Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38237 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #40 dnia: Lutego 08, 2017, 11:30:52 am »

Biedne Gran Turismo.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 08, 2017, 11:39:24 am »
Ogólnie widzę tendencje, że kiedyś giganci symulacji i gier samochodowych Gran Turismo i Forza mają problemy ze swoim wizerunkiem.

Z jednej strony Turn 10 z Forzą leci na kasę, w każdej części wycinają zawartość z poprzedniej i sprzedają do nowej części jako DLC oprócz tego zręcznościowy model jazdy, który zaczyna bardziej przypominać Driveclub niż symulacje

Z drugiej strony Gran Turismo, gdzie najnowsza część to zwyczajny kastrat. Bez większość cech i zalet poprzednich części. A nawet biorąc pod uwagę GT 6, masa nikomu niepotrzebnych dziwactw i braki w podstawowej zawartości... (Słynny łazik księżycowy T_T )


A tu nagle wyskakuje developer który zaczynał w WMD (coś ala Kickstarter) i dobrym pomysłem i ciężką pracą nadrabiają braki w budżecie i wypluwają grę pod każdym względem lepszą od konkurencji z ogromnym budżetem. Jak dla mnie na plus. Może w końcu te tuzy gier wyścigowych zaczną się rozwijać, a nie cofać ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #42 dnia: Lutego 08, 2017, 12:11:15 pm »
Niech tylko dopracują obsługę kierownic, bo chciałem ostatnio pograć online i co wyścig, to zmieniały mi się same ustawienia kółka (najczęściej kąt obrotu szwankował).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #43 dnia: Lutego 08, 2017, 12:15:19 pm »
Niech tylko dopracują obsługę kierownic, bo chciałem ostatnio pograć online i co wyścig, to zmieniały mi się same ustawienia kółka (najczęściej kąt obrotu szwankował).

Nie wiem jak z T500, ale na T300RS żadnych problemów nie ma.

Czasami mam wrażenie, że to T500 nie do końca kompatybilne z PS4 jest, bo z tego co pamiętam w wielu grach miałeś z nią problemy :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2017, 12:26:57 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #44 dnia: Lutego 08, 2017, 12:27:07 pm »
Z T500 są. Może z T300 coś naprawili, bo pamiętam jak graliśmy online z chłopakami to posiadacze T300 też sporo narzekali (szczególnie coś z ff).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 08, 2017, 12:29:43 pm »
Z T500 są. Może z T300 coś naprawili, bo pamiętam jal graliśmy online z chłopakami to posiadacze T300 też sporo narzekali (szczególnie coś z ff).

Może w online coś jest, bo przyznam, że ja głównie eventy z AI sobie robię :)

BTW. Do jedynki polecam te ustawienia (dla T300RS ) są rewelacyjne, poziom Assetto Corsy :D

https://www.gtplanet.net/forum/threads/wheel-settings-ps4-from-jack-spades.328426/

Cytuj
PCars version: PS4
Wheel: T300RS
Degrees: 900

Control Settings

Steering Deadzone - 0
Steering Sensitivity – 70
Throttle Deadzone – 0
Throttle Sensitivity – 50
Brake Deadzone – 0
Brake Sensitivity – 35
Clutch Deadzone – 6
Clutch Sensitivity – 35

Speed Sensitivity – 0
Controller Filtering Sensitivity – 0
Damper Saturation – 0

Force Feedback – 65
RMP Gear Display – Yes

Controller Input Mode - 3
Advanced – On
Soft Steering Dampening – Off
Visual Wheel Filtering – On
Opposite Lock Help - Off

Force Feedback Settings

Tire Force – 100
Per Wheel Movement – 0.00
Per Wheel Movement Squared – 0.00
Wheel Position Smoothing – 0.04

Deadzone removal range – 0.00
Deadzone removal falloff – 0.01

Linkage Scale – 0.00
Linkage Stiffness – 1.00
Linkage Dampening – 1.00

Relative Adjust Gain – 0.98
Relative Adjust Bleed – 0.10
Relative Adjust Clamp – 0.96

Scoop Knee 1.00
Scoop Reduction 0.15

Soft Clipping (Half Output) – 0.00
Soft Clipping (Full Output) – 0.00

The steering sensitivity setting may vary depending on your wheel and degrees of rotation, but on my T300RS I found the default setting of 50 to be very vague. 70 seems to provide a good turn-in feel.

