Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38226 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #480 dnia: Lutego 22, 2018, 10:13:49 am »
Ale nie trzeba nawet klawiatury, ustawianie pozycji fotela można przypisać w menu do istniejących przycisków. Ustawiłem sobie to na d-padzie, wyleciało mi rzecz jasna parę innych funkcji, ale fotel mogę ustawić :D

Co do kamery a la onboard, w ostatniej aktualizacji doszła taka w standardzie.

@Mrocz, czy dobrze rozumiem, że grasz z hamulcem ręcznym przypisanym do spacji na klawiaturze?

Magikowi chodzi o ustawienia kamery. Nie siedzenia :) tymi ustawieniami co podał magik możesz edytować każdą kamere ;)

Tak. Mam ręczny na klawie w formie spacji :) klawiature trzymam na stoliku obok kiery tak, że na ślepo sięgam ręką mniej więcej w pozycji prawdziwego ręcznego :) szkoda mi było miejsca na kierce dla ręcznego który praktycznie tylko w Rallycrossie jest używany :) do tego skrzynie th8a przełączam na sekwencje i czuje się jak w rajdówce :D

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #481 dnia: Lutego 22, 2018, 17:25:50 pm »
Tak jak mrocz pisze, jest roznica pomiedzy ustawieniem fotela a sposobem podanym przeze mnie.
 Mozna w ten sposob zmieniac w locie fov i ustawienie kazdej kamery zafem mozesz sobie emulowac kamere ze zderzaka z GT albo zza szyby z Driveclub. Dodatkowo dowolnie ja skrecasz i pochylasz. Co zreszta widac na filmiku :-)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #482 dnia: Lutego 22, 2018, 18:41:14 pm »
A ok, rozumiem, to rzeczywiście ciekawy bajer z tymi kamerami ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #483 dnia: Marca 06, 2018, 23:32:12 pm »
Porsche Legends Pack już jest :)




andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #484 dnia: Marca 11, 2018, 17:39:20 pm »
Co z tego, jak gra znowu leży i kwiczy w kwestii bugów :( Online prawie w ogóle się nie da grać po ostatniej mini-łatce. Dobrze że mają czas trailery dla paczek DLC robić...

Mam dość, i szczerze nie polecam tej gry osobom, które będą chciały jeździć po sieci razem ze znajomymi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #485 dnia: Marca 11, 2018, 18:10:10 pm »
Jak chcesz grać online to jednak GT Sport spradza się lepiej.

Ja i tak w PC2 gram głównie offline bo w online nie ma zawodów ktore mi odpowiadają + limit do 16 samochodów. Sam byłem zawiedziony aspektem online w PC2 więc przestałem w to grać przez sieć :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #486 dnia: Marca 11, 2018, 18:13:27 pm »
No jeszcze wyjdzie na to, że dzięki Project CARS kupię GTS'a :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #487 dnia: Marca 11, 2018, 20:38:30 pm »
Ja tam gram w obie gry :) idealnie się uzupełniają. Jakby nie patrzeć nigdzie indziej lepiej nie zasymuluje wyścigów endurance :D

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #488 dnia: Marca 16, 2018, 07:55:00 am »
Pany, warto łykać te Carsy mając Assetto do jazdy dla przyjemności i GT do ścigania się online? Czy FFB daje wystarczająco dużo fanu z jazdy, żeby zamienić Assetto na PC2 w hotlapach? Jak ma się grafika na standardowym PS4, bo demo wygląda strasznie...

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #489 dnia: Marca 16, 2018, 10:19:21 am »
Dla mnie Carsy mają porównywalny model jazdy do Assetto Corsa mając przy tym o wiele większą zawartość. Do ścigania się online średnio się nada bo naprawde ciężko znaleźć dobry wyścig. Co do grafiki już w system wars była dyskusja. Moim zdaniem gra w żaden sposób nie odbiega od Assetto Corsy (gram na standard PS4), ale innym przeszkadza to i owo. Osobiście uważam że gra jest zbyt dobra by rezygnować z niej tylko przez grafike. Na konsolach nie ma lepszego symulatora.

Zresztą sam możesz po demie ocenić model jazdy itp ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #490 dnia: Marca 16, 2018, 12:17:27 pm »
Mnie wkurza, że domyślne ustawienia niektórych aut są tragiczne i nie da się nimi jeździć. Kolega po przejażdżce stwierdził, że gdyby jego samochód się tak zachowywał, to sprzedałby go w cholerę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #491 dnia: Marca 16, 2018, 13:04:03 pm »
Każde auto ma 2 do 3 domyślnych ustawień. Na których jeździsz?

