Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 38137 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #520 dnia: Marca 22, 2018, 16:36:18 pm »
Dodalem :-)
I poprawa na Monzy na 1.37,114
Asysty tez na real (czyli Porsche bez niczego a Merc z ABS i TCS)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #521 dnia: Marca 23, 2018, 01:01:51 am »
Ehhh blisko :D

Mercedes na Lagunie
1:17:676

Porsche na Monza
1:37:43coś...

wszystko jest w Time Trial jak coś ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #522 dnia: Marca 23, 2018, 08:22:02 am »
Kurcze, też trochę pojeżdżę jak tylko będę miał więcej wolnego czasu!

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #523 dnia: Marca 23, 2018, 11:44:38 am »
Wiem już gdzie trace czas na Lagunie :) mam problem z pierwszym zakrętem po słynnym korkociągu. Widze jak ludzie puszczają gaz i go pięknie pokonują, ja zawsze wymiękne i dam hamulec bo inaczej wypadam z trasy i mi nie zalicza czasu. :P

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #524 dnia: Marca 23, 2018, 11:59:53 am »
Najlepiej odpalic sobie szybszego ducha ibwtedy widac jak na dloni gdzie sie mozna poprawic :-)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #525 dnia: Marca 23, 2018, 16:42:10 pm »
Najlepiej odpalic sobie szybszego ducha ibwtedy widac jak na dloni gdzie sie mozna poprawic :-)

Odpaliłem rekordowego i nie mam pojęcia co on tam odwala :D

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #526 dnia: Marca 24, 2018, 18:36:30 pm »
Poprawa na Monzy na 1:36.067 :-)
Edit.
1:35.347
Ekhm..... 1:35,436 xD
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2018, 13:26:03 pm wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #527 dnia: Marca 25, 2018, 23:04:13 pm »
Też trochę pojeździłem.

Mercedes 1:17:1xx
Ferrari 1:37:1xx

W przypadku Mercedesa ustawienia gościa z najlepszym czasem robią różnicę. Można to jeszcze lepiej pocisnąć. Magik, świetny czas jak na pada, szacun!

Ferrari to z kolei ciekawa sztuka. Jazda zupełnie inna ale też przyjemna na swój sposób. Bez setupa jednak tu się nie obejdzie, a i trenować trzeba dużo bo to zupełnie inny rodzaj jazdy niż wyścigowe bolidy.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2018, 17:19:07 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #528 dnia: Marca 26, 2018, 16:01:14 pm »
Oj tak, jazda GTO jest trudna, tym bardziej ze auto nie ma tcs ani abs (zawsze staram sie jezdzic na ustawieniach real).
Ale jest tez cholernie satysfakcjonujaca :-) Transfer masy na hamowaniach sprawia ze pierwszy zakret jest duzym wyzwaniem.
Sprobuj jeszcze Porschaka  a Monzy. Tez nie ma zadnych wspomagaczy  a Monza ma to do siebie ze zeby zrobic dobry czas, potrzebujesz predkosci na prostej. A zeby miec predkosc to trzeba zmiejszyc docisk tylnego skrzydla i dac wieksze cisnienie w oponach. Tyle ze efektem ubocznym jest utrata przyczepnosci w zakretach i "tanczacy" tylek wiec zabawa jest przednia :-)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #529 dnia: Marca 26, 2018, 16:25:07 pm »
Grupa C to moja ulubiona historyczna klasa ;) na kierownicy na tej długiej prostej fura potrafi urywać ręce na kierze :D a z jazdą na sprzęgle i skrzyni h to satysfakcja jest niesamowita :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #530 dnia: Marca 26, 2018, 19:21:36 pm »
W ogóle wychodzi na to, że w TT z automatu gra wymusza "realistyczne" wspomagacze dla każdego auta? Przyjrzałem się temu setupowi Merca, i jest ostro oderwany od rzeczywistości - wlot chłodnicy zamknięty całkowicie, auta starcza na kilka kółek, ale max prędkość zapewniona. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka takich kwiatków na miarę jakiegoś exploita, oby tylko urwać tych parę setnych sekundy z czasu przejazdu. :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #531 dnia: Marca 26, 2018, 19:28:29 pm »
W ogóle wychodzi na to, że w TT z automatu gra wymusza "realistyczne" wspomagacze dla każdego auta? Przyjrzałem się temu setupowi Merca, i jest ostro oderwany od rzeczywistości - wlot chłodnicy zamknięty całkowicie, auta starcza na kilka kółek, ale max prędkość zapewniona. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka takich kwiatków na miarę jakiegoś exploita, oby tylko urwać tych parę setnych sekundy z czasu przejazdu. :D

