Autor Wątek: Red Dead Redemption II  (Przeczytany 16241 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 073
  • Reputacja: 78
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #320 dnia: Listopad 01, 2018, 06:10:21 am »
Kurna głupie pytanie. Gdzie można znaleźć/kupić wędkę bo w sklepie widziałem tyko przynętę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 3 961
  • Reputacja: 25
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #321 dnia: Listopad 01, 2018, 09:02:22 am »
Kurna głupie pytanie. Gdzie można znaleźć/kupić wędkę bo w sklepie widziałem tyko przynętę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #322 dnia: Listopad 02, 2018, 09:03:07 am »
Saint Denis rozświetlone latarniami w zamgloną noc wygląda obłędnie.

Kopersztyk

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 428
  • Reputacja: 25
  • Why so serious?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #323 dnia: Listopad 02, 2018, 09:58:17 am »
Heheh mi się udało znaleźć dwa skarby na podstawie map :) Jak ktoś ma problem to podpowiem gdzie szukać.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 073
  • Reputacja: 78
Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #324 dnia: Listopad 02, 2018, 10:41:04 am »
Apropo map. W drodze do Valentine z naszego obozu jadąc torami warto w jednym miejscu tam gdzie tory lecą nad malutkim kanionem zejść tam na dół i przebadać co i jak :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2018, 10:43:16 am wysłana przez bojawiem »

Kopersztyk

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 428
  • Reputacja: 25
  • Why so serious?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #325 dnia: Listopad 02, 2018, 11:16:46 am »
Znalazłem to i za cholere nie wiem gdzie reszta

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #326 dnia: Listopad 02, 2018, 11:24:25 am »
Apropo map. W drodze do Valentine z naszego obozu jadąc torami warto w jednym miejscu tam gdzie tory lecą nad malutkim kanionem zejść tam na dół i przebadać co i jak :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zaliczyłem tego Questa, a miejscówki odkryłem całkiem przypadkowo eksplorując rejony. Trzeba znaleźć trzy wskazówki związane z tym zadaniem. Bardzo klimatyczne  ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2018, 11:36:30 am wysłana przez piter86 »

Kopersztyk

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 428
  • Reputacja: 25
  • Why so serious?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #327 dnia: Listopad 02, 2018, 11:40:07 am »
Mam skórę i ciało legendarnego wilka - gdzie można sprzedać chociaż ciało bo żaden rzeźnik nie chce tego odkupić - w obozie też nie mogę. Ktoś coś?

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 073
  • Reputacja: 78
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #328 dnia: Listopad 02, 2018, 12:23:16 pm »
Mam skórę i ciało legendarnego wilka - gdzie można sprzedać chociaż ciało bo żaden rzeźnik nie chce tego odkupić - w obozie też nie mogę. Ktoś coś?
Zdaje się że w Saint Denis widziałem na mapie ikonkę trapera. Strzelam że on to może skupować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Lupi

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 038
  • Reputacja: 189
  • Pozdrawiam
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #329 dnia: Listopad 02, 2018, 13:06:49 pm »
Mam skórę i ciało legendarnego wilka - gdzie można sprzedać chociaż ciało bo żaden rzeźnik nie chce tego odkupić - w obozie też nie mogę. Ktoś coś?
Legendarne itemy przerabia traper (ciuchy) i paser (amulety). Gra sama podpowiada co zrobić z przedmiotami po zabiciu takiego zwierza w sumie. Na mapie powinieneś mieć trapera, bo pasera trzeba bodaj odblokować.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #330 dnia: Listopad 03, 2018, 12:41:05 pm »
Ścieżka dźwiękowa w tej grze to ogień!

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #331 dnia: Listopad 04, 2018, 14:55:29 pm »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 873
  • Reputacja: 187
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #332 dnia: Listopad 06, 2018, 16:43:20 pm »




Fantastyczna pozycja. Rozpocząłem niedawno 4ty rozdział (dokładnie 44 godz. gry) i kompletnie nie czuję znużenia. Wykreowany świat jest nieprawdopodobny. Czasami LT z RT pomyliłem przez co niewinna osoba zwiększyła swoja masę ciała o ołów, ale....

