Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 9255 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #320 dnia: Czerwiec 18, 2017, 11:31:03 am »
świetne :D Niesamowite, że symulatory dobiły do takich drobnych niuansów i są wstanie to skutecznie symulować :D

Oprócz tego zapowiada się absolutne mistrzostwo jeśli chodzi o fizykę jazdy :D

Opinia Inside SimRacing koleś jest totalnie zachwycony grą :)

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2017, 11:48:05 am wysłana przez Mrocz »

Moldar

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 6 751
  • Reputacja: 82
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #321 dnia: Czerwiec 18, 2017, 14:22:48 pm »
Będzie kosa, ale tylko z kierą, więc jeszcze nie dla mnie :)

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #322 dnia: Czerwiec 18, 2017, 15:29:31 pm »
Niekoniecznie ;-)
Jedynke dalo sie ogarnac na padzie (choc co by nie mowic, przyjazna pod tym wzgledem nie byla).
Dwojka ma byc duzo lepsza pod tym wzgledem. Jednak mysle ze bedzie nieco trudniej niz w FM czy GT.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #323 dnia: Czerwiec 18, 2017, 17:11:13 pm »
Dokładnie. Ponoć bardzo dopracowali konfigurację i sterowanie pod pada. Jest o wiele łatwiej niż w PCars 1 grać na padzie :) Oczywiście o wyłączeniu wszelkich wspomagaczy można pomarzyć (to dalej symulator jednak) i jest o wiele trudniej niż w Forza czy Gran Turismo, ale tym razem gra ma być w pełni grywalna na padzie :)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #324 dnia: Czerwiec 18, 2017, 19:31:19 pm »
Wyciekł fajny filmik z PCars 2 :)


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 302
  • Reputacja: 201
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #325 dnia: Czerwiec 18, 2017, 20:23:57 pm »
Lata świetlne do DriveCluba...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 802
  • Reputacja: 304
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #326 dnia: Czerwiec 18, 2017, 20:49:22 pm »
Kokpit wygląda świetnie. Bardzo realistycznie tylko za bardzo ta kamera się trzęsie. Tor niestety bieda podobnie jak widoczność apex'ów (tak widzę, że jest mgła, ale nie o tym pisałem).

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #327 dnia: Czerwiec 18, 2017, 21:43:11 pm »
Akurat to jak kamera sie trzesie jest uwarunkowane ruchami glowy gracza.
Filmik jest nagrany z uzyciem VR ;-)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #328 dnia: Czerwiec 18, 2017, 22:04:10 pm »
No zarąbiście to wygląda, w sensie immersja, VR, wczuwa konkret. Tylko zastanawia mnie, skoro taka ulewa, że wycieraczki się urywają, to jakim cudem on tak zapierdziela po tym Ringu? A no i tego Porsche to oni chyba w życiu nie słyszeli. Gran Turismo może zrobic tu o wiele lepszą robotę, patrząc po dźwiękach innych aut. Kolejna sprawa, "Karuzela" bez większego echa? Ot wjechał i pojechał.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2017, 22:42:15 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #329 dnia: Czerwiec 19, 2017, 09:07:15 am »
Tutaj profesjonalista jechał więc dlatego tak zapier**lał w deszczu ;) czasy robi takie jak kierowcy gt3 na nurbie w deszczu więc wszystko w normie :)

Co do dźwięku jest 1:1 jak 911 GT3 R ;) więc wszystko ok :)

grzeszczu

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 320
  • Reputacja: 6
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #330 dnia: Czerwiec 19, 2017, 14:39:10 pm »
Mam nadzieję, że w dwójce zrobią porządek z ustawieniami FF, bo to co zrobili w jedynce to śmiech na sali. Kupiłem grę z miesiąc temu i przez pierwszy tydzień to walka z tymi suwaczkami. Co za zj** wymyślił tak skomplikowany system, którego nikt do końca chyba nie rozumie, zamiast predefiniowanych ustawień do konkretnych kółek. Przecież przez te ustawienia można tak zjeb*** wrażenia z jazdy, że cała fizyka w grze przestaje mieć znaczenie. Nie kumam dlaczego nikt w recenzjach o tym nie wspominał.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #331 dnia: Czerwiec 19, 2017, 14:43:10 pm »
Tutaj profesjonalista jechał więc dlatego tak zapier**lał w deszczu ;) czasy robi takie jak kierowcy gt3 na nurbie w deszczu więc wszystko w normie :)

Co do dźwięku jest 1:1 jak 911 GT3 R ;) więc wszystko ok :)

Oj chyba nie bardzo :lol: Ani dźwięk, ani zapierdzielanie w deszczu się niestety nie zgadza. Poniżej filmik z reala, to samo auto, tor i warunki pogodowe.