Force feedback strength may vary, but 65 was good for the T300RS.

Make sure soft Steering Dampening is Off.

Scoop knee seemed to create a point during the steering lock where the FFB artificially increases. Setting to 0.0 or 1.0 gets rid of this behaviour. Setting it to 1.0 allows you to also adjust the overall FFB strength reduction with Scoop Reduction. Perhaps set this to 0.0 if you’re trying to increase FFB strength to weaker wheels.


If you got something better, please show and ill try ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 08, 2017, 12:35:42 pm »
Ja piszę o online. W singlu nie mam problemów z T500.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 08, 2017, 13:04:29 pm »
Mrocz. Dobre info z tymi trasami.  8)

Co do Dirt 4, ma byc co najmniej tak samo realistyczny jak Dirt Rally.

Cytuj
For fans of the most recent entry in the series, there was a concern that despite DiRT 4 featuring a simulation handling mode it wouldn’t quite be as in-depth as DiRT Rally’s excruciating realism. Coleman seems to assuage that fear by insisting that DiRT 4’s sim handling is actually an improvement on Rally‘s, and those who enjoyed the previous title will certainly find themselves at home here—on pad or wheel.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 08, 2017, 13:07:08 pm »
Cytuj
For fans of the most recent entry in the series, there was a concern that despite DiRT 4 featuring a simulation handling mode it wouldn’t quite be as in-depth as DiRT Rally’s excruciating realism. Coleman seems to assuage that fear by insisting that DiRT 4’s sim handling is actually an improvement on Rally‘s, and those who enjoyed the previous title will certainly find themselves at home here—on pad or wheel.

Ja tam ciągle czekam na opinie. Bo może sie okazać, że lepiej będzie brać Dirt Rally po taniości niż Dirt 4 na premierę ;) (dalej nie udało mi się tego świetnego tytułu nadrobić)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 08, 2017, 13:10:52 pm »
Ostatnio chodzil na PSN po taniosci. Warto nadrobic zaleglosci. ;)

Ja im wierze, dlatego nie skreslal bym Dirt 4. Silnik juz maja. Teraz tylko skupia sie na jego dopracowywaniu, wrzuca wiecej contentu etc.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 08, 2017, 13:18:55 pm »
Ostatnio chodzil na PSN po taniosci. Warto nadrobic zaleglosci. ;)

Ja im wierze, dlatego nie skreslal bym Dirt 4. Silnik juz maja. Teraz tylko skupia sie na jego dopracowywaniu, wrzuca wiecej contentu etc.

Trochę offtop robimy, ale już dokończę wątek. Największe wątpliwości mam do tego generatora tras ;) Dlatego smęcę. ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 08, 2017, 13:35:08 pm »
Z tym to bywalo roznie w przeszlosci. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 08, 2017, 14:35:02 pm »
Mnie w PC wkurzało to, że gra była miejscami poważnie niedopracowana i potrafiła irytować. Główne moje zarzuty są kierowane w stronę właśnie Force Feedback, gdzie bazowe ustawienia dla różnych kierownic praktycznie nie istniały i trzeba było sobie samemu kombinować, żeby wyciągnąć porządne doznania z kierownicy. Jeśli w dwójce poradzą sobie z zapewnieniem porządnej jakości produktu, na miarę gry konsolowej, a nie róbta co chceta z pecetów, to mają szanse pokonkurować z molochem od Kaza, który w następnej iteracji zostaje wykastrowany niestety i staje się łatwym celem dla konkurencji.
Na razie pokazali niewiele, wizualnie chyba czeka nas jedynie kosmetyka, a reszta to się jeszcze okaże.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 08, 2017, 14:40:20 pm »
Mnie w PC wkurzało to, że gra była miejscami poważnie niedopracowana i potrafiła irytować. Główne moje zarzuty są kierowane w stronę właśnie Force Feedback, gdzie bazowe ustawienia dla różnych kierownic praktycznie nie istniały i trzeba było sobie samemu kombinować, żeby wyciągnąć porządne doznania z kierownicy. Jeśli w dwójce poradzą sobie z zapewnieniem porządnej jakości produktu, na miarę gry konsolowej, a nie róbta co chceta z pecetów, to mają szanse pokonkurować z molochem od Kaza, który w następnej iteracji zostaje wykastrowany niestety i staje się łatwym celem dla konkurencji.
Na razie pokazali niewiele, wizualnie chyba czeka nas jedynie kosmetyka, a reszta to się jeszcze okaże.