Kombo OLED w 65 calach + One X zapewniają przy RDR II niesamowite doznania. To wręcz niebywałe, że przy tak bogatym, otwartym świecie udało się na tej niewielkiej, niedrogiej maszynie osiągnąć natywne 4k.
Grafika grafiką, ale ta muzyka ....  :roll: No i klimat - absolutna rewelacja. Świetna gra, aż żal będzie ją kończyć.


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 3 961
  • Reputacja: 25
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #333 dnia: Listopad 06, 2018, 18:48:45 pm »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #334 dnia: Listopad 06, 2018, 20:35:27 pm »
Troszkę spoilerowe to wideo  :roll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 424
  • Reputacja: 111
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #335 dnia: Listopad 06, 2018, 21:02:58 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Fantastyczna pozycja. Rozpocząłem niedawno 4ty rozdział (dokładnie 44 godz. gry) i kompletnie nie czuję znużenia. Wykreowany świat jest nieprawdopodobny. Czasami LT z RT pomyliłem przez co niewinna osoba zwiększyła swoja masę ciała o ołów, ale....

Kombo OLED w 65 calach + One X zapewniają przy RDR II niesamowite doznania. To wręcz niebywałe, że przy tak bogatym, otwartym świecie udało się na tej niewielkiej, niedrogiej maszynie osiągnąć natywne 4k.
Grafika grafiką, ale ta muzyka ....  :roll: No i klimat - absolutna rewelacja. Świetna gra, aż żal będzie ją kończyć.

Sylwan, coś ten Imgur strasznie ci zepsuł to piękne 4k :P

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 283
  • Reputacja: 141
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #336 dnia: Listopad 08, 2018, 14:36:58 pm »
Red Dead Redemption 2 Hits 17 Million, Sold More In 8 Days Than Its Predecessor Did In 8 Years
Cytuj
Take-Two Interactive shared additional tidbits in its latest financial results, with a look at some of the records set by Red Dead Redemption 2:

    Biggest opening weekend in retail sell-through across all entertainment releases (over $725 million);
    Second biggest launch (three days) in retail sell-through across all entertainment releases (next to Grand Theft Auto V);
    Biggest entertainment launch of 2018;
    Most pre-ordered full game ever on PlayStation Network;
    Biggest day one full game sales ever on PlayStation Network;
    Biggest first three days full game sales ever on PlayStation Network.
http://www.siliconera.com/2018/11/08/red-dead-redemption-2-hits-17-million-sold-more-in-8-days-than-its-predecessor-did-in-8-years/#WYd2R7bKM3lf83Ec.99
Nintendo Network ID: Pok_pl

Lupi

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 038
  • Reputacja: 189
  • Pozdrawiam
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #337 dnia: Listopad 08, 2018, 15:18:40 pm »
Powiem Wam, że na przykładzie RDR widzę po raz kolejny, że gry open world robią się za duże. Świat jest wspaniały, żywy, dopracowany i ciekawy, ale treści w nim jest tyle że ciężko mi to przetrawić wszystko w jakiś sensowny sposób i przerobić ze skupieniem i maksymalnie wysokim poziomem funu. W przypadku RDR nawet wątek główny jest tak przepakowany, że typowa odpowiedź "nie rób pobocznych" tu nie zadziała. I piszę o tym dlatego, że dzięki grze Rockstar zauważyłem, że nawet jeśli zadania poboczne i główne są interesujące fabularnie i przyjemne gameplayowo to i tak może pojawić się przesyt wszystkiego. Wolałbym, żeby robili gry częściej, a mniejsze.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 283
  • Reputacja: 141
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #338 dnia: Listopad 08, 2018, 20:25:06 pm »
Ogólnie też bym wolał, żeby niektóre gry były mniejsze, ale bardziej dopracowane i rozbudowane pod innym względami (np. nieliniowości). Z drugiej strony przynajmniej w takim RDR2 wiadomo, za co się płaci.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 435
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #339 dnia: Listopad 09, 2018, 11:21:19 am »
Z drugiej strony przynajmniej w takim RDR2 wiadomo, za co się płaci.