Loose, Stable i OEM czyli fabryczne (tylko w drogowych)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #492 dnia: Marca 16, 2018, 13:07:11 pm »
Każde auto ma 2 do 3 domyślnych ustawień. Na których jeździsz?

Loose, Stable i OEM czyli fabryczne (tylko w drogowych)

Zazwyczaj na Loose, bo ładuje się z automatu. Po co dawać takie ustawienia, skoro auto wylatuje na każdym zakręcie? Mowa o autach GT3, które z natury są przeznaczone dla bogaczy i mają sprawiać minimum problemów bogatym amatorom ścigania. Nissan GTR, Merc AMG GT, Lambo, te samochody to porażka.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #493 dnia: Marca 16, 2018, 13:11:05 pm »
ekhm....to albo coś nie współgra z twoją kierą albo nie umiesz jeżdzić bo auta klasy GT3 są bardzo łatwe w prowadzeniu...chyba najłatwiejsze w całej grze :roll:

Edit.
Grzeczczu, jeśli PC1 sprawiał Ci fun to śmiało łykaj.....jeśli nie to kontynujacja raczej też Tobie nie podejdzie.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2018, 13:12:41 pm wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #494 dnia: Marca 16, 2018, 13:14:43 pm »
Absolutnie, auta GT3 są niekiedy mega zrąbane w tej grze. Przejedź się Mercedesem AMG GT3. Grałem taki wyścig online i każdy jeden miał problemy z jakąś kosmiczną nadsterownością w wolnych zakrętach, szanse na zwycięstwo miał tylko ten, kto potrafił sobie ustawienia ogarnąć. Do koszyka niegrywalnych GT-trójek dorzuciłbym jeszcze Astona Vantage GT3. W świetle tych faktów, nie widzę w ogóle sensu organizowania wyścigów na fabrycznych ustawieniach.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2018, 13:16:48 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #495 dnia: Marca 16, 2018, 13:22:06 pm »
Na Mercu to akurat zęby zjadłem :)
Generalnie ma raczej tendencje do podsterowności niż nadsterowności...
Może rzeczywiście zmień set z loose nad stable i zobacz czy masz dalej ten sam problem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #496 dnia: Marca 16, 2018, 13:34:50 pm »
Ewentualnie nie zdziwiłbym się, że przy całej swojej zajebistości gra jest zbugowana i model jazdy może się przez to radykalnie różnić. Konkurencja cierpiała na takie bolączki, więc to jest możliwe. W każdym razie, chyba mam zapisaną powtórkę z tego wyścigu Mercami i tam świetnie widać, jak na tym samym zakręcie wszyscy lecą w cholerę jak jeden mąż.

P.S. Przypomniał mi się jeszcze jeden niegrywalny samochód - Radical RXC, na domyślnych ostawieniach hamulec przed zakrętem = śmierć , nadsterowność, spin, nagłym transferem masy z tyłu na przód samochodu. Miota nim jak szatan.
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2018, 13:37:54 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #497 dnia: Marca 16, 2018, 14:54:11 pm »
Przyznan że też z żadną furą GT3 nie miałem problemów. Chyba najłatwiejsze auta w prowadzeniu. Sprawdź ustawienia kiery czy masz deadzone’y poustawiane. Ja miałem domyślnie włączone i je wyjebałem :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #498 dnia: Marca 17, 2018, 22:28:05 pm »
Nie mam nic takiego. Nissan GT-R na loose lata na każdym zakręcie. Nie wiem w ogóle skąd taka opinia że one się łatwo prowadzą w tej grze. U mnie wręcz niegrywalne są niektóre. Jakich ustawień FFB używacie?



Tutaj filmik z tym Mercedesem. Od razu widać kto miał fabryczny setup. Wszyscy jak jeden lecą w ten sam sposób. I takich samochodów jest masa. Tym się jechać nie da bez dłubania.
« Ostatnia zmiana: Marca 17, 2018, 23:43:31 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #499 dnia: Marca 18, 2018, 10:53:42 am »
Na T300

Raw/95/55/55/65

jakoś tak.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #500 dnia: Marca 18, 2018, 14:01:22 pm »
No i to jest to.

