Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwca 26, 2017, 10:37:07 am »
Mam tylko nadzieje ze wciaz mozna w kamerze z kasku usunac DOF itp.

Według Iana Bella wszystkie ustawienia z jedynki zostają.
Oby to nie dotyczyło ustawień FF :-X


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwca 26, 2017, 10:42:59 am »
Oby to nie dotyczyło ustawień FF :-X

Nie chodziło o wizualia ;)

Jeśli chodzi o FF, te ustawienia będą... Ale tylko dla tych co chcą sami pogrzebać. Czyli ustawienia dla zaawansowanych ;)

Dla tych co nie mają cierpliwości gra ma mieć kilka presetów, które mają być odpowiednie dla każdego :)

BTW. W PCars 1 polecam ustawienia Jack Spyde + ustawienia jego do każdego auta. Efekt mega.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwca 26, 2017, 10:50:16 am »
Wiem, sam z nich korzystam, jednak sam pomysł żeby do każdego samochodu można było ustawiać oddzielnie FF jest bez sensu. Przecież to niszczy indywidualne charakterystki samochodów. To producenci mieli do czynienia z tymi autami i to oni powinni przygotować gotowe presety żeby oddać wrażenia z jazdy.



BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwca 26, 2017, 11:16:09 am »
Ooo i z tym się w pełni zgadzam.

Dodam, że ogólnie powinna być opcja (w jedynce była) gdzie nie ma możliwości grzebania przy autach do wyścigów online i serwery z takimi ustawieniami powinny być bardzo czytelnie oznaczone. Ja wiem, że w prawdziwych wyścigach pod każdy tor ustawia się auto inaczej, ale robi to sztab ludzi i siedzą nad tym mnóstwo czasu. Dobre skonfigurowanie ustawień stwarza ogromną przewagę i często nawet sporo słabszym kierowcom pozwala wygrywać. Miałem tego przykład w turnieju ESL w PCars gdzie w bodajże 1/16 trafiłem na gościa z idealnie ustawionym autem. Koleś był szybszy na zakrętach o tyle, że wyjeżdżał z nich z przewagą dwóch długości auta. Potem tego samego gościa zaprosiłem na serwer ze zblokowanymi ustawieniami i tą samą klasą aut na tym samym torze. Efekt był taki, że gość nie wygrał ani jednego wyścigu ze mną. Potem pogadaliśmy trochę i chciał mi przesłać swoje ustawienia aut z klasy GT3 pod każdy tor, ale i tak już odpadłem z turnieju, więc nie skorzystałem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #364 dnia: Czerwca 26, 2017, 11:20:47 am »
Ooo i z tym się w pełni zgadzam.

Dodam, że ogólnie powinna być opcja (w jedynce była) gdzie nie ma możliwości grzebania przy autach do wyścigów online i serwery z takimi ustawieniami powinny być bardzo czytelnie oznaczone. Ja wiem, że w prawdziwych wyścigach pod każdy tor ustawia się auto inaczej, ale robi to sztab ludzi i siedzą nad tym mnóstwo czasu. Dobre skonfigurowanie ustawień stwarza ogromną przewagę i często nawet sporo słabszym kierowcom pozwala wygrywać. Miałem tego przykład w turnieju ESL w PCars gdzie w bodajże 1/16 trafiłem na gościa z idealnie ustawionym autem. Koleś był szybszy na zakrętach o tyle, że wyjeżdżał z nich z przewagą dwóch długości auta. Potem tego samego gościa zaprosiłem na serwer ze zblokowanymi ustawieniami i tą samą klasą aut na tym samym torze. Efekt był taki, że gość nie wygrał ani jednego wyścigu ze mną. Potem pogadaliśmy trochę i chciał mi przesłać swoje ustawienia aut z klasy GT3 pod każdy tor, ale i tak już odpadłem z turnieju, więc nie skorzystałem.

