Autor Wątek: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy  (Przeczytany 3867 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 681
  • Reputacja: 248
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 17, 2017, 07:34:00 am »
Jeśli gierki na ajfona w 60fps generują taką grafikę to jestem ładnie do tyłu z obecnymi tytułami wydawanymi na komórki O_o

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 18, 2017, 13:46:07 pm »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 055
  • Reputacja: 97
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 18, 2017, 14:00:03 pm »
W sumie ta druga okładka pasowałaby do Crasha :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 784
  • Reputacja: 205
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 19, 2017, 20:27:52 pm »

Lupi

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 19 583
  • Reputacja: 180
  • Pozdrawiam
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 19, 2017, 21:04:18 pm »
Ciekawe dlaczego w ogóle nie pokazują trójki?

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 065
  • Reputacja: 124
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 19, 2017, 21:57:56 pm »
Pewnie zaczną pokazywać, jak już będzie bliżej do premiery. Może też chcą sobie coś zostawić na E3.

W sumie fajnie, gdyby gra wyszła na Switcha. Gdzieś czytałem, że ma być to tylko czasowy ex.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Moldar

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 6 940
  • Reputacja: 81
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 20, 2017, 00:19:56 am »
Czasowy pewnie na 100%. Switcha i tak ominie.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 065
  • Reputacja: 124
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 20, 2017, 00:56:21 am »
Pewnie tak, ale gra by pasowała do konsoli. No i pewnie sprzedałaby się lepiej niż na XB1, a jakichś wielkich cięć w grafice nie trzeba by robić.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Juras

  • Sonoklap
  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 8 376
  • Reputacja: -9982
  • *swoją
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 20, 2017, 20:38:21 pm »
Ktoś wierzy, że Switch pociągnie gry z PSX? xd

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 26, 2017, 21:49:17 pm »


Zajebioza, moja pierwsza gra na PSX <3

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 094
  • Reputacja: 38
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 27, 2017, 09:07:13 am »

Woda na PSX-a ładniejsza niż na PS4  :lol:

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 516
  • Reputacja: 231
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 27, 2017, 09:40:21 am »
No chyba nie :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 27, 2017, 09:42:50 am »
No mogliby lepszy shader napisać. No i malowidła na ścianach podbić.

Ależ ta gra była mega klimatyczna! Jestem bardzo ciekaw walk z bossami i sekcji na skuterze wodnym. A tak w ogóle to powinni zrobić remaster Crash Team Racing! To by była totalna wyjebioza!

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 307
  • Reputacja: 64
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #93 dnia: Maj 27, 2017, 10:14:36 am »
A tak w ogóle to powinni zrobić remaster Crash Team Racing! To by była totalna wyjebioza!

Wpis.
Fryty tyty dotknij pyty

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 21 484
  • Reputacja: 188
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #94 dnia: Maj 27, 2017, 12:28:47 pm »
Jak się to sprzeda, to może zrobią i remaster ctr

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 27, 2017, 12:49:02 pm »
MK8 miałby potężnego rywala. Zawsze lubiłem CTR za jego fajną historyjkę, setting, postacie. W MK8 jest tylko tryb Arcade z mistrzostwami, a w CTR mielibyśmy całą kampanię... :roll: :roll: :roll: Do tego tryb multi po sieci i Nintendo miałoby spory problem.

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 055
  • Reputacja: 97
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 28, 2017, 21:44:44 pm »
No właśnie miałem pisać, że ten Crash na PSX jakiś taki weselszy i bardziej kolorowy się wydaje ;) Bardziej pasuje do "kreskówkowego" klimatu :) Nie mniej ślicznie to wygląda, podbiliby te malowidła, które ledwo widać i będzie wypas :D

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 065
  • Reputacja: 124
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 28, 2017, 23:27:20 pm »
MK8 miałby potężnego rywala. Zawsze lubiłem CTR za jego fajną historyjkę, setting, postacie. W MK8 jest tylko tryb Arcade z mistrzostwami, a w CTR mielibyśmy całą kampanię... :roll: :roll: :roll: Do tego tryb multi po sieci i Nintendo miałoby spory problem.
Czekam właśnie, kiedy Nintendo zrobi w MK tryb story z prawdziwego zdarzenia. Tym bardziej, że świetna kampania była już w Diddy Kong Racing (hub world, bossowie, rzeczy poukrywane na trasach itd.) wydanym w 1997 na N64. W moim prywatnym rankingu jest to nadal najlepsza gra z wyścigami kartów. Chętnie zobaczyłbym dwójkę na Switchu.

W CTR nie grałem, za to słyszałem mnóstwo świetnych opinii o tej grze. Oby po trylogii Crasha wzięli się właśnie za to :D
Nintendo Network ID: Pok_pl

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 21 484
  • Reputacja: 188
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 28, 2017, 23:37:58 pm »
Czekam właśnie, kiedy Nintendo zrobi w MK tryb story z prawdziwego zdarzenia.


Nigdy, dopóki nintendofagi kupują w milionowym nakładzie kolejne części MK.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 065
  • Reputacja: 124
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 29, 2017, 14:39:57 pm »
To nadal znakomite gry, no więc ludzie je kupują. Co nie zmienia faktu, że z porządnym trybem story byłyby jeszcze lepsze.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 21 484
  • Reputacja: 188
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 29, 2017, 14:45:38 pm »
To nadal znakomite gry, no więc ludzie je kupują. Co nie zmienia faktu, że z porządnym trybem story byłyby jeszcze lepsze.

