Autor Wątek: Księga zażaleń  (Przeczytany 263292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
Księga zażaleń
« dnia: Maj 03, 2006, 11:05:32 am »
Tu można się żalić na działanie "forumowych struktur".
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2008, 13:29:12 pm wysłana przez tarniak »

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 465
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2006, 19:22:30 pm »
no patrz Hubi .Wcieło ci z 30 postów .Kotastrofa  :lol:

żale się ,że modów jest tak mało  :roll:
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.

http://filmowamowa.blog.pl/
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
    • http://www.gry.wpi.pl
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2006, 23:46:39 pm »
Cytat: "jay jay"
żale się ,że modów jest tak mało

dołączam się.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2006, 15:51:57 pm »
Cytuj
dołączam się.

Moze i modow jest malo, ale nie widze potrzebu, aby ich bylo wiecej.


Tarniak

  • Gość
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 05, 2006, 16:37:05 pm »
Cytat: "Hubi"
Moze i modow jest malo, ale nie widze potrzebu, aby ich bylo wiecej.

Mądrze prawi. Ja nie jestem Kaczyński, ja się władzą dzielić nie lubię :wink:. Mature z religii macie już zaklepaną :D

A tak poważnie, to pierdo*icie, ze zamykam to, tamto. Jak będzie więcej, to będzie jeszcze bardizej przewalone.  :twisted:

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 11, 2006, 22:53:42 pm »
Forum sie wiesza. Nie tylko mi, ale i UFO. Wam tez sie zawiesza?

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 11, 2006, 23:00:27 pm »
mi sie nic nie wiesza, jedynie newsy na go sie wieszaja bo nie ma nic nowego :P

Sowa

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 08-06-2004
  • Wiadomości: 434
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2006, 14:33:55 pm »
Cytat: "walker_san"
mi sie nic nie wiesza, jedynie newsy na go sie wieszaja bo nie ma nic nowego :P
No właśnie gdzie news o konferencji M$??????? Gdzie o Assasin Creed???

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 688
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 12, 2006, 15:05:15 pm »
Cytat: "Sowa"
Gdzie o Assasin Creed???



http://www.gameonly.pl/newsy/8994 :roll:

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 14, 2006, 15:38:48 pm »
Na stronie głównej w srodkowej czesci stronki na górze robi sie pusto... i zeby zobaczyc np. newsy trzeba zjechac do dolu stronki. Tez tak macie?

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 15, 2006, 00:09:35 am »
Cytuj
Na stronie głównej w srodkowej czesci stronki na górze robi sie pusto... i zeby zobaczyc np. newsy trzeba zjechac do dolu stronki. Tez tak macie?

U mnie wszystko jest normalnie. Po prawej widze Hot Newsa, po lewej 4 artykuly, a ponizej spis innych i najblizsze premiery. Pod spodem mam newsy. Uzywam Opery, jakby co.


Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 15, 2006, 00:14:40 am »
A mnie to wq*** zdeczka... tak jakby zamist siakies reklamy była duza, czarna pustka O_o mam blokade na pojawiajace sie reklamy, moze dlatego tak mam?

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Sowa

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 08-06-2004
  • Wiadomości: 434
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 15, 2006, 19:08:54 pm »
Cytat: "Ako"
A mnie to wq*** zdeczka... tak jakby zamist siakies reklamy była duza, czarna pustka O_o mam blokade na pojawiajace sie reklamy, moze dlatego tak mam?
Ja mam tak samo a programu do blokowania reklam nie używam :roll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 337
  • Reputacja: 202
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 15, 2006, 19:15:24 pm »
Też mam pustke... Poprostu cała środkowa kolumna spada do miejsca gdzie po lewej kończy się reklama RMF...  :(

Conker

  • Administrator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
    • http://www.gameonly.pl
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 15, 2006, 22:17:34 pm »
Bardzo prosimy o zrobienie print screena i podanie nazwy przegladarki. Moze cos poradzimy:)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 337
  • Reputacja: 202
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 15, 2006, 22:50:45 pm »
Proszę bardzo:

http://img323.imageshack.us/img323/2825/go18li.jpg
http://img330.imageshack.us/img330/172/go26jl.jpg

Przeglądarka to IE. Problem pojawił się niedawno - gdzieć w przeciągu ostatniego tygodnia.