Chyba znalazłem przyczynę tej tragicznej grywalności niektórych aut. Wywaliłem swojego sejwa i zacząłem grać na domyślnych ustawieniach gry. Przy domyślnych ustawieniach FFB 100/50/50/50 gra się zupełnie inaczej niż na moich 45/55/45/55. Dla bezpieczestwa silnika w mojej T300 zeszłem jak ty, do 95. Kluczowym parametrem tutaj jest właśnie ten pierwszy, czyli odpowiadający za ogólną siłę FFB. Na ustawieniach 90-100 zwyczajnie ciężej jest skręcić kółko tak mocno jak przy 45, dzięki czemu granica przyczepności jest znacznie lepiej wyczuwalna.

No i wychodzi na to, że rzeczywiście, auta GT3 wcale nie są tak ciężkie w prowadzeniu. Wczoraj dla porównania odpaliłem trening tym Mercem na tej samej trasie co na filmiku wyżej, i byłem w szoku, jak bardzo inna była to jazda w porównaniu do FFB na 45. Auto stało się bardziej przewidywalne, o wiele łatwiej jest rozgryźć jego charakter i dopasować styl jazdy. Szok i niedowierzanie, chyba znowu na dłużej zawitam w tej grze.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2018, 14:03:23 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #501 dnia: Marca 18, 2018, 15:22:15 pm »
Dodaj do tego setup stable (z tego co pamietan to przy ktoryms patchu kazali tez zresetowac setupy) i mozesz mocno cisnac ;-)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #502 dnia: Marca 18, 2018, 23:09:08 pm »
W tej grze jedyna fura jaką szczerze nie ogarniam to Jaguar Xj220 i McLaren F1. Choćbym się zesrał nie umiem nimi szybko jeździć :/

Gain 95 nie jest po to by oszczędzić silnik a ograniczyć clipping :)


Dodaj do tego setup stable (z tego co pamietan to przy ktoryms patchu kazali tez zresetowac setupy) i mozesz mocno cisnac ;-)


Stable ma za wysoką podsterowność moim zdaniem :)
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2018, 23:12:03 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #503 dnia: Marca 19, 2018, 08:57:58 am »
W tej grze jedyna fura jaką szczerze nie ogarniam to Jaguar Xj220 i McLaren F1. Choćbym się zesrał nie umiem nimi szybko jeździć :/

Gain 95 nie jest po to by oszczędzić silnik a ograniczyć clipping :)


Dodaj do tego setup stable (z tego co pamietan to przy ktoryms patchu kazali tez zresetowac setupy) i mozesz mocno cisnac ;-)


Stable ma za wysoką podsterowność moim zdaniem :)

Szczerze mówiąc, nie uświadczyłem clippingu nawet na 100. Dlatego zszedłem o 5 oczek w dół głównie po to żeby nie męczyć tak bardzo silnika w mojej kierze :p

Wracając do problemów z grą o których pisałem wcześniej, mam wrażenie że nawet online działa zauważalnie lepiej na tym nowym sejwie. Teraz przynajmniej mogę dołączyć do pokoju, chociaż nadal zdarzyło się że wyrzuciło mnie z wyścigu czy coś nie poszło już przy początkowej synchronizacji graczy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #504 dnia: Marca 19, 2018, 09:14:36 am »


Szczerze mówiąc, nie uświadczyłem clippingu nawet na 100. Dlatego zszedłem o 5 oczek w dół głównie po to żeby nie męczyć tak bardzo silnika w mojej kierze :p


Zdarza się rzadko :) a gain 95 niweluje go do zera :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #505 dnia: Marca 20, 2018, 14:53:04 pm »


Ten tor to bajka :D Mega fun z jazdy na kierownicy na nim. Trzeba się nakręcić przy tych nawrotach.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #506 dnia: Marca 20, 2018, 15:35:34 pm »
Brrr....nienawidze Monaco xD
Gra ktoś oprócz Mrocza i Andryusha?
Można by zrobić mini turniej na czasówki (wybieramy fure, tor i mamy tydzień na wykręcenie jak najszybszego czasu) :-P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #507 dnia: Marca 20, 2018, 16:19:12 pm »
Magik, jaki masz PSN ID? magik 666 to ty? :D ja to chętnie nawet zwykłe treningi mogę od czasu do czasu pojeździć.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #508 dnia: Marca 20, 2018, 16:31:19 pm »
  ID  McN-MaGiK .

