Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38086 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #400 dnia: Września 23, 2017, 09:23:54 am »
PC2 działa w dynamicznej rozdzielczości może na tej trasie na po prostu gorsze chwile :(

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #401 dnia: Września 23, 2017, 14:09:41 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


 :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #402 dnia: Września 23, 2017, 15:34:50 pm »
Najlepiej intro śmiga. Tnie jak szalone. Dziś wieczorkiem napiszę coś więcej jak pogram innymi klasami.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #403 dnia: Września 23, 2017, 17:36:48 pm »
Dobra tak pokrótce plusy i minusy dla tych co się zastanawiają nad zakupem.

PLUSY:

Model jazdy.
Tu bez zaskoczenia gdyż to było do przewidzenia. Szczególnie zaskakuje świetnie oddany model jazdy po szutrach. Myślałem, że oleją temat i rajdy wrzucą na siłę, ale miło się zaskoczyłem bo jest naprawdę bardzo dobrze w tej kwestii. Rozpisywał się nie będę jeśli chodzi o asfalt, ale żeby nie było zbyt kolorowo, to zauważam dziwne zachowania aut względem jedynki. Ta sama Ginetta w przedziwny sposób wpada w poślizg na długim łuku i co najlepsze nie mam pojęcia jaki jest powód. Czy gumy zimne czy ciepłe to efekt nie ustępuje. FF jest źle ustawiony na start bo tzw. korekta jest zdecydowanie zbyt mocna. Ja to zmniejszyłem niemal o połowę i dopiero jest lepiej, ale ucierpiał przez to efekt nierówności nawierzchni i jest słabiej odczuwalny na kółku. W ogóle ta korekta jest jakimś dziwnym wymysłem i mogliby sobie to darować. Bardzo duży plus za genialnie oddaną kwestię ustawiania auta do zakrętu. Tu trzeba przyznać, że to oddali ultra realistycznie. Każdy kto jeździł nawet gokartami wie jak trudno jest dobrze ustawić się do kolejno występujących po sobie zakrętów kiedy jedziemy szybkim tempem. Tutaj oddali to genialnie i naprawdę walka z czasem i samym sobą nabiera rumieńców gdyż bardzo przypomina ściganie się w rzeczywistości.

Dźwięk.
Mimo to co pisałem wcześniej i mimo kilku potknięć w tej kwestii to nadal jedna z lepiej brzmiących ścigałek. Słychać wszystko to co powinno być słychać w autach wyścigowych. Od zapinania biegu, przez opony do dźwięków zawieszenia i silnika.

Zawartość.
Jak na sim ilość tras i aut jest na naprawdę zadowalającym poziomie i mimo, że niektóre klasy mają tylko po jednym aucie albo garstce aut, to podkreślam, że to jest sim, a te nigdy nie mogły pochwalić się dużymi ilościami tras i aut (nie bierzemy tutaj pod uwagę poprzednich odsłon GT, bo to inna bajka).

MINUSY:

Grafika.
Niestety, ale ten temat jest totalnie skopany i jest naprawdę źle. Może gdyby to był jakiś arcade to bym przymknął oko, ale w simie taka oprawa jest niedopuszczalna. Jest gorzej niż w pierwszej części i to jest widoczne od pierwszego uruchomienia. Flickering, antyaliasing i filtrowanie anizotropowe to tragedia. Wszędobylskie migotanie, ząbki i kiepskie tekstury to wizytówka tej gry. O powtórkach nawet nie wspomnę, bo to już dosłownie poprzednia generacja. Do tego dochodzi totalnie źle oddany pęd pojazdu. Pierwsze minuty z grą to ciągłe przestrzelanie zakrętów, bo wydaje się, że jedziemy znacznie wolniej niż w rzeczywistości. O ile do tego jeszcze idzie się przyzwyczaić tak wspomniane wcześniej babole graficzne po prostu przeszkadzają grać. Kompletnie nie widać apexów i okna zakrętów praktycznie trzeba wyuczyć się na pamięć żeby jechać szybko, bo obraz jest tak nieczytelny, że nie wiemy jaką linię przejazdu obrać do danego zakrętu. Jedynie puste tory gdzie nie ma dużo szczegółów obok trasy są w miarę normalne do grania. Próbowałem też z różnymi porami dnia i duże zachmurzenie również daje w miarę przejrzysty efekt. W słońcu gra wygląda najgorzej i do tego jeszcze chamskie odbicia w szybkie auta kiedy jedziemy z widoku z środka. No jakby mi się tak w aucie odbijała deska rozdzielcza to bym nie widział gdzie jadę.