Chyba tak. Nie da rady jechać na FULL ABS i kontroli trakcji w aucie co go nie ma. Co do setupów to norma do time trial. Są to takie setupy na sprint i tyle. Dlatego wolę bawić się w wyścigi Endurance itp, bo poza dobrymi czasami trzeba umieć oszczędzać samochód :) Na tym setupie nie dałbyś radę pojechać paru okrążeń wyścigów z włączonymi uszkodzeniami bo nie dojechałbyś do mety :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #532 dnia: Marca 26, 2018, 19:48:23 pm »
W ogóle wychodzi na to, że w TT z automatu gra wymusza "realistyczne" wspomagacze dla każdego auta? Przyjrzałem się temu setupowi Merca, i jest ostro oderwany od rzeczywistości - wlot chłodnicy zamknięty całkowicie, auta starcza na kilka kółek, ale max prędkość zapewniona. Pewnie znajdzie się jeszcze kilka takich kwiatków na miarę jakiegoś exploita, oby tylko urwać tych parę setnych sekundy z czasu przejazdu. :D

Chyba tak. Nie da rady jechać na FULL ABS i kontroli trakcji w aucie co go nie ma. Co do setupów to norma do time trial. Są to takie setupy na sprint i tyle. Dlatego wolę bawić się w wyścigi Endurance itp, bo poza dobrymi czasami trzeba umieć oszczędzać samochód :) Na tym setupie nie dałbyś radę pojechać paru okrążeń wyścigów z włączonymi uszkodzeniami bo nie dojechałbyś do mety :D

Dokładnie, mało rzetelny ten Time Trial :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #533 dnia: Marca 26, 2018, 21:01:08 pm »
Wiesz. Technicznie do bicia rekordów często używa się ekstremalnych ustawień :) więc nawet to realistyczne. Na przykład do bicia prędkości maksymalnej w seryjnuch autach uszczelnia się każdy otwór i zasłania wloty powietrza :)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #534 dnia: Marca 28, 2018, 17:53:55 pm »
Monzy juz raczej nie poprawie wiec wrocilem do Merca na Lagunie i zszedlem do 1.16.106 :-D
Edit.
1:15,886
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2018, 18:53:26 pm wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #535 dnia: Marca 29, 2018, 10:40:29 am »
Masz już rekord światowy? :D

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #536 dnia: Marca 29, 2018, 16:19:14 pm »
Nie. Jestem piaty ze strata ok 0.25s do rekordu.
Ale zrobilem po drodze kilka bledow wiec mysle ze rekord jest w moim zasiegu.
A niektorzy mawiaja ze w Carsy nie da sie grac na padzie xD

Edit.
Udalo sie!
1:15,631 i nr1 w rankingu :-D
« Ostatnia zmiana: Marca 29, 2018, 18:11:05 pm wysłana przez Magik »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #537 dnia: Marca 29, 2018, 18:47:39 pm »
No dokładnie i to jest powszechna opinia. Masz jakieś specjalne ustawienia na pada? Gratki z tym czasem!

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #538 dnia: Marca 30, 2018, 09:41:28 am »
Czułość prędkości - 95%
Tłumienie kontrolera - zwiekszyc do 87% (dzięki temu ruchy będą mniej szarpane)
Wiele osób zmniejsza czułość kierowania w opcjach pada co moim zdaniem jest błędem.
Ta opcja to tak naprawde nie czułość a liniowość. Zmniejszenie wartości tej opcji sprawi sprawi że czułość w okolicach centralnej pozycji gałki będzie mniejsza ale im dalej ją wychylimy tym bardziej czułość będzie rosła i w końcowej fazie będzie za duża.
Dlatego wolę aby czułość kierowania (a także hamowania i przepustnicy) były zawsze na poziomie 50%. To wartość, która daje idealną liniowość.
A samą czułość zmieniam w setupie pojazdu. Jest tam taka opcja jak "przełożenie układu kierowniczego".
Zwiększając tą wartość zmniejszamy czułość do naszych potrzeb zachowując liniowość :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #539 dnia: Marca 30, 2018, 11:04:03 am »
I tylko tyle? :D Tłumienie w standardzie ile wynosi? A z tą liniowością pod tytułem "czułość" to faktycznie ludzi zwodzą, bo ta nazwa w ogóle nie oddaje działania tej funkcji
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2018, 12:15:00 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #540 dnia: Marca 30, 2018, 12:16:22 pm »
Tlumienie kontrolera w standardzie jest chyba na 60. Zwiekszenie tej wartosci powoduje że oddanie ruchow jest bardziej "miekkie".
Ale dla mnie i tak najwazniensze jest przelozenie ukladu kierowniczego.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #541 dnia: Kwietnia 06, 2018, 10:45:10 am »
Wczoraj ciekawy update na PC wyszedł. Niedługo na ps4 i xboxa też będzie. Patch naprawia sporo błędów i dodaje nową furke za darmo :) a wraz z furką nowa dyscyplina Ferrari Racing Series :)

