Autor Wątek: Need for Speed Payback  (Przeczytany 5391 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Need for Speed Payback
« dnia: Maja 09, 2017, 18:29:51 pm »


Cytuj
Witajcie! ,

Chcieliśmy podjechać i porozmawiać o temacie, który interesuje nas wszystkich – kolejnej odsłonie Need for Speed.

Wielu z was już na pewno słyszało, że nowa gra powstaje w studiu Ghost Games. Miło nam ogłosić, że przed końcem 2017 roku zagracie w kolejną odsłonę Need for Speed.

Im bliżej imprezy EA PLAY w czerwcu, tym więcej szczegółów będziemy mogli ujawnić. Na razie możemy zdradzić tylko kilka informacji dotyczących gry i powiedzieć o tym, co będą one oznaczać dla was, deweloperów i całej serii.


Najpierw chcemy wam podziękować. Kiedy w 2015 roku miał miejsce restart serii, zadziwiła nas liczba otrzymanych uwag. Dzięki temu zrozumieliśmy, jak bardzo kochacie Need for Speed, i że to dzięki wam dotarliśmy tak daleko.

Personalizacja – uwielbiają ją wszyscy. Czego tu nie lubić? Chcemy was uspokoić – przykładamy dużą uwagę do modyfikacji samochodów w serii Need for Speed. Opcje personalizacji będą w nowych grach nie mniej ważne, co dotychczas.

 
Pomówmy teraz trochę o glinach. Nic nie daje większej satysfakcji niż uciekanie ulicami miasta przed policyjnym pościgiem. Gliny ścigają, kierowcy uciekają, a tu nagle ŁUP! Wbija wielk SUV na wyścig.

Niezależnie od tego, czy oglądasz nową brykę, czy zostawiasz przeciwników w chmurze kurzu, chcesz, by świat wyglądał świetnie, ale i oferował jak najwięcej możliwości. Teraz będzie możliwość jazdy zarówno po asfalcie, jak i bezdrożach.

Pal gumę, uciekając krętymi uliczkami lub daj gazu i zwiej policji przy pomocy epickiego skoku. Tworzymy dla was świat, ale najbardziej interesuje nas, co będziecie mogli w nim zrobić.

Zakończmy dyskusję tematem dotyczącym jednej z najbardziej spornych kwestii ostatniej gry – koniecznością stałego połączenia z internetem. Wiemy, że podchodzicie do tej kwestii dość, delikatnie mówiąc, emocjonalnie. Zawsze staramy się was słuchać, jeśli chodzi o tak ważne dla społeczności problemy.

Dlatego właśnie w kolejnej edycji Need for Speed będzie można grać w trybie dla jednego gracza bez stałego połączenia z internetem. Zanim spytasz (wiemy, że to zrobisz) – oznacza to, że grę będzie można pauzować.

Need for Speed to seria z niesamowitą historią, a zespół Ghost jest zaszczycony, że może poprowadzić ją dalej. Wkrótce znowu się do odezwiemy.

Wierzymy, że czeka nas świetlana przyszłość.

- Ghost

https://www.needforspeed.com/pl_PL/news/nfs-2017-paying-it-back
« Ostatnia zmiana: Czerwca 02, 2017, 14:30:57 pm wysłana przez Ryo »

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 09, 2017, 18:42:12 pm »
<ok>

niech poprawią ten ch**owy model jazdy z NFS 2015 to będę zainteresowany, a tak to niech gówno się schowa :/ Fura nawet jak na zręcznościówkę dziwnie się zachowywała i jazda była nieintuicyjna :(

No i więcej zawartości, bo poprzednia odsłona to było 3 dni grania i miałeś wszystko.

« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2017, 18:48:21 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 10, 2017, 08:16:50 am »
Ostatni na prawde fajny NFS to HP. Choc Rivals tez bylo niezle. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 10, 2017, 09:32:19 am »
Ostatni na prawde fajny NFS to HP. Choc Rivals tez bylo niezle. ;)

Rivals to było rozwinięcie ideii Hot Pursuit więc było niezłe, choć strasznie zabugowane. Nie mniej Hot Pursuit 2010 to perełka i jedna z gier, które trzeba ograć z zeszłej generacji. Powinni pójść w tym kierunku, a nie wieś tuning itp xC

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 10, 2017, 09:39:40 am »
Mogliby zrobić Burnouta :(

