Autor Wątek: Soul Calibur VI  (Przeczytany 9801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 02, 2018, 22:06:54 pm »


Dupeczka powraca 8)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #81 dnia: Maja 17, 2018, 21:37:19 pm »
Jest i on  8)


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #82 dnia: Września 12, 2018, 11:59:17 am »





Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #83 dnia: Września 16, 2018, 17:01:50 pm »
Mam nadzieję, że na tv będzie to odpowiednio lepiej wyglądało. :-? Jak na razie przyrównując przykładowo tła do takiego Injustice II, to niebo, a ziemia....

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #84 dnia: Października 18, 2018, 12:44:28 pm »


Beka, że to już jutro. Recki dobre na poziomie 85/100, ale wytykane jest zbyt bezpieczne podejście do tematu. dodane Reversal Edge jako widowiskowej zagrywki, która jest takim resetem w walce by potem liczyć na szczęście w grze papier, kamień, nożyce.

Plus taki, że pojawia się Hwang w story i mam nadzieję dadzą go w DLC.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #85 dnia: Października 21, 2018, 00:35:03 am »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #86 dnia: Października 27, 2018, 21:23:05 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 17, 2018, 20:15:30 pm »
Kapitalny, gościnny występ. Rewelacja. :grin:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #88 dnia: Grudnia 01, 2018, 19:32:27 pm »
Mój dobry e-znajomy wrzucił ostatnio piękny obrazek z Taki. Zdobył przy tym platynę. Podobno taka sobie - ani ciężka, ani łatwa.
Ok 40 godzin grania. Kurde, chyba się skusze. :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 18, 2019, 08:14:20 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpnia 05, 2019, 07:59:58 am »
Sezon 2 postaci, Haohmaru jako guest i 3 powracające. MOŻE W KOŃCU HWANG.




andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpnia 16, 2019, 23:43:58 pm »
Kupiłem niedawno w promocji w Lidlu, pierwsze wrażenia mocno mieszane - wieje mocno cięciem kosztów produkcji, w porównaniu z poprzednimi częściami. (W które grałem na PS2) Menu jest jakieś takie biedne, nie widziałem nawet intra CGI, wszystko co się w grze dzieje opowiadane jest za pomocą tekstu i story boardów. Postaci też jest jakoś mało, wyleciały te, które pojawiały się konsekwentnie w kolejnych odsłonach, aby powrócić jako DLC w obecnej odsłonie - słabo. Najbardziej mnie boli jednak zero CGI, chociaz w kwestii wizualiow, to nawet oprawa jest biedna i po obecnej generacji oczekiwałbym znacznie lepszych obrazków, a jest poziom PS3. Bieda straszna, ale w cenie 79zł ujdzie.

Poza tym gra się całkiem ok, szczególnie z żywym przeciwnikiem siedzącym obok na kanapie. Nowy system jest na tyle uproszczony i za razem głęboki, że każdy ma z gry fun.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpnia 17, 2019, 09:12:39 am »
Kupiłem niedawno w promocji w Lidlu, pierwsze wrażenia mocno mieszane - wieje mocno cięciem kosztów produkcji, w porównaniu z poprzednimi częściami. (W które grałem na PS2) Menu jest jakieś takie biedne, nie widziałem nawet intra CGI, wszystko co się w grze dzieje opowiadane jest za pomocą tekstu i story boardów. Postaci też jest jakoś mało, wyleciały te, które pojawiały się konsekwentnie w kolejnych odsłonach, aby powrócić jako DLC w obecnej odsłonie - słabo. Najbardziej mnie boli jednak zero CGI, chociaz w kwestii wizualiow, to nawet oprawa jest biedna i po obecnej generacji oczekiwałbym znacznie lepszych obrazków, a jest poziom PS3. Bieda straszna, ale w cenie 79zł ujdzie.

Poza tym gra się całkiem ok, szczególnie z żywym przeciwnikiem siedzącym obok na kanapie. Nowy system jest na tyle uproszczony i za razem głęboki, że każdy ma z gry fun.
Również zacząłem grać niedawno z młodym i mam wrażenie, ale może to mylne, że gra nie trzyma 60 klatek/sek? Prawda to czy tylko złudzenie?

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpnia 19, 2019, 07:38:07 am »
Hm, no nie wiem. Ja gram na standardowej PS4, jakoś nie mogę sobie takich momentów przypomnieć ale też grałem mocno na luzie i może nie zwróciłem uwagi. Z takich technicznych aspektów, w oczy rzuciło mi się, że menu jest w uj powolne. Ekran wyboru postaci to jakaś padaka, później jeszcze oczekiwanie na walkę. Tragedia, nie spodziewałem się tak słabego tytułu. Ostatnio odświeżyłem sobie SC3 z PS2 i te gry dzieli przepaść na korzyść odsłony z PS2. SC6 został zjedzony przez raka, chyba nawet bardziej niż SFV, który chociaż wygląda porządnie.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpnia 19, 2019, 10:19:52 am »
Hm, no nie wiem. Ja gram na standardowej PS4, jakoś nie mogę sobie takich momentów przypomnieć ale też grałem mocno na luzie i może nie zwróciłem uwagi. Z takich technicznych aspektów, w oczy rzuciło mi się, że menu jest w uj powolne. Ekran wyboru postaci to jakaś padaka, później jeszcze oczekiwanie na walkę. Tragedia, nie spodziewałem się tak słabego tytułu. Ostatnio odświeżyłem sobie SC3 z PS2 i te gry dzieli przepaść na korzyść odsłony z PS2. SC6 został zjedzony przez raka, chyba nawet bardziej niż SFV, który chociaż wygląda porządnie.
Jedynym SC, w którego grałem była odsłona z Dreamcasta. Nie pamiętam jej jednak zbytnio, ale na pewno graficznie to robiło ówcześnie spore wrażenie. Ten SC6 jest wizualnie średni - jestem po kilkunastu godzinach z Killer Instinct na X0X i mogę mieć też wypaczone podejście.
Być może w tym tygodniu pogram więcej, bo ostatnie tygodnie to było katowanie KHII, więc coś więcej będę w stanie napisać.
Jak na razie, pograłem trochę ponad godzinę i jest nieźle, ale spodziewałem się więcej. Kampanii jeszcze nie ruszyłem. Nie podoba mi się natomiast trening, chyba że nie odkryłem jeszcze wszystkich smaczków. Brakuje mi tutaj takiego odpowiednika dojo z KI, gdzie jest tutorial z prawdziwego zdarzenia dla świeżaków, wprowadzający w tajniki walki.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2019, 10:21:32 am wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpnia 19, 2019, 22:42:12 pm »
Trening w Dojo dostępny jest w trybie gdzie tworzysz swoją postać. "Mistrz" sztuk walk wyjaśnia na czym polegają poszczególne techniki

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 27, 2020, 09:29:35 am »
31 marca:


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 29, 2020, 03:51:23 am »


Tyle lat czekania i w końcu jest.

Szkoda tylko, że ten Soul taki sobie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Soul Calibur VI
« Odpowiedź #98 dnia: Listopada 30, 2020, 10:32:18 am »
O TAAAAAAAAAKKKKK! W końcu, po tylu latach czekania. :mad: Zatem w końcu mogę kupować grę.

Also, jedyna słuszna wersja trailera: