Autor Wątek: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy  (Przeczytany 8491 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #160 dnia: Lipiec 01, 2017, 21:14:12 pm »
Nie występuje co nie znaczy, że nie istnieje. Gra jest tak zaprojektowana i jest to jej minus (dla mnie, nie musi być dla wszystkich).

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 554
  • Reputacja: 189
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #161 dnia: Lipiec 01, 2017, 21:20:04 pm »
W Mario to musisz wszystkie levele od początku powtarzać

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #162 dnia: Lipiec 01, 2017, 21:38:32 pm »
Ale jak to cały level powtarzać? W sensie miałeś Game Over? Ja tylko w jednym przypadku miałem koniec gry - Native Fortress :D Mocno mnie zbeształ ten poziom, ale teraz jak do niego powracam, to jest łatwiej, bo już się trochę wyrobiłem w skakaniu a i odkryłem pewne mechaniki, których wcześniej nie zauważyłem... :D Z życiami w rezultacie co raz lepiej, jestem na poziomie 50-70 żyć, czasami trochę stracę w nowym levelu. Ogólnie wydaje mi się, że żadnego problemu tutaj nie ma z powtarzaniem leveli, bywa trudno, ale do przełknięcia chociaż pojawił się nowy mistrz besztania i może zdanie zmienię...:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #163 dnia: Lipiec 01, 2017, 21:59:34 pm »
odkryłem pewne mechaniki, których wcześniej nie zauważyłem...
Jakie np.?

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #164 dnia: Lipiec 01, 2017, 22:25:34 pm »
Andy na tym samym levelu mialem problemy :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #165 dnia: Lipiec 01, 2017, 22:30:29 pm »
odkryłem pewne mechaniki, których wcześniej nie zauważyłem...
Jakie np.?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i ta mechanika powtarza się również w późniejszych poziomach, co pozwala zdobyć skrzynki, które pozornie mogą wydawać się niedostępne.

Andy na tym samym levelu mialem problemy :)

No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"... :D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2017, 22:32:43 pm wysłana przez andryush »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #166 dnia: Lipiec 01, 2017, 22:44:28 pm »
No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...
No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:

Japierdole. Wszedłem do poziomu majac 99 żyć. Teraz mam 60, a nawet nie doszedłem do pierwszego checkpointu :lol:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2017, 22:48:24 pm wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #167 dnia: Lipiec 01, 2017, 22:50:22 pm »
No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...
No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:

Japierdole. Wszedłem do poziomu majac 99 żyć. Teraz mam 60, a nawet nie doszedłem do pierwszego checkpointu :lol:

Chyba właśnie tam doszedłem. To druga wariacja poziomu z mostem? Do pierwszego checkpointu nie dałem rady dojść i stwierdziłem, że na dzisiaj wystarczy :D Jutro wrócę ze świeżą głową do tego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #168 dnia: Lipiec 01, 2017, 23:09:32 pm »
No to czekaj aż zobaczysz "Road to Nowhere"...
No to poczekajcie na The High Road na 3 wyspie. Na wejście 20 żyć straciłem :lol:

Japierdole. Wszedłem do poziomu majac 99 żyć. Teraz mam 60, a nawet nie doszedłem do pierwszego checkpointu :lol:

Chyba właśnie tam doszedłem. To druga wariacja poziomu z mostem? Do pierwszego checkpointu nie dałem rady dojść i stwierdziłem, że na dzisiaj wystarczy :D Jutro wrócę ze świeżą głową do tego.
Druga albo trzecia. Skończyłem ten level. Zostało mi 19 żyć z 99 :lol: A jeszcze żeby tam zdobyć wszystkie pudła trzeba się nieźle napocić na początku.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #169 dnia: Lipiec 01, 2017, 23:17:29 pm »
A ja jeszcze co trudniejsze levele musze przechodzic po dwa razy, za siebie i za narzeczona :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 436
  • Reputacja: 253
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #170 dnia: Lipiec 01, 2017, 23:32:56 pm »
Wasze posty to jak otwarcie po kilku dekadach kapsuły czasu. Czuję się, jakbym cofnął się w czasie o 20 lat, gdy siedziałem z nosem przed kineskopowym tv i złorzeczyłem przed konsolą przy niektórych wymienionych przez was poziomach.

