Autor Wątek: POLSKA  (Przeczytany 99311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

svonston

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2006
  • Wiadomości: 23 532
  • Reputacja: 192
  • RÓB SWOJE WSPOMNIENIA
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #960 dnia: Październik 09, 2016, 12:25:48 pm »
No właśnie tego nie rozumiem. Nawet nie wiedziałem, że jest mecz, a jednak to ty myliłeś się co do tego urazu. :lol:

CZAS NAS ZMIENIŁ, CHŁOPAKI...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #961 dnia: Październik 09, 2016, 12:28:59 pm »
O czym tu mi znowu piszesz?

svonston

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2006
  • Wiadomości: 23 532
  • Reputacja: 192
  • RÓB SWOJE WSPOMNIENIA
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #962 dnia: Październik 09, 2016, 12:32:57 pm »
Że znowu się myliłeś.

CZAS NAS ZMIENIŁ, CHŁOPAKI...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #963 dnia: Październik 09, 2016, 12:35:15 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 218
  • Reputacja: 67
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #964 dnia: Październik 09, 2016, 12:39:55 pm »
Svon pisze o Miliku, Leszek o Gliku. :lol: Co nie zmienia faktu, że Glik gra od dłuższego czasu z kontuzją kolana, nie kostki, o czym sam mówi w 1:40.

http://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2016-10-08/glik-ostatnio-zdobywam-tylko-piekne-bramki/
Xbox - One reason to buy a PS4

svonston

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2006
  • Wiadomości: 23 532
  • Reputacja: 192
  • RÓB SWOJE WSPOMNIENIA
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #965 dnia: Październik 09, 2016, 12:47:52 pm »
CZYLI TAK CZY SIAK WYGRAŁEM :troll:

CZAS NAS ZMIENIŁ, CHŁOPAKI...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #966 dnia: Październik 09, 2016, 13:34:07 pm »
Svon pisze o Miliku, Leszek o Gliku. :lol: Co nie zmienia faktu, że Glik gra od dłuższego czasu z kontuzją kolana, nie kostki, o czym sam mówi w 1:40.

http://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2016-10-08/glik-ostatnio-zdobywam-tylko-piekne-bramki/
z wczoraj zapamietałem, ze ma coś zerwane, myślałem ze to coś w kostce. Nie spodziewałem sie, ze wiązadło w kolanie moze być nie potrzebne do zawodowego grania w piłke nożną  :o

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 203
  • Reputacja: 73
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #967 dnia: Październik 09, 2016, 14:11:00 pm »
Im więcej kontuzji na meczach reprezentacji tym lepiej, może w końcu kluby pójdą po rozum do głowy i przestaną wysyłać piłkarzy na zgrupowania.
Jaki Ty jestes glupi to sie nawet tego opisac nie da...
Nie gadam z Januszami o piłce więc wypie**alaj...
Yeahh, me and hate that's an odd couple

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #968 dnia: Październik 09, 2016, 14:14:25 pm »
Lepiej Janusz niz gosc ktory tworzy takie teorie jak ta powyzej xD Jeszcze sie smieje :D

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 203
  • Reputacja: 73
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #969 dnia: Październik 09, 2016, 14:25:19 pm »
Czyli co Napoli zadowolone z kontuzji Milika ? Kluby już się buntują przed wysyłaniem piłkarzy na zgrupowania, liczę że znajdą lepszy sposób niż udawane kontuzje aby piłkarzy zatrzymać (chociaż jak pokazał Enner Valencia to całkiem niezły sposób na ucieczkę przed obowiązkami).
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #970 dnia: Październik 09, 2016, 14:45:20 pm »
a kogo obchodzi czy kluby sa zadowolone?

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #971 dnia: Październik 09, 2016, 14:54:16 pm »
Czyli co Napoli zadowolone z kontuzji Milika ? Kluby już się buntują przed wysyłaniem piłkarzy na zgrupowania, liczę że znajdą lepszy sposób niż udawane kontuzje aby piłkarzy zatrzymać (chociaż jak pokazał Enner Valencia to całkiem niezły sposób na ucieczkę przed obowiązkami).
Nigdzie nie napisalem ze napoli zadowolone tylko zabranianie graczom wyjazdu na kadre jest pomyslem skrajnie idiotycznym i powinno byc surowo karane.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #972 dnia: Październik 09, 2016, 17:44:18 pm »

-cześć, możemy sobie ze szwagrem zrobić z Panem zdjecie?
-tak, oczywiscie
-dziekujemy Panu.
-dobra Diego gdzie tu jakiś pub w tym Neaolu aby sobie piwko strzelić?