No ale jak się już pokombinowało z ustawieniami (a z pomocą różnych forów to nie był problem) to model jazdy to poezja ^^

W PCars 2 według oficjalnych wypowiedzi Iana Bella na forum PCARS. Będą gotowe "presety" do FFB, które będziemy mogli sobie edytować jakby coś nam nie pasowało. Bo zarzut mało intuicyjnego konfigurowania kierownicy pojawia się wszędzie ;)

Co do grafiki. Dla mnie może być i taka sama jak w PCARS 1. Działać też tak samo może. (po patchach naprawdę nawet sporadyczne spadki klatek nie przeszkadzały) Byleby nie kastrowali ilości aut na torze w wersjach na konsole. Jeśli to wszystko będzie tak podane jak się zapowiada, to może wyjść gra wyścigowa moich marzeń. Każdy ficzer o jakim marzyłem, każda licencja i opcje ustawienia w jednej grze, a póki co z zapowiedzi nawet przekraczają moje oczekiwania do gry marzeń ;) (Laserowo skanowanych torów nawet się nie spodziewałem)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 08, 2017, 15:12:20 pm »
Nie no grafika powinna byc lepsza - tory-efekty-oswietlenie. Miejscami to tak jak mowilem sporo gorzej niz GT z PS3.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 08, 2017, 15:27:27 pm »
Z tymi presetami FFB to miłe zaskoczenie, dobra wiadomość, oby podeszli indywidualnie do najpopularniejszych modeli kierownic, fajnie by było gdyby stworzyli porządne ustawienia dla każdego z dostępnych sprzętów, w końcu PS4 ma ich raptem 3-4... co do grafiki, to tak jak pisze Klosz. Boost by nie zaszkodził.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 08, 2017, 15:28:40 pm »
Nie no grafika powinna byc lepsza - tory-efekty-oswietlenie. Miejscami to tak jak mowilem sporo gorzej niz GT z PS3.

No bez przesady :) PCars 1 to bardzo ładna gra. A wolę taką grafikę niż ucinanie zawartości i zmniejszanie ilości aut na trasie.

LeMans musi mieć 50 fur na torze z różnych klas inaczej kaplica :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 08, 2017, 15:33:43 pm »
Jest i trailer oficjalny (inny niż wyciek)



Cytuj
Tak w szczegółach przedstawia się Project CARS 2:

    Ponad 170 licencjonowanych samochodów od najbardziej znanych marek
    Największy zestaw tras w historii gier wyścigowych
    Pełne wsparcie wirtualnej rzeczywistości i rozdzielczość 12K na PC
    Nowe typy pojazdów i klas, dodatkowe stare oraz ulubione przez fanów (Rallycross, IndyCar i więcej)
    Rozbudowana rozgrywka sieciowa
    Funkcje eSportowe z mistrzostwami sieciowymi
    LiveTrack 3.0: zupełnie nowe podejście do rywalizacji na torach, ponieważ niezależnie od powierzchni samochody będą w czasie rzeczywistym dostosowywać się do wszystkich najdrobniejszych detali.
    Pełny cykl 24-godzin z warunkami atmosferycznymi
    Dynamiczna pora dnia, pogody i sezonowe warunki wyścigowe

Fur trochę mniej niż z pierwszych planów, ale to i tak bardzo dobra ilość! Tym bardziej, że ilość tras powinna dawać radę :D Jak będzie full ekipa na GT3 to będzie mistrz :D

Screeny:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

EDIT: Info z facebooka
 
"170+ cars, 60+ tracks"

Czyli tras więcej niż zapowiadano :D

Z tymi presetami FFB to miłe zaskoczenie, dobra wiadomość, oby podeszli indywidualnie do najpopularniejszych modeli kierownic, fajnie by było gdyby stworzyli porządne ustawienia dla każdego z dostępnych sprzętów, w końcu PS4 ma ich raptem 3-4... co do grafiki, to tak jak pisze Klosz. Boost by nie zaszkodził.

