0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pillars of Eternity 2: Deadfire pojawiło się już dzisiejszego poranka w serwisie Polygon. Dopiero teraz jednak grę zapowiedziano oficjalnie. A przynajmniej plan jej wydania, bo projekt potrzebuje wsparcia ze strony graczy. W tym celu Obsidian wystartował ze zbiórką w serwisie Fig. Minimalny próg ustalono na 1,1 miliona dolarów.Akcja gry rozpocznie się w momencie zakończenia pierwszej części gry. Fabuła skupi się wokół boga światła, Eothasa, który ukrywa się pod posągiem Caed Nua. Później jednak ożywa i niszczy całą warownię i prawie uśmierca głównego bohatera.Twórcy zapowiadają pojawienie się starych, znanych z Pillars of Eternity bohaterów. W grze poznamy także nowe postacie. W trakcie rozgrywki będziemy przemierzać archipelag Deadfire, odkrywać nowe wyspy, kultury i środowiska. Ci, którzy mieli okazję grać w pierwszą część, będą mogli przenieść swój zapis z gry i przekonać się jak ich wybory wpłynęły na rozgrywkę. Aby wesprzeć produkcję możecie udać się na oficjalną stronę gry w serwisie Fig. Tam znajdziecie kilka ciekawych ofert. Najtańsza opcja gwarantująca otrzymanie gry w formie cyfrowej kosztuje 29 dolarów.
W mniej niż 24 godziny udało się sfinansować Pillars of Eternity 2: Deadfire. Zbiórka w serwisie Fig rozpoczęła się wczoraj, a wymaganą sumą było 1,1 miliona dolarów. Ponad 10 tys. graczy zdecydowało się wesprzeć projekt, a do końca akcji pozostało jeszcze 28 dni. Można się zatem spodziewać, że uzbierana dotąd suma ulegnie jeszcze zwielokrotnieniu.Pierwszy dodatkowy próg, który z całą pewnością uda się osiągnąć (ustalony został na 1,4 mln dolarów) zagwarantuje dodanie do Pillars of Eternity 2: Deadfire dwóch sub-klas na każdą klasę. Obsidian w ciągu najbliższych godzin powinien przedstawić bliższe szczegóły na ich temat.
W rozmowie z mmorpg.com, Adam Brennecke - główny programista - wyjaśnił, jak będzie działać nowy system pogodowy w Pillars of Eternity 2: Deadfire. Ma on się znacząco różnić od rozwiązań, jakie widzieliśmy w "jedynce":- W Pillars 1 mieliśmy kilka obszarów, gdzie padał deszcz, ale efekt ten był ograniczony do kilku oskryptowanych lokacji. W sequelu naszym celem jest stworzenie bardziej realistycznego świata i dodanie dynamicznych elementów: wiatru, deszczu, chmur i burz, które mogą zmienić się w każdej chwili.- Kiedy po raz pierwszy trafisz w jakieś miejsce, może być słoneczny dzień, ale z czasem zaczną się pojawiać chmury, które przesłonią niebo i zacznie padać deszcz. Zerwie się wiatr, który sprawi, że chorągiewki, płaszcze, pochodnie czy drzewa zaczną się poruszać, w zależności od jego siły i kierunku. Kiedy będzie padać mocniej, ludzie zaczną reagować przez komentowanie, zakrywanie głów, chowanie się w budynkach.- Aktualnie możemy dodać status postaci w różnych warunkach pogodowych. Zaczęliśmy nieco z tym eksperymentować. Dzięki temu projektanci mają więcej pola do popisu - np. podczas walki trzeba będzie uporać się z nieco innym wyzwaniem. NPC zmienią swoje zwykłe zachowanie, np. gdy lunie deszcz, farmer postanowi wpaść wcześniej do baru na drinka zamiast moknąć. Jednak na dłuższą metę, jeśli nie będzie padać przez wiele dni, farmerzy nie zmienią swojego rytmu pracy.
Pillars of Eternity II: Deadfire is heading to Switch, according to Game Informer. A release is planned for this holiday.Obsidian is developing the main game. Red Cerberus is in charge of the console ports, including Switch.