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #973 dnia: Październik 10, 2016, 12:04:12 pm »


;(

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #974 dnia: Październik 10, 2016, 13:02:28 pm »
Popłakał sie  :o :o :o
Szkoda chłopaka, nie myslałem, ze jest taką pizdeczką.
Dobrze mu szło w tym napoli, dużo lepiej wygladał jak w Ajaxie. Ogóraski do walki o pierwszy skład, a tutaj taki niefart z dupy.
Teraz, zaraz mu kogoś dokupią do ataku i może być cieżko wrócić. Nie miał raczej poważniejszych kontuzji, nie wiadomo jak na to zareaguje psychicznie.
Co najciekawsze to nawet nie mamy w kadrze go kim zastąpić. Trzeba bedzie przerobić troszke taktyczke na rumunów.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #975 dnia: Październik 10, 2016, 13:07:07 pm »
Teodorczyk moze wskoczy. Zreszta na konferencji to sobie chyba wykrakal.  :lol:

Lewandowski nie moze grac sam z przodu w Reprezentacji, gdyz sie to nie sprawdza, nie mu kto dogrywac, a tak zawsze ma jakies wsparcie.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2016, 13:09:03 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #976 dnia: Październik 10, 2016, 13:12:29 pm »
Teo jest ch**owy i musiałby grać zamiast Lewandowskiego, czego oczywiscie tez nie bedzie potrafił. Wilczek berziej od niego nawet rozgarniety.
Jakiegoś Kubusia pewnie da za Milika albo innego Kapustke, może Zieliński sie też sprawdzić.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #977 dnia: Październik 10, 2016, 13:18:17 pm »
Zielinski to dobry pomysl na pewno jest to bardzo ofensywnie grajacy pomocnik, jakby gral tuz za Lewandowskim, to moze by cos z tego bylo. Teodorczyk wie jak kopnac pilke do siatki, wiadomo ze nie gra w jakiejs najsilniejszej lidze. Zawsze to jakas alternatywa, z pewnoscia lepsza niz Peszko. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #978 dnia: Październik 10, 2016, 13:49:43 pm »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #979 dnia: Październik 10, 2016, 14:22:40 pm »
Armenia, zwalnia wszystkich, których coś boli.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #980 dnia: Październik 11, 2016, 18:14:31 pm »
Podobno Teodorczyk. Dobrze.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #981 dnia: Październik 11, 2016, 18:48:58 pm »
Zobaczymy czy sie sprawdzi. ;)

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #982 dnia: Październik 11, 2016, 19:07:57 pm »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #983 dnia: Październik 11, 2016, 19:12:48 pm »
Na ormian to i ja mógłbym wyjść w ataku.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #984 dnia: Październik 11, 2016, 21:31:13 pm »
Ależ ten Teodorczyk jest ch**owy... :cry: Ale za to co temu Lewandowskiemu sie chce  :o :o :o

iko

  • Gość
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #985 dnia: Październik 11, 2016, 21:46:32 pm »

Wszyscy mi to mówią i jest to już dla mnie krępujące. Jestem mega podobny do Peszki..

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #986 dnia: Październik 11, 2016, 21:49:16 pm »

Wszyscy mi to mówią i jest to już dla mnie krępujące. Jestem mega podobny do Peszki..
też to zauważyłem ale nie widziałem twojej twarzy..hmmm

iko

  • Gość
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #987 dnia: Październik 11, 2016, 21:50:33 pm »
Jepiej nie, bo będzie to dla was lekki szok. ;);)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #988 dnia: Październik 11, 2016, 22:17:14 pm »
Jepiej nie, bo będzie to dla was lekki szok. ;);)
oj, wez nie krępuj sie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 187
  • Reputacja: 94
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #989 dnia: Październik 11, 2016, 22:26:52 pm »
O kur**, dobrze, że nie miałem czasu tego meczu oglądać :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #990 dnia: Październik 11, 2016, 22:40:05 pm »
O kur**, dobrze, że nie miałem czasu tego meczu oglądać :lol:
milcz skurwolu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 187
  • Reputacja: 94
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #991 dnia: Październik 11, 2016, 22:42:09 pm »
No ale Leszek by strzelił :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #992 dnia: Październik 11, 2016, 22:44:19 pm »
No ale Leszek by strzelił :lol:
Tak, tylko troche wczesniej. Ale teraz chyba widzicie, ze teo to sie tu nie nadaje?

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #993 dnia: Październik 11, 2016, 22:46:03 pm »
Oni nie moga normalnego meczu bez horroru zagrac.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #994 dnia: Październik 11, 2016, 22:49:24 pm »
Oni nie moga normalnego meczu bez horroru zagrac.
podobnie jak siatkarze, reczni i ryskiek z klanu.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #995 dnia: Październik 11, 2016, 22:49:46 pm »
Ufff.. :P

Co za mecz, kolejny siwy wlos na glowie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #996 dnia: Październik 11, 2016, 23:08:45 pm »
Ufff.. :P

Co za mecz, kolejny siwy wlos na glowie.
gdyby to był ostatni mecz w grupie i od niego coś zależało... przecież my wszystkich pojedziemy aby tylko wiecej kontuzji nie było.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 908
  • Reputacja: 44
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #997 dnia: Październik 11, 2016, 23:32:17 pm »
Romunia I Czarnogora to nie bedzie spacerek. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 103
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #998 dnia: Październik 11, 2016, 23:45:27 pm »
Romunia I Czarnogora to nie bedzie spacerek. :P
bedzie, i to przyjemniejszy jak dzisiaj.

windomearl

  • Administrator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 29 817
  • Reputacja: 245
  • You know Carcosa?
Odp: POLSKA
« Odpowiedź #999 dnia: Październik 12, 2016, 01:40:37 am »
Romunia xD wtorny analfabetyzm