Swoją drogą ciekawe, czy w remake'u działają cheat kodziki z psx :troll:

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #171 dnia: Lipiec 02, 2017, 00:12:22 am »
Czytalem gdzies, ze nie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #172 dnia: Lipiec 02, 2017, 10:53:28 am »
Swoją drogą ciekawe, czy w remake'u działają cheat kodziki z psx
Kod na demo Spyro niby nie działa, ale jak się go wpisze na menusach z Crasha 3, to znika kursor. Na pozostałych dwóch tego nie ma. Może chłopaki coś już grzebią w remasterze Spyro ;)

http://www.psu.com/news/33387/Spyro-the-Dragon-PS4-remaster-hint-in-Crash-Bandicoot

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #173 dnia: Lipiec 02, 2017, 11:04:03 am »
Za Spyro jakoś nie przepadałem, za dzieciaka wyglądało mi to na bieganie smokiem i kolekcjonowanie diamencikówbez żadnej fabuły. Pamiętam też ukryte levele, które się odkrywało, gdy się wskoczyło w portal od drugiej strony. Swojego czasu przytłaczał mnie ogrom tej gry.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #174 dnia: Lipiec 02, 2017, 11:27:46 am »
Jak by zrobili remaster spyro to bym sie obszczal ze szczescia :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 436
  • Reputacja: 253
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #175 dnia: Lipiec 02, 2017, 12:13:35 pm »
Też za Spyro jakoś średnio przepadałem. Pamiętam, że ograłem demo z OPSM i jakoś bez mięty. Wolałbym już remake Crash Team Racing, przynajmniej ps4 uzupełniłoby bibliotekę o porządny kart racer, bądź pierwszego Jaka, który z Crashem miał wiele wspólnego.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Minęło tyle lat, a ja dokładnie pamiętam, o które dokładnie miejsce i etap chodzi. :lol:

Wczoraj nagrzany tematem remake'u obszedłem kilka sklepów, ale w żadnym nie mieli pojebanego jamraja po liftingu. Chociaż nie, w jednym był, ale za 199 zł xD Chyba trzeba będzie odpalić zakurzonego psx'a i odpalić klasyka.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #176 dnia: Lipiec 02, 2017, 12:53:48 pm »
Jaws of Darkness - uwielbiam takie levele, które zmuszają do myślenia jak rozjebać wszystkie pudła :)

Co do Spyro to łykam w ciemno. Również uwielbiałem. Bardziej skomplikowany, bo 3D.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #177 dnia: Lipiec 02, 2017, 18:07:31 pm »
Kończyłem jedynkę, teraz masterowanie :)

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #178 dnia: Lipiec 02, 2017, 18:28:20 pm »
Mi na masterowanie chyba szkoda nerwow :p

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 174
  • Reputacja: 37
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #179 dnia: Lipiec 02, 2017, 21:40:32 pm »
Może chłopaki coś już grzebią w remasterze Spyro ;)

First 4 Figures od pewnego czasu pracują nad statuą Spyro, co zdradzili jakoś przy okazji zapowiedzi Crasha, więc... ;).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 03, 2017, 01:08:48 am »
Miliard powtórek i w końcu się udało!  :lol:



Uwaga na spoiler, jeśli chcecie sami odkryć jak zdobyć złoto, nie oglądajcie ;)

RyoHazuki

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 771
  • Reputacja: 24
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 03, 2017, 07:55:37 am »
Nigdy nie przeszedłem Crasha na PS1 i teraz już wiem dlaczego. Poziomy pokroju Road to nowhere czy mój nowy ulubieniec High Road to są żarty z graczy. Ja praktycznie na każdym levelu zaczynam z 4 życiami i jest wesoło. Ta kamera w żaden sposób nie służy oddawaniu precyzyjnych skoków co do milimetra. Jak przeglądałem listę trofeów na PS4 to znamienna jest jedna rzecz. Pierwszego bossa - jesli mnie pamięć nie myli pokonało tylko 60% graczy, a już np. 4 10%. Ostatniego 3,5%. Moim zdaniem akurat walki z bossami sa najłatwiejsze w calej grze, więc ludzie odpadają podczas kolejnych plansz. Ja wiem, że może 20 lat temu taki hardcore byl fajny i śmieszny, ale czasy się trochę zmieniły. Brakuje tu jakiegoś uproszczenia rozgrywki, typu chechpoint= od tego miejsca zaczynam nawet pomimo game over.
Takie Soulsy czy Bloodborne przy Crashu to gry do lamerów.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:42:39 am »
Ja i tak zauważyłem, że gra po ktoryms failu kladzie checkpointa blizej gracza, takiego jakby dodatkowego. Podstawą przy tych levelach jest nafarmienie sobie żyć na zapas, żeby nie musieć powtarzać całości x razy. ch**owa to zagrywka, nie lubię jej no ale taki juz design tej gry :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:44:01 am »
Ja wiem, że może 20 lat temu taki hardcore był fajny i śmieszny, ale czasy się trochę zmieniły. Brakuje tu jakiegoś uproszczenia rozgrywki, typu chechpoint= od tego miejsca zaczynam nawet pomimo game over.
Właśnie nie. Jedynka Crasha jest momentami hardcore'owa i tak ma pozostać. Problem z życiami? Polecam level Lost City - 20 żyć jest na planszy do zdobycia luzem + kilka za jabłka. Powtórka pierwszy i drugi level i wpada kolejne kilkanaście żyć. Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.