To jest bardzo śliski temat i często chyba nie do końca rozumiany (jak w przypadku The Order). Powiedziałbym, że RDR2 nie jest faktycznie warte tych pieniędzy (koszta produkcji i marketing), tylko znacznie większych. Z drugiej jednak strony, rynek zbytu jest znacząco większy, więc nie stanowi to problemu i wszystko ładnie się znosi. Koszt produkcji mniejszej gry i tak jest wysoki (pamiętajmy, obecnie to są minimalnie dziesiątki milionów, a dochodzi jeszcze marketing), a bardzo często ilość sprzedanych egzemplarzy będzie znacznie mniejsza, więc koszt gry musi być na takim poziomie (tych 200+ zł). Dlatego porównywanie ceny do wielkości nie jest sprawiedliwe.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 888
  • Reputacja: 31
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #340 dnia: Listopad 09, 2018, 12:18:57 pm »
Powiem Wam, że na przykładzie RDR widzę po raz kolejny, że gry open world robią się za duże. Świat jest wspaniały, żywy, dopracowany i ciekawy, ale treści w nim jest tyle że ciężko mi to przetrawić wszystko w jakiś sensowny sposób i przerobić ze skupieniem i maksymalnie wysokim poziomem funu. W przypadku RDR nawet wątek główny jest tak przepakowany, że typowa odpowiedź "nie rób pobocznych" tu nie zadziała. I piszę o tym dlatego, że dzięki grze Rockstar zauważyłem, że nawet jeśli zadania poboczne i główne są interesujące fabularnie i przyjemne gameplayowo to i tak może pojawić się przesyt wszystkiego. Wolałbym, żeby robili gry częściej, a mniejsze.
Zgadza się. Gra jest tak ogromna, tak różnorodna, że można się w tym wszystkim zapomnieć. Dobrze chociaż, że nie zaserwowano nam tutaj open world made in ubisoft z miliardem znaczników na mapie.
Dla mnie także gra jest przeładowana i zbyt rozwlekła. Jestem w 3 rozdziale (zakładam, że już bliżej jego końca), 30h na liczniku, ok. 40% ukończenia całości i jestem może gdzieś w połowie gry albo i bliżej. Z jednej strony fajnie, z drugiej lubię przechodzić więcej gier, niż 1 w miesiącu. Gra jest długa. Baaaardzo długa. Wystarczy popatrzeć na ecziki/trofiki fabularne. Ile % ludzi skończyło 2 rozdział? Na XO jest ok. 65%
Niestety, ale realia są obecnie takie, że tak długich gier się nie robi pod współczesnych graczy. Wystarczy nawet spojrzeć na większość rpgów.
Osobiście dziwi mnie długość wątku głównego, bo o ile mnie pamięć nie myli, to większość/wszystkie gry R* były na max. 30h przy spokojnym graniu. Tutaj jest to lekko 60h i to w zasadzie pędząc głównym wątkiem. Inna sprawa jest taka, że "brak" szybkiej podróży skutecznie wydłuża czas gry.
Mi się gra bardzo dobrze. Całość się podoba, ale kilka patentów nie mogę przeboleć. Choćby wspomniane szybkie podróżowanie po mapie kolosalnych rozmiarów, polowanie na zwierzaki i te denerwujące idealne skórowanie oraz ogólny ultrarealizm.
Warto nadmienić, że choćby przez ten realizm sporo graczy odbija się od tej produkcji. Ja jestem z tego umiarkowanie zadowolony, bo czy może być coś lepszego, niż spaść z konia, bo się przypierd...w drzewo jadąc galopem? Posłuchać opowieści podczas podróży na misję z kompanami (kolejny plus, że prawie wszystkie misje są robione zespołowo) czy posłuchać piosenek dziewuch o pannie lekkich obyczajów jadąc do miasteczka? Piękna sprawa. Takie realizmy to lubię. Karmienie zwierzaka, siebie czy golenie już mniej. Brakuje mi tylko, aby Artur chodził jeszcze szczać i srać.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Lupi