Podsumowując PC2 jest dla mnie przystankiem do GT Sport, bo nie wierzę żeby Kaz nawet na zwykłej PS4 tak zjebał sprawę jak zrobiło to SMS. Sam fakt, że zakupiłem kod do PS+ i zastanawiam się czy w ogóle wbijać go teraz pod PC2 mówi sam za siebie. Gra jest niestety popsuta grafiką, a w sim'ach czytelność obrazu jest priorytetowa.
« Ostatnia zmiana: Września 24, 2017, 09:01:37 am wysłana przez BoBaN »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #404 dnia: Września 23, 2017, 18:12:32 pm »
Po przeczytaniu recenzji

http://simrace.pl/index.html/_/simracing/gamenews/recenzja-project-cars-2-czyli-projekt-niedokończony-r276

Zdecydowanie sobie daruje I poczekam na GT Sport, a do tego czasu zostaje Assetto. Po pierwszej części i opiniach jakie do tej pory przeczytałem zupełnie nie mam zaufania do tej go tytułu, szczególnie modelu jazdy. Trochę dziwne Boban, że zachwalasz jazdę po szutrze, do tej pory wszędzie gdzie czytałem ludzie wypowiadali się raczej negatywnie na temat modelu jazdy.
 Wezmę kiedyś jak będzie za 70 zł, tak jak jedynkę:-P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #405 dnia: Września 23, 2017, 19:00:29 pm »
Szuter jest podobny do tego z Dirta. Jest jedna różnica, która aż razi w PC2. W momencie zmiany nawierzchni na asfaltową auto zachowuje się jakby opony były polane Superglue. :lol:

Ogólnie próbuję się przekonać do PC2 i gram na siłę, ale niestety zjebali ten tytuł i nie mogę czerpać radości z gry.

Pogram do czasu premiery GT Sport i sprzedaję PC2.
« Ostatnia zmiana: Września 23, 2017, 19:07:22 pm wysłana przez BoBaN »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #406 dnia: Września 24, 2017, 08:44:00 am »
A mialem dzis kupic. Dzieki za opinie. Poczekam na GTS, AC po ostatnim patchu jest wiecej niz wystarczajaca. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #407 dnia: Września 24, 2017, 09:19:26 am »
Zaczynam umacniać się w przekonaniu, że SMS po prostu chciało za bardzo. Im dłużej gram tym więcej baboli zauważam i nie chodzi mi o grafikę tylko model jazdy. Jest przekombinowany. To jakaś loteria co stanie się z autem w danym momencie. Nigdy nie mam pewności jak zachowa się samochód nawet w tym samym zakręcie. Jeszcze nie testowałem jazdy po mokrym torze, ale jeśli na suchym dzieją się tak dziwne rzeczy to aż się boję odpalać deszczu. Nie wierzę, że auta np. z klasy GT4 są tak nieprzewidywalne, bo ściganie się nimi byłoby prawdziwym koszmarem. Coś jest nie tak z fizyką. W jedynce czułem auto, znałem granicę i wiedziałem kiedy ryzykuję a kiedy jadę bezpiecznie broniąc wynik. Tutaj kompletnie nie mam pojęcia co może się za chwilę stać. Model jazdy jest przekombinowany w niektórych klasach. W innych jest bardzo dobry, a w autach drogowych mocno średni. Np. taki Lancer Evo VI w jedynce miał bardzo dobrze oddane swoje właściwości jezdne, ale oddane z należytym smaczkiem, lekko wyczuwalne, robiące tą niewielką ale istotną różnicę względem innych 4wd. W PC2 fizyka tego auta jest nachalna. To co było subtelne czyli poczucie rozkładu masy tej fury i świetny napęd na 4 koła, który potrafił ratować z opresji kiedy umiejętnie się z niego korzystało w PC2 jest tak przerysowany, że jadąc tym autem możemy popełniać bardzo duże błędy, a samochód i tak będzie łatwy to uratowania. Ogólnie ta gra z jednych z najbardziej oczekiwanych zaczyna stawać się jedną z największych porażek tego roku.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #408 dnia: Września 25, 2017, 07:29:44 am »
A mnie się tam fajnie jeździ.
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #409 dnia: Września 25, 2017, 11:37:22 am »
Czytając komentarze na profilu PC2 widzę, że mnóstwo ludzi narzeka na to o czym wspominałem. Przede wszystkim na denne aa i słabe anizo oraz skopane cienie i na brak poczucia prędkości z kamery w kokpicie. O fizyce zdania podzielone z przewagą na plus.

