Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2763450 razy)

0 użytkowników i 39 Gości przegląda ten wątek.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1040 dnia: Listopada 29, 2007, 15:52:53 pm »
marcinie, mnie uncharted nie masakruje. Mnie ta woda odrzuca od screenów, po 3 sekundach. Pozatym, te skały świecą się jak psu jajca, co odrzuca po 2 sekundach.


marudzisz  :o

Zobacz jeszcze raz skały w Crysis i wode...  :???:

EDIT:
Marcepan masz racje, niech kupi sobie Wii w takim razie  :lol: :???:
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 15:56:03 pm wysłana przez marcinps3 »

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1041 dnia: Listopada 29, 2007, 16:03:38 pm »
Screen do skał w crysisie nie działa, ten drugi to jakaś wczesna beta - no bonus :>
Czy ja wspomniałem o roślinkach? Przyznaję, te robią wrażenie.
Podoba Ci się ta woda? Cóż, ja mam na jej temat inne zdanie. Wygląda dla mnie po prostu sztucznie, i to aż tak, że mnie to odrzuca.
Skały są ładne, ale co z tego, skoro świecą się tak, że nie mogę na nie patrzeć? Co ja ci zrobię, że mnie taka sztuczność odrzuca, no?
I lubię gry z ładną grafiką, ale uważam że najważniejszy jest gameplay, i tak, jak będę miał kasę zamierzam sobie kupić Wii z SMG.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1042 dnia: Listopada 29, 2007, 16:05:55 pm »
Szóste porównanie Eurogamera
PS3 vs X360
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88461

Call of Duty 4
NBA Live 08
Need for Speed ProStreet
Stuntman Ignition
WWE Smackdown vs Raw 2008
The Simpsons Game
Conan
Assassin's Creed


Call Of Duty 4

Gra chodzi na obu konsolach w 1024x600 z 2xAA
Eurogamer nie dopatrzył się większych różnic. Tu i tam lepsza tekstura na X'e (co nie dziwi patrząc na poprzednie porównania), wystarczy spojrzć na podłogę.
JAK dopatrzyli się mniej kwadratowych cieni na PS3 - nie mam pojęcia.
Wgrywanie jak to najczęściej bywa na plus dla X'a - w locie , na PS3 trzeba czekać 10-15 sekund.

Niestety dla pewnego Sonyboyka który o mało się tu nie z**** próbując przeforsować swoją teoryjkę jaka to wersja z X'a nie jest rozmazana i ma bee AF - na obrazkach nie ma ŻADNEGO rozmazania wersji z X'a a AF jest PRZYNAJMNIEJ równie dobre na X360 jak nie lepsze! - nie mówiąc o tym że niektóre słabsze tekstury na PS3 powodują na kilku screenach większe rozmazanie podłoża w wersji z PS3.

Inne różnice (jak wersje trzymają animację) uznali za znikome. (Nie wytknęli wersji z PS3 słabszego trzymania 60fps - widać uznali że nie jest to godne wspomnienia)
Docenić niewątpliwie należy bardzo dobre i nie ustępujące niemal w niczym skalowanie w wersji z PS3, a to rzadkość.


Cytuj
There's the occasional better-looking texture on 360, offset by some more accomplished effects (like the rain in the cargo ship mission) and less blocky shadows on the PlayStation 3 rendition of the game. Of slightly more consequence is that the loading times on the PS3 game are noticeably longer: anything from 10 to 15 seconds longer compared to the same data being streamed in on Xbox 360.

Both versions are also operating at a sub-HD resolution - 1024x600 to be precise - but the scaling up to both 720p and indeed 1080p looks decent enough thanks to anti-aliasing being present on the base image. Certainly, frame-rate is not an issue; both games run (for the most part) at a smooth 60fps, and I for one would take that arcade-like precision and crispness of response over a boost in resolution any day.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p8.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_12.jpg.jpg






NBA Live '08
Gra na X360 chodzi w 720p z 4xAA. Płynne i stałe 60 klatek.

Na PS3 syf i żenada.
Brak kompletnie AA.
Problemy z płynnością animacji.
Widocznie słabsze tekstury.

Ten obrazek jest szczególnie "ładny":
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p3.jpg.jpg


Cytuj
Perhaps not surprisingly, this is yet another in a long line of games to emanate from the EA Sports division that have clearly been designed to run at their maximum potential on the Xbox 360. Frame-rate is pretty much locked to 60fps - not crucial but certainly welcome in this type of game - with very detailed textures, and top-end 4x MSAA anti-aliasing effects. While the PS3 version of NBA Live 08 matches the Xbox version in terms of features and content, graphically it's clearly far inferior. It's not as smooth, with an inconsistent refresh rate, the textures are clearly far less detailed and there's no anti-aliasing in the visuals whatsoever. It does the job, but could easily have been so much better.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p12.jpg.jpg



Need For Speed ProStreet
Ponownie na PS3 syf i żenada.
Niższa rozdzielczość i chamskie skalowanie.
Niesamowicie rozmyty obraz.
Problemy z płynnością animacji.
Brak efektów, słabsze tekstury.
Wycięta większość kibiców.
itd.

Cytuj
It's supremely obvious that the game has been developed with the Xbox 360 in mind, with the port for the Sony machine being markedly substandard in comparison.

The disadvantages apparent in the PS3 code read almost like a checklist of the worst in cross-platform development. The game's blurrier, running at a lower resolution and with a more inconsistent frame-rate. On top of that, some of the cool depth-of-field effects in the Xbox 360 game that add a subtle blur to faraway objects are all but gone too.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/4/720p14.jpg.jpg



Stuntman Ignition
Gra już na X'e nie była specjalnie płynna.
Ale PS3 znowu daje popis swoich możliwości i nie dość że płynność animacji znacznie się POGORSZYŁA w wersji na PS3.
To jeszcze doszło odrzucające od ekranu rwanie obrazu.
Rwanie obrazu i skoki animacji w grze która wymaga dużej precyzji przy sterowaniu - tragedia...

