Autor Wątek: Halo Infinite  (Przeczytany 1191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 709
  • Reputacja: 150
Halo Infinite
« dnia: Czerwiec 12, 2018, 19:11:25 pm »




Halo Infinite zadebiutuje wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza
Cytuj
Podczas konferencji Microsoft zapowiedział najnowszą odsłonę serii Halo. Produkcja może nie trafić na rynek szybko, ponieważ, jak doszły nas słuchy, prezentacja miała skupiać się wyłącznie na pokazie możliwości najnowszego silnika. Samo Halo Infinite natomiast ma mieć premierę znacznie później niż nam się wydaje. Teraz pojawiły się dodatkowo nieoficjalne informacje o tym, że produkcja ma zadebiutować wyłącznie z trybem dla pojedynczego gracza. Tryb wieloosobowy ma zostać dodany do gry dopiero po jej debiucie. Sprawę miał potwierdzić w wywiadzie Brad Sams:

Byłem trochę sceptycznie nastawiony wobec tych informacji, dopóki nie zobaczyłem, że budują zupełnie nowy silnik dla platformy. Jeśli ma się to na uwadze, wydanie takiej pozycji ma o wiele więcej sensu, ponieważ łatwiej zbudować grę dla pojedynczego gracza niż strzelankę dla wielu graczy. Jak zatem zostanie wydany tryb dla pojedynczego gracza, będą w nim szukać potencjalnych problemów, a następnie dodadzą część multiplayer.

Halo Infinite pojawi się na Xboksie One i komputerach z Windowsem 10. Gra oparta jest na silniku Slipscpace Engine. Na razie nie ujawniono nawet przybliżonej daty premiery.
https://www.gram.pl/news/2018/06/12/e3-2018-halo-infinite-zadebiutuje-wylacznie-z-trybem-dla-pojedynczego-gracza.shtml
Nintendo Network ID: Pok_pl

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 203
  • Reputacja: 191
  • Pozdrawiam
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2018, 19:19:53 pm »
Po tytule spodziewałem się MMO, a tu miła niespodzianka. Niestety biorąc pod uwagę powyższe informacje o premierze czuję tutaj pieśń przyszłej generacji.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 709
  • Reputacja: 150
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2018, 19:26:06 pm »
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.
Nintendo Network ID: Pok_pl

Lupi

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 14-06-2004
  • Wiadomości: 20 203
  • Reputacja: 191
  • Pozdrawiam
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 12, 2018, 19:59:09 pm »
Możliwe, że będzie to właśnie tytuł cross-genowy.
Właśnie trafiłem na tekst Digital Foundry na ten temat: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-halo-infinite-our-first-look-at-a-cross-gen-game

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 583
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 14, 2018, 10:44:37 am »
Niby fajnie, ale jeśli to miało być next gen to na razie jestem trochę rozczarowany. Przede wszystkim przykuwali uwagę photoscanami (np. konar na którym zatrzymuje się na chwilę kamera) i to w trailerze wyglądało bardzo dobrze. Ale np. te "nosorożce" wypadły już mniej fajnie (zbliżenie na kanciasty pysk, sztywne animacje). Poza tym cudów nie widziałem, ale jak już pisałem kilka razy w kwestii rozwoju grafiki - diabeł tkwi w szczegółach.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 335
  • Reputacja: 101
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 14, 2018, 12:10:26 pm »
Ciężko powiedzieć co to w ogóle będzie, ale podoba mi się powrót do starej trylogii, od razu micha się cieszy kiedy słyszy się te stare nuty.  :angel:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 5 583
  • Reputacja: 42
  • KILLZOWN3D
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 14, 2018, 12:44:56 pm »
A to na pewno, jednak ja na razie wstrzymuje się z optymizmem ;). Nie wiem, może trzeba porzucić już Halo i zrobić coś nowego, albo odciąć się od MC.

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 709
  • Reputacja: 150
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 21, 2019, 22:49:07 pm »
Na Halo Infinite poczekamy, bo deweloperzy nie chcą crunchować
Cytuj

    Silnik Halo jest mocno techniczny, co sprawia, że poza inżynierami mało kto potrafił na nim pracować. Wyszło to przy Halo 4, gdzie zupełnie nowy zespół musiał całość poznać od podstaw. Dlatego obiecaliśmy przed Halo 5, że przebudujemy silnik, by był przyjemniejszy.

Ross przyznała, że Halo 5 zaskoczyło deweloperów. Gra się rozrosła, a na dopracowanie zabrakło czasu.

    Niestety, nie udało nam się poprawić silnika. Gra się rozrosła, brakło nam na to czasu, podobnie jak na oszlifowanie gry. Nadwyrężyłam swój zespół bardzo mocno. Byli źli, powiedzieli mi, że obiecałam im lżejszą pracę, a znowu crunchowali. I mieli rację.

    Dlatego przy Halo Infinite pracujemy na przebudowanym silniku. Nie śpieszymy się. Będą momenty, w których będziemy musieli popracować ciężej, ale musimy to zminimalizować, bo to niesprawiedliwe w stosunku do pracowników.
https://www.ppe.pl/news/130114/na-halo-infinite-poczekamy-bo-deweloperzy-nie-chca-crunchowac.html
Nintendo Network ID: Pok_pl

POK

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 12 709
  • Reputacja: 150
Odp: Halo Infinite
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2019, 20:53:34 pm »
Nintendo Network ID: Pok_pl