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 10, 2017, 09:40:06 am »
Tuning z ostatniej części jest ok, przydałby się bardziej wymagający model jazdy w stylu Driveclub. Już widzę te ucieczki przed policją, walczac z nadsterownością w zakręcie 8)
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2017, 09:43:06 am wysłana przez grzeszczu »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 075
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 10, 2017, 09:42:28 am »
Hot Pursuit i Rivals to najlepsze części NFS.
Reszta to średniaki i crapy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 10, 2017, 09:46:56 am »
Tuning z ostatniej części jest ok, przydałby się bardziej wymagający model jazdy w stylu Driveclub. Już widzę te ucieczki przed policją, walczac z nadsterownością w zakręcie 8)

No tuning może se zostać. Tylko niech zaorają ten gimbo klimat ostatniej części xC Niech tylko Poprawią skopany model jazdy, wyjebią i napiszą od nowa spierdolone gumowe AI (wygrywanie z aventadorem seryjnym Golfem to norma), dadzą większą mapkę tak 4-5 krotnie bo to co było ostatnio to śmiech na sali, więcej samochodów i może coś z tego będzie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 11, 2017, 17:41:42 pm »
Wiecie co jest najgorsze w ostatnich NSF-ach?

To że to nie są już wyścigi! Ale, że co? Tak, gry sa zdecydowanie zbyt szybkie, a trasy za bardzo chotyczne. Ostatnie odsłony nie skupiały się na jeździe, hamowaniu, braniu zakretów w odpowiedni sposób itp. a jedynie na refleksie, omijaniu przeszkód i  orientowaniu się gdzie w ogóle jechać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 11, 2017, 18:15:02 pm »
Wiecie co jest najgorsze w ostatnich NSF-ach?

To że to nie są już wyścigi! Ale, że co? Tak, gry sa zdecydowanie zbyt szybkie, a trasy za bardzo chotyczne. Ostatnie odsłony nie skupiały się na jeździe, hamowaniu, braniu zakretów w odpowiedni sposób itp. a jedynie na refleksie, omijaniu przeszkód i  orientowaniu się gdzie w ogóle jechać.

Coś w tym jest... Ostatni dobry Hot Pursuit 2010 jak na zręcznościówkę mocno dawał radę w tym aspekcie.

el becetol

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 12, 2017, 11:23:14 am »
Dobrze powiedziane, same wyścigi w ogole nie sprawiają radości. Do tego otwarty świat nie pasuje do wyścigów, chyba że taki jak właśnie w HP gdzie pomimo otwartego świata trasy były zamknięte i skrzyżowania rzadko się zdarzały. Nie pamiętam żebym w tej grze kiedykolwiek musiał się zastanawiać gdzie i jak jechać, można się było skupić na wyciskaniu jak najlepszego czasu.  Natomiast już w takim Burnout Paradise w mieście co chwile musiałem pauzować i sprawdzać jak jechać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 12, 2017, 11:31:47 am »
Dobrze powiedziane, same wyścigi w ogole nie sprawiają radości. Do tego otwarty świat nie pasuje do wyścigów, chyba że taki jak właśnie w HP gdzie pomimo otwartego świata trasy były zamknięte i skrzyżowania rzadko się zdarzały. Nie pamiętam żebym w tej grze kiedykolwiek musiał się zastanawiać gdzie i jak jechać, można się było skupić na wyciskaniu jak najlepszego czasu.  Natomiast już w takim Burnout Paradise w mieście co chwile musiałem pauzować i sprawdzać jak jechać.

Nie mam nic przeciwko otwartym światom w samochodówkach. Ale do licha! niech będą choć trochę ciekawe... Przeciętny The Crew daje radochę z jazdy bez żadnej rywalizacji z punktu A do B. Wybierasz boczne drogi i śmigasz po górskich drogach w Ferrari. To samo z serią Test Drive Unlimited, która wciągała na długie godziny.

Otwarte światy w NFS'ach (poza HP2010) są z reguły potwornie gówniane, chaotyczne, strasznie "skompresowane" (słynne przejście z pustyni do zimowych szczytów górskich w Rivals...) Jakby jebnęli trochę większy świat to by może ta gra przyciągała. Ewentualnie niech się inspirują otwartymi terenami w serii Forza Horizon bo tam są mega ciekawe tereny i to w każdej z trzech części.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 12, 2017, 11:35:19 am »
Przeciętny The Crew daje radochę z jazdy bez żadnej rywalizacji z punktu A do B.
Ja tutaj się nie zgadzam, to tylko nudziło i przez to za daleko w grze nie zaszedłem, a była całkiem fajna.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 12, 2017, 12:02:44 pm »
Przeciętny The Crew daje radochę z jazdy bez żadnej rywalizacji z punktu A do B.
Ja tutaj się nie zgadzam, to tylko nudziło i przez to za daleko w grze nie zaszedłem, a była całkiem fajna.