Cytuj
Unfortunately, the PS3 rendition of Stuntman exhibits all the classic hallmarks of a lazy, cack-handed conversion. In terms of actual game content, everything from the Xbox 360 version of the game is in there (with perhaps some small changes here and there in terms of effects and lighting) but the frame-rate issues of the original version are amplified substantially in the new code, and the v-sync screen tear is off-puttingly bad.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/3/720p11.jpg.jpg




WWE SmackDown vs RAW 2008

Wersja na X360 - 1280x720
Wersja na PS3  -  640x720
i składa dwa obrazy ( jeżeli ktoś to uzna za 1280x720 to musi uznać Halo 3 z jego dwoma bufforami w 1152x640 za grę z rozdzielczością 2304x640....)
Efektem są (jak przy skalowaniu przez PS3 z ZZZx1080 i powtarzaniu pixeli) paskudne ząbki na idących w pionie liniach.

Cytuj
The Xbox 360 version runs at full 720p, albeit with a slight blur effect taking the place of proper anti-aliasing. The PS3 version runs at a lower base resolution, but seems to be using a trick similar to Harry Potter and the Order of the Phoenix, whereby the two images used to generate an anti-aliased framebuffer are combined. It's difficult to measure in this situation but whereas Potter was rendered from two base 720p images (giving a notional 2560x720 resolution which is then scaled down), WWE seems to be adopting the bare minimum by combining two 640x720 frames. The result is essentially the same as the 360 game, albeit with perceivably increased jagginess on the edges.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/2/720p10.jpg.jpg





The Simpsons Game
Z konwersją tak prostej gry na PS3 nawet EA sobie poradziło.
Wersje są identyczne.

Cytuj
As you might expect, with a game as technically simple as this one, both PlayStation 3 and Xbox 360 versions are basically like-for-like. They look the same, they play identically; to all intents and purposes there's nothing to tell them apart.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/1/720p8.jpg.jpg



Conan
Wersja na PS3 i X360 działają w 1024x576.
Gra wygląda i działa identycznie na obu platformach.

Cytuj
The good news is that the very solid game engine that powers the game is essentially identical on both Xbox 360 and PlayStation 3. Both versions run at sub-HD resolutions - 1024x576 upscaled to 'normal' 720p, but the visuals are heavily post-processed, combining to create its unique cartoon CG look. Frame-rate is locked at 30fps throughout, adding to the game's solid feel. Side by side, it's essentially impossible to tell the difference between the two versions, and crucially they both play just as well too.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/0/720p13.jpg.jpg


Assassin's Creed
Cóż cała litania:
Wersja z PS3 jest rozśmieszającym cieniem tej z X360
Nawet przy najprostszej akcji na ekranie płynność animacji leci na łep i szyję.
Troszkę łagodniejsze krawędzie przez niepotrzebny i za mocny blur który rozmywa wszelkie szczegóły robiąc z obrazu na PS3 papkę - tym gorszą jeżeli włączysz programowe (i znowu kiepskie) skalowanie do 1080.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p8.jpg.jpg

Co Eurogamer podkreśla - animacja jest FATALNA - uniemożliwia poprawną rozgrywkę.
W czasie potyczek gra na PS3 jest powolna w reagowaniu na polecenia gracza.
Konwersja na PS3 jest rozczarowywująco słaba.


Cytuj
the PS3 rendition is a mocking shadow of the Xbox 360 version.

A patch is apparently forthcoming to fix 'freezing problems' but of far more consequence would be a complete optimisation of the game engine. While the 360 game drops the odd frame here and there, by and large it's refreshing at a steady 30fps. Not so with PS3 where even the most basic action on-screen sends the refresh rate tumbling dramatically. While the detail levels and texture quality appear to be identical cross-format (though PS3 has harsher contrast), the Sony machine employs a different anti-aliasing method than 360. The result is softer edges (good) but an unnecessary blur that masks a lot of the intricate detail you'll find on Xbox 360. The blurring effect is amplified still further should you play in 1080p, which I strongly recommend you avoid if your display accepts standard 720p - as all 'HD Ready' sets do.

Scaling and blurring aside, it's the frame-rate that is the key concern here, not just in terms of visual smoothness - essential in maintaining the in-game illusion of reality - but also in the perceived response from the controls. Sometimes, especially during combat, the game just feels sloth-like and cumbersome. Combo kills and counter-strikes depend on a split-second timing, and the muted response on the PS3 version makes this much more difficult.

In short then, one word sums it up for me: gutted. Despite its undeniable array of shortcomings, Assassin's Creed is definitely in my top ten titles of the year, a testament to the sheer ambition of developers today and a tantalising glimpse at the technical possibilities of the games of tomorrow. The fact that this ambition doesn't extend to offering the same quality experience to PlayStation 3 owners is bitterly disappointing.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p6.jpg.jpg

---
Poprzednie (piąte) porównanie
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 16:12:28 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1043 dnia: Listopada 29, 2007, 16:06:39 pm »
Crysis ssie na hi. Jedyna słuszna w nim grafika to ultra pod DX10 albo jakoś odpalone na WinXP.

screeny z Crysis Collector's Edition za 126zł ustawienia High z AA16xQ (C2D E6400,2GB, 8800GTS):

http://img227.imageshack.us/img227/3117/81307965fn2.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/4457/13908630fb6.jpg  :lol:
http://img526.imageshack.us/img526/8203/41288252su1.jpg  :lol:
http://img527.imageshack.us/img527/9251/36253572pd4.jpg  :lol:
http://img101.imageshack.us/img101/278/59361310qw9.jpg
http://img151.imageshack.us/img151/266/jpgmz4.jpg

screeny od kolegi z bloga ;) Tak samo uważam, że ta gra bez DX10 maxa efektach w 1920x1200 po prostu ssie i tyle. Na jakieś karty pokroju 10800U jak wyjdą... na hi to jest takie Resistence FoM i imo tu RFoM wygrywa  :lol: + oblivion  :? Na ultra i tak jest kanciasta http://img144.imageshack.us/img144/9242/36253572pd4rj2.jpg - ale to już pctowe gry tak mają...