Tu masz oficjalną odpowiedź Iana Bella na GTPlanet w tej sprawie:

https://www.gtplanet.net/forum/threads/project-cars-2-general-discussion-thread.342814/page-21

Cytuj
Yes. We have new physics and from that falls out new FFB. For this one we're shipping (as of now) 3 FFB preset options (we default 1 of course) that you can single click and get (hopefully!) the feel you prefer from the feedback. I'm biased but it's a huge step forward from the rocket science we had before. That rocket science is still hidden in sub menus and accessible for the more masochistic :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2017, 16:31:02 pm wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 08, 2017, 18:39:22 pm »
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 08, 2017, 18:47:54 pm »
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O


Pewnie liczą w jedno stronę, w drugą, zamknięty jeden odcinek, puszczony trochę innym odcinkiem, wyciety mniejszy fragment - i tak z jednej trasy robią się 4-5

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #60 dnia: Lutego 08, 2017, 19:09:47 pm »
Obejrzalem trailer. O ile sam content cieszy, model jazdy karze spac spokojnie, tak oprawa graficzna nie robi, gra wyglada zbyt PC-towo. Cos robia nie tak z oswietleniem i niektorymi teksturami, plus post-processing. Generalnie czekam spokojnie, bo z pewnoscia bedzie lepsza niz czesc pierwsza, a to juz duzo. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

svonston

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #61 dnia: Lutego 08, 2017, 19:24:25 pm »
Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O


Pewnie liczą w jedno stronę, w drugą, zamknięty jeden odcinek, puszczony trochę innym odcinkiem, wyciety mniejszy fragment - i tak z jednej trasy robią się 4-5
Ma być 50 torów (OSOBNYCH! Nie wariantów  ) (Według najnowszych źródeł duża część jest skanowana laserowo) // W Gt Sport 19...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #62 dnia: Lutego 09, 2017, 01:38:00 am »


Jest gameplay, jest Fuji, no i podoba mi się to. Wizualnie to mi się z Forza Motorsport kojarzy :D Fizyka na tym filmiku wygląda dziwnie, gameplay chyba z pada, bo widać że mocno to znerfili i jest mocno casualowo.

https://www.gtplanet.net/project-cars-2-first-gameplay-videos-at-fuji-speedway-swedish-lake/?utm_content=buffer49f8a&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 01:41:25 am wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #63 dnia: Lutego 09, 2017, 08:41:52 am »
Powyżej jest Fuji jesienią a tutaj mamy wiosnę/lato (plus zdecydowanie lepszą jazdę)



Rózne pory roku=totalna zmiana kolorystyki :)
Jestem ciekaw jak duża bedzie różnica przyczepności pomiędzy latem a zimą. Temperatura asfaltu powinna odgrywać tu dużą rolę.
Oświetlenie jest troche płaskie ale na tym gameplayu widać wyraźne zwiększenie detali otoczenia. O ile w jedynce tylko pojedyncze drzewa byly 3d a większość byłą płaska tak tutaj większość jest 3d z selfshadowingiem:)
Generalnie jaram się jak pochodnia ale obawiam sie że będzie opóznienie :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #64 dnia: Lutego 09, 2017, 10:08:07 am »
Bardzo fajnie to Fuji wygląda. Na tej trasie gra wygląda zauważalnie lepiej od poprzedniczki.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #65 dnia: Lutego 09, 2017, 11:05:10 am »
Wpis. Plus Fuji to swietna trasa. Nie rozumiem to PD, oni maja taka baze danych I nie wykorzystuja tego. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #66 dnia: Lutego 09, 2017, 11:10:01 am »
A co, nie bedzie Fuji w GTS?