Cóż co by nie mówić. Ustawienia samochodów pod tor to trochę nierozłączna część symulatorów. To samo jest w Assetto Corsa, to samo jest w GT Sport, to samo jest nawet w zręcznościowej Forzie. Ludzie lubią gmerać w aucie, i wycofanie tego zwiększyłoby ilość niezadowolonych niż zadowolonych. Inna sprawa powinny być osobne rankingi moim zdaniem. Dla tych co chcą bojować ustawieniami i znajomością ich i dla tych dla których liczą się tylko umiejętności prowadzenia auta. Co by nie mówić o modelu jazdy to było mega fajne w zręcznościowym Driveclub że tylko skill się liczył :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #365 dnia: Czerwca 26, 2017, 12:03:19 pm »
Trochę ujęć z IndyCar w VR. Widać sporo ujęć z wyścigów z AI i jakie zmiany zaszły przy zachowaniu AI zależnie od klasy wyścigów. W Open Wheel nie są tak agresywni jak w PCars 1 gdzie potrafili taranować samochody :D



Hehe w 2:25 na samochodzie mamy reklamę DooM'a :D ciekawe co na to bethesda? :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #366 dnia: Czerwca 30, 2017, 09:53:32 am »
Grupa A na Bathurst:

Rewelacyjny gameplay ze świetnymi efektami warunków atmosferycznymi. :) Czuć ducha motorsportu w tym gameplayu :)



« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2017, 11:36:31 am wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #367 dnia: Czerwca 30, 2017, 12:38:20 pm »
http://www.projectcarsgame.com/newspc2/exploring-the-core-in-game-race-settings-for-project-cars-2?lang=en

Informacje o ustawieniach pojedynczego wyścigu... Dosłownie wszystko będzie można zrobić :D Przy 60 ponad torach ilość radochy to będzie wręcz nieskończona.

Bardzo podoba mi się nowe menu. Wydaje się być bardzo przejrzyste co przy jednoczesnej ogromnej ilości opcji będzie bardzo przydatne :)

Fotki z menusów:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Będzie też można ulubione "presety" zapisać do ulubionych by szybko powtórzyć jakąś super kombinacje :D

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2017, 12:42:01 pm wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #368 dnia: Czerwca 30, 2017, 12:57:17 pm »
60 torow? :-o
Mialo byc 50..

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #369 dnia: Czerwca 30, 2017, 13:18:02 pm »
60 torow? :-o
Mialo byc 50..

Info było o 50+ :)

A wiadomo, że liczba waha się między 56-64 :)

Z potwierdzonych torów już jest 56.
https://www.gtplanet.net/forum/threads/project-cars-2-track-list.353682/

i to osobnych lokacji.

W jednym wywiadzie dev wspomniał o 64 torach na start :) Sprawa jest jeszcze otwarta zobaczymy bliżej premiery. Pewne jest że będzie co najmniej 56 torów.


EDIT: Mała próbka PhotoMode w PCars 2:



Wyższa rozdziałka na GTPlanet, ale zalinkować nie mogę :(
https://www.gtplanet.net/forum/threads/project-cars-2-general-discussion-thread-coming-september-22nd-2017.342814/page-161
« Ostatnia zmiana: Czerwca 30, 2017, 13:37:25 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #370 dnia: Czerwca 30, 2017, 19:57:15 pm »
Wiem, sam z nich korzystam, jednak sam pomysł żeby do każdego samochodu można było ustawiać oddzielnie FF jest bez sensu. Przecież to niszczy indywidualne charakterystki samochodów. To producenci mieli do czynienia z tymi autami i to oni powinni przygotować gotowe presety żeby oddać wrażenia z jazdy.

Wpis. Momentami PCARS stawał się porównywarką ustawień kierownicy, wygra ten, który lepiej sobie FFB ustawi, bo będzie lepiej czuł auto. O ile ustawienia zawieszenia itp to norma i wręcz mus, to te ustawienia kierownic zdecydowanie powinny być w kwestii tylko i wyłącznie deva, a nie graczy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #371 dnia: Lipca 10, 2017, 21:32:35 pm »
Oficjalna lista wszystkich 60 lokacji w grze. Ponad 130 tras/wariantów itp.

Do tego 4 pory roku i zmienne warunki atmosferyczne i stawiam, że większość nie zobaczy wszystkich kombinacji :D

http://www.projectcarsgame.com/the-tracks.html?lang=en

PS. Niestety brak Macau :( Może w DLC będzie. Wiadomo, że DLC tym razem będą inaczej rozłożone. Będą większe, ale rzadziej. Więc każde oferować będzie 8 samochodów i 1 tor wraz z różnymi jego wariacjami. Dlatego dojdą do gry na pewno jeszcze 4 lokacje, ale to już po premierze.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #372 dnia: Lipca 15, 2017, 09:23:09 am »
Teraz gracze co mają dostęp do bety mogą juz dzielić się fotkami/zdjęciami :)

Obczajcie jak naturalnie wygląda tutaj praca zawieszenia :o




Mega klimatyczne intro:





Nurb zimą :D



Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #373 dnia: Lipca 15, 2017, 09:33:58 am »
Ta gra sprzed 10-ciu lat nie ma sie czego wstydzic.