Nie widze sensu na kupno 2 kart za cene 2-3 ps3 aby odpalić 1 gre i to FPP  :lol: Za to ogromny sens widze w UDF. Założe się że na xboxa wzrośnie sprzedaż starocia Tomb Raider Legends :lol: Xboty muszą jakoś w końcu odreagować  :cool:

Co do screenów woda lepsza w uncharted, i też rybki pływają  :lol: Reszta na hi to nic czego ps3 by nie pociągneło, mapa z multi! w RFoM ma lepsza grafika niż ta obok statku w Crysis  :lol: tyle  :P

EDIT:
No proszę 8800GTX hi w DX10 22fps i tylko w 720p i nie wiadomo czy z 4xAA  :lol: Ciekawe czy jakiś PC to ciągnie płynie w 60pfs lub chociaż 30 w 1080p  :lol:
ciebie chyba pogielo!!! widziales crysisa ?! przeciez tam jest momentami fotorealistyczna grafa !! gralem tylko w demo na high i powiem ci ta gra rozpiernicza graficznie wszystko co do tej pory powstalo i ma wyjsc a uwierz mi ze w wiele gier gralem. te screny to chyba z maksymalnie podkrecona jasnoscia  i najmniejszym kontrastem z taka jasnoscia to KAZDA gra wyglada jak kupa
grafa kanciasta? :shock: :shock: o boze czegos tak glupiego dawno nie syszalem przewyzszasz nawet marcepana czlowieku tam momentami jest grubo ponad 2 mln poly na klatke gry z ps3 czy x360 moga tylko pomazyc o taiej ilosci poly
"woda lepsza w uncharted" no rece mi opadaja moglbym wymienic tysiace efektow na wodzie w crysisie ktorych uncharted nie ma
"Reszta na hi to nic czego ps3 by nie pociągneło"- skad wiesz? moge ci wymienic wiele bardzo wymagajacych efektow z crysisa ktorych nie ma na razie zadna gra na ps3 pokaz mi gre na ps 3 ktora ma takiej jakosci cienie jak w crysisie pokaz mi gre na ps3 ktora ma efekty ambient occlusion, ambient map czy parallax occlusion mapping

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1044 dnia: Listopada 29, 2007, 16:07:50 pm »
Cytat: Londek
kazdy kupuje konsole taka na jakiej wiecej jest gier ktore mu pasuja:D normalka, ale naprawde nie ma sie co rozwodzic na tym ktora konsola jest lepsza technicznie, bo wg. mnie to obie prezentuja podobne mozliwosci ze wskazaniem na PS3 ( w koncu rok roznicy musi w koncu zaprocentowac jakas roznica) no i BD ( ale  czy byl konieczny to pokaze przyszlosc:D PEACE:D
O, to właśnie! Dokładnie tak właśnie jest.
Sam bardzo bym chciał żeby w końcu kiedyś zaczęły wychodzić na  PS3 gry lepsze graficznie niż na XO bo wtedy po prostu miałbym jakiś ważny argument za kupnem konsolki. Na razie nic takiego się nie dzieje - czytając te zachwyty nad Uncharted spodziewałem się czegoś czego nie widziałem - zobaczyłem to co już kilka razy widziałem na XO, dokładnie te same tekstury, efekty wody, roślinność itd (tylko bardzo kolorowe i świecące, aż do przesady). Bardzo ładny design jak na tego typu grę, ale technicznie to absolutnie żadna rewolucja.

MarcePanie, rzeczywistości nie zmienisz - każdy gracz który miał możliwość osobistego porównania widzi jak jest naprawdę. XO ma już w posiadaniu kilka gier do których teraz PS3 dobija swoim Uncharted. Żaden wstyd, skoro PS3 jest krócej na rynku. Ale udawanie że na PS3 są teraz lepsze graficznie gry jest humorystyczne. Sam mam nadzieję że może np. taki Wipeout pokaże w przyszłym roku jakąś widoczną przewagę PS3, ale na razie przewagi nie ma żadnej, a multiplatformy zdecydowanie rządzą na XO. 
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 16:16:48 pm wysłana przez Leenk »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1045 dnia: Listopada 29, 2007, 16:17:47 pm »
A tymczasem Gearsy to 94%, Halo 3 - 93%, Bioshock - 95% z grafiką na poziomie Uncharted i lepszą co tym bardziej ośmiesza pocieszne teksty o przełomowej grafice gry z Nathanem w roli głównej ...

Tego nigdy nie zrozumiem - gorliwy fan swojej PS3 zamiast chwalić rzeczywiste zalety gier na PS3 podnieca się nieprzytomnie grami na poziomie graficznym dawno już obecnym na konsoli konkurencji. 8)


zaraz ci powklejaja screeny z tych gier H3, BS, GoW na ktorych marcinps3 obrysuje w paincie wszystkie krawedzie, a marcepan bedzie szukal rozmytej tekstury na dalszym planie, ale to i tak nie zmienia faktu ze wlasnie te 3 tytuly pokazuja ktora platforma jest lepsza, na XO po roku juz byl GoW na PS3 nie ma nic takiego, a oceny na tym poziomie Gearsy 94%, Halo 3 - 93%, Bioshock - 95% to tylko marzenia fanatykow Sony, proste na XO poprostu sa lepsze gry...

PS3 na start dostało Motor Storm, który nie wiele odbiega od pamiętnego rendera i o tym piszą wszystkie gazety i serwisy. Po paru miesiącach Heavenly Sword oceniane bardzo wysoko. Oceny za grafikę to w większości 10/10/ Potem Rachet & Clank, kolejny graficzny killer. A teraz Uncharted.


gralem w motorstorma i grafa mnie nie powalila cienie ostre(nie ma soft shadows) i rozpixelowane, textury skal wygladaja jak w doomie 3 czyli ladnie z daleka a jak sie podjedzie na odleglosc <15 metrow to wygladaja jak z ps2 poligonow tez nie maja za duzo(plaskie), samochody przecietne, kibice w 2d i aliasing kujacy w oczy. jak dla ciebie to cos wyglada podobnie do rendera to wez idz do okulisty.
hs to sie zgodze bardzo ladna gierka ale ratchet... dobra juz nic wiecej nie pisze  :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1046 dnia: Listopada 29, 2007, 16:27:06 pm »
A tymczasem Gearsy to 94%, Halo 3 - 93%, Bioshock - 95% z grafiką na poziomie Uncharted i lepszą co tym bardziej ośmiesza pocieszne teksty o przełomowej grafice gry z Nathanem w roli głównej ...

Tego nigdy nie zrozumiem - gorliwy fan swojej PS3 zamiast chwalić rzeczywiste zalety gier na PS3 podnieca się nieprzytomnie grami na poziomie graficznym dawno już obecnym na konsoli konkurencji. 8)


zaraz ci powklejaja screeny z tych gier H3, BS, GoW na ktorych marcinps3 obrysuje w paincie wszystkie krawedzie, a marcepan bedzie szukal rozmytej tekstury na dalszym planie, ale to i tak nie zmienia faktu ze wlasnie te 3 tytuly pokazuja ktora platforma jest lepsza, na XO po roku juz byl GoW na PS3 nie ma nic takiego, a oceny na tym poziomie Gearsy 94%, Halo 3 - 93%, Bioshock - 95% to tylko marzenia fanatykow Sony, proste na XO poprostu sa lepsze gry...

PS3 na start dostało Motor Storm, który nie wiele odbiega od pamiętnego rendera i o tym piszą wszystkie gazety i serwisy. Po paru miesiącach Heavenly Sword oceniane bardzo wysoko. Oceny za grafikę to w większości 10/10/ Potem Rachet & Clank, kolejny graficzny killer. A teraz Uncharted.


gralem w motorstorma i grafa mnie nie powalila cienie ostre(nie ma soft shadows) i rozpixelowane, textury skal wygladaja jak w doomie 3 czyli ladnie z daleka a jak sie podjedzie na odleglosc <15 metrow to wygladaja jak z ps2 poligonow tez nie maja za duzo(plaskie), samochody przecietne, kibice w 2d i aliasing kujacy w oczy. jak dla ciebie to cos wyglada podobnie do rendera to wez idz do okulisty.
hs to sie zgodze bardzo ladna gierka ale ratchet... dobra juz nic wiecej nie pisze  :P

To wyślij do okulisty masy recenzentów, którzy pisali że Motor Storm jest bardzo zbliżone do rendera. Weź no napisz list do PE albo Neo+ żeby poszli do okulisty bo Ty widziałeś Motot Storm (pewnie w markecie na kiepskim TV) i nie zbliżała się ta gra do rendera. Zobaczymy czy dostaniesz list miesiąca czy rodzyn miesiąca.

Rachet to oceny za grafikę nie spadające poniżej 9 a w większości to 10/10 więc zdanie jakiegoś Wulfena (dodajmy posiadacza X0) to tylko cichy krzyk nadziei że R&C ma słabą grafikę.

@Lennk
Jak jest każdy widzi. Polecam poczytać recki Uncharted a dowiesz się że wszyscy są zgodni iz gra to graficzny killer i do tej pory żadna z konsol nie ujrzała tak pięknej gry. No ale hmm, przecież Lennk wie lepiej. LOL! :lol:

@Anonimowy
Jak nie dopatrzyli się kulejącego anizo w wersji na X0 to nie mam pojęcia. Mówiłem Ci że na PS3 gra jest ostrzejsza i wygląda lepiej to nie wierzyłeś. A o animacji nic nie wspomnieli bo jest identyczna na obu konsolach. Ot to cała tajemnica. 

BTW.
Na tych screen'ach z COD4 dokiłądnie widać, która wersja ma znacznie więcej efektów cząstkowych:

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p2.jpg.jpg

Na drugim screen'ie spójrzcie za okno a zobaczycie że na PS3 deszcz jest dwa razy gęstszy. Jak widać procek w PS3 potrafi przerobić więcej takich efektów dlatego też w wersji na PS3 zobaczymy znacznie więcej kurzy, dymu czy deszczu.
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 16:32:20 pm wysłana przez MarcePan »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1047 dnia: Listopada 29, 2007, 16:33:15 pm »
@Anonimowy
Jak nie dopatrzyli się kulejącego anizo w wersji na X0 to nie mam pojęcia. Mówiłem Ci że na PS3 gra jest ostrzejsza i wygląda lepiej to nie wierzyłeś. A o animacji nic nie wspomnieli bo jest identyczna na obu konsolach. Ot to cała tajemnica. 
A czego to ty nie mówiłeś - Assassin Creed chodzi tak samo płynnie na PS3 jak na X'e. Need For Speed:PS ma równie dobrą grafikę na PS3 co na X'e bo takie same były za nią oceny itd. itp.

Weź mnie człowieku nie rozśmieszaj.
Lepsze AF to ci się po nocach chyba śniło.
Co zresztą wyraźnie widać.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/8/1080p8.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_8.jpg.jpg   (przykład ze słabszą teksturą na PS3)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_12.jpg.jpg
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 16:36:55 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1048 dnia: Listopada 29, 2007, 16:35:29 pm »
Assassin's Creed
Cóż cała litania:
Wersja z PS3 jest rozśmieszającym cieniem tej z X360
Nawet przy najprostszej akcji na ekranie płynność animacji leci na łep i szyję.
Troszkę łagodniejsze krawędzie przez niepotrzebny i za mocny blur który rozmywa wszelkie szczegóły robiąc z obrazu na PS3 papkę - tym gorszą jeżeli włączysz programowe (i znowu kiepskie) skalowanie do 1080.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p8.jpg.jpg

Co Eurogamer podkreśla - animacja jest FATALNA - uniemożliwia poprawną rozgrywkę.
W czasie potyczek gra na PS3 jest powolna w reagowaniu na polecenia gracza.
Konwersja na PS3 jest rozczarowywująco słaba.