Dźwięk to jak mówiłem - Gran Turismo jest znacznie bliżej oryginału, a tymczasem znawcy jebią Kaza, że coś im nie pasuje...

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #332 dnia: Czerwiec 19, 2017, 14:46:18 pm »

Oj chyba nie bardzo :lol: Ani dźwięk, ani zapierdzielanie w deszczu się niestety nie zgadza. Poniżej filmik z reala, to samo auto, tor i warunki pogodowe.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dźwięk to jak mówiłem - Gran Turismo jest znacznie bliżej oryginału, a tymczasem znawcy jebią Kaza, że coś im nie pasuje...

Wszędzie opinie krążą, że model jazdy w PCars 2 jest rewelacyjny. Więc daruje sobie ocenianie tego po filmiku, który wygląda moim zdaniem dobrze. Warunki na filmiku nie są takie same jak na tym co wrzuciłem a i tak widać że szybko pokonuje tor :) Prędkości na obu filmikach przecież są podobne. Nawet te same biegi na tych samych zakrętach i to biorąc pod uwagę poprawkę, że filmik z realu odbywa się w NOCY i przy dużo większej ulewie :)
Gameplay wydaje się być bardziej dynamiczny przez wibracje kamery :) Na filmiku z gry do tego widać jak kierowca walczy z kierownicą, jak dla mnie wszystko jest na miejscu.

Co do dźwięku... Porsche 911 GT3 R jeszcze nie pokazali w GT Sport (o ile będzie) więc skąd wiesz, że jest bliżej oryginału?
Filmiki z dźwiękiem porównam w domu bo teraz nie mam opcji odpalenia dźwięku.

Póki co w GT Sport część fur brzmi ok, a część jak odkurzacze więc bym się wstrzymał z tymi ocenami :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 14:55:51 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #333 dnia: Czerwiec 19, 2017, 14:57:16 pm »
Skąd wiem, jak może brzmieć to Porsche w GTS? Wnioskuję to po innych furach w klasie, które technologicznie posiadają homologację na ten sam rodzaj wyścigów. Wszystkie mają charakterystyczny odgłos skrzyni biegów, którego nie ma w PC, więc Porsche też pewnie go będzie miało.

W ogóle to jest mega niesprawiedliwe, tak się chwali wszystko poza GT - Projekt taki zajebisty, wszystko inne takie zajebiste, tymczasem wychodzi, że to jednak GTS robi dźwięk dobrze, a nie ta cała mityczna konkurencja. Dźwięk z PC2 zupełnie nie oddaje rzeczywistego dźwięku samochodu.

Jeśli chodzi o jazdę, PC2 wydaje się mega płaski w porównaniu. Może to wina VR, ale wygląda to tak, jakby tor był znacznie równiejszy niż w rzeczywistości.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #334 dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:04:49 pm »
No wychodzi na to, że typ w realu nawet szybciej pokonuje zakręty niż w PCars 2 :) Prędkości są bardzo zbliżone tak czy siak :)



Poniżej filmik z reala, to samo auto, tor i warunki pogodowe.

Inna sprawa, ze to zupełnie inny samochód. Na filmiku z realu masz 911 GT3 R z 2013 roku a w PCars masz najnowszą generację z 2016.

Więc sorry, ale kiepsko wyszło to porównanie :)

Auto z filmiku:


Auto z gry


Skąd wiem, jak może brzmieć to Porsche w GTS? Wnioskuję to po innych furach w klasie, które technologicznie posiadają homologację na ten sam rodzaj wyścigów. Wszystkie mają charakterystyczny odgłos skrzyni biegów, którego nie ma w PC, więc Porsche też pewnie go będzie miało.

W ogóle to jest mega niesprawiedliwe, tak się chwali wszystko poza GT - Projekt taki zajebisty, wszystko inne takie zajebiste, tymczasem wychodzi, że to jednak GTS robi dźwięk dobrze, a nie ta cała mityczna konkurencja. Dźwięk z PC2 zupełnie nie oddaje rzeczywistego dźwięku samochodu.

Jeśli chodzi o jazdę, PC2 wydaje się mega płaski w porównaniu. Może to wina VR, ale wygląda to tak, jakby tor był znacznie równiejszy niż w rzeczywistości.