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #374 dnia: Lipca 15, 2017, 13:55:20 pm »
Śnieg jakoś nie robi wrażenia, wygląda jak warunki deszczowe z inną skórką na torze. Samochód wydaje się bardzo stabilny, no ale tu dużo zależy od asyst i umiejętności kierowcy. Nie wygląda jednak jakby walczył o przyczepność. Obawiam się, że  porwali się z motyką na słońce- asfalt, szuter, deszcz, śnieg... Trochę dużo tego dla modelu jazdy, który przecież już w pierwszej części nie był idealny, nawet na zwykłym asfalcie .No i cały system FF, o którym pisałem już parę razy. Jeśli zostanie tak jak było, to wcale bym się nie zdziwił jakby do każdych warunków i każdego samochodu, trzeba bedzie go ustawiać oddzielnie ;D Dzięki czemu więcej będziemy siedzieć w suwakach, niż jeździć  ;)
Zajebiście by było gdyby  cały system pogodowy im się udał i byłby to duży krok naprzód w wyścigach, ale po jedynce jestem sceptycznie nastawiony i poczekam z kupnem.
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2017, 14:07:14 pm wysłana przez grzeszczu »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #375 dnia: Lipca 15, 2017, 14:34:33 pm »
Grzeszczu obawiam sie ze mozesz miec racje. Plus jesli nie zrobia porzadnych ustawien domyslnych dla kazdego kolka, to dla mnie skresla ten tytul. Nie mam ochoty zamieniac konsole na pc master race - czyli grzebanie w suwakach.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #376 dnia: Lipca 15, 2017, 14:42:59 pm »
Śnieg jakoś nie robi wrażenia, wygląda jak warunki deszczowe z inną skórką na torze. Samochód wydaje się bardzo stabilny, no ale tu dużo zależy od asyst i umiejętności kierowcy. Nie wygląda jednak jakby walczył o przyczepność. Obawiam się, że  porwali się z motyką na słońce- asfalt, szuter, deszcz, śnieg... Trochę dużo tego dla modelu jazdy, który przecież już w pierwszej części nie był idealny, nawet na zwykłym asfalcie .No i cały system FF, o którym pisałem już parę razy. Jeśli zostanie tak jak było, to wcale bym się nie zdziwił jakby do każdych warunków i każdego samochodu, trzeba bedzie go ustawiać oddzielnie ;D Dzięki czemu więcej będziemy siedzieć w suwakach, niż jeździć  ;)
Zajebiście by było gdyby  cały system pogodowy im się udał i byłby to duży krok naprzód w wyścigach, ale po jedynce jestem sceptycznie nastawiony i poczekam z kupnem.

Grzeszczu obawiam sie ze mozesz miec racje. Plus jesli nie zrobia porzadnych ustawien domyslnych dla kazdego kolka, to dla mnie skresla ten tytul. Nie mam ochoty zamieniac konsole na pc master race - czyli grzebanie w suwakach.

Nie macie racji:

Tak wyglądają ustawienia FF
https://youtu.be/PxHP5pMd4mI?t=4m24s

Słabo śnieg wygląda? No i nie mówcie, że nie walczy z autem :) Nawet dupą o bandy zahacza ;) Do tego weźcie poprawkę, że Nissan jest z napędem na 4 koła + ma opony zimowe najpewniej.



Tu macie deszcz na slickach... Walka z autem jest. Po prostu filmiki robione są przez dobrych kierowców :) (PS kałuże są i reagują dla ich fanów ;) )


grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #377 dnia: Lipca 15, 2017, 15:15:39 pm »
Dzięki za filmik z ustawieniami FF, w końcu jest to zrobione tak jak powinno. Oby tylko nie było dodatkowych ustawień w każdym aucie. Co do śniegu z kamery wewnątrz faktycznie wygląda to dużo lepiej, tylko zastanawiają mnie  prędkości, które są wręcz nieprawdopodobne na takie warunki... Ale i tak po tych filmikach wygląda to zachęcająco, wyścig z Mono wygląda epicko, szkoda tylko że na Ps4 pewnie nie zobaczymy takiej grafiki (deszcz zacinającyna na wietrze...). Mimo wszystko podchodzę na chłodno :-P

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #378 dnia: Lipca 15, 2017, 15:27:12 pm »
Dzięki za filmik z ustawieniami FF, w końcu jest to zrobione tak jak powinno. Oby tylko nie było dodatkowych ustawień w każdym aucie.