Dzięki Bogu kilka osób z forum już grało na PS3 i wiemy, że to jest BZDURA :lol:

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1049 dnia: Listopada 29, 2007, 16:37:00 pm »
MotorStorm ma ladna grafike, ale jest nudny i nawet multi sie szybko nudzi. mam wszystko na zloto.

uncharted to bendzie cos.




Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1050 dnia: Listopada 29, 2007, 16:39:28 pm »
Assassin's Creed
Cóż cała litania:
Wersja z PS3 jest rozśmieszającym cieniem tej z X360
Nawet przy najprostszej akcji na ekranie płynność animacji leci na łep i szyję.
Troszkę łagodniejsze krawędzie przez niepotrzebny i za mocny blur który rozmywa wszelkie szczegóły robiąc z obrazu na PS3 papkę - tym gorszą jeżeli włączysz programowe (i znowu kiepskie) skalowanie do 1080.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/5/1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/6/6/720p8.jpg.jpg

Co Eurogamer podkreśla - animacja jest FATALNA - uniemożliwia poprawną rozgrywkę.
W czasie potyczek gra na PS3 jest powolna w reagowaniu na polecenia gracza.
Konwersja na PS3 jest rozczarowywująco słaba.

Dzięki Bogu kilka osób z forum już grało na PS3 i wiemy, że to jest BZDURA :lol:
Dzięki Bogu!
A podjął już się ktoś złapania winnych fałszowania filmików?
Te są szczególnie oszczersze
http://www.gamersyde.com/leech_5356_en.html
http://www.gamersyde.com/leech_5418_en.html
Tak rwie na PS3 że aż przykro patrzeć.
Na stos ich razem z Kopernikiem - Ziemia jest plaska!  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1051 dnia: Listopada 29, 2007, 16:42:36 pm »
Cytuj
Jak widać procek w PS3 potrafi przerobić więcej takich efektów dlatego też w wersji na PS3 zobaczymy znacznie więcej kurzy, dymu czy deszczu.
To mnie po prostu zniszczylo :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1052 dnia: Listopada 29, 2007, 16:44:36 pm »
Cytuj
Dzięki Bogu!
A podjął już się ktoś złapania winnych fałszowania filmików?
Te są szczególnie oszczersze
http://www.gamersyde.com/leech_5356_en.html
http://www.gamersyde.com/leech_5418_en.html
Tak rwie na PS3 że aż przykro patrzeć.
Na stos ich razem z Kopernikiem - Ziemia jest plaska! 
To ty wierzysz w Boga? Myślałem że w te linki co ty dajesz, albo w Microsoft...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1053 dnia: Listopada 29, 2007, 16:47:13 pm »
Kolejny screen na którym widać znacznie większą liczbę efektów cząstkowych (w tym przypadku deszczu):

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/7/720p_1.jpg.jpg

DjCbool

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-04-2007
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1054 dnia: Listopada 29, 2007, 16:47:27 pm »
Cytat: Londek
kazdy kupuje konsole taka na jakiej wiecej jest gier ktore mu pasuja:D normalka, ale naprawde nie ma sie co rozwodzic na tym ktora konsola jest lepsza technicznie, bo wg. mnie to obie prezentuja podobne mozliwosci ze wskazaniem na PS3 ( w koncu rok roznicy musi w koncu zaprocentowac jakas roznica) no i BD ( ale  czy byl konieczny to pokaze przyszlosc:D PEACE:D
O, to właśnie! Dokładnie tak właśnie jest.
Sam bardzo bym chciał żeby w końcu kiedyś zaczęły wychodzić na  PS3 gry lepsze graficznie niż na XO bo wtedy po prostu miałbym jakiś ważny argument za kupnem konsolki. Na razie nic takiego się nie dzieje - czytając te zachwyty nad Uncharted spodziewałem się czegoś czego nie widziałem - zobaczyłem to co już kilka razy widziałem na XO, dokładnie te same tekstury, efekty wody, roślinność itd (tylko bardzo kolorowe i świecące, aż do przesady). Bardzo ładny design jak na tego typu grę, ale technicznie to absolutnie żadna rewolucja.

MarcePanie, rzeczywistości nie zmienisz - każdy gracz który miał możliwość osobistego porównania widzi jak jest naprawdę. XO ma już w posiadaniu kilka gier do których teraz PS3 dobija swoim Uncharted. Żaden wstyd, skoro PS3 jest krócej na rynku. Ale udawanie że na PS3 są teraz lepsze graficznie gry jest humorystyczne. Sam mam nadzieję że może np. taki Wipeout pokaże w przyszłym roku jakąś widoczną przewagę PS3, ale na razie przewagi nie ma żadnej, a multiplatformy zdecydowanie rządzą na XO. 

No Cóż, troche się z tobą zgadzam, narazie PS3 nie ma dużo do pokazania a Marcepan walczy z wiatrakami, lecz nie będe oceniał pochopniee Unchared bo ta gra jest B.Ładna podoba mi się. Według mnie tak czy siak grą która zabija na XO to Gears of War chodx na PS3 mam Unreal 3. Jeśli chodź o ilość multiplatformowych tytułów dobrze wyglądających na PS3 to radze czekać na LOST PLANET w wersji na PS3