Bardzo mi szkoda, że zmarnowano taki potencjał. Wczoraj pograłem time trial i naprawdę klasa GT1 i GT3 to miód. Jak te auta brzmią, jak czuć różnice między wybranymi modelami to głowa mała. Aż żal, że to wszystko zmarnowano. Online też niedopracowany. Wczoraj na 3 godziny online rozegrałem dosłownie dwa normalne wyścigi. Nie wiem czy podołają to naprawić patchami.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #410 dnia: Września 25, 2017, 11:52:21 am »
No to chyba na razie odpuszczę tę grą :/

Poczekam na jakieś dano, albo może patchami coś nareperują.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #411 dnia: Września 25, 2017, 13:20:09 pm »
Assetto z Porsche pack daje duzo frajdy z jazdy. Szczegolnie dawne monstra. Az sie boisz wciskac gaz w podloge :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #412 dnia: Września 25, 2017, 18:12:36 pm »
Gram ze starą paczką ludzi od pierwszego PC i oni mają PS4 Pro. Podobno tam grafika jest dużo lepsza jeśli chodzi o aa, anizo i flickering. Ale sami przyznają, że ogólnie gra wygląda dużo gorzej niż jedynka.

Btw. Zobaczcie jak wygląda odbicie we wstecznym lusterku. Grafika jak na Amidze w grze Indy 500.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #413 dnia: Września 26, 2017, 08:23:05 am »
Na pro pod względem IQ jest lepiej bo gra chodzi w 1440p.
Na zwykłej PS4 problemem jest to że rozdzielczość potrafi zejść poniżej 1080p. W pierwszym pCARS robote robił naprawde dobry AA i natywne 1080p. Był nawet specjalny sywak gdzie mogliśmy zmieniać postprocesowe AA. Nie wiem czy w sequelu też on jest.
Jedynce też pomagało obniżenie ekspozycji z 1.0 do 0.8 bo cala gra byla troche "blada". Może tutaj też warto.
Na pecetach gra wygląda lepiej niż jedynka bo wiadomo żę tam sobie można ustawić rozdzialkę i AA. W CARS2 zamienili tekturowe drzewka na modele 3d z selfshadowingiem co jest dość dużą zmianą in plus ale jest to też wymagające dla sprzętu. Do tego obliczenia związane z LT3.0 i niestety stare konsolki mają problem i poleciało IQ (z tego co mówisz, póki co nie mam gry). Sytuacja podobna do do GT6 gdzie mimo że naprawili pare rzeczy z GT5 to gra traciła przez wkurzający flickering wszelkich linii/barierek.
Co do wrażęnia prędkośći to polecam zwiększyć FOV bo z tego co widzę standardowy jest niższy niz w pCARS1.
No i usztywniłbym też kamere względem fury.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #414 dnia: Września 26, 2017, 10:15:27 am »
Podsumowując PC2 jest dla mnie przystankiem do GT Sport, bo nie wierzę żeby Kaz nawet na zwykłej PS4 tak zjebał sprawę jak zrobiło to SMS. Sam fakt, że zakupiłem kod do PS+ i zastanawiam się czy w ogóle wbijać go teraz pod PC2 mówi sam za siebie. Gra jest niestety popsuta grafiką, a w sim'ach czytelność obrazu jest priorytetowa.