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #67 dnia: Lutego 09, 2017, 11:43:05 am »
Wpis. Plus Fuji to swietna trasa. Nie rozumiem to PD, oni maja taka baze danych I nie wykorzystuja tego. ;)

Bo Kaz jest kosmitą ;) ma jakiś bezsensowny chory pomysł i brnie w niego zaparte. Zamiast zrobić normalne GT7 wymyśla jakieś dziwactwo :P

Zaraz zaraz....60 RÓŻNYCH tras? :-O :-O :-O

Tak RÓŻNYCH. Wariantów ponad 200 ;) (nie wycinają żadnej trasy z jedynki!)



Jest gameplay, jest Fuji, no i podoba mi się to. Wizualnie to mi się z Forza Motorsport kojarzy :D Fizyka na tym filmiku wygląda dziwnie, gameplay chyba z pada, bo widać że mocno to znerfili i jest mocno casualowo.

https://www.gtplanet.net/project-cars-2-first-gameplay-videos-at-fuji-speedway-swedish-lake/?utm_content=buffer49f8a&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer

No dla mnie dużo lepiej od plastikowej Forzy wygląda ;) Gameplay casualowy, bo na padzie i z włączonymi wszelkimi możliwymi wspomaganiami :) Ian Bell na forum GTPlanet wspominał, że mocno podrasowali jazdę na padzie by niedzielni gracze tez mogli czerpać radochę z tego :)

Obejrzalem trailer. O ile sam content cieszy, model jazdy karze spac spokojnie, tak oprawa graficzna nie robi, gra wyglada zbyt PC-towo. Cos robia nie tak z oswietleniem i niektorymi teksturami, plus post-processing. Generalnie czekam spokojnie, bo z pewnoscia bedzie lepsza niz czesc pierwsza, a to juz duzo. 8)

Serio oprawa jest dla was tak ważna? Dla mnie ważniejsze jest by był dynamiczny cykl dobowy, dynamiczna pogoda i 60 aut na trasie LeMans. Grafika to sprawa drugo jak nie trzeciorzędna. Takie GT Sport może i wygląda pięknie ale to zwykła pusta plastikowa gierka bez ficzerów. Prawda taka, że PCars pomimo gorszej grafy to jedyny prawdziwy NEXT GENOWY symulator. Bo oferuje coś o wiele bardziej zaawansowanego niż Gt, Forza czy podobne gierki. Taka grafa jak na trailerach w zupełności wystarczy, ba nawet kopia 1:1 z PCars 1 by mi wystarczyło. Grafika i tak cieszy oko i jest czytelna i spełnia swoją rolę.

Grywalność, możliwości > ładna grafa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #68 dnia: Lutego 09, 2017, 11:54:05 am »
P Cars jest grą bardziej skierowaną do graczy online. A online wiadomo, 16 aut max. Dlatego ja bym wolał, aby gra była krojona pod fajnie wyglądający online, bo większość graczy właśnie tak gra w Carsy. No ale materiały z Fuji wróżą dobrze, jeśli przy takim poziomie grafiki dadzą w singlu więcej aut, to będzie bardzo dobrze. Tylko jakieś to matowe wszystko, chyba że te auta to faktycznie matowe malowania.
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 11:58:52 am wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #69 dnia: Lutego 09, 2017, 12:04:35 pm »
P Cars jest grą bardziej skierowaną do graczy online. A online wiadomo, 16 aut max. Dlatego ja bym wolał, aby gra była krojona pod fajnie wyglądający online, bo większość graczy właśnie tak gra w Carsy. No ale materiały z Fuji wróżą dobrze, jeśli przy takim poziomie grafiki dadzą w singlu więcej aut, to będzie bardzo dobrze. Tylko jakieś to matowe wszystko, chyba że te auta to faktycznie matowe malowania.

Ja bym powiedział, że nacisk na grę dla pojedynczego gracza i multi jest równy.

I zdecydowanie wolę autentyzm wyścigów nad skrojenie aut do 16 i robienie super wypasionej grafy, która nikomu do niczego nie jest potrzebna.