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 038
  • Reputacja: 189
  • Pozdrawiam
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #341 dnia: Listopad 09, 2018, 13:52:09 pm »
Inna sprawa jest taka, że "brak" szybkiej podróży skutecznie wydłuża czas gry.
Szybka podróż odblokowuje się dzięki upgrade'om.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 073
  • Reputacja: 78
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #342 dnia: Listopad 09, 2018, 14:32:01 pm »
Ale z tego co zauważyłem to szybka podróż działa tylko w jedną stronę.

PS. Jak wieziecie cenną skórę/skóry to nie dajcie się zabić. Po respie nie ma ich na koniu:/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Lupi

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 038
  • Reputacja: 189
  • Pozdrawiam
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #343 dnia: Listopad 09, 2018, 14:39:04 pm »
PS. Jak wieziecie cenną skórę/skóry to nie dajcie się zabić. Po respie nie ma ich na koniu:/
Legendarki wysyłane są z automatu do trapera.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 942
  • Reputacja: 55
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #344 dnia: Listopad 09, 2018, 14:44:55 pm »
Gra jest ogromna, owszem, ale chyba właśnie tego wszyscy się spodziewali po trwającym kilka lat procesie produkcji.

Gry Rockstar mniej więcej od GTA:SA są coraz większe i coraz bardziej realistyczne. Jeśli nie byłaby taka ogromna mogę się założyć, że byłoby dużo więcej głosów niezadowolenia. Ja spodziewałem się dokładnie takiego ogromu. Mimo wszystko uważam, że pod pewnymi względami Rockstar osiągnęło już poziom, którego nie ma sensu bardziej rozbudowywać w kolejnych odsłonach ich gier (choćby w następnej odsłonie GTA). Mapa uważam, że jest już dostatecznie duża, liczba zadań dodatkowych również. Wolałbym żeby dopracowali fizykę i ustrzegli się głupich bugów jak chociażby przenikanie zwłok przez ściany, czy też wypadki poza mapę (zdarzyło mi się podczas skakania).

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 283
  • Reputacja: 141
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #345 dnia: Listopad 09, 2018, 15:10:57 pm »
Z drugiej strony przynajmniej w takim RDR2 wiadomo, za co się płaci.

To jest bardzo śliski temat i często chyba nie do końca rozumiany (jak w przypadku The Order). Powiedziałbym, że RDR2 nie jest faktycznie warte tych pieniędzy (koszta produkcji i marketing), tylko znacznie większych. Z drugiej jednak strony, rynek zbytu jest znacząco większy, więc nie stanowi to problemu i wszystko ładnie się znosi. Koszt produkcji mniejszej gry i tak jest wysoki (pamiętajmy, obecnie to są minimalnie dziesiątki milionów, a dochodzi jeszcze marketing), a bardzo często ilość sprzedanych egzemplarzy będzie znacznie mniejsza, więc koszt gry musi być na takim poziomie (tych 200+ zł). Dlatego porównywanie ceny do wielkości nie jest sprawiedliwe.
Zależy. Jakbym wydał 200 zł na grę i przeszedł ją w 5 godzin, a potem nie byłoby sensu do niej wracać, to nie byłbym zadowolony z zakupu, lekko mówiąc. Koszta produkcji są gier są bardzo wysokie, ale gracz płacąc za grę, nie zastanawia się, ile kosztowało jej zrobienie. Interesuje go tylko przyjemność jaką czerpie z gry i czas, przez jaki owa gra dostarcza rozrywki. Oczywiście nie ma tu jednoznacznych kryteriów, bo czas przejścia FPSów może być zdecydowanie krótszy od czasu przejścia erpegów.
Nintendo Network ID: Pok_pl

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 1 888
  • Reputacja: 31
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #346 dnia: Listopad 09, 2018, 15:57:37 pm »
Ale z tego co zauważyłem to szybka podróż działa tylko w jedną stronę.