Beta GTS grafiką jakoś wyjątkowo dupy nie urywała, ale jak teraz patrzą, co ludzie wrzucają z pcars 2 i nowej forcy, to to jest jednak przepaść :D

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #415 dnia: Września 26, 2017, 10:21:31 am »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #416 dnia: Września 26, 2017, 20:54:04 pm »
Ponoć ładna piz** na forum SMS. Ludzie chcą zwrotu kasy, narzekają bardzo na wersję PS4. SMS się tłumaczy, że nie mieli czasu testować wersji na PS4 i jakaś zewnętrzna firma zajmowała się testowaniem i dopracowywaniem PC2 na PS4. Beka. :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #417 dnia: Września 26, 2017, 21:01:43 pm »

oświetlenie mocno robi w GTS, ale te kwadratowe zakręty, to dobrze jakby poprawili w wersji sklepowej.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #418 dnia: Września 26, 2017, 21:02:23 pm »
Cala trasa tez lepiej wyglada, roznica generacji.

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #419 dnia: Września 26, 2017, 21:05:27 pm »
no bym się spierał, jak co drugi zakręt w gts wygląda na ciosany siekierą.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #420 dnia: Września 26, 2017, 22:54:45 pm »
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=249737607&postcount=10859

Niby z w prawym słupku na tym porównaniu jest GTS?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #421 dnia: Września 26, 2017, 22:59:39 pm »




Patrząc po nazwach plików, to jednak zakręty ciosane siekierką są w pcars2 :lol:

W ogóle w tym gównie fajna jest trawa na poboczu, ale reszta w tych porównaniach to PRZEPAŚĆ na korzyść Gran Turismo.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #422 dnia: Września 26, 2017, 23:06:02 pm »
Raczej fajnie, że jest trawa, bo czy ona jest fajna to można dyskutować.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #423 dnia: Września 27, 2017, 10:32:28 am »
w gts też są, ale to beta i pewnie zmienią.

tak w ogóle to bezsensowne te porównania grafy. jeden tytuł ma w pełni dynamiczną pogodę i porę dnia plus chodzi na słabszym sprzęcie konkurencji, a drugi to iks lat klepany eks bez dynamiczbej pogody i z predefiniowaną porą dnia.

mi tam wychodzi, że pc2 nie ma się czego w tym zestawieniu wstydzić. po prostu coś za coś i jeszcze chodzi na złomboksie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #424 dnia: Września 27, 2017, 10:35:43 am »
Ja tu wyczuwam delikatne przygotowywanie sobie gruntu pod wychwalanie mesjasza GT, który ma przyjść na Ziemię.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #425 dnia: Września 27, 2017, 14:35:22 pm »
Tu nie trzeba mesjasza, obiektywnie rzecz biorąc, GTS wygląda zwyczajnie lepiej. PC2 niestety chwali się szpetnymi assetami, prostszym oświetleniem i gorszą jakością obrazu.

Zewnętrzne studio robiło port na PS4, brawo! SMS w tym czasie robiło pewnie DLC... nie wiem jak można tak pokpić sprawę najpopularniejszej konsoli na rynku.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #426 dnia: Września 27, 2017, 15:25:19 pm »
Zewnętrzne studio robiło port na PS4, brawo!