Dodałbym też nowe bronie. Bo  w kółko czerwona, zielona muszla, bomba, banan, kwiatek to trochę nuda.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 065
  • Reputacja: 124
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 29, 2017, 15:10:21 pm »
Tu są wszystkie power upy w MK8:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

W wersji Deluxe dodano jeszcze dwa - piórko i boo. Nowe power upy by na pewno nie zaszkodziły, ale i tak jest już ich sporo i są zróżnicowane. Z każdą częścią coś tam jednak zawsze dodają.

W Diddy Kong Racing było ciekawie rozwiązane z power upami, że każdy miał 3 wersje; np. po zebraniu jednego czerwonego balonika dostawało się jedną rakietkę, po zebraniu dwóch rakietę kierowaną, a po zebraniu trzech zestaw 10 rakiet. To wprowadzało element taktyczny, bo czasem lepiej było trzymać power upa i czekać, aż się zbierze mocniejszą wersję.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 21 484
  • Reputacja: 188
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 29, 2017, 15:15:43 pm »
W Diddy Kong Racing było ciekawie rozwiązane z power upami, że każdy miał 3 wersje; np. po zebraniu jednego czerwonego balonika dostawało się jedną rakietkę, po zebraniu dwóch rakietę kierowaną, a po zebraniu trzech zestaw 10 rakiet. To wprowadzało element taktyczny, bo czasem lepiej było trzymać power upa i czekać, aż się zbierze mocniejszą wersję.

W CTR się zbierało jabłuszka i dana broń miała mocniejszy odpowiednik. Tez ciekawe rozwiązanie. W MK niestety brak takiego czegoś i można walić na pałe powerupami zaraz po zebraniu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 01, 2017, 08:30:37 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 03, 2017, 09:57:06 am »
Coś mi zaczyna światać w głowie, że chyba też robiłem tego time triala :) to chyba będzie najlepszy remaster ever.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 03, 2017, 11:25:38 am »
Coś mi zaczyna światać w głowie, że chyba też robiłem tego time triala
Ja robiłem wszystkie na platyny. Śmieszne, jak uaktywniają się te same komórki i wspomnienia sprzed lat, liczenie każdej setnej, szykanie skrótów itd. :lol: Będzie pięknie 8)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 03, 2017, 12:08:44 pm »
Coś mi zaczyna światać w głowie, że chyba też robiłem tego time triala
Ja robiłem wszystkie na platyny. Śmieszne, jak uaktywniają się te same komórki i wspomnienia sprzed lat, liczenie każdej setnej, szykanie skrótów itd. :lol: Będzie pięknie 8)

Dokładnie, mózg jak przez mgłę zaczyna wydawać wspomnienia sprzed kilkunastu lat, to jest piękne! :D a w tym trialu widzę konkretny moment z dwoma platformami wiszącymi w powietrzu, które się składają naprzemian. Chyba w tym momencie poległem więcej niż jeden raz i dlatego zaczyna mi się coś przypominać :D No i ogólnie invincible run z 3 maską Aku aku przez skrzynki wybuchowe.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2017, 12:13:21 pm wysłana przez andryush »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 03, 2017, 12:19:45 pm »
w tym trialu widzę konkretny moment z dwoma platformami wiszącymi w powietrzu, które się składają naprzemian
U mnie moment z 0:18, jak się mierzyło lasery czy się zdąży, czy nie. I jeżeli nie to mijanko bokiem ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 068
  • Reputacja: 107
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 03, 2017, 12:22:19 pm »
Ciekawe, czy będą leaderbord'y, żeby czasy porównywać jak w jakimś Drajwklabie xd

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 03, 2017, 12:28:33 pm »
Stawiam, że tak.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 20, 2017, 08:55:04 am »



windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 516
  • Reputacja: 231
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 20, 2017, 09:05:38 am »
Ja juz mam zamowione i 30 odbieram  :angel:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 102
  • Reputacja: 36
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 20, 2017, 10:05:38 am »
No ba, przy dwójce to ja się rozpłynę (o ile nic nie zjebali) - gra, którą dostałem z PSX'em i od tego momentu zostałem graczem na stałe ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 20, 2017, 11:11:13 am »
Też najlepiej wspominam dwójkę. Mogli dać limitkę z figurką rudzielca ;) Ogólnie szykuje się tona grania i funu, nie mogę się doczekać.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 20, 2017, 12:47:28 pm »
Dopiero skleiłem, że oprócz trójki również jedynka i dwójka będą miały Time Triale.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 102
  • Reputacja: 36
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 20, 2017, 14:52:54 pm »
Mogli dać limitkę z figurką rudzielca ;).

Będzie, ale oddzielnie. Acti dogadało się z First 4 Figures na figurkę PVC Crasha pod remastera, która będzie dostępna w sklepach (np. w Ultimie mają Linka od nich, więc Crash może będzie). Robią też statuę na bazie Crasha z PSX'a, ale to już będzie u nich.

http://www.first4figures.com/crash-bandicoot-9-pvc-painted-statue-exclusive.html

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 20, 2017, 15:49:34 pm »
Dzięki za info.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 23, 2017, 09:00:11 am »
Trophy list do jedynki. Pojawia się wzmianka o DLC.

https://www.exophase.com/game/crash-bandicoot-psn/trophies/

Platyna banalna.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 516
  • Reputacja: 231
  • You know Carcosa?
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 23, 2017, 09:43:19 am »
Kazda czesc bedzie miala swoje trofiki?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 364
  • Reputacja: 505
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 23, 2017, 09:53:58 am »
Tak.