No to wielkościowo coś pomiędzy The Crew a NFS.

Bo to co pokazali w nowym NFSie... To żal. Mam wrażenie, że jeden tor Nurburgring ma więcej kilometrów. Po 1 godzinie widziałeś CAŁE miasto.

el becetol

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 12, 2017, 14:03:08 pm »
Przeciętny The Crew daje radochę z jazdy bez żadnej rywalizacji z punktu A do B.
Ja tutaj się nie zgadzam, to tylko nudziło i przez to za daleko w grze nie zaszedłem, a była całkiem fajna.

Ja tam z The Crew z 30 godzin spędzilem zwiedzając Stany i robiąc fotki jak turysta, no ale wiadomo nie dla każdego coś takiego to rozrywka. Gdyby tam była lepsza grafika (technicznie i artystycznie, bo poziom detali tam jest grubo zeszłogeneracyjny) to byłby mój ulubiony wirtualny świat do zwiedzania. 

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 12, 2017, 14:15:08 pm »
Ja tam z The Crew z 30 godzin spędzilem zwiedzając Stany i robiąc fotki jak turysta, no ale wiadomo nie dla każdego coś takiego to rozrywka. Gdyby tam była lepsza grafika (technicznie i artystycznie, bo poziom detali tam jest grubo zeszłogeneracyjny) to byłby mój ulubiony wirtualny świat do zwiedzania.

Myślę, że sporo problemów robi tutaj wielkość świata. Stąd ta grafika (która i tak lekkiej poprawie uległa po Wild Run) może The Crew 2 robiony tylko na tę generację będzie ładniejszy. O ile wyjdzie. Twórcy TC coś tam wspominają o "BIG NEWS" które się zbliża... Ciekawe czy chodzi o drugą część (w samą porę po ilu? 3 latach?) czy o kolejne większe DLC?

Fajnie jakby tak jebnęli Europę w skompresowanej wersji jak te Stany :D

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 12, 2017, 14:36:19 pm »
Fajnie jakby tak jebnęli Europę w skompresowanej wersji jak te Stany
Przerosłaby ich liczba szczegółów na km2 i geometria :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 12, 2017, 14:37:15 pm »
Ależ by było emocje przy przejeździe w okolicy Calais.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 12, 2017, 14:42:24 pm »
Ależ by było emocje przy przejeździe w okolicy Calais.

Split Second, albo Motorstorm Apocalypse....

I Fotoradary w Polsce <3

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 30, 2017, 16:32:56 pm »


Fotka z fejsa z podpisem "Zaczynamy zabawe?"

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 01, 2017, 11:15:52 am »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 01, 2017, 11:39:49 am »
Przy tej okazji:



:lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 01, 2017, 19:32:32 pm »
Jutro zapowiedź i trailer:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 02, 2017, 14:30:33 pm »
http://gadgets.ndtv.com/games/news/need-for-speed-payback-trailer-release-date-gameplay-characters-setting-1707191



Cytuj
According to a store listing from Amazon US spotted by Gematsu, it seems to be inline with the story-rich predecessors such as Need for Speed Most Wanted, The Run, and Undercover what with car battles, cop pursuits, and set pieces. Rather than finishing first or being the best, the emphasis appears to be on playing out an action driving fantasy akin to Forza Horizon 3 albeit with a larger narrative.

The game is set in Fortune Valley which seems to based on Las Vegas. Borrowing a leaf from Grand Theft Auto V’s playbook, you’ll be able to drive as three different characters against The House which is described as “a nefarious cartel that rules the city’s casinos, criminals and cops”.

The three playable characters are Tyler the Racer, Mac the Showman, and Jess the Wheelman — ostensibly named to signify what kind of racing they specialise in. With the objective of rising up the ranks of the underground racing scene, there’s a focus on car customisation and personalisation too.

Much like it predecessor, Need for Speed Payback is for the PC, PS4, and Xbox One with a release date of November 10 worldwide. Safe to say, those with EA Access for the PC and Xbox One can play it from November 2.

el becetol

  • Gość
Odp: Need for Speed 2017
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwca 02, 2017, 14:36:37 pm »
http://gadgets.ndtv.com/games/news/need-for-speed-payback-trailer-release-date-gameplay-characters-setting-1707191



Cytuj
According to a store listing from Amazon US spotted by Gematsu, it seems to be inline with the story-rich predecessors such as Need for Speed Most Wanted, The Run, and Undercover what with car battles, cop pursuits, and set pieces. Rather than finishing first or being the best, the emphasis appears to be on playing out an action driving fantasy akin to Forza Horizon 3 albeit with a larger narrative.