Na szczęście (dla mnie) z pierwszych informacji wychodzi na to, że grę robią zgodnie z moimi wyobrażeniami :D

EDIT:
Mercedes AMG GT ma matowo perłowy lakier


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #70 dnia: Lutego 09, 2017, 12:56:00 pm »
Pewnie ze gameplay jest najwazniejszy, ale chodzi mi o to ze ta gra za bardzo przypomina Pc-towe simy pod wzgledem grafiki. Mam nadzieje ze to sie troche zmieni. Gdyz po swietnej jezdzie fajnie jest tez zobaczyc replay. Poki co ciagle tu GT jest nie do tkniecia. Po prostu masz frajde ogladajac to wszystko co dzialo sie wczesniej. Nie chce tu brzmiec sceptycznie. Po prostu spokojnie czekam na dopracowany PC2. Jedynka byla fajna dopiero po jakis 6 pierwszych patchach. ;)

Co do samego GTS. Formula jest sluszna, podoba mi sie, mimo jej odstepstwa od dobrze nam znanego GT. Tyle tylko ze majac taka baze danych, nie ograniczal bym jej sztucznie. Przeciez gdzie oni nie sa, to robia przepiekne zdjecia, mega dokladne pomiary wszystkiego co jest wokol etc. Maja ogromny budzet. Mam nadzieje ze GTS tez nie zawiedzie.

Pamietam jak na PS3. Supercarchallenge bylo swietnym uzupenieniem GT. Mam nadzieje ze tu bedzie podobnie. :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2017, 13:00:07 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #71 dnia: Lutego 09, 2017, 13:55:29 pm »
Mnie się wydaje, że seria GT po prostu padła ofiarą marketingu. Mają przeogromną bazę danych, mogliby zrobić grę idealną, ale tego nie zrobią, bo lepiej wydać kastrata i powoli dorzucać do niego zawartość, kosząc kasiorę na dodatkach. SM zaczynali od zera i dzisiaj może się okazać, że zaoferują graczom więcej niż moloch od Sony...

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #72 dnia: Lutego 09, 2017, 15:12:49 pm »
Jeszcze z kolejnych "mniej oficjalnych" newsów ;) Ludzie posiadający wersję Beta/Alfa PCars 2. Wspominają, że gra w tych samych detalach na tych samych trasach wyciąga parę FPS więcej niż PCars 1 ;) Więc może... Wersja PS4 też będzie lepiej chodziła :) Ponoć mocno poprawiona została optymalizacja pod procki AMD.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #73 dnia: Lutego 09, 2017, 16:34:06 pm »
Przeca wersja na PS4 dobrze chodzila po ktorys tam patchu. Wiem ze jak go zainstalowalem to odczulem spora poprawe. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #74 dnia: Lutego 09, 2017, 16:43:40 pm »
Przeca wersja na PS4 dobrze chodzila po ktorys tam patchu. Wiem ze jak go zainstalowalem to odczulem spora poprawe. ;)

Zgadzam się :) ale to by tłumaczyło brak cięć na PS4 pomimo dodania masy nowych ficzerów itp. Pisałem na GTPlanet i dostałem odpowiedź, że dalej można liczyć na 40-50 samochodowe stawki na trasach jak LeMans itp ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 09, 2017, 21:06:08 pm »
Jeśli gra dalej będzie działa jak gówno i wyglądała tak:



To całą swoją zawartość może sobie wsadzić w dupkę 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 09, 2017, 21:14:42 pm »
Nieźle bogato gierka się prezentuje, miło, że i na padzie będzie można bardziej komfortowo pograć, choć qrna muszę w końcu szarpnąć się na kiere, choć nie wiem gdzie to postawię :lol:  mam wrażenie, że spokojnie będzie to najlepsza ścigałka tego roku.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 09, 2017, 22:16:28 pm »
Moja kiera wlasnie czeka na jakies wieksze uzycie. Kupiona byla specjalnie pod GTS, a widze ze GTS nadjedzie w tym roku chyba jako ostatnie. ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 09, 2017, 22:20:55 pm »
No, jeśli oni Projekta 2 wydzadzą przed GTS, to będzie beka...

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 09, 2017, 22:40:04 pm »
Beka to już jest, że będzie w tym roku.