Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2516221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26720 dnia: Marca 20, 2011, 18:27:00 pm »
Lolwut?!?! Przecież te screeny co dał Judasz są z multi KZ3.
Lol. Jak z Toba mozna w ogole rozmawiac jak takie bzdury piszesz.

A to niby co?

Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To z porównania Judasza, po którym Ty napisałeś:

Yeah, KZ 3 single do C2 multi :)

A to jest przecież screen z multi. :roll: :roll: :roll:

Wiadomość scalona: Marca 20, 2011, 18:30:49 pm
Tego nie widzi, ważne, że cienie są ładniejsze....(już od F2, ps3 sobie lepiej z tym radzi)

Jak widać Soul, nie tylko cienie są lepsze na PS3.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i kto się teraz śmieje ostatni? :lol: :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 18:30:49 pm wysłana przez BoBaN »

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26721 dnia: Marca 20, 2011, 18:48:37 pm »
xD oj boban boban, powtarzasz sie. "fakty", "rzeczywistosc", popraw na "twoje fakty" i "twoja rzeczywistosc", bo jak juz niejednokrotnie zostalo wspomnianie, dla ciebie jedyne fakty jakie istnieja to te, ktore sam dostrzegasz swoim chorym umyslem.

jestes jedyna osoba w internetach, ktora pisze o lepszej wersji crysisa na ps3. polecam na beyond3d napisac taka bzdure, to bana z miejsca wyrwiesz :lol: i zapierasz sie nogami i rekami przed opiniami, ze crysis2 spokojnie konkuruje z exami na ps3, sporo osob tak pisze ale wedlug ciebie wszyscy to desperaci :lol: wszyscy tylko nie boban, bo boban ma NAJRACJĘ!

i sie ciskasz jak zyd po pustym sklepie jak tutaj ktos o tym napisze, pieprzysz glupoty o tym ze jest "daleko za czolowka generacji" (to dopiero slepota) i jestes pierwszy do rzucania loli i kretynskiej szydery :lol:

aha no i poza tym czego tak sie rzucasz o ta "lepsza wersje crysisa 2", skoro i tak ta gra jest daleko za czolowka? zdecyduj sie bo walczysz na paru frontach :troll:

rownie zabawna jest twoja analiza gearsow 2 i 3 na podstawie youtube'a, ale to juz inny temat.

Cytuj
A to jest przecież screen z multi.

w tym porownaniu ten screen to jedyny z multi :lol: reszta to single

Cytuj
No i kto się teraz śmieje ostatni?

ten pierwszy screen to zupelnie inne oswietlenie, ktore sie zmienia w trakcie gry. specjalnie to robisz?

btw patrz jakie zrabanie cienie na x360 na drugim screenie, nie? xD

btw2 "lepsza wersja na ps3"





BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26722 dnia: Marca 20, 2011, 18:53:39 pm »
Ja pierdziele, ty naprawdę jesteś ślepy. Żeby nie widzieć tak potężnej różnicy w grafice jak ta:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

...to naprawdę trzeba mieć totalnie spieprzony wzrok, albo mózg. Dalej zaginaj rzeczywistość i zamykaj oczy w momencie jak będzie patrzył na to porównanie. A co do cieni, to niestety, ale wersja na X0 ma bardzo poważne problemy.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26723 dnia: Marca 20, 2011, 19:11:30 pm »


Co tu gorszego poza blurem/sub hd i jasnością? Pomijając fakt, że to nie te same schody.











Góra-PS3
Dół-XO

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26724 dnia: Marca 20, 2011, 19:19:53 pm »
Rzucanie tu screenami z rozpaćkanego multi nie ma sensu, skoro kampania pod względem wizualnym jest "Top notch!"

