Autor Wątek: Project Octopath Traveler  (Przeczytany 702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Project Octopath Traveler
« dnia: Styczeń 13, 2017, 07:55:51 am »
Nintendo Network ID: Pok_pl

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 894
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 13, 2017, 08:54:17 am »
Uhuhu, będę miał ten szpil na oku.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 2 027
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2017, 13:22:35 pm »
Super wygląda, ale dema gier z serii Bravely na 3dsie zupełnie mnie nie wciągnęły, a to chyba to samo studio.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 894
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 19, 2017, 08:26:56 am »
Skan z Famitsu, na którym widać mapę:


POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2017, 14:11:38 pm »
Ruszyła strona gry. Wiele na niej nie ma, ale w tle leci naprawdę świetny kawałek (polecam posłuchać):
http://www.jp.square-enix.com/octopathtraveler/
Nintendo Network ID: Pok_pl

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 29 894
  • Reputacja: 509
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2017, 14:23:10 pm »
Super muzyczka.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 3 732
  • Reputacja: 44
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2017, 15:42:44 pm »
Mimo, że na Bravely Default się troszkę zawiodłem, to coś mnie ciągnie do tej gry.
A utwór na stronie świetny :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2017, 01:00:27 am »


Czy ja dobrze zrozumiałem, że jest demo do ściągnięcia? Dziś już nie sprawdzę, ale jeśli faktycznie wylądowało, to ekstra! Pomysł z zaczynaniem gry w różnych lokalizacjach i z różnymi umiejętnościami zapowiada się bardzo ciekawie.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 3 732
  • Reputacja: 44
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2017, 08:13:08 am »
Tak, demko wskoczyło od razu po pokazie.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 14, 2017, 22:32:32 pm »
W demie mamy do wyboru dwie postacie - rycerza i tancerkę. Zacząłem grać rycerzem i grałem do tej pory prawie dwie godziny. Zakończyłem pierwszy rozdział i myślałem, że dalej nie będę mógł grać (pojawiło się okno informacyjne, żebym sprawdził rozgrywkę drugą postacią), a tymczasem mogę iść dalej. Nie wiem, jak długie jest to demo, ale krótkie nie jest :D

A co do gry, to gra się bardzo dobrze, ale... strasznie wkurzają mnie te postacie i wrogowie 2D. Bitmapy są mega słabej jakości i wyglądają beznadziejnie. Mogli zdecydowanie bardziej się postarać. Grałem na dużym ekranie, więc może na małym to się tak nie rzuca w oczy. Za to oświetlenie jest bardzo spoko. Fabuła standardowa, ale ok. No a klasyczna walka turowa zawsze się dobrze sprawdza :) No i muzyka świetna. Ogólnie więc wrażenia pozytywne, mogli jednak zrobić lepsze te postacie i wrogów. Mam zatem trochę mieszane uczucia.
Nintendo Network ID: Pok_pl

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2017, 23:43:33 pm »
Można powiedzieć, że przeszedłem demo rycerzem, bo odkryłem wszystkie dostępne lokacje (w tym jaskinię na północy z najtrudniejszymi wrogami) i zdobyłem chyba 13 level rycerzem i może 8 tancerką (później można ją dołączyć do drużyny).

Zrobię jeszcze podejście tancerką, aby poznać i jej historię.

W skrócie:
+ klasyczny system walki
+ muzyka
+ gra się nad wyraz dobrze
+ grafika podczas zwiedzania świata

- strasznie marnie wykonani wrogowie i postacie (te falujące szaty wyglądają, jakby coś tam i im stawało i kurczyło się)

Ogólnie więc jest nieźle. Zastanowię się jednak nad kupnem pełnej wersji.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 3 732
  • Reputacja: 44
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 16, 2017, 00:40:09 am »
Ja jestem grą oczarowany.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 17, 2017, 00:37:27 am »
Właściwie można powiedzieć, że przeszedłem demo też tancerką. Podoba mi się, że fabuła jest mocno dojrzała i nie brakuje w niej mocniejszych akcentów. Jestem też ciekaw, jak się dalej potoczy. Ogólnie gra nie jest szczególnie trudna, ale w walce z bossem musiałem kilka razy korzystać z leczenia.

Planuję kupić gierę, choć nie jestem pewny czy wezmę ją na premierę, czy poczekam aż nieco stanieje. W każdym razie będzie to moje pierwsze demo (i możliwe, że ostatnie), przy którym przekroczę granicę 5 godzin :)
Nintendo Network ID: Pok_pl

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 11 186
  • Reputacja: 130
Odp: Project Octopath Traveler
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 29, 2017, 14:01:50 pm »
Project Octopath Traveler – early results for the feedback survey
Cytuj
. Since the notice was sent on the Japanese channel, we assume that the early results are based on responses from Japan, but that’s not officially confirmed.

In any case, the notice has the following results:

Which route did you play in the demo?

– Both: 63%
– Primrose only: 19%
– Olberic only: 18%

If you were to rate this game on a 5-star scale, how many stars would you give?

– 5 stars: 32%
– 4 stars: 53%
– 3 stars: 12%
– 2 stars: 2%
– 1 star: 1%

Some of the feedback that users wrote in the survey are as follows:

– Wish the movement speed could be faster
– Some parts of the map were hard to see
– Hope for a feature to skip events
– The menu is a bit inconvenient (maybe criticizing the UI quality)
– Could the text be a bit bigger?
– Make the battles more interesting

Finally, the post specifies that the development team will work harder to make the game even more enjoyable to everyone, including addressing the aforementioned feedback.
http://nintendoeverything.com/project-octopath-traveler-early-results-for-the-feedback-survey/

Mnie najbardziej przeszkadzało wykonanie postaci i wrogów (powinny być zrobione w znacznie wyższej rozdzielczości). Reszta za to super :)
Nintendo Network ID: Pok_pl