liczony jest od rozpoczęcia przygody, do jej zakończenia. Już pierwsze zaliczenie NieR: Automata powoduje, że widzimy zakończenie i napisy końcowe.

Wszystkie dotychczasowe SR dotyczące najnowszego NieR dotyczą jednego przejścia gry. HLTB odnosi się właśnie doń. To, że Taro wymyślił sobie, że należy ją przejść trzy razy by cała historię poznać, to inna sprawa.

W bardzo dobrym Stories: The Path of Destinies również wszyscy liczą pierwsze przejście, choć aby poznać prawdziwy finał grę trzeba przejść dwadzieścia pięć razy.

Moje 16 godz. 40 min. dotyczyło pierwszego przejścia, ale bawiłem się grą, chciałem jak najwięcej poznać świata gry i wykonywałem sporo zadań pobocznych (są rewelacyjne, spokojnie mogą z wiedźmińskimi konkurować).
Całość to ok. 40-44 godzin.

Zatem jeżeli Kyo nie zaliczał zadań pobocznych, to te siedem godzin jest jak najbardziej na miejscu. 


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #191 dnia: Kwietnia 27, 2017, 11:23:15 am »
Pierwsze przejście za mną.

System walki względem jedynki znacznie poprawiony jednak to nadal dla mnie średniak parę ciosów na krzyż i unik.

Gra na Pro chodzi płynnie a grafika jest ostra i przejrzysta. Ten tytuł jak na tą generacje wygląda ok, także nie ma już sytuacji jak w poprzedniej z wizualnym crapiszczem.

Klimat spoko, natomiast o fabule nie ma co jeszcze pisać bo dopiero ukończyłem grę w 1/3.

Jak na razie nie zostałem powalony. Porównując pierwsze przejście jedynki i automaty to bez dwóch zdań jak dla mnie jedynka zmiata obecnego Niera.
Muza też gorsze, ponieważ tylko dwa utwory wpadły mi w ucho, ten podczas napisów końcowych oraz jakiś tam przy końcówce.

Wstępnie gra na takie max 7+

Spędziłeś kilkadziesiąt godzin z kapitalnym Nioh, który ma najlepszy system walki jaki się od lat pojawił, zatem stąd chłodny osąd bitew w NieR.
Pamiętaj jednak, że póki co masz kilka broni na krzyż, a w grze jest tego sporo - ciężkie, dwuręczne miecze, katany, rękawice, masz broń główną, dodatkową. 2B gra się nieco inaczej (pod trójkątem ma opcję hakowania). W razie czego poszybuj nieco wyżej niż "normal", a satysfakcja zagwarantowana.

Dojdziesz do tego jegomościa (misja poboczna), to zobaczysz jak ci walka wykrzywi paluchy.



Automata płynnie to chodzi na PCMR. Na Pro ma zauważalne spadki, ale i tak lepsze częste 60k/s gubiące kilkanaście klatek niż 30 k/s. No, przynajmniej jest lepiej niż na gołej PS4, która przy 900p ma najczęściej 44 k/s.

Co do ogólnego ważnienia, jak już wspominałem - pierwsze przejście 8/10, by pod koniec przygody ocierać się o dziesiątkę, a przynajmniej mocarne 9/10.





Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #192 dnia: Kwietnia 27, 2017, 11:54:05 am »
PCMR?

Cytuj
Już pierwsze wrażenia nie są zbyt pozytywne, ze względu na problemy z trybem pełnoekranowym. Świeżo po zainstalowaniu oglądaliśmy obraz w formacie 4:3 - bez względu na wybraną rozdzielczość. Na szczęście fani przygotowali już narzędzie naprawiające sytuację, ale samo wydanie gry w takiej kondycji może niepokoić.

Nawet pomoc społeczności nie ukryje jednak faktu, że Nier: Automata ma spore zapotrzebowanie na moce obliczeniowe i potrzebuje potężnego komputera. Im dłużej gramy, tym lepiej rozumiemy, dlaczego PS4 zatrzymuje się na 1080p. Silnik nie jest może najnowocześniejszy, ale na pewno jest wymagający. Karty graficzne z wyższych stanów półki średniej zapewnią wrażenia na równi z konsolą, ale już do płynnego 1440p potrzebowaliśmy GTX 1080 Ti.