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26725 dnia: Marca 20, 2011, 19:23:10 pm »
nosz kur**, przeciez ci tlumacze, ze niebo i oswietlenie sa zupelnie inne, a na mapce skyline chociazby raz jest ciemna chmura a raz nie, tak samo na tym screenie, a ty pier**lisz swoje *facedesk*

Cytuj
A co do cieni, to niestety, ale wersja na X0 ma bardzo poważne problemy.

bardzo powazne problemy, to masz ty z glowa... chyba nie widziales zrabanych cieni np. w mafii 2 w wersji na ps3.

powaznie, nie dziwne ze jestes "slawny" na innych forach i maja beke ludzie z ciebie. ja wymiekam z wymieniania postow z toba bo to nie na sily normalnego czlowieka.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26726 dnia: Marca 20, 2011, 19:27:31 pm »
Cytuj
ze niebo i oswietlenie sa zupelnie inne, a na mapce skyline chociazby raz jest ciemna chmura a raz nie, tak samo na tym screenie, a ty pier**lisz swoje *facedesk*
ta i tylko na xboxie pojawia sie mgla ograniczajaca widocznosc o polowe.
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 19:29:05 pm wysłana przez Wulfen »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26727 dnia: Marca 20, 2011, 19:33:32 pm »
bardzo powazne problemy, to masz ty z glowa... chyba nie widziales zrabanych cieni np. w mafii 2 w wersji na ps3.

Cóż za piękny strzał we własne kolano. Teraz pasuje zacytować ciebie samego:

...dlaczego schodzisz na zupelnie inny temat? ja o jednym ty o drugim? gubisz sie :lol:

:lol: :lol: :lol:

Niezły polew mam z ciebie.

Cytuj
ze niebo i oswietlenie sa zupelnie inne, a na mapce skyline chociazby raz jest ciemna chmura a raz nie, tak samo na tym screenie, a ty pier**lisz swoje *facedesk*
ta i tylko na xboxie pojawia sie mgla ograniczajaca widocznosc o polowe.

Cicho...to jest dodatkowy efekt na X0, którego nie uświadczysz na PS3. Moc konsoli M$ nie ma granic. :lol: I on po czymś takim ma śmiałość nazywać siebie...

ja wymiekam z wymieniania postow z toba bo to nie na sily normalnego czlowieka.

...normalnym człowiekiem. Ehhh świat się kończy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26728 dnia: Marca 20, 2011, 19:35:19 pm »
Cytuj
Tym bardziej mam polew, bo AC jeszcze bardziej odstaje oprawą od U1 niż analogicznie AC2 od U2.

Czy ja wiem ?

Cytuj
Jak widać Soul, nie tylko cienie są lepsze na PS3.

Już pisałem nie raz, po czekam na jakieś lepsze porównanie, co do tych screenów to te akurat są lekko na korzyść ps3, raz jest tak raz tak, w ogóle mnie to nie rusza.
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 19:38:32 pm wysłana przez Soul »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26729 dnia: Marca 20, 2011, 19:38:47 pm »
Przecież cienie na jedynym godnym uwagi porównaniu są praktycznie identyczne. Na zrzucie z klocka kamera jest bliżej, a na PS3 swoje robi ogólne rozmycie i dlatego cienie wydają się gładsze, ale to wszystko. Materiałów z multi nie ma na razie co porównywać, bo build z klocka jest stary (nawet HUD jest nieruchomy). I tak najważniejsza będzie płynności animacji, a ta w singlu na PS3 wydaje się ok.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26730 dnia: Marca 20, 2011, 19:40:27 pm »
PS. Ja mam jeszcze takie jedno małe pytanko. Co się stało z łódką na X0?

PS3:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

X0:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Czyżby znowu jakiś efekt, które brakło na PS3? Zniszczalne środowisko w wersji na X0. :lol: :lol: :lol:

Wiadomość scalona: Marca 20, 2011, 19:43:51 pm
Przecież cienie na jedynym godnym uwagi porównaniu są praktycznie identyczne.