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1055 dnia: Listopada 29, 2007, 16:48:34 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1056 dnia: Listopada 29, 2007, 16:53:19 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1057 dnia: Listopada 29, 2007, 16:58:55 pm »
Tak po porównaniu eurogamera stwierdzam, że większych różnic nie ma nie licząc NFSa gdzie Xbox ma ostrzejszą grafę, AC, gdzie poziom gammy jest po prostu komiczny :/ i WWE gdzie kolory są dużo żywsze na Xboxie. Więcej różnic nie widzę.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1058 dnia: Listopada 29, 2007, 17:00:04 pm »
ciebie chyba pogielo!!! widziales crysisa ?! przeciez tam jest momentami fotorealistyczna grafa !! gralem tylko w demo na high i powiem ci ta gra rozpiernicza graficznie wszystko co do tej pory powstalo i ma wyjsc a uwierz mi ze w wiele gier gralem. te screny to chyba z maksymalnie podkrecona jasnoscia  i najmniejszym kontrastem z taka jasnoscia to KAZDA gra wyglada jak kupa
grafa kanciasta? :shock: :shock: o boze czegos tak glupiego dawno nie syszalem przewyzszasz nawet marcepana czlowieku tam momentami jest grubo ponad 2 mln poly na klatke gry z ps3 czy x360 moga tylko pomazyc o taiej ilosci poly
"woda lepsza w uncharted" no rece mi opadaja moglbym wymienic tysiace efektow na wodzie w crysisie ktorych uncharted nie ma
"Reszta na hi to nic czego ps3 by nie pociągneło"- skad wiesz? moge ci wymienic wiele bardzo wymagajacych efektow z crysisa ktorych nie ma na razie zadna gra na ps3 pokaz mi gre na ps 3 ktora ma takiej jakosci cienie jak w crysisie pokaz mi gre na ps3 ktora ma efekty ambient occlusion, ambient map czy parallax occlusion mapping


Owszem, zgadzam się ale nie w Dx9c na hi. bo wtedy wygląda tak:
http://ja.gram.pl/upl/blogi/39499/img_wpisy/2007_46/(1).JPG
http://ja.gram.pl/upl/blogi/39499/img_wpisy/2007_46/(2).JPG
http://ja.gram.pl/upl/blogi/39499/img_wpisy/2007_46/(3).JPG
http://ja.gram.pl/upl/blogi/39499/img_wpisy/2007_46/(4).JPG
http://ja.gram.pl/upl/blogi/39499/img_wpisy/2007_46/(5).JPG

Na ultra gniecie wszystko, wiadome, ale ja o tym pisałem. A co mnie te efekty obchodzą, wążne że w konsolach przez różne sztuczki potrafią je zrobić i nie trzeba ich modernizować np.:
Podłoże: (ziemia, trawa,rośliny)
http://ve3dmedia.ign.com/ve3d/image/article/745/745255/new-crysis-dx10-screenshot-20061110001326035.jpg
http://www.n4g.com/M/8/Images//81000/81993.jpg
http://www.ixbt.com/news/games/_console/jin/uncharted/l/4.jpg
http://www.threespeech.com/blog/wp-content/uploads/2007/01/jakes01.1.jpg

Skały i kamienie:
http://img100.imageshack.us/img100/6792/1long14506vs6.jpg
http://www.n4g.com/M/8/Images//81000/81989_med.jpg
http://www.n4g.com/M/8/Images//81000/81986_med.jpg
http://www.n4g.com/M/8/Images//81000/81988_med.jpg

woda:
http://img141.imageshack.us/img141/3782/3long14506fh8.jpg - Crysis
http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/830/830713/crysis-20071026034214066.jpg - Crysis
http://www.ps2vicio.com/imagenes1/PS3/Uncharted__Drakes_Fortune/Naughty_Dogs_Project_43.jpg - UDF
http://image.com.com/gamespot/images/2007/231/reviews/931329_20070820_screen005.jpg - Bioshock
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/822/822415/halo-3-20070923023819738.jpg - halo 3
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/833/833472/super-mario-galaxy-20071107021547931.jpg - mario  :lol:
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=232083&page=4 - tu się toczy dyskusja na temat wody  :lol: wielu sądzi, ze uncharted, lub jest zaraz po Crysis :cool:





Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1059 dnia: Listopada 29, 2007, 17:01:46 pm »
Cytuj
MotorStorm ma ladna grafike, ale jest nudny i nawet multi sie szybko nudzi. mam wszystko na zloto.
Ja miałem odczucia dokładnie odwrotnie - grafa często jest słabowita, ale grywalność mnie zachwyciła, nawet przy małej liczbie trybów i tras.
Cytat: Iras
grałeś? Jeśli nie to się zamknij.
Jak tam Halo 3? Grałeś?  :lol:
Cytat: svonston
To mnie po prostu zniszczylo Laughing
Masakryczne.  :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1060 dnia: Listopada 29, 2007, 17:04:07 pm »
Tak po porównaniu eurogamera stwierdzam, że większych różnic nie ma nie licząc NFSa gdzie Xbox ma ostrzejszą grafę, AC, gdzie poziom gammy jest po prostu komiczny :/ i WWE gdzie kolory są dużo żywsze na Xboxie. Więcej różnic nie widzę.
Zostało ci jeszcze NBA
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/8/4/7/6/720p3.jpg.jpg

No i te drobiazgi dobijające konwersje na PS3 "fatalna animacja" "rwanie ekranu" "rozmyt obraz" "słabe skalowanie" itd. itp.  8-)

-----------

Cytat: DjCbool
No Cóż, troche się z tobą zgadzam, narazie PS3 nie ma dużo do pokazania a Marcepan walczy z wiatrakami, lecz nie będe oceniał pochopniee Unchared bo ta gra jest B.Ładna podoba mi się. Według mnie tak czy siak grą która zabija na XO to Gears of War chodx na PS3 mam Unreal 3. Jeśli chodź o ilość multiplatformowych tytułów dobrze wyglądających na PS3 to radze czekać na LOST PLANET w wersji na PS3

Ty z tym Lost Planet uważaj.
To wczesne materiały ale kto tam wie - jak oleją sprawę to może tak wyglądać w dniu premiery  :lol:
Cytuj
http://www.gamersyde.com/news_5367_en.html
"The following images of Lost Planet just went online, all confirmed to be from the PS3 version as expected."