https://www.gtplanet.net/project-cars-2-patch-5-0-now-available-on-pc-includes-free-ferrari-488-challenge/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #542 dnia: Kwietnia 06, 2018, 14:19:53 pm »
Fajnie, będzie można wrócić do jazdy. Ostatnio trochę wciągnął mnie tryb Sport w GTS. Różnica w fizyce jest, całkiem spora, po Projekcie samochody w GTS sprawiają wrażenie że tam całkowicie nie ma transferu masy oddziałującego na sprężyny i amortyzatory aut.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #543 dnia: Kwietnia 06, 2018, 15:08:37 pm »
Fajnie, będzie można wrócić do jazdy. Ostatnio trochę wciągnął mnie tryb Sport w GTS. Różnica w fizyce jest, całkiem spora, po Projekcie samochody w GTS sprawiają wrażenie że tam całkowicie nie ma transferu masy oddziałującego na sprężyny i amortyzatory aut.

Masz rację, choć i tak przyjemnie się jeździ. :) Nie mniej GTS sprawia wrażenie gry zręcznościowej po sesji w Project Cars :) Taki dopakowany DriveClub :D

Z drugiej strony prosty model jazdy daje lepsze rezultaty w grze online. Kierowcy robią mniej błędów i wypadków, a to prowadzi do równiejszej rywalizacji :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #544 dnia: Kwietnia 08, 2018, 15:15:21 pm »
Akurat ci kierowcy w trybie sieciowym to katastrofa w GTS. Nie wiem w czym rzecz, ale akurat w Projekcie jakoś łatwiej jest się orientować gdzie  jest samochód przeciwnika i łatwiej jest unikać kolizji. W GTS czasami w ogóle nie wiadomo że ktoś jedzie obok, a czasami nawet nie ma się wiadomości że doszło do kontaktu.

Z moich wrażeń GTS ma lepiej oddany aspekt operowania gazem. Wartość otwarcia przepustnicy ma tutaj znaczenie, wydaje mi się że nawet większe niż w Projekcie, który pod tym względem jest dość łaskawy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #545 dnia: Maja 30, 2018, 02:33:28 am »
Moje dzisiejsze wojaże.



Odkryłem dla siebie rewolucyjną rzecz - jussi's suspension calculator. Narzędzie do Excel'a które pomaga zsynchronizować pracę sprężyn i amortyzatorów. Efekty są tak zajebiste że czasami zaczynam się czuć jak w Gran Turismo - auto przyklejone do asfaltu. :D

Przy okazji doszedłem do wniosku że jednak skomplikowanie Projektant względem konkurencji rzeczywiście jest spowodowane ustawieniami aut. W GTS domyślnie auta jadą jak po szynach, jak przyklejone do asfaltu. W projekcie jest znacznie więcej problemów, ale wychodzi na to że te problemy to słabe domyślne ustawienia. Wystarczy trochę podłubać i już można walczyć z najlepszymi kierowcami w grze. Nawet byle jakie ustawienie które sobie zrobimy w tym kalkulatorze, robi ogromną różnicę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #546 dnia: Maja 30, 2018, 15:58:20 pm »
Można jakiś link? Z chęcią poeksperymentuje.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #547 dnia: Maja 30, 2018, 17:48:05 pm »
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?54023-Project-CARS-2-Suspension-Calculator-v0-995

Prawie że game-braker. Jedyne co będziesz musiał dostosować pod siebie to Aero i ogólna sztywność auta.