No raczej nie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 19:43:51 pm wysłana przez BoBaN »

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26731 dnia: Marca 20, 2011, 19:44:21 pm »
PS. Ja mam jeszcze takie jedno małe pytanko. Co się stało z łódką na X0?

PS3:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

X0:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Czyżby znowu jakiś efekt, które brakło na PS3? Zniszczalne środowisko w wersji na X0. :lol: :lol: :lol:

Wiadomość scalona: [time]Marzec 20, 2011, 20:43:51 pm[/time]
Przecież cienie na jedynym godnym uwagi porównaniu są praktycznie identyczne.

No raczej nie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.
Przecież jest, tylko "we mgle"

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26732 dnia: Marca 20, 2011, 19:47:23 pm »
BoBaN ma widocznie za bardzo rozjaśniony monitor  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26733 dnia: Marca 20, 2011, 19:47:37 pm »
Cytuj
Tym bardziej mam polew, bo AC jeszcze bardziej odstaje oprawą od U1 niż analogicznie AC2 od U2.

Czy ja wiem ?

Pamiętam te screeny. Wrzucałeś je wtedy kiedy szukałeś kolejnej multiplatformy, która dorówna ex'owi z PS3. Ja wtedy wklejałem masę screenów mojego autorstwa z Uncharted. Problem w tym, że ja miałem okazję porównać to bezpośrednio i niestety AC nie ma czego szukać przy Uncharted. Zresztą znacząca większość pisała wtedy to samo, ale Ty dalej swoje. Teraz to Crysis 2 będzie rozwalał ex'y z PS3, tak jak poprzednio miał to robić Alan Wake. Never Ending Story. :roll:

Wiadomość scalona: Marca 20, 2011, 19:49:18 pm
BoBaN ma widocznie za bardzo rozjaśniony monitor  :lol:

Oki to czekam, aż wskażesz mi tam maszt, który wyraźnie widać w wersji na PS3. Zapisz screen'a i poustawiaj jasność oraz kontrast tak aby uwydatnić maszt. Jestem bardzo ciekaw co Ci wyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 19:49:18 pm wysłana przez BoBaN »

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26734 dnia: Marca 20, 2011, 19:49:44 pm »
boze... nie zmieniam tematu tylko daje ci przyklad gdzie RZECZYWISCIE sa cienie zrabane. gdzie niby tutaj wersja na klocka ma powazne problemy? iras powtorzyl to, co sam pisze od dwoch stron, dodal jeszcze ze w minimalnie blizej jest kamera na ps3, czego sam nie zauwazylem... czy ty udajesz nierozumnego gimbera czy nim jestes?

Cytuj
Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.

a co tam niby ma rzucac cien? przeciez to jest kawalek nieba, ja je**e o_O

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26735 dnia: Marca 20, 2011, 19:51:37 pm »
No raczej nie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.
Materiałów z multi nie ma na razie co porównywać, bo build z klocka jest stary (nawet HUD jest nieruchomy).
:roll:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26736 dnia: Marca 20, 2011, 19:52:48 pm »
Najbardziej zrąbane cienie są w GT5(na chwilę obecną, czekam na patcha, bo aż się chce zawyć z bólu widząc cudne replaye w GT5P a potem to coś w GT5), sad but true..i już skończcie przez 2 strony gadać o jednym i tym samym. Oświetlenie i cienie w C2 są lepsze/inne/na pewno bardziej naturalne w wersji PS3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26737 dnia: Marca 20, 2011, 19:55:57 pm »
boze... nie zmieniam tematu...