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 677
  • Reputacja: 0
    • http://www.putinfo.pl/
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 17, 2006, 19:45:56 pm »
Obadajta czy lepiej jest :)

Pozdrawiam

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 337
  • Reputacja: 202
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 17, 2006, 19:54:03 pm »
Cytat: "Palli"
Obadajta czy lepiej jest  

Pozdrawiam

Nie wiem co żeś zrobił mistrzu ale to działa... tylko na stronie głównej bo jak wchodze np. w artykuł o konferencji Sony to nadal jest przerwa.

W każdym razie jesteś na dobrej drodze do rozwikłania problemu. Pozdro  :wink:

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 17, 2006, 20:28:27 pm »
Jest dobrze w newsach i w wiekszosci artykulow. W artykulach o MGS, czy Sony juz nie. Ale, to jest Sony wiec pewnie dlatego :) Wazne, ze w głównym menu jest OK. Bo mnie to szczerze mowiac delikatnie wq*** good work

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

raqtimer

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-12-2005
  • Wiadomości: 271
  • Reputacja: 0
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 17, 2006, 20:38:28 pm »
A ja mam takie pytanie, wiem czepiam sie ale co mi tam :) Czy nie dało by sie tak zrobic aby jak wchodzie w newsa i jak wraca urzywając komendy wracania do poprzedniej stronki to mnie wyrzuca na samą góre strony a nie do tego newsa w którego wszedłem a bardzo by to ułatwiało sprawę z tym ciągłym zjeżdżaniem.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - A. Einstein

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 677
  • Reputacja: 0
    • http://www.putinfo.pl/
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 17, 2006, 22:03:02 pm »
Moze sproboj teraz - powinno sie poprawic ;)

A tak btw, polecam: http://browsehappy.com/ :)

Pozdrawiam

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
    • The Ring Community
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 17, 2006, 22:48:45 pm »
Po dzisiejszej rejestracji wchodze na forum,a okazuje się,że moje konto zostało usunięte. Drugi raz sie rejestruje  :? chyba że moim oczom umknął jakiś kawałek regulaminu, gdzie pisze ze konto nieaktywne przez 3 godziny od razu zostaje usuwane?

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 465
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 17, 2006, 22:56:58 pm »
Palli , licznik czeka  :roll:
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.

http://filmowamowa.blog.pl/
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 17, 2006, 23:00:17 pm »
Cytat: "jay jay"
Palli , licznik czeka  :roll:


zachowujesz sie jakby ci ten licznik krzywde zrobil :P

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 465
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 17, 2006, 23:02:14 pm »
biorac pod uwage ostatnie okoliczności mam chyba prawo choc troche ponarzekac  :lol:
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.

http://filmowamowa.blog.pl/
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 677
  • Reputacja: 0
    • http://www.putinfo.pl/
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 17, 2006, 23:15:01 pm »
Cytat: "jay jay"
Palli , licznik czeka  :roll:


Zatem poczeka jeszcze troche ;)


@Ring - Mogla to byc pomylka przy usuwaniu spam'owych uzytkownikow na forum; Sorry za klopot :)

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 688
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 18, 2006, 14:55:28 pm »
Cytat: "jay jay"
Palli , licznik czeka Rolling Eyes


zauwaz ze po trj "aferze" forum się wyludniło. teraz to przycichło i znowu wszyscy piszą. imo nie powinno by nic zmieniane(zwłaszcza ze juz nie ma tyle spamu co wtedy ;))

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 18, 2006, 15:26:32 pm »
Cytuj
zauwaz ze po trj "aferze" forum się wyludniło. teraz to przycichło i znowu wszyscy piszą. imo nie powinno by nic zmieniane(zwłaszcza ze juz nie ma tyle spamu co wtedy Wink)


Popieram, nie wiem czemu wam przeszkadza ten licznik. Zobaczycie jak się wyludni forum po jego likwidacji.

lewik

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
    • http://www.neogo.pl
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 18, 2006, 15:45:41 pm »
Rozumiem, ze siedzicie tu tylko dla licznika postow?

Na niektórych stronach 50 % redaktorów się obija, a drugie 50 % ciężko pracuje. Na szczęście u nas jest odwrotnie - www.neogo.pl

raqtimer

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-12-2005
  • Wiadomości: 271
  • Reputacja: 0
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 18, 2006, 15:48:06 pm »
Cytat: "lewik"
Rozumiem, ze siedzicie tu tylko dla licznika postow?

