Autor Wątek: Doom Eternal  (Przeczytany 1084 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Doom Eternal
« dnia: Sierpnia 10, 2018, 19:29:58 pm »



POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 10, 2018, 20:08:12 pm »
Bethesda announces Doom Eternal for Switch
Cytuj
Doom Eternal is coming to Switch, Bethesda announced at QuakeCon today. Panic Button will be working on this version of the game, as was the case with the previous entry in the series.

Here’s a rundown of information shared during today’s presentation:

    New suit
    Super Shotgun has a grappling hook attachment called the Meat Hook
    Grapple demons like Scorpion but accelerate towards them versus pulling them to you
    Combat Shotgun has a full automatic alt fire mode
    Swords
    New weapon, the Ballista, shoots explosive bolts that can pin demons
    OG style Plasma Gun is back
    DOOM SLAYER has a dash and can swing from poles a la Assassin’s Creed
    Extra life pickups?
    Invasions, take control of a demon and invade another player’s game a la Dark Souls
    Non-demonized human npcs will be present
    Multiple locations, Earth and Phobos to name two
    New glory kills and demons
    Reimagined demons from the last game and from Classic Doom
    “Destructible demons” – demons will visually start losing bits of flesh and stuff as they take damage
    idSoft are building a “DOOM universe”
    Lots of lore
https://nintendoeverything.com/bethesda-announces-doom-eternal-for-switch/

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 12, 2018, 18:58:19 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 549
  • Reputacja: 251
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 15, 2018, 15:21:03 pm »
Mnie Doomiasty bardzo, ale to bardzo się podobał. Znakomita oprawa A/V, soczysta, niczym nieskrępowana rozrywka (no, nie licząc niemożliwości przeładowania ręcznego :P). Tu mamy przykład klasycznego - więcej, ładniej, ale bez rewolucji i dobrze. Świetnie wypadło wskrzeszenie marki.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 549
  • Reputacja: 251
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 17, 2021, 16:29:00 pm »


Niebawem wsparcie SX (ciekawe co dodadzą, przecież już na One X ta gra hula w 1800p i 60 k/s). Póki co zwiastun.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 21, 2021, 22:38:21 pm »
Wydaje mi się, że już w jakiejś aktualizacji odblokowali 4K dla XSX, ale gra jeszcze nie ma oficjalnego ulepszenia. Czyli pewnie pójdę w efekty.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 549
  • Reputacja: 251
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 13, 2021, 22:17:31 pm »
Koniec czerwca atakuje łatka pod obecną generację.

Xbox Series X

    Performance Mode: 1800p – 120 FPS
    Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
    Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS

Xbox Series S

    Performance Mode: 1080p – 120 FPS
    Balanced Mode: 1440p – 60 FPS
    Ray Tracing Mode: Not Available

PlayStation 5

    Performance Mode: 1584p – 120 FPS
    Balanced Mode: 2160p – 60 FPS
    Ray Tracing Mode: 1800p – 60 FPS



POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Doom Eternal
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 14, 2021, 02:01:39 am »
Będzie okazja by wrócić do gry :D Na pewno wybiorę opcję z RT.