Wiadomo jakie?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #427 dnia: Września 28, 2017, 00:05:25 am »
Zewnętrzne studio robiło port na PS4, brawo!

Wiadomo jakie?

Nie wiem, BoBaN coś pisał o tym, że na oficjalnym forum wrzawa z tego powodu i SMS samo przyznało, że nie zajmowali się do końca wersją na PS4.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #428 dnia: Września 28, 2017, 06:00:05 am »
Wczoraj udało mi się pojeździć trochę online i rallycross jest świetny :o
Fryty tyty dotknij pyty

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 543
  • Reputacja: 251
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #429 dnia: Września 28, 2017, 14:48:59 pm »
Na pro pod względem IQ jest lepiej bo gra chodzi w 1440p.
Na zwykłej PS4 problemem jest to że rozdzielczość potrafi zejść poniżej 1080p.
Na pecetach gra wygląda lepiej niż jedynka bo wiadomo żę tam sobie można ustawić rozdzialkę i AA.

Jest wyraźnie lepiej, dodatkowo animacja trzyma praktycznie cały czas 60 k/s, gubiąc po kilka okazjonalnie, gdzie na podstawowej PS4, jest podobnie jak w poprzedniczce (czyli raczej okolice 44k/s, ale symulacja  :>).
PCMR to zupełnie inna bajka. Podobnie jak w przypadku poprzedniczki, to różnica kilku klas. Jak tak zacznie padać, promienie słoneczne przedzierają się przez drzewa, to prezentuje się to znakomicie.
Jasne, że gra ma słabsze momenty. Da się wychwycić również bardzo słabe elementy, ale ogólnie jest bardzo dobrze.

Ja tu wyczuwam delikatne przygotowywanie sobie gruntu pod wychwalanie mesjasza GT, który ma przyjść na Ziemię.
Poczekamy, zobaczymy, zagramy, ocenimy  :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #430 dnia: Września 28, 2017, 15:14:47 pm »
Cytuj
Project CARS 2 (8K, photo-mode)



PCMR to zupełnie inna bajka. Podobnie jak w przypadku poprzedniczki, to różnica kilku klas. Jak tak zacznie padać, promienie słoneczne przedzierają się przez drzewa, to prezentuje się to znakomicie.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #431 dnia: Września 30, 2017, 09:48:53 am »
SMS pracuje nad patchem poprawiajacym AA na PS4 (zarowno pro jak i standardowej).
Moze wroca do techniki uzytej w PC1 i solidnie zredukuja wkurzajacy flickering :-)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #432 dnia: Września 30, 2017, 10:34:15 am »
Byłoby miło, bo to główna bolączka PC2. W sumie to dosyć mocno rozwiązałoby to główny problem dla mnie, bo ja lubię ścigać się klasami GT3, a te są tutaj dobrze dopracowane pod względem modelu jazdy, więc jeśli dostaniemy w miarę poprawną grafikę, to gra stanie się grywalna. Czekam i dzięki za info Magik.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 16
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #433 dnia: Października 01, 2017, 17:18:06 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #434 dnia: Listopada 27, 2017, 11:45:14 am »
Kupiłem mesjasza po ograniu demka, które z kolei polecam wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali, bo daje ono pewien pogląd na to, czego można oczekiwać od PC2.

Co mogę powiedzieć, jestem rozczarowany recyklingiem na dużą skalę. Powracają niezmienione trasy, samochody, a nawet Muzyka w menu. Jest trochę nowości, ale mam wrażenie że to jakiś max 30% gry. Rozczarowuje również performance na bazowej PS4.Klatki leca nawet kiedy jezdzimy sobie samotnie po trasie.