Jak piszą,że wyludni sie jeszcze bardziej to chyba ostrzegają nas o własnyej osobie :)
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - A. Einstein

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 688
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 18, 2006, 16:05:13 pm »
Cytat: "lewik"
Rozumiem, ze siedzicie tu tylko dla licznika postow?


oczywiście że nie ale łatwo zauważyć co się działo gdy ta sprawa została że tak powiem rozkopana

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 18, 2006, 16:33:24 pm »
Cytuj
Jak piszą,że wyludni sie jeszcze bardziej to chyba ostrzegają nas o własnyej osobie Smile


Nie mam zamiaru rezygnować z pisania na forum gdyby nawet wprowadzili przełomowe zmiany.

Cytuj
Rozumiem, ze siedzicie tu tylko dla licznika postow?


Nie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 337
  • Reputacja: 202
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 03, 2006, 15:28:08 pm »
Jak "Księga zażaleń" to ja składam zażalenie - dostałem ostrzeżenie i w sumie nie wiem za co  :|  

W temacie "Ostrzeżenia i bany" nikt nic nie wpisał a jeśli zrobiłem coś źle to chciałbym wiedzieć żeby się poprawić...  :roll:


[Głos z lodówki: It wasn't me] Aż mi się piosenka Shaggy'ego przypomina  :lol:

Skasowaliście mi ostrzeżenie i na idiote wyszedłem  :lol:  A może go wcale nie było  :roll:

No nic... dzięki  :wink:

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 688
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 04, 2006, 08:40:16 am »
Na mozillo odkąd jest ta reklama randek strona się rozwala:


setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
    • gry dla dzieci za darmo
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 04, 2006, 11:38:18 am »
Reklamy rozwalające ramki rox, lubię też te zajmujące pół strony i wyskakujące co 5minut.  :mrgreen:

Kurczę, czy naprawdę nie da rady trochę zlikwidować tych reklam? Utrzymanie serwisu jest AŻ tak drogie? Spada atrakcyjność serwisu :(, czuję się jak w jakimś gry.wp czy co :(.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 835
  • Reputacja: 4
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 04, 2006, 15:59:17 pm »
Cytat: "setezer"
Reklamy rozwalające ramki rox, lubię też te zajmujące pół strony i wyskakujące co 5minut.  :mrgreen:

Kurczę, czy naprawdę nie da rady trochę zlikwidować tych reklam? Utrzymanie serwisu jest AŻ tak drogie? Spada atrakcyjność serwisu :(, czuję się jak w jakimś gry.wp czy co :(.


set kiedys napisales na forum, ze jestes dzieckiem bogatych rodziców - zrob gest sponsora i sypnij funduszami dla GO... :lol:  :twisted:
wtedy nie bedzie reklam :lol:

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
    • gry dla dzieci za darmo
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 04, 2006, 17:09:55 pm »
Cytuj
set kiedys napisales na forum, ze jestes dzieckiem bogatych rodziców - zrob gest sponsora i sypnij funduszami dla GO... Laughing Twisted Evil
wtedy nie bedzie reklam Laughing

O żesz ty w mordę kopany, nie dyskutuj bo nie wyślę kasy  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Wolę słać smsy na unicef  :lol:

ok, już kończę.

zażalę się jeszcze tylko na to, że siudym robi mi przykrości :( :( :(

 :mrgreen:

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 04, 2006, 17:47:16 pm »
Żalę się na "stronę domową" użytkownika gunther_sex_bomb :?

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
    • http://www.gry.wpi.pl
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 04, 2006, 18:50:24 pm »
Cytat: "CassSept"
Żalę się na "stronę domową" użytkownika gunther_sex_bomb

naprawdę, od tej strony można się zgorszyć :?
nawet nie wchodzcie.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 2 835
  • Reputacja: 4
Odp: Księga zażaleń
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 04, 2006, 22:22:48 pm »
Cytat: "UFO"
Cytat: "CassSept"
Żalę się na "stronę domową" użytkownika gunther_sex_bomb

naprawdę, od tej strony można się zgorszyć :?
nawet nie wchodzcie.


widziałem.... btw: no prosze! stary dziadek a jeszcze mu staje... 8)