Przecież ten dźwięk skrzyni jakby ktoś grał na skrzypcach jest ostro przesadzony w GT Sport i był nie jeden filmik udowadniający to w temacie o_O

Czemu nie sprawiedliwe? GT Sport to wykastrowana gierka tylko do online z naprawdę przeciętnym modelem jazdy :/ Słusznie jest jechana za to wszystko. W GT Sport Beta trochę poprawili dźwięki (Audi R8 brzmi bardzo dobrze), ale sporo fur dalej brzmią jak syntetyczne odkurzacze. BMW Z4 czy Corvette to totalny syntetyk.

Co do ostatniej części, nie wiem jak ty możesz oceniać równość toru po filmiku z trzęsącą się kamerą ze środka. 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 15:24:10 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #335 dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:23:53 pm »
Sprawdzałem też prędkość pokonywania zakrętów, zdecydowaną większość zakrętów pokonuje wolniej niż w PC O_o
186 widniejące na twoim zrzucie, to nie jest prędkość samochodu xd Prawdziwy kierowca wyścigowy pokonywał ten zakręt z prędkością zaledwie ~90km/h, w Projekcie rakieta - 130... ;)

Samochód inny, mój błąd, ale wątpię, że brzmi zauważalnie inaczej.



Proszę bardzo. PC2 zupełnie nie oddaje rzeczywistych odgłosów.
O niesprawiedliwości piszę w kontekście dźwięków. Jesteś jedną z ogromnego grona osób, które jadą GTS za dźwięki, jako przykład podając Projekta. Co do czego, wychodzi na to, że jednak "skrzypce" z GTS są znacznie bliższe realnym dźwiękom, niż to co słychać w chwalonym wszedzie Projekcie. To jest niesprawiedliwe.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #336 dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:32:55 pm »
Sprawdzałem też prędkość pokonywania zakrętów, zdecydowaną większość zakrętów pokonuje wolniej niż w PC O_o
186 widniejące na twoim zrzucie, to nie jest prędkość samochodu xd Prawdziwy kierowca wyścigowy pokonywał ten zakręt z prędkością zaledwie ~90km/h, w Projekcie rakieta - 130... ;)

Samochód inny, mój błąd, ale wątpię, że brzmi zauważalnie inaczej.

Mój błąd, nie dojrzałem dwójki przed 186 :) Ale jak wspominałem. Samochód na filmiku to nowszej generacji auto GT3, które jest dużo szybsze od tej z filmiku, do tego jedzie w warunkach O WIELE lżejszych niż te na filmiku więc 130 km/h jest jak najbardziej realne :) Porównanie tych dwóch filmików jest mocno nietrafione. Do tego czynników sprawiających, że auto jest szybsze/wolniejsze na zakręcie jest tysiące nigdy tego tak nie porównasz :)


O niesprawiedliwości piszę w kontekście dźwięków. Jesteś jedną z ogromnego grona osób, które jadą GTS za dźwięki, jako przykład podając Projekta. Co do czego, wychodzi na to, że jednak "skrzypce" z GTS są znacznie bliższe realnym dźwiękom, niż to co słychać w chwalonym wszedzie Projekcie. To jest niesprawiedliwe.


Nie nie jest ;) Obczaj filmiku które wrzucałem do tematu GT Sport, ta skrzynia nie brzmi AŻ TAK głośno jak w GT Sport ;) Póki co dobrze brzmiące samochody w GT Sport to pojedyncze sztuki :) I tak jest lepiej niż w GT5 i 6, ale to dalej daleko do perfekcji :)
Do tego głupota z GT Sport... Tą skrzynie słychać nawet w autach drogowych, więc wyraźnie jest coś nie tak :)

Co do dźwięku filmiki porównam jak wrócę, ale fakt, że ten samochód brzmi tak samo w Assetto Corsa jak w Project Cars2 pozwala sądzić, że dźwięki są nagrywane więc nie ma tu mowy o kompletnie innym brzmieniu ;) Pamiętaj też, że sporo od dźwięku zależy umiejscowienie kamery/mikrofonu w kokpicie :) Na podanym przez ciebie filmiku kamera jest DUUUŻO bliżej skrzyni niż na filmiku z PCars 2 :) Zupełnie inny dźwięk może być :) 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 15:39:34 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #337 dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:52:57 pm »
No nie wiem. Mi się wydaje, że jednak ten deszcz w PC2 jest zbyt wybaczający. W realu kierowca walczy z autem, jest podsterowność, jast nadsterowność i sporo kontrowania. Projekt wygląda tak, jak gdyby deszcz nie zmieniał zbytnio "slip angle" samochodu, na szybkich łukach gość lata tak, jak gdyby jechał na suchym torze.