Cut out: AA, motion blur. Worse textures.



http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6770&N=10
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6770&N=5
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=6770&N=6
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 17:06:45 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1061 dnia: Listopada 29, 2007, 17:04:40 pm »
marcin: I teraz jak widzę wodę w crysisie - jest pierdyliard razy lepsza i pierdyliard^pierdyliard razy naturalniejsza.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1062 dnia: Listopada 29, 2007, 17:08:42 pm »
cala seria headshot'ow:D

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1063 dnia: Listopada 29, 2007, 17:11:34 pm »
marcin: I teraz jak widzę wodę w crysisie - jest pierdyliard razy lepsza i pierdyliard^pierdyliard razy naturalniejsza.

ale nie na hi w dx9  :P  :lol: i do tego zmierzałem  :? dla mnie się mało zmieniła w stosunku do farcrya na X360  :P za to ta z UDF jest taka bio + crysis mieszanka jak by  :o

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1064 dnia: Listopada 29, 2007, 17:22:54 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci
Czyli zdanie użytkowników, którzy grali w AC na PS3 już się nie liczy?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1065 dnia: Listopada 29, 2007, 17:24:52 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci
Czyli zdanie użytkowników, którzy grali w AC na PS3 już się nie liczy?
Pewnie że nie bo użytkownicy PS3 to idioci bo nie widzą że gra się tnie i wydali kasę na konsolę która nie ogrzewa całego domu!

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1066 dnia: Listopada 29, 2007, 17:25:52 pm »
marcin: I teraz jak widzę wodę w crysisie - jest pierdyliard razy lepsza i pierdyliard^pierdyliard razy naturalniejsza.

ale nie na hi w dx9  :P  :lol: i do tego zmierzałem  :? dla mnie się mało zmieniła w stosunku do farcrya na X360  :P za to ta z UDF jest taka bio + crysis mieszanka jak by  :o
jakby.
Pozatym, co to w ogóle za pedalskie tłumaczenia ża nie na dx9?
To tak, jakbym ci powiedział że Uncharted bez hd ssie paue.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1067 dnia: Listopada 29, 2007, 17:26:13 pm »
Pewnie że nie bo użytkownicy PS3 to idioci bo nie widzą że gra się tnie i wydali kasę na konsolę która nie ogrzewa całego domu!
To w grudniu zostanę idiotą - ciekawe...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1068 dnia: Listopada 29, 2007, 17:27:19 pm »
Pewnie że nie bo użytkownicy PS3 to idioci bo nie widzą że gra się tnie i wydali kasę na konsolę która nie ogrzewa całego domu!
To w grudniu zostanę idiotą - ciekawe...
ja pewnie też, ale nie w grudniu ;) wolę być idiotą z działającą konsolą.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1069 dnia: Listopada 29, 2007, 17:28:30 pm »
ja pewnie też, ale nie w grudniu ;) wolę być idiotą z działającą konsolą.
I tak pleja się kupi w sieci "nie dla idiotów" ;)

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1070 dnia: Listopada 29, 2007, 17:31:24 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci
Czyli zdanie użytkowników, którzy grali w AC na PS3 już się nie liczy?

Sprawa jest bardziej skomplikowana. Podobno trzeba było 2.01, zresetowania ustawień (mi po tym nat type wywalało  :lol:) i jeszcze pacza? czy panowie z Eurogamera to zrobili?? Niektórym 2.00 FW chodziło jak by chciało a nie mogło a ja nie miałem żadnych problemów  :lol: Za to czytałem komentarze i nic użytkownikom nie chrupało... Anonimowy za to wyłapał różnice których ja nie widzę oprócz NFS... Ale nie dziwie się jak obcinają anizo i mają bufor na AA i skalowanie, a kolory wynikają z różnic kart ATI i NVIDI ja wolę tę drugą od zawsze jestem anty ATI... a prawda jest taka że większość użytkowników PS3 jest bogatsza i gra na lepszych tv, więc ta ostrość minimalna nadrabia zajebisty skaler Sonego, a xboty gównie grają na piratach, monitorach, i samsungach... :P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1071 dnia: Listopada 29, 2007, 17:34:23 pm »
ja pewnie też, ale nie w grudniu ;) wolę być idiotą z działającą konsolą.
I tak pleja się kupi w sieci "nie dla idiotów" ;)

to jak chcecie go dostac, pewnie was nie wpuszcza :D:D:D <joke>


Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci
Czyli zdanie użytkowników, którzy grali w AC na PS3 już się nie liczy?

ja czytalem  w sumie jedna recenzje AC w gazecie ktorej ufam, i tam oceniono ja na 4/10 ale grafike ogolnie chwalono:D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1072 dnia: Listopada 29, 2007, 17:35:53 pm »
Pewnie że nie bo użytkownicy PS3 to idioci bo nie widzą że gra się tnie i wydali kasę na konsolę która nie ogrzewa całego domu!
To w grudniu zostanę idiotą - ciekawe...
ja pewnie też, ale nie w grudniu ;) wolę być idiotą z działającą konsolą.

HaHaHa! Dobre! :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1073 dnia: Listopada 29, 2007, 17:36:19 pm »
Anonimowy - grałeś? Jeśli nie to się zamknij.

Choćbyś to jeszcze milion razy wkleił, nakimushiemu i innym nagle skakać nie zacznie  :lol:

tak Irasku wszystkie filmiki i screeny sa odopwiednio modyfikowane, a PS3 jest cacy i wogole najlepsiejsze, a Eurogamera to pewnie MS sponsoruje...litosci
Czyli zdanie użytkowników, którzy grali w AC na PS3 już się nie liczy?

Sprawa jest bardziej skomplikowana. Podobno trzeba było 2.01, zresetowania ustawień (mi po tym nat type wywalało  :lol:) i jeszcze pacza? czy panowie z Eurogamera to zrobili?? Niektórym 2.00 FW chodziło jak by chciało a nie mogło a ja nie miałem żadnych problemów  :lol: Za to czytałem komentarze i nic użytkownikom nie chrupało... Anonimowy za to wyłapał różnice których ja nie widzę oprócz NFS... Ale nie dziwie się jak obcinają anizo i mają bufor na AA i skalowanie, a kolory wynikają z różnic kart ATI i NVIDI ja wolę tę drugą od zawsze jestem anty ATI... a prawda jest taka że większość użytkowników PS3 jest bogatsza i gra na lepszych tv, więc ta ostrość minimalna nadrabia zajebisty skaler Sonego, a xboty gównie grają na piratach, monitorach, i samsungach... :P


idiotyczna teoria, ale czego innego od ciebie wymagac:D:P

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1074 dnia: Listopada 29, 2007, 17:47:09 pm »

jakby.
Pozatym, co to w ogóle za pedalskie tłumaczenia ża nie na dx9?
To tak, jakbym ci powiedział że Uncharted bez hd ssie paue.