Eee nie wcale. Nie mam pytań. :lol: :lol: :lol:

Cytuj
Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.
a co tam niby ma rzucac cien? przeciez to jest kawalek nieba, ja je**e o_O

To teraz nie mam już żadnych wątpliwości, że ty po prostu jesteś ślepy. Jeżeli dla ciebie to co znajduje się za oknem jest niebem, to ja proponuję na tym zakończyć wymianę zdań, bo pogrążyłeś się doszczętnie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ja tam widzę jakiś inny obiekt/budowlę. No ale ty wiesz wszystko najlepiej i tam zapewne jest niebo. :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26738 dnia: Marca 20, 2011, 19:59:10 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26739 dnia: Marca 20, 2011, 19:59:39 pm »
I pewnie dlatego tam jest...niebo. :lol: :lol: :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26740 dnia: Marca 20, 2011, 20:03:51 pm »
Ja się pytam dlaczego studio SAN DIEGO od SCE robi tak mało gier, przecież to są chyba najbardziej skromni mistrzowie kodu w SONY(gry wychodzące w 1080P z taką oprawą i animacją-nie mam pytań).





« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 20:05:37 pm wysłana przez Unlimited »

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26741 dnia: Marca 20, 2011, 20:04:35 pm »
te gadki o "pograzaniu sie" bardzo latwo ci przychodza, chyba znasz takie uczucie z autopsji

Cytuj
Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.

Cytuj
Ja tam widzę jakiś inny obiekt/budowlę.

pytam sie wiec co tam powinno rzucac cien. budynek znajdujacy sie za rzeka? czekam na odpowiedz.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26742 dnia: Marca 20, 2011, 20:10:40 pm »
Autentycznie teraz zieje. :lol: :lol: :lol: Gdzie ty tam masz rzekę? My gadamy ciągle o tym screenie:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

...gdzie za oknem z prawej widać, jak w wersji na X0 brak jest rzucanego cienia. No chyba, że ty nie wiesz o tym, że jak się kliknie w napis "spoiler" to ten się rozwija (w przeciwieństwie do ciebie) i ukazuje zawartość. Ku**a ale jaja. :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26743 dnia: Marca 20, 2011, 20:14:37 pm »
Może chociaż porównujcie screeny z wyższej rozdzielczości, a nie jakieś miniatury....

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26744 dnia: Marca 20, 2011, 20:18:32 pm »
Najbardziej zrąbane cienie są w GT5(na chwilę obecną, czekam na patcha, bo aż się chce zawyć z bólu widząc cudne replaye w GT5P a potem to coś w GT5), sad but true..i już skończcie przez 2 strony gadać o jednym i tym samym. Oświetlenie i cienie w C2 są lepsze/inne/na pewno bardziej naturalne w wersji PS3.

A czy dym otulający auto dalej szarpie jego krawędzie?? Dawno nie grałem więc pytam.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26745 dnia: Marca 20, 2011, 20:20:49 pm »
ty jestes zwyczajnie kretynem. w przeciwienstwie do ciebie ja sie nagralem w demo crysisa 2, ty z tego co czytalem ledwo liznales na ps3. znam mapy doskonale.



czerwona kropa to miejsce gdzie stoi czlowiek na tym screenie. linia ta kat widzenia. nawet na tym screenie widac z prawej strony ta zaglowke, ktora rowniez jest na mapie. dalej nic nie ma - jest tylko rzeka (niebieska linia) i tlo, w tym wypadku budynki



tutaj widac to tlo. przed tym tlem jest tylko rzeka.

jakies pytania?

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26746 dnia: Marca 20, 2011, 20:57:03 pm »
boze... nie zmieniam tematu...

Eee nie wcale. Nie mam pytań. :lol: :lol: :lol:

Cytuj
Na X0 w niektórych miejscach obiekt wcale cienia nie rzuca. Na tym porównaniu mowa o prawej stronie screen'a.
a co tam niby ma rzucac cien? przeciez to jest kawalek nieba, ja je**e o_O