Nie ma:


Co do śniegu z kamery wewnątrz faktycznie wygląda to dużo lepiej, tylko zastanawiają mnie  prędkości, które są wręcz nieprawdopodobne na takie warunki... Ale i tak po tych filmikach wygląda to zachęcająco,

Prędkości są bardzo prawdopodobne :) Przecież w zakręt ledwo 60 km/h wchodzi furą z napędem na 4 koła ;) Gdzieś był gameplay z Mclarenem P1 na śniegu, fura praktycznie latała po torze tylko coś teraz go znaleźć nie mogę.

wyścig z Mono wygląda epicko, szkoda tylko że na Ps4 pewnie nie zPręobaczymy takiej grafiki (deszcz zacinającyna na wietrze...). Mimo wszystko podchodzę na chłodno :-P


Tu masz porównanie wersji PS4 z PC gra wygląda praktycznie identycznie:


Więc myśle, że będzie dobrze :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2017, 15:28:48 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #379 dnia: Lipca 15, 2017, 16:08:06 pm »
Dla mnie znow przegieli trzy rozne setupy pod FF. Powinien byc jeden pod kazda kiere + custom. Tak jak ma to od zawsze Assetto Corsa czy GTS.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #380 dnia: Lipca 15, 2017, 16:31:13 pm »
Dla mnie znow przegieli trzy rozne setupy pod FF. Powinien byc jeden pod kazda kiere + custom. Tak jak ma to od zawsze Assetto Corsa czy GTS.

Przecież to są gotowe presety. Lepiej dać ludziom wybór niż nie dać ;)

Jak komuś żaden nie leży to ma custom.

w Assetto Corsa masz ustawienia tylko Custom i trzeba też sporo pogrzebać by uzyskać dobry efekt (także na PS4). Ja osobiście musiałem zmieniać każdą wartość by uzyskać zadowalający mnie efekt.

natomiast FF w GTS jest moim zdaniem słaby. Przydałoby mu się więcej różnych ustawień. Bo w standardzie jest słabo.
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2017, 16:33:08 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #381 dnia: Lipca 15, 2017, 16:57:55 pm »
Ja nie zmienialem nic w FF w AC pod G29. Preset ktory mialem od razu mi lezal. W GTS gralem na topowej kierze, wiec rowniez nic mi tam nie brakowalo. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #382 dnia: Lipca 15, 2017, 17:05:14 pm »
Ja nie zmienialem nic w FF w AC pod G29. Preset ktory mialem od razu mi lezal. W GTS gralem na topowej kierze, wiec rowniez nic mi tam nie brakowalo. ;)

Ja grałem w betę i to po ostatnich patchach i słabo dalej jest moim zdaniem. Może tylko na tej topowej kierze to czuć... Ale to mega słaba opcja biorąc pod uwagę, że nikt na tym forum takiej nie ma ;) Gra powinna dawać porządny FF na kierownicy na poziomie T300/G29 tak jak to robi AC, PCars 1 itp.

AC musiałem zmieniać więc dla mnie tam żadnych ustawień nie ma, zresztą na forach pełno tematów "JAK USTAWIĆ KIERE POD AC" więc problem nie tylko mnie dotyczy.


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #383 dnia: Lipca 15, 2017, 17:07:01 pm »
Moze to kwestia build'a gry, ja gralem w build z pewnoscia inny niz beta tamtego czasu. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #384 dnia: Lipca 15, 2017, 17:58:36 pm »
Ja też nie lubię takiego braku zdecydowania przy produkcji gry. To sugeruje, że sam producent nie wie jakie ustawienia są najbardziej realistyczne. Ogólnie PC2 powoli zaczna być przyćmiewane przez GTS jak dla mnie i brak potwierdzenia toru Macau nakazuje mi odpuścić ten tytuł na premierę.  Poczekam jak to będzie śmigało na zwykłej PS4 w porównaniu do Pro. Podobnie będzie z GTS. Jeśli różnice będą duże (szczególnie w kwesti fps i przjerzystości) to nie będę się napalał na premierę.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #385 dnia: Września 18, 2017, 17:55:10 pm »
Pierwsze oceny

