Unlimited - na tej trasie rodem z PSone tez masz zmienny cykl doby, czy tylko na dwóch dopracowanych? W ilu samochodach masz interaktywny (sic!) kokpit? 20%? Forza przynajmniej była dopracowana, a nie 20% ładnych samochodów a reszta z psp i ps2, do tego zaledwie dwie trasy ktore zawierają zapowiadane przez lata ficzery. Gdyby nie obrzydliwie dziś wyglądający kontent na chama wrzucony z poprzedniej generacji to spokojnie mogło by się to nazywać GT5:Prologue 2. GT5 jest po prostu nie ukończone i tyle. Półprodukt.
Akurat mogę dać o niego lepsze zdjęcie tej trasy, te jest wyciągnięte z GT5P jak się nie mylę(w dodatku kiepska jakość). Na tej trasie akurat mamy zmienne warunki pogodowe(i co za tym idzie dynamiczne oświetlenie)
Aaa..boli Cię liczba samochodów czy poziom ich wykonania-standardy(w gameplayu nie przeszkadzają, na pewno lepiej wyglądają niż fury z FM2).
Która Forza była dopracowana, ja widzę tylko jedną taką produkcję była to FM1, potem to tylko kolejne pół produkty, a ostatni chce zadowolić wszystkich(sic!).
Choć zgadzam się że GT5 było w ostatniej fazie produktu pośpieszane, i na pewno nie wyszło to na dobre samej grze.
Wiadomość scalona: [time]Kwiecień 05, 2011, 18:16:22 pm[/time]Tu ciekawe porównanie Suzuka w GT5P i GT5.
A tu Shift 2 vs FM3 na Suzuce:
Tu jest kwintesencja oprawy GT5, polecam wszelkim malkontentom(rzeczywiście FM3 jest ładniejsza..
):