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #509 dnia: Marca 20, 2018, 22:34:58 pm »
Brrr....nienawidze Monaco xD
Gra ktoś oprócz Mrocza i Andryusha?
Można by zrobić mini turniej na czasówki (wybieramy fure, tor i mamy tydzień na wykręcenie jak najszybszego czasu) :-P

Jestem za, ale dawajcie mi conajmniej miesiąc czasu xD, bo odkąd mam dziecko to czasu na granie w ch** mało :D



Ten tor to bajka :D Mega fun z jazdy na kierownicy na nim. Trzeba się nakręcić przy tych nawrotach.

Dlatego zajebiste byłoby Macau... Może jeszcze wpadnie w jakimś DLC :( Miejskie tory są super. Long Beach daje radę, zwłaszcza w zestawieniu GTE/LMP2

A Monaco to polecam w Vintage FA Lotusem 98T :D normalnie człowiek czuje się jak Aryton Senna :D Idealna fura na skrzynie H i sprzęgło jeśli jest dostęp ;)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #510 dnia: Marca 21, 2018, 10:19:34 am »
Jestem za, ale dawajcie mi conajmniej miesiąc czasu xD, bo odkąd mam dziecko to czasu na granie w ch** mało :D
Ok to niech każdy z nas zaproponuje kombinację toru i fury.
Moja propozycja to Ferrari 288 GTO na torze Ruapuna Park GP. :)

Edit. Rywalizujemy w trybie "próba czasowa". W ten sposób będziemy jeżdzić w tych samych warunkach (temperatura toru) i widzieć swoje czasy w ranikgu.
Akurat tor, który ja zaproponowałem w time trialu jest zimny (jesień - 8 stopni), więc można się fanie pobawić tyłem auta :D
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2018, 10:38:06 am wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #511 dnia: Marca 21, 2018, 10:39:33 am »
A co z ustawieniami? Fabryczne czy dowolnie dłubać można?

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #512 dnia: Marca 21, 2018, 10:41:49 am »
Proponuje fabryczne OEM ;) będzie ciekawiej.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #513 dnia: Marca 21, 2018, 11:25:36 am »
Jednak wolałbym pozostawić możliwość dłubania.
Aktualnie nie mam kierownicy działającej z PS4 więc grając na padzie pierwsze co robie to zmiejszam przełożenie układu kierowniczego bo standardowe pod kiere jest na padzie zbyt szarpane.
A jeśli ktoś uważa że traci z powodu gorszych ustawień...właśnie daltego też ważne jest aby jeżdzić w time trialu. Można tam wybrać dowolnego gracza z listy (np. prowadzącego z nas) i ściągnąć sobie jego seta :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #514 dnia: Marca 21, 2018, 12:03:57 pm »
Aha. No to ok. Dostane jakiś bonus z jazde na H-Shifterze i sprzęgle? :troll:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #515 dnia: Marca 21, 2018, 12:45:58 pm »
Bonus +100 PD do wczuwki :lol:
Dawajcie swoje propozycje. Moja jest wyżej. Zrobiłem parę okrążeń i poki co 1:31,3.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #516 dnia: Marca 21, 2018, 22:55:52 pm »
Próbuje coś ten czas z 288 GTO ale coś mi nie idzie ;)

No ale rzucę moje wyzwanie.

Porsche 962C (wersja zwykła nie LeMans)
Tor: Autodromo Nazionale Monza GP

Póki co mój czas 1:38:698

Oraz:

Mercedes-Benz CLK-LM
Laguna Seca

mój czas:
1:20:300

Oba zrobione bez gmerania w autach i w grupie C na skrzyni H i sprzęgle (wspomagania autentyczne)
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2018, 23:47:22 pm wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #517 dnia: Marca 22, 2018, 08:39:15 am »
Nagrałem filmik z krótkiego wyścigu w stylu Endurance na Monzie ;)

Jechałem w Grupie C więc łatwo nie było :D (obniżyłem trochę AI i wyłączyłem uszkodzenia) taka rozgrzewka ;)

W ciągu 10 minut dokonalem paru błędów (głównie skoszenie 2 zakrętów w celu ratowania samochodu ;) )

Redukcje robione techniką Heel And Toe (hamowanie z międzygazem) której nauczyłem się dzięki PC2 :)


Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #518 dnia: Marca 22, 2018, 15:31:24 pm »
Poki co Porsche na Monzy 1:37,666
Merc na Lagunie 1.17,666.
Te koncowki czasow to jakis znak? :-P

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #519 dnia: Marca 22, 2018, 15:48:15 pm »
Ok musze pocisnąć znowu widzę :) dodałeś mnie do znajomych? :)