Jeśli dźwięk w AC brzmi jak ten z PC2, to znaczy, że obydwa studia zlały sprawę i zrobili tak, żeby się wydawało, że jest fajnie. Filmiki 'ONBOARD" z prawdziwych aut wyscigowych mówią same za siebie - skrzynię słychać głośno i wyraźnie.

GTS porównywałeś za czasów wersji 1.04, poza tym auta drogowe, o których wspominasz, mają założoną konfigurowalną skrzynię biegów, stąd wyraźny odgłos skrzyni.

Koniec końców, stawianie PC2 jako wzorzec do naśladowania jest co najmniej nie na miejscu, bo w świetle powyższych filmików, bardzo wyraźnie słychać, że dźwiękom z gry brakuje trochę do oryginałów, a niesławne Gran Turismo paradoksalnie jest wierniejsze rzeczywistym odgłosom niż najlepsze simy na rynku...

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #338 dnia: Czerwiec 19, 2017, 15:58:17 pm »
No nie wiem. Mi się wydaje, że jednak ten deszcz w PC2 jest zbyt wybaczający. W realu kierowca walczy z autem, jest podsterowność, jast nadsterowność i sporo kontrowania. Projekt wygląda tak, jak gdyby deszcz nie zmieniał zbytnio "slip angle" samochodu, na szybkich łukach gość lata tak, jak gdyby jechał na suchym torze.

Jeśli dźwięk w AC brzmi jak ten z PC2, to znaczy, że obydwa studia zlały sprawę i zrobili tak, żeby się wydawało, że jest fajnie. Filmiki 'ONBOARD" z prawdziwych aut wyscigowych mówią same za siebie - skrzynię słychać głośno i wyraźnie.

GTS porównywałeś za czasów wersji 1.04, poza tym auta drogowe, o których wspominasz, mają założoną konfigurowalną skrzynię biegów, stąd wyraźny odgłos skrzyni.

Koniec końców, stawianie PC2 jako wzorzec do naśladowania jest co najmniej nie na miejscu, bo w świetle powyższych filmików, bardzo wyraźnie słychać, że dźwiękom z gry brakuje trochę do oryginałów, a niesławne Gran Turismo paradoksalnie jest wierniejsze rzeczywistym odgłosom niż najlepsze simy na rynku...

Spoko to kup GTS :) Twój wybór :)

Dla mnie PCars brzmi bardziej realnie i filmiki które wrzucałem w temacie GTS to udowadniają :)

A co do modelu jazdy, myślę, że Project Cars 2 też tu o wiele lepiej wypadnie niż GTS. Beta pozytywnie nie nastraja, nawet po patchu 1.06. Gra się w to jak w Forze jakąś i tyle.

Co do dźwięków. Dziękuje dobranoc cytat poniżej ;) GT Sport brzmi lepiej niż GT5 i 6 ale sporo pracy jeszcze ich czeka by to dopracować. Zresztą to samo pisałem w tamtym poście :) Nie wiem czemu zrobiłeś ze mnie hatera dźwięków w GTS kiedy wielokrotnie pisałem o mega postępie :)

No tak BoBaN jak wspomniałem. W wyścigowych furach spoko, ale ten Hundai to drogowe codzienne autko :D

Zresztą ;) Filmik w spoilerze

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Co do wyścigówek też uważam że są nieco przesadzone :) Dźwięk zdecydowanie jest słyszalny, ale nie przytłacza on dźwięku silnika imho. Poniżej kilka przykładów:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I tak jest mega postęp BoBaN :) Mam nadzieje, że będzie można nieco ten dźwięk jednak wyregulować i zwiększyć balans dźwięku silnika i będzie perfect moim zdaniem :)

I pomijam, że ten dźwięk skrzyni jest po prostu źle oddany w GT Sport ;) Jego ton i częstotliwość i w ogóle wszystko bardziej przypominają skrzypce niż skrzynię biegów ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 16:15:07 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #339 dnia: Czerwiec 19, 2017, 16:23:06 pm »
Hyundai ma w porównaniu z  do którego nawiązujesz  konfigurowalną skrzynię biegów, dlatego ją słyszysz.