Cieszą drobne usprawnienie jak ustawienia pit stopów, czy inżynier wyścigowy, który pomoże dobrać właściwe ustawienie zawieszenia itp. cieszą prostsze, bardziej zrozumiale menusy. Da się grać również na padzie, trochę grzebania w ustawieniach czułości i śmiało można stawać w szranki z AI na poziomie 60%. Fizyka oczywiście kopie zadek. Nawet na padzie da się doświadczyć pewnych smaczków, których po prostu brakuje w tytułach konkurencji. Na tle PC2 inne tytuły wydają się być całkowicie wyprane z emocji związanych z prowadzeniem auta.

Z neutralnych rzeczy wymieniłbym przede wszystkim grafikę. Ogólnie pod względem artystycznym wypada chyba lepiej niż poprzedniczka, jednak przyczepić się trzeba do jakości wyświetlanego obrazu, bo tu jest spory problem. Nieszczęsne AA było już wspominane, do tego dochodzi brak filtrowania Anizotropowego, co skutkuje wieczną paćką na ekranie, tuż przed naszym autem. Jest jednak lepiej niż się spodziewałem, nie ma tragedii, chociaż do GTS ten tytuł ma lata świetlne przed sobą.

Podsumowując, gra nadal sprawia wrażenie nieukończonej bety, kilku bugów się wyzbyła, wiele rzeczy nadal wymaga poprawy, zawartości jest więcej, ale nadal odnoszę wrażenie że aby być w pełni usatysfakcjonowany musiałbym wydać dodatkowe pieniądze na dodatki. (W postaci aut, bo akurat tras jest sporo) Być może w części czwartej marka wyjdzie z fazy krypto-bety i zaprezentuje w końcu porządny poziom. Na dzień dzisiejszy jest to gra warta maksymalnie naciągane 140-150zł. Polecam amatorom czterech kółek, jeśli załatają ten tytuł trochę, to będzie całkiem przyjemny.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #435 dnia: Listopada 28, 2017, 08:46:25 am »
Też mam już za sobą kilkanaście godzin gry :)
Z częścią tego co napisał andryush się zgadzam.
Natomiast jeśli chodzi o "recykling" tras....WTF? W sequelu jest chyba ze 20 nowych tras a praktycznie wszystkie stare zostały zmienione w ten czy inny sposób.
Część zostana przeskanowana (np. Nordschleife) i ewidentnie widać zmiany w profilach niektórych zakrętow. W pozostałych przemodelowano otoczenie (zmieniono choćby "kartonowe" drzewa na modele).
Gra ma niestety troche bugów.
Generalnie mocno podrasowali tire model i teraz pieknie można wyczuć uślizgi i wykorzystywać je do szybszej jazdy.
Ogromny krok do przodu wykonano również w kwestii pracy zawieszenia. Widać to zarówno w zachowaniu się aut wyścigowych/drogowych na tarkach jak i tym co się dzieje na szutrach.
No właśnie....SZUTRY! To jest pierwsza gra od SMS w której jeździ się po luźnej nawierzchni a to jak się jeździ przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Panowie z Codemasters zostali wysłani do kąta. Ba, zaryzykuję stwierdzenie że to najlepiej oddana jazda rajdówkami od czasu RBR.
Czekam na patcha bo nowszy z build z dema pokazuje choćby bardziej ewidentną przesychającą linie jazdy.
Podsumowując, pierwsze wrażenia są mega pozytywne. Gra jest trochę "surowa" ale rekompensuje to genialnymi wrażeniami z jazdy.
Fani symulatorów powinni być zadowoleni, pozostali zaś niech lepiej sprawdzą demko :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 975
  • Reputacja: 132
Project CARS 2
« Odpowiedź #436 dnia: Listopada 28, 2017, 09:18:42 am »
Mnie trochę razi dźwięk, z maski czy ze środka auta jest taki sam. W większości gier dźwięk jest specjalny dźwięk że środka, tutaj tego brak.

