Autor Wątek: Pegasus:)  (Przeczytany 33473 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 395
  • Reputacja: 135
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 21, 2010, 09:51:00 am »
Prawda,ale ja nadal nie wiem jak uzyskać obraz z kabla chinch na pedasusie:(.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 112
  • Reputacja: 61
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 21, 2010, 10:26:16 am »
Szkoda że tylko jedną postacią sie gra.Ale może nie wiem jak sie innymi poruszać :(.
Poruszasz się jednym chłopkiem, a reszcie wydajesz komendy: "podaj", "szczelaj", "wślizg" itd. To sterowanie jest świetne.

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 164
  • Reputacja: 0
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #162 dnia: Luty 15, 2010, 00:54:56 am »
Ja ostatnio z kumplami spaliliśmy pegazusa... nowe zasilacze jednak za mocne są :(
Za mocne czy polaryzacji nie zmieniliście? Pegasuski mają "odwrotne" bieguny w zasilaniu. Minus MUSI być w środku.
Napięcie zasilające: 100-240V/50-60Hz
Napięcie wyjścia: 9 V stabilizowane
Maksymalny prąd wyjściowa:2000mA(2A)
Wyjście: wtyk 2.1/5.5 na przewodzie

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 831
  • Reputacja: 4
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwiec 13, 2017, 14:39:25 pm »
Moj Pegasus Development Kit USB :)



Ostatnie demko gry mojego autorstwa, link do ROMu NES w opisie filmu. Moze w koncu ukoncze gre, bo weny i czasu brak:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2017, 14:42:15 pm wysłana przez siudym »

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 526
  • Reputacja: 231
  • You know Carcosa?
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwiec 13, 2017, 14:56:31 pm »
Moj Pegasus Development Kit USB :)



Ostatnie demko gry mojego autorstwa, link do ROMu NES w opisie filmu. Moze w koncu ukoncze gre, bo weny i czasu brak:

Skąd się bierze taką zabaweczkę? Może bym sobie coś przykodził ;)

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 831
  • Reputacja: 4
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #165 dnia: Czerwiec 13, 2017, 15:07:04 pm »
To akurat zwykly klon nesa (ala pegasus), a sam programator to KAZZO i karty przystosowane do niego (akurat mapper UNROM). Tyle :) Kazzo chyba juz sie nie kupi, ale tez trzeba kartridze samemu poprzerabiac aby mialy FLASH (grzebanie...) Ogolnie dzis nie warto bo sa swietne kartridze na karty SD (Evedrive) i w taki sposob testowac kod (chyba cos 100$). Ja programator sam sklecilem kiedys od zera, wyszlo cos ponizej 100zl. Sam asembler to NESASM3 (ale sa tez wersje C jezyka na NES). Ja robie w ASM, ale w PL np. kolega Axi0maT pisal gre w C na NES:

http://www.retroage.net/forum/viewtopic.php?f=41&t=6668

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2017, 15:09:54 pm wysłana przez siudym »

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 526
  • Reputacja: 231
  • You know Carcosa?
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #166 dnia: Czerwiec 13, 2017, 15:24:52 pm »
Oj, to chyba jednak troszkę za dużo roboty. I jednak asaambler i c to za nisko dla mnie :D

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 831
  • Reputacja: 4
Odp: Pegasus:)
« Odpowiedź #167 dnia: Czerwiec 24, 2017, 09:55:23 am »
Update. Dwie pierwsze mapki w sumie gotowe. Kazda z nich ma tez swoja sekretna komnate. Aha i DA SIE przejsc do dalszych mapek BEZ straty zycia (lacznie z wejsciem/wyjsciem z sekretow).  Da, da :) Trzeba czesem przemysles ruch. Ogolnie gre mozna uznac juz jako sensowne DEMO finalnej wersji, bo dwie mapki w sumie pokazuja to co ma byc. Pauza od razu zaznaczam cofa na start gry (nie resetuje znalezionych keys/gold). Zwyczajnie musze dopracowac to.

https://www.dropbox.com/s/583t7sahunyw4jb/demo23062017.nes?dl=0

Jak ktos nie bedzie wiedzial co i jak: (najpierw polecam sprobowac samemu)