Natomiast filmiki z aut GT3, wyraźnie pokazują, że dźwięk silnika dominuje z bardzo prostego powodu - Huracan i 458 mają silnik umieszczony centralnie, co za tym idzie, kamera z mikrofonem jest zaraz obok silnika.

Wrzucony przeze mnie filmik z Porsche pokazuje, że akurat w tym aucie, dźwięk PC2 słabo ma się do rzeczywistości i zasługuje na nie mniejszy hejt niż GTS.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #340 dnia: Czerwiec 19, 2017, 16:36:39 pm »
Hyundai ma w porównaniu z  do którego nawiązujesz  konfigurowalną skrzynię biegów, dlatego ją słyszysz.

Natomiast filmiki z aut GT3, wyraźnie pokazują, że dźwięk silnika dominuje z bardzo prostego powodu - Huracan i 458 mają silnik umieszczony centralnie, co za tym idzie, kamera z mikrofonem jest zaraz obok silnika.

Wrzucony przeze mnie filmik z Porsche pokazuje, że akurat w tym aucie, dźwięk PC2 słabo ma się do rzeczywistości i zasługuje na nie mniejszy hejt niż GTS.

Nie wiem ty próbujesz na silę wywołać hejt na PCars 2? :) Bo nie kumam o co rozchodzi się ta dyskusja i co próbujesz udowodnić. Skala problemu z dźwiękiem w PCars jest o wiele mniejsza niż w GTS :)

Dźwięk skrzyni w GTS jest spierdolony takie są fakty :) Może go zmienią (oby) ale każdy filmik nawet te gdzie słychać skrzynie wyraźnie pokazują, że ten dźwięk w GTS zupełnie odbiega od rzeczywistości :) Skrzynia brzmi inaczej. A w GTS jak uliczny grajek po pijaku :) i w po patchu 1.06 dalej to tak brzmi.

I nie nie uważam dźwięku w GTS za najgorszy czy słaby. Też nie wiem czemu myślisz, że ja tak uważam. Osobiście nawet przyznam, że GTS ma lepszy dźwięk niż w Forza 6 :P No ale tak jak wspominałem, do perfekcji sporo brakuje.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 16:40:07 pm wysłana przez Mrocz »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 079
  • Reputacja: 148
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #341 dnia: Czerwiec 19, 2017, 16:51:47 pm »
andry, a kolor płomieni z rury jest chociaż spoko?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #342 dnia: Czerwiec 19, 2017, 16:54:16 pm »
Hah, dobra Mrocz, nie ma lipy. Ale przy kolejnych okazjach lepiej nie przytaczaj PC jako wzoru do naśladowania pod względem dźwięku, bo widać, że mu też sporo brakuje do ideału.

@soos, jeśli tylko Lambo ma niebieski, to jest spoko, tak ma być.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 079
  • Reputacja: 148
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #343 dnia: Czerwiec 19, 2017, 16:58:53 pm »
a 918 albo p1? ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 17:01:07 pm wysłana przez s00s »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #344 dnia: Czerwiec 19, 2017, 17:00:23 pm »
Hah, dobra Mrocz, nie ma lipy. Ale przy kolejnych okazjach lepiej nie przytaczaj PC jako wzoru do naśladowania pod względem dźwięku, bo widać, że mu też sporo brakuje do ideału.

Ale ja nigdzie nie pisałem, że jest idealny. Jest najbliższy moim zdaniem, bo oprócz dźwięku silnika słychać co się dzieje z autem. Bicie nadwozia, pisk hamulców zależy od rozgrzania ich, skrzypienie nadwozia, szorowanie itp. Możesz grać bez huda i będziesz wiedział że coś się z autem dzieje nie tak. W GTS tego nie ma póki co. Dlatego tak często przytaczam Project Cars, a że jeden samochód jest gorzej oddany od innych? No zdarza się, ale nie irytuje to tak jak naćpany Niccolò Paganini pod maską :(

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 9 945
  • Reputacja: 107
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #345 dnia: Czerwiec 19, 2017, 17:06:38 pm »
Hah, dobra Mrocz, nie ma lipy. Ale przy kolejnych okazjach lepiej nie przytaczaj PC jako wzoru do naśladowania pod względem dźwięku, bo widać, że mu też sporo brakuje do ideału.