Ale nawet to GPU - w połączeniu z sześciordzeniowym i7 5820K - nie radzi sobie z okazjonalnym zacinaniem podczas eksploracji otwartego świata. W naszej opinii problemem jest optymalizacja silnika, który obciąża procesor może w 20 procentach. Jednocześnie wykorzystanie karty graficznej wynosi 60 proc. w 1080p i rośnie do 95 proc. przy 1440p.

Korneliusz znów chciał błysnąć, ale jak zwykle mu nie wyszło :(

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 27, 2017, 14:51:46 pm »
Na PC możesz animacje odblokować i wówczas NieR hula w ok 96 k/s. Czasami zdarzają się spadki do osiemdziesięciu, stąd dyskomfort, o którym niektórzy piszą. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by zablokować je na 60k/s. Jest jeszcze jedna opcja z dobiciem i tutaj trzyma 59.4 k/s. Ani razu nie spadło mi poniżej tej wartości, a blacharze płaczą, ponieważ sądzili, że po odblokowaniu otrzymają 144 k/s.
Optymalizacja tej gry jest licha, fakt. Niemniej spokojnie można grac komfortowo ciesząc się płynną animacją.

Jeżeli dla ciebie gra na PC nie jest płynna, bo przez 16 godzin działa w stałych 60 k/s, a przy dograniu lokacji coś przytnie dwa, trzy razy podczas zabawy, to aż dziw, że jeszcze grasz na PS4 gdzie utrzymać stale trzydzieści jest kłopotem. Szkoda mojego czasu. Wersji na blachę nie widziałeś, a znając życie w Automatę nawet na PS4 nie grałeś.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 27, 2017, 15:15:58 pm »
A czy w tej bajce były smoki?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #195 dnia: Kwietnia 27, 2017, 15:25:23 pm »
A czy w tej bajce były smoki?

Niesamowite te spadki animacji na PCMR. Grać się nie da. Kup grę, pograj, później się wypowiadaj. Bo na razie to tradycyjnie pajacujesz.




Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #196 dnia: Kwietnia 27, 2017, 16:06:05 pm »
Połóż się na torach, poczekaj na pociąg i sam sprawdź czy to niebezpieczne. Digital Foundry narzeka, że karta o wartości dwóch PS4 Pro nie trzyma stałych 60 klatek i sugeruje całkowite wyłączenie wygładzania krawędzi, a Korneliusz dalej opowiada swoje bajki o PCMR :lol:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #197 dnia: Kwietnia 27, 2017, 17:41:04 pm »
Digital Foundry narzeka, że karta o wartości dwóch PS4 Pro nie trzyma stałych 60 klatek

Wiesz, ja mam dwie karty, które są droższe 4x od mojego Pro i mogę tak ustawić opcje, że wyświetli NieR 14k/s, ale to nie wina sprzętu, tylko optymalizacji gry, co oczywiście jest wodą na młyn twojej nienawiści do wszytkiego co nie ma znaczka PiS Sony.
Zabawne, że jak DF wychwalało gry na X'a i samą konsolę, to już się nań tak nie powoływałeś.  :)

Tłumaczę ci ostatni raz. Wersja na blachę pod względem optymalizacji pozostawia wiele do życzenia, ale możesz sobie grę dostosować tak, że będzie trzymała stałe 60k/s, albo pobawisz się w opcjach i będzie hulała w 70-104. Oczywiście wiem gdzie cię boli, ale nie zaśmiecaj tematu swoim fanbojskim płaczem.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #198 dnia: Kwietnia 27, 2017, 17:46:07 pm »
Wiesz, ja mam dwie karty, które są droższe 4x od mojego Pro

A ja mam to w dupie 8)

Oczywiście wiem gdzie cię boli, ale nie zaśmiecaj tematu swoim fanbojskim płaczem.

Napisał typ, który wpadł do tematu w dziale PS4 i zaczął pie**olić o PCMR. lol

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: NieR: Automata
« Odpowiedź #199 dnia: Kwietnia 27, 2017, 18:07:37 pm »


Gra jest dostępna nie tylko na PS4, ale jak ci eurogamer z DF nie przetłumaczy tekstu, no mogłeś nie wiedzieć.