To teraz nie mam już żadnych wątpliwości, że ty po prostu jesteś ślepy. Jeżeli dla ciebie to co znajduje się za oknem jest niebem, to ja proponuję na tym zakończyć wymianę zdań, bo pogrążyłeś się doszczętnie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ja tam widzę jakiś inny obiekt/budowlę. No ale ty wiesz wszystko najlepiej i tam zapewne jest niebo. :lol:




nie wiem na uj porównania multiplayera starej wersji na xa z nowsza na ps3 skoro jest singleplayer na którym widać niższą rozdziałkę na ps3, zresztą pewnie za kilka dni będzie porównanie na LofT

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26747 dnia: Marca 20, 2011, 21:16:00 pm »
@Pankracy
Nie trudno poznać w którym miejscu stoi postać, bo jebitny napis PIER jasno to określa. Ja nie zamierzam cię wyzywać, bo ten poziom jest zarezerwowany dla takich jak ty. Jeśli jednak nadal uważasz, że tam widać niebo to cóż...jest to twój problem. Najprawdopodobniej są to budynki w tle, które znajdują się w cieniu. A to, że wersja na X0 w tym porównaniu ma problemy z cieniami udowadniają też cienie rzucane przed postacią (pozostałe pola zaznaczone na czerwono). Oki, teraz możesz już dalej zaklinać rzeczywistość i udawać, że np. tego porównania gdzie wersja na X0 kuleje, też nie widziałeś.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26748 dnia: Marca 20, 2011, 21:28:32 pm »
niebo, budynek, tlo - jeden ch**, człowieku. ja sie pytam co powinno tam cien rzucac? na x360 jest mgla i inne oswietlenie i prawie nie widac tego budynku w tle, na ps3 nie ma tej mgly i jest inne oswietlenie, bardziej zachmurzone, i widac go bardziej. wiec pytam sie o jaki ci chodzi cien, o ktorym gardlujesz od paru postow?

Cytuj
Oki, teraz możesz już dalej zaklinać rzeczywistość i udawać, że np. tego porównania gdzie wersja na X0 kuleje, też nie widziałeś.

masz bardzo waski zasob slownictwa powiem ci. ciagle ta rzeczywiscosc, zaklinanie itepe pierdy powtarzaja sie po raz enty.

gdzie w tym porownaniu wersja na x360 kuleje? na dwoch roznych screenach jest zupelnie inne oswietlenie, wiec nie mozna tego dobrze porownac. na ps3 dobrze widac odbicia statku, na x360 nie bo hdr jest za mocny. ot cala roznica, ktora sprowadza sie do innych buildow (o czym nie tylko ja wspominam), a ty piejesz z zachwytu bo znowu "udowodniles" ze masz racje.

tymczasem patrz i placz boban nad gra ktora "jest daleko w tyle za czolowka generacji" i "killzone to niszczy"







gify z x360, zebys sie nie rzucal ze to pecet...
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 21:34:57 pm wysłana przez pankracy »

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26749 dnia: Marca 20, 2011, 21:34:28 pm »

tymczasem patrz i placz boban nad gra ktora "jest daleko w tyle za czolowka generacji" i "killzone to niszczy"






gify z x360, zebys sie nie rzucal ze to pecet...
:o :o :o Jak to wygląda!
A Bobuś klasycznie:" i nic nam nie wmówi nam że białe jest białe..."
Ta gra to zdecydowanie najładniejszy FPS na konsole (nie ważne czy w wersji na X360 czy PS3).
Niesamowite, że ta gra hula na sprzęcie z 512 MB ram  :o

(L)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26750 dnia: Marca 20, 2011, 21:35:43 pm »
A czy dym otulający auto dalej szarpie jego krawędzie?? Dawno nie grałem więc pytam.
Zawsze bedzie.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26751 dnia: Marca 20, 2011, 21:40:38 pm »
A czy dym otulający auto dalej szarpie jego krawędzie?? Dawno nie grałem więc pytam.
Zawsze bedzie.

Kłócił bym się z tym że zawsze..kwestia optymalizacja silnika i zrzucenia z GPU na CPU pewnych rzeczy. Tak samo jak np. z oświetleniem, Nasze światła(z reflektorów) w GT5 padają na tor, ale np. już nie na samochód który jest przed Nami(nie ma w nim odbić, poświaty itd.).