Ta kamera w żaden sposób nie służy oddawaniu precyzyjnych skoków co do milimetra.
Trzeba złapać "to wyczucie".

Szkoda mi tych dzieciaków, co rodzice im kupili na zakończenie szkoły gierkę. Mogą mieć delikatne problemy, hehe :P

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:45:28 am »
Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.
Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:47:08 am »
Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.
Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Lepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:49:52 am »
Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.
Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Lepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.
Chyba dziko świnie :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:53:08 am »
Poza tym jak lamisz na danym checkpoincie, to gra Ci daje pierw jedną, a potem dwie maski jako uproszczenie.
Tylko na takim poziomie jak most te maski to ch** a nie uproszczenie, bo przy spadnięciu w przepaść nic nie dają, a to tutaj główny problem :)
Lepsze to niż nic, to czasem można się przypadkowo wjebać w żółwia albo osła.
Chyba dziko świnie :D
Jeden ch** :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 436
  • Reputacja: 253
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 03, 2017, 09:39:35 am »
W kwestii skoków w poziomach na moście początkowo pomocny jest też cień crasha rzucany powierzchniowo na płaszczyznę poziomą, który twórcy remake'u jak widać również przenieśli z premedytacją z oryginału i pozwala "wymierzyć" skok postaci znajdującej się poza ekranem ;)

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 375
  • Reputacja: 238
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 03, 2017, 09:40:30 am »
Tak, bardzo pomocna rzecz, mocno korzystalem :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 03, 2017, 11:25:56 am »
Ja wczoraj poświęciłem kilka godzin na masterowanie The High Road. No i z każdą kolejną godziną, co raz bardziej przyzwyczajałem się do fizyki skoków, ostatecznie skakanie z deski na deskę nie jest już dla mnie problemem i potrafię sobie wymierzyć skok. Nadal mam jednak wrażenie, że gra ma solidnego laga w sterowaniu i to jest główną przyczyną wielu niepowodzeń.

RyoHazuki

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 771
  • Reputacja: 24
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 03, 2017, 12:17:34 pm »
Nie no panowie. Jasne, macie rację. Można sobie nafarmić żyć na innych levelach, ale raczej sami przyznacie, że to trochę przegięte rozwiązanie, w obecnych czasach. :)
Dzisiaj popróbuję przejść ten poziom z moimi 4 życiami (gdzieś czytałem, że Coco gra się łatwiej, ale ile w tym prawdy...), a jak się nie da, to będę musiał pokombinować z innymi levelami, aby naprodukować żyć. Jasne, że fajnie by mieć 99 na start na tym poziomie, chociaż nie wiem, czy to nie byłoby mi za mało. :) Najbardziej irytujące są te żółwie. O ile skoki na deski + cień Crasha już w miarę opanowałem, o tyle nie mogę wyczuć odbijania od żółwi.

Te maski to faktycznie na moście jeden ch... W road to nowhere jeszcze biegały wieprze, ale w high road to już chyba tylko same żółwie.

Jak dzieciak ukończył szkołę i tatuś z mamusią kupili mu trylogię Crasha, to obawiam się o życie płyty, konsoli i...rodziców. Mam tylko nadzieję, że 2 i 3 już nie są tak kur...trudne, bo nigdy w obie części nie grałem.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 222
  • Reputacja: 3
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #192 dnia: Lipiec 03, 2017, 12:25:44 pm »
Jak dzieciak ukończył szkołę i tatuś z mamusią kupili mu trylogię Crasha, to obawiam się o życie płyty, konsoli i...rodziców. Mam tylko nadzieję, że 2 i 3 już nie są tak kur...trudne, bo nigdy w obie części nie grałem.
trzecia część jest mega prosta, przynajmniej żeby przejść. z platyną jedyny problem jaki widzę to złote medale w niektórych time trial - sam mam ok 95% gry, na razie w 2 planszach miałem problem z time trial na złoto (bo na ten szafirowy kolor to się robi jedną ręką a drugą przeglądając telefon), z czego jednej jeszcze nie zrobiłem, ale kwestia czasu.
Sam na razie chcę zdobyć platynę w trójce, potem pierwszy raz chcę przejść pierwszą i drugą część. Dwójkę pamiętam jako trudniejszą od trójki ale poziom jeszcze do ogarnięcia (nie skończyłem jej nigdy z braku czasu), za to jedynka to był hardcre i w połowie utykałem (zarówno napsone i ps3), nie miałem nerwów do walki - ale teraz nie ma bata, gra ma być zaliczona, chociaż masterować nie będę ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2017, 12:52:46 pm wysłana przez pawel_k »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #193 dnia: Lipiec 03, 2017, 12:27:49 pm »
W jedynce wyzwaniem są jeszcze kolorowe gemy. Tam się mogą rączki napocić, jak trzeba bez straty życia przejść level i rozwalić wszystkie skrzynki ;)