IGN - 92/100
Hobby Consolas 90/100
PCGamesN 90/100
Wccftech 90/100
Areajugones 90/100
PC Gamer 89/100
IGN Spain 87/100
Spaziogames 85/100
The Outerhaven Productions 90/100
God is a Geek 80/100
Gaming Nexus 80/100
Saudi Gamer 70/100
Cubed3 (Tomas Barry) 70/100
Cubed3 (Renan Fontes) 50/100

http://www.pssite.com/news/58686/project-cars-2-oceny-zapowiadaja-hit-dla-milosnikow-symulatorow.html

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 555
  • Reputacja: 251
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #386 dnia: Września 19, 2017, 00:27:51 am »


ACG ma świetne recenzje.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #387 dnia: Września 19, 2017, 07:28:02 am »
Ciekaw jestem czy poprawili FF i czy wreszcie T500 działa normalnie w każdym wyścigu, a nie jak w jedynce gdzie co kilka stratów trzeba było ustawiać obrót koła od nowa.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #388 dnia: Września 19, 2017, 08:12:01 am »
Nauczony doswiadczeniem z PC1, spokojnie poczekam na kilka patchy, potem kupie. Szczegolnie ze AC dostala kolejnego duzego patcha na PS4.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #389 dnia: Września 19, 2017, 13:24:52 pm »
Wiadomo coś może o wsparciu dla T500? Pytam na fejsie PC, ale zero odzewu. Grę zamówiłem, ale mogę jeszcze anulować pre-order.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #390 dnia: Września 19, 2017, 13:44:17 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #391 dnia: Września 19, 2017, 22:43:38 pm »
Senkju!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #392 dnia: Września 22, 2017, 11:33:44 am »
Co się stało z dźwiękiem aut w PC2? W ogóle nie przypominają odpowiedników z rzeczywistości. Taki R34 nawet w ułamku nie brzmi jak oryginał. :(

Na razie odpaliłem gierkę w pracy na padzie i na kilka chwil, więc coś więcej napisze jak już dobrze prztestuję na kółku.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #393 dnia: Września 22, 2017, 12:23:58 pm »
Yyy w jedynce już było pod tym względem słabo, przynajmniej przy seryjnych autach. Do Assetto nawet nie ma porównania.  Czekam na opinie, chociaż i tak jestem bardziej nastawiony na GT Sport.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #394 dnia: Września 22, 2017, 15:08:15 pm »
Odpaliłem wczoraj bez day one patch i... Nie róbcie tego :) Zobaczę dzisiaj po pracy jak się gra po paczu.
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #395 dnia: Września 22, 2017, 17:49:25 pm »
Prosze powiedzcie, że po patchu grafika jest ładniejsza bo to zobaczyłem po odpaleniu to jakiś żart. Tor Long Beach to jedno wielkie migotanie barierek i masakryczny aliasing. Dźwięk to jakaś padaka na kinie. Nie słychać silnika tylko dźwię z rur na tylnych głośnikach. FF nie istnieje. Jak na razie pierwsze wrażenie jest bardzo słabe. Dużo gorsze niż w poprzedniej części. Oby patch to zmienił bo jest źle, a nawet bardzo źle.

Btw. Patch waży 12GB. :lol:

Edit.
FF mi nie odpalił za pierwszym razem (chyba dlatego że kółko zbyt późno ja usb wpiąłem) więc cofam słowa o ff. Jest ok, ale nieco za silne i mimo wyłączenia wspomagaczy czuje jakby samo pomagało mi wyjść z zakrętu. Musze poszeprać w opcjach bo może da się to gdzieś wyłączyć.
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2017, 18:18:21 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #396 dnia: Września 22, 2017, 19:15:00 pm »




Cytuj
Project cars 2 PS4 pro ingame

O kur... :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #397 dnia: Września 22, 2017, 19:36:45 pm »


Faktycznie 4k oddaje wcześniej niewidoczne detale. Do tej pory byłem przekonany, że takie coś na poboczach to "linie proste", a tu proszę ile szczegółu.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #398 dnia: Września 22, 2017, 22:36:31 pm »


Kupno Ps4 Pro dla tej gry to zbedny wydatek. Ciekawe jak bedzie w przypadku GTS.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #399 dnia: Września 22, 2017, 22:41:15 pm »
Ciekawe jak bedzie w przypadku GTS.


W GTS na pewno wykorzystają moc pro jak należy.