Co do C2, fakt, można być w szoku że to na 512 ramu śmiga, to tylko potwierdza teorie, jak bardzo PC-owcy są za przeproszeniem ruchani na kasę.
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2011, 21:43:16 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26752 dnia: Marca 20, 2011, 21:43:43 pm »
niebo, budynek, tlo - jeden ch**, człowieku. ja sie pytam co powinno tam cien rzucac? na x360 jest mgla i inne oswietlenie i prawie nie widac tego budynku w tle, na ps3 nie ma tej mgly i jest inne oswietlenie, bardziej zachmurzone, i widac go bardziej. wiec pytam sie o jaki ci chodzi cien, o ktorym gardlujesz od paru postow?

Napisałem przecież wyraźnie:

Najprawdopodobniej są to budynki w tle, które znajdują się w cieniu.

Problemy z czytanie? Wcale mnie to nie dziwi.

gdzie w tym porownaniu wersja na x360 kuleje? na dwoch roznych screenach jest zupelnie inne oswietlenie, wiec nie mozna tego dobrze porownac. na ps3 dobrze widac odbicia statku, na x360 nie bo hdr jest za mocny. ot cala roznica, ktora sprowadza sie do innych buildow (o czym nie tylko ja wspominam), a ty piejesz z zachwytu bo znowu "udowodniles" ze masz racje.

Tak sobie tłumacz. Pewnie widząc marną wodę w wersji na X0, też zamykasz oczy i udajesz, że tego tam nie ma.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:roll: :roll: :roll:

Ot cały pankracy.

masz bardzo waski zasob slownictwa powiem ci. ciagle ta rzeczywiscosc, zaklinanie itepe pierdy powtarzaja sie po raz enty.

Nie bardziej wąski niż twój, bo ty jedyne co potrafisz to wyzywać innych od kretynów, debili itp. Kolejny dowód twojej niepohamowanej hipokryzji.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26753 dnia: Marca 20, 2011, 21:47:10 pm »
niebo, budynek, tlo - jeden ch**, człowieku. ja sie pytam co powinno tam cien rzucac? na x360 jest mgla i inne oswietlenie i prawie nie widac tego budynku w tle, na ps3 nie ma tej mgly i jest inne oswietlenie, bardziej zachmurzone, i widac go bardziej. wiec pytam sie o jaki ci chodzi cien, o ktorym gardlujesz od paru postow?

Cytuj
Oki, teraz możesz już dalej zaklinać rzeczywistość i udawać, że np. tego porównania gdzie wersja na X0 kuleje, też nie widziałeś.

masz bardzo waski zasob slownictwa powiem ci. ciagle ta rzeczywiscosc, zaklinanie itepe pierdy powtarzaja sie po raz enty.

gdzie w tym porownaniu wersja na x360 kuleje? na dwoch roznych screenach jest zupelnie inne oswietlenie, wiec nie mozna tego dobrze porownac. na ps3 dobrze widac odbicia statku, na x360 nie bo hdr jest za mocny. ot cala roznica, ktora sprowadza sie do innych buildow (o czym nie tylko ja wspominam), a ty piejesz z zachwytu bo znowu "udowodniles" ze masz racje.

tymczasem patrz i placz boban nad gra ktora "jest daleko w tyle za czolowka generacji" i "killzone to niszczy"







gify z x360, zebys sie nie rzucal ze to pecet...
Śmiać mi sie chce jak czytam o co sie kłócicie, o takie pierdoły ze głowa mała, kur** człowieku wyjdz na pole zarwij jakaś suczke, w koncu wisona idzie. Przez te gry to w życiu dupy nawet nie zobaczysz. Prawda jest taka ze wersja na PS3 nie będzie sie różnić od wersji na xboxa a przynajmniej nie będzie to widać w ruchu. Dla mnie gra jest świetna i wygląda o niebo lepiej od K3 i to chyba najważniejsze, ze potrafiki z konsol wycisnąć tak piękną grafikę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26754 dnia: Marca 20, 2011, 21:49:28 pm »
Tak samo jak np. z oświetleniem, Nasze światła(z reflektorów) w GT5 padają na tor, ale np. już nie na samochód który jest przed Nami(nie ma w nim odbić, poświaty itd.).