PS. Jak wieziecie cenną skórę/skóry to nie dajcie się zabić. Po respie nie ma ich na koniu:/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dokładnie.
Szybka podróż działa w jedną stronę.
Mnie co rusz załatwiają, ale skóra idealna mi nie zginęła z konia.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 435
  • Reputacja: 41
  • KILLZOWN3D
    • 11 Bit Studios
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #347 dnia: Listopad 09, 2018, 16:17:29 pm »
Koszta produkcji są gier są bardzo wysokie, ale gracz płacąc za grę, nie zastanawia się, ile kosztowało jej zrobienie.

Z jednej strony rozumiem podejście z drugiej jednak nie mogę go popierać. Nie jeśli mówimy o produkcji na pewnym poziomie, bo oczywiście inaczej to wygląda w przypadku indyków. No ale zaczyna się z tego dyskusja nie na temat tego wątku ;).

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 873
  • Reputacja: 187
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #348 dnia: Listopad 14, 2018, 16:40:34 pm »


Przygoda ukończona. Na liczniku siedemdziesiąt sześć godzin, a jeszcze wiele aktywności pobocznych (ściganie bandziorów) przede mną. Jest tu kilka niedogodności, niemniej gra i tak jest fantastyczna.
Graficznie całość prezentuje się nieprawdopodobnie. Bezsprzecznie RDR II jest jedną z najpiękniejszych gier w jakie można zagrać, a technologicznie wersja na One X to zdecydowanie numer jeden jeżeli chodzi o konsole. Widoki, które świat oferuje są niesamowite. W parze z tym całym przepychem idzie kapitalna warstwa audio. Muzyka w prologu - istna rewelacja. Do tego ten nieprawdopodobny klimat, ogromy świat pełny różnorodnej zawartości.
Kapitalna gra, której 10/10 należy się jak mało której, jak koniu marchew - albo płatki owsiane.  :grin:

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 906
  • Reputacja: 246
  • You know Carcosa?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #349 dnia: Listopad 14, 2018, 16:42:54 pm »
Na liczniku siedemdziesiąt sześć godzin
Gdzie mozna sprawdzić ile godzin się grało? Jest jakiś licznik?

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 873
  • Reputacja: 187
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #350 dnia: Listopad 14, 2018, 16:57:04 pm »
Na Xboxie w każdej grze masz podane różne statyki - m.in. dokładny czas spędzony z grą.

Kopersztyk

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 428
  • Reputacja: 25
  • Why so serious?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #351 dnia: Listopad 14, 2018, 16:57:59 pm »
No właśnie trochę brakuje statystyk, albo po prostu nie wiem gdzie je można znaleźć. W jedynce nie było z tym problemu.

Lupi

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 038
  • Reputacja: 189
  • Pozdrawiam
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #352 dnia: Listopad 15, 2018, 21:44:54 pm »
No właśnie trochę brakuje statystyk, albo po prostu nie wiem gdzie je można znaleźć. W jedynce nie było z tym problemu.
Są tylko proste statystyki social clubowe. Nie rozumiem dlaczego zdecydowali się na pierwszą grę open-world bez zaawansowanych danych o graczu. Zawsze to u nich lubiłem.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 906
  • Reputacja: 246
  • You know Carcosa?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #353 dnia: Listopad 16, 2018, 08:08:15 am »
System kar i policji jest w tej grze dobry tylko w założeniach. W praktyce w wielu momentach jest dramat. Przykład (jest spoiler, ale z zadanka pobocznego, które nic nie wnosi do fabuły i jest mocno pomijalne, ale wolę zaznaczyć, problem jest jednak moim zdaniem na tyle spory, że warto przeczytać):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Dodatkowo nie wiem dlaczego, bo jest to głupie, ale jak jestem poszukiwany to jest nieznany sprawdza, ale jak tylko zobaczy mnie szeryf (moze byc z bardzo daleka), mimo, ze mam maske albo chustę to od razu jestem rozpoznany i poszukiwany Arthur Morgan. Też to głupie i irytujące.