The game is set in Fortune Valley which seems to based on Las Vegas. Borrowing a leaf from Grand Theft Auto V’s playbook, you’ll be able to drive as three different characters against The House which is described as “a nefarious cartel that rules the city’s casinos, criminals and cops”.

The three playable characters are Tyler the Racer, Mac the Showman, and Jess the Wheelman — ostensibly named to signify what kind of racing they specialise in. With the objective of rising up the ranks of the underground racing scene, there’s a focus on car customisation and personalisation too.

Much like it predecessor, Need for Speed Payback is for the PC, PS4, and Xbox One with a release date of November 10 worldwide. Safe to say, those with EA Access for the PC and Xbox One can play it from November 2.

Meh. Ja chcę jakiegoś arcade racera, a tu widać znowu się szykuje telenowela kryminalna na otwartej mapie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwca 02, 2017, 14:39:00 pm »
Czy tylko ja dostrzegam solidny Rip Off klimatu The Crew? xD

el becetol

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwca 02, 2017, 14:47:18 pm »
Też miałem takie pierwsze wrażenie, ale w sumie The Crew też mocno ścinało z niektórych części Need For Speed.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwca 02, 2017, 14:54:50 pm »
Też miałem takie pierwsze wrażenie, ale w sumie The Crew też mocno ścinało z niektórych części Need For Speed.

w sumie taki gatunek "Action Racing Games"

Ale to połączenie egzotycznej fury, tuningowej i terenówki w pustynnym "Las Vegas" klimacie mocno mi się skojarzyło... Ogólnie mamy chyba debiut typowo offroadowych wyścigów w serii.

Zobaczymy co będzie, jak gra będzie dłuższa, będzie miała więcej samochodów i NORMALNY model jazdy to można się zainteresować. Ostatnia część miała zawartości żenująco mało, więc nie dam się drugi raz nabrać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwca 02, 2017, 15:13:07 pm »
No taki mocno The Crew :D


el becetol

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwca 02, 2017, 15:15:44 pm »
No to pierwsze zdanie z trailera to nawet dosłownie :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 02, 2017, 15:18:29 pm »
No to pierwsze zdanie z trailera to nawet dosłownie :lol:

Ale nawet fajne przyznam... Wiadomo czuć przesadę w stylu filmów Michela Bay'a, ale jak nie spierdolą tego to możemy mieć trochę NFS'a, trochę Burnouta, trochę Motorstorm Apocalypse ;) Jeśli będą jakieś misje z wybuchami itp...

Trzeba poczekać do premiery i jak się przyjmie, jak crap to olać, jak fajne to dać szanse.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 02, 2017, 15:50:46 pm »
Podobuje mnie sie na ten moment.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 02, 2017, 17:34:57 pm »
Jak nie skopia modelu jazdy to wydaje sie byc calkiem zacny NFS. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 02, 2017, 19:24:19 pm »
Wygląda spoko, choć wolałbym klasyczne wyścigi w stylu starych NFSów i Hot Pursuit.

lupinator

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 02, 2017, 21:44:49 pm »
Wygląda spoko, choć wolałbym klasyczne wyścigi w stylu starych NFSów i Hot Pursuit.
Mi też się podoba, ale ja z kolei wolałbym żeby zrobili z tego full Burnouta.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 02, 2017, 23:29:37 pm »
O! Burnout to byłby wypas! Nadal nie rozumiem, dlaczego nie kontynuują tak zajebistej serii. Paradise im trochę nie wyszło, ale Revenge to był kozak. Wolą jednak pewnie wydawać kolejne NFSy, bo marka jest bardziej znana i łatwiej na niej zbić kasę.

Wystarczy porównać:
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=need+for+speed
i
http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=Burnout

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 974
  • Reputacja: 120
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 03, 2017, 00:32:49 am »
Ciekawe ciekawe, nie powiem, że nie. Ciekawe jak dużą mapę zrobią? Jeśli celują w rozgrywkę a la FH3, to jestem tylko za.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 11, 2017, 00:22:02 am »

lupinator

  • Gość
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 11, 2017, 00:36:29 am »
Dla mnie rewelacja.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Need for Speed Payback
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 11, 2017, 00:46:20 am »
Mad Max nadal niedościgniony pod względem pojedynków na szosie.