Na początku narzekałem mocno na rozdzielczość, ale okazało się, że gra ma 3 tryby graficzne, a ja miałem włączony z ulepszeniami, gdzie ponoć rozdzielczość spada do 900p. Uruchomiłem wyższą rozdzielczość i jest wyraźnie lepiej, dalej nie jest to poziom gt i dalej widać ząbki, ale jest wyraźnie lepiej i idzie normalnie grać.
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2017, 09:21:26 am wysłana przez Moldar »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #437 dnia: Listopada 28, 2017, 10:08:26 am »
@Magik akurat na trasach recykling widać najmniej, chociaż pierwsze wyścigi w karierze to kopiuj wklej z poprzedniej części, jeżdżę dokładnie w tych samych miejscówkach. Jeśli chodzi o grafikę to usunęli sztuczny dof obecny na trasach w jedynce i to zdecydowanie na plus. Trochę szkoda że w tym systemie pór roku drzewa zamiast tracić liście, zwyczajnie zmieniają kolor, no ale bajer generalnie fajny. Livetrack zdaje egzamin,  wczoraj miałem świetny wyścig w karierze, gdzie w kwalifikacjach zaczął padać deszcz i nikt nie mógł zrobić lepszego czasu niż pierwsze okrążenia tuż po rozpoczęciu kwalifikacji. Kałuże na torze sprawiły, że nawet znany mi dobrze tor przybrał nowego znaczenia, musiałem obrać nową linię jazdy, omijającą kałuże które działały jak pułapki :D

Rallycross jeszcze nie ruszałem, ale po Twoim gifie mam ogromną ochotę spróbować. Na razie dopinam na ostatni guzik swoją konfiguracje pada, testuję głównie na McLarenie 720 i Porsche GT3RS. Sprawdziłem dopiero kilka tras, uwielbiam Longbeach :D

@Moldar, kiedy grałem w betę GTS, też zwróciło to moją uwagę. Wszyscy biadolą jak bardzo dźwięk GTS jest słaby, a nikt zdaje się nie zauważać że taki Projekt nie ma tak prostego bajeru jak różnice dźwięku silnika wewnątrz i na zewnątrz auta. Parę stron wcześniej udowadniałem nawet Mroczowi, jak bardzo jego ukochana gra jest pod tym względem niedorobiona, ale rozeszło się po kościach i bez echa :p

Generalnie wszystko na plus, oprócz słabego wykończenia, ale mam nadzieję że porządnie tą grę załatają. Znowu mam chęć kupić kierownicę i nie wiem czy długo bez niej wytrzymam :D
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2017, 10:15:25 am wysłana przez andryush »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #438 dnia: Listopada 28, 2017, 11:21:28 am »
Kupiłem mesjasza po ograniu demka, które z kolei polecam wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali, bo daje ono pewien pogląd na to, czego można oczekiwać od PC2.
Demo gry mnie cholernie, cholernie zniechęciło do jej zakupu.

Po pierwsze grafika (gram na PS4 pro w trybie grafika). Uwaga, teraz nie wyolbrzymiam, nie przesadzam: dla mnie GT5&6 z PS3 zdecydowanie ładniejsze. Gra wygląda mega sterylnie, prosto i plastikowo. Do GTS to nawet nie ma startu.

Poczucie pędu i dynamiki również niejakie. Porównując znowu do produkcji PD, to PC2 wypada zdecydowanie gorzej.

Sam model jazdy wydaje się super, ale nie grałem na kierownicy, więc więcej się nie wypowiem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 954
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #439 dnia: Listopada 28, 2017, 12:31:41 pm »
Graficznie ta gra nie błyszczy, ja gram z widoku z kasku i tam to jakoś wygląda jeszcze, bo są dodatkowe efekty post. Mnie demo głównie urzekło wyścigiem w Ferrari klasy gt3. Deszcz, wyjeżdżona sucha ścieżka, zabójcze kałuże. Do uczucia pędu jakoś nie przywiązywałem uwagi, martwiłem się głównie o to żeby w porę dohamować przed wejściem w zakręt, i ogólnie opanowanie auta tak mnie wciągnęło, że reszta zeszła na dalszy plan.