A tak poza tym i kilkoma innymi problemami to jest SZTOS. :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2018, 08:14:38 am wysłana przez windomearl »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 073
  • Reputacja: 78
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #354 dnia: Listopad 16, 2018, 10:27:47 am »
Dokładnie. Miałem tak samo i liczyłem że da się to załatwić po cichu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 873
  • Reputacja: 187
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #355 dnia: Wczoraj o 16:33:28 »
To co windomeral wrzucił w spoiler (polecam przeczytać, nic takiego) - złoto  :hahaha:
Nie pamiętam kiedy tak się uśmiałem czytając czyjąś wypowiedź (no i sposób podania - rewelacja). Brzucha z 4 dni ćwiczyć nie będę. :dance: Świetnie to opisałeś. Kapitalnie.

Oczywiście racja z tym systemem, tak jak z tym, że pomimo drobnych wad (brak zapisu broni w jukach), gra jest genialna i chyba to jedyna pozycja w 2018r. która w pełni na 10/10 zasługuje.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 906
  • Reputacja: 246
  • You know Carcosa?
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #356 dnia: Wczoraj o 18:03:40 »
Ja właśnie mam wątpliwości co do 10/10, bo jest troche mocno irytujących błędów.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 3 791
  • Reputacja: 94
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #357 dnia: Wczoraj o 18:28:04 »
Jestem w połowie epilogu, ale śmiało mogę powiedzieć, że tytuł spokojnie na 9tkę i pomimo wielu wad(sporo tego) ciężko było mi się w nim nie zakochać.  Moim skromnym zdaniem gra generacji i zaraz po Zeldzie BoTW jeden z lepszych otwartych światów.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Wczoraj o 18:32:14 wysłana przez piter86 »

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 9 873
  • Reputacja: 187
Odp: Red Dead Redemption II
« Odpowiedź #358 dnia: Wczoraj o 18:45:53 »
Ja właśnie mam wątpliwości co do 10/10, bo jest troche mocno irytujących błędów.

Wolny od wad jest chyba tylko ponadczasowy Tetris. :roll: Zauważ, że wiele wybitnych gier tej generacji ma mniejsze/większe wady i to często w liczbie mnogiej podane są.

Bloodborn, gra, w której często się umierało miała czasy wgrywania rzędu 40 sek. animacja ledwo zipała w marnych trzydziestu, świetny motyw buteleczek z DkS zmieniono na konieczność farmy fiolek, co czasami wybijało z właściwej gry. Mimo to spokojnie można jej ocenę na 10/10 naciągnąć, choć mało uniwersalna.

Genialna Zeldini gra ur. branży, jak i graczy (chyba na każdym forum zwyciężyła), też ma swoje niedogodności. No weźmy przykładowo ten cudny oręż, który psuł się na potęgę.

Wiedźmin Trzeci .... 10/10. Technicznie na konsolach niedomagał, naprawiali go wiele miesięcy po premierze, gra RPG, w której bardzo ważnym elementem jest walka, która jest niespecjalna. Niemniej ma więcej zalet najwyższej jakości niż wad - no, zawsze 6/10 można dać za brak czarnoskórych xP

Można tak wymieniać i wymieniać.

Jestem świadom tego, że nie wszytko w RDR II zagrało, ale mnie ociężałość Morgana nie przeszkadza, podobnie jak sama walka (wiem, chowanie się za otoczeniem to czasami koszmar), choćby z tytułu, że celowanie gałkami w trzydziestu k/s nie należy do najprecyzyjniejszych. Sporo osób psioczy na skórowanie - ja zabiłem tylko dwa zwierzaki, więc się nie wypowiadam.

Jak wjedziesz do miasta i ktoś wpadnie pod konia, też może się to strzelaniną skończyć. System kar nie do końca do mnie przemawia, ale za 259zł dostałem dziesiątki godzin zabawy na najwyższym poziomie w grze, która należy do ścisłej czołówki w kwestii A/V, która w wielu aspektach wyznaczyła nowe standardy, więc jeżeli nie ta, to która.