Ale ja nigdzie nie pisałem, że jest idealny. Jest najbliższy moim zdaniem, bo oprócz dźwięku silnika słychać co się dzieje z autem. Bicie nadwozia, pisk hamulców zależy od rozgrzania ich, skrzypienie nadwozia, szorowanie itp. Możesz grać bez huda i będziesz wiedział że coś się z autem dzieje nie tak. W GTS tego nie ma póki co. Dlatego tak często przytaczam Project Cars, a że jeden samochód jest gorzej oddany od innych? No zdarza się, ale nie irytuje to tak jak naćpany Niccolò Paganini pod maską :(

No skrzypiące hamulce w PC dają radę, to jest fakt. GTS idzie w dobrą stronę, jeśli chodzi o odgłosy poza silnikiem. Balans skrzynia/silnik jest elementem zdecydowanie wymagającym większej uwagi w obydwu grach.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 737
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #346 dnia: Czerwiec 19, 2017, 19:08:20 pm »
I tak DIRT Rally jest tu wzorem. Slychac najwiecej/najlepiej. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #347 dnia: Czerwiec 19, 2017, 19:39:51 pm »
Dodalbym tez Raceroom Racing Experience :-)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #348 dnia: Czerwiec 19, 2017, 19:59:06 pm »
I tak DIRT Rally jest tu wzorem. Slychac najwiecej/najlepiej. 8)

Ja się ciągle zastanawiam czy jest sens porównywać Dirt Rally do ProjectCars, GTS, Forzy, Assetto Corsa. Gra rajdowa vs wyścigi torowe. Jedynie w Project Cars Rx będzie dało radę porównać, a tak to zupełnie inne gry :)


Knockhill potwierdzony :D Będzie grubo w kategorii BTCC :D

https://www.instagram.com/p/BVhmpPOjeCn/
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2017, 20:14:35 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 25 802
  • Reputacja: 304
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #349 dnia: Czerwiec 19, 2017, 20:20:41 pm »
A o Macau GP ciągle cisza. :(

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #350 dnia: Czerwiec 19, 2017, 20:32:49 pm »
A o Macau GP ciągle cisza. :(

Sporo torów jeszcze zostało do potwierdzenia. Ma być w końcu 57 lokacji. A o Macau wspominali w artykule o świętej trójcy miejskich wyścigów... Long Beach, Monaco i Macau. Long Beach i Monaco są w grze więc... Może jak nie na premierę to na DLC możemy liczyć :D

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #351 dnia: Czerwiec 21, 2017, 10:51:04 am »
Koleś bawi się na torze DirtFish RXowym Civikiem :D Taka mini Gymkhana w sumie :D

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2017, 10:53:09 am wysłana przez Mrocz »

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #352 dnia: Czerwiec 23, 2017, 08:34:33 am »
Co co jak co ale VR robi robote :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2017, 08:47:28 am wysłana przez Lem++ »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 761
  • Reputacja: 208
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #353 dnia: Czerwiec 23, 2017, 08:49:10 am »
Magik
Nie wrzucaj jutubowych linkow w [youtube][/youtube] bo wtedy robi sie brzydki "kwadracik". Wrzucaj linki z yt luzem i forum samo przemieli tego linka i bedziemy mieli ladny obraz 16:9

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #354 dnia: Czerwiec 23, 2017, 09:05:17 am »
Spoko, nie wiedziałem.
Jak wrzucałem gołego linka to na podglądzie postu był tylko link.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 761
  • Reputacja: 208
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #355 dnia: Czerwiec 23, 2017, 09:11:29 am »
To jest akurat minus tej "wtyczki". Na podgladzie tego nie widac i jest tak jak mowisz zwykly link, ale jak wyslesz wiadomosc to sie ladnie przemieni w filmik :)

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #356 dnia: Czerwiec 25, 2017, 09:48:03 am »
Kolejny filmik z driftowaniem z VR ;-)





Oraz ZIMA :-D (uzywajac pada)

 
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2017, 10:01:12 am wysłana przez Magik »

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #357 dnia: Czerwiec 25, 2017, 15:34:04 pm »
Bardzo fajny filmik z zimy :) Zimowe wersje torów są tak inne, że można je spokojnie liczyć jako osobne warianty :D Ilość kombunacji torów i pogody w tej grze jest naprawdę ogromna :)

Magik

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 295
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #358 dnia: Czerwiec 25, 2017, 16:15:28 pm »
Mam tylko nadzieje ze wciaz mozna w kamerze z kasku usunac DOF itp.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 13 974
  • Reputacja: 97
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #359 dnia: Czerwiec 26, 2017, 09:25:06 am »
Mam tylko nadzieje ze wciaz mozna w kamerze z kasku usunac DOF itp.

Według Iana Bella wszystkie ustawienia z jedynki zostają.