Khe? Jak to nie? To była jedna z tych rzeczy, które zrobiły na mnie duże wrażenie w GT5. Np. tutaj to widać.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26755 dnia: Marca 20, 2011, 21:51:49 pm »
czyli podsumowujmy: jakis budyneczek w daleko tle, ktoremu nikt sie specjalnie nie przyglada na ps3 ma cien, a na x360 jest zasloniety mgla - o to tobie sie rozchodzi? powaznie? wow. zapewne jest to sporo bardziej istotne niz mniejsza rozdzialka i (prawdopodobnie) gorszy framerate.

Cytuj
Tak sobie tłumacz. Pewnie widząc marną wodę w wersji na X0, też zamykasz oczy i udajesz, że tego tam nie ma.

masz racje boban. nie pozostaje mi nic innego jak a) zamykanie oczu i udawanie ze tego nie ma b) przyjecie do wiadomosci ze woda na ps3 wyglada lepiej/inaczej niz na x360 w demie multiplayer i buildzie z pazdziernika i zaplakanie nad swoim marnym losem.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26756 dnia: Marca 20, 2011, 21:52:40 pm »
Te Boban czy ty jesteś upośledzony umysłowo?!
Czytaj:
Materiałów z multi nie ma na razie co porównywać, bo build z klocka jest stary (nawet HUD jest nieruchomy).
(L)

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26757 dnia: Marca 20, 2011, 21:57:02 pm »
Tak samo jak np. z oświetleniem, Nasze światła(z reflektorów) w GT5 padają na tor, ale np. już nie na samochód który jest przed Nami(nie ma w nim odbić, poświaty itd.).

Khe? Jak to nie? To była jedna z tych rzeczy, które zrobiły na mnie duże wrażenie w GT5. Np. tutaj to widać.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Hmm...dziwne, bo ostatnio grałem w multi i tego bajeru(a też sobie przypominam że na początku się tym jaraliśmy) nie było(może wina łącza, hosta, gry, silnika..) :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26758 dnia: Marca 20, 2011, 21:59:16 pm »
@Tropik i pankracy
Fajnie sobie to tłumaczycie. W momencie kiedy wersja na X0 odstaje od tej na PS3, to nagle build nie ten i mgła jest na X0 (niedługo napiszecie, że ta mgła to zajebisty plus). :lol: :lol: :lol: Natomiast jak PS3 ma mniej o 128 pionowych linii, to już dla was tragedia i mega rozmazanie obrazu. Coś czego kompletnie nie widać podczas samej gry, ale dla was to większy minus niż spieprzona woda, denne cienie i mniejsza ilość detali na X0. Nie widziałem nigdy zabawniejszych hipokrytów.

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26759 dnia: Marca 20, 2011, 22:09:09 pm »
Cytuj
ale dla was to większy minus niż spieprzona woda, denne cienie i mniejsza ilość detali na X0

mniejsza ilosc detali? co jeszcze dopowiesz? moze AA brak, 16bitowa grafika albo, nie wiem, tekstury z ps2?

Cytuj
Coś czego kompletnie nie widać podczas samej gry,

budynek w tle zasloniety cieniem i mgla widac od razu. to oczywiste.

btw spieprzona woda na xO




mniejsza ilosc detali na xO



no i najwazniejsze: denne cienie



wszystko jest jasne, lensofthruth nie ma po co robic porownania.