Mam tylko nadzieję, że 2 i 3 już nie są tak kur...trudne, bo nigdy w obie części nie grałem.
Są łatwiejsze od jedynki. Przynajmniej dla mnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 054
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #194 dnia: Lipiec 03, 2017, 22:58:41 pm »
Skończyłem pierwszą część. Pod koniec krwi mi napsuł jeszcze Dr. Nitrus Brio, nie mogłem rozpracować jednego z etapów tej walki i straciłem sporo żyć. Zostało masterowanie, diamenciki i triale. Pierwszy kontakt z odsłoną bardzo pozytywny, po części ze względu na sentyment, a po części przez poziom trudności, który daje radę. Pozostałe części to powinien być pikuś :D

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 222
  • Reputacja: 3
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #195 dnia: Lipiec 04, 2017, 00:55:37 am »
Durny level High Time, przynajmniej 3h mi zajęło zdobycie durnego czasu na złoto, ale przynajmniej podstawowe 25 poziomów z trzeciej części wymasterowane, jeszcze bonusowe plansze których nie lubię i platyna moja... Oby tylko z bonusowymi nie było takich przejść jak z tym jednym poziomem, bo reszta złotych reliktów zazwyczaj wpadała zlza pierwszym lub drugim podejściem...

RyoHazuki

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 771
  • Reputacja: 24
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #196 dnia: Lipiec 04, 2017, 07:37:44 am »
Wczoraj przeszedłem. Zastanawiam się czy to była najtrudniejsza gra jaką kiedykolwiek ukończyłem. Czy teraz mogę siebie tytułować mistrzem nad mistrzami? :)
High Road zajął mi tylko 1,5h. Nie tak źle. Hahaha. Tak jak się spodziewałem. Po poziomie HR reszta to już był spacerek.
Świetna gra i chyba najlepsza platformówka w jaką kiedykolwiek grałem. Trudna, wymagająca, czasami wkur.. i nie posiadająca jakiejkolwiek fabuły - jedyny poważny mankament jak dla mnie. Projekt takiego poziomu jak Jaws of Darkness robi niesamowite wrażenie, nawet 20 lat później.

Zacząłem Crasha 2. Dziwnie się gra. Efekty typu deszcz robią wrażenie, ale nie gra się aż tak fajnie. Póki co jest łatwo w porównaniu z poprzednią częścią, ale zobaczę co będzie dalej.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #197 dnia: Lipiec 04, 2017, 08:45:06 am »
Projekt takiego poziomu jak Jaws of Darkness robi niesamowite wrażenie, nawet 20 lat później.
Zdobyłeś tam wszystkie skrzynki?

U mnie wczoraj wpadły wszystkie kolorowe gemy, dzisiaj uzupełniam białe i będę się zabierał za relitky.

RyoHazuki

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 771
  • Reputacja: 24
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #198 dnia: Lipiec 04, 2017, 09:12:23 am »
Projekt takiego poziomu jak Jaws of Darkness robi niesamowite wrażenie, nawet 20 lat później.
Zdobyłeś tam wszystkie skrzynki?

U mnie wczoraj wpadły wszystkie kolorowe gemy, dzisiaj uzupełniam białe i będę się zabierał za relitky.
Ja napisałem, że przeszedłem, a nie wymaksowałem. Aż tak szalony nie jestem. :D
Niektóre levele mnie bardzo zastanawiały. Np. w jednym nie zdobyłem 65 skrzynek, chociaż nie mam pojęcia, gdzie mogła być, ponad połowa z nich. :)

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 893
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #199 dnia: Lipiec 04, 2017, 09:16:50 am »
Np. w jednym nie zdobyłem 65 skrzynek, chociaż nie mam pojęcia, gdzie mogła być, ponad połowa z nich.
Albo bonus, albo gemy, które otworzą nowe przejścia.

Na necie widzę ludzie płaczą nad trudnością jedynki. Nie mogą się przebić przez Native Fortress. Nie wiem, dla mnie ten level nie jest trudny :P