To kwestia gustu, co do tej wody. Wiadomo nawpierdzielali efektów ale jakim kosztem? Że gra na kompie za 2-3ps3 chodzi w 22fps 720p bez AA?  :lol: Skąd wiesz że chcieli taką wode jak w crysis - skoro dla ciebie to ideał? Może o taką im właśnie chodziło, zresztą ta z dema podobno nijak ma się do wody przy np. statku czy wspinaczce... No i koniec tematu o Crysis co to za pedalski argument by bronić xboxa? bo jeszcze mnie nie popie******o by wydać 4k aby zagrać w 22fps w Crysis i postrzelać do kaczek które ślag trafi w przeciwieństwie do ptaka z dema UDF  :lol:

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1075 dnia: Listopada 29, 2007, 18:00:49 pm »
Ależ oczywiście że to kwestia gustu, równie oczywiste jest to że Crysis to hardware-killer, tak samo jak kiedyś fear.
Nie rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
"Skąd wiesz że chcieli taką wode jak w crysis - skoro dla ciebie to ideał?"

Nic a nic nie rozumiem.
Chciałbym zauważyć, że to nie ja zacząłem temat Crysisa :>
Opublikowane: Listopad 29, 2007, 17:58:51
Cieszymy się bardzo, że chociaż w tym jednym cię nie popieściło.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1076 dnia: Listopada 29, 2007, 18:04:56 pm »
Ależ oczywiście że to kwestia gustu, równie oczywiste jest to że Crysis to hardware-killer, tak samo jak kiedyś fear.
Nie rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
"Skąd wiesz że chcieli taką wode jak w crysis - skoro dla ciebie to ideał?"

Nic a nic nie rozumiem.
Chciałbym zauważyć, że to nie ja zacząłem temat Crysisa :>
Opublikowane: Listopad 29, 2007, 17:58:51
Cieszymy się bardzo, że chociaż w tym jednym cię nie popieściło.

LoL...chcialem zauwazyc ze i Crisis moze sie pojawic na konsolach!

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1077 dnia: Listopada 29, 2007, 18:06:07 pm »
idiotyczna teoria, ale czego innego od ciebie wymagac:D:P

Czy ja wiem czy idiotyczna, jak anizo w COD4 na XO ssie i jest ok, ale jak na ps3 na plecach tego z AC jest mniejsza ostrość to już wersja ssie na maxa? Jak ja to z pół metra od monitora ledwo widzę, to z 2m będę widział?  :lol: A ostrość gry tu nie pomoże jak tv jeśli tv będzie do dupy  :???: Jeśli mam wybór grać w gre w czymś tam lepsza lub gorszą zależy jak trafie a kupić XO dla multiplatformowych i latać po serwisach to wybieram to pierwsze  :lol:

Bo jeśli te porównania mają dotyczyć która konsola jest mocniejsza, to ja powiem UDF... A każdy konsole kupił dla gier które go interesują, no chyba że nie jest debilem i kupił by ogrzać mieszkanie?

@klausa - ja raczej też nie  :o a chciałem przez to powiedzieć że woda z Crysis to dla ps3 nic niemożliwego bo może po prostu chcieli taką właśnie jak zrobili do UDF, a reszta to kwestia gustu. Mi się podoba ta z UDF, twórcom widocznie też skoro taką zrobili i zostawili...a tobie ta z Crysis. Oni nawet zachwycali się tą "swoją" wodą wystarczy filmiki pooglądać  :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 18:09:34 pm wysłana przez marcinps3 »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1078 dnia: Listopada 29, 2007, 18:15:26 pm »
idiotyczna teoria, ale czego innego od ciebie wymagac:D:P

Czy ja wiem czy idiotyczna, jak anizo w COD4 na XO ssie i jest ok, ale jak na ps3 na plecach tego z AC jest mniejsza ostrość to już wersja ssie na maxa? Jak ja to z pół metra od monitora ledwo widzę, to z 2m będę widział?  :lol: A ostrość gry tu nie pomoże jak tv jeśli tv będzie do dupy  :???: Jeśli mam wybór grać w gre w czymś tam lepsza lub gorszą zależy jak trafie a kupić XO dla multiplatformowych i latać po serwisach to wybieram to pierwsze  :lol:

Bo jeśli te porównania mają dotyczyć która konsola jest mocniejsza, to ja powiem UDF... A każdy konsole kupił dla gier które go interesują, no chyba że nie jest debilem i kupił by ogrzać mieszkanie?

@klausa - ja raczej też nie  :o a chciałem przez to powiedzieć że woda z Crysis to dla ps3 nic niemożliwego bo może po prostu chcieli taką właśnie jak zrobili do UDF, a reszta to kwestia gustu. Mi się podoba ta z UDF, twórcom widocznie też skoro taką zrobili i zostawili...a tobie ta z Crysis. Oni nawet zachwycali się tą "swoją" wodą wystarczy filmiki pooglądać  :P


wiesz sa sooby na forum dla ktorych gesciejszy deszcz w oknie na screenie z gry FPP jest wyznacznikiem jakosci danej gry:P wiesz chyba o kim mowie wiec -- PEACE --

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #1079 dnia: Listopada 29, 2007, 18:24:34 pm »
Ależ dzisiaj tu bitwa, ciekawe która strona pierwsza odpuści. Ja też zostane idiotą i jeszcze kupie w saturnie.

PS. oddajecie kase za transmisje gprs, takie pierdoły piszecie na dodatek w kółko to samo :)